Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Time is running out, tic tac tic tac

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Emptyvr mei 24, 2013 10:26 pm

Hij maakte een klein sprongetje achteruit, oh wat zou het leuk worden als ik hem kon laten kronkelen en spartelen van de pijn.. In een mum van tijd had hij al een bliksemschicht in de aanslag, klaar om hem te gooien. "Nee, hij zorgt voor Kore haar veiligheid sinds jij dat niet doet." Ik grijnsde bij dat sissende antwoord, het klonk net als het gesis van het dodelijke wapen die nu op me af suisde. Ik hief mijn armen hoger zodat ik hem kon afkaatsen met mijn tweetand. Een fel licht verscheen even toen het in aanraking kwam met het metaal. "Kore is hier niet onder mijn verantwoordelijkheid, weet je nog?" Ik haalde een schijnbeweging uit, waardoor ik natuurlijk miste, en stootte toen met de andere kant van de staf als tweede, échte, poging.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Emptyvr mei 24, 2013 10:42 pm


Zeus:
Een verschrikkelijke grijns zat op zijn gezicht terwijl hij de bliksemschicht afblokte. Even was er een fel licht in de kamer door de bliksem die in aanraking kwam met zijn tweetand. "Kore is hier niet onder mijn verantwoordelijkheid, weet je nog?" zei hij vals en ik keek hem even aan. ''En dat zal ze ook nooit meer worden.'' zei ik. Hij maakte een beweging die ik gemakkelijk kon ontwijken, maar daarna kreeg ik met de achterkant van zijn tand een harde stoot in mijn ribbenkast. ik schoof een stuk achteruit en boos keek ik hem aan. Bliksem verscheen in mijn handen en als een razende begon ik op hem af te vuren. De mensen die in de zaal waren waren nu al weg gedoken of gevlucht. Hermes flitste weer langs, als een razende opzoek naar mijn dochter.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Emptyvr mei 24, 2013 11:01 pm

"En dat zal ze ook nooit meer worden." Verklaarde hij simpel, vlak voordat ik het uiteinde van mijn tweetand in zijn ribben stootte. Hij deinsde achteruit met een woedende blik, duidelijk zijn toorn loslatend nu. Ik kreeg in een top tempo bliksemschichten naar me toe geworpen en wist die op allerlei creatieve manieren te ontwijken. Behalve de laatste, die in volle vaart tegen mijn bovenbeen terugkwam. Ik zakte onderuit en hoorde nog steeds het nasissen van mijn huid die wegschroeide, waardoor het een lelijke brandwonde naliet. Ik durfde er haast niet aankomen met mijn vingers, maar ik moest toch overeind zien te geraken. Ik worstelde me terug op beide benen, terwijl ik op de binnenkant van mijn wang beet en trachtte de pijn te verbergen. "Ik kan ook lelijk spelen." Meteen zette ik mijn helm terug op en begon met wat mijn werkje was: op allerlei manieren vervormde ik metalen. Ik gebruikte het marmer op de grond om hem uit evenwicht te brengen, zodat ik op hem in kon hakken met mijn tweetand, en gebruikte het goud van de deurknoppen om ze als scherpe speerpunten op hem af te vuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Emptyvr mei 24, 2013 11:15 pm


Zeus:
Elke aanval had hij van me weten te ontwijken, alleen de laatste kwam tegen zijn been aan. De geur van verbrand vlees verspreidde zich door de kamer. Ik grijnsde toen hij zichtbaar moeite had met het weer overeind komen, en wachtte gewoon rustig af, wachtend op tot hij klaar was om de strijd verder te zetten. De pijn was af te lezen van zijn gezicht, hoezeer hij ook zijn best deed om het te verbergen. "Ik kan ook lelijk spelen." zei hij en hij deed zijn helm op. Hij begon van alles te vermormen zodat ik mijn evenwicht verloor, en ik probeerde zijn locatie te bepalen. ''Ik speelde niet lelijk, ik vocht eerlijk.'' siste ik en ik gooide nu bliksemschichten richting de kant waarvan ik gokte dat hij was.


Hermes:
Waar kon ze nou weer zijn. Ik heb alle kamers doorzocht, hoe kan ze in vredesnaam ontsnapt zijn. Weer was ik in de torenkamer, tot een koude wind om me heen sloeg. Mijn blik zocht de bron, en ik zag een raam. Ze zou toch niet.. Ik keek uit het raam maar zag niks, weer zo snel als ik kon naar beneden, naar buiten. Toen ik een klein einde liep zag ik al een gestalte op de grond liggen, en met mijn hart in mijn keel liep ik er op af, om erachter te komen dat het waar was wat ik vreesde.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Emptyvr mei 24, 2013 11:23 pm

""Ik speelde niet lelijk, ik vocht eerlijk." Siste hij terug en ik lachte. "Dat deed ik ook.. Dit zijn mijn speeltjes." Mijn stemgeluid verraadde me, dus begon hij bliksemschichten op me af te gooien. Ik ontweek een paar en kaatste de laatste af met mijn zilveren ringen, waardoor een paar vonken terug kaatsten naar hem. Ik zette mijn helm terug af en begon met hem weer op de vuist te gaan waarbij ik hem op de grond probeerde te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Emptyvr mei 24, 2013 11:31 pm


Zeus:
"Dat deed ik ook.. Dit zijn mijn speeltjes." had hij gelachen. Al mijn bliksems ontweek hij simpelweg, en de laatste kaatste hij af met zijn zilveren ringen. Vonkjes schoten terug op mij, maar het enige wat dat uithaalde was een schroeivlekje op mijn kleren. Opeens had hij zijn helm af gezet en begon op me in te meppen. Overrompelt door zijn plotselinge verandering incasseerde ik een paar klappen, maar kwam toen weer even snel en keihard terug.


Hermes:
Voorzichtig benaderde ik haar en veegde wat haren uit haar gezicht. Ze zat onder de schrammen en bloed, en was overduidelijk bewusteloos. Voorzichtig tilde ik haar op, bang om iets erger te maken. Zo langzaam mogelijk, zodat ze zo min mogelijk bewoog tilde ik haar naar binnen, er was vast wel een kamer waar ze kon liggen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Emptyvr mei 24, 2013 11:37 pm

Ik sloeg een paar keer meer dan raak, maar na die plotse verrassing had hij zich al snel weer herpakt en begon terug te slaan. Ik balde mijn vuisten en gebruikte die om op hem in te slaan, maar om de zijne af te slaan gebruikte ik mijn vlakke hand. "Je slaat zoals ik had verwacht... Miezerig zeg." Op het moment dat zijn vuisten weer op me afkwamen, haalde ik mijn staf weer tevoorschijn en nam hem in beide handen vast om zijn vuisten daarmee af te weren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Emptyvr mei 24, 2013 11:49 pm


Zeus:
Hades bleef terug slaan, en zijn handen gebruiken als schild. "Je slaat zoals ik had verwacht... Miezerig zeg." Woedend wou ik weer op hem in slaan, maar nog net optijd zag ik dat hij zijn tweetand weer tevoorschijn haalde. Nog net kon ik de koers veranderen waardoor de tand alleen maar langs mijn arm ging. Ik voelde mijn arm warm worden en toen ik er snel een blik op wierp zag ik dat mijn shirt rood aan begon te lopen. ''Dat was een kadootje van Hera!'' riep ik kwaad en ik gaf hem een flinke klap in zijn gezicht.


Hermes:
Netjes legde ik haar neer op het bed, maar het zag er zo ontzettend eng uit. Ze zag lijkwit en lag doodstil. Iemand moest naar haar komen kijken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Emptyvr mei 24, 2013 11:57 pm

De tweetand schraapte langs zijn arm en zorgde voor een goede wonde zo bleek, want het bloed gutste uit zijn arm. "Dat was ee kadootje van Hera!" Riep hij toen kwaad en met gebalde vuist sloeg hij in op mijn gezicht. Ik deinsde achteruit en voelde hoe mijn neus begon te bonzen, het was een gevoel als hoofdpijn. Niet veel later voelde ik al iets lopen langs mijn kin, bloed. "Is ze nog steeds niet over me heen?" Grijnsde ik en trapte hem tegen de ribben, om hem vervolgens met mijn staf tegen de schenen te slaan zodat hij wel onderuit moest zakken. Een bulderende lach verliet mijn mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Emptyza mei 25, 2013 12:00 am


Zeus:
Ik zag dat Hades een bloedneus had gekregen van mijn slag, en het voelde goed. "Is ze nog steeds niet over me heen?" grijsnde hij zelfgenoegzaam en kwaad balde ik mijn vuisten. Ik kreeg een harde trap tegen mijn ribben waardoor ik achteruit deinsde en mijn best moest doen om mijn evenwicht te bewaren. Zijn tweetand gebruikte hij op mijn schenen om me onderuit te halen, en het lukte hem. Een bulderende lach verliet zijn mond, en ik gebruikte die afleiding om een paar bliksemschichten op verschillende punten van zijn lichaam te gooien.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Emptyza mei 25, 2013 12:08 am

Hij raakte de vloer, het was komisch. Maar wat ik niet had zien aankomen was dat hij nog een paar bliksemschichten zou gaan gebruiken om me mee op de grond te krijgen. Het was raak. Ik zakte onderuit op mijn knieën terwijl ik de geur van verbrand vlees mijn neusgaten vulde en ik steun zocht door mijn handen op de vloer te plaatsen. Ik moest hoesten door alle rook die in de troonzaal cirkelde en hoestte daarbij bloed op. "Smeerlap.." Ik zakte terug onderuit toen ik me probeerde overeind te duwen en staarde hem nog steeds vijandig aan, klaar om me toch nog te verweren als hij aanviel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Emptyza mei 25, 2013 12:13 am


Zeus:
Zoals verwachtte zakte hij in elkaar. Met mijn hand op mijn ribbenkast kneep ik even mijn ogen dicht, terwijl Hades bloed op hoestte. "Smeerlap.." siste hij vijandig en ik keek hem aan. Hij kon niet meer overeind komen, maar ik wel. Zijn blik was doordrenkt met vijandigheid en ik keek op hem neer. ''Ik, ben Zeus. Oppergod. Ik ben beschermer van de wereld, en jíj Hades, gaat me daarbij niet meer dwars zitten.'' zei ik met mijn oppergod stem. Bij elk woord klonk er donder en bliksem. Ik hield een bliksem schicht op en gooide die vlak naast zijn gezicht neer, zodat alleen zijn wang lichtelijk geraakt zou worden. Ik gaf hem een trap in zijn ribben zodat hij om rolde en keek hem met een furieus gezicht aan. ''Waag het niet nog een keer om dit te flikken.'' siste ik

Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Emptyza mei 25, 2013 12:20 am

Hij torende hoog boven me uit toen hij zich overeind wist te worstelen. "Ik, ben Zeus. Oppergod, Ik ben beschermer van de wereld, en jíj Hades, gaat me daarbij niet meer dwars zitten." Sprak hij. Ik duwde me recht zodat ik op mijn knieën zat en hem aan kon kijken terwijl ik met een haatdragende blik in mijn ogen mijn rug rechtte. "Komaan, doe het maar.. Maak er een einde aan, dan ben je van me af." Siste ik toen ik zag hoe hij de bliksemschicht tevoorschijn haalde. Maar toen hij die gooide, raakte hij enkel de huid langs mijn wang. Ik voelde het branden, maar ik gaf geen kik terwijl ik hem ijzig aan bleef kijken. Zeus trapte me hard in de ribben. Ik klapte dubbel en viel languit op de vloer. "Waag het niet nog een keer om dit te flikken." Ik probeerde mezelf recht te duwen, maar het ging langzaam, dus bleef ik maar op mijn buik liggen. "Ik heb niets van jou te vrezen.." Ik spuugde de woorden samen met bloed uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Emptyza mei 25, 2013 12:32 am


Zeus:
"Komaan, doe het maar.. Maak er een einde aan, dan ben je van me af." had hij gesist. Toen ik hem omgetrapt had bleef hij liggen, niet meer in staat om omhoog te komen. "Ik heb niets van jou te vrezen.." hij spuugde de woorden letterlijk uit, en bloed kwam er ook bij kijken. Ik hurkte naast hem neer en keek hem aan. ''Ik denk dat vandaag bewees dat ik jou niet hoef te vrezen.'' fluisterde ik terug, zodat alleen hij het kon horen. Met mijn voet gaf ik nog een zacht duwtje in zijn gezicht en draaide me toen om. Cronus was hem gesmeerd. Natuurlijk. ''Waar is de lafaard heen?'' ''Gevlucht naar Elysius.'' sprak iemand en ik knikte. ''Waar is Kore?'' vroeg ik toen en ik keek even naar Hades, om zeker te zijn dat hij niets meer uit probeerde te halen. ''Ik zag Hermes haar dragen. Het zag er niet gunstig voor haar uit..'' mompelde Hera en ik knikte weer. ''Stuur er iemand naar toe.'' zei ik zacht en ik keek naar Hades. Speciale handboeien maakte ik voor hem van bliksem, zo sterk dat je er niet uit kon ontsnappen, maar ze verschroeiden je huid niet. Ik trok hem hardhandig overeind en maakte zijn handen op zijn rug vast. ''Dan weet ik tenminste dat je niks doms meer doet.'' siste ik

Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Emptyza mei 25, 2013 12:39 am

"Ik denk dat vandaag bewees dat ik jou niet hoef te vrezen," fluisterde hij in mijn oor en met zijn voet gaf hij nog een duw in mijn gezicht. Ik zakte weer in elkaar en luisterde maar half naar het gesprek die achter me gevoerd werd. Het maakte me niet eens meer een zier uit wat er met Kore aan de hand was op dit moment. Blijkbaar praatte Zeus met Hera, te horen aan haar stem. Dat herinnerde me er aan dat Poseidon nog steeds ergens vergroeid met de vloer in een gang lag. Ik ademde hortend terwijl ik op handen en knieën probeerde te gaan zitten, echter veel tijd om te bekomen had ik niet toen Zeus me ruw overeind trok en me handboeien van bliksem aanmat. "Dan weet ik tenminste dat je niks doms meer doet." Ik hief mijn kin wat hoger in de lucht op terwijl ik hem in de ogen keek, mijn trots had ik tenminste wel nog. "Je bent echt een malloot als je denkt dat dit allemaal voorbij is.. Dit is pas het begin, Zeus, en ik waarschuw je nu al dat je er niet klaar voor zal zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Emptyza mei 25, 2013 12:43 am


Zeus:
Hij hief zijn kin op en keek me recht in de ogen aan. "Je bent echt een malloot als je denkt dat dit allemaal voorbij is.. Dit is pas het begin, Zeus, en ik waarschuw je nu al dat je er niet klaar voor zal zijn." zei hij en ik lachte even kort. ''Gooi hem in de kerkers. Ik wil hem niet meer zien. Iemand anders zal tot dan jou taken in de onderwereld over nemen.'' zei ik eerst tegen een aantal goden, en daarna tegen Hades. Toen hij weg gevoerd werd krabte ik even aan mijn hoofd. ''Kan iemand verdorie ook aan mijn wond komen kijken?!'' riep ik toen geirriteerd toen ze er allemaal een beetje suf stonden te staan. Gelijk kwam Hera op me af en trok het shirt kapot om de boel te bekijken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Emptyza mei 25, 2013 12:50 am

Hij lachte kort om mijn opmerking, maar ik wist echter goed dat het lachen hem snel zou vergaan. "Gooi hem in de kerkers." Commandeerde hij één van zijn bediendes, en ik draaide mijn hoofd zodat ik terug recht voor me uit kon kijken. "Ik wil hem niet meer zien. Iemand anders zal tot dan jou taken in de onderwereld overnemen. Ik snoof. "Cecilia, Minos of Rhadamanthys graag." Ik had geen zin dat iemand mijn paleis vernielde in de tussentijd. Ze duwden mij naar voren en voerden me af naar de kerkers. Ik werd hardhandig de kleine kamer binnen geduwd, maar mijn tweetand of mijn helm namen ze niet af. Ik legde de wapens voorzichtig op de grond naast het geimproviseerde bed en zakte terug onderuit tegen de muur. Een kreun verliet mijn lippen. Ik kon niet ontkennen dat hij sterk was... Maar wat was er aan de hand met Persephone?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Emptyza mei 25, 2013 10:21 pm


Ik lag nu al dagen in mijn bed in de Olympus. Een zucht verliet mijn lippen. Dat ontsnappingsplan was niet een van de best door gedachte plannen.. Ik was nog niet volledig aangesterkt, maar ik moest het weten. Waar was Hades en hoe was het met hem. Ik had ook geweigerd te eten en was flink ziek geworden van de regenbui in de onderwereld. Hermes kwam weer binnen en keek me bezorgd aan. ''Je moet wat eten..'' zei hij terwijl hij met een doek mijn hoofd schoonmaakte. ''Pas als ik weet waar Hades zit en hem gezien heb..'' fluisterde ik. Mijn stem klonk krakerig en ik zag dat hij op het punt van zwichten stond. ''Alsjeblieft Hermes..'' Hij zuchtte en keek me toen aan. ''in de kerker. Een speciale zonder metaal gemaakt van materiaal waar Hades niks mee kan..'' Ik glimlachte dankbaar naar hem en knikte toen. ''Dan denk ik dat ik vanavond wat eet..'' grinnikte ik en hij glimlachte zwakjes naar me. Toen hij weg was kwam ik gelijk uit mijn bed. Moeizaam en langzaam kwam ik vooruit omdat alles zeer deed. Nadat ik na enige tijd eindelijk de kerkers had bereikt liep ik door naar de speciale cel. ''Hades?'' fluisterde ik toen ik voor de tralies stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Emptyza mei 25, 2013 10:42 pm

Alles voelde licht in mijn hoofd, de kamer leek te dansen. Al het wit om me heen, zat ik nu op Olympus of ging ik naar Elysium? Het was alsof ik ijlde. Ik wist niet zeker of ik iedereen gewoon voorstelde, of dat ze me écht kwamen bezoeken, maar in ieder geval sprak iedereen met weinig lof over me. Het moest dus wel echt zijn, wat was ik toch weer populair. Mijn huid leek nog steeds na te sidderen van de bliksem, ik kon zelfs nog het geluid ervan horen mede mogelijk gemaakt door de handboeien om mijn polsen. De wonden op mijn bovenbeen, mijn romp en de kleine veeg, die de bliksem langs mijn wang gemaakt had, brandden en prikten. Druppels zweet glansden als parels op mijn voorhoofd. Ik ademde zwaar. De wonden leken te gaan ontsteken door de lak aan goede verzorging, wie wou er nu een verrader verzorgen? En bovendien wist ik nog steeds niet wat er om me heen gebeurde. Waar Persephone was of wanneer Cronus eindelijk met de twee fase ging startten, ik wist zelfs niet hoe mijn rijk er nu aan toe was. Het leek me eerst niet te schelen, maar het was het enige waar ik over kon piekeren op dit moment. "Hades?" Een fluistering klonk vanaf de andere kant van de tralies. Ik maakte mijn blik los van het oneindige witte punt in de verte voor me en draaide mijn hoofd bij zodat ik mijn bezoekster met een doffe blik aan kon kijken. Het beeld voor mijn ogen leek voortdurend te wisselen tussen Leuce en Seph, wie stond er nu voor me? Ik knipperde een paar keer met mijn ogen, maar het hielp niet. "Leuce?" Gokte ik maar. Mijn stem klonk erbarmelijk slecht, zwaar en ruw maar wonder boven wonder niet hees of raspend. Ik bleef echter zitten tegen de muur, een been languit en een been opgetrokken waarop ik mijn elleboog liet rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Emptyza mei 25, 2013 10:46 pm


Tergend langzaam draaide hij zijn hoofd bij, om me daarna voor een lange tijd verdwaasd aan te kijken. Hij zag er verschrikkelijk uit. Hij had nare wonden op zijn lichaam zitten, en het zag er niet gezond uit meer. "Leuce?" klonk zijn stem eindelijk, anders dan ik gewend was, maar niet alsof hij uitgedroogd was. Ze gaven hem dus nog wel te eten. ''Nee. Persephone..'' zei ik zachtjes en ik knielde neer bij de tralies. ''Je ziet er slecht uit..'' mompelde ik en ik legde mijn hoofd even tegen en traliespijl aan. ''Verzorgen ze je wel?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Emptyza mei 25, 2013 10:51 pm


"Nee." Sprak de vrouw voor de tralies kort. "Persephone.." Ik knipperde nog even en zag het wel even, maar het duurde niet lang voor ik weer het verschil niet meer kon ontwaren. Ze knielde voor de tralies. "Je ziet er slecht uit.. Verzorgen ze je wel?" Ik haalde mijn schouders op, voor zover dat dat geen pijn deed. "Lijkt het erop." Het was geen vraag, eerder een snauwend antwoord. "Waar heb je gezeten, waarom ben je niet eerder gekomen Persephone." Ik had op het moment de kracht niet om te beginnen over haar ontsnappingspoging, het deed er niet meer toe. Ze had me verraden aan haar vader, dat was het enige waardoor het eerste deel van het plan mislukte. Nu zat ik hier, met niets anders meer dan mezelf in een lege afgezonderde kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Emptyzo jun 02, 2013 9:22 pm


Ik zag hoe hij moeilijk met zijn ogen knipperde om zijn zicht te verbeteren. Langzaam haalde hij zijn schouders op, en ik zag de pijn in zijn gezicht. "Lijkt het erop." snauwde hij en ik liet even een zucht tussen mijn lippen door glippen. "Waar heb je gezeten, waarom ben je niet eerder gekomen Persephone." Ik keek hem eventjes kort aan en keek toen naar mijn handen. ''Ik heb in een coma gelegen. En toen ik wakker werd wouden ze me niet vertellen waar je zat..'' Ik was even stil en keek hem weer aan. ''Ik heb mezelf uitgehongerd zodat Hermes zou vertellen waar je zat..'' mompelde ik zachtjes voor me uit. Ik keek naar zijn wonden en schudde mijn hoofd. ''Als die wonden niet verzorgt worden gaat het nog erger ontsteken en etteren. Ik ga even iets zoeken..'' mompelde. Moeizaam kwam ik overeind en mijn gezicht vertrok even toen mijn zij zeer deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Emptyzo jun 02, 2013 9:33 pm


"Ik heb in een coma gelegen. En toen ik wakker werd wouden ze me niet vertellen waar je zat.. Ik heb mezelf uitgehongerd zodat Hermes zou vertellen waar je zat.." mompelde ze als antwoord. Ik keek terug voor me uit, even stil. "Wat is er gebeurd?" Vroeg ik toen maar. Ze praatte echter eerst verder. "Als die wonden niet verzorgt worden gaat het nog erger ontsteken en etteren. Ik ga even iets zoeken.." Ze kwam overeind maar ik hoorde hoe ze kreunde van de pijn. "Doe rustig aan. Ze willen me niet verzorgen. Haal me alsjeblieft een aansteker en een sigaret, meer heb ik niet nodig." Ik fixeerde mijn blik op een punt voor me, zodat ik weer helder kon gaan denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Emptyzo jun 02, 2013 10:00 pm


"Wat is er gebeurd?" vroeg hij. Toen ik op was gestaan sprak hij weer verder. "Doe rustig aan. Ze willen me niet verzorgen. Haal me alsjeblieft een aansteker en een sigaret, meer heb ik niet nodig." zei hij. Ik zag dat hij weer voor zich uit staarde en ik zuchtte even. ''Je kunt beter verzorgt worden. Ik doe het wel. Je hoeft alleen maar bij de tralies te komen zitten zodat ik bij je kan komen.'' mompelde ik. Langzaam liep ik weer naar boven om ergens een verband trommeltje te vinden. Toen ik er uiteindelijk had gevonden strompelde ik weer naar beneden, naar de kerker van Hades.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Emptyzo jun 02, 2013 10:13 pm


"Je kunt beter verzorgt worden." Zuchtte ze. "Ik doe het wel. Je hoeft alleen maar bij de tralies te komen zitten zodat ik bij je kan komen." Ik draaide mijn hoofd bij om te zien hoe ze weg liep. Aarzelend maakte ik maar mijn besluit: ik zou doen wat ze me had gevraagd. Ik tastte met mijn bezwete handen de muur af, op zoek naar enige grip om me recht te kunnen trekken. Het ging allemaal zeer moeizaam, vooral omdat mijn armen trilden. Dat niet alleen, ook mijn benen toen ik eenmaal erop probeerde te steunen. Mijn eigen gewicht werd ondragelijk, het voelde alsof mijn botten ieder moment konden verbrijzelen. Mijn huid brandde alleen maar meer. Met een van pijn vertrokken gezicht schuifelde ik naar de tralies toe. Net toen ik die bereikte was ze er weer. Ik probeerde steun te zoeken door een van de spijlen beet te nemen, maar met een kreet trok ik die weer weg toen ik een felle schok voelde trekken doorheen mijn arm naar mijn elleboog. "Die vuile.." vloekte ik binnensmonds. Ik had het gezoem niet gehoord vanwege mijn koortsige toestand, maar als ik nu goed luisterde kon ik de elektriciteit op de tralies duidelijk horen. Ik liet mijn blik even glijden naar het verbandkoffertje dat ze vasthield. "Volgens mij gaat dat niet werken." Ik forceerde een grijns, maar kon de pijn moeilijk verbijten. Mijn benen leken wel het mikpunt van vlijmscherpe messen te zijn. En mijn gewicht naar één been verplaatsen zat er ook niet in, aangezien allebei mijn benen geraakt waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Time is running out, tic tac tic tac
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Time for confessions, isn't it?
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: