Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Broom broom, get in me car..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 12 Emptyma mei 02, 2016 10:31 pm

Ik zuchtte en keek toen naar hem op. ''Ik snap het gewoon niet. Gaia is toch een soort van moeder voor ons. Waarom zou ze haar eigen kinderen zoveel leed willen geven?'' Ik fronste en schudde toen mijn hoofd. ''Ik hoef het orakel dat mijn leven zo probeert te verpesten niet te spreken. Waarom ze het doet? Om zichzelf een pleziertje te gunnen waarschijnlijk.'' mopperde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 12 Emptyma mei 02, 2016 10:38 pm

Ik luisterde aandachtig naar wat ze zei en zuchtte. "Wel dat zou een goede vraag zijn om te stellen.." Ik keek naar de haarbos dat nu redelijk nutteloos leek. Ze had gelijk, het had geen zin. Uiteindelijk deed ze toch gewoon wat ze wou. "Ze zal zich vast toch niet bedenken in haar spelletje. Dan kan ik deze beter aan Artemis geven om Apollo vrij te krijgen. " ik zuchtte hard, legde de lokken weg en plofte neer op bed. "Waarom is het allemaal zo hopeloos?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
 
Broom broom, get in me car..
Terug naar boven 
Pagina 12 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: