Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 'You look like someone I know..'

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 27-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : tussen de skiwi's

Character sheet
Leeftijd:: 17
Groep:: Grieken
Partner:: Love is just a silly thing

'You look like someone I know..' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'You look like someone I know..'   'You look like someone I know..' - Pagina 2 Emptydi aug 07, 2012 5:43 pm

Terwijl ze op antwoord wachtte keek ze van haar moeder naar hem en zag een glimlach op zijn gezicht. "Ja, het lukt. Het gaat de goede kant op. Eigenlijk kan ik nu niets meer doen." Betekende dit dat ze zou gaan genezen? En hoe wist hij nu al dat het de goede kant op ging. Je zag immers niks aan haar moeder. Ze zag er nog steeds zo wit uit en haar wangen waren nog steeds rood. Lauren beet op haar vinger terwijl apollo verder sprak. "Wat haar nu het beste zal helpen aan te sterken zijn menen die om haar
geven om haar heen. Een zinloos gesprekje, misschien een hardop
schietgebedje naar weet-ik-wie, of een stukje muziek.."
Lauren zuchtte en zette haar voeten weer op de grond. "We bidden niet." Kort keek ze naar wat er voor haar gebeurde waarna ze zachtjes op stond en richting haar kamer liep. Eenmaal in haar kamer drukte ze haar cd speler aan en zette die zachtjes. Vervolgens schopte ze haar schoenen uit en ging op bed liggen. Aangezien het huis zo gehorig was en haar slaapkamer naast de woonkamer zat hoorde ze hem tegen haar moeder praten. "Je moet eens weten wat voor slechte vader ik heb.", sprak ze zacht. Lauren ging op haar zij liggen en maakte zich zo klein mogelijk. Ze hoopte voor haar moeder dat Apollo echt spijt had van wat hij gedaan had. Dan had in elk geval een iemand haar vader nog terug. Na een tijdje hoorde ze haar moeder zeggen dat ze het hem vergaf. Ook hoorde ze haar zeggen dat hij haar nooit meer in de steek mocht laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Apollo

Apollo


Aantal berichten : 346
Registratiedatum : 21-07-12

Character sheet
Leeftijd:: Uiterlijk achter in de 20. Maar is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: I'm such a player.

'You look like someone I know..' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'You look like someone I know..'   'You look like someone I know..' - Pagina 2 Emptydi aug 07, 2012 6:43 pm

"We bidden niet." Hij moest hierom grinniken. Hij zag Lauren de kamer uitlopen en trok een wenkbrouw op. 'Waarom gaat ze nu weg?' vroeg hij zich af. 'Misschien loopt ze ergens mee rond.' Hij besloot straks eventjes naar haar toe te gaan. Hij wilde sowieso nog met haar praten, hij wilde haar vragen of ze opnieuw met hem een keer wat wilde gaan drinken. Hun eerste ontmoeting was namelijk niet al te goed verlopen. Het was een tijdje stil in de kamer en in zijn hoofd, totdat er muziek klonk uit de kamer naast hen. 'Waarschijnlijk Lauren.' Bijna op hetzelfde moment deed Cynthia haar ogen open en zei dat ze het hem vergaf. Ze vergaf het hem dat hij zo'n slechte vader was geweest. Apollo werd emotioneel en liet de tranen gewoon lopen. Ze mocht het wel zien, ze mocht zien dat hij spijt had en hij zou haar nooit meer in de steek laten. Dat was wat ze wilde, ze had het hem net gezegd. Hij gaf Cynthia een kus op haar voorhoofd en stond op met de bedoeling Lauren op te zoeken. Hij liep het gangetje door en volgde het geluid van de muziek, eenmaal voor de deur gekomen van wat waarschijnlijk haar kamer is, klopte hij aan en vroeg haar of hij binnen mocht komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 27-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : tussen de skiwi's

Character sheet
Leeftijd:: 17
Groep:: Grieken
Partner:: Love is just a silly thing

'You look like someone I know..' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'You look like someone I know..'   'You look like someone I know..' - Pagina 2 Emptydo aug 09, 2012 5:06 pm

Lauren had eigenlijk gehoopt dat Apollo weg ging. Dat ze verder kon gaan met het eten om vervolgens te kijken of het echt beter ging met haar moeder zoals hij beweerde. Zuchtend stond ze op en ging in de vensterbank zitten en leunde met haar hoofd tegen de ruit aan. Ze had misschien nooit bij hem aan tafel moeten gaan zitten. Maar aan de andere kant het zou geweldig zijn als haar moeder door hem genas. Zonder ergens bij naar te denken staarde ze naar buiten en legde ze haar hand ook tegen het raam aan. Ze hoorde hoe een schot in de verte klonk. Het duurde ook niet lang voor de sirenes van de politie klonk. Het was hier eigenlijk een veelte gevaarlijke beurt. Lauren keek op toen ze geklop op haar deur hoorde. Twijfelend beet ze op haar lip en keek weer naar buiten. "Binnen.",
Terug naar boven Ga naar beneden
Apollo

Apollo


Aantal berichten : 346
Registratiedatum : 21-07-12

Character sheet
Leeftijd:: Uiterlijk achter in de 20. Maar is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: I'm such a player.

'You look like someone I know..' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'You look like someone I know..'   'You look like someone I know..' - Pagina 2 Emptydo aug 09, 2012 5:24 pm

Apollo maakte langzaam de deur open en stapte met nog rode ogen Laurens kamer binnen. 'Veel te klein voor iemand van haar leeftijd', was zijn conclusie. Hij keek naar het armoedige meubilair, een bed, een gammele kast en een stoeltje dat zijn beste tijd had gehad waarop een cd-speler stond. Het apparaat stond aan. Op de grond lag een harig grijs kleed op de grond. "Mag ik?" vroeg hij, wijzend op het voeteneind van het bed en ging zitten zonder op antwoord te wachten. "Ik wil nog eventjes met je praten voordat ik ga." Want gaan leek hem een goed idee. De twee vrouwen hier in huis hadden nog een hoop met elkaar te bespreken. Hij hoopte dat Cynthia haar eindelijk de waarheid zou vertellen over haar afkomst. "Ik wilde nog eventjes komen vragen of je meende wat je zei. Dat ik je met rust moest laten." Apollo zuchtte zachtjes en keek naar zijn handen die in elkaar gevouwen op zijn schoot lagen. "Ik meende wat ik zei. Als dat echt is wat je wilt zal ik je ook echt met rust laten. Alleen kom je er niet onderuit mij nog af en toe eens te zien. Want ik heb je moeder net beloofd haar niet weer in de steek te laten, en dat ga ik ook niet doen. Ik hoop alleen dat je niet meer zo boos op me bent." Zijn eigenlijke bedoeling was haar te vragen om opnieuw kennis te maken, maar aan haar houding te zien leek hem dat niet zo'n goed idee. Hij stond op en zei: "Nou, dan ga ik maar eens.. Je zult me nog wel een keer tegen het lijf lopen." Hij liep richting de deur. Net toen hij wilde vertrekken draaide hij zich nog even om. "Trouwens, als er ooit een situatie komt waarin je mijn hulp nodig hebt, weet je hoe je me kunt bereiken." Met dat laatste doelde hij op bidden. Hij had gemerkt hoe ze daar over dacht maar toch voelde hij dat hij dit had moeten zeggen. En met een laatste blik op zijn kleindochter liep hij de kamer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 27-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : tussen de skiwi's

Character sheet
Leeftijd:: 17
Groep:: Grieken
Partner:: Love is just a silly thing

'You look like someone I know..' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'You look like someone I know..'   'You look like someone I know..' - Pagina 2 Emptyvr aug 10, 2012 10:42 am

Zonder hem aan te kijken haalde ze haar schouders op. "Je doet maar.", mompelde ze terwijl ze naar buiten bleef kijken. Ze had niet echt zin om hem aan te kijken of om anders te gaan zitten. Ze had eigenlijk nergens zin in. Zoals gewoonlijk als ze thuis was. Zuchtend luisterde ze naar zijn woorden en vroeg zich af waarom hij niet gewoon weg bleef. Ze vond het goed dat hij haar moeder op zocht maar bij haar hoefde hij niet meer te komen. "Ik meende wat ik zei. Als dat echt is wat je wilt zal ik je ook echt
met rust laten. Alleen kom je er niet onderuit mij nog af en toe eens te
zien. Want ik heb je moeder net beloofd haar niet weer in de steek te
laten, en dat ga ik ook niet doen. Ik hoop alleen dat je niet meer zo
boos op me bent.
Woedend keek ze om naar hem. "Je moet eens weten hoe boos ik op je ben. Fijn hoor zo'n opa die maar niet langs komt, 17 jaar lang ben je niet op komen dagen. Heb je verdomme niks van je laten horen? En dan maar denken dat ik je vergeef vergeet het maar. Je kwam niet toen ik iemand nodig had. En daar bij je geeft niet eens om mijn moeder dat is wel gebleken. Dat zij in jou zieke leugens gelooft moet ze zelf weten. je bent dood voor me net zoals die klootzak van een vader van me." Siste ze woedend waarna ze haar gezicht weer naar de raam toe keerde. Laurens haar handen waren tot vuisten gebaald en het liefst wou ze er mee slaan. Maar het was beter om haar rustig te houden. Haar moeder had er niks aan als ze boos was of wat. "Trouwens, als er ooit een situatie komt waarin je mijn hulp nodig hebt, weet je hoe je me kunt bereiken." Hij dacht toch niet dat ze ging bidden? Daarbij zou ze hem nooit nodig hebben.

-topic uit denk ik xD-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





'You look like someone I know..' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'You look like someone I know..'   'You look like someone I know..' - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
'You look like someone I know..'
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Grondgebied :: Athene-
Ga naar: