Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 [Mature Content] We gaan op vakantie...!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 5 Emptydo sep 12, 2013 10:08 pm


Hij duwde me omver, wat er voor zorgde dat ik onder hem kwam te liggen. Steunend op zijn ellebogen keek hij me aan. "Geen uitstel meer." bromde hij, en hij duwde eerst zijn lippen op mijn sleutelbeen, en daarna midden op mijn borst. Ik grijnsde van genot, precies wat ik verwachtte van hem. Mijn handen had ik op zijn rug gelegd en zachtjes duwde ik met mijn nagels er in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 5 Emptyvr sep 13, 2013 8:25 pm

Ik duwde mijn lippen tegen haar tere huid. De smaak ervan was zoet, ik rook de fleurige parfum die ze opgespoten had. Ze boorde haar nagels in mijn rug, nu al grijnzend van genot terwijl ik nog niet eens goed en wel begonnen was. Ik glimlachte, mijn lippen waren nog steeds getuit. Maar de bh die ze droeg dwarsboomde mijn plannen wel. Het was niet moeilijk om mijn handen naar het sluitinkje te werken. Met een paar liefkozende streken langs haar zij en onderrug was het al gelukt. Ik klikte het behendig los, ervaring had ik al genoeg gehad - ook al was ik niet geobsedeerd zoals Zeus of Poseidon -. Ik nam haar vervolgens toen ik mijn handen weer vanonder haar rug vandaan gehaald had nog steviger als daarvoor vast, mijn lichaam dichter tegen het hare drukkend. De temperatuur liep plots hoger op. Opnieuw werkte ik mezelf met mijn lippen naar beneden, waarbij ik wel zorgde voor variatie: normale kussen, een zuigzoen of af en toe een speels beetje. Ik nam mijn tijd er uitgebreid voor.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 5 Emptyvr sep 13, 2013 10:40 pm


Hij glimlachte en nog steeds met zijn lippen getuit keek hij naar me. Liefkozend streelde hij mijn rug, waarna hij in één ogenblik mijn bh had opengemaakt, en daarna hem ontdeed van mijn lichaam. Verbaasd over hoe soepel hij het allemaal deed bewoog ik mee zodat mijn bh nog makkelijker uit ging, waarna Hades me nog steviger tegen zich aan trok. Het was bijna alsof we samen geperst werden, en de temperatuur in de kamer leek steeds hoger te worden. Weer werkten zijn lippen een weg naar beneden, wat soms een giechel van mij opleverde omdat het kietelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 5 Emptyvr sep 13, 2013 10:59 pm

Af en toe giechelde ze even van plezier, wat als een hoog en schel geluid klonk. De eerste keer had ik rauw mee gelachen, de keren daarna reageerde ik er niet meer zozeer op. Het was wel duidelijk dat het haar allereerste keer was. Ik probeerde zo rustig mogelijk te zijn, soms tastte ik de grenzen even af. Ik wist niet hoe ver ik gaan kon met wat ik eindelijk kreeg. Ik kuste haar opnieuw op haar lippen terwijl ik zelf maar mijn half open broek uitwerkte. Ik had niet eens gevoeld dat ik ze nog aan had. Ik wist zeker dat ze uit was toen ik ze op de grond hoorde vallen. Vervolgens gleden mijn handen langs haar lichaam heen tot mijn vingers zich uiteindelijk rond de rand van haar laatste kledingstuk krulden. Ik glimlachte tegen haar mond aan terwijl ik haar kuste.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 5 Emptyma sep 16, 2013 9:35 pm


Genietend liet ik hem zijn ding doen, genietend van het gevoel van zijn lippen die mijn huid beroerde. Aan zijn bewegingen te voelen gokte ik dat hij zijn broek uit probeerde te trappen, en aan de plof die niet veel later te horen was, wist ik dat ik gelijk had. Mijn hart bonkte in mijn keel terwijl hij mijn lippen kuste, en ik had mijn armen nog steeds rond zijn nek geslagen. Gevoelens raasde door me heen, niet wetend wat ik moest verwachten en wat er ging gebeuren. Zijn handen tasten mijn lichaam af, precies wetend welke kant hij op ging sloot ik mijn ogen even. Ik beet op mijn lip, angst nestelde nu in mijn onderbuik. Ik voelde zijn glimlach tegen mijn lippen en zijn vingers rond mijn slipje. Ik kneep mijn lippen stevig op elkaar en mijn ogen dicht. Hem nu nog een keer af wijzen zou niet ten goede komen. En het was onze huwelijksreis.. Alleen ik was nog steeds kwaad op hem voor wat hij die avond had gezegd en gedaan. Mijn grip rond zijn nek verslapte en twijfelend kuste ik hem terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 5 Emptyma sep 16, 2013 9:52 pm

Zachtjes trok ik de stof naar beneden. Mijn lippen duwden nog steeds kussen op de hare, eerst vuriger maar stilaan zwakte de passie af. Haar greep om mijn nek verzwakte, ik had al zo'n vaag vermoeden wat er door haar hoofd gonsde. Zij was onervaren, niet ik. "Sssht.." Fluisterde ik terwijl ik mijn lippen losmaakte van de hare. Ik probeerde haar gerust te stellen, maar dat was niet zo evident. Misschien kon ik het best gewoon door doen, anders zou er weer uitstel van komen. En nu leek ze zo gewillig. In een lijn kuste ik haar vanaf haar navel naar omlaag. Steeds meer naar beneden tot ik uiteindelijk aan dat ene punt kwam, the point of no return voor haar.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 5 Emptyma sep 16, 2013 10:07 pm


Ik voelde hoe hij de stof langzaam naar beneden trok, en het zweet leek uit te breken. "Sssht.." fluisterde hij, zijn lippen kort los maken van de mijne. Ik weet dat hij het goed bedoelde, en me gerust wou stellen, maar het werkte juist averechts. Hij kuste mijn navel, en kuste toen steeds verder naar beneden. Op een gegeven moment hield ik het niet meer en gaf ik hem een zacht duwtje. ''hades..'' mompelde ik en ik keek hem schuldig aan. ''Kan dit misschien.. Genoeg zijn voor vanavond?'' fluisterde ik en ik werkte mezelf een beetje overeind door op mijn ellebogen te steunen. ''Ik weet dat ik je helemaal gek maak hierdoor.. Maar ik..'' Opeens leek er een lichtje te gaan branden. ''Ik wil het bijzonder maken, door het in etappes te doen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 5 Emptyma sep 16, 2013 10:21 pm


Ik zoende haar huid teder, zo voorzichtig mogelijk alsof ze van glas gemaakt was en elk moment kon breken. Ik moest het rustig aan doen, alleen dan zou alles lukken. Ze bleef stil liggen en maakte geen enkel geluid, het maakte me stiekem een beetje nerveus. Uiteindelijk duwde ze me toch weg, en ergens had ik het wel verwacht. "Hades.." mompelde ze. Ik keek op en enkel aan de blik al te zien wist ik hoe laat het was. "Kan dit misschien.. Genoeg zijn voor vanavond?" Ik keek haar een ogenblik aan terwijl ik mezelf ondersteunde met mijn handen. "Ik weet dat ik je helemaal gek maak hierdoor.." Ze werkte zichzelf omhoog via haar ellebogen. "Maar ik.. Ik wil het bijzonder maken, door het in etappes te doen." Ik zuchtte, natuurlijk was ik wel teleurgesteld. Maar ik moest het maar zo laten. Ik kon haar niet dwingen, zeker niet na wat ik haar al aangedaan had. "Goed dan.." Ik hees mezelf iets meer naar boven, dichter naar haar gezicht toe, en vlocht mijn vingers tussen de hare. "Maar mag ik je dan wel helemaal overstelpen met kussen?" Ik grinnikte en duwde mijn lippen snel tegen haar wang. 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 5 Emptyma sep 16, 2013 11:04 pm


Een zucht klonk vanuit zijn mond, en een teleurgestelde blik lag in zijn ogen. "Goed dan.." Hij hees zichzelf overeind en bracht zijn gezicht dichter naar de mijne. Zijn vingers vonden zijn weg naar mijn handen en verstrengelden zich met mijn vingers. Een lieve glimlach lag op mijn gezicht terwijl ik hem dankbaar aan keek. "Maar mag ik je dan wel helemaal overstelpen met kussen?" grinnikte hij en hij duwde een kus op mijn wang. ''Ik heb nooit gezegd dat je dat niet mocht doen.'' lachte ik zachtjes en ik duwde mijn lippen kort op de zijne, om hem daarna met een lieve blik aan te kijken. ''Dank je Hades. Voor je geduld.'' zei ik zachtjes, en duwde mijn lippen weer op de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 5 Emptydi sep 17, 2013 8:02 pm

Ik had mijn lippen lang tegen haar wang aangedrukt, maar haalde ze er uiteindelijk af. "Ik heb nooit gezegd dat je dat niet mocht doen." Ze lachte zachtjes, duwde haar lippen kort op de mijne en keek me daarna met een lieve, dankbare blik aan. Ik glimlachte naar haar. "Dank je Hades. Voor je geduld." Opnieuw duwde ze haar lippen op de mijne. "Ja een bedankje verdien ik wel." Bromde ik en kuste haar terug. 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 5 Emptydi sep 17, 2013 8:09 pm


Hij had een glimlach op zijn gezicht. "Ja een bedankje verdien ik wel." bromde hij en hij kuste me terug. Ik glimlachte weer en legde mijn hoofd op zijn schouder. ''Is er nog iets anders wat je misschien zou willen doen vanavond? In plaats van seks..'' mompelde ik en ik keek hem even twijfelend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 5 Emptydi sep 17, 2013 8:35 pm

Persephone glimlachte weer en verplaatste haar hoofd naar mijn schouder. Ondertussen lag ik al terug op mijn rug, want er was nu geen reden om boven haar te hangen. "Is er nog iets anders wat je misschien zou willen doen vanavond? In plaats van seks.." Mompelde ze en ik schudde mijn hoofd terwijl ik aan de hartjeshanger rond mijn nek prutste. "Nee, ik had wel verwacht dat dit langer duren zou.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Mature Content] We gaan op vakantie...!
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Mature Content] The day that couldn't be ignored..
» Game over [Aphrodite] [Mature Content]
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.
» [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Grondgebied-
Ga naar: