Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Emptydo jan 10, 2013 6:39 pm


Hij grinnikte en streek met zijn vingers over het hemd, voor hij weer naar mij keek. "Het is mooi, ik pas hem straks wel even." zei hij met een glimlach en hij legde zijn hand op mijn achterhoofd, om me een kus op mijn voorhoofd te geven. De aanraking van zijn lippen met een liefdevolle achtergrond deed me een glimlach doen verschijnen op mijn gezicht, en tevreden keek ik naar hem toen hij weer recht op zat. "Dankjewel." zei hij en hij stopte het hemd en de parfum weer voorzichtig terug in de doos. Ik duwde me op zijn knieën overeind en duwde een kus op zijn wang. ''Alsjeblieft. Je hebt het verdiend.'' glimlach ik en ik keek hem lief aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Emptydo jan 10, 2013 6:45 pm

Ze glimlachte tevreden en duwde zich overeind zodat ze haar lippen op mijn wang kon drukken. "Alsjeblieft. Je hebt het verdiend." Ze keek me lief aan en ik rolde even kort met mijn ogen, maar ik had wel een grijns op mijn gezicht. "Ja, natuurlijk." Zei ik een beetje sarcastisch, als teken dat ik niet echt geloofde in wat ze me vertelde. Ik zette de gesloten doos neer naast mijn stoel en zette de hare er bovenop. "Gaat het er zo jaarlijks aan toe?" Vroeg ik en ik trok even een wenkbrauw op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Emptydo jan 10, 2013 6:54 pm


Met een grijns op zijn gezicht rolde hij met zijn ogen. "Ja, natuurlijk." Zei hij sarcastisch, en ik lachte gewoon vrolijk. Hij zette de doos met kadootjes voorzichtig naast zich neer op de grond, en legde daarna de doos met mijn jurk er in er boven op. "Gaat het er zo jaarlijks aan toe?" vroeg hij toen hij zich weer naar mij wendde, en trok een wenkbrauw op. Ik knikte en ik besloot om alsnog rustig bij hem op schoot te gaan zitten. ''Elke kerstochtend verzamelen alle goden zich hier bij de kerstboom in de Olympus, om de geschenken die onder de boom liggen uit te pakken. Iedereen koopt iets voor iemand. Het is niet afgesproken wie voor wie haalt, maar altijd heeft iedereen wel wat. Er ligt waarschijnlijk nog wel iets voor me onder de boom, maar daar kijk ik later wel even naar.'' zei ik met een glimlach. ''De rest van de dag doet iedereen waar ze zin hebben en wie wil kan bij het avondeten blijven. Dat is altijd heel gezellig met heel veel eten en muziek en dansen en zo.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Emptydo jan 10, 2013 7:12 pm

Ze kroop bovenop mijn schoot en ik sloeg mijn armen om haar heen ter versteviging. Ze knikte bevestigend op mijn vraag en gaf toen een woordje uitleg erbij. "Elke kerstochtend verzamelen alle goden zich hier bij de kerstboom in de Olympus, om de geschenken die onder de boom liggen uit te pakken. Iedereen koopt iets voor iemand. Het is niet afgesproken wie voor wie haalt, maar altijd heeft iedereen wel wat." sprak ze en ik wou net voorstellen dat ze nog eens ging gaan kijken, maar ze begon al weet te praten. "Er ligt waarschijnlijk nog wel iets voor me onder de boom, maar daar kijk ik later wel even naar. De rest van de dag doet iedereen waar ze zin hebben en wie wil kan bij het avondeten blijven. Dat is altijd heel gezellig met heel veel eten en muziek en dansen en zo." Sprak ze en ik merkte aan haar uitstraling hoe enthousiast ze er over was. "Wil je nog bij het avondeten aanwezig zijn? Dan vertrekken we wel rond middernacht, maar dan zijn we wel heel laat terug thuis."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Emptydo jan 10, 2013 7:15 pm


Hij had zijn armen om me heen geslagen en ik had een tevreden blik in mijn ogen. "Wil je nog bij het avondeten aanwezig zijn? Dan vertrekken we wel rond middernacht, maar dan zijn we wel heel laat terug thuis." vroeg hij en ik keek naar hem op, met ogen die werkelijk oplichten. ''Als dat zou kunnen!'' zei ik met een glimlach en ik duwde een korte kus op zijn lippen. ''Dat lijkt me geweldig. Een kerst zoals vroeger, maar dan beter.'' glimlach ik en ik keek hem vrolijk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Emptydo jan 10, 2013 7:26 pm

Ze leek te stralen toen ik het idee voorstelde. "Als dat zou kunnen!" sprak ze vrolijk en ze duwde een korte kus op mijn lippen, waarna ik een kleine grijns trok. "Dat lijkt me geweldig. Een kerst zoals vroeger, maar dan beter." Ik glimlachte mijn tanden bloot en leunde wat achteruit om haar beter te bekijken. "Het is toch vanzelfsprekend dat het kan, anders zou ik niets voorstellen.." Ik grinnikte en streelde even met mijn vingers langs haar wangen. "Maar ik wil wel dat je bij mij zit.. Niet bij Hermes." Fluisterde ik toen, gedempt zodat de andere goden het niet konden horen, met plots een ernstige blik op mijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Emptydo jan 10, 2013 7:31 pm


Hij glimlachte zo breed dat zijn tanden zichtbaar werden, en hij leunde wat achterover in de stoel. "Het is toch vanzelfsprekend dat het kan, anders zou ik niets voorstellen.." Hij grinnikte en streelde toen teder langs mijn wang heen. "Maar ik wil wel dat je bij mij zit.. Niet bij Hermes." Fluisterde hij toen op gedempte toon, net verstaanbaar genoeg voor mij om het te verstaan. Hij had een serieuze blik in zijn ogen en ik zuchtte begrijpend. Ik had elk jaar naast Hermes door gebracht. Hij zou vast wel begrijpen dat het dit jaar niet kan. ''Maar beloof me alsjeblieft dat je geen scène gaat maken. Hermes blijft mijn enige vriend hier en ik kan hem niet zomaar verwaarlozen. Ik weet zeker dat er niks ergs zal gebeuren als er zoveel mensen zijn, dus wees niet ongerust of iets dergelijks. Ik heb nooit van Hermes gehouden zoals ik van jou hou.'' zei ik zacht met een liefdevolle blik in mijn ogen en ik gleed met mijn hand langs zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Emptydo jan 10, 2013 7:41 pm

Ze zuchtte en keek me met grote ogen aan. "Maar beloof me alsjeblieft dat je geen scène gaat maken. Hermes blijft mijn enige vriend hier en ik kan hem niet zomaar verwaarlozen. Ik weet zeker dat er niks ergs zal gebeuren als er zoveel mensen zijn, dus wees niet ongerust of iets dergelijks. Ik heb nooit van Hermes gehouden zoals ik van jou hou." Ze hief haar hand op om hetzelfde tedere gebaar bij mij te doen en keek me liefdevol aan. Zoals Zeus gezegd had, keek ze me aan met liefde maar ook verdriet. "Ik doe niet aan beloftes, maar ik zal me proberen inhouden.." Ik omsloot haar hand met de mijne en keek haar indringend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Emptydo jan 10, 2013 8:03 pm


"Ik doe niet aan beloftes, maar ik zal me proberen inhouden.." antwoordde hij me en sloot zijn vingers rond mijn hand. Met een indringende blik keek hij naar me en ik kon het niet laten om te zuchten. ''Dat is alles wat ik dan van je kan vragen gok ik.'' glimlachte en ik kwam van zijn schoot af. ''Ik ben zo terug, ik pak even de rest van de kadootjes die hier liggen.'' zei ik met een glimlach en ik liep weer naar de boom toe. Ik bukte me onder de boom en taste naar de laatste kadootjes die er nog lagen. Ik merkte dat iemand naast me gebukt kwam. ''Is het okee tussen ons?'' fluisterde Hermes en ik knikte zuchtend. ''Ja.'' zei ik enkel en kwam toen overeind om te kijken welke naam op het label stond. ''Maar Hades vertrouwt je niet. Ik zou het waarderen als je ons even de tijd geeft. Ik spreek je vanavond weer.'' zei ik rustig en ik nam de overige kadootjes op in mijn armen, waarna ik weer naar Hades toe liep. Ik zette me op zijn schoot neer weer en begon rustig met het eerste pakketje open te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Emptydo jan 10, 2013 8:23 pm

"Dat is alles wat ik dan van je kan vragen gok ik." Zuchtte ze luid maar glimlachte toen en stond terug op, zodat ik mijn greep om haar moest lossen. "Ik ben zo terug, ik pak even de rest can de kadootjes die hier liggen." Sprak ze en ze deed exact wat ze gezegd had. Ik keek even toe hoe ze de pakjes probeerde te nemen en kneep mijn ogen samen toen ik zag Hermes bij haar kwam zitten, maar zoals ik gezegd had probeerde ik me in te houden en zakte ik in plaats van uit te barsten gewoon dieper in mijn stoel. Ik wachtte geduldig op haar, wat eigenlijk veel langer leek dan die luttele minuten. Ze kwam terug aangelopen met nog meer pakjes en plantte zich terug neer op mijn schoot. Ik ging weer wat rechter zitten zodat ik kon meekijken met haar. "Blijkbaar ben je populair.." Ik glimlachte en keek neer op de pakjes, wetende dat er geen enkele van mij tussen zaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Emptydo jan 10, 2013 8:33 pm


Toen ik weer had plaatsgenomen op zijn schoot ging hij wat rechter op zitten zodat hij waarschijnlijk mee kon kijken. "Blijkbaar ben je populair.." zei hij en toen ik opkeek zag ik dat hij glimlachte. Ik glimlachte breed terug en knikte. ''Ik weet hoe ik mijn charmes moet gebruiken om zo zoveel mogelijk kadootjes te krijgen met kerst.'' antwoordde ik en ik grinnikte eventjes. Ik maakte de doos open en zag dat er pop in lag. Hij was helemaal van wol met knoop ogen, en een glimlach verscheen op mijn gezicht. Die had Aphrodite ooit eens van me af genomen toen ik klein was, waarschijnlijk had ze hem eindelijk terug gevonden en bedacht om me hem maar terug te geven. Ik grinnikte vrolijk en keek op naar Hades. ''Van Aphrodite. Het is mijn oude pop.'' zei ik rustig en ik deed de doos weer dicht om hem opzij te leggen. Ik opende de andere kadootjes ook, en het waren of luchtjes of kledingstukken of iets in die richting. Uiteindelijk kwam ik bij het laatste pakketje, wat erg klein was. Nieuwschierig keek ik er naar en maakte hem toen voorzichtig open. Een schitterende armband lag er in, met roosjes gemaakt van diamant. Ik hield mijn adem even in en tilde het ding voorzichtig op. Het was de armband die ik ooit gezien had toen ik met Hermes naar de aarde was gegaan om uit te gaan. Ik keek over mijn schouder en zag Hermes gelijk zitten. Een tedere glimlach kwam op mijn gezicht en ik knikte naar hem. Hij glimlachte terug en knikte ook. Met een glimlach stop ik het sieraad weer terug in het doosje. ''Ik ben blijkbaar goed geweest dit jaar.'' zei ik toen grinnikend toen ik naar de stapel die zich naast ons gevormd had en ik keek vrolijk op naar Hades.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Emptydo jan 10, 2013 8:52 pm

Ze keek me aan over haar schouder en antwoordde luchtig: "Ik weet hoe ik mijn charmes moet gebruiken om zo zoveel mogelijk kadootjes te krijgen met kerst." Waardoor ik enorm moest lachen. Ze maakte het pakketje verder open en ik zag een pop liggen. "Van Aphrodite. Het is mijn oude pop." Ze sloot de doos terug en opende de overige pakketjes. Jurken, luchtjes, kledingstukken en dergelijke. Het laatste was een klein pakketje die ze uiterst voorzichtig opende. Vanbinnen zat er een prachtige armband met diamanten roosjes, en ik kon wel raden van wie die was.. Ze voelde er even aan en legde hem toen weer voorzichtig neer. Ik zag haar even een blik met iemand wisselen maar deed de moeite niet om te kijken met wie. "Ik ben blijkbaar goed geweest dit jaar." Grinnikte ze om al de cadeautjes die ze gekregen had en ze keek me vrolijk aan. "Hmmm, ja.." glimlachte ik terug en ik hief even het kleine armbandje op uit het doosje dat ze nog steeds op haar schoot liggen had. Voorzichtig bekeek ik de dingen aan de armband en bedacht ik me of ze alle soorten dingen met diamanten mooi vond. Ze had het maar moeten vragen, als god van de rijkdom kon ik me alles permitteren. "Die is mooi, moet vast duur geweest zijn.." Mompelde ik en hief hem op om hem rond haar pols te zwaaien en vast te maken. "Je ziet er mooi mee." Glimlachte ik en zette het lege doosje bij de anderen, zodat we straks de stapel mee terug konden nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Emptydo jan 10, 2013 8:58 pm


"Hmmm, ja.." glimlachte hij terug naar mij en pakte toen het doosje van mijn schoot op. Hij haalde het armbandje er uit en bekeek het dingetje zorgvuldig. "Die is mooi, moet vast duur geweest zijn.." Mompelde hij en hij maakte hem toen los, zodat hij hem om mijn pols kon vast maken. Rustig liet ik hem doen en glimlachte toen naar hem. "Je ziet er mooi mee." zei hij met een glimlach en zette het lege doosje op de stapel. Ik glimlachte en knipperde even lief met mijn ogen. ''Bedankt.'' zei ik vrolijk en ik keek naar het ding. Ik gleed met mijn vingers over een van de roosjes en hield hem in het licht. ''Kijk dan hoe het glinstert.'' zei ik hem vrolijk en ik legde mijn hoofd tegen zijn borst aan. Ik sloot heel even mijn ogen en bedacht toen dat ik mijn pyama nog aan had. ''Ik moet me aankleden.'' zei ik geschrokken en ik kwam vluchtig overeind waarna ik zijn vast nam. ''Kom. Je moet me helpen met het uitzoeken er van!'' beval ik hem en ik probeerde hem overeind te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Emptydo jan 10, 2013 9:10 pm

"Bedankt," antwoordde ze, het complimentje aanvaardend en appreciërend. Ze keek terug naar haar pols om het zelf nog even te bestuderen en vervolgens hield ze hem even in het licht. "Kijk dan hoe het glinstert." ik knikte toen ik het zag en ze legde tevreden haar hoofd tegen mijn borst aan. "Ik moet me aankleden." zei ze plots en ze kwam haastig overeind. Verbaasd trok ik een wenkbrauw op. "Kom. Je moet me helpen met het uitzoeken er van!" Ze greep me vast met een dringende toon en ik kwam maar snel overeind. "Wow, kalm aan.. Je kleerkast loopt niet weg." Bromde ik omdat ze zo fel was plots, en ik volgde haar rustig op de voet toen ze de weg naar haar kamer liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Emptydo jan 10, 2013 9:18 pm


Hij kwam vlug overeind toen ik zei dat hij mee moest. "Wow, kalm aan.. Je kleerkast loopt niet weg." bromde hij en hij volgde me toen ik begon te lopen. Ik had zijn hand nog steeds vast en trok hem achter me aan naar het kleine kamertje dat ik hier gekregen had. Ik liep naar twee deuren toe, en toen ik die open deed zag je een enorme inloopkast. Ik trok rustig Hades achter me aan naar binnen en keek om me heen. ''Wat zal ik aan doen? Natuurlijk iets wat aan kerst voldoet. Een broek? Of misschien een jurk. Een jurk zal voldoen. En een korte, het is hier warm genoeg daarvoor. Ik zocht eventjes tussen de rekkenen haalde twee jurken er vandaan. ''Welke? Deze of deze?'' vroeg ik en ik hield ze allebei op. De ene was een kort strak rood jurkje, met een openrug en lange mouwen. De ander was een rood jurkje met strak bovenlijfje en een met een korte 'fladderende' rok zonder mouwen. Het bovenstukje was met kan bezet en had een rood lint net onder de buste, waaronder de rok gelijk al begon. Afwachtend keek ik hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Emptydo jan 10, 2013 9:26 pm

Ze opende haar kleerkast en trok me haastig mee naar binnen. "Wat zal ik aan doen? Natuurlijk iets wat aan kerst voldoet. Een broek? Of misschien een jurk. Een jurk zal voldoen. En een korte, het is hier warm genoeg daarvoor." Ratelde ze aan een stuk door. Ze haalde twee jurken vantussen de rekken vandaan en hield ze in de lucht. "Welke? Deze of deze?" Vroeg ze. "Neem die strakke maar," gebaarde ik. "met die open rug." Ik voelde aan de stof van de jurk en bleef bij mijn mening dat die mooier was. "Alhoewel dat je met alles prachtig staat." Glimlachte ik en ik hielp haar even door alvast haar kamerjas uit te trekken. Zelf merkte ik op dat ik mijn zware harnas nog steeds droeg, maar ik had geen zin om iets anders aan te trekken en dat zou dan zeker kledij moeten zijn van Zeus of één van de andere mannelijke goden die over mijn maat beschikten, aangezien ik niets bij had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Emptydo jan 10, 2013 9:34 pm


"Neem die strakke maar," zei en hij gebaarde naar de jurk in mijn linkerhand. "met die open rug." hij voelde even aan de stof en knikte toen goedkeurend. "Alhoewel dat je met alles prachtig staat." glimlachte hij en bloosde even. ''Okee, deze wordt het dan.'' glimlachte ik en ik liet me mijn kamerjas uit helpen. Ik zocht in een van de laatjes naar schoon onder goed en verwisselde de onderbroek even vlug voor ik mijn nachtjapon uit trok. Ik pakte de jurk en hees hem voorzichtig over mijn billen heen to hij goed zat. Ik schoof mijn armen in de mouwen en plukte er hier en daar even aan. ''Perfect.'' mompelde ik tevreden en keek toen naar Hades. ''Moet jij niet wat anders aan? Je hebt het vast bloed heet in die kleren.'' vroeg ik met een frons. ''Mevrouw? Ik moest dit brengen van Heer Zeus.'' sprak een vrouw in de kamer en ik liep voorzichtig naar haar toe. Ik zag een setje mannenkleren die ik wel herkende uit de kast van Hades. Hoe waren ze hier aangekomen? Dat moest ik echt aan Daphne vragen als we weer terug waren. ''bedankt.'' glimlachte ik en ik nam het setje aan. ik liep weer terug naar Hades en gaf hem de kleren. ''Hier. Ik weet niet hoe ze al die spullen boven hebben gekregen maar okee.'' zei ik met een glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Emptydo jan 10, 2013 9:44 pm

"Okee, deze wordt het dan." zei ze blozend en ze liep weg om zich om te kleden, waarbij ik haar rustig de privacy gaf waar ze om gevraagd had tijdens de huwelijkseisen. "Perfect." mompelde ze toen ze klaar was en ik keek haar terug aan. "Moet jij niet wat anders aan? Je hebt het vast bloedheet in die kleren." Vroeg ze veronderstellend en ik schudde mijn hoofd, maar toen kwam er iemand van de bedienden hier op Olympus aanzetten met kleren. Ze gaf me de kleren aan. "Hier. Ik weet niet hoe ze al die spullen boven hebben gekregen maar oké." Ik glimlachte en bekeek welke kleren het waren. "Mij zint het eerder niet dat ze zomaar binnen geraakt zijn in mijn vertrekken en mijn paleis. Bediendes," bromde ik. "je moet ze bijna opvoeden als je eigen kinderen." Ik zuchtte en keek naar het gigantische harnas die ik nog steeds droeg. Mijn cape was ergens verloren geraakt, die had ik gisteren af gedaan maar aangezien ik bewusteloos was, wist ik niet meer waar ik die gelaten had. "Help je me even," ik draaide gebarend mijn armen om, zodat de binnenkant naar boven gekeerd was en de sluitingen zichtbaar werden waar de bescherming vastgemaakt zat. "maak ze gewoon een klein beetje open, dan kan ze ik ze er af schuiven."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Emptydo jan 10, 2013 9:52 pm


Hij glimlachte en bekeek de kleren toen hij ze had aangenomen. "Mij zint het eerder niet dat ze zomaar binnen geraakt zijn in mijn vertrekken en mijn paleis. Bediendes," bromde hij. "je moet ze bijna opvoeden als je eigen kinderen." Zuchtte hij en onwillekeurig legde ik mijn hand op mijn buik toen hij het woord kinderen zei. "Help je me even," vroeg hij plots en ik keek weer op naar hem. "maak ze gewoon een klein beetje open, dan kan ze ik ze er af schuiven." Ik knikte en liep op hem af, om te doen wat hij me gevraagd had. Rustig maakte ik ze een stukje open en stapte toen weer achteruit. ''Ik ga even mijn haar doen, dan kan jij je rustig omkleden.'' zei ik met een glimlach en ik liep de inloop kast uit naar het kleine badkamertje dat ook vast zat aan de kamer. Ik keek even in de spiegel en besloot toch maar wat make up op te doen. Toen dat wel goed genoeg was pakte ik de borstel op en kamde ik mijn haren en wachtte tot Hades klaar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Emptydo jan 10, 2013 10:01 pm

Ze liep naar me toe om te doen wat ik van haar gevraagd had. Toen ze klaar was met mijn armen stapte ze achteruit. "Ik ga even mijn haar doen, dan kan jij je rustig omkleden." sprak ze en ik knikte, waarna ik met mijn beenplaten begon en vervolgens de borstplaat ook uit deed en de overige stukken van het harnas. Ik keek even naar de kleren die ze gebracht hadden en kleedde me toen rustig aan om mezelf vervolgens nog even in de spiegel te bekijken en daarna de slaapkamer in te lopen. "Is dit je vaste kamer, of hebben ze je deze gisterenavond voor tijdelijk gegeven.." Vroeg ik. Zeus had de gewoonte om zelfs voor de kleinste dingen al direct een hele gastenkamer in te richten en vrij te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Emptyvr jan 11, 2013 9:44 pm


"Is dit je vaste kamer, of hebben ze je deze gisterenavond voor tijdelijk gegeven.." hoorde ik Hades vragen en ik legde de borstel neer. Ik liep de badkamer weer uit en keek naar hem met een glimlach. ''Het was ooit eens mijn tijdelijke, maar ik vond hem zo mooi dat ik deze heb genomen als vaste. Hij was het er niet mee eens aangezien de ruimte waar het bed staat klein is voor de Olympus zijn doen. Maar ik sliep er toch altijd alleen, dus ik vond het groot zat. En ik bedoel, kijk naar die kast. Elke vrouw haar droom.'' lachte ik vrolijk en ik liep weer naar de kast toe om schoenen te zoeken. Twijfelend boog ik me over de planken heen en bekeek de schoenen nauwkeurig. Uiteindelijk haalde ik een simpel paar glanzende zwarte hakken eruit, die aardig hoog waren en zette ze neer in de slaapkamer. ''Voor vanavond.'' glimlach ik. ''De rest van de dag loop ik lekker op blote voeten rond.'' glimlachte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Emptyvr jan 11, 2013 9:50 pm

Ze kwam de badkamer uitgelopen en antwoordde mij rustig. "Het was ooit eens mijn tijdelijke, maar ik vond hem zo mooi dat ik deze heb genomen als vaste. Hij was het er niet mee eens aangezien de ruimte waar het bed staat klein is voor de Olympus zijn doen. Maar ik sliep er toch altijd alleen, dus ik vond het groot zat. En ik bedoel, kijk naar die kast. Elke vrouw haar droom." Glimlachte ze en ze begon te lachen en ze liep terug de kast in. "Weet je ik kan je er nog een chiquere geven hoor, thuis.." Grinnikte ik en keek naar wat ze deed, ze zocht blijkbaar een paar schoenen uit en nam een paar zwarte hakken. "Voor vanavond. De rest van de dag loop ik lekker op blote voeten rond." Ik knikte en bekeek de hoogte ervan. "Pas wel op met lopen he, je weet hoe gevoelig je enkels zijn." Ik keek haar kort aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Emptyvr jan 11, 2013 9:55 pm


"Weet je ik kan je er nog een chiquere geven hoor, thuis.." zei hij met een glimlach en ik keek hem met glinsteroogjes aan. ''Denk je echt dat dat kan?'' vroeg ik nieuwschierig en ik kneep een oog even kort dicht. Hij had geknikt toen ik zei welke schoenen ik aan deed en nam ze in zich op. "Pas wel op met lopen he, je weet hoe gevoelig je enkels zijn." zei hij en keek me aan. Ik knikte. ''Ik let wel op hoor. Ik heb de trouwdag ook overleefd en die waren ongeveer even hoog. En anders moet je maar dicht in de buurt blijven.'' zei ik met een knipoogje en ik keek hem vrolijk aan. ''Wat zullen we de rest van de dag doen tot aan het avond eten? Of, wat wil jíj doen?'' vroeg ik toen met een lief glimlachje
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Emptyvr jan 11, 2013 10:02 pm

"Denk je echt dat dat kan?" Vroeg ze nieuwsgierig en ze keek me met glinsterende ogen afwachtend aan. Ik knikte op haar vraag en glimlachte. "Ik let wel op hoor. Ik heb de trouwdag ook overleefd en die waren ongeveer even hoog. En anders moet je maar dicht in de buurt blijven." Ze knipoogde en keek me vrolijk aan, waarop ik grijnsde en tegen de deurpost ging aanleunen. "Wat zullen we de rest van de dag doen tot aan het avondeten? Of, wat wil jíj doen?" Vroeg ze toen en ik haalde mijn schouders op. "Kies jij maar, de Olympus is mijn huis niet meer." Sprak ik kort en ik zuchtte terwijl ik om mij heen keek. "Maar het ziet er nog steeds helemaal hetzelfde uit.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Emptyvr jan 11, 2013 10:12 pm


Hij knikte op mijn eerste vraag met een glimlach, waarna hij tegen de deurpost aan leunde. Hij haalde simpel zijn schouders op. "Kies jij maar, de Olympus is mijn huis niet meer." zei hij rustig en zuchtte toen eventjes "Maar het ziet er nog steeds helemaal hetzelfde uit.." Ik glimlachte en liep toen naar hem toe. Ik sloeg mijn armen rond zijn nek en duwde een kus op zijn lippen. ''Het maakt mij niet uit wat we hier doen. Ik ken het hier goed genoeg. Jij mag het verzinnen.'' glimlach ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Christmas is coming
» [Mature Content] The day that couldn't be ignored..
» Game over [Aphrodite] [Mature Content]
» [Mature Content] We gaan op vakantie...!
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: