Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 [Mature Content] We gaan op vakantie...!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Emptyza sep 07, 2013 11:56 am


Een glimlach lag ook op zijn gezicht en hij keek naar mij. "Ik heb jou ook gemist." zei hij en ik sloeg eventjes mijn ogen neer. Hij was een beetje overeind gekomen en gleed voorzichtig met zijn vingers langs mijn wang. Het tedere gebaar dat ik zo erg miste als we ruzie hadden gehad. "Kom je.. nu dan..?" vroeg hij aarzelend en hij schoof een beetje op. Ik glimlachte en streek een pluk haar achter mijn oor. In plaats van naast hem te gaan zitten ging ik op zijn schoot zitten en duwde mijn lippen zachtjes, maar toch dwingend op de zijne. ''Telt dat ook als antwoord?'' mompelde ik terwijl ik hem met een grijnsje aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Emptyza sep 07, 2013 1:21 pm

Afwachtend keek ik haar aan, mijn hand nog steeds tegen haar zachte huid aan gedrukt. Ze glimlachte plots, wat duidelijk aantoonde dat ze instemde, en streek een pluk haar achter haar oor. Dat deed ze altijd als ze op haar liefst was, en stilaan begon ik me af te vragen of het iets te betekenen had. Misschien kon ik er wel mijn voordelen uit halen voortaan.. Plots zette ze zich pal op mijn schoot, iets wat ik niet verwacht had, en duwde ze haar lippen op de mijne. Ik peinsde even met een vage glimlach op mijn gezicht en liet me toen maar meevoeren met de kus. "Telt dat ook als antwoord?" Mompelde ze met een grijnsje erbij en ik knikte vlug, waarna ik mijn lippen versuft in haar nek zette.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Emptyza sep 07, 2013 1:27 pm


Verbaasd had hij me kort aangekeken, om toen vluchtig te knikken. Hij duwde zijn lippen in mijn nek en ik glimlachte eventjes. ''Ik dacht dat je moe was.'' mompelde ik en ik streek even door zijn haren heen. Ik pakte zijn kin vast zodat hij me aan keek en duwde een kus op zijn voorhoofd. ''Misschien moet je gaan slapen. Dan kunnen we vanavond misschien nog wat leuks doen.'' mompelde ik en ik keek hem met een glimlach aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Emptyza sep 07, 2013 1:37 pm

"Ik dacht dat je moe was." Hoorde ik haar zeggen. Haar vingers streken door mijn haren, die langer waren dan de hare. Ik had de kleur altijd al graag gehad, natuurlijk wit-grijs. Ik wist niet echt of ik al oud oud was, omdat ik geen grijze haren ertussen kon ontwaren. Maar goed ook. Ze nam mijn kin vast en duwde die omhoog zodat ik haar aankeek. "Misschien moet je gaan slapen." Zei ze liefdevol nadat ze een kus op mijn voorhoofd geduwd had. "Dan kunnen we vanavond misschien nog wat leuks doen." Ik schudde mijn hoofd en legde mijn hand op haar schouder. "Nee, ik ben klaar wakker." Ik slikte na mijn halve leugen. Ja, het was niet volledig de waarheid, maar zo moe was ik nou ook niet. "Wat wil je doen?"  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Emptyza sep 07, 2013 1:41 pm


Zoals verwacht schudde hij zijn hoofd. Rustig legde hij zijn hand op mijn schouder en afwachtend keek ik hem aan. "Nee, ik ben klaar wakker." Hij slikte hoorbaar en ik schudde lachend mijn hoofd. ''De vermoeidheid is in je ogen te lezen. Je viel net bijna in slaap op de bank.'' grinnikte ik. "Wat wil je doen?" vroeg hij toen en ik haalde mijn schouders op. ''Dat kunnen we vanavond wel zien. Zo lang je maar goed uitgerust bent.'' Ik keek hem even met een verleidelijke blik aan en ging langzaam weer staan. ''Ik wil niet, dat je uitgeput raakt.'' zei ik toen op zwoele toon en ik knipperde eventjes onschuldig met mijn wimpers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Emptyza sep 07, 2013 1:46 pm

"De vermoeidheid is in je ogen te lezen." Lachte ze, een beetje aandringend. Nu wou ik toch niet meer slapen. "Je viel net bijna in slaap op de bank." Ik keek haar afwachtend aan, met een blik die zei dat het me niet uitmaakte. "Dat kunnen we vanavond wel zien. Zo lang je maar goed uitgerust bent." Ik fronste en wou er net tegen in gaan toen ze opstond. "Ik wil niet, dat je uitgeput raakt." Ze wierp me de meest verleidelijk blik toe, waarbij ik de conclusie al snel getrokken had. "Best." Gaf ik me gewonnen en liet me verder op bed vallen. "Ga dan maar eten ondertussen." Rustig draaide ik me om en sloot mijn ogen. Het zou toch niet lang duren om in slaap te vallen, maar ze zou me wel moet wakker maken later op de avond.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Emptyza sep 07, 2013 1:54 pm


Koppig keek hij me aan met een blik die zei dat het hem allemaal niks uit maakte. Toen ik uitgesproken was leek er een lampje te gaan branden bij Hades en gaf hij zich gewonnen. "Best." zei hij en hij liet zich weer achterover op het bed vallen. "Ga dan maar eten ondertussen." zei hij en hij draaide zich op zijn zij. Ik glimlachte en liep toen de kamer uit.

In een van mijn kortere avondjurken gehuld liep ik weer naar boven en keek naar Hades die vredig lag te slapen. Ik kroop naast hem op het bed en kuste hem in zijn nek, net zo lang tot hij wakker werd. ''Goeieavond slaapkop.'' glimlachte ik. ''Het is donker buiten, en het is werkelijk prachtig. Wil je een avondwandeling maken?'' vroeg ik zachtjes en ik keek hem met een glimlach aan. De bewoners van het eiland hadden me verteld dat er een prachtig route was, speciaal voor geliefden. Het moest heel romantisch zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Emptyza sep 07, 2013 2:02 pm

Ik lag grotendeels van mijn slaap te dromen over vanalles en nog wat, maar ze waren vredig. Voor een keer geen nachtmerries, gevuld met dingen waar ik zo bang van was. Het was alsof deze vakantie het beste en het slechtste met zich meebracht tegelijk. Ik was net na een tijdje woelen weer ingedommeld toen Persephone me wakker maakte, waarbij ze kusjes gaf in mijn nek tot ik reageerde. Mijn reactievermogen was nogal roestig. "Goeieavond slaapkop." Ik draaide me naar haar om en knipperde een paar keer. "Het is donker buiten, en het is werkelijk prachtig. Wil je een avondwandeling maken?" Vroeg ze. Ik had niet echt zin om recht te staan, maar ik deed het toch om haar een plezier te doen. "Ik kleed me even om dan." Murmelde ik en wreef in mijn gezicht terwijl ik richting de kast liep. Hier was ze klein en was het geen dressing. Waarom hield Zeus het altijd zo bescheiden..  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Emptyza sep 07, 2013 2:06 pm


Hij leek even niet te horen wat ik zei, maar uiteindelijk gaf hij toch antwoord. "Ik kleed me even om dan." murmelde hij. Zijn stem klonk nog rauw van het slapen, en vermoeid wreef hij in zijn gezicht. Hij liep gelijk door naar de kledingkast, en ik ging even op het bed liggen, wachtend tot hij zich klaar had gemaakt. Ik keek naar het plafond, dat gekerfd was vol met bloemen en andere kleine versieringen. Toen ik na een tijdje weer op keek zag ik dat Hades aangekleed en al was en kwam ik overeind van het bed. ''Ik weet waar we heen moeten.'' glimlach ik en ik nam zijn hand vast, om hem achter me aan te trekken de trap af, naar buiten. Ik glimlachte even naar hem en keek toen naar de hemel, die bezaaid was met sterren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Emptyza sep 07, 2013 2:16 pm

Ik trok een hemd uit de kast en een lange broek, om de eenvoud te bewaren maar toch een beetje deftig gekleed te zijn. Toen ik me omdraaide zag ik dat Persephone naar het plafond aan het staren as, dus ging ik gewoon door met me om te kleden in de slaapkamer. Toen ik mijn schoenen aangetrokken had, keek ze pas naar me op. Gelijk kwam ze van het bed af en trok me met zich mee de trap af naar buiten. "Ik weet waar we heen moeten." Had ze gezegd en ik glimlachte toen ze naar de sterren boven ons aan de nachtelijke hemel keek. "Dan volg ik jou maar, denk ik." Ik wachtte tot ze zou lopen in de richting waar ze heen wou.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Emptyza sep 07, 2013 2:52 pm


"Dan volg ik jou maar, denk ik." was zijn simpele antwoord, en toen ik naar hem om keek zag ik dat hij een glimlach op zijn gezicht had liggen. ''Dat is misschien wel een goed plan.'' grinnikte ik zachtjes en ik begon rustig te lopen. Op een gegeven moment zag je kleine lichtjes aan de zijkant van het pad staan, en ik wist dat ik de goeie kant op was gelopen. ''We hoeven nu alleen maar langs de lichtjes te blijven lopen.'' glimlachte ik. Ik nam zijn arm vast en legde mijn hoofd even tegen zijn schouder aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Emptyza sep 07, 2013 3:01 pm

"Dat is misschien wel een goed plan." Gaf ze eerlijk toe. Ik grinnikte en liet haar lopen, waarna ik naast haar kwam lopen. "We hoeven nu alleen maar langs de lichtjes te blijven lopen." Duidde ze aan toen ik alle kleine lampjes zag en ik knikte. Waarschijnlijk had iemand haar dit verteld. Ze haakte haar arm in de mijne en legde haar hoofd op mijn schouder. Ik zuchtte en keek even naar de lucht. "Wat prachtig."  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Emptyzo sep 08, 2013 2:01 pm


Ik hoorde hoe hij naast me zuchtte, maar het was een zucht van geluk. Vanuit mijn ooghoeken keek ik een beetje naar hem omhoog en zag dat hij naar de hemel die boven ons lag keek. "Wat prachtig." zei hij en ik glimlachte. ''Dat is het zeker.'' mompelde ik, en tevreden liep ik samen met Hades over het pad heen. Niet alleen de sterrenhemel was prachtig, ook de natuur waar we doorheen liepen was prachtig, af en toe zag je aan de zijkant iets ritselen, en dan een beestje voor bij hupsen. Op een gegeven moment lande er zelfs een klein bont gekleurd vogeltje op mijn arm. ''ah gos. Wat een dotje.'' mompelde ik en ik keek er met een glimlach aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Emptyzo sep 08, 2013 2:14 pm

"Dat is het zeker," hoorde ik haar zeggen op een tevreden toon. We liepen verder over het pad, dat omringd was door de prachtigste natuur die ik tot nu toe gezien had. Misschien kwam dat ook omdat voor een keer niets verwelkte. Door Persephone kwam alles weer goed terecht als we passeerden. "Ah gos. Wat een dotje." Hoorde ik haar plots zeggen, en toen ik naar haar keek zag ik dat er een vogeltje op haar andere arm zat. Ik grinnikte en bekeek het beestje even, maar aanraken zou ik het niet doen. We wisten allemaal wat er daarvan kwam. "God, wat trek je ze aan. Precies je moeder, op dat gebied."  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Emptyzo sep 08, 2013 2:27 pm


Hades grinnikte naast me, en toen ik op keek zag ik dat hij een lach op zijn gezicht had. "God, wat trek je ze aan. Precies je moeder, op dat gebied." ik glimlachte en stak voorzichtig mijn vinger uit naar het beestje, waarna ik het kon aaien. ''Ik neem dat maar als een compliment.'' grijnsde ik en ik keek even kort naar Hades. Op zijn dooie gemak bleef het kleine beestje gewoon zitten, en ik liet hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Emptyzo sep 08, 2013 2:40 pm

Ze begon het beestje zachtjes te aaien, waarop ik grinnikte door de manier waarop het beestje reageerde. "Ik neem dat maar als een compliment." Grijnsde ze. Ik keek haar droog aan. "Volgens mij was het ook een compliment." Met een lieve blik sloeg ik een arm om haar heen, waarop het beestje geschrokken wegvloog. Ik trok mijn mond opzij. "Err.. Sorry."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Emptyzo sep 08, 2013 2:58 pm


Hij keek me met een droge blik aan, en grinnikend keek ik terug. "Volgens mij was het ook een compliment." Zijn blik veranderde, werd liefdevoller. Hij sloeg zijn arm om mijn schouders heen, wat veroorzaakte dat hij het vogeltje weg jaagde. Ik keek het vogeltje even na, en zag toen dat Hades een scheef gezicht getrokken had. "Err.. Sorry." mompelde hij en ik glimlachte lief. ''Geeft toch niet.'' zei ik simpel ik en ik ging wat dichter langs hem lopen. Voor zover ik kon zien was het pad al bijna afgelopen, oftewel de eindbestemming. De inwoners hadden gezegd dat het een soort plantsoentje was met allemaal rozen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Emptyzo sep 08, 2013 3:09 pm

"Geeft toch niet." Glimlachte ze als antwoord op mijn verontschuldiging en kwam wat dichter bij me lopen. Ik glimlachte en bleef voor de rest zwijgen, om vervolgens - toen ik zag dat het pad stopte - haar tegen te houden en mijn lippen op de hare te duwen. "Dankje voor de mooie wandeling."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Emptyma sep 09, 2013 8:59 pm


Hij had een glimlach op zijn gezicht gehad het laatste stukje. Hij hield me tegen aan mijn arm en ik draaide me om, wat er op volgde dat hij zijn lippen op de mijne duwde. "Dankje voor de mooie wandeling." zei hij en ik glimlachte. ''Dankje dat je mee wou.'' glimlachte ik en ik duwde mijn lippen weer kort op de zijne. Ik keek om me heen en zuchtte even. ''Is het niet mooi?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Emptyma sep 09, 2013 9:08 pm

"Dankje dat je mee wou." Sprak ze met een lichte glimlach terug als antwoord en ze duwde haar lippen weer op de mijne. Kort keek ze om zich heen. "Is het niet mooi?" Ik sloeg mijn armen om haar heen en legde mijn hoofd tegen het hare. "Hmmm.." Verzuchtte ik. "Ja." We bleven tegen elkaar aan staan en zwegen verder, tot het na een hele tijd begon te regenen. Ik keek even op en lachte. Ik had niet verwacht dat het regenen zou, dus had ik geen kostuumvest mee die ik haar kon aanbieden. Ik nam haar hand en trok haar mee terug het pad op. "Kom, laten we snel terug gaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Emptydi sep 10, 2013 4:30 pm


Hij sloeg zijn armen om me heen en legde zijn voorhoofd tegen de mijne aan.  "Hmmm.." Verzuchtte hij. "Ja." Ik glimlachte lief en bleef hem rustig aan kijken. Zwijgend bleven we zo in het plantsoentje staan, kijkend naar elkaar, omringd door de prachtige bloemen en het gezang van de meest exotische vogels. Zachtjes begonnen opeens regen druppels op ons neer te vallen, en ik zag dat Hades omhoog keek. Toen ik mijn blik ook op richtte begon het harder te regenen. Hij nam mijn hand vast  en trok me mee het pad weer op. "Kom, laten we snel terug gaan." zei hij en ik knikte. ''Klinkt als best wel een goed plan.'' grinnikte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Emptydi sep 10, 2013 8:32 pm

Ze begon te grinniken en gaf me gelijk terwijl ik haar achter me aan trok. "Klinkt als best wel een goed plan." "Weet ik." Stevig begon ik de pas er in te zetten zodat we zeker toch niet doorweekt zouden zijn. Maar het was al te laat, want toen we eindelijk het huisje al in zicht zagen komen waren we al kletsnat. Ik rilde even van de koude. Het klimaat was hier grillig als het niet warm was. Toen we de deur bereikten, stak ik snel de sleutel in het slot en deed de deur zachtjes open. "Ga maar eerst naar binnen." Drong ik vlug aan, ook al wou ik zelf zo graag eerst gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Emptydi sep 10, 2013 9:05 pm


"Weet ik." zei hij en hij zette stevige stappen, zodat ik haast naast hem moest rennen. Toen we uiteindelijk weer bij het huisje waren aangekomen opende hij de deur voorzichtig. Rillend van de kou omdat we doorweekt waren geraakt wachtte ik tot hij van het slot was gedraaid. "Ga maar eerst naar binnen." zei hij dringend en ik knikte, waarna ik snel naar binnen glipte. Rillend wreef ik over mijn boven armen heen en streek wat van mijn klets natte haren uit mijn gezicht. ''Waar is de open haard hier..'' mompelde ik en ik keek de kamer rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Emptydi sep 10, 2013 9:13 pm

Ze glipte gelijk naar binnen en meteen daarna liep ik achter haar aan. Voorzichtig deed ik de deur achter ons dicht. Ik zag hoe ze rilde en over haar bovenarmen wreef. We hadden beiden niet echt iets warms aangetrokken omdat we de regen niet hadden zien aankomen. "Je zou nog zeggen dat je vader boos op me is.." Lachte ik stroef. De regen was zo onverwacht geweest, er moest wel iets tussen zitten. "Waar is de open haard hier.." Mompelde ze en ik haalde mijn schouders op terwijl ik de knopjes van mijn hemd los begon te knopen. Mijn kleren waren even doorweekt als mijn haren. "Geen idee. Het is een vakantiehuis van Zeus, volgens mij staat er geen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Emptydi sep 10, 2013 9:19 pm


"Je zou nog zeggen dat je vader boos op me is.." had hij stroef gelachen en ik grinnikte even. ''Hij heeft niks om boos over te zijn. Dus.'' zei ik simpel. Rustig knoopte hij zijn overhemd los, omdat het net zo hopeloos doorweekt was als de rest van ons. "Geen idee. Het is een vakantiehuis van Zeus, volgens mij staat er geen." Ik zuchtte en knikte toen. ''Dan moeten we maar iets anders vinden om warm bij te worden.'' glimlachte ik en ik trok mijn jurk rustig uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Mature Content] We gaan op vakantie...!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Mature Content] The day that couldn't be ignored..
» Game over [Aphrodite] [Mature Content]
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.
» [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Grondgebied-
Ga naar: