Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Everything I've loved became everything I lost

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Everything I've loved became everything I lost Empty
BerichtOnderwerp: Everything I've loved became everything I lost   Everything I've loved became everything I lost Emptyma aug 07, 2017 6:00 pm

Terwijl ik door de hal liep, sleepte mijn donkere cape achter me aan. Ik had hem voor de gelegenheid aangetrokken over een luchtige paarse tuniek, vastgegespt met een donker embleem van de onderwereld. Geen haar op mijn lijf die eraan dacht om het symbool van Olympus te gebruiken, ook al was het feest hier georganiseerd. Leuce, wat was ze van plan? 

Ik liep tussen de zuilen geflankeerde gang. Nog twee naar links en dan één naar rechts. Het derde raamkozijn. Het stukje loper daar bedekte een luik. In dat luik zou ik de dolk vinden die Zeus door Hephaistos had laten maken. We zouden der neerhalen. Mijn kleding was ruim genoeg om hem te verstoppen. Vanaf dan zou ik enkel nog een geschikt moment moeten vinden. Maar dan moest ik de dolk eerst nog ophalen natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Everything I've loved became everything I lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything I've loved became everything I lost   Everything I've loved became everything I lost Emptyma aug 07, 2017 6:05 pm

Leuce.
Ik wachtte al een tijdje op de gang tot Hades zou komen. Ik hoorde voetstappen naderen en sloeg de hoek om. "Hades." Glimlachte ik vrolijk. "Ik zocht je al. Jij wilt me vast wel begeleiden naar het feest, of niet?" Ik pakte zijn arm vast en trok hem mee richting de zaal. Ik had een prachtige lange jurk aan die nauw om mijn lichaam sloot zodat al mijn vormen er goed in uit kwamen, die op sommige plekken doorzichtig was. Ik had mijn haar zorgvuldig gekruld en half opgestoken. "Ik vind het zo aardig van Zeus dat hij een feest voor me geeft."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Everything I've loved became everything I lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything I've loved became everything I lost   Everything I've loved became everything I lost Emptyma aug 07, 2017 6:13 pm

Ik liep geconcentreerd door de hal heen tot ik er zou zijn. Er was geen nood aan om rond te kijken of ik achtervolgd werd, ik hoorde toch elke voetstap. Het was dan ook geen verrassing toen ik haar de hoek om zag komen. Ik vertraagde meteen mijn pas. "Natuurlijk." Ze trok me weg van de kant waar ik naartoe moest, maar het had geen zin om tegen te spartelen. Ze zou er alleen achterdochtig van worden en ik zou er toch niet zonder haar heen kunnen. Dat had ik geleerd van Kore's koppigheid. Ik liet een vluchtige blik vallen op haar slank figuur en de veel verhullende jurk die ze aangetrokken had. "Ja, heel aardig inderdaad. Ik heb het hem niet eens moeten voorstellen." Ik trok een mondhoek omhoog. "Alle aandacht zal op jou gericht zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Everything I've loved became everything I lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything I've loved became everything I lost   Everything I've loved became everything I lost Emptyma aug 07, 2017 6:18 pm

Leuce.
Ik glimlachte naar hem en streek een verloren krul achter mijn oor. "Is Zeus in al die tijd toch nog veranderd." Lachte ik zachtjes. "Ik heb ook niet voor niets me op zijn mooist aangekleed, maar er is maar een iemand waar ik de aandacht van wil." Glimlachte ik speels en ik keek hem van onder mijn wimpers aan. Ik hoorde het geroezemoes van de goden al langzaam aanwellen terwijl we richting de zaal liepen. "Ben je er klaar voor?" Vroeg ik nog voordat de deuren open gingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Everything I've loved became everything I lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything I've loved became everything I lost   Everything I've loved became everything I lost Emptyma aug 07, 2017 6:25 pm

Ik snoof even honend. "Nee, niet echt. Al zijn z'n oude gewoontes wel tien keer versterkt." Ik keek even bitter naar haar. Glimlachend sloeg ik mijn ogen neer. Ik besloot om er niet op te antwoorden. Ik wendde me tot haar toen we voor de deuren stonden. "Ben jij er klaar voor?" Lachte ik plagend. Het enige wat ik kon hopen is dat Kore er niet was. Meteen toen ik de deur openduwde, speurde ik de zaal rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Everything I've loved became everything I lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything I've loved became everything I lost   Everything I've loved became everything I lost Emptyma aug 07, 2017 6:32 pm

Leuce.
"Met jou aan mijn zij wel." Antwoordde ik hem. De deuren zwaaiden open en ik keek de zaal rond. Ik zag al een aantal bekende gezichten en ik glimlachte. Niet iedereen leek even blij met mijn komst, maar Aphrodite had er nooit tegen gekunt dat ik de aandacht van bepaalde mannen stal.

Persephone
Ik had mijn mooiste jurk aangetrokken en mezelf zo mooi mogelijk opgemaakt. Dat het feest voor dat serpent was maakte niks uit, ik was hier om olezier te maken. Ik legde mijn hand op mijn buik, hij was nog niet veel boller geworden maar het zou nu langzaam aan beginnen met zichtbaar worden. In mijn hand had ik een drankje en rustige nipte ik er van. De deuren sloegen open en ik zag Hades samen met Leuce binnenkomen. Ik wachtte op de steek die ik zou voelen, maar gek genoeg kwam die niet. Ik sloeg de rest vab mijn drinken achterover en zette het glas weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Everything I've loved became everything I lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything I've loved became everything I lost   Everything I've loved became everything I lost Emptyma aug 07, 2017 6:45 pm

Ik keek snel door de zaal heen, maar zag haar niet meteen staan. Mooi, anders zou het nog eens moeilijk kunnen worden. Ik liet een zucht tussen mijn lippen ontsnappen en keek Leuce kort aan. "Ik ga even wat te drinken voor ons halen. Wijntje?" Terwijl ik naar de dranktafel liep, passeerde ik vluchtig langs Zeus. "Haal die dolk en leg hem onder mijn bed. Leuk feest trouwens." Ik zei het met een knipoog en een schouderklopje, zodat het niet verdacht zou ogen. Ik liep door en vulde twee glazen met een donkere rode wijn. Misschien had ik beter vergif gekozen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Everything I've loved became everything I lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything I've loved became everything I lost   Everything I've loved became everything I lost Emptyma aug 07, 2017 7:24 pm

Zeus.
Ik glimlachte vriendelijk naar Hades en knikte dat ik het begrepen had. Ik kon het beter nu doen dan wanneer ik straks wat gedronken had, dus ik maakte snel mijn weg richting de uitgang. Plots voelde ik een hand op mijn arm en draaide me om om naar het liefelijke gezicht van Aphrodite te kijken. "Dans met me." Vroeg ze terwijl ze me richting de dansvloer trok. "Een dansje dan." Glimlachte ik

Persephone.
Ik was richting de tafel met eten gewandeld en bekeek wat er vandaag allemaal in de aanbieding was. Ii zag verschillende gebakken liggen, maar besloot toch maar een schaaltje met fruit bij elkaar te plukken. Toen ik uit mijn ooghoeken keek zag ik Hades aankomen wandelen en ik deed mijn best om recht voor me uit te blijven kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Everything I've loved became everything I lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything I've loved became everything I lost   Everything I've loved became everything I lost Emptyma aug 07, 2017 7:31 pm

Ik schonk Zeus geen aandacht meer, dus zag ik ook niet dat hij weggesleurd werd door Aphrodite. Ik liep naar de tafel en schonk twee glazen in. Toen ik me omdraaide om weg te lopen, keek ik niet goed en botste ik op tegen Hermes. Ik deinsde daardoor achteruit, wat resulteerde in een glas gemorste wijn over niemand anders dan.. Persephone. Ik kon wel schreeuwen vanbinnen. "Hemel, Kore, het spijt me." Ik boog me over de tafel heen om het met een servetje weg te deppen, maar dat haalde niet veel uit. "Hemel, Hermes, dit is allemaal jouw schuld." Siste ik
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Everything I've loved became everything I lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything I've loved became everything I lost   Everything I've loved became everything I lost Emptyma aug 07, 2017 7:34 pm

Persephone
Ik sloeg geïrriteerd zijn hand weg en keek naar de jurk die nu volkomen geruïneerd was. "Dat jij het evenwicht van een aardappel hebt is niet Hermes zijn schuld." Zei ik kribbig. "Je moet misschien veter uit je doppen kijken dan had je gezien dat hij daar al die hele tijd stond." Mopperde ik en ik zuchtte. Mijn jurk bevatte een gigantische wijnvlek die ontzettend zichtbaar was. Gefrustreerd probeerde ik het met een servetje nog wat te verminderen, maar het haalde niks uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Everything I've loved became everything I lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything I've loved became everything I lost   Everything I've loved became everything I lost Emptyma aug 07, 2017 7:38 pm

Ze sloeg mijn hand weg en trok geïrriteerd het servetje uit mijn handen. En ik die nog zo wou helpen. "Hij zette een stap, waardoor ik tegen hém botste." Ik keek met een moeilijk gezicht naar de wijnvlek. "Ik koop je een nieuwe. En help je nu een andere aan te trekken, als je dat wilt." Ik keek haar schuldbewust aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Everything I've loved became everything I lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything I've loved became everything I lost   Everything I've loved became everything I lost Emptyma aug 07, 2017 7:41 pm

Ik keek hem met giftige ogen aan. "volgens mij heb jij al genoeg geholpen Hades. Ik hoef jou geld niet, ik kan voor mijn eigen dingen zorgen." Sneerde ik. Woedend gooide ik het servetje richting de prullenbak. "Daarbij kan ik prima zelf omkleden. Ik ben niet zo hulpeloos dat ik hulp nodig heb van mij ex om iets anders aan te trekken." Gromde ik. Gefrustreerd trok ik de jurk een beetje los van mijn huid, die zich nu vast zoog aan mijn buik vanwege de wijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Everything I've loved became everything I lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything I've loved became everything I lost   Everything I've loved became everything I lost Emptyma aug 07, 2017 7:48 pm

Ze keek me vuil aan en ik incasseerde de woorden zonder iets te zeggen. Ik voelde een steek in mijn borst bij het woord 'ex' en dat ze me helemaal niet meer nodig had. Had ze niet door dat ik alles opofferde voor haar? Of dat ik op het punt stond om alles voor eens en voor altijd op te lossen? Nee, ze hoefde me niet meer. Misschien maar beter ook. Misschien moest ik alles maar laten varen, terug van Leuce houden, zo kon ik toch ook gelukkig zijn? Ik besloot om er maar geen woorden aan vuil te maken. Hoe liever ik deed, hoe erger. "Best." Ik draaide me om en liep met de twee glazen - het ene slechts half gevuld - terug naar Leuce. "Hier." Ik gaf haar het volle en forceerde een brede glimlach voor ik van mijn glas dronk. "Heb je zin om te dansen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Everything I've loved became everything I lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything I've loved became everything I lost   Everything I've loved became everything I lost Emptyma aug 07, 2017 7:52 pm

Persephone
Ik keek toe hoe hij weg liep en moest mezelf met alle macht bij elkaar houden. Ik beet stevig op mijn lip toen ik het verdriet weer op voelde komen, maar ik zou niet breken voor hem. Vluchtig liep ik de zaal uit, de goden negerend die mijn naam riepen

Leuce.
Ik keek om naar Hades die me een glas aanbod. Ik glimlachte vriendelijk en pakte hem aan, waarna ik gretig een slok nam. Ik was vergeten hoe vervelend sommige goden ook al weer konden zijn. "Natuurlijk wil ik dansen." Glimlachte ik en ik nam zijn arm aan. "Ach, kore verlaat het feest nu al. Ze ziet er niet zo goed uit." Zei ik met zachte stem terwijl ik Hades aan keek
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Everything I've loved became everything I lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything I've loved became everything I lost   Everything I've loved became everything I lost Emptyma aug 07, 2017 7:57 pm

Ze nam gretig een paar slokken en ik lachte even. "Ik zou er wat van zeggen, maar ik begrijp je. Na vijf eeuwen dood zijn, zou ik ook wel snakken naar een glas wijn." Ze nam mijn arm vast en ik sloeg de mijne om haar heupen heen. Als ik mijn andere hand vrij had, had ik ze alle twee daar gelegd. Nu schuifelden we zacht heen en weer, terwijl we af en toe een slok namen van ons glas. "Hmm." Verzuchtte ik. "Ik heb mijn wijnglas over haar gemorst. Ze zullen wel weer denken dat het expres was." Ik keek haar met een glimlach aan. "Het maakt niet uit. Ze zijn hier toch voor jou." Ik drukte een kus op haar wang. "Zijn er geen goden waarmee je een praatje wilt maken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Everything I've loved became everything I lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything I've loved became everything I lost   Everything I've loved became everything I lost Emptyma aug 07, 2017 8:06 pm

Persephone
Ik probeerde me uit alle macht uit die jurk te wurmen maar het leek haast onmogelijk. Toen ik hem eindelijk rond mijn enkels had liggen liet ik een diepe zucht klinken en liet mezelf op het bed vallen. Ik hoorde het geklop op mijn deur niet en schrok even toen Hermes opeens er was. "Het spijt me, ik wist niet dat je.." mompelde hij terwijl hij achteruit liep. "Het is oke." Zuchtte ik en ik kwam overeind. "Help me, kies een jurk uit waarin ik er zo ontzettend sexy uitzie , maar niet alsof het lijkt dat ik de aandacht probeer te stelen." Zei ik en ik wees hem mijn kast. Al snel kwam hij met een jurk tevoorschijn waarvan ik ontzettend moest grijnzen, die zou perfect zijn.

Leuce
"Deed je het ook expres dan?" Vroeg ik en ik nam nog een slok. "Het maakt inderdaad niet uit nee. En nee, ik kan iedereen nog spreken voor hoelang ik ook wil. Maar op dit moment ben ik met niemand liever dan met jou."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Everything I've loved became everything I lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything I've loved became everything I lost   Everything I've loved became everything I lost Emptyma aug 07, 2017 8:11 pm

Ik trok een geniepige grijns toen ze me aankeek. Ze zag er goed uit in die jurk en zeker wanneer ze me aankeek van achter haar wijnglas. "En zo de toorn van een zwangere vrouw op mijn hals halen? Nee." Ik trok haar een beetje dichter tegen me aan terwijl ik haar van bovenaf bekeek. "Dat zou ik niet durven." Ik nam nog een slok van mijn glas wijn en keek weer over haar schouder. "Je ziet er knap uit vanavond." Fluisterde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Everything I've loved became everything I lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything I've loved became everything I lost   Everything I've loved became everything I lost Emptyma aug 07, 2017 8:18 pm

Leuce.
Ik glimlachte en nam een slokje van mijn wijn. "Wat? Dit oude ding? Ik heb helemaal niet mijn best gedaan hoor." Grinnikte ik en ik vlijde me tegen Hades aan. "Dankje." Antwoorde ik en ik sloot even genietend mijn ogen.

Persephone
Ik kwam weer binnen via de grote entree en ik hoorde hier en daar de gesprekken verstommen. Mooi. Precies waar ik op hoopte. Met een betoverende glimlach liep ik door de zaal heen en accepteerde ik Apollo zijn uitnodiging voor een dans
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Everything I've loved became everything I lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything I've loved became everything I lost   Everything I've loved became everything I lost Emptyma aug 07, 2017 8:30 pm

Ik lachte kort om haar grapje. "Maak dat een ander maar wijs. Alhoewel dat je er in eender welk kledingstuk knap uitziet." Ik glimlachte en was juist van plan om mijn ogen even te sluiten toen ik Persephone zag binnenlopen. Oh mijn hemel. Toen ze Apollo's hand vastnam, begon het mij plots te dagen dat ik haar met open mond stond aan te gapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Everything I've loved became everything I lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything I've loved became everything I lost   Everything I've loved became everything I lost Emptyma aug 07, 2017 8:38 pm

Persephone
Apollo had me dicht tegen hem aangetrokken en ik liet het toe, het voelde wel prettig om weer eens stevig vast gehouden te worden door een man. Ik merkte de blikken wel en ik glimlachte vol zelfgenoegen. Toen hij me een rondje liet draaien zag ik dat Hades met open mond naar me keek en ik grijnsde.

Leuce
Mijn gezicht begin te vertrekken toen ik zag hoeveel aandacht Persephone kreeg van het mannelijke gezelschap, en ik leek wel te gaan onweren toen ik zag dat Hades zijn ogen niet van haar af kon houden. "Ik begrijp de commotie niet. Zo mooi is ze niet eens." Siste ik pissig
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Everything I've loved became everything I lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything I've loved became everything I lost   Everything I've loved became everything I lost Emptyma aug 07, 2017 8:46 pm

Ik wist dat Leuce tegen me aan het praten was waarschijnlijk, maar ik schrok pas op uit mijn gedachten toen ik Kore's grijns zag. Ik wist dat ik moest wegkijken. "Hmm?" Ik nam nog een slok wijn en had daarmee mijn glas leeg. "Ze kijken gewoon omdat ze danst terwijl ze zwanger is." Ik was zelf ook niet overtuigd van mijn leugen. "En daarbij als ze niet naar jou kijken. Je hebt aandacht van mij." Ik duwde nog een kus tegen haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Everything I've loved became everything I lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything I've loved became everything I lost   Everything I've loved became everything I lost Emptyma aug 07, 2017 8:50 pm

Leuce
Ik gromde nog wat binnensmonds maar zuchtte toen. Ik had Hades tenminste, dat kon zij niet zeggen. "Je hebt gelijk." Glimlachte ik. "Enig idee of er nog wat op de planning staat?" Vrieg ik toen terwijl ik mezelf nog wat dichter tegen hem aan drukte

Persephone
Apollo werd afgetikt door Hermes en glimlachend liet ik me in zijn armen rond zwieren. Ik vermaakte me op dit moment prima, en de aanbiddende ogen van Hermes vrolijkte me ook altijd op. "Je bent mijn grootste steun Hermes , ik weet niet wat ik zonder je had gemoeten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Everything I've loved became everything I lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything I've loved became everything I lost   Everything I've loved became everything I lost Emptyma aug 07, 2017 8:55 pm

"We kunnen zelf beslissen wat er nog op de planning staat." Ik zag dat ze haar glas leeg had en gaf onze glazen mee aan de dichtst bijzijnde bediende. Over haar schouder zag ik dat ze met Hermes aan had dansen was, dus besloot ik om mijn beste dansmoves boven te halen bij Leuce.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Everything I've loved became everything I lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything I've loved became everything I lost   Everything I've loved became everything I lost Emptyma aug 07, 2017 9:34 pm

Hermes
Ze zag er zo verdomd mooi uit. Ik weet dat het verkeerd is om nu zo naar haar te verlangen, maar als ik nu mijn kans niet pakte zou het nooit wat worden. Dit keer leek het echt over tussen hen. De muziek switchte naar een wat zwoelere muziek en ik trok haar dichter tegen me aan. Gewillig liet ze me haar leiden en liet ik mijn handen op haar heupen rusten. Een pluk haar had zich van de rest los gemaakt en ze stopte het voorzichtig terug achter der oren. Ze legde haar hoofd tegen mijn borst aan en ik leunde met mijn kin op haar hoofd. Dit moment mocht voor mijn part wel eeuwig duren

Persephone
Ik genoot van de warmte van Hermes zijn lichaam en liet me dieper wegzakken in het prettige gevoel. De muziek ging over in een Spaans klinkend iets en vanzelf gingen mijn heupen er op bewegen, en Hermes reageerde er op
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Everything I've loved became everything I lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything I've loved became everything I lost   Everything I've loved became everything I lost Emptyma aug 07, 2017 9:44 pm

Op een bepaald moment had Zeus met een subtiele blik naar mij gevraagd of hij even met Leuce mocht dansen. Ik stond het hem toe, omdat ik dankbaar was dat ik nu eindelijk een goed moment had om die dolk op te halen die hij blijkbaar niet op tijd had kunnen verstoppen. Toen ik echter bij het luik was, trok ik mijn ogen verbaasd open. Zocht je iets? - Hermes. Ik gromde een gevloek, liet het luik dichtvallen en keek snel om mij heen of iemand me niet gevolgd was. Vuile, vuile rat. Ik beende met blik op onweer terug naar de feestzaal, maar mijn handpalmen gingen pas echt jeuken toen ik hem zo bij Persephone zag staan. Ik nam hem beet aan de achterkant van zijn kraag en sleurde hem hardhandig de gang op, waar ik hem met een klap tegen de muur losliet. "Blijf met je tengels af van mijn eigendommen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Everything I've loved became everything I lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything I've loved became everything I lost   Everything I've loved became everything I lost Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Everything I've loved became everything I lost
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I loved you endlessly

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: