Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 I haven't been expecting you..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I haven't been expecting you.. Empty
BerichtOnderwerp: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. Emptyzo maa 31, 2013 9:35 pm


Hand in hand liep ik met Hermes richting het huis van mijn moeder. Dit waren eigenlijk de maanden dat ik bij Hades zou moeten zitten. Ik had hem niet meer gesproken of gezien meer sinds die ene dag. Hermes had me de hele tijd gesteund, en er was langzaam een nieuw soort sfeer tussen ons komen hangen, die ik hardnekkig probeerde te negeren. Lente naderde, en ik had Hermes uitgenodigt om bij mij thuis te komen eten, en ik zou dan voor hem koken. ''Kore..?'' hoorde ik Hermes twijfelend zeggen en ik keek naar hem op. ''Ja?'' antwoordde ik hem terwijl ik de deur open deed en het huisje binnen liep. ''Je weet vast wel dat.. Ik altijd al gevoelens voor je heb gehad..'' zei hij zachtjes en ik wende mijn blik af. ''Hermes.. Doe het niet.'' zei ik met pijn in mijn stem. Hij kwam naar me toe gelopen en nam me stevig vast in zijn armen, waarna hij zijn lippen op de mijne plaatste. Ik kon er niet aan toe geven. Vlug duwde ik hem van me af en draaide me om, de woonkamer in. ''Hades?'' zei ik geschrokken toen ik de gestalte zag zitten op het bankje. Voor een moment stond ik verstijfd naar hem te kijken, hij zag er echt belabberd uit. Alsof hij al maanden niet meer gegeten had. ''Wat doe je hier?'' prevelde ik ontzet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I haven't been expecting you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. Emptyzo maa 31, 2013 9:48 pm


Ingevallen wangen, bleke grauwe huid, een doffe blik.. het waren allemaal kenmerken van een lijk, maar ik was gewoon een ziek man. Nooit meer mocht ik haar zien, nooit meer mocht ik haar aanraken, nooit meer kon ik ruiken aan haar golvende haren en haar zachte huid voelen. Ze was mijn verlossing, maar ik was teruggevallen in een diep hol vol duisternis. Ik voelde me opgesloten in een kooi van angst en eenzaamheid die veroorzaakt werd door mezelf. Ik was zelf het probleem, waarom had ik haar laten gaan.. Door naar haar te kijken op foto's in haar ouderlijk huis kreeg ik haar niet terug. Ik wist niet waarom ik hier altijd kwam, ze woonde hier maar ze was nooit thuis. Enkel 's avonds en toen was ik alweer lang verdwenen. De reis matte me nog meer af, ik was in de slechtste toestand van mijn eeuwige leven. Ik voelde me nog nooit zo belabberd. Ik was zelfs te uitgeput om recht te staan, dus zat ik op een klein bankje naar een verkreukelde foto te kijken. Plots hoorde ik stemmen. Ze werden steeds luider, maar ik viel weer uitgeput neer op het krukje toen ik me recht probeerde te trekken. Op dat moment kwamen ze binnen. Hermes en Kore, hun lippen verstrengeld. Ze duwde hem van zich af, maar ik had al genoeg gezien. "Hades?" Ze verstarde compleet. "Wat doe je hier?" Ik antwoordde niet. Mijn hart brak.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I haven't been expecting you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. Emptyzo maa 31, 2013 9:54 pm


Levenloos staarde hij me aan, maar ik zag dat hij gezien had dat Hermes zijn lippen op de mijne had geduwd. Geschrokken liet ik mijn blik over Hades glijden. Zo belabberd had ik hem nooit gezien, het was net alsof hij een lijk was. Ik liep naar hem toe en legde mijn hand op zijn wang toen ik voor hem neer bukte. Bezorgd tuurde ik naar zijn gezicht, om te peilen wat er precies aan de hand was. ''voel je je wel goed? Eet je wel goed? Hades? Wat doe je hier?'' vroeg ik op snelle toon terwijl ik hem recht in zijn ogen keek. ''Kore..'' hoorde ik Hermes twijfelend zeggen. ''Je weet toch dat..'' mompelde hij verder, maar ik kapte hem af. ''Hou je mond Hermes. Ik weet best wel wat er allemaal gezegd is een paar maanden terug.'' snauwde ik. Ik had mijn blik niet van Hades afgewend en keek hem nog steeds bezorgd aan. ''Maar Kore..'' zeurde hij. ''Hermes als je geen gezeik wil met mijn vader omdat je me kuste, zou ik heel snel je mond gaan houden begrepen?'' siste ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I haven't been expecting you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. Emptyzo maa 31, 2013 10:09 pm


"Voel je je wel goed? Eet je wel goed? Hades? Wat doe je hier?" De rest van het gesprek ging me helemaal voorbij. Versuft staarde ik naar de aanraking van haar hand, haar huid was nog steeds zo zacht.. Ik trok een scheve grijns, dit was een droom. "Waarom ben je plots zo vriendelijk," murmelde ik. "Kore.. ben je me nu al vergeten? Doe je aardig omdat ik hier plots voor je neus sta?" Zo voorspelbaar..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I haven't been expecting you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. Emptyzo maa 31, 2013 10:18 pm


Hij staarde me versuft aan, en kreeg op een gegeven moment een raar grijnsje op zijn gezicht. "Waarom ben je plots zo vriendelijk," murmelde hij. "Kore.. ben je me nu al vergeten? Doe je aardig omdat ik hier plots voor je neus sta?" zei hij en een tedere glimlach verscheen op mijn gezicht. ''Hoe kan ik jou nou vergeten..'' zei ik zachtjes en ik streelde voorzichtig zijn ingevallen wangen. ''En ik doe aardig omdat ik je mis. Ondanks wat je me hebt aangedaan..'' zei ik zachtjes, en ik kreeg even een brok in mijn keel en een gekwetste uitdrukking. Ik viel hem om de hals en trok hem eventjes tegen me aan, waarna ik hem weer los liet. ''Sorry..'' mompelde ik en ik keek hem aan terwijl ik tegen de tranen vocht en wat plukjes haar achter mijn oor streek. ''Heb je honger? Je ziet eruit alsof je al in tijden niet gegeten hebt..'' mompelde ik en ik toverde weer een glimlachje op mijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I haven't been expecting you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. Emptyzo maa 31, 2013 10:28 pm

Een tedere glimlach verscheen op haar gezicht, ik snapte er helemaal niets van. Ik had haar zo hard gekwetst om haar op afstand te houden.. "Hoe kan ik jou nou vergeten.." zei ze op gedempte toon. Ze streelde zorgzaam langs mijn ingevallen wangen. "En ik doe aardig omdat ik je mis. Ondanks wat je me hebt aangedaan.." Ik zag de gekwetste uitdrukking op haar gezicht en probeerde mezelf te beheersen, anders had ik al lang mijn lippen terug op de hare gedrukt. Ze was me voor en sloeg haar armen om me heen, trok me helemaal tegen zich aan en net op het moment dat ik maar een beetje besefte wat ze deed liet ze me alweer los. "Sorry.." mompelde ze. Ik zweeg. "Heb je honger? Je ziet eruit alsof je al in tijden niet gegeten hebt.." Ik schudde mijn hoofd en negeerde de aardige glimlach. "Ik wil dat je me met rust laat, Kore. Laat me los, ik ben hier voor Demeter en niet voor jou." Loog ik vlot.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I haven't been expecting you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. Emptyzo maa 31, 2013 10:40 pm


Hij schudde zijn hoofd en ik keek hem rustig aan. "Ik wil dat je me met rust laat, Kore. Laat me los, ik ben hier voor Demeter en niet voor jou." zei hij en ik bekeek zijn gezicht. ''Je liegt. Ik kan het zien aan je.'' zei ik rustig, maar ik raakte hem met geen vinger meer aan. ''Maar goed. Als je wél op mijn moeder wacht, ze is zo thuis. We gingen met een paar hier eten. Dus je kunt wachten. En leg mijn foto maar weer terug als je uitgekeken bent.'' zei ik droog en ik liet mijn blik nog even over hem heen glijden. ''Je kunt me ook gewoon eens de waarheid vertellen..'' mompelde ik en ik liep richting het kleine keukentje dat vast zat aan de woonkamer. ''Hermes ga de groente snijden.'' droeg ik hem op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I haven't been expecting you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. Emptyzo maa 31, 2013 10:47 pm


Ze bekeek mijn gezicht grondig en ik staarde haar recht in de ogen aan, maar ze observeerde me aandachtig. "Je liegt." Sprak ze kalm. "Ik kan het zien aan je. Maar goed. Als je wél op mijn moeder wacht, ze is zo thuis. We gingen met een paar hier eten. Dus je kunt wachten. En leg mijn foto maar weer terug als je uitgekeken bent." Zei ze droog en ik kreeg een lichte blos op mijn wangen, maar het was nogal zwakjes. "Je kunt me ook gewoon eens de waarheid vertellen.." mompelde ze en ik sloeg de foto met een klop weer op het meubel waar ik het vandaan had, ik kon er gewoon niet tegen dat ze me niet geloven wou. En toch was ik daar ergens wel tevreden om. Ze liep weg richting de keuken. "Hermes ga de groente snijden." Zei ze en ik bleef zitten waar ik zat, want ik kon nu niet weg gaan aangezien ik gelogen had dat ik wachtte op haar moeder. En nu moest ik snel zoeken waarom ik haar wou spreken. "Wie komt er nog, als ik vragen mag?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I haven't been expecting you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. Emptyzo maa 31, 2013 10:59 pm


Hij bleef rustig zitten terwijl ik de pannen op het vuur zette en de tafel begon te dekken. "Wie komt er nog, als ik vragen mag?" vroeg Hades plots en ik keek naar hem op. ''Oh. Niet veel mensen. Athene komt nog en Aphrodite. En mijn moeder natuurlijk en Hermes.'' antwoordde ik hem simpel en begon toen de tafel te dekken. ''Als je wil kan je wel blijven eten. Mijn moeder heeft waarschijnlijk eerder toch niet tijd voor je, aangezien het eten zo klaar is.'' zei ik rustig en ik liep naar het fornuis toe, om te kijken of alles al klaar was. ''Tenzij je je te goed voelt voor een simpel niet uitgebreid drie gangen menu.'' mompelde ik en ik keek hem scherp aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I haven't been expecting you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. Emptyzo maa 31, 2013 11:09 pm


Ze keek op van de tafel die ze netjes aan het schikken was. "Oh. Niet veel mensen. Athene komt nog en Aphrodite. En mijn moeder natuurlijk en Hermes." antwoordde ze kort en bondig. Ik wende mijn blik af naar de kaarsen die op de kast stonden. "Als je wil kan je wel blijven eten. Mijn moeder heeft waarschijnlijk eerder toch niet tijd voor je, aangezien het eten zo klaar is." Zei ze kalm en ik reageerde er maar niet op. "Tenzij je je te goed voelt voor een simper niet uitgebreid drie gangen menu." mompelde ze en keek me scherp aan. Ik keek haar even fel terug aan. "Ja, daar voel ik me inderdaad té goed voor." Siste ik nijdig terug, misschien zou ze vanzelf afstand nemen als ik zo rot tegen haar bleef doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I haven't been expecting you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. Emptyzo maa 31, 2013 11:27 pm


Hij keek fel terug, en een glimlach verscheen op mijn gezicht. "Ja, daar voel ik me inderdaad té goed voor." siste hij nijdig. Ik grinnikte van binnen en zag hoe Hermes me bezorgd aan keek. Ik liep naar hem toe en fluisterde in zijn oor. ''Maak je niet zo ongerust. Zoals je ziet wil hij niet toegeven dat hij liegt. Prima. Wat hij wil.'' zei ik zachtjes en hij keek me twijfelend aan. ''Ik wil gewoon niet dat je weer zo gekwetst hieruit komt.'' zei hij zachtjes en ik rolde met mijn ogen. ''Ik red me. Echt.'' zei ik rustig en ik liep weer terug naar de tafel. Ik hoorde mijn moeder binnen komen en de stemmen van Aphrodite en Athena. ''Mam. Er is iemand die je wil spreken. En het eten is klaar.'' riep ik terwijl ik de pannen op tafel zette. ''WIe dan?'' riep ze vrolijk. Toen ze de woonkamer binnen kwam verstijfde ze, en keek daarna vijandig naar Hades. ''hoe durf je je hier nog te vertonen. Wat moet je stuk uitschot?'' siste ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I haven't been expecting you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. Emptyzo maa 31, 2013 11:39 pm


Ik hoorde haar wat vezelen tegen Hermes maar deed mijn best niet om haar te begrijpen. "Mam. Er is iemand die je wil spreken. En het eten is klaar." hoorde ik har zeggen na een kabaal en zag Demeter de woonkamer binnen lopen. Ze verstijfde meteen. "Hoe durf je je hier nog te vertonen. Wat moet je stuk uitschot?" Siste ze. Ik hees mezelf moeizaam overeind en keek haar kil aan. "Dit is toch de vuilnisbelt, niet waar? Of wordt schroot tegenwoordig zo overal gedumpt?" Het was niet een van mijn beste uitspraken, maar het kon er mee door. "Aangezien ik niet op Olympus meer komen mag, doe ik het maar hier. Ik kom om de huwelijksovereenkomst te bespreken. Ik ben nog steeds met jouw dochter getrouwd, ring of niet. En ik ben persoonlijk van mening dat het contract wat aanpassingen nodig heeft."

Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I haven't been expecting you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. Emptyzo maa 31, 2013 11:46 pm


Ik keek toe hoe Hades langzaam overeind kwam. "Dit is toch de vuilnisbelt, niet waar? Of wordt schroot tegenwoordig zo overal gedumpt?" Mijn moeder trok haar wenkbrauwen op en ik rolde zelf ook met mijn ogen. "Aangezien ik niet op Olympus meer komen mag, doe ik het maar hier. Ik kom om de huwelijksovereenkomst te bespreken. Ik ben nog steeds met jouw dochter getrouwd, ring of niet. En ik ben persoonlijk van mening dat het contract wat aanpassingen nodig heeft." Ze keek hem verachtend aan en knikte toen. ''Gelijk heb je. Ik zal naar Zeus gaan morgen en zeggen dat hij het huwelijk nietig moet verklaren. Of had je soms andere ideeën?'' vroeg mijn moeder en iet wat geschrokken keek ik op. Dus dit was echt het einde nu..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I haven't been expecting you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. Emptyzo maa 31, 2013 11:57 pm


Ze verachtte me helemaal toen ik erover begon, maar toch knikte ze. "Gelijk heb je." gaf ze toe. "Ik zal naar Zeus gaan morgen en zeggen dat hij het huwelijk nietig moet verklaren. Of had je soms andere ideeën?" Ik kruiste mijn vingers en keek haar lang aan, maar even keek ik kort naar Persephone. "Wel, wel, dat is drastisch.. Maar als dat echt hoeft, dan is dat mij goed.." Ik slikte de brok in mijn keel weg en deed de ringen aan mijn vingers af. "Ik heb toch niet veel aan een vrouw die ik nooit mag zien, toch? Aphrodite, kan jij je echtgenoot verzoeken deze te smelten en er iets moois van te maken voor Kore? Een afscheidsgeschenkje kan geen kwaad, neem ik aan."

Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I haven't been expecting you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. Emptyma apr 01, 2013 12:07 am


Hij keek naar mijn moeder voor een lange tijd, waarna hij kort even naar mij keek. "Wel, wel, dat is drastisch.. Maar als dat echt hoeft, dan is dat mij goed.." Ik zag hem even moeilijk slikken, waarna hij de ringen van zijn vingers schoof. "Ik heb toch niet veel aan een vrouw die ik nooit mag zien, toch? Aphrodite, kan jij je echtgenoot verzoeken deze te smelten en er iets moois van te maken voor Kore? Een afscheidsgeschenkje kan geen kwaad, neem ik aan." Ik kreeg tranen in mijn ogen en liep langs iedereen naar buiten ''Kore!'' hoorde ik Hermes roepen toen ik weg stormde. ''Laat me met rust.'' riep ik terug terwijl ik verwoed over het zand paadje liep. Onbewust liep ik naar de weide toe waar Hades me nu 2 jaar geleden had benaderd, om me daarna te ontvoeren. Een brok vormde zich in mijn keel en hulpeloos liet ik me tussen de bloemen zakken snikkend. Ik dacht dat ik het aan kon. Maar niet dus..

Demeter:
Ik keek Kore na toen ze weg liep. ''Real classy Hades..'' zuchtte ik. ''Ik snap niet wat je opeens bezielde. Natuurlijk vind ik het fijn dat ze thuis is, alleen het is niet goed voor jullie allebei lijkt het wel.'' mopperde ik en ik sloeg mijn armen over elkaar heen. ''Vertel me wat je wil. Wat wil je nu doen? Wil je echt van haar scheiden? Wat is de deal? Vertel dan Hades?'' drong ik aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I haven't been expecting you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. Emptyma apr 01, 2013 12:50 am


Kore stormde halsoverkop naar buiten, de tranen sprongen haar in de ogen en snikkend rende ze weg. "Real classy Hades.." verzuchtte Demeter en ik bleef haar met een egale blik aankijken. "Ik snap niet wat je opeens bezielde. Natuurlijk vind ik het fijn dat ze thuis is, alleen het is niet goed voor jullie allebei lijkt het wel." mopperde ze. "Vertel me wat je wil. Wat wil je nu doen? Wil je echt van haar scheiden? Wat is de deal? Vertel dan Hades?" Drong ze aan en ik grijnsde. "Ik wil een nageslacht, Demeter." Bromde ik, stiekem vroeg ik me vlak erna af waar ik dat nu weer vandaan gehaald had. Wanneer had ik dat bedacht? Ik haatte kinderen. "En je weet dat ik zoiets niet van de hak op de tak beslis." Nou niet dus. "Kore is klaar voor niets, ze is preuts en naïef. Ze weet helemaal niets, nada, noppes. Wat ben ik daar nou mee? Ik ben geen man die vreemd gaat, ik hou me aan mijn beloftes.." Gromde ik, ik was niet zoals mijn broers. Mijn maag kneep samen toen ik me bedacht dat Poseidon zo was, hij.. "Je dochter is er blijkbaar erg van gedaan.. Je wilt haar gelukkig, niet? Dat is ze blijkbaar met mij, maar toch wil ze niets.. Vertel haar wat ik wil, als ze dat niet doet dan gaat die scheiding door." Ik kruiste mijn armen voor mijn borst, nog steeds had ik geen flauw benul waar dit allemaal naar toe ging. Wat was ik nou aan het zeveren? Eerst wil ik dat ze van me weg blijft voor haar eigen welzijn, en nu.. nu wil ik haar met de laatste restjes van mijn ellendige leugen bij me proberen te houden. Hoe ziekelijk werd ik wel niet in mijn hoofd.. "Ze is toch enkel goed voor die doelstellingen, met dat lieflijke gezichtje van d'r en d'r mooie lichaam. Of niet soms Hermes? Ik zie wel hoe je naar haar kijkt.. Dat we gaan scheiden betekend nog niet dat ze mijn vrouw niet meer is.. Je moet met je tengels van haar af blijven, dit is de tweede keer dat ik je zie flikflooien met haar. Ik heb washmachines genoeg in mijn paleis." Waar zat ik toch met mijn hoofd? De humor die ik gebruikte werd steeds belabberder.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I haven't been expecting you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. Emptyma apr 01, 2013 1:03 am


Ik liet me languit in het veld achterover vallen terwijl ik met betraande ogen naar de hemel staarde. De sterren begonnen langzaam te verschijnen, wat me herinnerde aan onze huwelijksnacht. Ik geloofde er niks van. Dit moest gewoon een act zijn.. Hulpeloos staarde ik naar de lucht terwijl ik weer recht op ging zitten om bloemen in mijn haren te vlechten.

Demeter:
"Ik wil een nageslacht, Demeter." Bromde hij. "En je weet dat ik zoiets niet van de hak op de tak beslis. Kore is klaar voor niets, ze is preuts en naïef. Ze weet helemaal niets, nada, noppes. Wat ben ik daar nou mee? Ik ben geen man die vreemd gaat, ik hou me aan mijn beloftes.." Gromde hij en enigszins geïrriteerd luisterde ik naar zijn verhaal. "Je dochter is er blijkbaar erg van gedaan.. Je wilt haar gelukkig, niet? Dat is ze blijkbaar met mij, maar toch wil ze niets.. Vertel haar wat ik wil, als ze dat niet doet dan gaat die scheiding door." Hij kruiste zijn armen voor zijn borst en enigzins ontzet keek ik hem aan "Ze is toch enkel goed voor die doelstellingen, met dat lieflijke gezichtje van d'r en d'r mooie lichaam. Of niet soms Hermes? Ik zie wel hoe je naar haar kijkt.. Dat we gaan scheiden betekend nog niet dat ze mijn vrouw niet meer is.. Je moet met je tengels van haar af blijven, dit is de tweede keer dat ik je zie flikflooien met haar. Ik heb wasmachines genoeg in mijn paleis." Boos keek ik naar Hades. ''Geen haar op mijn hoofd Hades. Ze komt wel over je heen. Ze heeft alleen tijd nodig. En als jij nou niet met je zieke geest heel snel een heel eind op rot, dan verbouw ik je gezicht in mijn eentje wel even. En wat Hermes en Kore samen doen is niet jou zaak, aangezien jij haar gedumpt hebt als oud vuil. Zoek maar een ander die je wensen kan vervullen.'' siste ik en ik keek hem venijnig aan. ''Ga. Nu.''

Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I haven't been expecting you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. Emptyma apr 01, 2013 1:14 am


"Geen haar op mijn hoofd Hades. Ze komt wel over je heen. Ze heeft alleen tijd nodig. En als jij nou niet met je zieke geest heel snel een heel eind op rot, dan verbouw ik je gezicht in mijn eentje wel even. En wat Hermes en Kore samen doen is niet jou zaak, aangezien jij haar gedumpt hebt als oud vuil. Zoek maar een ander die je wensen kan vervullen." Woedend keek ze me aan. Even dacht ik dat er nog stoom uit haar oren zou komen. "Ga. Nu." Ze leek een en al venijn. "Kom kom zeg.." Grijnsde ik. "Is de keuze niet aan Kore zélf? Misschien vind ze het voorstel wel aantrekkelijk, al zou dat zowel voor mij als voor jou zowaar een grote verrassing zijn." Ik liep stilaan richting de deur. "Maar goed, ik zal je huis verlaten. Ik moet dringend gaan.. Je weet waar je me vinden kan, en als Kore vanavond niet meer thuis komt.. Dan mag je gerust in de onderwereld komen zoeken, ik weet zeker dat ze nog eens binnen glipt vroeg of laat. Cerberus mist haar, in tegenstelling tot mij, de arme stakker."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I haven't been expecting you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. Emptyma apr 01, 2013 1:19 am


Demeter:
"Kom kom zeg.." Grijnsde hij. "Is de keuze niet aan Kore zélf? Misschien vind ze het voorstel wel aantrekkelijk, al zou dat zowel voor mij als voor jou zowaar een grote verrassing zijn." Hij liep richting de deur en ik keek hem aan. ''Kore kan niet helder nadenken op dit moment, dus ik kies voor haar.'' siste ik. "Maar goed, ik zal je huis verlaten. Ik moet dringend gaan.. Je weet waar je me vinden kan, en als Kore vanavond niet meer thuis komt.. Dan mag je gerust in de onderwereld komen zoeken, ik weet zeker dat ze nog eens binnen glipt vroeg of laat. Cerberus mist haar, in tegenstelling tot mij, de arme stakker." zei hij met dat stomme grijnsje van hem terwijl hij het huis uit liep. Gefrustreerd keek ik hem na. ''BLIJF UIT HAAR BUURT HADES!'' riep ik hem nog kwaad na. Waar was ze nou eigenlijk.. ''Hermes, ga Kore zoeken.'' zei ik zachtjes en moe liet ik me op een van de stoelen vallen.


Zachtjes voor me uitzingend stak ik de bloemen in mijn haar, even totaal in mezelf gekeerd, genietend van de schemer en de prachtige sterrennacht. Genietend van de bloemengeur en van het feit dat ik me heel even volledig zonder zorgen voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I haven't been expecting you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. Emptyma apr 01, 2013 1:28 am


"Kore kan niet helder nadenken op dit moment, dus ik kies voor haar." protesteerde Demeter. "Blijf uit haar buurt hades!" riep ze me nog razend na. Ik kon duidelijk horen hoe gefrustreerd ze wel niet was. Met een brede grijns liep ik weg bij het huis, het deed nog steeds deugd om Demeter zo op stang te jagen. Maar toch.. Persephone.. Ze was zo fragiel, gebroken.. Desondanks dat ik uitgeput was begon ik te rennen. Mijn hele lichaam protesteerde, maar ik ging door. De nachtelijke hemel en de maan die zo'n vreemd licht wierp op de velden spoorde me aan om verder te gaan. Ik moest haar zien, gewoon nu, gewoon hier.. "Persephone!" Mijn stem sloeg over toen ik haar zag. Half hijgend, half opgewonden liet ik me op mijn knieën voor haar vallen en nam haar gezicht tussen mijn handen. Ik drukte mijn lippen zachtjes op de hare, maar man.. Het was de beste kus van mijn hele leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I haven't been expecting you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. Emptyma apr 01, 2013 1:48 am


Met mijn ogen gesloten neuriede ik een liedje. Ik had bijna mijn hele haar al ingevlochten, en het zat ook vol met bloemen. Ik was tot rust gekomen en tevreden keek ik naar de sterrennacht. "Persephone!" hoorde ik opeens iemand roepen. Toen ik opkeek zag ik Hades aan komen rennen. Hijgend en met een opgewonden blik in zijn ogen liet hij zich voor mij op zijn knieën neer vallen. Voor ik ook maar iets kon zeggen nam hij mijn gezicht tussen zijn handen en duwde zijn lippen op de mijne. Een bom van vlinders leek haast te ontploffen in mijn buik bij zijn tedere gebaar. Ik pakte met mijn handen zijn kraag vast en trok hem naar me toe, terwijl ik hem gewillig terug kuste. De passie die er van af spatte maakte me licht in mijn hoofd, en ik wou dat het niet meer op hield. Het was perfect.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I haven't been expecting you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. Emptyma apr 01, 2013 9:24 pm


Ze greep me beet aan mijn kraag en trok me naar zich toe. Ze kuste me gewillig terug, vol met passie. De vonken vlogen er haast vanaf. Ik maakte mijn lippen los van de hare, maar haar volledig loslaten deed ik niet. Ik hield haar vast, haar wangen nog steeds geklemd tussen mijn handen. "Het spijt me zo, echt.. Ik.. wou je nooit zo kwetsen. Ik wil je beschermen liefje, echt waar.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I haven't been expecting you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. Emptyma apr 01, 2013 9:45 pm


Hij haalde zijn lippen van de mijne af en iet wat buiten adem keek ik hem aan. Hij hield mijn gezicht nog steeds stevig vast tussen zijn handen. "Het spijt me zo, echt.. Ik.. wou je nooit zo kwetsen. Ik wil je beschermen liefje, echt waar.." prevelde hij en ik keek hem teder aan. Mijn ene hand liet ik over zijn borst glijden terwijl ik met mijn andere hand zachtjes over zijn wang streelde. ''Je kunt me niet beschermen door me weg te sturen Hades..'' zei ik zacht en ik keek hem met tranen in mijn ogen aan. ''Hoe heb je ooit kunnen denken me te beschermen door mijn hart te breken..'' fluisterde ik en ik slikte eventjes. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder neer en zuchtte terwijl ik mijn armen rond zijn middel sloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I haven't been expecting you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. Emptyma apr 01, 2013 9:59 pm

Toch keek ze me nog steeds stapelverliefd aan. "Je kunt me niet beschermen door me weg te sturen Hades.." Ze keek me met tranen in haar ogen aan terwijl haar ene hand over mijn borst gleed en de andere langs mijn wang. "Hoe heb je ooit kunnen denken me te beschermen door mijn hart te breken." Ze sprak steeds stiller, ik zag hoe ze moeizaam slikte. Ze legde haar hoofd op mijn schouder en sloeg haar armen om mijn middel heen. "Ik kan je niet zelf beschermen.." prevelde ik bij haar oor. "Je bent veilig op Olympus, blijf daar. Als je vader te horen krijgt dat er zomaar een mes op bed lag waar je op gaan liggen bent.." Ik duwde haar kin omhoog zodat ze me aankeek en kreeg een vragende blik in mijn ogen. "Dat is er toch gebeurd.. toch? Je hebt jezelf toch niet verwond.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I haven't been expecting you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. Emptyma apr 01, 2013 10:14 pm


"Ik kan je niet zelf beschermen.." prevelde hij vlak bij haar oor. "Je bent veilig op Olympus, blijf daar. Als je vader te horen krijgt dat er zomaar een mes op bed lag waar je op gaan liggen bent.." Hij pakte me bij mijn kin op en richtte mijn blik op naar hem. Toen ik in zijn ogen keek zag ik dat hij een vragende blik had gekregen. "Dat is er toch gebeurd.. toch? Je hebt jezelf toch niet verwond.." Ik schudde verwoed mijn hoofd. ''Nee! Natuurlijk heb ik het niet zelf gedaan!'' zei ik geschrokken waarna ik mijn handen weer in zijn nek legde. ''Ik ben nergens helemaal veilig Hades.. Maar ik voel me het meest veilig wanneer ik bij jou ben.. In je armen.'' zei ik zacht en ik keek naar hem op. ''Je hebt gezien hoe Hermes me zomaar kuste, terwijl ik zei dat ik het niet wou..'' Ik ging wat dichter bij hem zitten en schudde mijn hoofd. ''Laat me hier niet achter.. Ik mis je zo..'' zei ik zachtjes en ik keek hem zielig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I haven't been expecting you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I haven't been expecting you..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: