Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Time is running out, tic tac tic tac

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Emptyzo jun 02, 2013 10:19 pm


Ik zag om de hoek dat hij al naar de tralies geschuifeld was, en net toen ik er bij stond wou hij de tralies pakken, waarmee ik net te laat was om hem te waarschuwen. "Die vuile.." vloekte hij en ik keek hem even bezorgt aan. "Volgens mij gaat dat niet werken." zei hij en hij trok een neppe grijns op zijn gezicht. ''Hades, ga gewoon op de grond zitten naast de tralies. Liggen desnoods. Ik zal zo goed als ik kan het schoonmaken.'' zei ik terwijl ik mijn hand even langs zijn wang liet glijden die niet beschadigt was. ik maakte het trommeltje open en vond wat ontsmetting spullen. ''Het kan prikken..'' mompelde ik. Ik boog me zo ver ik kon voorover en begon met een van zijn benen de wonden schoon te deppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Emptyzo jun 02, 2013 10:31 pm


"Hades, ga gewoon op de grond zitten naast de tralies. Liggen desnoods. Ik zal zo goed als ik kan het schoonmaken." Ze liet haar hand even langs mijn onaangetaste wang glijden en begon toen wat te zoeken in het trommeltje. Ik knikte nog even en zakte toen door mijn benen op de grond. Elke beweging die ik maakte deed pijn, vooral toen ik op mijn knieën belandde. Als ik niet beter geweten had, dacht ik al dat ik dood zou gaan. Met een gepijnigde blik zorgde ik ervoor dat ik mijn benen uitgestrekt kreeg en ontdeed me van mijn broek zodat ze me beter kon verzorgen. Ik had mijn wonden nog niet eerder bekeken, maar het was ronduit misselijkmakend. Het was niet het bloed, maar de roodheid van de brandwonde dat alles zo huiveringwekkend maakte. Ik sloeg mijn hoofd ik mijn nek en keek naar het plafond, mijn hand op mijn voorhoofd geklemd. Alles om de wonde niet te hoeven aanzien. "Het kan prikken." Mompelde ze en ik klemde mijn kiezen op elkaar. "Doe het nou maar." Ik moest dichter bij de tralies gaan liggen zodat ze er aan kon met haar korte armen. "Wat is er gebeurd." Drong ik nogmaals aan, ik had nooit een antwoord gekregen op mijn vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Emptyzo jun 02, 2013 10:39 pm


Hij had braaf gedaan wat ik hem had opgedragen, en was iets dichter bij de tralies wezen komen liggen. Ik keek even naar de wonden en vond het er ronduit ranzig uit zag. "Doe het nou maar." Hij had zijn kiezen op elkaar geklemd en zijn handen over zijn ogen gelegd. "Wat is er gebeurd." drong hij weer aan en ik zuchtte eventjes. Rustig begon ik de wond schoon te maken en ik zuchtte eventjes. ''Ik weet het niet precies..'' mompelde ik en ik pakte een nieuw watje om het verder schoon te maken. Elke beweging van hem negeerde ik gewoon, en als mijn hand tegen de tralie kwam negeerde ik het ook hardnekkig. ''Maar volgens Hermes was ik niet meer in mijn kamer, en vond hij me op de grond. Hij denkt dat ik uit het raam ben gevallen.. En dat lijkt me ook het meest logische.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Emptyzo jun 02, 2013 10:44 pm


"Ik weet het niet precies." Gaf ze toe en ik siste bij het voelen van een immense pijn toen ze weer wat op mijn been begon te smeren. "Maar volgens Hermes was ik niet meer in mijn kamer, en vond hij me op de grond. hij denkt dat ik uit het raam ben gevallen.. en dat lijkt me ook het meest logische." Ik snoof even honend. "Als we thuiskomen spijker ik meteen alle ramen dicht. Je bent een godin Persephone, géén aap. Je hebt twee benen gemaakt om te lopen en twee handen om dingen te scheppen, niet om als een soort acrobate langs de muur te hangen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Emptyzo jun 02, 2013 10:49 pm


Hij siste, waarschijnlijk door de pijn in zijn been. Ik pakte een potje en smeerde er een zalfje op wat de pijn zou moeten verzachten en het helen zou moeten versnellen. Toen ik uit gepraat was snoof hij even en ik keek hem kort aan. "Als we thuiskomen spijker ik meteen alle ramen dicht. Je bent een godin Persephone, géén aap. Je hebt twee benen gemaakt om te lopen en twee handen om dingen te scheppen, niet om als een soort acrobate langs de muur te hangen." Ik rolde met mijn ogen en begon aan zijn andere been. ''Had je me maar niet op moeten sluiten.'' zei ik droog en veegde eventjes ruw iets weg. ''En daarbij, ben ik niet zo dom om uit de torenkamer te klimmen hier. De muur is te stijl en heeft geen versieringen zoals thuis.'' zei ik en ik keek hem even aan. ''Dus je moet niet zo over reageren. Zolang jij geen domme plannen maakt, heb ik geen reden om domme dingen te doen om dat tegen te gaan.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Emptyzo jun 02, 2013 10:55 pm


"Had je me maar niet op moeten sluiten." Gebruikte ze als tegenargument en veegde even ruw iets weg langs mijn been, waardoor ik een gesmoorde kreet slaakte. "Wees voorzichtig!" Beet ik haar vervolgens toe, mijn hand van mijn ogen halend. "En daarbij, ben ik niet zo dom om uit de torenkamer te klimmen hier. De muur is te stijl en heeft geen versieringen zoals thuis. Dus je moet niet zo over reageren. Zolang jij geen domme plannen maakt, heb ik geen reden om domme dingen te doen om dat tegen te gaan." Ik keek haar even mijn fijngeknepen ogen aan en wendde toen met een boze grom mijn blik terug af naar de andere kant van de cel. "Waarom verzorg je me eigenlijk nog in godensnaam. Je bent nu eindelijk terug in Olympus, zoals je altijd al wou. Als je me hier weg laat rotten zoals de anderen dat doen, ben je van me af."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Emptyzo jun 02, 2013 11:00 pm


Een kreet verliet zijn mond, gesmoord dan wel, en ik glimlachte heel kort licht. "Wees voorzichtig!" beet hij me toe en ik keek hem rustig aan. Met samen geknepen ogen keek hij me aan, om daarna boos zijn blik af te wenden met een grom. "Waarom verzorg je me eigenlijk nog in godensnaam. Je bent nu eindelijk terug in Olympus, zoals je altijd al wou. Als je me hier weg laat rotten zoals de anderen dat doen, ben je van me af." mopperde hij en ik glimlachte eventjes liefelijk. Ik smeerde weer het zalfje op zijn andere been en pakte een schoon watje voor een andere wond. ''Is het misschien bij je op gekomen dat ik helemaal niet van je af wil? Vast niet he.'' zei ik rustig en ik streek even een pluk haar uit mijn gezicht. Als ik hier klaar was moest ik nog maar eens zien hoe ik terug ging komen bij mijn kamer. Het deed zo veel pijn en het was zo ontzettend vermoeiend.. ''En ik ben niet zoals de anderen. Ik zorg voor de mensen waar ik om geef.'' zei ik zacht. Ik bekeek even de wond en schudde mijn hoofd. ''Hij heeft je wel toegetakelt..''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Emptyzo jun 02, 2013 11:18 pm


Ik hoorde haar langzaam ademen, diep in en uit. Het was zo geruststellend. "Is het misschien bij je op gekomen dat ik helemaal niet van je af wil? Vast niet he." Zei ze rustig. "En ik ben niet zoals de anderen. Ik zorg voor de mensen waar ik om geef." Ik zweeg even. Ze zei het altijd, áltíjd, hoeveel ze wel van me hield. Meestal sprak ze figuurlijk, maar vaak zei ze ook letterlijk ik hou van je en het was zo'n groot iets om telkens te horen. Het lukte me even allemaal niet meer, maar ik hield mijn tranen in bedwang. Nu kon ik niet gaan breken, niet waar zíj bij was. "Hij heeft je wel toegetakelt.." concludeerde ze om de stilte te verbreken. Ik draaide mijn hoofd en zuchtte zelfs niet, ik hield gewoon voor een moment mijn adem in. "Hij heeft bijna al zijn kracht op me los gelaten. Als ik zijn broer niet was geweest, had hij me zeker niet gespaard." Ik ademde langzaam uit en krabbelde toen iets dichter naar haar toe. "Het doet pijn Seph.. Deze kooi.. Ik voel mijn krachten steeds meer af nemen. Weet je hoe het voelt om het leven uit je te voelen vloeien? En in het holst van de nacht, als ik denk dat het eindelijk voorbij is, voert hij de stroming op. Alsof hij wíl dat ik zijn kwellingen opnieuw en opnieuw herbeleef."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Emptyma jun 03, 2013 11:00 pm


Hij bleef de hele tijd stil, en keek van me weg toen ik bezig was met de wonden schoon maken. "Hij heeft bijna al zijn kracht op me los gelaten. Als ik zijn broer niet was geweest, had hij me zeker niet gespaard." zei hij en ik knikte begrijpend. Dat zag ik inderdaad wel gebeuren, hij was angstaanjagend als hij boos was. Langzaam ademde Hades uit en kroop wat dichter naar de spijlen toe. "Het doet pijn Seph.. Deze kooi.. Ik voel mijn krachten steeds meer af nemen. Weet je hoe het voelt om het leven uit je te voelen vloeien? En in het holst van de nacht, als ik denk dat het eindelijk voorbij is, voert hij de stroming op. Alsof hij wíl dat ik zijn kwellingen opnieuw en opnieuw herbeleef." Ik keek hem vol medelijden aan en liet mijn hand langs zijn goeie wang strijken opnieuw. ''Maar je weet dat als god je niet dood kan gaan..'' zei ik zachtjes. ''En weet dat ik bij je zal blijven, zo veel mogelijk.. Krijg je wel te eten?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Emptyma jun 03, 2013 11:05 pm


Ze stak haar hand door de spijlen heen om mijn goede wang te strelen, ik nestelde er dankbaar mijn wang tegen aan. Iemand die tenminste medelijden met me had. Desondanks dat ze me wel verraden had, kon ik niet boos op haar blijven. "Maar je weet dat als god je niet dood kan gaan.." Sprak ze zacht en ik wou murmelen dat je wel in zo'n lange coma kon blijven, net als zij even had gehad, maar ik kon de moed niet opbrengen om mijn mond te openen. "En weet dat ik bij je zal blijven, zo veel mogelijk.. Krijg je wel te eten?" Ik schudde mijn hoofd half. "Ik heb nog niet veel binnen. Ze willen me uithongeren denk ik, zodat als ik probeer te ontsnappen ik te zwak ben. Of als ze me terug willen brengen naar de onderwereld, ik me tijdens de reis niet verzet denk ik.. Ik heb geen idee. Misschien kan je het te weten komen." Ik keek op naar haar, met een hoopvolle blik. "Wil je dat voor me doen, Seph? Erachter zien te komen wat er met me gaat gebeuren?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Emptyma jun 03, 2013 11:11 pm


Hij schudde zijn hoofd een beetje. "Ik heb nog niet veel binnen. Ze willen me uithongeren denk ik, zodat als ik probeer te ontsnappen ik te zwak ben. Of als ze me terug willen brengen naar de onderwereld, ik me tijdens de reis niet verzet denk ik.. Ik heb geen idee. Misschien kan je het te weten komen." zei hij en ik knikte begrijpend. Met een hoop volle blik keek hij naar me op. "Wil je dat voor me doen, Seph? Erachter zien te komen wat er met me gaat gebeuren?" Ik knikte langzaam en glimlachte eventjes. ''Ik zal mijn best voor je gaan doen..'' zei ik zachtjes. ''Kom eens hier..'' mompelde ik en ik wenkte dat hij zijn gezicht wat dichter bij moest brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Emptyma jun 03, 2013 11:18 pm


Ze knikte langzaam, waardoor ik er niet zeker van was of ze het écht ging doen. Ook haar woorden brachten niet veel verduidelijking. "Ik zal mijn best voor je gaan doen.. Kom eens hier.." Ze gebaarde dat ik mijn gezicht dichter moest brengen en ik gehoorzaamde, een beetje onzeker wat ze probeerde te bereiken. De tralies met de elektrische stroom op was ook zo dichtbij, ik dacht aan de pijn door mijn hand. Geen wonder waarom Poseidon hiervan zo bang was, net als mijn fobie voor water.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Emptydi jun 04, 2013 8:45 pm


Ik zag de twijfel in zijn ogen toen ik mijn woorden had gesproken. Onzeker deed hij wat ik zei, en bracht zijn gezicht dichter bij de tralies. Ik keek hem recht in zijn ogen en keek hem met een lieve glimlach aan. ''Ik zal alles voor je doen. Alles.'' zei ik zachtjes en ik duwde mijn lippen op de zijne. Het was lastig, met die tralies tussen ons in, maar het ging nog net goed. Ik haalde mijn lippen weer van hem en ging langzaam recht op zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Emptydi jun 04, 2013 8:54 pm

"Ik zal alles voor je doen." Sprak ze gedempt met haar oh zo lieve blik. Ik smolt bijna weg toen ze het me nog eens krachtig verzekerde. "Alles." Ze duwde haar lippen door de spijlen heen op de mijne, ik hield mijn adem in voor de schok maar die kwam niet tot dat ik mijn hoofd wegtrok en één van de spijlen raakte. Ik trok een verwrongen grimas, maar wist mijn kreet gedempt te houden. "Ik hou het hier niet langer uit Seph. Nog een nacht op die houten plank en ik zweer het je, mijn rug breekt." Ik wist dat ze alles voor me zou proberen wat ze kon en als ze haar koppigheid inzette kon ze alles bereiken bij haar vader. Maar kon ik haar ook zo manipuleren dat ze werkelijk álles zou doen? Ik zette mijn allerliefste blik en stem op, misschien ging alles wel werken. Ik moest haar gewoon een beetje geloofwaardig beïnvloeden. "Ik zou je zo graag in mijn armen nemen nu.." Met mijn vingertoppen streelde ik langs haar hand, vlocht mijn vingers in de hare, hield haar hand tegen mijn wang, kortom alles waar ik haar gemakkelijk mee kon winnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Emptydi jun 04, 2013 9:10 pm


Hij raakte een van de spijlen en trok een verwrongen grimas door de pijn. "Ik hou het hier niet langer uit Seph. Nog een nacht op die houten plank en ik zweer het je, mijn rug breekt." Ik keek hem vol medelijden aan en ik zuchtte even. De kerkers leken me inderdaad niet een pretje om je dagen te slijten. "Ik zou je zo graag in mijn armen nemen nu.." zei hij met een zacht stemmetje en een lieve blik in zijn ogen. Zijn vingers streken langs mijn hand en verstrengelde onze handen, om daarna mijn hand tegen zijn wang aan te leggen. Ik keek hem met een klein glimlachje aan. Een alarmbelletje begon te rinkelen achter in mijn hoofd, maar ik besloot het te negeren. Dit was de eerste keer dat hij zo lief was tegen me sinds tijden. Nadat ik hem verraden had.. ''Ik ga echt mijn best doen voor je Hades.. Maar beloof me een ding, wil je? Als ik je vrij krijg, beloof me dat je dan het hele plan om de Olympus over te nemen achter je laat. En nooit meer tegen Kronus praat.'' zei ik zachtjes. Met een doordringende blik keek ik hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Emptydi jun 04, 2013 9:18 pm


Ik hoorde haar zacht zuchten maar probeerde er geen aandacht aan te besteden."Ik ga echt mijn best doen voor je Hades.." Sprak ze lief maar nog vrij schuchter. "Maar beloof me een ding, wil je? Als ik je vrij krijg, beloof me dat je dan het hele plan om de Olympus over te nemen achter je laat. En nooit meer tegen Kronos praat." Daarbij kreeg ik het een beetje moeilijk, dus ik grijnsde maar even en forceerde een lach. "Het enige wat ik wil is een cel met een beter bed, dat is alles. Je hoeft niet zo'n grote eis te vragen." Ik schudde mijn hoofd terwijl ik lachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Emptydi jun 04, 2013 9:37 pm


Hij kreeg een grijnsje op zijn gezicht en had een lach op zijn gezicht. "Het enige wat ik wil is een cel met een beter bed, dat is alles. Je hoeft niet zo'n grote eis te vragen." zei hij terwijl hij lachend zijn hoofd schudde. Ik glimlachte en kneep mijn ogen samen. ''Hades. Beloof het me.'' mompelde ik terwijl ik hem strak aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Emptydi jun 04, 2013 9:46 pm

Ze glimlachte maar kneep haar ogen tot nauwe spleetjes. "Hades. Beloof het me." Mompelde ze en ik keek haar nog half lachend aan, maar de grijns verviel al snel. "Kore.. Je weet dat ik niet snel dingen beloven kan." Murmelde ik scherp terug. "Je ziet bleek trouwens, je kan maar beter terug gaan naar je kamer voordat ze merken dat je weg bent." Als ik kon, zou ik haar hoofd vastgenomen hebben en een kusje op haar voorhoofd gegeven, maar nu kon ik het enkel doen met een kusje op haar hand. "Ga maar gauw." Ik hees mezelf rustig overeind en sleepte mezelf richting het harde bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Emptydi jun 04, 2013 9:49 pm


Hij keek me nog steeds half lachend aan, maar de grijns verdween al snel van zijn gezicht. "Kore.. Je weet dat ik niet snel dingen beloven kan." Murmelde hij terug op scherpe toon. "Je ziet bleek trouwens, je kan maar beter terug gaan naar je kamer voordat ze merken dat je weg bent." veranderde hij van onderwerp en ik zuchtte even. Hij gaf me een kusje op mijn hand en ik trok mijn hand weer terug tussen de tralies vandaan. "Ga maar gauw." Ik keek hoe hij langzaam overeind kwam en ik probeerde zelf ook langzaam overeind te komen. ''Ik zal mijn best voor je gaan doen.'' mompelde ik en ik keek nog eventjes kort naar hem, waarna ik mezelf moeizaam naar mijn kamer begaf, waar natuurlijk Hermes al op me zat te wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Emptydi jun 04, 2013 9:56 pm


"Ik zal mijn best voor je gaan doen." Mompelde ze ten antwoord terwijl ze zichzelf ook langzaam overeind hees. Ze keek me nog even kort aan en ik glimlachte naar haar, als soort van aanmoediging. "Ga maar," probeerde ik haar nog even gerust te stellen voor ze wegliep. Eenmaal alleen in de cel ging ik rustig op het houten bed liggen en staarde ik maar wat naar het plafond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Emptydi jun 04, 2013 10:30 pm


Hij had nog een glimlach op zijn gezicht toen ik weg ging en zei "Ga maar,". Net alsof ik niet weg zou gaan. Toen ik mijn kamer was aangekomen ging ik regelrecht op mijn bed liggen en zuchtte even. ''Je bent lang weg geweest..'' mompelde Hermes en ik keek hem even aan. ''Dat was ook wel nodig. Roep me vader, ik wil hem spreken.'' zei ik rustig. Hermes knikte en al gauw had hij mijn vader opgehaald. ''wat is er lieverd?'' vroeg hij en ik ging zitten. ''Ik eis dat je Hades een betere cel geeft.'' zei ik en hij keek me even aan. ''No can do.'' zei hij kortaf en ik kneep mijn ogen samen. ''Je begrijpt me verkeerd. Het was geen vraag. Het is je broer, en ook al heeft hij iets gedaan wat heel erg verkeerd was, hij verdient die cel niet. Geef hem tenminste een beter bed.'' zei ik en mijn vader keek me korzelig aan. ''Die cel is zijn verdiende loon.'' Ik fronsde mijn wenkbrauwen en probeerde overeind te komen, wat niet helemaal lukte. ''Ik denk dat die wonden die aan het etteren waren en het geen eten krijgen wel een goeie straf waren. Ik vraag alleen maar van je dat je hem een betere cel geeft. Voor mijn part gooi je weer die rare beveiliging er op, die bliksem dinges.'' zei ik en ik keek hem kwaad aan. Een zucht verliet zijn mond en ik zag dat hij ging toe geven. ''Goed dan. Ik zal het regelen.'' mompelde hij en ik glimlachte tevreden. ''Ga jij nou maar rusten.'' Ik knikte en ging weer liggen op het bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Emptydi jun 04, 2013 10:46 pm

Het duurde even, meer dan even zelfs, voor er weer iemand op bezoek kwam. Volgens mij duurde het wel zo'n twee uur, minimum. Ik was niet bepaald blij met de goden die mijn bezoekers waren, maar het ging er mee door. Zolang ze me maar naar een betere kamer brachten vond ik het best. De cel klikte open. "Meekomen." Siste Dionysus, terwijl Ares me beet nam. Ze waren zo hardhandig, ik had niet eens tijd om op mijn benen te gaan staan. Ze duwden me al naar voren nog voor ik er op kon steunen. Het was duidelijk dat ze me niet zomaar naar een kamer brachten, zeker toen we allemaal langs gangen passeerden. Uiteindelijk herkende ik de gang het dichtst bij de troonzaal, die amper gebruikt werd, en dat kwam door de blauw harige man die roerloos ten midden van de vloer lag. Ik kon mijn lach niet inhouden, hij klonk hortend door de uitputting en ronduit ongezond maar het was beter dan helemaal niet lachen. "Maak hem los." Ares duwde me naar voren op hem af. Poseidon wierp me van op de vloer een ziedende blik toe, zijn ledematen nog steeds stevig vergroeid met de vloer. "Zal je me toch eerst moeten losmaken." Honend hief ik mijn polsen op. Ze duwden me nog eens. "En dan er vandoor gaan? Dacht het niet." Beet Dionysus me toe, hij vond het vast niet prettig dat zijn drinking buddy daar zo lag. "Het zal wel moeten jongen, het zal wel moeten." Ik wachtte geduldig, maar er kwam geen schot in de zaak.

Het leek wel eeuwen te duren, hoe ze daar met een stomme blik in hun ogen me stonden aan te gapen tot ik wat zou doen. Ik bleef ze maar aankijken, wachtend tot ze mijn handboeien zouden losmaken, maar uiteindelijk rolde ik met mijn ogen. "Best, ik had al gedacht dat die handboeien enkel door Zeus weggehaald konden worden." Ik stampte even met mijn linkervoet tegen de vloer. De harde zool van mijn zwarte combats tegen de tegels weergalmde door de gang. In de tussentijd had ik mijn krachten weer een beetje terug voelen stromen door mijn aderen. Niet genoeg voor grote trucjes natuurlijk, maar de simpelste konden wel. Ik wrikte me los uit hun grepen, ze konden me niet tegenhouden zonder zich te proberen te bewegen. Het lukte hen echter niet om een stap vooruit te zetten, met het marmer van de gang kronkelend langs hun schenen. Het baande zich geleidelijk aan een weg naar hun knieën, en binnenkort ook hun dijen en hun romp als ze nog veel probeerden zich los te wrikken. "Dat zou ik maar niet doen als ik jullie was," grijnsde ik. "tenzij je natuurlijk wilt dat je een levend standbeeld wordt." Met een kleine buiging wandelde ik langs Poseidon heen, de gang uit.

"Waar is mijn kamer." Snauwde ik naar Zeus, die bovenop zijn troon zat en verrast een wenkbrauw optrok. Ik keek hem stoutmoedig aan, wachtend op de verwijzing zodat ik eindelijk kon gaan liggen. Mijn benen begaven het haast, en ik kon mijn handen niet gebruiken om mezelf op te vangen als ik viel. Stomme handboeien.. Maar ik weigerde om hem te vragen ze los te doen. Zo laag zou ik niet zinken. Niet voor hem. "Waar zijn Ares en Dionysus?" Ik haalde mijn schouders op. "Ik zou een stel betere bewakers sturen voortaan, of je gebruikt voortaan maar een bijtel om iedereen los te hakken uit de vloer." Hij keek me lang in stilte aan, inspecteerde mijn handen - waarschijnlijk om te controleren of ik nog geboeid was - en gebaarde toen naar de gang links van me. "Die gang door naar de zuidelijke vleugel, je oude kamer." Ik trok wit weg toen ik dat hoorde, maar ik balde mijn vuisten en liep met een matte blik naar de aangewezen richting. Hoe durfde hij.. Mij te sturen naar een kamer die een even grote kwelling als tartarus was. Het was niet luchtig om gewoon sentimenteel te doen, hij wíst goed wat ik van die tijd daar dacht. Ik opende de kamerdeur onder het toeziend oog van de wachter en kneep mijn ogen stevig dicht terwijl ik naar binnen wandelde. Het bed wist ik blindelings staan, dus ik hoefde niet te kijken om te weten wanneer ik me moest laten zakken op de matras. Hoe minder ik van de kamer zag, hoe beter. Het was niet de eerste keer dat ik wou doodgaan, dus ging ik maar slapen. Slapen evenaarde dat het meest.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time is running out, tic tac tic tac   Time is running out, tic tac tic tac - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Time is running out, tic tac tic tac
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Time for confessions, isn't it?
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: