Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 To shed of the love you replaced with fear

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To shed of the love you replaced with fear Empty
BerichtOnderwerp: To shed of the love you replaced with fear   To shed of the love you replaced with fear Emptyvr okt 26, 2012 11:53 pm


De hele dag had ik in de bibliotheek van Hades door gebracht, en geen moment had ik me verveeld. Tientallen boeken had ik door geneusd, en een heleboel had ik op een stapel apart gelegd zodat ik ze later kon lezen. Ik had wat eten gekregen van de bediendes, en had op de gok het maar gewoon opgegeten. Erger dan nu kon het toch niet meer worden, en ik leefde nog, dus blijkbaar kon het geen kwaad. Ik had een paar boeken verscheept naar mijn kamer, en de rest op een stapeltje in de bibliotheek gelaten. Met de boeken in mijn handen strompelde en hinkelde ik naar mijn kamer toe en legde ik ze op het nachtkastje neer. De hele dag had ik door gebracht in mijn nacht japon, en ik was ondertussen niet meer van plan om daar verandering in te brengen. Ik liep richting de badkamer en trok mijn japon uit, waarna ik hem over een stoel neer legde en de douche aan zette. Toen het water warm was stapte ik eronder en waste mezelf en mijn haren. Ik nam er niet zo lang voor, aangezien mijn voet prikte in het hete water en het sop. Ik zette de douche uit en stapte er weer onder uit. Rustig droogde ik me af en wikkelde ik mijn haren in de handdoek. Ik trok schoon ondergoed aan wat ik mee had genomen en mijn nacht japon weer aan, waarna ik naar mijn bed hinkelde, wachtend of Hades nog zou roepen of niet, anders zou ik er een lekker avondje voor mezelf van maken met een boek erbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To shed of the love you replaced with fear Empty
BerichtOnderwerp: Re: To shed of the love you replaced with fear   To shed of the love you replaced with fear Emptyza okt 27, 2012 12:01 am

Een hele dag zat ik al over hetzelfde document gebogen. Een héle dag. Aandachtig door lezen, nummers van andere documenten erbij halen en bekijken, dingen uitrekenen en kijken of ze klopten. Gek werd ik er van, helemaal gek. Zo erg, dat ik er op het moment al haast scheel door keek. De cijfertjes dansten voor mijn ogen als iets bezeten. Een zucht ontsnapte mijn lippen terwijl ik mijn leesbril afzette, en vervolgens wreef ik met een luide kreun in mijn gepijnigde ogen. Ik stond op en strompelde de gang op, waarbij ik de deur luid achter me sloot. Misschien werd ik daar wel wat wakkerder van, ja genoeg gewerkt voor vandaag. Met een slaperige kop liep ik verder tot ik uiteindelijk stil stond bij de deur, nou ja de open deurpost, van Persephone's kamer. Ze lag op bed met een boek in haar handen, een glimlach sierde mijn gezicht. Maar ik zei niets, en bleef rustig in de deurpost staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To shed of the love you replaced with fear Empty
BerichtOnderwerp: Re: To shed of the love you replaced with fear   To shed of the love you replaced with fear Emptyza okt 27, 2012 12:07 am


Ik was een of ander willekeurig boek begonnen waar een jong meisje ontvoerd werd, gewoon, omdat het me bekend voor kwam. Ik hoorde op een gegeven moment een geluidje en keek verward op. Toen ik Hades zag kreeg ik een klein glimlachje op mijn gezicht. ''Goeie avond. Lekker hard gewerkt?'' vraag ik met een brede glimlach terwijl ik heb boek even opzij leg en overeind kom. Ik trek mijn jurk wat naar beneden en voel of de handdoek nog goed op mijn hoofd zit terwijl ik hem vrolijk aan kijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To shed of the love you replaced with fear Empty
BerichtOnderwerp: Re: To shed of the love you replaced with fear   To shed of the love you replaced with fear Emptyza okt 27, 2012 1:09 pm

Ik leunde tegen de deurpost aan toen ze me na een tijdje zag. "Goeie avond. Lekker hard gewerkt?" Ze legt het boek met een glimlach opzij en staat op. Ik knikte. "Een groot ding afgehandeld, ja. Verder kwam ik niet." Ik liep het afstandje naar haar toe en grijnsde bij het zien van de handdoek op haar hoofd. "In de douche geweest?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To shed of the love you replaced with fear Empty
BerichtOnderwerp: Re: To shed of the love you replaced with fear   To shed of the love you replaced with fear Emptyza okt 27, 2012 1:18 pm


"Een groot ding afgehandeld, ja. Verder kwam ik niet." zei hij met een knik waarna hij naar me toe gelopen kwam. Zijn blik viel op de handdoek op mijn hoofd en hij grijnsde. "In de douche geweest?" Ik knikte en keek hem rustig aan. ''Ja, ik zat onder het stof uit de bieb. Op sommige boeken lag een hele dikke laag stof. En daarbij, douchen is gewoon heerlijk. Ik had er nog langer ondergestaan als het niet zo zou prikken aan mijn voet.'' glimlach ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To shed of the love you replaced with fear Empty
BerichtOnderwerp: Re: To shed of the love you replaced with fear   To shed of the love you replaced with fear Emptyza okt 27, 2012 1:29 pm

"Ja, ik zat onder het stof uit de bieb." Ik grinnikte, ja met al die boeken kon je moeilijk het stof blijven weghouden. "Op sommige boeken lag een hele dikke laag stof. En daarbij, douchen is gewoon heerlijk. Ik har er nog langer ondergestaan als het niet zo zou prikken aan mijn voet." Ik glimlachte. "Ja, zeg eens. Hoe is het daarmee?" Vroeg ik daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To shed of the love you replaced with fear Empty
BerichtOnderwerp: Re: To shed of the love you replaced with fear   To shed of the love you replaced with fear Emptyza okt 27, 2012 1:34 pm


Hij glimlachte en ik keek rustig terug. "Ja, zeg eens. Hoe is het daarmee?" Vroeg hij en ik keek met een scheef glimlachje naar hem. ''Het doet nog pijn, ik kan er nog steeds niet zo goed op lopen. Maar dat komt vast wel goed.'' zeg ik terwijl ik het luchtig probeer te laten klinken. Ik krijg het nog voor elkaar om een glimlach op mijn gezicht te toveren en kijk dan even van hem weg naar de stapel boeken die ik had meegenomen. ''Je hebt veel interressante boeken trouwens. Ik heb er een paar meegenomen heir naar toe en een paar apart gezet in de bieb, als je het niet erg vindt.'' ga ik rustig van onderwerp veranderen
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To shed of the love you replaced with fear Empty
BerichtOnderwerp: Re: To shed of the love you replaced with fear   To shed of the love you replaced with fear Emptyza okt 27, 2012 1:41 pm

"Het doet nog pijn, ik kan er nog steeds niet zo goed op lopen. Maar dat komt vast wel goed." Zegt ze kort en bondig. Ze kijkt weg, richting de stapel boeken. "Je hebt veel interessante boeken trouwens. Ik heb er een paar meegenomen hier naar toe en een paar apart gezet in de bieb, als je het niet erg vindt." Ik glimlach. "Nee, natuurlijk niet." Ik glimlach en loop naar de stapel boeken. "Welke heb je allemaal mee?" Ik kijk even naar de achterflap van het eerste boek, en wacht of ze er iets over zal gaan zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To shed of the love you replaced with fear Empty
BerichtOnderwerp: Re: To shed of the love you replaced with fear   To shed of the love you replaced with fear Emptyza okt 27, 2012 1:44 pm


"Nee, natuurlijk niet." zegt hij met een glimlach waarna hij naar de boeken toe loopt. "Welke heb je allemaal mee?" vraagt hij terwijl hij even naar de achterkant van het bovenste boek kijkt. ''Ik weet het niet precies, maar de meeste gaan over ontvoeringen en moord. Ik heb volgens mij wel een paar romannetjes gevonden, maar ze zaten goed verstopt met ontzettend veel stof er over heen.'' zeg ik lachend
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To shed of the love you replaced with fear Empty
BerichtOnderwerp: Re: To shed of the love you replaced with fear   To shed of the love you replaced with fear Emptyza okt 27, 2012 5:46 pm

"Ik weet het niet precies, maar de meeste gaan over ontvoeringen en moord. Ik heb volgens mij wel een paar romannetjes gevonden, maar ze zaten goed verstopt met ontzettend veel stof er over heen." Zegt ze en ze lacht, iets wat mij vergaat. "Nou, dan zijn die niet van mij als er veel stof op zit." Ik blader even door een boek. "Die moord boeken daarin tegen, ik zie dat je een klassieker mee hebt." Ik zwaai even met een boek in mijn handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To shed of the love you replaced with fear Empty
BerichtOnderwerp: Re: To shed of the love you replaced with fear   To shed of the love you replaced with fear Emptyza okt 27, 2012 6:46 pm


"Nou, dan zijn die niet van mij als er veel stof op zit." Hij bladert even door een boek heen en ik kijk rustig toe. "Die moord boeken daarin tegen, ik zie dat je een klassieker mee hebt." Ik kijk naar het boek dat hij vast hield en nam hem van me over. Ik bladerde even doorheen en haalde toen mijn schouders op. ''Blijkbaar. Hij leek me wel interessant en ik had hem nog nooit gelezen dus ik heb hem maar meegenomen.'' zeg ik emt een glimalchje
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To shed of the love you replaced with fear Empty
BerichtOnderwerp: Re: To shed of the love you replaced with fear   To shed of the love you replaced with fear Emptyza okt 27, 2012 6:56 pm

Ze neemt het boek uit mijn hand en bladert er even snel door heen. "Blijkbaar," Antwoord ze terwijl ze luchtig haar schouders ophaalt. "hij leek me wel interessant en ik had hem nog nooit gelezen dus ik heb hem maar meegenomen." Ze glimlacht even. Ik knikte instemmend. "Het is ook een goede." Ik gaap even en hou mijn hand terwijl voor mijn mond. "Maar goed, ik ga maar even naar boven denk ik. Een gesprek over boeken voeren kan ik nu niet meer denk ik, ik ben echt moe."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To shed of the love you replaced with fear Empty
BerichtOnderwerp: Re: To shed of the love you replaced with fear   To shed of the love you replaced with fear Emptyza okt 27, 2012 7:30 pm


"Het is ook een goede." zegt hij wanneer hij begint te gapen. "Maar goed, ik ga maar even naar boven denk ik. Een gesprek over boeken voeren kan ik nu niet meer denk ik, ik ben echt moe." ik knik begrijpend. ''Geen probleem. Ik red me wel.'' zeg ik met een glimlach terwijl ik het boek weer terug leg. Ik haal de handdoek van mijn hoofd en kijk hem aan. ''Slaap lekker dan maar alvast Hades.'' zeg ik met een glimlachje terwijl ik de handdoek in de badkamer neer leg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To shed of the love you replaced with fear Empty
BerichtOnderwerp: Re: To shed of the love you replaced with fear   To shed of the love you replaced with fear Emptyza okt 27, 2012 8:10 pm

"Geen probleem. Ik red me wel." Knikt ze en kijkt me aan als ze de handdoek uitgedaan heeft. "Slaap lekker dan maar alvast Hades." Ik draai me om. "Jij ook, ik roep wel als ik je nog eens nodig heb." Glimlach ik. "En niet verkeerd op vatten he." Ik loop weg en loop de trap op naar de achtste verdieping. Als ik er eenmaal ben laat ik me met een smak op het bed vallen en val meteen in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To shed of the love you replaced with fear Empty
BerichtOnderwerp: Re: To shed of the love you replaced with fear   To shed of the love you replaced with fear Emptyza okt 27, 2012 8:36 pm


"Jij ook, ik roep wel als ik je nog eens nodig heb. "En niet verkeerd op vatten he."zegt hij met een glimlach voor hij weg loopt. Als Hades weg is kruip ik onder de dekens met het boek waar ik in begonnen was, en niet veel later viel ik in slaap met het boek op mijn hoofd.
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





To shed of the love you replaced with fear Empty
BerichtOnderwerp: Re: To shed of the love you replaced with fear   To shed of the love you replaced with fear Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
To shed of the love you replaced with fear
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» || Only know you love her when you let her go, and you've let her go.. ||
» If love is what you need, a soldier I will be.
» Isn't hate and love the same thing anyway?
» [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: