Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Isn't hate and love the same thing anyway?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  Empty
BerichtOnderwerp: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  Emptyzo okt 14, 2012 10:02 pm

Met trage passen loop ik naar de spiegel en bekijk mijn evenbeeld. De man aan de andere kant lijkt verre op mijzelf, alles wat slecht aan me is verbeterd hij op deze avond. Te beginnen bij de twee dingen aan zijn voeten: De alledaagse, zware combats hebben plaatsgemaakt voor nette, lederen schoenen. Aan zijn benen heeft hij een nette kostuumbroek, aan zijn bovenlichaam een hemd en de vest van een kostuum. Een purperen stropdas met een zwartkleurig patroontje is netjes onder zijn vest gestopt. Hij draagt niets op zijn hoofd, waardoor er hier en daar een plukje haar voor zijn voorhoofd ligt in plaats van naar achteren geduwd te zijn door de pikzwarte kroon. Hij oogt jonger, bijna levendiger, maar de hoge jukbeenderen en ingevallen kaken blijven opvallen. Aan zijn vingers draagt hij een eenvoudige, zilveren ring. Hij is in alle opzichten anders, maar wel beter. Ik weet niet echt of ik er me aan moest irriteren, of niet. Met mijn blik op de ring aan mijn hand geworpen wandel ik de kamer uit. Ik grom nog eens iets binnensmonds voor ik de trap af loop. Ik loop gelijk door tot ik helemaal beneden ben in de westelijke vleugel. De geur van het lekkere eten prikkelt mijn zintuigen wanneer mijn benen me onbewust naar de keuken voeren. “Ruikt voortreffelijk.” Spreek ik tegen de kok als ik even in zijn kookpotten neus en daarna weer de kamer uit been. Ik been naar de troonzaal en zet me rustig op mijn stenen troon neer om te wachten tot ze klaar is. Ondertussen speel ik een beetje met het rode fluweel tussen mijn vingers.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Isn't hate and love the same thing anyway?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  Emptyzo okt 14, 2012 10:14 pm


Ik was in de badkamer en keek in de spiegel. Ik glimlachte naar mijn eigen spiegelbeeld en tuitte mijn lippen. Langzaam doe ik lippen stift op en glimlach weer naar mezelf. Rustig doe ik de rest van de make up op en loop ik de badkamer uit. Ik neusde in de kast en bekeek kritisch alle jurken die er hingen. Ik wou er vanavond eens extra mooi uitzien, en ik herinnerde me de witte feestjurk die ik mee had genomen van boven. Ik vond hem helemaal achterin, en ik pakte hem snel uit de kast. Ik hees mezelf in de jurk, en liep weer naar de badkamer. Rustig maakte ik de laatste paar knoopjes dicht terwijl ik het met goud bestikte lijfje bekeek van het jurkje. Ik borstelde mijn haren, maar liet ze verder los over mijn schouders hangen. Ik deed nog een simpele ketting om, en hakken die ik in de kast had gevonden. Glimlachend keek ik nog een keer in de spiegel, en liep daarna mijn kamer uit. Rustig liep ik door de gangen, op zoek naar Hades. Toen ik zag dat hij niet in de gangen was, en niet in de eetzaal, liep ik maar naar de troonzaal om hem daar ook aan te treffen. Ik glimlach naar hem en loop langzaam naar binnen. ''Goeie avond Hades.'' zeg ik liefelijk en ik strijk een plukje haar uit mijn gezicht.


Aan zo'n jurk moet je denken :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  Emptyma okt 15, 2012 7:45 pm

Het zachte geluid van naaldhakken op tegels vult de troonzaal. Ik kijk verbaasd op en kom tot de ontdekking dat ze klaar is. En hoezo klaar, ze is compleet opgemaakt en de jurk die ze aan heeft komt niet uit haar kast. Dat is zeker die jurk dat ze uit haar kamer meegenomen had. “Goedenavond.” Antwoord ik haar beleefd met een knikje, en duw me voorzichtig overeind terwijl ik mijn blik strak in de plooi houdt. Met trage passen loop ik naar haar toe en haak mijn arm in de hare. “Je ziet er oogverblindend uit,” fluister ik bij haar oor en druk mijn lippen zachtjes tegen haar wang. Ik glimlach kort. “Zullen we?” Stel ik maar voor en loop richting de gang terwijl ik veronderstel dat ze me volgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Isn't hate and love the same thing anyway?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  Emptyma okt 15, 2012 7:54 pm


“Goedenavond.” antwoordt hij me, waarna hij zich langzaam overeind duwt uit de troon. Ik glimlach naar hem en wacht tot hij bij me is. Met zijn gezicht in de plooi loopt hij naar me toe, en haakt hij zijn arm in de mijne. “Je ziet er oogverblindend uit,” fluistert hij in mijn oor en geeft me een kus op mijn wang. Ik bloos zachtjes en kijk naar hem op. ''Dat was het plan.'' zeg ik zacht met een lieve glimlach. “Zullen we?” stelt hij voor waarop ik knik, en met hem mee loop. Met een warm gevoel in mijn buik loop ik de eetzaal binnen en ga ik op mijn plek zitten, waarna ik Hades aan kijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  Emptyma okt 15, 2012 8:05 pm

“Dat was het plan,” glimlacht ze lieflijk en knikt dan instemmend. Ik begeleid haar rustig door de gang naar de eetzaal en volg haar kort met mijn ogen als ze gelijk naar haar plek loopt. Ik loop naar de stoel er tegenover en laat me rustig er in zakken. “Ik had de stoel als een ware gentlemen naar achteren willen schuiven, maar nee.. Je was me voor.” Grinnik ik zachtjes en zie dat er borden staan voor een drie gangen menu. Ik buig me voorover en neem de kurkentrekker om de fles wijn te openen. “Mag ik je ook een glaasje inschenken?” Stel ik voor, terwijl ik wacht op haar antwoord voordat ik het mijne inschenk. Ik neem al voorzichtig het juiste glas van de drie glazen bij mijn bord op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Isn't hate and love the same thing anyway?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  Emptyma okt 15, 2012 8:27 pm


“Ik had de stoel als een ware gentlemen naar achteren willen schuiven, maar nee.. Je was me voor.” grinnikt hij en ik lach zachtjes. ''Sorry, ik ben hier niet heel erg aan gewend.'' grinnik ik en ik laat mijn blik vallen op alles wat op tafel staat. “Mag ik je ook een glaasje inschenken?” vraagt hij en hij pakt een van zijn glazen op. ''Ja, ja dat mag. Welk glas?'' glimlach ik terwijl ik probeer uit te vogelen welk glas ik voor hem op moet houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  Emptyma okt 15, 2012 8:37 pm

“Sorry, ik ben hier niet heel erg aan gewend.” Grinnikt ze terug. “Ja, ja dat mag. Welk glas?” Glimlacht ze. Ik gebaar naar het middelste en neem het uit haar hand over. Ik hou het lichtjes schuin terwijl ik inschenk en laat de vloeistof dan een beetje door het glas wentelen. Ik doe het zelfde voor mijn eigen glas en zet het glas dan aan mijn lippen om een slokje te drinken. Ik inspecteer haar gezicht kort als ik de wijn langzaam doorslik en even de wijn van mijn lippen lik. “Kleurtje op je lippen gestoken zie ik,” glimlach ik. “pas maar een beetje op met de wijn dan.” Ik grijns breed en knipoog even vluchtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Isn't hate and love the same thing anyway?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  Emptyma okt 15, 2012 8:41 pm


Hij gebaart naar het middelste glas, waarna ik hem op pak. Rustig pakt hij het glas van me over en schenkt hij in. Ik pak het glas weer over van hem en glimlach. “Kleurtje op je lippen gestoken zie ik,” glimlacht hij. “pas maar een beetje op met de wijn dan.” Ik glimalch en knik. ''Ik wou er eens extra mooi uit zien.'' zeg ik lief en ik neem een slok van de wijn. ''Ik denk dat je me wel door het eten heen moet helpen, ik zie al zoveel borden en alles liggen. Thuis namen we het nooit zo uitgebreid, alleen in de Olympus, maar toen kreeg ik gewoon een set omdat ik er neit aan gewend was.'' grinnik ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  Emptyma okt 15, 2012 8:58 pm

“Ik wou er eens extra mooi uit zien.” Antwoord ze en ik smaal erom, ze is altijd mooi en blijft toch bescheiden er over. “Ik denk dat je me wel door het eten heen moet helpen, ik zie al zoveel borden en alles liggen. Thuis namen we het nooit zo uitgebreid, alleen in de Olympus, maar toen kreeg ik gewoon een set omdat ik er niet aan gewend was.” Ik onderdruk een lachje. “Nou, laten we dan een deal maken. Ik help je door de etiquette als jij mijn gedrag aan tafel verontschuldigd. Ik ben gewend geraakt aan de eenzaamheid, en aangezien ik zo een fan ben van uitgebreide buffetten is het zo dat ik amper at omdat ik dan alleen aan tafel zat. Daar is ook niets plezierig aan, he?” Ik vouw mijn handen in elkaar en steun met mijn ellebogen op de tafel. “Dus sorry als ik overkom als een schrokop.”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Isn't hate and love the same thing anyway?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  Emptyma okt 15, 2012 9:19 pm


“Nou, laten we dan een deal maken. Ik help je door de etiquette als jij mijn gedrag aan tafel verontschuldigd. Ik ben gewend geraakt aan de eenzaamheid, en aangezien ik zo een fan ben van uitgebreide buffetten is het zo dat ik amper at omdat ik dan alleen aan tafel zat. Daar is ook niets plezierig aan, he?” zegt hij en hij steunt met zijn ellebogen op tafel en gezicht in zijn handen. Ik grinnik vrolijk en kijk hem aan. “Dus sorry als ik overkom als een schrokop.” Ik glimlach en knik. ''Het geeft niet. Ik ben er aan gewend, niet alle goden eten zo geweldig mooi. Ik vind het als een goeie deal klinken.'' Ik zet mijn glas neer op tafel en ik glimlach vrolijk. ''Dus, wat eten we denk je?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  Emptyma okt 15, 2012 9:27 pm

“Het geeft niet. Ik ben er aan gewend, niet alle goden eten zo geweldig mooi. Ik vind het als een goeie deal klinken.” Ik grijns. “Geloof me, daar zul je straks nog anders over denken.” Ik sla mijn ogen neer om te kijken hoe ze haar glas neer zet. “Dus, wat eten we denk je?” Vraagt ze. Ik schud mijn hoofd kort. “Dat ga ik niet zeggen, je mag er zelf achter komen op je bord.” Mijn grijns wordt nog breder voor een moment
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Isn't hate and love the same thing anyway?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  Emptyzo okt 21, 2012 5:29 pm


“Geloof me, daar zul je straks nog anders over denken.” zegt hij met een grijns en ik merk hoe hij mijn bewegingen volgt. Hij schudt zijn hoofd kort als ik vraag wat we gaan eten en ik grinnik al zachtjes. . “Dat ga ik niet zeggen, je mag er zelf achter komen op je bord.” Met twinkelende ogen keek ik naar hem en beet ik zachtjes op mijn lip. ''Ik kan neit wachten, je maakt me nu echt ontzettend nieuwschierig Hades. Zouden ze het eten al bijna opdienen? Of moet ik zelf naar de keuken lopen om het te halen?'' zeg ik met een glimlachje
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  Emptyzo okt 21, 2012 6:03 pm

"Ik kan niet wachten, je maakt me nu echt ontzettend nieuwsgierig Hades. Zouden ze het eten al bijna opdienen? Of moet ik naar de keuken lopen om het te halen?" Haar ogen twinkelen van de pret, zo leek ze net op een kind. Ik walgde er stiekem wel van. "Daar zal de kok niet blij mee zijn," sprak ik bitter. "maar je kan het proberen." Dat laatste was natuurlijk niet gemeend. "In de tussentijd kunnen we elkaar vermaken. Al hoeft dat niet zo lang, horende aan het geluid in de keuken is het eten over een minuutje klaar en bij ons." Ik keek haar afwachtend met een brede grijns aan, en hoorde de deuren schuin achter mij al open gaan. "Et voila." Ik volgde de bediende met mijn ogen en begon haast te watertanden toen ik het eten zag. "Direct het hoofdgerecht, bon appetit." Het gerecht was zo veel, dat het voorgerecht eigenlijk overbodig geweest was, en ze zou dit toch echt wel op moeten eten. "Eendenborst met een oosters accent." Ik nam een van de lege glazen wijn aan haar kant op en opende een fles witte wijn, vervolgens goot ik haar traag een glaasje in terwijl ik wachtte tot ze een hap van het gerecht nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Isn't hate and love the same thing anyway?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  Emptyzo okt 21, 2012 6:12 pm


"Daar zal de kok niet blij mee zijn," zei hij bitter en ik haalde even vlug mijn wenkbrauwen omhoog. "maar je kan het proberen.'' Ik rolde met een grinnikje mijn ogen. "In de tussentijd kunnen we elkaar vermaken. Al hoeft dat niet zo lang, horende aan het geluid in de keuken is het eten over een minuutje klaar en bij ons." Hij keek me aan met een grijnsje, en toen ik de deuren hoorde schuiven richtte ik mijn aandacht daar op. Ik zag een bediende binnen komen met het eten. "Et voila. Direct het hoofdgerecht, bon appetit." Ik keek nieuwschierig naar het gerech."Eendenborst met een oosters accent." vertellde hij me over het gerecht en ik knikte. Terwijl Hades een van mijn glazen pakt pak ik mijn mes en vork op, en begin langzaam een stuk af te snijden. Ik stop het in mijn mond en langzaam kauw ik er op. ''Mmmmh..'' murmel ik verheerlijkt en kijk naar Hades. ''Dit is echt verrukkelijk.'' glimlach ik terwijl ik vlug nog een hap in mijn stop. Netjes kauw ik alles goed en slik het goedje door voor ik nog een hap neem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  Emptyzo okt 21, 2012 6:25 pm

"Mmmmh.." murmelt ze en kijkt me aan terwijl ze kauwt. "Dit is echt verrukkelijk." Ze neemt nog een hap, en ik kijk haar afwachtend aan. Ik zet mijn lippen aan het glas dat eigenlijk voor haar bedoeld was terwijl ze nog een hap neemt, over de rand kijk ik haar aandachtig aan. "Smaakt het?" Fluister ik met een zeemzoet stemmetje. Ik zet het glas neer naast mijn bord en eet rustig met grote happen alles op, tot mijn bord volledig leeg is.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Isn't hate and love the same thing anyway?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  Emptyzo okt 21, 2012 6:29 pm


De hele tijd bleef hij me aandachtig aankijken en dronk hij van het glas dat hij bij me had weg gepakt. "Smaakt het?" vraagt hij mierzoet en ik kijk even naar hem op waarna ik knik. ''Echt heerlijk.'' zeg ik vrolijk terwijl ik de rest op eet. Bij mijn laatste hap merk ik een soort pitjes op. Ik laat ze over mijn tong rollen en eet ze langzaam op. ''Hades.. Ik proef een soort pitjes, wat voor een soort pitjes zijn het?'' Ik kijk hem even denkend aan en dan krijg ik een bezorgde frons op mijn gezicht. ''Toch niet.. Granaatappelpitjes?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  Emptyzo okt 21, 2012 6:42 pm

"Echt heerlijk," glimlacht ze vrolijk. Na een tijdje lijkt ze iets in haar mond te voelen en lelijk te doen over iets. Ik vlecht mijn vingers in elkaar en laat mijn kin er voorzichtig op steunen. "Hades.. Ik proef een soort pitjes, wat voor een soort pitjes zijn het?" Ze lijkt het stilaan te beseffen. "Toch niet.. Granaatappelpitjes?" Mijn tanden ontblootten zich in een bloedrode grijns, de kleur van granaatappelsap. Voorzichtig haal ik de pitjes van onder mijn tong en spuug ze op mijn bord uit. "Je bent goedgelovig en naïef als een kind, gelukkig siert je dat."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Isn't hate and love the same thing anyway?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  Emptyzo okt 21, 2012 11:31 pm


Hij kijkt me grijnzend aan, en zijn grijns is rood van het sap. Voorzichtig haalt hij de pitten onder zijn tong vandaan en spuugt ze uit op zijn bord. Met een ongelovige blik kijk ik hem aan. "Je bent goedgelovig en naïef als een kind, gelukkig siert je dat." zegt hij simpel en ik doe langzaam mijn mond dicht, aangezien ik kwaad word. Voor een moment ben ik stil en smijt dan woedend mijn bestek op tafel terwijl ik ruw overeind kom. ''Hoe kún je Hades. Je hebt het met opzet gedaan? Niet waar?'' snauw ik fel, terwijl mijn ogen wel vuur zouden kunnen spuwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  Emptyma okt 22, 2012 7:25 pm

Ze klemt haar lippen op elkaar, die haast witte worstjes lijken nu. Het bestek klettert op het bord als ze overeind komt en me strak aan kijkt. "Hoe kún je Hades. Je hebt het met opzet gedaan? Niet waar?" Ik stoot een vroom lachje uit. "Anders zat het er niet in, he.." Grijns ik breed en duw me met behulp van de rand van de tafel overeind. "Nou kom hier," vervolg ik terwijl ik met een opgetrokken mondhoek het vagevuur in haar ogen bekijk. "je weet dat je een huwelijk bevestigen moet met een kus."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Isn't hate and love the same thing anyway?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  Emptydi okt 23, 2012 12:41 pm


Hij stoot een lachje uit en ik kijk hem woedend aan. "Anders zat het er niet in, he.." zegt hij grijnzend en hij duwt zichzelf ook omhoog met behulp van de tafel. "Nou kom hier," gaat hij verder terwijl hij met opgetrokken mondhoeken aan kijkt. "je weet dat je een huwelijk bevestigen moet met een kus." Trillend van woede staar ik hem aan. ''Waag het niet om me met een vinger aan te raken. En dan te bedenken dat ik je net begon te mogen.'' Ik bal mijn handen tot vuisten en kijk hem aan met mijn lippen stevig op elkaar. ''Ik vind dit echt misselijke streek van je Hades. Afschuwelijk.'' sis ik waarna ik me omdraai en de eetzaal uit storm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  Emptydi okt 23, 2012 6:42 pm


"Waag het niet om me met een vinger aan te raken. En dan te bedenken dat ik je net begon te mogen." Ik kijk haar met pretoogjes aan, net zoals ze me een moment geleden aangekeken had. Dit is waar ik nou eens plezier in had, zeg. "Ik vind dit echt een misselijke streek van je Hades. Afschuwelijk." Ze draait zich met een ruk om en stormt de eetzaal uit.

Ik snij haar de pas af als ik in het midden van de gang verschijn en de hoek om loop. "Toen ik zei dat je nooit meer weg kon, loog ik." Spreek ik smalend. "Nú kan je niet meer weg. En zeg eens," Ik been steeds dichter naar haar toe terwijl ik mijn handen achter mijn rug in elkaar vouw. "trouw je me nu wel? Hoe ga je anders je dagen slijten in de onderwereld?" "
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Isn't hate and love the same thing anyway?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  Emptydi okt 23, 2012 6:56 pm


Boos liep ik de eetzaal uit, en smeet de deur achter me dicht. Ik beende de gang in, en schrok me wild toen hij opeens voor me stond in de gang. "Toen ik zei dat je nooit meer weg kon, loog ik." zei hij minachtend, en het klonk alsof hij er van genoot. Met mijn kaken op elkaar keek ik hem woedend aan. "Nú kan je niet meer weg. En zeg eens," zegt hij terwijl hij steeds dichter naar me toe loopt en zijn handen op zijn rug legt. "trouw je me nu wel? Hoe ga je anders je dagen slijten in de onderwereld?" Voor eventjes kijk ik hem dood stil aan, en dan krijg ik een minachtende blik in mijn ogen. ''nee. Ik trouw niet met je.'' zeg ik simpel. ''Waarom zou ik met iemand trouwen die me zo goed als vergift, in plaats van gewoon mijn hart te winnen? Je zat er aardig dicht bij, maar goed. Ik slijt mijn dagen gewoon alleen. Voor eeuwig.'' zeg ik hard en fel en probeer hem daarna te passeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  Emptydi okt 23, 2012 7:21 pm

"Nee. Ik trouw niet met je." Antwoord ze na een moment stilte. "Waarom zou ik met iemand trouwen die me zo goed als vergiftigd, in plaats van gewoon mijn hart te winnen? Je zat er aardig dicht bij, maar goed. Ik slijt mijn dagen gewoon alleen. Voor eeuwig."

Ik schuif met haar mee naar links als ze me probeert te passeren, en naar rechts, als ze die kant uit gaat. Ik grijp haar aan haar bovenarmen beet en duw haar hardhandig tegen de muur. Mijn nagels boren in het tere vel, zo hard dat mijn vingertoppen wit kleuren. "Denk je echt dat ik niet weet wat ik doe?" Een rauwe lach welt op uit mijn keel. Ik leun met mijn lichaam tegen haar aan en duw de zijkant van haar gezicht tegen de muur met mijn ene hand, de andere houdt nog steeds haar arm in een ijzige greep vast. "Er is geen enkele versie waar jij niet de dupe bent, je trouwt met me of je het nu wilt of niet." Ik draaide haar gezicht mijn kant op zodat ze me wel aan moest kijken, mijn vingers omklemden haar kin en mijn duim drukte tegen haar lippen om haar het zwijgen op te leggen. "Ga eens na: Ik heb je kunnen ontvoeren, ik heb je, en geef maar toe dat het waar is, weten te strikken, nu heb ik met een valse truc je hier weten te krijgen. Dat is kracht, persoonlijkheid en intelligentie, wat kan ik daar nog allemaal mee bereiken denk je? Hoe ik het ook voor mekaar speel, ik krijg je op die troon én in mijn bed." Sis ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Isn't hate and love the same thing anyway?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  Emptydi okt 23, 2012 7:40 pm


Zoals verwacht liet hij me er niet langs en bewoog hij met me mee. Maar ik had me niet voorbereid op het feit dat hij me zou vast pakken. Hard pakte hij me bij mijn bovenarmen en duwde me tegen de muur aan. Sidderend van boosheid keek ik hem aan, terwijl hij zijn vingers in mijn armen boorde. "Denk je echt dat ik niet weet wat ik doe?" hij lachte en ik keek hem pissig aan toen hij met zijn lichaam tegen de mijne duwde en mijn hoofd zijwaarts tegen de muur. "Er is geen enkele versie waar jij niet de dupe bent, je trouwt met me of je het nu wilt of niet." Hij draaide mijn hoofd weer zijn richting op, zodat ik gedwongen werd om hem aan te kijken. Hij had zijn grip op mijn kin gelegd, en zijn duim op mijn lippen zodat ik niet zo makkelijk kon praten. "Ga eens na: Ik heb je kunnen ontvoeren, ik heb je, en geef maar toe dat het waar is, weten te strikken, nu heb ik met een valse truc je hier weten te krijgen. Dat is kracht, persoonlijkheid en intelligentie, wat kan ik daar nog allemaal mee bereiken denk je? Hoe ik het ook voor mekaar speel, ik krijg je op die troon én in mijn bed." sist hij en vol afschuw kijk ik hem . Ik bijt op mijn lip, maar uiteindelijk glijdt er toch een traan van onmacht via mijn ooghoeken over mijn wang. Ik wist dat hij gelijk had.. Ik wist dat hij het uiteindelijk allemaal voor elkaar zou krijgen, ook al zou ik hem tegen werken. Ik schud mijn hoofd om die gedachtes van me af te schudden. '"Als jij een vrouw wil die je minacht en je haat, ga je gang. Ik ben je slaaf niet. Je kunt me verder dan een huwelijk nergens toe dwingen!'' sis ik ''Ik haat je. Niemand zou ooit van je kunnen houden. Je bent verrot van binnen. Ik haat je en zal nooit je vrouw zijn.'' zeg ik en als laatste spuug ik in zijn gezicht. Ik wring me los uit zijn greep, zodra zijn greep verzwakt en ren naar mijn kamer. Ik draai de deur op slot en zie nog allemaal zware dingen voor de deur staan van de kast, van eergisteren zodat hij niet binnen kon komen. Ik leun even met mijn rug tegen de deur en barst dan in huilen uit. Terwijl de tranen over mijn wangen stromen laat ik me op het bed vallen en huil ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  Emptydi okt 23, 2012 8:09 pm

Ik grijns met voldoening bij het zien van haar traan. Ze weet het gewoon, dat ik gelijk heb. Ze schudt verwoed haar hoofd. “Als jij een vrouw wil die je minacht en je haat, ga je gang. Ik ben je slaaf niet. Je kunt me verder dan een huwelijk nergens toe dwingen!” Sist ze, en ik kan het niet helpen dat ik zo luid loop te lachen. Ik kan veel, zelfs dát. “Ik haat je. Niemand zou ooit van je kunnen houden. Je bent verrot van binnen. Ik haat je en zal nooit je vrouw zijn.” Ze spuugt in mijn gezicht en weet zich los te wrikken als ik naar mijn ogen grijp. Ik hoor hoe ze weg stormt en wrijf het kwijl van mijn gezicht af.

"Doe open," grom ik woedend als ik eindelijk aan haar deur ben. "je weet dat ik niet bang ben om deuren te breken liefje." Ik tik ongeduldig met mijn nagels tegen het hout ervan. "Je wilt me toch niet razend krijgen, Persephone.." Ik friemel aan de klink, die nu verontrustend rinkelen gaat. "Tóch?!" Sis ik opnieuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Isn't hate and love the same thing anyway?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Isn't hate and love the same thing anyway?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» No use hiding in a corner, that won't change a thing
» || Only know you love her when you let her go, and you've let her go.. ||
» If love is what you need, a soldier I will be.
» To shed of the love you replaced with fear
» [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: