Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Quo Fata ferunt.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Quo Fata ferunt.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quo Fata ferunt.    Quo Fata ferunt.  - Pagina 2 Emptywo maa 05, 2014 11:51 pm


"Nee, nee ik snap niet waarom nee." had hij geirriteerd uitgebracht. Hij werd stil. Keek voor zich uit terwijl een zucht klonk. "Omdat ik verdorie weet wanneer dingen wel of niet nutteloos zijn!" uitte hij uiteindelijk en ik schudde mijn hoofd. ''Het maakt niet of je denkt dat het nutteloos is Hades. Of wanneer je denkt dat je het weet.'' Ik keek hem aan en ging toen recht staan. ''Want ik hou van je. Ik had voor je gevochten als jij het voor mij had willen doen. Maar je bent weg gegaan als een bang konijn.'' zei ik en zette toen mijn handen in mijn zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Quo Fata ferunt.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quo Fata ferunt.    Quo Fata ferunt.  - Pagina 2 Emptywo maa 05, 2014 11:59 pm

"Het maakt niet of je denkt dat het nutteloos is Hades. Of wanneer je denkt dat je het weet." Ze schudde haar hoofd, ik werd zo gefrustreerd. Het voelde alsof ik elk moment in woede uitbarsten kon. "Want ik hou van je. Ik had voor je gevochten als jij het voor mij had willen doen. Maar je bent weg gegaan als een bang konijn." "Stop, stop!" Riep ik. Ik liep even een toertje om mijn as terwijl ik het weg probeerde te lachen. Ongelofelijk, gewoon ongelofelijk hoe ze het telkens weer opnieuw zei. Telkens weer opnieuw en opnieuw en opnieuw. "Oké, wat wil je? Wil je me terug, is dat het? Want je houd maar niet op met te zeggen dat je van me houdt. Je houdt niet een keer je mond erover, ik heb het je de afgelopen maanden vaker horen zeggen dan voordien verdomme!" Ik stampte tegen een van de zuilen die er stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Quo Fata ferunt.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quo Fata ferunt.    Quo Fata ferunt.  - Pagina 2 Emptydo maa 06, 2014 12:09 am


"Stop, stop!" Riep hij gefrustreerd terwijl hij een rondje liep. "Oké, wat wil je? Wil je me terug, is dat het? Want je houd maar niet op met te zeggen dat je van me houdt. Je houdt niet een keer je mond erover, ik heb het je de afgelopen maanden vaker horen zeggen dan voordien verdomme!" Ik trok een wenkbrauw op toen hij tegen een van de zuilen schopte en rolde met mijn ogen. ''Nee ik wil je niet terug meer. God ik weet dat als ik dat ooit zou doen dat ik dan binnen 5 minuten spijt ervan zou hebben.'' zei ik en sloeg mijn armen over elkaar heen. ''Ik wil dat je weet dat je je gedraagt als een regelrechte schijtluizerige klootzak. Want in plaats van dat je de hele tijd loopt te gniffelen en grinniken hier, had je ook een beetje respect kunnen tonen en op zijn minst je waffel kunnen houden, met oog op het feit dat je Hera toch niet zou troosten.'' zei ik en ik schudde mijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Quo Fata ferunt.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quo Fata ferunt.    Quo Fata ferunt.  - Pagina 2 Emptydo maa 06, 2014 12:22 am

"Nee ik wil je niet terug meer. God ik weet dat als ik dat ooit zou doen dat ik dan binnen 5 minuten spijt ervan zou hebben. Ik wil dat je weet dat je je gedraagt als een regelrechte schijtluizerige klootzak. Want in plaats van dat je de hele tijd loopt te gniffelen en grinniken hier, had je ook een beetje respect kunnen tonen en op zijn minst je waffel kunnen houden, met oog op het feit dat je Hera toch niet zou troosten." Ik kookte bijna over van woede, nee ik zou me niet kunnen inhouden. "Goden nog aan toe Kore! Je weet dat als ik haar zou proberen troosten, dat ik sowieso een klap van jou, je vader of Hera zelf zou hebben gekregen. Ik ben niet dom, ik weet ook wel wat ik doen en laten kan. Ik ben gewoon zo, ik doe gewoon zo. Ik zeg stomme en doe nutteloze dingen die me alleen maar meer in de miserie werken, ik toon geen emoties. Heb je ooit al een gevoelige zak gezien? Goden verdomme, dat zou pas ronduit belachelijk zijn! Ik ben Hades, god van de onderwereld en al dat gedoe, blablabla. Ik ben wie ik ben, probeer me niet te veranderen. Het is zo. En geef maar toe dat je het leuk vind, anders zou je niet blijven praten. En geef maar toe dat je stiekem maar niet genoeg krijgen kan van de discussies."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Quo Fata ferunt.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quo Fata ferunt.    Quo Fata ferunt.  - Pagina 2 Emptydo maa 06, 2014 12:25 am


Boom goes the dynamite. "Goden nog aan toe Kore! Je weet dat als ik haar zou proberen troosten, dat ik sowieso een klap van jou, je vader of Hera zelf zou hebben gekregen. Ik ben niet dom, ik weet ook wel wat ik doen en laten kan. Ik ben gewoon zo, ik doe gewoon zo. Ik zeg stomme en doe nutteloze dingen die me alleen maar meer in de miserie werken, ik toon geen emoties. Heb je ooit al een gevoelige zak gezien? Goden verdomme, dat zou pas ronduit belachelijk zijn! Ik ben Hades, god van de onderwereld en al dat gedoe, blablabla. Ik ben wie ik ben, probeer me niet te veranderen. Het is zo. En geef maar toe dat je het leuk vind, anders zou je niet blijven praten. En geef maar toe dat je stiekem maar niet genoeg krijgen kan van de discussies." raasde hij aan een stuk door, en ik liet het rustig over me heen komen. ''Ik zei toch dat je haar niet zou troosten. Ik weet ook dat je anders nog een klap had gekregen. Maar je had ook niet hoeven lachen. Weet je hoe miserabel ze zich daar onder voelde?'' zei ik en ik schudde mijn hoofd. ''Jij bent de enige die jezelf kan veranderen Hades, en het beeld wat mensen bij je hebben. Ik ga het niet proberen, dat is een verloren zaak.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Quo Fata ferunt.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quo Fata ferunt.    Quo Fata ferunt.  - Pagina 2 Emptydo maa 06, 2014 12:39 am

"Ik zei toch dat je haar niet zou troosten. Ik weet ook dat je anders nog een klap had gekregen. Maar je had ook niet hoeven lachen. Weet je hoe miserabel ze zich daar onder voelde?'' Zei ze, goden ze was zo kalm plots. Ik trachtte een lach binnen te houden en keek weg. "Natuurlijk voelde ze zich miserabel, binnenkort is ze een walrus. Daar wordt je enkel depressief van ja." ''Jij bent de enige die jezelf kan veranderen Hades, en het beeld wat mensen bij je hebben. Ik ga het niet proberen, dat is een verloren zaak.'' Ging ze door. Ik moest er alleen maar van lachen, maar wist stil te blijven. "Je klinkt net een gelukskoekje, je gaat me toch niet zeggen dat het Orakel je heeft aangeroepen?" Ik spotte er alleen maar mee. "Nee echt, ik weet zelf wel goed genoeg. En het maakt mij geen zier uit, echt. Ik heb genoeg aandacht. Ik kan nog steeds mensen voor mijn zaak winnen, kijk toch, Hera is een van de mooiste voorbeelden. En hoe je het ook draait of keer, ze vallen nog steeds voor me. Jij ook. Of je het nu wilt of niet, ik draai je zo rond mijn vinger. En je zal het nooit weten Kore, of dat echt is of niet. Of de emoties die ik je toon echt zijn of niet.." Ik trok een mondhoek overeind terwijl ik met samengeknepen ogen naar haar keek. Ik liep langs haar, geen enkele keer wegkijkend. "Of ik je gebruik als een speeltje om je vervolgens weer weg te gooien als ik klaar met je ben, of dat ik gewoon geen weg weet met mezelf en steeds de verkeerde dingen zeg. Misschien als je raad, maar geef maar toe dat ik te onvoorspelbaar ben. Al die onzekerheden, al dat raars.. je vindt het enkel intrigerend, niet? Misschien is dat wel mijn grootste truc." Met al die vage talk liep ik terug de trap op, richting Hera en Zeus. Ze zou wel volgen, ze mocht nog niet weg van haar vader.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Quo Fata ferunt.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quo Fata ferunt.    Quo Fata ferunt.  - Pagina 2 Emptyma maa 17, 2014 9:04 pm


Een miserabel lachje was op zijn gezicht te zien, en van binnen voelde ik me furieus. "Natuurlijk voelde ze zich miserabel, binnenkort is ze een walrus. Daar wordt je enkel depressief van ja." Woedend klapte ik mijn tanden op elkaar. En dan te bedenken dat ik spijt heb gehad dat ik van hem weg ben gegaan. Die man verdient eeuwige ellende in zijn eentje. "Je klinkt net een gelukskoekje, je gaat me toch niet zeggen dat het Orakel je heeft aangeroepen?" zei hij spottend. "Nee echt, ik weet zelf wel goed genoeg. En het maakt mij geen zier uit, echt. Ik heb genoeg aandacht. Ik kan nog steeds mensen voor mijn zaak winnen, kijk toch, Hera is een van de mooiste voorbeelden. En hoe je het ook draait of keer, ze vallen nog steeds voor me. Jij ook. Of je het nu wilt of niet, ik draai je zo rond mijn vinger. En je zal het nooit weten Kore, of dat echt is of niet. Of de emoties die ik je toon echt zijn of niet.." Met samen geknepen keek hij me aan, liep langs me heen terwijl zijn blik vast kleefde aan de mijne. "Of ik je gebruik als een speeltje om je vervolgens weer weg te gooien als ik klaar met je ben, of dat ik gewoon geen weg weet met mezelf en steeds de verkeerde dingen zeg. Misschien als je raad, maar geef maar toe dat ik te onvoorspelbaar ben. Al die onzekerheden, al dat raars.. je vindt het enkel intrigerend, niet? Misschien is dat wel mijn grootste truc." zei hij en ik schudde mijn hoofd terwijl hij de trap op liep. Ik weet niet wat hij wou, en dat was nou inderdaad het hele probleem. Ik vertikte het om naar boven te gaan. Ik zou hier wel wachten. En ik hoop dat Zeus Hades neer zou steken. Dat verdiend hij.
Toen ik niet lang daar had gezeten, spelend met de bloemen die er groeiden hoorde ik voetstappen, ie waarschijnlijk afkomstig waren van Zeus, Hera en Hades. Met een zucht kwam ik overeind en wachtte ik tot me verteld werd dat ik kon gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Quo Fata ferunt.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quo Fata ferunt.    Quo Fata ferunt.  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Quo Fata ferunt.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Het orakel van Delphi-
Ga naar: