Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 I haven't been expecting you..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Emptyma apr 01, 2013 10:30 pm


Ze schudde verwoed haar hoofd. "Nee! Natuurlijk heb ik het niet zelf gedaan!" sprak ze geschrokken. Ze legde haar handen weer in mijn nek en ik zuchtte. "Ik ben nergens helemaal veilig Hades.. Maar ik voel me het meest veilig wanneer ik bij jou ben.. In je armen." Ze keek naar me op. "Je hebt gezien hoe Hermes me zomaar kuste, terwijl ik zei dat ik het niet wou.." Ik bleef haar zwijgend aankijken. "Laat me hier niet achter.. Ik mis je zo.." Ze keek me zo zielig aan, ik legde mijn handen om haar nek in een wurggreep. "God, ik zou je nek kunnen breken.. Zoveel hou ik van je." Murmelde ik en ik liet haar los, mijn handen legde ik op haar bovenarmen. "Ik kan je niet beschermen voor mezelf, ik ben gevaarlijk.. Je moet me laten gaan, hierboven ben je veilig."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Emptyma apr 01, 2013 10:40 pm


Hij legde zijn handen rond mijn nek, net alsof hij me ging wurgen en geschrokken keek ik hem aan. "God, ik zou je nek kunnen breken.. Zoveel hou ik van je." Murmelde hij en hij legde zijn handen op mijn boven armen. "Ik kan je niet beschermen voor mezelf, ik ben gevaarlijk.. Je moet me laten gaan, hierboven ben je veilig." zei hij en ik schudde mijn hoofd, klampte me aan hem vast. ''Nee Hades. Je bent niet gevaarlijk..'' zei ik zacht en ik legde mijn hoofd weer op zijn schouder. ''Je zou me nooit iets aan doen, dat weet ik gewoon.. Ik wil hier niet blijven.. Ik wil je niet laten gaan..'' prevelde ik en ik voelde de tranen weer opkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Emptyma apr 01, 2013 10:49 pm


Eerst was ze geschrokken mar vervolgens verzachtte haar blik weer. "Nee Hades." ze klampte zich wanhopig aan me vast. "Je bent niet gevaarlijk.." ze legde haar hoofd weer op mijn schouder, ze voelde zich veilig. "Je zou me nooit iets aan doen, dat weet ik gewoon.. Ik wil hier niet blijven.. Ik wil je niet laten gaan.." Ik merkte dat ze bijna terug ging janken. "Dat kan je niet voorspellen, Kore.." Murmelde ik, en ik wist dat ze het helemaal niet graag had als ik haar zo noemde. "Je wou bij je moeder zijn, ik geef je die kans nu. Neem hem aan, geniet ervan, in plaats van om te kijken en wanhopig bij mij te proberen zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Emptyma apr 01, 2013 10:52 pm


"Dat kan je niet voorspellen, Kore.." Murmelde hij en ik zuchtte ''Je weet dat ik het haat als je me Kore noemt..'' mompelde ik. "Je wou bij je moeder zijn, ik geef je die kans nu. Neem hem aan, geniet ervan, in plaats van om te kijken en wanhopig bij mij te proberen zijn." Ik keek naar hem op en schudde mijn hoofd. ''Ik wóu bij mijn moeder zijn. Maar nu wil ik bij jou zijn..'' zuchtte ik en ik keek naar hem. ''Alsjeblieft Hades.. Ik beloof je, als je een echt gevaar wordt voor mijn onsterfelijke leven dan zal ik gaan. Maar je bent geen gevaar voor me..'' fluisterde ik en met een tedere blik keek ik hem aan. ''ik heb nooit aan je getwijfeld..''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Emptyma apr 01, 2013 11:10 pm


Ze zuchtte. "Je weet dat ik het haat als je me Kore noemt.." Ik negeerde haar opmerking, ik wist het maar al te goed. "Ik wóu bij mijn moeder zijn. Maar nu wil ik bij jou zijn." Zuchtte ze. "Alsjeblieft hades.. Ik beloof je, als je een echt gevaar wordt voor mijn onsterfelijke leven dan zal ik gaan. Maar je bent geen gevaar voor me.." Fluisterde ze. "Ik heb nooit aan je getwijfeld." Ik zuchtte en keek naar het gras naast ons. ".. Ik kan er niets meer aan doen. Morgen vertrekt je moeder naar Olympus om Zeus te vertellen dat we willen scheiden, tenzij mijn eisen worden vervuld.. Ik moest wel iets verzinnen, Kore.. En ik blijf je zo noemen wanneer ik dat wil! Ik moest wat verzinnen dat ergens op sloeg."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Emptyma apr 01, 2013 11:13 pm


Hij zuchtte en keek van me weg. ".. Ik kan er niets meer aan doen. Morgen vertrekt je moeder naar Olympus om Zeus te vertellen dat we willen scheiden, tenzij mijn eisen worden vervuld.. Ik moest wel iets verzinnen, Kore.. En ik blijf je zo noemen wanneer ik dat wil! Ik moest wat verzinnen dat ergens op sloeg." Ik trok mijn wenkbrauw op en keek hem aan. ''Eisen? Welke eisen? Wat heb je verzonnen Hades..'' mompelde ik terwijl ik hem fronsend aan keek. ''En je kunt ook gewoon naar ze toe gaan en zeggen dat we gepraat hebben, dat je ziek was van een of andere belachelijke ziekte, dat je van gedachte veranderd bent. Echt Hades, ook al gaan we scheiden, ik wil niet meer zonder je. De gedachte alleen al maakt me miserabel.'' zei ik en ik keek hem nog steeds recht aan terwijl ik met mijn handen over zijn borst wreef.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Emptyma apr 01, 2013 11:22 pm


"Eisen? Welke eisen? Wat heb je verzonnen Hades.." Ze kreeg een ernstige frons op haar gezicht terwijl ze murmelde. "En je kunt ook gewoon naar ze toe gaan en zeggen dat we gepraat hebben, dat je ziek was van een of andere belachelijke ziekte, dat je van gedachte veranderd bent. Echt Hades, ook al gaan we scheiden, ik wil niet meer zonder je. De gedachte alleen al maakt me miserabel." Ze wreef met haar handen over mijn borst. "Ze zullen vragen stellen.. Waarom ik loog dan, bijvoorbeeld. Als ze te weten komen dat ik jou niet neergestoken hebben, dan halen ze je zeker bij me weg.. Omdat ze denken dat ik je niet beschermen kan. Ik moest het voorkomen, daarom heb ik gelogen. Nu heb ik ze met leugens in mijn macht, Seph. Ik moest mijn eeuwige argument weer bovenhalen, dat je zo preuts bent.. Ik heb gezegd dat ik je enkel nodig heb voor mijn eigen doelstellingen.. Dat ik kinderen wil, en dat is al een grote stap weet je wel, dat je daar enkel nuttig voor was. Ik weet niet wat me bezielde maar..! Demeter heeft voor je besloten dat het een nee is, ik wist het dat ik je met die eis zeker van me weg kon houden.. Maar je kan hem nog wel zelf beslissen, gelukkig."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Emptyma apr 01, 2013 11:33 pm


"Ze zullen vragen stellen.. Waarom ik loog dan, bijvoorbeeld. Als ze te weten komen dat ik jou niet neergestoken hebben, dan halen ze je zeker bij me weg.. Omdat ze denken dat ik je niet beschermen kan. Ik moest het voorkomen, daarom heb ik gelogen. Nu heb ik ze met leugens in mijn macht, Seph. Ik moest mijn eeuwige argument weer bovenhalen, dat je zo preuts bent.. Ik heb gezegd dat ik je enkel nodig heb voor mijn eigen doelstellingen.. Dat ik kinderen wil, en dat is al een grote stap weet je wel, dat je daar enkel nuttig voor was. Ik weet niet wat me bezielde maar..! Demeter heeft voor je besloten dat het een nee is, ik wist het dat ik je met die eis zeker van me weg kon houden.. Maar je kan hem nog wel zelf beslissen, gelukkig." zei hij in een adem en ik knipperde even met mijn ogen. ''Wauw..'' mompelde ik en ik dacht er even over na en ik zuchtte gefrustreerd. ''Ik ben het zat dat iedereen me hier behandelt als een klein kind. Als een popje waar je mee kan doen wat je wil, want een pop kan toch niks zeggen.'' mopperde ik. ''Ik ga ze gewoon vertellen wat er echt gebeurd is die ochtend. Én ik ga zeggen dat je loog om me te beschermen, wat opzich alleen maar onlogisch was voor mijn gevoel maar goed.'' zuchtte ik en ik keek naar hem op. ''Want ik weet dat je geen kinderen wil, dus dat wil ik je ook niet 'aan' doen.'' mompelde ik en ik streek een pluk haar uit mijn gezicht. ''Ik ben volwassen. Ze kunnen me de wet niet meer voorlezen. Mijn moeder hoeft niet voor me te beslissen, jij niet, zelfs Zeus niet. Ik kan zélf beslissen wat ik doe.'' zei ik en ik keek hem aan. ''En ik wil dat je me dan hier in steunt. Tenzij je echt niet wil dat ik terug kom..'' zei ik, plots onzeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Emptydi apr 02, 2013 12:03 am


"Wauw.." mompelde ze na die hele brok informatie en ik keek haar angstig aan, het was verschrikkelijk om te wachten op een antwoord. "'Ik ben het zat dat iedereen me hier behandelt als een klein kind. Als een popje waar je mee kan doen wat je wil, want een pop kan toch niks zeggen." ratelde ze gefrustreerd. "Ik ga ze gewoon vertellen wat er echt gebeurd is die ochtend. Én ik ga zeggen dat je loog om me te beschermen, wat opzich alleen maar onlogisch was voor mijn gevoel maar goed." Ik nam haar beet bij haar arm. "Niet doen!" Siste ik. "Want ik weet dat je geen kinderen wil, dus dat wil ik je ook niet 'aan' doen." Ik schudde verwoed mijn hoofd en onderbrak haar. "Ik wil dat wel als het met jou is." Protesteren bleef ik maar doen. "Ik ben volwassen. Ze kunnen me de wet niet meer voorlezen. Mijn moeder hoeft niet voor me te beslissen, jij niet, zelfs Zeus niet. Ik kan zélf beslissen wat ik doe. En ik wil dat je me dan hier in steunt. Tenzij je echt niet wil dat ik terug kom.." Ik keek haar lang aan, had ze de optie dan écht niet overwogen om een kind te nemen? Ik schudde teleurgesteld haar hoofd en liet haar los zodat ik recht kon staan. "Het spijt met Persephone.. Maar hier steun ik je niet in. Ik weet meer dan jou, ik kan je vader voorspellen.. Hij zal je zeker bij me vandaan houden, dat doet hij nu al desondanks hoe ongelukkig je ook bent. Alsjeblieft, overweeg het.." Prevelde ik zachtjes. "Een leugen voor bestwil kan geen kwaad, wij weten ervan.. Jij en ik, wij tweeën, wij samen." Ik aarzelde even. "Een kind is toch niet zo erg.. Daarvoor moet je eerst proberen, trouwens. Je bent niet altijd van de eerste keer zwanger, zeker niet met mij. We kunnen het rekken, je weet wat ik gekocht heb. Niemand zal weten dat je niet-zwanger zijn komt door voorbehoedsmiddelen. We kunnen nog steeds onze gang gaan, voor een tijdje tot ik zogenaamd woedend wordt, snap je."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Emptydi apr 02, 2013 12:46 pm


"Niet doen!" had hij gesist terwijl hij me bij mijn bovenarm nam. Hij schudde zijn hoofd verwoed en moest me natuurlijk weer onderbreken. "Ik wil dat wel als het met jou is." zei hij en ik keek hem aan. Hij keek me voor lange tijd aan, maar schudde toen teleurgesteld zijn hoofd. Hij liet me los en kwam langzaam overeind. "Het spijt met Persephone.. Maar hier steun ik je niet in. Ik weet meer dan jou, ik kan je vader voorspellen.. Hij zal je zeker bij me vandaan houden, dat doet hij nu al desondanks hoe ongelukkig je ook bent. Alsjeblieft, overweeg het.." Prevelde hij zachtjes en ik kwam zelf ook overeind. "Een leugen voor bestwil kan geen kwaad, wij weten ervan.. Jij en ik, wij tweeën, wij samen." Aarzelend keek hij me aan en ik wachtte op wat hij ging zeggen. "Een kind is toch niet zo erg.. Daarvoor moet je eerst proberen, trouwens. Je bent niet altijd van de eerste keer zwanger, zeker niet met mij. We kunnen het rekken, je weet wat ik gekocht heb. Niemand zal weten dat je niet-zwanger zijn komt door voorbehoedsmiddelen. We kunnen nog steeds onze gang gaan, voor een tijdje tot ik zogenaamd woedend wordt, snap je." Hij klonk wanhopig en ik zuchtte. ''Maar er zal ooit een kind moeten gaan komen..'' prevelde ik en ik keek hem aan. Voor een lange tijd was ik stil, nadenkend over wat ik hier nou mee aan moest. Op een gegeven moment keek ik hem aan met een glimlach. ''Laten we een kind nemen dan..'' zei ik zachtjes en ik duwde een kusje op zijn lippen, waarna ik weer een ernstige frons op mijn gezicht kreeg. ''Maar wie zegt dat je me niet weg stuurt als je eenmaal je kind hebt?'' vroeg ik toen serieus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Emptydi apr 02, 2013 9:45 pm


"Maar er zal ooit een kind moeten gaan komen.." Prevelde ze, ietwat in zichzelf gericht dacht ik en ik zag dat ze nog steeds aarzelde. Ik bleef haar aankijken, wachtend op haar antwoord. De stilte was moordend. "Laten we een kind nemen dan." Glimlachte ze uiteindelijk en vloog me om de nek. Haar lippen raakten smachtend de mijne. "Maar wie zegt dat je me niet weg stuurt als je eenmaal je kind hebt?" Vroeg ze toen serieus. Ik wachtte even en probeerde iets te bedenken. "Wel uhm.. Een kind heeft zijn moeder nodig? En zijn vader?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Emptydi apr 02, 2013 9:53 pm


Hij was stil, en ik zag dat hij iets probeerde te bedenken. "Wel uhm.. Een kind heeft zijn moeder nodig? En zijn vader?" zei hij toen twijfelend en ik glimlachte vrolijk. Ik gaf hem nog een kus en keek hem lief aan. ''Of je kunt zeggen dat ik je uiteindelijk toch voor me gewonnen heb.'' zei ik met een speels glimlachje. Ik zuchtte en met een verliefde blik keek ik hem aan. ''Ik heb je zo ontzettend gemist..'' zei ik zachtjes. ''Toen ze me niet naar je lieten gaan heb ik de hele dag in bed zitten huilen. En een hele tijd daarna wou ik niet meer uit mijn bed komen..'' zei ik met een half glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Emptydi apr 02, 2013 10:07 pm


Ze gaf me nog een innige kus. "Of je kunt zeggen da tik je uiteindelijk toch voor me gewonnen heb.." Ik grinnikte bij het zien van die verliefde blik en kreeg toen een sombere uitdrukking. "Nou na die opmerkingen over Leuce.." Murmelde ik. "Ik heb je zo ontzettend gemist." Begon ze al. "Toen ze me niet naar je lieten gaan heb ik de hele dag in bed zitten huilen. En een hele tijd daarna wou ik niet meer uit mijn bed komen." Ze glimlachte half, wat ik niet begreep. "Jij kreeg tenminste eten. Mijn hele bediening is zowaar weggevlucht. De enige die er nog zijn is Cecilia en Daphne, maar die doet niets aangezien ze woedend op me is."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Emptydi apr 02, 2013 10:13 pm


Hij had een sombere blik op zijn gezicht voor een moment. "Nou na die opmerkingen over Leuce.." murmelde hij en ik keek hem schuldig aan. ''Het spijt me daarvoor.. Ik was heel erg kwaad en gekwetst.. Ik snap mezelf niet dat ik je zo zonder moeite vergeef nadat wat jij allemaal tegen mij gezegd hebt..'' mompelde ik. "Jij kreeg tenminste eten. Mijn hele bediening is zowaar weggevlucht. De enige die er nog zijn is Cecilia en Daphne, maar die doet niets aangezien ze woedend op me is." ging hij verder en ik keek hem scheef aan. ''Waarom zijn ze allemaal weg gegaan dan?'' vroeg ik fronsend. ''Ik zal wel met Daphne praten zodra ik weer beneden ben. Maar.. Wat gaan we nu doen dan? Wij zijn al ergens halverwege het seizoen dat ik bij jou zit geloof ik..''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Emptydi apr 02, 2013 10:24 pm


Haar ogen haakten zich in de mijne en ik merkte hoe schuldig ze zich voelde. "Het spijt me daarvoor.. Ik was heel erg kwaad en gekwetst.. Ik snap mezelf niet dat ik je zo zonder moeite vergeef nadat wat jij allemaal tegen mij gezegd hebt.." Mompelde ze. "Dat komt misschien omdat je me gelooft.." vezelde ik. Maar we zetten het gesprek direct verder. "Waarom zijn ze allemaal weg gegaan dan? Ik zal wel met Daphne praten zodra ik weer beneden ben. Maar.. Wat gaan we nu doen dan? Wij zijn al ergens halverwege het seizoen dat ik bij jou zit geloof ik.." Ik zuchtte. "Gevlucht door mijn uitbarstingen? En ze hadden ook niet echt meer iets te doen, het was er miserabeler dan anders.. Ik liet ze gewoon gaan.. En zo.." Mompelde ik. "Eerst moet je je moeder zien te overtuigen, en mijn nieuwe eisen moeten voorgesteld worden op Olympus. Je moet zeggen dat je ermee instemt, dan kan Zeus besluiten wat er gebeurt en laat hij je hoogstwaarschijnlijk gaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Emptydi apr 02, 2013 10:29 pm


"Dat komt misschien omdat je me gelooft.." had hij vezelend geantwoord, en ik gaf hem gelijk. Hij zuchtte eventjes af en keek me nieuwschierig aan. "Gevlucht door mijn uitbarstingen? En ze hadden ook niet echt meer iets te doen, het was er miserabeler dan anders.. Ik liet ze gewoon gaan.. En zo.." Mompelde hij en ik trok even een scheef gezicht. "Eerst moet je je moeder zien te overtuigen, en mijn nieuwe eisen moeten voorgesteld worden op Olympus. Je moet zeggen dat je ermee instemt, dan kan Zeus besluiten wat er gebeurt en laat hij je hoogstwaarschijnlijk gaan." ging hij verder en ik knikte. ''Dat klinkt redelijk.. Het moet gewoon lukken.'' mompelde ik en ik keek weer naar hem op. ''Verzorg jezelf goed totdat ik weer terug ben goed? Eet en doe dingen.'' zei ik met een glimlach en ik duwde een kusje op zijn neus. ''Het moet vast niet te lang duren eer ik weer beneden bij je ben.'' Ik was even stil en keek achter me. ''Zouden ze zich niet gaan afvragen waar ik blijf denk je? Het valt me mee dat ik Hermes nog niet gezien heb.'' mompelde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Emptydi apr 02, 2013 10:50 pm


"Dat klinkt redelijk." knikte ze. "Het moet gewoon lukken. "Verzorg jezelf goed totdat ik weer terug ben goed? Eet en doe dingen." Sprak ze en duwde nog een kusje, ditmaal op mijn neus. "Het moet vast niet te lang duren eer ik weer beneden bij je ben." Ze zweeg even. "Zouden ze zich niet gaan afvragen waar ik blijf denk je? Het valt me mee dat ik Hermes nog niet gezien heb." Ik zuchtte toen ze zo mompelde en knikte. "Ja.. Ik heb Demeter gezegd dat als je niet terugkwam ze gerust mogen komen zoeken in de onderwereld, dat zal haar wel op stang gejaagd hebben. Volgens mij is Hermes hier wel ergens.." Murmelde ik plots op een gedempte toon, er niet helemaal gerust op dat we alleen waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Emptydi apr 02, 2013 10:54 pm


hij zuchtte en knikte. "Ja.. Ik heb Demeter gezegd dat als je niet terugkwam ze gerust mogen komen zoeken in de onderwereld, dat zal haar wel op stang gejaagd hebben. Volgens mij is Hermes hier wel ergens.." Het eidne van zijn zin dempte hij zijn toon, en ik zag hem rond spieden. Ik draaide me weer om om even rond te kijken en richtte me toen weer tot Hades. ''Beloof je me dat je voor jezelf zorgt totdat ik terug ben?'' vroeg waarna ik hem nog een vlugge knuffel gaf. ''Dan zie ik je snel..'' mompelde ik terwijl ik hem langzaam los liet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Emptydi apr 02, 2013 10:59 pm


Ze keek ook even in het rond, maar richtte zich al snel terug op mij. "Beloof je me dat je voor jezelf zorgt totdat ik terug ben?" Vroeg ze terwijl ze haar armen om me heen sloeg. "Ik ben geen man die snel beloftes maakt, maar ik zal mijn best doen." Ze liet me los. "Dan zie ik je snel.." Ze aarzelde en ik merkte dat ze het allemaal probeerde te rekken. "Ja, tot gauw." Ik drukte een lange kus op haar lippen en draaide me al half om. "Kom veilig thuis, oké." Beval ik en liep toen weg, om het afscheid zo pijnloos mogelijk te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Emptydi apr 02, 2013 11:12 pm


"Ik ben geen man die snel beloftes maakt, maar ik zal mijn best doen." zei hij en ik knikte, weliswaar met een glimlach rond mijn lippen. "Ja, tot gauw." mompelde hij. Hij duwde zijn lippen dit keer op de mijne en het was een lange kus vol passie. Toen hij zijn lippen van de mijne haalde draaide hij zich gelijk half om, maar voor hij weg ging keek hij me nog even aan. "Kom veilig thuis, oké." zei hij op bevelend toontje en ik knikte. ''Natuurlijk. Ik kom altijd veilig thuis.'' zei ik met een glimlach en ik keek hem na terwijl hij weg liep. Toen hij uit mijn gezichtsveld was verdwenen draaide ik me snel om en liep terug naar het huisje van mij en mijn moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I haven't been expecting you..   I haven't been expecting you.. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I haven't been expecting you..
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: