Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 The moment of truth.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

The moment of truth. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The moment of truth.   The moment of truth. - Pagina 3 Emptydo dec 13, 2012 9:53 pm


Het was een tijdje stil en ik nam die tijd om te kalmeren. "Je wou toch blijven," zei Hades op een gegeven moment grinnikend en ik kon bijna wel gillen van woede. ''Maar niet te trouwen! Ik kan dit niet uitstaan.'' sis ik kwaad en ik bijt op mijn lip. ''Denken jullie soms met zijn tweetjes dat jullie alles maar kunnen doen wat jullie willen. Alleen omdat hij de oppergod is en jij de oudste? Ik vind van niet. Ik trouw niet met je. Dan zou ik eerst ja moeten zeggen.'' zeg ik kwaad en met felle ogen kijk ik hem aan. ''En wil je nu mijn kamer uit gaan, ik wil een douche nemen en slapen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

The moment of truth. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The moment of truth.   The moment of truth. - Pagina 3 Emptydo dec 13, 2012 10:00 pm

"Maar niet trouwen! Ik kan dit niet uitstaan." Sist ze kwaad en zoals gewoonlijk bijt ze weer op haar lip. Als ze schreeuwt lijkt ze net op haar moeder, vreemd.. "Denken jullie soms met zijn tweetjes dat jullie alles maar kunnen doen wat jullie willen. Alleen omdat hij de oppergod is en jij de oudste? Ik vind van niet. Ik trouw niet met je. Dan zou ik eerst ja moeten zeggen." Zegt ze fel. "En wil je nu mijn kamer uit gaan, ik wil een douche nemen en slapen." Gezellig blijf ik staan en verroer geen vin. "Je bent al uitgehuwelijkt, om eerlijk te zijn. En straks liefje, staat het allemaal op contract." Ik lach breed en loop dichter naar haar toe. "Bij uithuwelijking heeft de bruid geen inspraak." Mijn woorden kwamen hard aan, dat wist ik. Ik stak bezorgt een hand uit om haar voorhoofd aan te raken. "Voel je je wel lekker trouwens? Je was erg onderkoeld." De lieve blik op mijn gezicht was erg geforceerd en gemaakt. Het was zoals gewoonlijk weer een neppe boel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

The moment of truth. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The moment of truth.   The moment of truth. - Pagina 3 Emptydo dec 13, 2012 10:13 pm


Hij bleef staan waar hij stond en ik kreeg alleen maar zin om hem een klap te verkopen. "Je bent al uitgehuwelijkt, om eerlijk te zijn. En straks liefje, staat het allemaal op contract." Hij grijnsde breed om naar me toe te lopen en met ogen die flikkerden van woede keek ik hem aan. "Bij uithuwelijking heeft de bruid geen inspraak." Hij stak zijn hand uit om hem tegen mijn voorhoofd aan te houden met een bezorgde blik. "Voel je je wel lekker trouwens? Je was erg onderkoeld." Hij had een lieve blik op zijn gezicht, maar ik kon aan zijn ogen zien dat hij er niks van meende. ''blijf met je tengels van me af.'' riep ik kwaad en ik sloeg zijn hand weg. Ik stormde langs hem heen en griste een pyama van de stoel af ondertussen. Ik liep de badkamer in en sloeg de deur met een harde klap achter me dicht. Woest draaide ik de deur op slot en kreeg de neiging om de hele boel af te breken. Ik deed de douche al vast aan en kleedde me uit, waarna ik eronder ging staan. Langzaam aan kalmeerde ik weer, maar voelde de woede en machteloosheid die van binnen nog steeds borrelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

The moment of truth. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The moment of truth.   The moment of truth. - Pagina 3 Emptyvr dec 14, 2012 11:33 am

"Blijf met je tengels van me af!" Haar stem schoot van razernij de hoogte in, en ze hief haar hand op om de mijne met een klap weg te slaan. Ze stormde woedend langs me heen en griste haar nachtkleding van de dichtstbijzijnde stoel af. Met een hoofd rood van kwaad zijn, liep ze de badkamer in en sloeg de deur met een luide klap achter zich dicht. Ik hoorde de deur in het slot draaien en zuchtte. De lieve blik op mijn gezicht verdween weer als sneeuw voor de zon, en met een ruk draaide ik me opnieuw om toen ik het water van de douche hoorde stromen. Ik zou haar morgen wel weer spreken. Ik beende de kamer uit en vond al snel een van de bediendes die ik zocht. "Vergrendel haar deur en beveilig ze met wachtposten. Zet maar in het hele paleis wachtposten, en zeg dat ze moeten uitkijken voor de oppergod en compagnie." Beval ik in die rare taal en liep toen naar mijn vertrekken boven. Het was sowieso onwaarschijnlijk vond ik, dat Demeter zo snel tevreden was. Ofwel had ze al een plannetje, ofwel was het echt zo maar het leek me niet normaal voor haar dat ze zomaar zou toestaan dat ik met haar dochter trouw. Ik zuchtte opnieuw vermoeid en maakte het bad in mijn persoonlijke badkamer gereed. Ik zou nog even relaxen, en daarna zou ik gaan slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

The moment of truth. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The moment of truth.   The moment of truth. - Pagina 3 Emptyvr dec 14, 2012 11:34 pm

Ik heb een nieuw topicje aangemaakt maar Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The moment of truth. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The moment of truth.   The moment of truth. - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The moment of truth.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: