Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 [Mature Content] We gaan op vakantie...!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! Empty
BerichtOnderwerp: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! Emptyza aug 31, 2013 1:36 am


Gapend rekte ik me uit, tegemoet getreden door de warme stralen van de zon. Toen ik naast me keek zag ik dat Hades chagerijnig voor zich uit zat te staren, en ik zag het eiland al voor ons opdoemen. ''we zijn er al weer bijna.'' mompelde ik. Niet veel later zette hij het voertuig stil en gingen de deuren van slot. Gelijk zwaaide ik de deur open en stapte uit de auto. Genietend ademde ik diep in en keek om me heen. Het zag er werkelijk prachtig uit, het zachte zand, de blauwe lucht en de palmbomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! Emptyza aug 31, 2013 1:43 am

Het was niet hoogstens vier uur geworden. Door alle vertragingen had ik er de hele nacht over gereden. Mijn keel voelde droog aan omdat ik uren al niets gezegd had, gelukkig dat ik niet had gepraat.. Persephone was niet bepaald het zonnetje geweest. Ze was snel in slaap gevallen en daar was ik blij om. Toen ze pas weer wakker werd waren we er al bijna. Het was altijd een raar gevoel om plots terug bovengronds te rijden. De zonnestralen waren fel. Ik reed de weg die ik uitgestippeld had verder en draaide toen op bij een tamelijk groot vakantiehuis. Het was niet zo zeer klein, maar wel vergeleken met mijn paleis. Ik trok een vieze blik bij de gedachte dat dit een van de vakantiehuizen van Zeus was. Waarschijnlijk was het er lichtkleurig ingericht zoals Olympus, het zag er in ieder geval klaar uit en het had veel ramen. Ik parkeerde en liet haar uitstappen zonder te protesteren. Ik volgde haar voorbeeld en liep gelijk naar de koffer om haar valies eruit te halen. Ik had zelf al vanalles laten brengen. "Ben je blij dat we er zijn?" Mijn stem kraakte toen ik brommend het gesprek een beetje op gang probeerde te brengen.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! Emptyza aug 31, 2013 1:51 am


Zelf stapte Hades ook al snel uit de auto en liep toen naar de achterbak om mijn koffers eruit te halen. Al mijn favoriete kleding uit de Olympus had ik mee, en wat dingen die ik samen met Hermes had geshopt. "Ben je blij dat we er zijn?" klonk opeens een krakerige stem en ik keek om naar Hades, waarbij de glimlach bijna verdween. ''Behoorlijk blij.'' antwoordde ik hem en ik liep naar hem toe om zelf ook een koffer te pakken. '"Voor hoelang zijn we hier?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! Emptyza aug 31, 2013 9:05 pm

Ik was best wel geschrokken van mijn eigen stem. Zo erg kraken had ik nou ook niet gedacht. Maar ze leek er niet echt veel aandacht aan te spenderen, dus maakte het niet uit. Ze kwam naar me toegelopen met gracieuze passen. Ze was zo elegant. Tenger en groter dan de gemiddelde vrouw, maar ze was nog steeds klein vergeleken met mij. Het was altijd leuk geweest hoe ze op haar tippen staan moet om me te kussen, en zo schattig. In het zonlicht kon ik nu de opkomende blauwe plekken op haar wang duidelijk zien. "Behoorlijk blij." De glimlach op haar gezicht was verdwenen. Ze strekte haar hand uit om me te helpen en ik liet haar maar doen om een discussie weer te vermijden. "Voor hoelang zijn we hier?" Vroeg ze. "Een week of twee, de laatste dagen kunnen we beslissen of we blijven."  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! Emptyza aug 31, 2013 9:32 pm


Ik had een van de wat lichtere tassen opgepakt, de tas die nog makkelijk te dragen was. Hades mocht de zware koffer meenemen. "Een week of twee, de laatste dagen kunnen we beslissen of we blijven." zei hij en ik knikte toen. Ik veegde met mijn hand langs mijn gezicht om een pluk haar achter mijn oor te stoppen, waardoor ik een pijnlijk gezicht trok. Ik was de klap van gister net vergeten, tot ik er pijnlijk aan herinnerd werd. Voorzichtig taste ik mijn wang af, en voelde hem nog steeds kloppen. Mijn tanden knarsten op elkaar en ik liep met mijn tas richting het vakantie huisje. Die rotzak had me werkelijk een blauwe plek geslagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! Emptyza aug 31, 2013 9:50 pm

Natuurlijk nam ze de lichte tassen op. Ik klaagde niet, ze was een vrouw en ze hoorde niet veel werk te hoeven doen behalve het huishouden dan. Gelukkig moest ze me niet onderhouden en hadden we bediendes, anders had ik al meerdere malen zelf mogen koken. Ze kon ook niet echt koken, om eerlijk te zijn was haar eten ranzig. Het was dus maar bij die ene keer gebleven. Hier hadden we geen bediendes, helaas. Ik zou haar eten moeten zien te verdragen voor twee weken. We zwegen allebei even, tot ik haar een pijnlijk gezicht zag trekken. Het deed echt zeer, zelfs om te zien. Ze zette terug een harde blik op en liep met de tas naar binnen. Ik volgde haar met de zware koffer en zweeg tot we binnen in het vakantiehuis van haar vader waren. Even had ik met het slot geklungeld, maar we waren snel binnen. Ik zette de koffer neer aan de voordeur. "Persephone... Ik-" Ik nam haar beet aan haar arm en zag iets wat ik wenste nooit te hebben gezien. Mijn adem stokte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! Emptyza aug 31, 2013 10:06 pm


Hij liep als een brave hond achter me aan naar het vakantiehuisje. Klungelig stond hij met het slot te hannesen, om uiteindelijk het slot open te maken. Hij liep naar binnen en zette mijn koffer bij de voordeur neer. Met de tas aan mijn arm liep ik naar binnen, om langs hem heen verder te lopen. "Persephone... Ik-" klonk zijn stem, en ik voelde zijn grip rond mijn arm. Ik draaide me naar hem om, en zodra ik dat deed zag ik zijn adem stokken en ogen groot worden. Fronsend keek ik hem aan. ''Hades?'' vroeg ik en ik keek hem toen verbaasd aan. ''Wat is er?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! Emptyza aug 31, 2013 10:14 pm

Ze draaide zich met een opgetrokken wenkbrauw naar me om en fronste vrijwel meteen daarna. "Hades?" Vroeg ze zacht en verbaasd, omdat ik mijn zin niet afmaakte. Ik liet haar los. Ik was zo bang om haar te breken, alsof ze van porselein was. "Het.." Mijn vingertoppen streelden langs haar bont en blauw gekleurde onderam. Vooral haar pols zag er verschrikkelijk uit. "Het spijt me zo. Ik wou je geen pijn doen, echt niet!" Ik raakte haar wang aan, heel voorzichtig. "Het was gewoon uit de hand gelopen, ik was overstuur. En je begon over Leuce en ik-" Even haperde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! Emptyza aug 31, 2013 10:17 pm


"Het.." Zijn vingers gleden zachtjes over mijn arm, en nu pas viel het op dat ook mijn hele arm blauw was geworden. Mijn mond zakte open, terwijl ik er zachtjes in duwde. Gelijk beet ik op mijn lip van de pijn, niet een van mijn beste plannen dus. "Het spijt me zo. Ik wou je geen pijn doen, echt niet!" Dit keer raakte hij mijn wang aan, en weer ging er een pijnlijke scheut door mijn hoofd, waardoor ik mijn ogen even dicht kneep. "Het was gewoon uit de hand gelopen, ik was overstuur. En je begon over Leuce en ik-" Ik sloeg zijn handen weg en slikte even. ''Dat moet je je volgende keer dan bedenken voor je me aanraakt als je boos bent.'' mompelde ik en ik keek naar de grond. ''en je begon zelf over Leuce. Ik zei alleen maar de waarheid.'' zei ik zachtjes en ik draaide me weer van hem weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! Emptyza aug 31, 2013 10:26 pm

Ze sloeg mijn handen weg en ik trok ze gelijk ook weg toen ik zag dat ze het niet aangenaam vond. "Dat moet je je volgende keer dan bedenken voor je me aanraakt als je boos bent." mompelde ze. "en je begon zelf over Leuce. Ik zei alleen maar de waarheid." Ze draaide zich van me weg. "Nee het is niet de waarheid.."Probeerde ik. "Nouja, half de waarheid misschien.." Mijn stem was gezakt naar een gefluister. "Maar ik wilde je geen pijn doen.. Seph, ik hou van je, dat weet je toch." Ik raakte haar goede wang aan ditmaal en duwde een kus op haar voorhoofd, bang dat ze het niet toe zou laten dat ik haar een echte kus gaf. "Alsjeblieft.. Zeg niets tegen je ouders. Het trekt wel weg.. Binnen twee dagen zie je er niets meer van.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! Emptyza aug 31, 2013 10:31 pm


"Nee het is niet de waarheid.." begon hij aarzelend, maar hij trapte er zelf niet eens in. "Nouja, half de waarheid misschien.." fluisterde hij toen, en ik slikte de brok in mijn keel weg. "Maar ik wilde je geen pijn doen.. Seph, ik hou van je, dat weet je toch." Hij aaide me over mijn andere wang en duwde een kus op mijn voorhoofd. "Alsjeblieft.. Zeg niets tegen je ouders. Het trekt wel weg.. Binnen twee dagen zie je er niets meer van.." Woedend duwde ik hem ruw van hem weg. Met tranen in mijn ogen keek ik hem aan. ''Vanbuiten trekt het misschien wel weg Hades. Maar van binnen niet. Het zal van binnen een litteken nu worden!'' siste ik en ik deed mijn best om niet in huilen uit te gaan barsten. ''Ik weet niet zo zeker of je nou van míj houdt, of van wat gezelschap.'' fluisterde ik en ik voelde een traan over mijn wang glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! Emptyza aug 31, 2013 10:46 pm


Ik werd ruw achteruit geduwd en moest de tranen in haar ogen maar aanzien. "Vanbuiten trekt het misschien wel weg Hades. Maar van binnen niet. Het zal van binnen een litteken nu worden! Ik weet niet zo zeker of je nou van míj houdt, of van wat gezelschap." Sprak ze overstuur, het laatste slechts een zacht gefluister. Ze huilde. Ik hief mijn hand aarzelend op om haar tranen weg te wrijven. "Sorry als ik je pijn doe.." Ik wreef voorzichtig de traan weg, bang voor de blauwe kleur van haar wang. "Ik wou gezelschap ja, maar toen zag ik jou en ik.." Rustig haalde ik mijn hand weer weg voor ik mijn stem verhief. "Ik weet dat ik je niet had moeten slaan, ik weet het, ik weet het dat ik je pijn gedaan heb en ik weet dat je me nu vast haat maar ik wou je echt geen pijn doen. Het spijt me zo, woorden maken het vast niet goed."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! Emptyza aug 31, 2013 10:53 pm


Ik zag door mijn betraande zicht heen dat zijn hand dichter naar me toe kwam. "Sorry als ik je pijn doe.." Ik voelde hoe hij voorzichtig over mijn wang wreef. Een liefdevol gebaar, de man die de tranen van zijn vrouw weg veegde, alleen was de oorzaak alles behalve liefdevol. "Ik wou gezelschap ja, maar toen zag ik jou en ik.."zei hij zacht, en begon toen harder te praten. "Ik weet dat ik je niet had moeten slaan, ik weet het, ik weet het dat ik je pijn gedaan heb en ik weet dat je me nu vast haat maar ik wou je echt geen pijn doen. Het spijt me zo, woorden maken het vast niet goed." Ik schudde mijn hoofd en veegde voorzichtig de tranen van mijn wangen. ''Woorden maken dit inderdaad niet goed.'' zei ik zachtjes en ik slikte eventjes. Ik had de tas al lang op de grond laten vallen, maar voelde er ook niks voor om hem nu op te gaan pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! Emptyza aug 31, 2013 11:00 pm


Ze schudde haar hoofd en veegde toen voorzichtig zelf de tranen van haar wangen af. "Woorden maken dit inderdaad niet goed." Ik slikte en probeerde voorzichtig mijn armen om haar heen te slaan. Hopelijk duwde ze me niet weg. "Het spijt me zo, dat het is het enige wat ik zeggen kan denk ik.." Mompelde ik en wreef de haren uit haar betraande gezicht, om mijn lippen op haar goede wang te duwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! Emptyza aug 31, 2013 11:03 pm


Ik voelde twee sterke armen voorzichtig om me heen geslagen worden, en zachtjes drukte hij me tegen zich aan. "Het spijt me zo, dat het is het enige wat ik zeggen kan denk ik.." mompelde hij. Hij veegde zorgvuldig en aandachtig mijn haren uit mijn gezicht, om daarna weer een kus op mijn wang te geven. Snikkend liet ik het toe. ''Waarom hou ik ook zo veel van je.'' huilde ik en ik sloeg hem even op zijn borst. Als een klein meisje liet ik me vast houden en legde mijn voorhoofd tegen zijn borst aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! Emptyza aug 31, 2013 11:09 pm


Het duurde een moment maar uiteindelijk gaf ze toch in. Snikkend liet ze zich verder in mijn armen vallen. Ik incasseerde de klap op mijn borst zonder piepen. "Waarom hou ik ook zo veel van je." Huilde ze en ze liet zich zonder verder te protesteren vasthouden en legde haar voorhoofd tegen zijn borst aan. "Ik weet het niet, want ik ben een echte zak.." Murmelde ik en duwde nogmaals een kus op haar voorhoofd, om vervolgens mijn hand op haar achterhoofd te leggen. "Ik hou zoveel van je, ik wou dat ik nooit boos geworden was. Nu is alles geruïneerd."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! Emptyzo sep 01, 2013 2:38 pm


"Ik weet het niet, want ik ben een echte zak.." gaf hij als murmelend antwoord. Ik voelde hoe hij voorzichtig een kus op mijn voorhoofd duwde, en zijn hand op mijn achterhoofd. ''Je bent een achterlijke klootzak.'' snikte ik. "Ik hou zoveel van je, ik wou dat ik nooit boos geworden was. Nu is alles geruïneerd." zei hij toen en snuffend bleef ik zwijgend tegen hem aan staan. ''Alles is aardig geruïneerd ja..'' zei ik toen zachtjes en voorzichtig veegde ik de tranen van mijn wangen af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! Emptyzo sep 01, 2013 2:48 pm

"Je bent een achterlijke klootzak." Gaf ze me al snikkend gelijk. Het voelde alsof mijn hart van lood was en ergens in mijn schoenen lag. Ik voelde me zwaar, ik voelde me leeg. "Alles is aardig geruïneerd ja.." mompelde ze en begon de tranen van haar gezicht af te vegen. Het leek allemaal zo pijnlijk, ik kende gewoon mijn eigen kracht niet. "Wat wil je nu gaan doen?" Fluisterde ik aarzelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! Emptyzo sep 01, 2013 4:10 pm


Verslagen keek hij naar me, en ik keek half naar hem op. "Wat wil je nu gaan doen?" Fluisterde hij op aarzelende toon en ik snufte eventjes. ''Eerst wil ik uit deze jurk, hij is nu helemaal verpest door de rit en tranen en alles..'' mompelde ik. ''En dan zalf zoeken voor de blauwe plekken. We hebben vast wel wat mee toch?'' vroeg ik en ik keek even naar hem op. ''En misschien even douchen..'' mompelde ik toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! Emptyzo sep 01, 2013 4:14 pm

"Eerst wil ik uit deze jurk," bekende ze. "hij is nu helemaal verpest door de rit en tranen en alles.." Ik knikte en liet haar los. "En dan zalf zoeken voor de blauwe plekken. We hebben vast wel wat mee toch?" Ik aarzelde en draaide me om richting de koffer. "Ik denk het niet.. Maar ik denk ook niet dat zalf veel verschil gaat maken." "En misschien even douchen.." Murmelde ze er nog achter, ik trok een vieze blik. "Stink ik misschien?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! Emptyzo sep 01, 2013 9:24 pm


Hij trok een vies gezicht. "Stink ik misschien?" vroeg hij en ik grinnikte eventjes kort, om daarna mijn hoofd te schudden. ''Nee, maar ik vind het gewoon fijn om me op te frissen na een lange reis. En douchen klinkt ook wel goed, mijn voeten zijn vies.'' mompelde ik. Ik zuchtte even en sloeg hem nog maals zachtjes op zijn borst. ''Je bent echt een zak af en toe Hades.'' mompelde ik en ik pakte toen mijn tas op met mijn goeie arm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! Emptyzo sep 01, 2013 10:06 pm

Ze grinnikte, het was een geluid waarvan ik dacht dat ik hem nooit meer horen zou na mijn acties. "Nee, mar ik vind het gewoon fijn om me op te frissen na een lange reis. En douchen klinkt ookw el goed, mijn voeten zijn vies." Ik haalde mijn schouders op en probeerde een glimlach te forceren. "Oh, nouja ik wist ook niet echt waarom je die hakken uitdeed hoor." Ze gaf me weer een klap op mijn borst en dit maal deinsde ik geschrokken achteruit. Ontzet keek ik haar aan. "Je bent echt een zak af en toe Hades." Ik zweeg terwijl ze haar tas op nam en schuifelde verder de kamer in terwijl ik naar mijn voeten keek. "Ik ga even rondkijken ondertussen.. Je wilt vast wel alleen zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! Emptyzo sep 01, 2013 10:12 pm


Hij had een geforceerde glimlach op zijn gezicht gekregen. "Oh, nouja ik wist ook niet echt waarom je die hakken uitdeed hoor." zei hij en ik glimlachte eventjes half. ''Weg rennen op die dingen leek me als een plan dat sowieso niet ging lukken. En dan zou ik waarschijnlijk eindigen in het ziekenhuis met een gipsje.'' zei ik droog. Geschrokken deinsde hij achteruit van mijn klap, en keek me met grote ontzette ogen aan. Voorzichtig schuifelde hij van me weg richting de kamer. "Ik ga even rondkijken ondertussen.. Je wilt vast wel alleen zijn." mompelde hij en ik keek hem aan. ''Hades?'' vroeg ik, en ik wachtte tot hij zich omdraaide. ''Ik hou van je.'' zei ik toen zacht en ik keek hem met een gebroken glimlach aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! Emptyzo sep 01, 2013 10:18 pm


"Weg rennen op die dingne leek me als een plan dat sowieso niet ging lukken. En dan zou ik waarschijnlijk eindigen in het ziekenhuis met een gipsje." Had ze me droog geantwoord. Gelukkig kon ze er nu mee lachen.. "Hades?" Vroeg ze na een tijdje, op een gedempte toon. Ik zat aan de beelden op het wandmeubel te prutsen omdat ik dacht dat ze al lang weg was. Rustig draaide ik me naar haar om. "Ja?" "Ik hou van je." Ze wierp me een glimlach en ik probeerde teder terug te glimlachen. "Ik ga kijken of we zalf hebben." Ik liep weg naar de kamer boven, waar mijn koffers waarschijnlijk wel staan zouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! Emptyzo sep 01, 2013 10:53 pm


Ik had de rest van de middag na mijn douch lekker op de bank gehangen en een boek gelezen. Toen ik uiteindelijk halverwege was geraakt kwam ik overeind. Het was een uur of 4 ondertussen geworden, en ik heb de hele middag Hades niet echt gezien. Hij had een zalfje voor me gehaald en ik had de blauwe plekken ingesmeerd. Ik liep naar mijn kamer toe en verwisselde mijn kleren voor een bikini. ''Hades, ik ga zwemmen in het zwembad!'' riep ik door het huis in en liep toen door naar buiten, om even naar het mooie strakke water in te kijken. Netjes dook ik in het water en genoot van het koele water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Mature Content] We gaan op vakantie...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Mature Content] We gaan op vakantie...!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Mature Content] The day that couldn't be ignored..
» Game over [Aphrodite] [Mature Content]
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.
» [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Grondgebied-
Ga naar: