Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 {Don't worry, be happy}

Ga naar beneden 
+7
Hermes
Medusa
Odin
Carmen
Aessina
Aphrodite
Hades
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

{Don't worry, be happy} Empty
BerichtOnderwerp: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} Emptydo jul 19, 2012 3:35 pm

{Don't worry, be happy}
Wil je eens je hartje luchten, maar weet je niet goed hoe of waar? In dit topic kan dat gerust. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Aphrodite

Aphrodite


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd:: onsterfelijk, 21
Groep:: Grieken
Partner:: All I wanna do is make love to you

{Don't worry, be happy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} Emptywo jul 25, 2012 10:16 pm

Oké ik heb dus totaal mijn dag niet. Ben namelijk ziek en morgen is verdomme mijn verjaardag. Dus tja dat word zielig bij de rest zitten in hoop dat ze niet te veel praten en mij met rust laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aessina

Aessina


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Dordrecht

Character sheet
Leeftijd:: 124
Groep:: Grieken
Partner:: I don't trust myself, with loving you.

{Don't worry, be happy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} Emptyvr aug 03, 2012 1:41 pm

Ik heb een telefoonrekening van 97,94. Ik moet janken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/Hookeeeeeeeeeer
Carmen

Carmen


Aantal berichten : 688
Registratiedatum : 15-08-12
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: Je ne veux pas mourir toute seule.

{Don't worry, be happy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} Emptydo aug 23, 2012 10:48 pm

Ik en mijn beste vriendin hebben ruzie. =(
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

{Don't worry, be happy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} Emptyvr aug 24, 2012 3:45 pm

Carmen schreef:
Ik en mijn beste vriendin hebben ruzie. =(
Awww, grote ruzies kunnen wel af en toe eens tussen twee zeer goede vriendinnen. Het komt wel goed <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Carmen

Carmen


Aantal berichten : 688
Registratiedatum : 15-08-12
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: Je ne veux pas mourir toute seule.

{Don't worry, be happy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} Emptyvr aug 24, 2012 8:51 pm

Ja klopt, maar ik ben een jongen. Sad Ik hoop het ook...
Terug naar boven Ga naar beneden
Odin

Odin


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Rainbow :3

Character sheet
Leeftijd:: [Looks like 65] Inmortal
Groep:: Germanen
Partner:: Frigg, you have my heart.

{Don't worry, be happy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} Emptyza sep 08, 2012 10:06 am

Ik heb het weer zover laten komen.
Vandaag voor de zoveelste keer naar het ziekenhuis voor mijn darmen, ik heb namelijk erg gevoelige darmen. Het begon allemaal twee weken geleden. Ik had lichte buikpijn. een paar dagen daarna, werd het gewoon ondragelijk, ik had ook koorts, maar van mijn moeder moest ik gewoon naar school. Maandag drong het pas echt to haar door wat er nou aan de hand met me was. Ik mocht thuisblijven terwijl ik alleen nog maar kon liggen en af en toe dubbel geklapt lopen. Ik sta stijf van de medicijnen, maar het wil gewoon niet werken. Ik heb geen eetlust en ben ondertussen al twee kilo afgevallen. Mijn moeder belt de huisarts, en die constateert al waar ik bang voor was. Obstipatie. Dus de hele nachtmerrie begint weer overnieuw. 10 Medicijnen per dag nemen, maar niets hielp, dus toen zijn we naar de huisarts gefietst. Ik moest naar het ziekenhuis, naar de eerste hulp. Ik werd eigenlijk direct geholpen, maar het wachten er tussendoor was ondragelijk. Overal waar ze me aanraakte bij mijn buik schreeuwde ik het ongeveer uit van de pijn. uiteindelijk gebeurde het waar ik al bang voorwas, een Clisma [Ik leg maar ff niet uit wat het is, nogal goor.] toen dat voorbij was kwam de arts. ''Je moet morgen terugkomen voor nog eentje.'' Ik zat gewoon te janken.
WAAROM KAN IK GODVERDOMME NIET GEWOON NORMAAL ZIJN NET ALS ALLE ANDEREN!
Er moet altijd wel iets zijn waar je me mee kan labelen, ongeveer de hele klas loopt met een boog om me heen, ik zie mijn beste vriendin niet meer, ik haat mijn leven nu gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

{Don't worry, be happy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} Emptyza sep 08, 2012 12:10 pm

Awwww Jinte ;( <3 Beterschap en sterkte
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Carmen

Carmen


Aantal berichten : 688
Registratiedatum : 15-08-12
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: Je ne veux pas mourir toute seule.

{Don't worry, be happy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} Emptyza sep 08, 2012 12:41 pm

Beterschap! Een clisma is echt vreselijk.....heel erg veel sterkte, het komt vast wel goed. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Medusa

Medusa


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 19-08-12

Character sheet
Leeftijd:: Reborn as 26.
Groep:: Grieken
Partner:: Do you even dare to look me in the eyes?

{Don't worry, be happy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} Emptyza sep 08, 2012 4:54 pm

Aww.. Dat klinkt echt vreselijk..
Maar ik weet dat je je er wel doorheen sleept! Hoewel we elkaar dan niet heel goed kennen ben je volgens mij een geweldig aardig persoon, en binnenkort zullen mensen in je klas dat ook zeker wel weer in gaan zien! Beterschap! ; )
Terug naar boven Ga naar beneden
Carmen

Carmen


Aantal berichten : 688
Registratiedatum : 15-08-12
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: Je ne veux pas mourir toute seule.

{Don't worry, be happy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} Emptyma sep 10, 2012 6:04 pm

Ik heb zo juist even in het PTA gekeken wat ik allemaal moet doen dit jaar...en ik schrok zo erg dat ik spontaan in tranen uitbarstte, ik zit nu nog helemaal na te trillen. Ik moet zo ongelooflijk veel doen, ik ben er gewoon bang voor. Het gaat een wonder worden als ik ga slagen dit jaar...maar ik moet, ik moet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

{Don't worry, be happy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} Emptyma sep 10, 2012 7:04 pm

Carmen schreef:
Ik heb zo juist even in het PTA gekeken wat ik allemaal moet doen dit jaar...en ik schrok zo erg dat ik spontaan in tranen uitbarstte, ik zit nu nog helemaal na te trillen. Ik moet zo ongelooflijk veel doen, ik ben er gewoon bang voor. Het gaat een wonder worden als ik ga slagen dit jaar...maar ik moet, ik moet.

Awwww, dat is inderdaad niet leuk. Maar he, kop op. Ik steun je & dat doen we allemaal, en we geloven in je ^^
Kom op, je kunt het (: Hartstikke je best doen, en je ziet wel hoe het uitdraait c: <3333
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Carmen

Carmen


Aantal berichten : 688
Registratiedatum : 15-08-12
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: Je ne veux pas mourir toute seule.

{Don't worry, be happy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} Emptyma sep 10, 2012 7:11 pm

Ik hoop het. ;( Bedankt voor jullie steun. <3 Hou jullie wel op de hoogte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hermes

Hermes


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 11-08-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd:: Immortal
Groep:: Grieken
Partner:: so many wifes

{Don't worry, be happy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} Emptyzo okt 07, 2012 10:27 pm

Ik ben het hier op dit moment echt beu, waarom ligt Nederland zo ver en woont mijn beste vriend juist daar? Ik heb hem hier en nu nodig, serieus D=
Dinsdag ben ik thuis gewoon weg als ik iets met mijn vriendin kan regelen, moet gewoon even weg zijn daar. Ik kan echt niets meer goed doen en ze hebben zelf gezegt dat ze mijn valies gingen pakken, dus waarom zou ik niet vertrekken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Medusa

Medusa


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 19-08-12

Character sheet
Leeftijd:: Reborn as 26.
Groep:: Grieken
Partner:: Do you even dare to look me in the eyes?

{Don't worry, be happy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} Emptyzo okt 07, 2012 10:30 pm

Ah dat is niet leuk om te horen.. Wat is er gebeurd? ;O
Terug naar boven Ga naar beneden
Hermes

Hermes


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 11-08-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd:: Immortal
Groep:: Grieken
Partner:: so many wifes

{Don't worry, be happy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} Emptyzo okt 07, 2012 10:35 pm

Het komt erop neer dat ik mijn laptop te laat had afgesloten, mijn vingers waarschijnlijk licht gekneusd zijn en ik een kapotte lip heb.
Ik kan het gewoon niet meer aan. Constant zitten die op mijn kap, zeggen dat ik teveel achter mijn computer zit terwijl ze heel goed weten dat ik van schrijven rustig wordt en niet ga flippen of aan dingen zoals zelfmoord denk.

Mijn beste vriend kon er altijd voor zorgen dat ik niet wegliep en gewoon bleef waar ik was, maar aangezien mijn laptop is afgepakt kan ik niet meer met hem praten, dus ga ik gewoon weg. Ik heb het lang genoeg vol gehouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carmen

Carmen


Aantal berichten : 688
Registratiedatum : 15-08-12
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: Je ne veux pas mourir toute seule.

{Don't worry, be happy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} Emptyzo okt 07, 2012 10:52 pm

Kaat, if you need me, I'm here for you! D:
Doe alsjeblieft geen dingen waar je spijt van gaat krijgen. ;( Misschien kan je het er een keertje met je ouders overhebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Medusa

Medusa


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 19-08-12

Character sheet
Leeftijd:: Reborn as 26.
Groep:: Grieken
Partner:: Do you even dare to look me in the eyes?

{Don't worry, be happy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} Emptyzo okt 07, 2012 10:54 pm

Wat je niet moet vergeten is dat het wel je ouders zijn, en dat ze van je houden, no matter what. Ik weet dat hetin jouw oren klinkt als gezeik van mijn kant, maar ik denk dat zij denkendat ze handelen voor jouw eigen bestwil, hoewel jij dat niet zo ervaart en ik in dat ook niet zou doen. Ik ken je ouders niet, maar ik kan haat met zekerheid zeggen dat dit het geval is. Maar heb je niet het telefoonummer van je vriend? Als je echt iemand nodig hebt om goed mee te praten wil ik je mijn nummer wel geven? Ik vind het echt rot voor je, Kaat, als je echt je hart wil lichten mag dat bij mij hoor, weet dat Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Hermes

Hermes


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 11-08-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd:: Immortal
Groep:: Grieken
Partner:: so many wifes

{Don't worry, be happy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} Emptyzo okt 07, 2012 11:07 pm

Ja, het zijn mijn ouders, maar moeten ze dan altijd bijna mijn haren uittrekken en mijn gezicht kapot slaan?
Ik heb het nummer van die vriend ja, maar ik heb een soort angst waardoor ik niet durf te bellen, naar niemand en het kost redelijk veelgelezen om naar Nederland te bellen waardoor ik weer naar mijn voeten krijg als ze de rekening zien.
Domme dingen doe ik sowieso niet. Ik ga morgen gewoon aan iemand vragen of ik een dag of twee daar zou mogen logeren, daarna ga ik waarschijnlijk gewoon terug. Ze moeten eens weten hoe het voelt als ik echt weg ga, dan zullen ze mijn valies niet zo snel meer willen gaan pakken.

En Colin, je zeikt niet hoor. Ik ben blij dat je wilt helpen en dat zorgt ervoor dat ik me al direct iets beter voel. En als ik er met mijn ouders over ga praten, gaan ze toch weer beginnen over het feit dat ik maar andere ouders moet gaan zoeken, deden ze de vorige keer ook al.
Terug naar boven Ga naar beneden
Medusa

Medusa


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 19-08-12

Character sheet
Leeftijd:: Reborn as 26.
Groep:: Grieken
Partner:: Do you even dare to look me in the eyes?

{Don't worry, be happy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} Emptyzo okt 07, 2012 11:45 pm

Ik weet niet goed wat ik zeggen moet.. Maar misschienis het inderdaad slim om even uit huis te gaan. Dan kan je even bijkomen en hebben je ouders inderdaad de tijd om eens goed na te denken. Ik ben blij dat je deze oplossing verzonnen hebt, want dit is waarschijnlijk het beste wat je doen kunt. Gelukkig dat je je een beetje beter voelt. Laat je me/ons nog weten wat je allemaal gaat doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 05-10-12

Character sheet
Leeftijd:: 20
Groep:: Grieken
Partner:: If you're a strong female, you don't need permission.

{Don't worry, be happy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} Emptyma okt 08, 2012 9:15 am

Ik hoop dat het snel goed komt voor je. =( Misschien is het inderdaad wel eventjes slim om weg te gaan, als je maar zorgt dat je daar veilig bent en niet over straat gaat zwerven ofzo. D: Sterkte lieve schat, voor de volgende paar dagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hermes

Hermes


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 11-08-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd:: Immortal
Groep:: Grieken
Partner:: so many wifes

{Don't worry, be happy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} Emptyma okt 08, 2012 5:13 pm

Ik ben mengsel bij een vriendin waar ik even met Jesse heb kunnen praten, Thank god he was online, en hij heeft me overgehaald om vanavond toch naar huis te gaan met die vriendin dan. Niet dat ik daar met mijn ouders ga babbelen, ik ga ze waarschijnlijk gewoon kei hard negeren.
Ik de k dat het na een paar dagen terug goed gaat, maar voor de eerst volgende uren wil ik even niet naar huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Medusa

Medusa


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 19-08-12

Character sheet
Leeftijd:: Reborn as 26.
Groep:: Grieken
Partner:: Do you even dare to look me in the eyes?

{Don't worry, be happy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} Emptyma okt 08, 2012 5:30 pm

Gelukkig heb je nog met je vriend kunnen spreken. Ik ben blij dat hij je heeft kunnen overhalen het toch nog even te proberen. Doe de dingen lekker in je eigen tempo, dit is jouw verhaal, ik weet zeker dat je hier een goed einde aan kunt schrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 05-10-12

Character sheet
Leeftijd:: 20
Groep:: Grieken
Partner:: If you're a strong female, you don't need permission.

{Don't worry, be happy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} Emptyma okt 08, 2012 5:49 pm

Amen to that Colin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentin

Valentin


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 08-10-12

Character sheet
Leeftijd:: 22
Groep:: Grieken
Partner:: There's a huge difference between flirting and loving someone.

{Don't worry, be happy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} Emptyvr okt 12, 2012 7:29 pm

De vader van een vriendin van me heeft een tijdje terug te horen gekregen dat hij kanker had.. Vandaag kreeg ik een smsje van haar: het gaat niet goed met mn pa. Hij krijgt nog twee weken chemo, ik weet niet hoe lang hij nog heeft..

Ik ben hier echt kapot van. Is ken haar vader niet heel goed, maar het is een verschrikkelijk lieve en zorgzame man, hij verdient dit niet! Waarom is het leven zo hard?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





{Don't worry, be happy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Don't worry, be happy}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Happy is the heart that still feels pain

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Out Of Character » :: Socializing-
Ga naar: