Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 I loved you endlessly

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I loved you endlessly - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 3 Emptyvr nov 15, 2013 5:48 pm

"Niet bepaald." Mompelde ze. Ik had het wel al gedacht, en leuk vond ik het niet bepaald. Het waren stuk voor stuk leuke fleurige dingetjes, maar ja.. Het was niet dat ze lang aan gingen blijven. "Mmh. Interessant." Antwoordde ze vervolgens. "Hoe bedoel je behalve haar karakter?" Vroeg ze nadat ze uit de ruit keek. Ik wachtte even vooraleer ik me omdraaide en tegen de ladekast leunde. "Geen idee.. Volgens mij kan ze wel klagen. Maar ze doet me ook een beetje denken aan Cecilia, waarom weet ik niet. Ik denk dat jij die link wel zal kunnen leggen als je haar ontmoet."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I loved you endlessly - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 3 Emptyvr nov 15, 2013 5:54 pm


Alweer nam hij een pauze voor hij de moeite nam om me een antwoord te geven. ij draaide zich rustig om en leunde tegen de kast terwijl hij tegen me sprak. "Geen idee.. Volgens mij kan ze wel klagen. Maar ze doet me ook een beetje denken aan Cecilia, waarom weet ik niet. Ik denk dat jij die link wel zal kunnen leggen als je haar ontmoet." Ik knikte langzaam en zuchtte toen. ''Wel. Ik ontmoet haar vanzelf wel dan he.'' mompelde ik en ik staarde weer uit het raam. Ik verveelde me, en aan Hades zijn manieren te denken hoefde ik niet veel te verwachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I loved you endlessly - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 3 Emptyvr nov 15, 2013 6:00 pm

Ze zuchtte luid. "Wel. Ik ontmoet haar vanzelf wel dan he." Mompelde ze en ik knikte. Ze keek weer weg en ik draaide me terug om zodat ik verder kon snuffelen in haar kamer. Ze zei niet veel, wat ik wel verdacht vond. Ik hoorde de hanger rond haar nek niet meer tikken, want nu was hij onderbroken. Het was een slim ding. "Je wilt toch wel vanavond mee, hoop ik?" Ik nam mijn wijnglas van de ladekast en dronk een paar slokken, waarna ik het glas naar haar uitstak en aanbood of ze ook wat wou. Ik ging vrijwel meteen verder, ook al had ze het glas nog niet aangenomen. "Misschien zou ik je ook wat dingetjes moeten kopen, dan moet je deze niet meesleuren in je tas."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I loved you endlessly - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 3 Emptyvr nov 15, 2013 7:02 pm


Hij zweeg net zoals mij. "Je wilt toch wel vanavond mee, hoop ik?" vroeg hij plots, de irritante stilte verdrijvend. Hij pakte zijn wijnglas weer, om een paar slokken te nemen. Hij stak het glas naar me uit terwijl hij verder snuffelde in mijn lade. "Misschien zou ik je ook wat dingetjes moeten kopen, dan moet je deze niet meesleuren in je tas." zei hij en ik keek even naar hem om. ''Het is zeg maar meer, dat het mijn favoriete dingen zijn die ik meeneem. De meeste althans.'' sprak ik terwijl ik het glas van hem aannam. Ik nam een flinke slok en keek toen naar mijn lades. ''Ik zou wel een paar dingen aan kunnen schaffen om achter te laten. Maar het meeste ligt er al.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I loved you endlessly - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 3 Emptyvr nov 15, 2013 7:09 pm

"Het is zeg maar meer, dat het mijn favoriete dingen zijn die ik meeneem. De meeste althans." Sprak ze. Ik voelde dat ze het glas eindelijk van me aannam en toen ik me omdraaide zag ik hoe ze een flinke teug ervan nam. Ik grijnsde. Ze antwoordde echter niet op mijn vraag of ze mee wou... "Ik zou wel een paar dingen aan kunnen schaffen om achter te laten. Maar het meeste ligt er al." Ik knikte en graaide even door de lade. Uiteindelijk sloot ik hem maar, het was niet meer zo interessant. "Ik durf te wedden dat Hera leukere dingetjes liggen heeft." Ik liep naar de andere klerenkast. "Maar ja, de onderwereld is Olympus niet. Spijtig dat het beneden te koud is voor kleedjes, topjes en rokjes. Sta je zo leuk mee.." Ik trok een pruillipje terwijl ik op de tippen van mijn tenen ging staan om de bovenste plank te bekijken. Ik betwijfelde of ze zelf wel aan die plank geraakte. Tot mijn verbazing zag ik iets liggen, ik trok mijn wenkbrauwen omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I loved you endlessly - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 3 Emptyvr nov 15, 2013 7:16 pm


Hij sloot uiteindelijk de lade en draaide zich weer om. "Ik durf te wedden dat Hera leukere dingetjes liggen heeft." Ik rolde met mijn ogen, en volgde zijn bewegingen terwijl hij naar mijn andere kast liep. "Maar ja, de onderwereld is Olympus niet. Spijtig dat het beneden te koud is voor kleedjes, topjes en rokjes. Sta je zo leuk mee.." Hij had een pruillipje getrokken en ik grinnikte vrolijk. ''Tja, ik kan er niks aan doen dat het zo koud is in de Onderwereld. Hoe laat vertrekken we eigenlijk vanavond?'' antwoordde ik hem toen. Ik nam nog een slok en keek toen naar hem toen hij opeens stil bleef staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I loved you endlessly - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 3 Emptyvr nov 15, 2013 7:39 pm

Ze grinnikte vrolijk, eindelijk was er een teken van de normale Persephone. Ze leek zo afwezig te zijn.. "Tja, ik kan er niks aan doen dat het zo koud is in de Onderwereld. Hoe laat vertrekken we eigenlijk vanavond?" Ik negeerde haar vraag en graaide het voorwerp van de plank. Ik liet me terug op de bal van mijn voeten zakken en sloeg het boek open. Een fotoboek, en niet zomaar een. Olympusgeschiedenis. "Waarom heb je deze? Goden, ik had gehoopt dat deze verbrand was. Die is dubbel zo erg als alle andere.." Het had geen zin om ze voor haar te verbergen, ze had ze toch al gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I loved you endlessly - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 3 Emptyvr nov 15, 2013 7:43 pm


Hij leek iets van de plank te graaien, en toen ik beter keek zag ik dat hij het oude fotoboek had gevonden. "Waarom heb je deze? Goden, ik had gehoopt dat deze verbrand was. Die is dubbel zo erg als alle andere.." zei hij en ik haalde mijn schouders op. ''Ik vind foto's kijken leuk. En daarbij was jij degene die me dwong de geschiedenis te ontdekken van de goden.'' zei ik rustig. Ik zag de erg er niet van in. Ik moest wellicht het glas wijn wel weg zetten, want voor ik er erg in had had ik dadelijk het glas al weer leeg gedronken. Ik had al twee aardige slokken genomen.. Vluchtig zette ik het glas op mijn kast neer en liep toen naar Hades toe. ''Ik vind ze leuk.'' zei ik toen met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I loved you endlessly - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 3 Emptyvr nov 15, 2013 7:52 pm

Ze haalde haar schouders op. "Ik vind foto's kijken leuk. En daarbij was jij degene die me dwong de geschiedenis te ontdekken van de goden. Ik vind ze leuk." Zei ze toen ze bij mij was. Ik zag dat ze het glas wijn niet meer bij had, en toen ik het op de kast zag staan zag ik dat het al leeg was. Ik trok een wenkbrauw op en bladerde toen verder door het boek. "Een jonge ik? Ja, ik zag al dat je die versie van me leuker vond.." Ik herinnerde me nog goed dat ze meer aandacht voor me had gehad in die club. Bij die opmerking veranderde ik mijn uiterlijk. Het was makkelijk om je als god met standaard een verandering te kunnen vermommen. Dan viel je niet op, maar toch ook wel..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I loved you endlessly - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 3 Emptyvr nov 15, 2013 8:05 pm


Hij keek vanuit zijn ooghoeken kort naar me, en bladerde toen geintresseerd door de pagina's van het oude boek heen. "Een jonge ik? Ja, ik zag al dat je die versie van me leuker vond.." zei hij, en ik kon de lichte irritatie in zijn stem horen. Ik glimlachte en sloeg mijn armen even rond zijn middel. ''Daar ga je toch niet weer over pruilen? Ik was jong en vrij.'' zei ik. Toen ik naar zijn gezicht op keek zag ik dat hij weer verander was, en liet hem los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I loved you endlessly - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 3 Emptyvr nov 15, 2013 8:20 pm

Ze glimlachte en sloeg haar armen even rond mijn middel. "Daar ga je toch niet weer over pruilen? Ik was jong en vrij." Ze ze, maar toen ze me weer aankeek liet ze me los en deinsde achteruit. Ik trok een schuine blik. "Ja, jong en vrij. Jong." Ik sloeg het boek dicht en legde het terug weg op de bovenste plank. "Wat is er? Ik dacht dat je me zo wel leuk vond."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I loved you endlessly - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 3 Emptyvr nov 15, 2013 8:33 pm


Hij trok een schuine blik toen hij naar me keek. "Ja, jong en vrij. Jong." antwoordde hij me. Het boek sloeg hij dicht en legde het weer terug waar hij het vandaan had. "Wat is er? Ik dacht dat je me zo wel leuk vond." vroeg hij toen en ik schudde mijn hoofd. ''Niet bepaald. Het maakt me in de war.'' mompelde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I loved you endlessly - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 3 Emptyvr nov 15, 2013 8:46 pm

"Niet bepaald." Ze schudde haar hoofd. "Het maakt me in de war." Ik trok een mondhoek naar omhoog en liep naar de deuren van het balkon, waar we vlak bij stonden, en maakte die open. Mijn gastenkamer had er ook een. Eigenlijk waren het meer gewone kamers maar dan buiten, ze zaten nog wat in de muren van het paleis. Ik liep de buitenlucht in. "In de war als in? Laat me raden. Je voelt iets anders en je weet niet of dat naar mij gericht is, of naar deze andere versie hé. Ik weet het Kore, je hoeft me niet te sparen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I loved you endlessly - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 3 Emptyvr nov 15, 2013 8:58 pm


Hij trok een mondhoek omhoog, en liep daarna van me weg. Rustig liep hij naar de deuren, om ze te openen en naar buiten te stappen. "In de war als in? Laat me raden. Je voelt iets anders en je weet niet of dat naar mij gericht is, of naar deze andere versie hé. Ik weet het Kore, je hoeft me niet te sparen." zei hij en ik zuchtte. Zijn spelletje kon ik ook spelen. Ik had geoefend op mijn transformatie skills in de tijd dat ik van hem weg was. Ik had hem er zelfs ingeluisd soms. Ik was er goed in geworden. Ik liet mijn haren langer groeien dan ze al waren, tot ze net boven mijn heupen hingen, en de kleur lichter was dan de mijne. Mijn huid was ook lichter geworden, niet meer gebruind door de zon zoals het altijd was. En de kleur van mijn ogen was groenig, alsof je in de zee staarde waar je het wier nog kon zien. ''Het is gewoon vreemd Hades. Ik hou van jou, maar ik kan niet ontkennen dat ik dat andere uiterlijk ook aantrekkelijk vind.'' sprak ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I loved you endlessly - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 3 Emptyvr nov 15, 2013 9:29 pm

Ik keek haar lang aan en wachtte af naar haar reactie. Maar toen veranderde ze plots, en het was niet het uiterlijk waarmee ik graag had dat ze zou gaan pronken. Haar haren werden lichtblond en lang tot net boven haar middel. Mijn adem stokte. Die bekende blauwe ogen veranderden naar een soort van groen, maar toch nog blauw. Ik schudde mijn hoofd en deinsde achteruit, ik liet het andere uiterlijk achterwege. "Het is gewoon vreemd Hades. Ik hou van jou, maar ik kan niet ontkennen dat ik dat andere uiterlijk ook aantrekkelijk vind." Antwoordde ze me. Ik moest het allemaal niet horen, ik wóu het niet horen. "Verander terug alsjeblieft." Snauwde ik, starend naar de vloer. Het was zij niet, het was zij niet. Toch kon in mijn ogen niet van haar afhouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I loved you endlessly - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 3 Emptyvr nov 15, 2013 9:32 pm


Ik zag hoe zijn adem stokte, hoe hij schrok. Precies wat ik verwachtte. Hij deinsde achteruit en liet zijn vermomming achterwege. "Verander terug alsjeblieft." snauwde hij, starend naar de vloer. Hardnekkig probeerde hij me te ontwijken, maar hij kon niet. Zijn ogen bleven haken aan mijn uiterlijk. Mijn mond trok in een streep. ''Dacht je echt dat je droomde toen je gevangen zat hier, dat ze bij je was?'' vroeg ik en ik schudde mijn hoofd. ''Ik heb geoefend met veranderen.'' zei ik en ik keek hem lang aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I loved you endlessly - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 3 Emptyvr nov 15, 2013 9:49 pm

Het is zij niet...Het is zij niet... Goden, zij is het niet. Er kwam plaats vrij voor ongeloof en teleurstelling. Het voelde alsof ik van alle kanten samengeperst werkt, het gevoel verscheurde me. Ze trok haar mond tot een streep, maar ik zag haar uitdrukking niet. Ik zag die van Leuce. Leuce die boos op me was. Leuce die me verweet dat ik een ander boven haar verkozen had. Nee, je hebt het fout.. dacht ik. Ik heb nóóit een ander boven jou gekozen. Ik heb je nóóit opgegeven. "Dacht je echt dat je droomde toen je gevangen zat hier, dat ze bij je was?" Ik staarde, nee gaapte haar aan. Het duurde lang voor het tot me doordrong. "Ik heb geoefend met veranderen." Ik drukte mijn handpalmen tegen mijn oogleden. Ik moest de tranen verdringen, waarom stond ik op het punt van janken? Was het omdat ik me verraden voelde, omdat mijn hallucinaties geen hallucinaties waren maar haar acties? Of omdat ik zo teleurgesteld was dat het Kore was, dat het Leuce niet echt was, dat mijn hallucinatie niet gewoon normaal was. Ik trilde toen ik langs haar heen naar binnen liep en op de rand van het bed ging zitten. "Teef.." Kreunde ik en haalde mijn handen langzaam weg. Het was een belediging die ik uitzonderlijk gebruikte, maar nu was hij van toepassing. Het trillen hield niet op, in tegendeel zelfs. Een rilling liep langs mijn rug, ik kon het niet plaatsen.  [/i]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I loved you endlessly - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 3 Emptyza nov 16, 2013 12:18 am


Vol onbegrip, en gemengde gevoelens keek hij naar me, wou het niet begrijpen. Hij duwde zijn handen tegen zijn ogen, me niet willend zien, en langzaam veranderde ik weer terug naar mijn eigen. "Teef.." siste hij uiteindelijk, en ik kon hem alleen maar emotieloos aankijken. ''En dat terwijl de eerste keer een ongeluk was. Ik wou naar je toe, en met mijn vermomming enkel lieten ze me toe. En toen sprak je haar naam.'' zei ik en ik balde mijn vuisten. ''De manier waarop je naar me keek. Ze is nooit uit je gedachten geweest is het niet. Ik ben enkel een vervanging. Tot je haar terug hebt gevonden.'' Ik keek hem recht aan, maar ik kon er niks meer bij voelen. Ik wist dat ik hem kwetste zo. ''Je keek zo gelukkig toen je haar dacht te zien. Zo gelukkig had ik je nog nooit gezien. En toen wist ik dat ik je nooit zo zou zien ook.'' fluisterde ik. Ik stond muisstil terwijl ik hem aan keek. Hij is woedend op me, dat begreep ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I loved you endlessly - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 3 Emptyza nov 16, 2013 6:59 pm

Toen ik mijn handen had laten zakken en mezelf eindelijk had kunnen dwingen om op te kijken, zag ik haar weer in haar normale vorm staan. De normale Persephone, met golvende goudblonde - bijna rosse - haren, de bekende blauwe ogen en de volle rode lippen. Maar de vriendelijke blik die ze altijd droeg was verdwenen. "En dat terwijl de eerste keer een ongeluk was. Ik wou naar je toe, en met mijn vermomming enkel lieten ze me toe. En toen sprak je haar naam." Ze spuugde het woord haast uit, ik klemde mijn tanden in een vlaag van opkomende woede op elkaar. Ze balde haar vuisten. "De manier waarop je naar me keek. Ze is nooit uit je gedachten geweest is het niet. Ik ben enkel een vervanging. Tot je haar terug hebt gevonden." "Tot ik haar terug gevonden heb? Kore ze is dood." Alleen al dat ze dwong om me die woorden te laten gebruiken, zorgde er voor dat ik hysterisch werd. "Je keek zo gelukkig toen je haar dacht te zien. Zo gelukkig had ik je nog nooit gezien. En toen wist ik dat ik je nooit zo zou zien ook." Haar stem was veranderd in een zacht gefluister, vol plots besef bleef ze roerloos staan. De woede ebte niet weg, maar mijn uitdrukking maakte nu plaats voor verdriet. Puur verdriet. "Je bent haar vervangster niet, je kan nooit een waardige vervanger van haar zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I loved you endlessly - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 3 Emptyza nov 16, 2013 7:03 pm


"Tot ik haar terug gevonden heb? Kore ze is dood." Hij keek kwaad, hysterisch. ''Je hebt me zelf verteld dat ze weer herboren is. En ik weet dat je nog steeds naar haar zoekt.'' antwoordde ik hem. Ik zag op zijn gezicht dat de woede verdween, maar uiterst verdriet nam zijn plaats. "Je bent haar vervangster niet, je kan nooit een waardige vervanger van haar zijn." Tranen welde op in mijn ogen, maar ik weigerde om daar aan toe te geven. Ik zou geen enkele traan meer laten om deze man. ''Ik ga niet meer mee terug naar de onderwereld.'' zei ik hem toen en draaide me om. ''Tot nooit meer Hades.'' zei ik toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I loved you endlessly - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 3 Emptyza nov 16, 2013 7:16 pm

"Je hebt me zelf verteld dat ze weer herboren is. En ik weet dat je nog steeds naar haar zoekt." Ze snapte het niet, ze snapte het gewoon echt niet. Ik kwam overeind en begon naar haar te schreeuwen: "Ja, maar ze is hetzelfde niet! Ze zal hetzelfde niet zijn dan!" Ik verbeterde mezelf al snel. Ik kwetste haar met mijn woorden, net als zij me had gekwetst met haar daden. Ik zag dat ze ging huilen, maar ze hield zich in. Maar goed ook. "Ik ga niet meer mee terug naar de onderwereld." Ze keerde me de rug toe. "Tot nooit meer Hades." Ik trok de ketting, die onder mijn kleren hing tot nu toe, af en smeet hem naar haar voeten. Ze kon het terug krijgen, allemaal. Ik liep om haar heen en nam de hanger vast van haar ketting. De wijzer was nu misschien wel gestopt, maar hij had geen betekenis meer. "Ik dacht dat jij het was," Mijn stem daalde tot een zachte toon terwijl ik haar hand nam. "mijn Leuce.. Maar dit heeft me duidelijk gemaakt dat het niet zo is." Wat kon ik nu met een trouwring.. Ik kon hem niet uit doen, dus liet ik haar maar gaan. Ik nam het wijnglas met me mee toen ik de kamer uitliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I loved you endlessly - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 3 Emptyza nov 16, 2013 7:24 pm


"Ja, maar ze is hetzelfde niet! Ze zal hetzelfde niet zijn dan!" schreeuwde hij wanhopig. Hij kwam naar me toe gelopen, smeet het kettinkje dat ik hem gegeven had voor oud en nieuw naar me toe. Hij stond weer voor me, en nam de ketting vast die ik had gekregen van hem. Hij tikte niet meer. "Ik dacht dat jij het was," Zijn stem werd zachter met de beweging die hij maakte om mijn hand vast te pakken. "mijn Leuce.. Maar dit heeft me duidelijk gemaakt dat het niet zo is." Hi pakte zijn wijnglas en liep toen de kamer uit. ''Hermes.'' bracht ik na enkele minuten uit. Ik wist dat hij de hele tijd er al had gestaan, ons afluisterend. Ik had hem gewaarschuwd dat te doen. Hij kwam de kamer binnen en keek me verontrustend aan. ''Kore, gaat alles goed?'' fluisterde hij bezorgd en liep op me af. ''Ik ga weg. Ik ga mijn rust ergens anders vinden.'' Onbegrijpend keek hij me aan. ''Ik kom terug als hij weg is. Ik kan hem niet meer zien.'' sprak ik eentonig. De jongen knikte warrig, en ik veranderde mezelf in een vogel. Een truc die ik had meegekregen van mijn vader, waardoor ik het raam uit kon vliegen, weg van het pijn dat geschied was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I loved you endlessly - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I loved you endlessly
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Everything I've loved became everything I lost

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: