Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Isn't hate and love the same thing anyway?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 4 Emptyvr okt 26, 2012 8:07 pm


Hij grinnikt zachtjes en ik kijk hem vrolijk aan. "Ja." zegt hij met een knik. "Maar probeer maar eens een boek dat je interesseert te vinden, ik ben namelijk een enorme fan van thrillers en horror genres. En natuurlijk staan er ook wel veel educatieve boeken, encyclopedieën en archeologische dingen." Ik kijk hem nog steeds vrolijk aan. ''Ik red me wel, dan heb ik tenminste iets te doen vanmiddag. Als ik het zo hoor heb je een enorme bibliotheek.'' grijns ik en ik frons eventjes kort. ''Wacht eens even.. Was je me net aan het uitlachen?'' vraag ik verontwaardigd
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 4 Emptyvr okt 26, 2012 9:55 pm

"Ik red me wel, dan heb ik tenminste iets te doen vanmiddag. Als ik het zo hoor heb je een enorme bibliotheek." Grijnst ze. Ik lach een beetje breder dan voorheen. "Stel je er niets bij voor, het is echt een kleine ruimte." Eigenlijk was hij tamelijk groot, maar ik vond van niet. "Wacht eens even.. Was je me net aan het uitlachen?" Vraagt ze dan plots met een frons. Ik proest het uit en kijk haar uitdagend aan. "Nee, niet dat ik weet tenminste. Al lijk jij mij wel het typetje dat heel graag meisjes boeken leest, en die staan er dus niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 4 Emptyvr okt 26, 2012 11:11 pm


"Stel je er niets bij voor, het is echt een kleine ruimte." antwoord op mijn veronderstelling dat de bibliotheek groot zou zijn. Hij proest het uit als ik vraag of hij me aan het uit lachen was en keek me uitdagend aan. "Nee, niet dat ik weet tenminste. Al lijk jij mij wel het typetje dat heel graag meisjes boeken leest, en die staan er dus niet." Ik kijk hem met mijn mond een beetje open aan. ''En nu lach je me dus echt uit.'' zeg ik en ik geef hem een zacht stompje tegen zijn borstkas aan. ''En ik lees veel verschillende boeken hoor.'' zeg ik met een grinnikje. ''En natuurlijk, net zoals een echt meisje ook romannetjes. En als je ze niet hebt, zullen ze hier moeten komen. Aangezien ik hier niet meer weg kom.'' Dat laatste zei ik met een donkere blik naar Hades.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 4 Emptyvr okt 26, 2012 11:18 pm

"En nu lach je me dus echt uit." Zegt en geeft een zacht stompje tegen mijn borstkas. "Ela, een beetje rustig blijven he." Grijns ik. "En ik lees veel verschillende boeken hoor." Vervolgt ze. "En natuurlijk, net zoals een echt meisje ook romannetjes. En als je ze niet hebt, zullen ze hier moeten komen. Aangezien ik hier niet meer weg kom." Ze keek me even donker aan. Ik grinnikte. "Nou dat zal dan wel, maar in ieder geval. Alle boeken die er nu staan, heb ik zelf ook gelezen behalve een aantal maar die staan in aparte rekken. Dus, doe je best maar en zoek of er een roman tussen zit. Als je die kan vinden, dan.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 4 Emptyvr okt 26, 2012 11:22 pm


"Ela, een beetje rustig blijven he." zegt hij met een grijns en ik schud grinnikend mijn hoofd. "Nou dat zal dan wel, maar in ieder geval. Alle boeken die er nu staan, heb ik zelf ook gelezen behalve een aantal maar die staan in aparte rekken. Dus, doe je best maar en zoek of er een roman tussen zit. Als je die kan vinden, dan.." Ik lach even zachtjes en haal mijn schouders op. ''Nou, dan heb ik dus ook een missie voor vandaag. Zoveel mogelijk boeken doorneuzen en kijken of er iets leuks tussen zit om te lezen.'' zeg ik met een vrolijke grijns
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 4 Emptyvr okt 26, 2012 11:34 pm

"Nou, dan heb ik dus ook een missie voor vandaag." Zegt ze met een vrolijke grijns. "Zoveel mogelijk boeken doorneuzen en kijken of er iets leuks tussen zit om te lezen." Ik glimlach en haal haar voorzichtig weer van me af. "Nou begin dan maar alvast, ik ga me nu even aankleden en dan ontbijten." Ik glimlachte en gleed vanonder de dekens vandaan. Ik nam even een linnen doek van de ligstoel en trok die over mijn schouders, om even kleding te gaan nemen en dan naar de badkamer te lopen om die aan te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Isn't hate and love the same thing anyway?
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» No use hiding in a corner, that won't change a thing
» || Only know you love her when you let her go, and you've let her go.. ||
» If love is what you need, a soldier I will be.
» To shed of the love you replaced with fear
» [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: