Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Another Day, An other chance.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Another Day, An other chance. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Another Day, An other chance.   Another Day, An other chance. - Pagina 2 Emptyma dec 17, 2012 10:03 pm

"Jullie eisen boeien me niet. Jullie geven ook niet om het geen wat ik wil.." zuchtte ze nog voor mijn uitstorting. Ze liet een minachtend geluidje horen. Wat.. "Ik had er niet om gevraagd Hades. Ik had je juist gevraagd om me met rust te laten. Omdat ik niets meer met je te maken wou hebben. En je voelt je aangetrokken tot me wegens mijn afkeer tegen je?" Ik voelde plots een hand over de mijne, en keek even er naar om vervolgens op te kijken. "Je moet me laten gaan Hades." Fluisterde ze. Ik legde mijn andere hand boven de hare en keek haar fel, maar gekwetst aan. "Hoe kan je zo harteloos zijn?!" Siste ik onbegrijpend. "Je weet best waarom ik je helemaal wil, sommige dingen benadrukken dat alleen maar.. Hoe durf je me zoiets te verzoeken Kore! Je gaat weg wanneer onze tijd afgelopen is, je doet boven vanalles en nog wat en je komt weer terug! Je móét terug komen! Je wíl terug komen , je wéét het diep vanbinnen maar al te goed!" Ik liet haar hand hysterisch los en liep naar de deur. Dit werd me allemaal te veel. Ik stopte abrupt en legde mijn hand in de deurpost terwijl ik half over mijn schouder naar haar keek uit mijn ooghoeken. "Is er nog iets wat je kwijt wilt, of zien we elkaar na morgenochtend terug op Olympus.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Another Day, An other chance. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Another Day, An other chance.   Another Day, An other chance. - Pagina 2 Emptyma dec 17, 2012 10:13 pm


Hij legde zijn hand over de mijne heen en keek me gekwetst aan. "Hoe kan je zo harteloos zijn?!" Siste hij met onbegrijpende klank in zijn stem. "Je weet best waarom ik je helemaal wil, sommige dingen benadrukken dat alleen maar.. Hoe durf je me zoiets te verzoeken Kore! Je gaat weg wanneer onze tijd afgelopen is, je doet boven vanalles en nog wat en je komt weer terug! Je móét terug komen! Je wíl terug komen , je wéét het diep vanbinnen maar al te goed!" Hij liet mijn hand los en stond op, om naar de deur te lopen. Hij stopte abrupt en legde zijn hand in de deurpost terwijl hij half over zijn schouder naar me keek uit zijn ooghoeken. "Is er nog iets wat je kwijt wilt, of zien we elkaar na morgenochtend terug op Olympus.." Ik keek hem aan met een egale blik. ''Dat harteloze, heb ik van de beste geleerd. Jou.'' zei ik simpel weg. ''Als ik weg ben, wil ik niet terug komen. En of ik moet, is nog maar de vraag. Slaap lekker Hades.'' zei ik rustig en ik draaide me van hem weg. Toen hij eindelijk weg was zuchtte ik en verdrietig liet ik me in mijn bed zakken. Het was zwaarder dan ik gedacht had..
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Another Day, An other chance.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: