Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Pain`s more trouble than all is worth

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Emptyma jan 06, 2014 9:00 pm


"Nee." zei hij droog en ik glimlachte even. Ik hoorde aan het geluid van iets slepends dat hij zich weer naar voren werkte, en dus van me weg liep. Ik liep door naar de keuken en begon te rommelen tussen de keukenkastjes voor pannen en wat om klaar te maken voor mezelf. Uiteindelijk met gebakken spekomelet op brood gewapend liep ik naar de huiskamer, of wat er voor uit moest gaan, om lekker rustig mijn ontbijt te verorberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Emptyma jan 06, 2014 9:15 pm

Met een luide zucht werkte ik mezelf overeind toen ik de slaap uit mijn ogen geknipperd had. Net wakker geworden, en dan wel nog door die verdoemde zon, draaide ik mezelf op mijn zij om naar de wekker te kijken. Ik moest daarbij de zakdoek die ik gebruikt had om het licht van dat rotding te dempen opzij meppen. Geen idee wie die dingen uitgevonden had, het was voor ons goden eigenlijk verdomd nutteloos. Maar ik wou de datum controleren, want plots voelde ik me op dat moment oud. 6 januari. Zes januari. Ik kneep mijn ogen toe en liet mezelf terug vallen op de matras, handen over mijn gezicht wrijvend. Zes januari - nota bene de dag van mijn geboorte zoveel jaren terug - en nog steeds vijf lange dagen van feest die ik moest proberen doorkomen. En vandaag was de dag dat iedereen de cadeaus die men voor elkaar gekocht had moest afgeven, want Hera drong daar op aan. Ik vroeg me af of er überhaupt wel iemand zou weten dat het de dag van mijn verjaardag was, ik hoopte zelf van niet want het was eerder een vloek dan een zege om alle eeuwen dat je leeft aan te duiden met een cijfer. Maar elke keer - als ik anderen onder ogen kwam tenminste - waren er wel mensen die het wisten en erover begonnen drammen dat ik oud was. Dat had je natuurlijk, als je de oudste was van alle goden op de Olympus. Vreselijk gewoon, mateloos irriterend. Misschien zou ik vannacht gewoon maar naar de aarde gaan, dat was de enige uitweg die er was voor even want terugkeren naar de onderwereld mocht nog lang niet.   
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Emptyma jan 06, 2014 9:23 pm


Het waren dagen van feesten geweest, en ik had het voor het eerst sinds tijden wel naar mijn zin op de Olympus. Het viel allemaal wel mee, af en toe een beetje speels met Hades praten, hier een snauw, daar een flirterig antwoord. Ik kon me voorstellen dat hij knettergek van me werd, maar dat maakte het extra leuk. Vandaag was zijn zoveelste verjaardag, en ik had het natuurlijk niet kunnen laten om het per ongeluk door te laten slippen aan Aphrodite, die het naar verwachtens aan iedereen door had geklept. Dus had Hera een mini surprise party geregeld, een feest binnen een feest. Ik had een stel nieuwe halsbanden voor Cerberus op maat laten maken, ik kon me herinneren van mijn laatste stiekeme bezoek dat die wel van pas zouden komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Emptyma jan 06, 2014 9:32 pm

Maar er was geen ontkomen aan, vroeg of laat zou ik toch wel eens mijn bed uit moeten komen - ook al had ik het allerliefste voor de rest van de dag mijn tijd erin gespendeerd - . Ik sleurde mezelf letterlijk het bed uit en wankelde naar de spiegel boven het dressoir. Ik zag er erg moe uit, maar gelukkig was ik niet zo heel erg uitgemergeld meer: dat kon ook niet anders, met al dat eten hier. Weigeren kon ook niet, of je kreeg een aantal zeer boze blikken toegeworpen. Ik twijfelde er ook niet aan dat ze je eten in je mond zouden durven proppen. Ik nam een paar kleren uit de kast en liep naar de badkamer om me daar te wassen. Ik deed alles extra traag, hoe minder ik anderen onder ogen moest komen hoe beter. Na een tijdje door de kamer te hebben geslenterd en al gewassen, gekleed en alles te zijn was ik wel noodgedwongen om naar buiten te gaan. Verrassend genoeg had ik enorm veel honger. Ik slenterde door de gang voor een laat ontbijtje, ook al was het al middag en stond het middagmaal al op tafel.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Emptyma jan 06, 2014 9:37 pm


Ik liep door de gangen te slenteren, geen zin om naar buiten te gaan of iets zinnigs te doen. Dat had ik de afgelopen dagen al gedaan. Ik had een kort zomers jurkje aan en mijn haar losjes opgestoken voor de verandering. Met een waaier in mijn hand wandelde ik terwijl ik de kunstwerken aan de muur bestudeerde. Op een gegeven moment keek ik naar het einde van de gang, om daar Hades te zien strompelen. ''Goeiemiddag Hades! Gefeliciteerd met je verjaardag.'' zei ik vrolijk toen ik dichterbij hem was. Ik had de breedste glimlach die ik maar kon bedenken op mijn gezicht en keek hem recht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Emptyma jan 06, 2014 9:43 pm

Ik staarde naar mijn voet terwijl ik door de gang strompelde, half verdoofd in gedachten verzonken, tot ik plots opschrok van een bekende stem. "Goeiemiddag Hades! Gefeliciteerd met je verjaardag." Het klonk nog nooit zo enthousiast op mijn verjaardag. Ik keek op en zag Kore staan. Ik fronste en sloeg mijn hoofd in mijn nek, waarna ik een verveeld gemurmel uit mijn mond liet ontsnappen. "Natuurlijk, hoor." Echt, natuurlijk was zij degene die het als enigste had onthouden. Ik keek haar aan en zag toen pas hoe opgedoft ze was. Of misschien was dat gewoon haar nieuwe kledingsstijl. Kort jurkje, haren los en weelderig opgestoken, .. Ik dacht wel dat ik een juist cadeau gekocht had voor haar, gewoon omdat het zo'n beleefd iets was als een traditie. Meer geld uit mijn zakken jagen, ja. "Wel, bedankt denk ik? Al ben ik er nog steeds niet blij mee."   
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Emptyma jan 06, 2014 9:47 pm


Zijn reacties waren traag, zo laat op de dag al. Hij keek me fronsend aan, om daarna lichtelijk gefrustreerd te reageren. "Natuurlijk, hoor." murmelde hij en ik glimlachte nog steeds. Hij bekeek me eventjes kort voor hij me nog een antwoord gaf. "Wel, bedankt denk ik? Al ben ik er nog steeds niet blij mee." zei hij en ik grijnsde. ''Wat niet? Dat je jarig bent?'' Ik liep verder naar hem toe en keek hem vrolijk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Emptyma jan 06, 2014 9:51 pm

Ze grijnsde breed, haar kort kleedje bewoog vrolijk heen en weer telkens wanneer ze bewoog. "Wat niet? Dat je je jarig bent?" Ze beende blij naar me toe en glimlachte. Ik zuchtte opnieuw, maar dit keer een soort van vriendelijk. "Nee, dat ik oud ben." Murmelde ik gefrustreerd. "Echt, ik ben de tel al kwijt." Ik liep verder, haar voorbij, met de gedachte dat ze me wel zou volgen.   
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Emptyma jan 06, 2014 9:55 pm


Hij zuchtte, maar hij leek nu vriendelijker dan hij net nog was. "Nee, dat ik oud ben." Murmelde hij gefrustreerd. "Echt, ik ben de tel al kwijt." verzuchtte hij en hij liep weer verder langs me heen, en ik draaide me snel om om naast hem te blijven lopen. ''Maakt het uit hoe oud je bent? Je bent oud, dus je hebt wat meegemaakt.'' zei ik simpel en ik glimlachte even naar hem. ''Maar misschien kun je in plaats van vieren dat je een jaar ouder bent, vieren wat je bereikt hebt in een jaar.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Emptyma jan 06, 2014 10:00 pm

"Maakt het uit hoe oud je bent?" Zei ze, waarschijnlijk probeerde ze me op te beuren. Het baatte niet echt, eerlijk gezegd. Ik was nu eenmaal oud, het had geen enkel nut om het te ontkennen. "Je bent oud, dus je hebt wat meegemaakt." Zei ze, glimlachend. Ik rolde mijn ogen en staarde terug voor me uit terwijl ik liep. "Maar misschien kun je in plaats van vieren dat je een jaar ouder bent, vieren wat je bereikt hebt in een jaar." Ik grijnsde en lachte honend, waarna ik mijn hoofd schudde. "Oh, Kore, dat is zo mateloos optimistisch. Typisch jij." In het midden van de gang stopte ik. "Trouwens, wat loop je nu weer poeslief te doen na onze laatste ruzie?" Ik herinnerde me nog goed onze ruzie gisteren, ik had al meer dan een glas op en was dus al goed in de wind. Ze had langs de volledig andere kant van de tafel gezeten, en ik was er boos door geworden, dus uiteindelijk zaten we van de ene kant van de zaal naar de andere kant tegen elkaar te schreeuwen over wat het inhoud om een getrouwd koppel te zijn.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Emptyma jan 06, 2014 10:03 pm


Hij grijnsde en lachte honend, schudde langzaam zijn hoofd. "Oh, Kore, dat is zo mateloos optimistisch. Typisch jij." zei hij en ik haalde mijn schouders op. ''Iemand moet het zijn'' mompelde ik. Plots stopte hij met lopen, en vragend keek ik hem aan. "Trouwens, wat loop je nu weer poeslief te doen na onze laatste ruzie?" vroeg hij en ik glimlachte enkel. Die ruzie van gister was niet niks geweest, maar dat betekende niet dat ik vandaag me anders kon gedragen als ik er zin in had. ''Ik dacht, op deze vreselijke dag kan je het vast wel gebruiken dat ik me gedraag als de brave lieve Kore die je eerst had, in plaats van je af te snauwen elke seconde.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Emptyma jan 06, 2014 10:08 pm

"Iemand moet het zijn." mompelde ze terug, in mijn oren klonk het snauwend en een beetje als een belediging. Een klein beetje, maar toch. Ze zette een lieve glimlach op. "Ik dacht, op deze vreselijke dag kan je het vast wel gebruiken dat ik me gedraag als de brave lieve Kore die je eerst had, in plaats van je af te snauwen elke seconde." Ik lachte en draaide me weer een kwartslag van haar weg om verder te lopen. "Wel ik hou van pittig. Voor mij is het een dag als geen ander, trouwens. Dus ga maar terug naar die hap en die beet van je. Je geeft me enkel de indruk dat je gewoon iets van me wilt." 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Emptydo jan 09, 2014 6:14 pm


Hij draaide zich weer bij en liep rustig verder, en ik zette de pas er in om mee te kunnen lopen. "Wel ik hou van pittig. Voor mij is het een dag als geen ander, trouwens. Dus ga maar terug naar die hap en die beet van je. Je geeft me enkel de indruk dat je gewoon iets van me wilt." zei hij en ik glimlachte. ''Misschien wil ik ook wel iets van je.'' zei ik even en keek hem kort aan. Even was ik stil en keek hem toen weer aan. ''dat je niet boos wordt. Voordat je misschien anders gaat denken. Het moet een leuke dag worden.'' zei ik en ik glimlachte weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Emptydo jan 09, 2014 7:46 pm

Ik keek even naar vanuit mijn ooghoeken en zag haar glimlachen. "Misschien wil ik ook wel iets van je." Ik snoof even honend, waarom zou ze plots iets willen terwijl ze daarvoor nooit iets van me hoefde te weten? "Wat zou je in godsnaam van me willen, je krijgt alles al wat je hartje begeert." Ze was stil. "Dat je niet boos wordt. Voordat je misschien anders gaat denken. Het moet een leuke dag worden." Ik vernauwde mijn ogen tot spleetjes en hield mijn pas in tot een traag geslenter, wat voor haar gelijk stond aan normale passen zetten. "Ik had al in de mot dat je iets van doen bent.." 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Emptydo jan 09, 2014 7:51 pm


Hij had gesnoven. "Wat zou je in godsnaam van me willen, je krijgt alles al wat je hartje begeert." vroeg hij kritisch en ik had er geen antwoord op gegeven zo snel. Zijn blik vernauwde zich en hij begon opeens een stuk langzamer te lopen. "Ik had al in de mot dat je iets van doen bent.." zei hij langzaam en ik glimlachte enkel kort naar hem. ''Niet zo achterdochtig Hades. Ik heb gewoon een kado gekocht voor je verjaardag.'' zei ik en ik draaide me naar hem om. ''Maar dat krijg je later wel, of je het nou wil of niet. Ik denk dat je er wel blij mee zal zijn. Het is niet echt voor jou, deels zeg maar.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Emptydo jan 09, 2014 7:55 pm

Ik draaide mijn hoofd om haar recht aan te kunnen kijken en om haar plannetje te proberen te doorgronden, maar ze glimlachte enkel. "Niet zo achterdochtig Hades. Ik heb gewoon een kado gekocht voor je verjaardag." Ze draaide zich volledig naar me toe. "Maar dat krijg je later wel, of je het nou wil of niet. Ik denk dat je er wel blij mee zal zijn. Het is niet echt voor jou, deels zeg maar." Ik grijnsde een beetje en liep weer op normaal tempo verder. "Wel, ik heb geen keuze dan neem ik aan?" Ik zuchtte. "Wel, ik ga maar eens ontbijten." Het was stiekem een poging om van haar af te komen. 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Emptydo jan 09, 2014 8:06 pm


Hij grijnsde en liep toen weer op zijn eigen tempo verder. "Wel, ik heb geen keuze dan neem ik aan?" Hij zuchtte en ik schudde mijn hoofd. "Wel, ik ga maar eens ontbijten." zei hij en ik knikte. ''Dag Hades. Tot later.'' glimlachte ik en ik liep een andere gang in.

Het was nu later op de middag, en iedereen had zich verzameld in de balzaal voor Hades zijn feestje. Een grijns was op mijn gezicht te zien, en was er al de hele middag niet af te slaan. Iedereen had kado's voor hem gekocht en ik kon niet breed genoeg grijnzen om straks te kunnen zien hoe erg hij het allemaal vond. Hera was hem gaan halen, en de zaal was pikkedonker zoals het een surpriseparty betaamde. De deur ging open en voordat Hades ook maar een woord kon zeggen gingen de lichten aan. ''GEFELICITEERD!'' riep iedereen in koor. Hera had de deur achter zich dicht gedaan, voor het geval hij weg wou gaan. Niet dat het kon, aangezien Zeus en Poseidon al op hem af stormden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Emptydo jan 09, 2014 8:25 pm

Ik had heerlijk 'smiddags ontbeten en was vervolgens terug naar mijn kamer geslenterd om me er de rest van de dag in mijn bed te nestelen met een goed boek, die ik uit de bibliotheekkasten van de Olympus had geleend. Ik zou terug naar buiten moeten komen voor het avondeten, maar Kore was de enige die wist over mijn verjaardag dus dat zou in principe geen probleem moeten zijn. Ze wist dat ik het haatte, dus ik vertrouwde er op dat ze het ook aan niemand vertellen zou. Mijn broers en zussen vergaten me deels van de tijd, dus het zou me al heel erg verbazen moesten ze het onthouden hebben. Later op de middag werd er plots op de deur geklopt. Toen ik die opende zag ik Hera staan, ze vertelde me dat ik haar moest helpen met de feestbenodigdheden omdat Zeus het zoals gewoonlijk weer te druk had en dat ze iemand's mening nodig had voor de versieringen. Met tegenzin had ik toch maar ingestemd, omdat ik haar ook niet zonder helpende hand wou laten zitten. Anders zou het feest nog erger zijn dan normaal. We liepen door de gangen heen, ze was zo enthousiast dat ze haar mond niet houden kon. Half aandachtig had ik me eerder op het paleis en diens muren gefocust, tot we eindelijk bij de balzaal toekwamen en ik plots geen licht meer kon ontwaren. Voor ik het wist hoorde ik de deur met een klap achter me dichtgaan en sprongen de lichten aan. Felle lichten, en alle lachende gezichten verschenen. "GEFELICITEERD!" riepen ze oorverdovend. Instinctief deinsde ik achteruit, zeker toen ik zag dat Zeus en Poseidon op me af kwamen gestormd. Ik probeerde ze me van me af te houden maar hun armen waren al grotendeels om me heen geslagen. Met een gezicht dat op onweer stond, gepaard gaande met een super slecht humeur, zocht ik de zaal mensen af naar Persephone. Natuurlijk, hoe kon het anders? Ik zag haar smalend in een van de hoeken staan en ik wierp haar mijn meest gehate blik toe. 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Emptydo jan 09, 2014 8:48 pm


Precies zoals verwacht was hij in paniek geraakt, maar hadden Zeus en Poseidon hem al broederlijk in de arm genomen. Ik kon het niet geloven maar volgens mij werd de grijns op mijn gezicht nog groter. Er begon op de achtergrond zacht muziek te spelen, en ik bewoog eventjes mee met mijn hoofd toen ik de melodie herkende. Toen ik mijn aandacht weer op Hades had gefocust zag ik dat hij de zaal rond keek. Toen onze blikken elkaar eindelijk kruiste kreeg ik de meest gehate blik die ik in tijden had gezien naar me toe geworpen, maar ik wuifde simpel en blies hem een hand kusje toe. Hij werd naar een stoel begeleid en mensen kwamen op hem af om hem te feliciteren en kado's te geven. Voorzichtig kwam ik dichterbij om te zien wat iedereen hem te schenken had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Emptydo jan 09, 2014 9:01 pm

Meteen werd ik helemaal overrompeld door iedereen en vanalles en nog wat. Ik had nog net gezien hoe Kore naar me zwaaide en me een kusje toe blies. Het liet het bloed in mijn aderen stollen. Ik voelde handen in mijn rug - later was pas gebleken dat ze aan Poseidon toebehoorden - die me naar een stoel duwden. Ik zat nog niet wel en neer of ik kreeg een paar kussen van Aphrodite en Amphitrite op mijn wang geduwd, vervolgens nog een paar van Artemis en Athene, en tot slot boven mijn verwachtingen heen nog een van Dionysus. Natuurlijk was die laatste al weer dronken, omdat hij er al vanuit gegaan was dat het feest al gestart was. Aphrodite sloeg een arm om mijn schouders en vleide zich op de stoel naast me neer. "Cadeautjes!" Ze klapte kort met haar handen, duidelijk enthousiaster dan ikzelf. "Ik heb je echt een héél mooi iets gekocht, maak open!" Ze duwde het pakje in mijn handen. Op dat moment hoorde ik een vaag soort gepiep, maar toen het voor een langere tijd aanhield herkende ik het hondengejank van Cerberus. Ik keek de zaal rond en zag hem vastgebonden in de hoek zitten, bijtend aan de kettingen die vast zaten aan zijn halsbanden. Meteen duwde ik het pakje terug in haar handen en stond op. De boze uitdrukking op mijn gezicht maakte plaats voor een triestige, medelijdende. Er was maar een ding waar ik ronduit niet tegen kon, en dat was dat Cerberus gewoonweg als een monster werd behandeld. Hij was wild en gruwelijk soms ja, maar ook gewoon maar een hond. "Wie heeft Cerberus zo vastgemaakt?!" Sputterde ik uit, me een weg erheen banend zodat ik hem van zijn kettingen kon ontdoen. Zilver, voor mij was het helemaal geen probleem om ze te breken. Ik fronste toen ik de kettingen naast me op de grond smeet.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Emptydo jan 09, 2014 9:17 pm


Hij werd overrompeld door wensen en zoenen en mensen, en ik kon zien dat hij er geen raad mee wist. Ik glimlachte vrolijk. "Cadeautjes!" klonk Aphrodite haar stem. Ze leek zo ontzettend enthousiast, het tegenovergestelde van Hades. "Ik heb je echt een héél mooi iets gekocht, maak open!" zei ze terwijl ze het pakketje in zijn handen duwde. Hades leek echter te afgeleid om het cadeautje uit te kunnen pakken, en plotseling stond hij op, om naar de andere kant van de zaal te benen. "Wie heeft Cerberus zo vastgemaakt?!" sputterde hij duidelijk geraakt door het enorme beest dat jankend aan de muur was vast gemaakt. Ik fronsde mijn wenkbrauwen, kijkend naar hoe hij de kettingen los brak. Ik wou naar hem toe lopen, maar mijn vader was me al voor. ''Sorry Hades, maar hij was zo overenthousiast toen we hem naar binnen brachten. Hij stampte alles onder en wierp alles om. Dus we dachten, misschien is het het beste als we hem tijdelijk even vast maken.'' verontschuldigde mijn vader zich. ''Maar, zoals het er nu uitziet is dat niet nodig. Kom, ga zitten. Pak je cadeautjes uit!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Emptydo jan 09, 2014 9:27 pm

Ik voelde een hand op mijn schouder en draaide me gehurkt zittend om. "Sorry Hades," het was Zeus. "maar hij was zo overenthousiast toen we hem naar binnen brachten. Hij stampte alles onder en werp alles om. Dus we dachten, misschien is het het beste als we hem tijdelijk even vast maken." Probeerde hij zich te verontschuldigen. "Nou dat ik het dus duidelijk niet!" Hij ging verder:" Maar, zoals het er nu uitziet is dat niet nodig. Kom, ga zitten. Pak je cadeautjes uit!" Ik sloeg zijn hand meteen daarna weg en kwam overeind. "Nee, ik ga die stomme dingen niet uitpakken nu! Ik zeg het nog maar één keer Zeus, leer mijn hond juist te behandelen of ik bind jou vast. Het is misschien een dier, maar nog steeds geen achterlijk wezen." Snauwde ik. Ik wreef kort over een van Cerberus' hoofden en spoorde hem aan om met me mee te lopen terug naar de stoel. Ik liet me erin zakken en zuchtte verveeld, brommend nam ik toch maar Aphrodite's cadeautje aan omdat ze me met twee grote ogen bleef aankijken.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Emptydo jan 09, 2014 9:35 pm


Boos sloeg hij de goede bedoelingen van mijn vader weg, om boos overeind te komen. "Nee, ik ga die stomme dingen niet uitpakken nu! Ik zeg het nog maar één keer Zeus, leer mijn hond juist te behandelen of ik bind jou vast. Het is misschien een dier, maar nog steeds geen achterlijk wezen." snauwde hij, waarna hij Cerberus gebood met hem mee te lopen naar de stoel die nog steeds klaar stond voor hem. Braaf deed hij wat Hades van hem vroeg, en ik zag hoe verveeld Hades zijn cadeau van Aphrodite weer op nam. Ik glimlachte even en maakte gekke gezichten naar Cerberus toen hij me met alle drie zijn koppen aan keek. Ik nam mijn cadeau op en liep toen naar Hades toe. ''Gefeliciteerd Hades!'' glimlachte ik en ik duwde drie kussen op zijn wangen. ''Hier. Ik hoop dat het je bevalt.'' zei ik toen en ik gaf hem het cadeau aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Emptydo jan 09, 2014 9:48 pm

Ik zuchtte geënerveerd door de hele situatie. Ik had gepland om dat ene boek uit te lezen en nu kon dat zelfs niet meer, net terwijl ik aan een enorm intrigerend filosofisch stuk zat. Ik scheurde het cadeaupapier van de doos af en maakte het goed verpakte doosje nogmaals open voor het effectieve cadeau verscheen. Ik zag het brons meteen blinken, met de grote paarse amethist in het midden van de krullige versieringen. Ik nam het op en keek er oprecht geïnteresseerd naar, want ik kende het niet. "Sorry, maar waarvoor dient het?" Vroeg ik mompelend, mijn best doende van niet te onbeleefd over te komen. Ze grinnikte, nam het over uit mijn handen en legde het vervolgens voorzichtig in mijn handpalm om het op een rare manier eraan te bevestigen. "Ik heb het van de cyclopen," legde ze uit. Gelukkig wist ik nu tenminste hoe het aan moest. "je kan er eigenlijk vanalles mee. Ze hebben het speciaal voor jou gemaakt, Hephaistus heeft de versieringen gedaan. Je moet er een beetje mee oefenen. Maar in principe zou je er dingen in kunnen bewaren en zou het je krachten kunnen stimuleren." Ik glimlachte bij haar uitleg en raakte het kristal terwijl ik het bestudeerde aan. Meteen verschenen er allemaal soorten bewegingen in, het deed me denken aan een van die waarzeggersbollen. Ik draaide me om en kuste haar kort op haar wang. "Ik vind het inderdaad mooi ja. Hele goede keuze, tenminste iets nuttigs." Ik draaide me om toen we gestoord werden door Kore. Meteen zette ik mijn onvriendelijkste blik op. "Gefeliciteerd Hades!" glimlachte ze en duwde poeslief drie kussen op mijn wang. "Hier. Ik hoop dat het je bevalt." Ze duwde haar pakje in mijn handen. Ik gromde en begon er maar aan. Ik keek verveeld naar de inhoud ervan.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Emptydo jan 09, 2014 10:17 pm


Hij had geïntresseerd naar het cadeau van Aphrodite gekeken, en was niet erg blij met het feit dat ik ze onderboken had. Een onvriendelijke blik verscheen weer in zijn ogen, maar ik bleef gewoon rustig glimlachen. Met een verveelde blik pakte hij het cadeau uit, om de drie nieuwe halsbanden voor Cerberus te vinden. ''Ik had gezien dat zijn huidige nogal versleten waren.'' zei ik enkel en keek hem toen met een klein glimlachje aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pain`s more trouble than all is worth
Terug naar boven 
Pagina 4 van 15Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: