Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Another Day, An other chance.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Another Day, An other chance. Empty
BerichtOnderwerp: Another Day, An other chance.   Another Day, An other chance. Emptyvr dec 14, 2012 11:34 pm


Met een vermoeide blik draaide ik me om in mijn bed. Weer moest ik me even oriënteren, aangezien ik zo lang bij Hades in de kamer had gezeten of geslapen. Rillend van de kou trok ik de dekens op. Ik had het warm en koud tegelijk. Misschien zou zometeen wel een lekker warm bad helpen.. Ik zuchtte en gapend rolde ik me op tot een bolletje. Misschien toch kou gevat gister avond.. Gister avond.. Gelijk kwamen alle beelden van de enorme ruzies weer terug. Ik moest met Hades trouwen.. En ik kon er niks tegen doen.. Gelijk borrelde de woede weer in me op en wou ik hem een klap verkopen. Ik rekte me uit maar voelde me gelijk al zwakjes. Langzaam kwam ik overeind en sleepte ik mezelf naar de douche toe. Ik deed de douche aan en gooide mijn pyama op de wastafel neer waarna ik zelf op de grond ging zitten van de douche, terwijl het warme water over me heen gleed. Genietend deed ik mijn ogen dicht en bleef ik gewoon een tijdje zo zitten. Wassen was niet nodig, want dat had ik gister ook al gedaan, dus ik kon gewoon weer onder de douche uitstappen en me afdrogen. Ik overwoog kort om gewone kleren aan te doen, maar besloot uiteindelijk toch om mijn pyama weer aan te doen. Ik slofte weer terug mijn kamer in en liet me in het bed vallen, vastbesloten om er een dagje in bed van te maken. Ik trok de dekens tot aan mijn kin op en zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Another Day, An other chance. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Another Day, An other chance.   Another Day, An other chance. Emptyza dec 15, 2012 8:16 pm


Het was een merkwaardige ochtend in de onderwereld, de zon scheen en buiten de muren van het paleis weerklonk enkel het geluid van regendruppels die nog van de bomen vielen, die gisterenavond helemaal doorweekt waren. De zonnestralen wierpen een vreemd licht langs de gordijnen naar binnen en zorgde voor een soort van oranje schijn. Het gebeurde amper dat er zo'n goed weer was, al was het dan meestal nog steeds erg koud buiten. Hoe dan ook, de zon bracht blijkbaar een goed humeur met zich mee, of misschien had dat enkel te maken met wat er gisterenavond gebeurd was. Die gedachte deed me eraan herinneren dat ik nog een contract moest opstellen. Ik strekte mijn ledematen volledig en bleef nog enkele, luttele tellen met een brede glimlach op mijn bleke smoel liggen, waarna ik vlot de dekens van me af smeet en uit bed gleed. Zacht fluitend liep ik in mijn blootje naar de ramen toe, trok alle gordijnen open en opende de balkondeuren om het zonlicht binnen te laten. De felheid deerde mij deze keer helemaal niet, ik leek er tegen te kunnen. Raar, heel raar, maar tegelijk wel prettig. Op mijn dode gemak wandelde ik naar de kast en trok wat luchtige kleren aan. Een stoffen broek, met een lijntjes patroon in zwart en donkergrijs, en een donkerblauw hemd waarvan ik de bovenste knopen helemaal niet dichtknoopte. Helemaal geweldig, ik was zelfs in een charmeer bui. Was die kater nog niet uitgewerkt? Zou best wel kunnen, misschien had ik gisteren nog wel aan de wijn gezeten. Geen idee. Ik nam een simpel paar dichte schoenen, ze leken wel op kostuum schoenen, en trok ze aan mijn voeten. Ik besloot mijn kroon vandaag niet op te doen, en ik kamde mijn haren enkel eens door middel van mijn vingers. Ik vond de warrige look ervan wel leuk. Met een grijns slenterde ik de trappen af, naar Persephone's kamer. Oh oh, ze blijft.. Dacht ik vrolijk. De vrouw waarmee ik trouw. Onderweg stopte ik even bij mijn kantoor. Ik nam de sleutel vanuit mijn broekzak en wandelde de kamer binnen om wat document papier en een pen te nemen. Ik draaide de deur weer achter me op slot en stapte toen weer verder. Zonder pardon duwde ik de deur open. "Rise and shine!" Ik trok de dekens van haar af en ging naast haar in kleermakerszit op bed zitten. "Ik ga dat contract schrijven. Eisen?" Ik trok expres even met een uitdagende blik aan mijn dun hemdje en stopte het uiteinde van mijn pen tussen mijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Another Day, An other chance. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Another Day, An other chance.   Another Day, An other chance. Emptyzo dec 16, 2012 4:23 pm


De deur werd open gegooid en ik herkende de voetstappen van Hades klinken. "Rise and shine!" riep hij vrolijk en ik kreunde. Hij trok zonder pardon de dekens van me en ik gromde kwaad toen hij naast me kwam zitten. Ik pakte de dekens weer op en trok ze over mijn hoofd heen. "Ik ga dat contract schrijven. Eisen?" Even was ik stil en ik hield mijn hoofd onder de dekens. ''Ik ga niet met je trouwen. Maar als je dat contract zo perse wil schrijven heb ik hier wat eisen voor je. Ik moet niks met je, ik moet niks van je hebben, aparte kamers en privacy.'' snauwde ik en ik krulde me weer op. ''O, en je blijft met je handjes van me af.'' Ik zuchtte en maakte het mezelf weer gemakkelijk onder de dekens, zodat ik Hades zijn rot kop niet hoefde te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Another Day, An other chance. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Another Day, An other chance.   Another Day, An other chance. Emptyzo dec 16, 2012 7:54 pm

Ze nam de dekens weer op en ging met haar hoofd er onder schuilen. Toen ze mijn woorden hoorde, keek ze even op. "Ik ga niet met je trouwen. Maar als je dat contract zo perse wil schrijven heb ik hier wat eisen voor je. Ik moet niks met je, ik moet niks van je hebben, aparte kamers en privacy." Snauwde ze. "O, en je blijft met je handjes van me af." Ik rolde met mijn ogen. "Wel, dat gaat niet met mijn eisen samen hoor." Grijnsde ik en trok het deken weer abrupt van haar af, waarna ik het helemaal op de grond achter me smeet. "zeg eens eerlijk. Echt geen dingen waarvan je altijd droomde? Één keer per week minstens je weet wel?" Ik grijnsde stoutmoedig en keer haar aan. "Kom op, ik wil Demeter eens goed choqueren!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Another Day, An other chance. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Another Day, An other chance.   Another Day, An other chance. Emptyzo dec 16, 2012 8:05 pm


"Wel, dat gaat niet met mijn eisen samen hoor." zei hij en hij trok de deken weer van me af. Met een kwade blik keek ik naar hem en zuchtend ging ik recht op zitten. "zeg eens eerlijk. Echt geen dingen waarvan je altijd droomde? Één keer per week minstens je weet wel?" Met een uitdagende ondeugende blik keek hij naar me en ik kon hem alleen maar vies aankijken. "Kom op, ik wil Demeter eens goed choqueren!" Ik keek droog naar hem en stapte uit het bed. ''En ik niet. Want ik wil dat niet. En daarbij, dat zou echt zielig zijn. Als je het in een contract moet zetten omdat je het anders niet krijgt. Ik wil niet met je trouwen. Ik wil je niet eens meer in mijn buurt Hades. En ik heb geen zin in je spelletjes vandaag. Het is koud en ik voel me niet lekker. Ik wil gewoon in bed liggen, alleen.'' Ik pakte de deken op en sloeg hem om me heen. ''En jou eisen boeien me niet. Ik doe niks wat ik niet wil.'' sis ik en ik kijk hem kwaad aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Another Day, An other chance. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Another Day, An other chance.   Another Day, An other chance. Emptyzo dec 16, 2012 8:19 pm

Ze stond op uit het bed en keek me met diezelfde, boze blik van gisterenavond aan. "En ik niet. Want ik wil dat niet. En daarbij, dat zou echt zielig zijn. Als je het in een contract moet zetten omdat je het anders niet krijgt. ik wil niet met je trouwen. Ik wil je niet eens meer in mijn buurt Hades. En ik heb geen zin in je spelletjes vandaag. Het is koud en ik voel me niet lekker. Ik wil gewoon in bed liggen, alleen." Ze nam het deken weer op. "En jou eisen boeien me niet. Ik doe niks wat ik niet wil." Sist ze. Ik zuchtte, ze snapte me alweer niet. Ach ze was nog jong, jong genoeg om veel te leren. Had ik haar niet gewaarschuwd van de dag dat ze hier was? Dat ik hoe dan ook met haar zou trouwen, of ze dat nu wou of niet? Ik keer weer neer naar de letters op het papier en bleef een beetje met mijn pijn boven het blad hangen terwijl ik mijn hoofd schuin hield. "Spijtig, de zon schijnt vandaag.." Ik keek uit mijn ooghoeken naar haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Another Day, An other chance. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Another Day, An other chance.   Another Day, An other chance. Emptyzo dec 16, 2012 8:34 pm


Hij zuchtte en het was even stil in de kamer. Hij boog zich weer over het papier en keek naar wat er op stond. Een beetje zinloos hing hij met de pen boven zijn papier. "Spijtig, de zon schijnt vandaag.." zei hij en ik kon zien dat hij via zijn ooghoeken naar me keek. ''Dan ga ik naar buiten. Alleen.'' zei ik simpel en ik liep naar de kast toe. Terwijl ik kleren uitzocht ging ik verder met spreken. ''Ik meende wat ik zei Hades. Ik wíl niet met je trouwen. Ook al kun je me er toe dwingen, dan moet je ook onthouden dat het niet uit liefde zal gaan. Jij bent niet iemand waar ik van kan houden. Want telkens als ik denk dat ik je kan vertrouwen doe je weer iets wat het tegendeel bewijst. En ik heb ook geen zin meer om bij je te zijn. Dus doe maar wat je wil met dat contract, maar als er iets in staat wat me niet zint, weet dan ook dat ik me er niet aan zal houden.'' Ik was ondertussen al helemaal aangekleed en gooide de deken op het bed. ''Als je me zoekt, doe maar niet. Ik hoef geen gezelschap van jou.'' mompel ik en ik loop de kamer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Another Day, An other chance. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Another Day, An other chance.   Another Day, An other chance. Emptyzo dec 16, 2012 8:41 pm

"Dan ga ik naar buiten. Alleen." Zei ze simpel en ze liep naar de kast. Ik zuchtte geërgerd en keek afwachtend wat ze nu eigenlijk van plan was. "Ik meende wat ik zei Hades. Ik wíl niet met je trouwen. Ook al kun je me er toe dwingen, dan moet je ook onthouden dat het niet uit liefde zal gaan. Jij bent niet iemand waar ik van kan houden. Want telkens als ik denk dat ik je kan vertrouwen doe je weer iets wat het tegendeel bewijst. En ik heb ook geen zin meer om bij je te zijn. Dus doe maar wat je wil met dat contract, maar als er iets in staat wat me niet zint, weet dan ook dat ik me er niet aan zal houden." Ze trok al haar kleren een voor een aan toen ze zich aankleedde. "Als je me zoekt, doe maar niet. Ik hoef geen gezelschap van jou." Mompelt ze en ze loopt de kamer uit. "Ok." Zeg ik nog droogjes als antwoord en wacht even tot ze de kamer uit is. Vrouwen, toch altijd hetzelfde met die wezens. Vervolgens stond ik op en liep ik weg naar mijn kantoor. Daar zou ik wel verder schrijven aan dat contract, tot ze besefte dat ze liever niet alleen was en zich weer zo verveelde als de vorige keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Another Day, An other chance. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Another Day, An other chance.   Another Day, An other chance. Emptyzo dec 16, 2012 8:57 pm


Ondertussen was al een week of twee verstreken sinds de laatste keer dat ik Hades had gezien of gesproken. In al die tijd had ik me eigenlijk prima vermaakt. Ik was veel buiten om de bloemen te doen leven, en de tuin zag er nu levendiger en kleurvoller uit dan ooit, aangezien Hades alleen maar boven zat in zijn werk kamer. In de tijden dat ik me eenzaam begon te voelen riep ik Henk gewoon, die me met genoegen gezelschap kwam houden. Niet dat we elkaar konden verstaan, maar met gebaren kwamen we beiden al heel ver. Ik heb hem leren dansen, of soms kwam hij er gewoon bij zitten terwijl ik een boek las. Met een glimlach op mijn gezicht kwam ik onder de douche vandaan en trok ik een gewone broek aan met een warm shirt er boven op. Met een glimlachje op mijn gezicht liep ik naar de troonzaal toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Another Day, An other chance. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Another Day, An other chance.   Another Day, An other chance. Emptyzo dec 16, 2012 9:07 pm

Met een versufte kop stond ik recht van de grote armstoel aan mijn bureau. Het voelde alsof er een eeuwigheid verstreken was, maar aan de kalender te zien nog maar een anderhalve week. "Ja, Zeus. Oké. Dag.." Sprak ik kortaf en haakte de telefoon weer in de houder. Een zucht ontsnapte aan mijn lippen. In al die dagen had ik dag in, dag uit, getelefoneerd over allerlei zaken en compromissen. De voornaamste zaak was dat trouwen, en we hadden datums afgesproken enzovoort. Al bleef Demeter voortdurend zeuren en vragen hoe het met haar ging en of ze dat nu eigenlijk wel echt wou, en ik had haar vragen enkel ontlopen als ik van Zeus antwoord moest geven. Met lood in mijn schoenen liep ik de gang op. Het was 's avonds, buiten schemerde het gezellig en de kilte leek het paleis in een ijzeren greep te houden. Het was zo koud dat ik er zelfs van ging rillen, het einde van het jaar naderde en dat kon je wel duidelijk merken. Ik liep de troonzaal door om naar de eetzaal te gaan toen ik plots tegen iets of botste, of beter gezegd iemand.. "Ik dacht dat je ondertussen al weg gerot was.." Bromde ik toen ik zag dat het Persephone was, en door de vermoeidheid klonk ik weer niet bepaald de vriendelijkheid zelve...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Another Day, An other chance. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Another Day, An other chance.   Another Day, An other chance. Emptyzo dec 16, 2012 9:14 pm


Iemand botste tegen me op en met een kwaad gezicht draaide ik me om. Ik keek op toen ik zag dat het Hades was en sloeg met een verveelde blik mijn armen over elkaar heen. "Ik dacht dat je ondertussen al weg gerot was.." bromde hij en het klonk alles behalve aardig. Ik rolde met mijn ogen. ''Dat dacht ik ook van jou.'' zei ik simpel. ''Hoe gaat het met het regelen van de grootste fout die je kan maken?'' zei ik simpel. ''Wacht. Ik wil het niet eens weten. Het maakt me niks uit.'' zei ik bot. ''Ik pak de telefoon uit je kamer. Ik ga mijn moeder bellen.'' zei ik simpel en ik stapte langs hem heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Another Day, An other chance. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Another Day, An other chance.   Another Day, An other chance. Emptyma dec 17, 2012 5:07 pm

"Dat dacht ik ook van jou." Sprak ze simpel en bot terug. Iets aan haar houding zinde me helemaal niet, al kon ik niet precies oordelen wat het nu was. Die arrogante doeningen, of gewoonweg hoe ze zo koppig kon doen. Was het niet gewoon gemakkelijker om toe te geven? He zou toch niet veranderen, een compromis is een compromis. "Hoe gaat het met het regelen van de grootste fout die je kan maken? Wacht. Ik wil het niet eens weten. Het maakt me niks uit." Ik snoof en hief mijn kin minachtend op, ze loog overduidelijk. "Ik pak de telefoon uit je kamer," zei ze toen. "Ik ga mijn moeder bellen." Ze stapte nonchalant langs me heen. "Aha.." Mompelde ik en draaide even 180° met haar mee. "Daarvoor zocht ik je." Ik keek haar met een egale blik aan. "Ga maar voor, ik loop wel achter je aan." Ik slaakte een luide zucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Another Day, An other chance. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Another Day, An other chance.   Another Day, An other chance. Emptyma dec 17, 2012 5:35 pm


"Aha.." mompelde hij en ik hoorde hem achter me meedraaien toen ik langs hem liep. "Daarvoor zocht ik je." Ik stopte met lopen en ik keek over mijn schouder naar hem om te zien dat hij met een egale blik naar me keek. "Ga maar voor, ik loop wel achter je aan." Ik hoorde een diepe zucht klinken vanuit Hades en rustig wandelde ik weer verder door Hades op de voet gevolgd. Eenmaal op de verdieping van Hades zijn grote kamer liep ik naar zijn deur en werkte Hades eigenlijk al erg veel op mijn zenuwen. Ik opende de deur naar zijn kamer en werd begroet door de warme gloed van kaarslicht. Mijn mond zakte open toen ik rond keek. Overal stonden rozen en lagen rozenblaadjes en er stonden ook overal kaarsen. ''Hades..'' mompelde ik verrast en ik moest moeite doen om mezelf te herpakken. ''Had je niet hoeven doen..'' mompelde ik en ik bleef in de deur opening staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Another Day, An other chance. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Another Day, An other chance.   Another Day, An other chance. Emptyma dec 17, 2012 5:49 pm

Het duurde een tijdje vooraleer we boven waren, en dat kwam natuurlijk door al die trappen. Ik volgde haar op de voet, hopend dat haar reactie zou zijn zoals ik het wenste. Ze bleek ze blijkbaar al heel goed gewend te zijn, want toen ze boven kwam hijgde ze niet eens en ze liep gewoon direct door naar de kamer. Ik hield mijn tempo even in. "Hades.." Mompelde ze verrast. "Had je niet moeten doen.." Ik leunde naast haar tegen de deurpost en keek de kamer binnen. Kaarsjes, rozenblaadjes, rozen, ik had haar toch gezegd dat rozen mijn favoriete bloemen waren? De brandende openhaard wierp een zwakke, oranje schijn op het bed. Het zag er allemaal uit als een vredig tafereeltje. "Nou, ik heb als een van jouw eisen op het contract gezet dat je romantiek wilt.." Ik keek kort naar mijn nagels, en daarna even uit mijn ooghoeken naar haar. "Ik heb het wat beperkt." Ik liet een zucht horen. "Maarja.. Ik weet niet of dit.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Another Day, An other chance. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Another Day, An other chance.   Another Day, An other chance. Emptyma dec 17, 2012 6:04 pm


Hij kwam naast me staan in de deuropening en keek ook even de kamer in. "Nou, ik heb als een van jouw eisen op het contract gezet dat je romantiek wilt.." Ik voelde dat hij via mijn zijn ooghoeken naar me keek maar blijf strak voor me uitkijken. "Ik heb het wat beperkt." Een zucht klonk uit zijn mond en ik keek kort eventjes naar hem. "Maarja.. Ik weet niet of dit.." Ik keek weer naar het hele tafereeltje en beet zachtjes op mijn lip. Hoe erg ik ook geraakt was door het gebaar, ik wou er niet aan toegeven. Ik was nog steeds kwaad op hem. ''Had je echt niet hoeven doen.'' zei ik nogmaals en ik liep de kamer in om de telefoon te pakken uit een laatje. ''Ik laat de telefoon terug brengen als ik klaar ben.'' zei ik simpel en ik keek hem aan voor ik weer terug loop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Another Day, An other chance. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Another Day, An other chance.   Another Day, An other chance. Emptyma dec 17, 2012 6:17 pm

Het bleef een heel lang moment stil, maar uiteindelijk sprak ze toch. "Had je echt niet hoeven doen." Ze liep de kamer door om de telefoon te gaan nemen, hetgeen waar ze eigenlijk voor gekomen was. "Ik laat de telefoon terug brengen als ik klaar ben." Zegt ze als ze hem in haar hand heeft en ze loopt gewoon terug de kamer door, langs mij heen de gang op. Ik kijk naar haar over mijn schouder. "Je mag hem houden." Antwoord ik fel en loop mijn kamer vervolgens in om de deur hard achter me dicht te smijten. Met een boze schreeuw open ik de balkondeuren en loop naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Another Day, An other chance. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Another Day, An other chance.   Another Day, An other chance. Emptyma dec 17, 2012 7:18 pm


"Je mag hem houden." riep hij fel over zijn schouder heen en fiers liep ik door, met mijn hoofd omhoog. Ik hoorde dat hij de deur met een klap dicht deed en toen zijn luide schreeuw. Met een brede glimlach op mijn gezicht liep ik de gang uit de trappen af terwijl ik begon met het telefoneren naar mijn moeder.

''Dag mam. Ik hou ook van jou.'' sloot ik het gesprek af en ik trok mijn vest wat dichter om me heen. Ik keek naar het plaatje in een boek waar drie kinderen aan het spelen waren. Zeus, Poseidon en Hades. Hades.. Ik had hem ondertussen al bijna een maand niet gesproken na die romantische actie van hem. Als ik hem zag keek ik hem niet aan en negeerde ik hem compleet. Ik ging op mijn bed zitten en vouwde mijn benen onder me in kleermakerszit. Ik legde het oude boek opzij en pakte een van de romannetjes uit Hades zijn bibliotheek. Met een zuchtje haalde ik mijn hand door mijn haar heen en begon ik met lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Another Day, An other chance. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Another Day, An other chance.   Another Day, An other chance. Emptyma dec 17, 2012 7:53 pm

Een lange, kille maand was onderhand al verstreken. Mijn voetzolen raakten de ijskoude tegels van het balkon. Langs mijn wangen schuurden sneeuwvlokken, die meegebracht waren door de ijzige wind. Misschien was het geen goed idee om zo laat op de avond, tijdens de koudste maand van het jaar, nog buiten te gaan. Bovendien kon ik een heftige verkoudheid erdoor krijgen, of zelfs nog ernstiger ziek worden. Toen ik besefte dat ik nooit tot aan de balustrade zou geraken, en als dat wel zo was dan zou ik zeker een been breken, schuifelde ik terug door de balkondeuren naar binnen. Ik moest mezelf tegen de deuren aan gooien om ze weer dicht te krijgen, want de wind leek wel een persoon met enorm veel kracht. Ik liep mijn kast in om een extra trui aan te doen, een dikke met een diepgroene kleur. Met een gezicht nog nat van de sneeuw wandelde ik naar beneden. Een heerlijk kopje thee zou me wel weer opwarmen. Die gedachte deed me plots weer denken aan Persephone. Het leek bijna alsof ze er niet meer was, maar het gekwelde gevoel bleef weg doordat ik wist dat ze er wel nog was.. Ergens in dit paleis. De onderhandelingen verliepen goed, de trouw was bijna geklaard, maar tegelijk naderde het einde van het jaar ook meer en meer. Ik snelde plots naar beneden en liep gehaast naar haar kamer. Met een enkele, harde slag klopte ik op de deur. Gelijk opende ik de deur en ontdekte ik dat ze op bed zat. Ze las een boek, zo te zien. Misschien verveelde ze zich steendood maar was ze te koppig om het te vertellen. Ik liep dichter naar haar toe en sloot de deur achter me, waarna ik vervolgens op haar bed ging zitten vlak naast haar. "Luister!" Siste ik, want ik voorspelde de boze uitdrukking op haar gezicht al. "Ik weet dat ik een fout begaan heb, en ik weet dat ik niet de allerbeste echtgenoot zal zijn. Ik weet dat je in de zon wilt zijn, en ik begrijp het helemaal dat je liever zo'n gebruinde knapperd hebt uit het zuiden van Griekenland in plaats van zo'n bleekscheet als mij die altijd depressief zit te wezen. Hoe kon ik het ook anders verwachten? Maar wat ik wel zeker weet is dat ik jou wil," ik greep haar bovenarm vast. "en ik geef niet op als je dat denkt. Ik wil je gewoon het beste van het beste geven, Persephone, want dat ben je waard.. Maar dat is pas echt honderd procent mogelijk als ik je als echtgenote heb genomen." Ik liet mijn blik even afdwalen. "En je verjaardag nadert bovendien.. Het zou werkelijk sneu zijn om me die te laten missen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Another Day, An other chance. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Another Day, An other chance.   Another Day, An other chance. Emptyma dec 17, 2012 8:08 pm


Ik hoorde een bonk op de deur en daarna dat hij open ging. Vlugge voetstappen naderde en mijn bed deukte in toen Hades zich naast me neer liet ploffen. Rustig bleef ik naar mijn boek kijken en probeerde door te lezen. "Luister!" siste hij. "Ik weet dat ik een fout begaan heb, en ik weet dat ik niet de allerbeste echtgenoot zal zijn. Ik weet dat je in de zon wilt zijn, en ik begrijp het helemaal dat je liever zo'n gebruinde knapperd hebt uit het zuiden van Griekenland in plaats van zo'n bleekscheet als mij die altijd depressief zit te wezen. Hoe kon ik het ook anders verwachten? Maar wat ik wel zeker weet is dat ik jou wil," Hij greep mijn bovenarm vast, en dat was iets te hardhandig naar mijn smaak. Met een boze blik keek ik naar hem. "en ik geef niet op als je dat denkt. Ik wil je gewoon het beste van het beste geven, Persephone, want dat ben je waard.. Maar dat is pas echt honderd procent mogelijk als ik je als echtgenote heb genomen." Zij blik dwaalde af en minachtend keek ik naar hem. "En je verjaardag nadert bovendien.. Het zou werkelijk sneu zijn om me die te laten missen." Ik maakte mijn arm los uit zijn greep. ''Dus, wat je zegt is.. Je begrijpt wat ik wil, maar het maakt niet uit wat ik wil omdat jij jezelf belangrijker vind. Egoïstisch van je hoor.'' zei ik kalmpjes. ''en het beste voor mij is niet iets wat jij kan geven. Je zult me nooit kunnen geven wat ik nodig zou hebben. Alleen al omdat jij.. jij bent.'' zei ik op een kwaadaardig toontje. ''Ik wil niet met je trouwen. Zoals ik al eerder heb gezegd, ik wil niks meer met je te maken hebben. Over een paar dagen mag ik weer terug naar boven en hoef ik jou rotkop niet meer te zien voor een heel half jaar lang. En als ik boven ben, ga ik doen wat ik kan om die bruiloft tegen te werken. Want ik heb er voor gezorgd dat Zeus er mee wacht tot ik boven ben, zodat hij wat dingen met me door kon spreken.'' zeg ik en ik kijk weer naar mijn boek. ''Als je me nu weer alleen wil laten.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Another Day, An other chance. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Another Day, An other chance.   Another Day, An other chance. Emptyma dec 17, 2012 8:29 pm

Met haar oorspronkelijke arrogantie maakte ze haar arm uit mijn greep los. "Dus, wat je zegt is.. Je begrijpt wat ik wil, maar het maakt niet uit wat ik wil omdat jij jezelf belangrijker vind. Egoïstisch van je hoor." Sprak ze rustig. Dat begon me pas echt te irriteren, die woordenschat van haar moeder over nemen. "en het beste voor mij is niet iets wat jij kan geven. Je zult me nooit kunnen geven wat ik nodig zou hebben. Alleen al omdat jij.. jij bent." Sprak ze cru. "Ik wil niet met je trouwen. Zoals ik al eerder heb gezegd, ik wil niks meer met je te maken hebben. Over een paar dagen mag ik weer terug naar boven en hoef ik jou rotkop niet meer te zien voor een heel half jaar lang. En als ik boven ben, ga ik doen wat ik kan om die bruiloft tegen te werken. Want ik heb er voor gezorgd dat Zeus er mee wacht tot ik boven ben, zodat hij wat dingen met me door kon spreken." Ze kijkt weer neer naar haar boek. "Als je me nu weer alleen wil laten." Als ze arrogant kon doen, dan kon ik dat ook.. Ik trok het boek fel uit haar handen. "Nee dat wil ik niet!" Ik gooide het boek tegen de deur aan met een schreeuw en stond op, om haar naast het bed met een boze blik aan te staren. "Ben je harteloos?! Alleen al de manier waarop je je gaat gedragen.. Ik heb het je gezegd vanaf je hier was, dat ik met je zou trouwen en alsjeblieft.." Ik zat letterlijk met de handen in het haar. "Ik denk dat ik het niet meer trek?! Ik steek mijn handen uit de mouwen voor je, ik doe zo veel en je slaat me weg als een vlieg! Ik vertel je wat niemand anders weet, en ik zal je antwoord geven op welke vraag dan ook maar doe gewoon niet zo.. Het is gewoon verschrikkelijk dat ik je gedrag niet in kan schatten. Dit duurt al bijna twee maanden, Kore," het zat me écht hoog. ".. wordt het onderhand al niet tijd dat je spelletje ophoud.. Je hebt me in het ver gedreven, proficiat."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Another Day, An other chance. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Another Day, An other chance.   Another Day, An other chance. Emptyma dec 17, 2012 8:43 pm


Hij rukte het boek uit mijn handen. "Nee dat wil ik niet!" riep hij haast. Hij gooide het boek tegen de deur aan en sprong ongeveer op naast mijn bed, om me met een boze blik aan te kijken. "Ben je harteloos?! Alleen al de manier waarop je je gaat gedragen.. Ik heb het je gezegd vanaf je hier was, dat ik met je zou trouwen en alsjeblieft.." Met zijn handen in zijn haren keek hij me aan, en ik had al een zelfgenoegzame blik op mijn gezicht. "Ik denk dat ik het niet meer trek?! Ik steek mijn handen uit de mouwen voor je, ik doe zo veel en je slaat me weg als een vlieg! Ik vertel je wat niemand anders weet, en ik zal je antwoord geven op welke vraag dan ook maar doe gewoon niet zo.. Het is gewoon verschrikkelijk dat ik je gedrag niet in kan schatten. Dit duurt al bijna twee maanden, Kore," Bij het horen van mijn oude vertrouwde naam en zien van zijn blik deed me glimlachen, minachtend naar hem. ".. wordt het onderhand al niet tijd dat je spelletje ophoud.. Je hebt me in het ver gedreven, proficiat." Ik schudde mijn haren uit mijn gezicht en keek hem met een egale blik in de ogen aan. ''Het maakt me niet uit wat jij wil. Net zoals het jou niet uitmaakt wat ik wil. Jij hebt me verteld dat je die bruiloft waar gaat maken, en ik vertel je dat ik alles doe om het tegen te houden. Dat je me niet meer hoeft aan te kijken met die ijsblauwe kijkers van je op de manier dat je wil dat ik naar je ga kijken. Die tijd hebben we gehad nu. Ik heb het geprobeerd, maar blijkbaar ben je echt iemand waar zelfs ik niet van kan houden. Het had zo leuk kunnen zijn tussen ons. Maar je hebt het verpest. Ik wil gewoon dat je weg gaat en me met rust laat.'' Ik doe mijn best om mijn stem niet te laten breken terwijl ik hem met kille ogen aan staar. ''En onthou dan ook, dat ik me nooit meer anders zal gedragen tegen over jou. Want ik vind gewoon niet dat je dat verdient.'' zei ik zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Another Day, An other chance. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Another Day, An other chance.   Another Day, An other chance. Emptyma dec 17, 2012 9:07 pm

Die minachtende, kille blik op haar gezicht enerveerde me helemaal. "Het maakt me niet uit wat jij wil. Net zoals het jou niet uitmaakt wat ik wil. Jij hebt me verteld dat je die bruiloft waar gaat maken, en ik vertel je dat ik alles doe om het tegen te houden. Dat je me niet meer hoeft aan te kijken met die ijsblauwe kijkers van je op de manier dat je wil dat ik naar je ga kijken. Die tijd hebben we gehad nu. Ik heb het geprobeerd, maar blijkbaar ben je echt iemand waar zelfs ik niet van kan houden. Het had zo leuk kunnen zijn tussen ons. Maar je hebt het verpest. Ik wil gewoon dat je weg gaat en me met rust laat. En onthou dan ook, dat ik me nooit meer anders zal gedragen tegenover jou. Want ik vind gewoon niet dat je dat verdient." Ik schudde verwoed mijn hoofd. Nee, ik weigerde te geloven wat ze zei. "Ik heb niets verdiend wat er om me heen is, ik ben een rotjoch ja maar soms is het leven gewoon niet eerlijk. Dat weet jij toch ook?" Ik liep terug naar het bed en ging op de rand ervan zitten. "Als ik je laat gaan, dan vergeet je kort daarna mijn ijsblauwe ogen.. En ik die helderblauwe van jou. Je vertelde dat je van me houdt, is dat gevoel in een seconde weggesmolten? Je dacht nooit dat je hier zou zitten.. Je miste de zon pas toen die er niet meer was, en straks zal je misschien gaan beseffen dat je van me houdt als je me missen gaat daar boven." Ik keek haar met grote ogen aan. Was ik dit nou echt allemaal aan het zeggen? "Je valt me aan met die vooroordelen van je, je weet niet eens wat al dat trouwen in houdt. We hebben een eeuwigheid. En jouw gedachten maken mij en mijn moeder ten schande, ik ben een welopgevoed man! Ik laat het misschien niet altijd zien, maar ik ben welgemanierd en ik kan alles doen wat er maar voor nodig is om me lief te hebben.. Zelfs als dat inhoud dat je nu naar boven gaat, kom gewoon terug.. Ik weet niet hoe ik.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Another Day, An other chance. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Another Day, An other chance.   Another Day, An other chance. Emptyma dec 17, 2012 9:21 pm


"Ik heb niets verdiend wat er om me heen is, ik ben een rotjoch ja maar soms is het leven gewoon niet eerlijk. Dat weet jij toch ook?" Hij liep terug naar mijn bed en ging weer op de rand zitten. "Als ik je laat gaan, dan vergeet je kort daarna mijn ijsblauwe ogen.. En ik die helderblauwe van jou. Je vertelde dat je van me houdt, is dat gevoel in een seconde weggesmolten? Je dacht nooit dat je hier zou zitten.. Je miste de zon pas toen die er niet meer was, en straks zal je misschien gaan beseffen dat je van me houdt als je me missen gaat daar boven." Ik voelde zijn blik op me branden en keek kort naar zijn grote ogen. "Je valt me aan met die vooroordelen van je, je weet niet eens wat al dat trouwen in houdt. We hebben een eeuwigheid. En jouw gedachten maken mij en mijn moeder ten schande, ik ben een welopgevoed man! Ik laat het misschien niet altijd zien, maar ik ben welgemanierd en ik kan alles doen wat er maar voor nodig is om me lief te hebben.. Zelfs als dat inhoud dat je nu naar boven gaat, kom gewoon terug.. Ik weet niet hoe ik.." Ik keek weg van hem en sloeg mijn armen over. ''Nou. Dat heb je dan niet aan mij laten zien. En ja, dat gevoel van liefde is vergaan tot verafschuwing.'' zei ik kort af. ''Ik wil niet trouwen, want dat betekent dat ik aan je vast zit. Voor eeuwig.'' Ik was even stil en keek toen naar hem. ''En hoe kun je ooit denken dat ik ooit die ogen van je zou vergeten. Ik heb ze nog nooit gezien met zo'n ijzige kleur.'' Iets wat op een glimlach leek schonk ik hem en ik keek weer voor hem uit. ''Ik weet dat het leven niet altijd even eerlijk is. Het is niet eerlijk dat ik hier zit, dat ik binnenkort ergens toe gedwongen wordt wat ik niet wil en dat ik daardoor vast aan jou zit. En ik ga er tegen doen wat ik wil. Want ik weiger om gewoon te blijven zitten en het leven zijn gang laten gaan. Daar ben ik nog te jong voor. Dus ik ga vechten voor mijn vrijheid. En wat nou als ik besef dat ik wel van je hou als ik weer thuis ben. Het is niet zo dat ik niet meer terug kán komen.'' zei ik kalmpjes en ik keek hem heel kort aan, waarna ik weer voor me uit staarde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Another Day, An other chance. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Another Day, An other chance.   Another Day, An other chance. Emptyma dec 17, 2012 9:41 pm

"Nou. Dat heb je dan niet aan mij laten zien. En ja, dat gevoel van liefde is vergaan tot verafschuwing. Ik wil niet trouwen, want dat betekend dat ik aan je vast zit. Voor eeuwig. En hoe kun je ooit denken dat ik ooit die ogen van je zou vergeten. Ik heb ze nog nooit gezien met zo'n ijzige kleur." Het leek wel alsof ze even glimlachte, waarna ze haar blik weer afwendde. "Ik weet dat het leven niet altijd even eerlijk is. Het is niet eerlijk dat ik hier zit, dat ik binnenkort ergens toe gedwongen wordt wat ik niet wil en dat ik daardoor vast aan jou zit. En ik ga er tegen doen wat ik wil. Want ik weiger om gewoon te blijven zitten en het leven zijn gang laten gaan. Daar ben ik nog te jong voor. Dus ik ga vechten voor mijn vrijheid. En wat nou als ik besef dat ik wel van je hou als ik weer thuis ben. Het is niet zo dat ik niet meer terug kán komen." Ik zag hoe ze me even aan keek. "Als je boven bent, moet je boven blijven. Dat is één van Demeter's eisen en ook andersom één van de mijne, dat je hier moet blijven als je hier zit." Ik wachtte en bleef een hele tijd stil. Het zou allemaal niet baten, ze zou al die hoop voor niets hebben, die gedachte dat ze zichzelf zo voor kon liegen was misschien wel de pijnlijkste van allemaal. "Ik had je zo'n verrassing gegeven.." Piepte ik en sloot mijn ogen om mijn tranen in mijn oogkassen te houden en de brok in mijn keel proberen weg te slikken. "en je wimpelde me zo af.." Ik haalde even diep adem en dwong mezelf haar recht in de ogen aan te kijken. "Die hoge eisen dat je stelt, ze zorgen er enkel voor dat ik me meer en meer aangetrokken tot je voel.. Hoe moet ik je dan gerust laten.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Another Day, An other chance. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Another Day, An other chance.   Another Day, An other chance. Emptyma dec 17, 2012 9:50 pm


"Als je boven bent, moet je boven blijven. Dat is één van Demeter's eisen en ook andersom één van de mijne, dat je hier moet blijven als je hier zit." Hij was een hele tijd stil en ik zuchtte even. ''Jullie eisen boeien me niet. Jullie geven ook niet om het geen wat ik wil.'' sprak ik ijzig. "Ik had je zo'n verrassing gegeven.." piepte hij en ik keek met één opgetrokken wenkbrauw op naar hem. Ik zag de kwetsbaarheid in zijn gezicht en het kon me allemaal gewoon niet meer schelen. "en je wimpelde me zo af.." ging hij verder, met moeite. Hij haalde diep adem en keek me aan, recht in mijn ogen. "Die hoge eisen dat je stelt, ze zorgen er enkel voor dat ik me meer en meer aangetrokken tot je voel.. Hoe moet ik je dan gerust laten.." Ik liet een minachtend geluid klinken en schudde mijn hoofd. ''Ik had er niet om gevraagd Hades. Ik had je juist gevraagd om me met rust te laten. Omdat ik niets meer met je te maken wou hebben. En je voelt je aangetrokken tot me wegens mijn afkeer tegen je?'' Ik keek hem nog steeds aan en legde mijn ene hand over een van de zijne. ''Je moet me laten gaan Hades.'' fluisterde ik terwijl ik hem indringend aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Another Day, An other chance. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Another Day, An other chance.   Another Day, An other chance. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Another Day, An other chance.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: