Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Tell me, what is going on?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Tell me, what is going on? Empty
BerichtOnderwerp: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? Emptyma nov 18, 2013 10:05 pm


Ik had de trouwring van Hades aan een ketting vast gemaakt en om mijn nek gehangen. Zo veel mensen hadden zich zorgen gemaakt om me, dat ik maar weer was begonnen met wat eten naar binnen werken. Ik zag er nog lang niet zo uit als vroeger, maar het was al beter volgens Hermes. Elke dag hield hij me gezelschap. Hij had me ook mijn mobiel gegeven, en drukte me op het hart dat ik hem áltijd bij me moest hebben. Ik snapte niks van die gozer soms. Opeens voelde ik twee armen om me heen, en geschrokken draaide ik me om. ''Sorry Persephone.'' fluisterde Hermes voor hij zijn hand over mijn mond sloeg en we samen verdwenen.

Geschrokken sloeg ik mijn ogen open. Ik zat in de tuinen van de onderwereld. Ondanks dat het er prachtig uit zag sloeg de kilte gelijk om me heen. ''Hermes?'' riep ik, waarom was ik hier? Verward keek ik om me heen, op zoek naar iets of iemand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Tell me, what is going on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? Emptyma nov 18, 2013 10:17 pm

Het duurde lang voor ik Charon ervan had overtuigd me helemaal de onderwereld door te brengen met de veerboot. Het was een andere stroom dan de Styx, en hoewel hij ervaren was had hij toch geen kennis van het andere meer bewegende water die in de onderwereld stroomde. De grotere zeeën, daar was hij niet tegen opgewassen, maar de boot wel en dáárom pleitte ik er juist voor dat hij me bracht. "Ik verhoog je salaris," Had ik hem in die vreemde doodse taal aangekondigd. Hij schudde zijn hoofd. "driedubbel?" Hij werd voor reden vatbaar, maar graag deed hij het niet. De rest van de reis verliep trouwens akelig en het gebeurde zelfs meerdere keren dat de oorspronkelijke ferry werd afgestoten tegen de wand van Elysium. We werden niet toegelaten in het oord van de goeden, daar waar zij gingen die goed geleefd hadden. Ik had al vele slechte dingen op mijn geweten, van Charon wist ik dat natuurlijk ook. We moesten rondvaren, het was allemaal geen gemakkelijke klus. Maar uiteindelijk stond ik op het eiland, waar ik al in eeuwen niet meer geweest was. Waar ik wenste nooit meer te zijn. Ik zag de witte populier al vanaf de kust op het hoogste punt van het kleine eiland staan en mijn hart zonk me in de schoenen toen ik zag wie daar stond. Was zij een illusie, of niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Tell me, what is going on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? Emptyzo nov 24, 2013 5:48 pm


Angstig bleef ik om me heen kijken, er hing een dikke mist, en mijn ogen waar niet gewend aan het duistere licht dat hier rond hing. Het was licht, maar alsnog zwaar op de ogen. Vooral als je net uit de tuinen werd genomen van de Olympus, en hier gedropt werd nog geen seconde later. Onzeker bleef ik toen maar staan, er zal zo meteen toch wel duidelijkheid komen. Sorry had Hermes gezegd, maar waarvoor. Was dit weer een van zijn domme grapjes? ALs dat zo was dan kon hij het wel snel ongedaan maken, tenzij hij zometeen de wind van voren wou krijgen. Hoe haalde hij het in zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Tell me, what is going on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? Emptyzo nov 24, 2013 6:01 pm

Niet een, nee twee gedaantes. Persephone herkende ik meteen, maar wie was de andere? Hadden ze elkaar al tegengekomen, of niet? Waarom zat de gestalte die ik niet herkende zo ineengedoken? Wie was ze? Kore stond op een lagere hoogte, maar mijn hart klopte in mijn keel. Als zij daar als haar normale zelf stond, op mijn verzoek aan Hermes, dan was die andere persoon wel een zeer onverwachte wending. Niemand kon hier zomaar komen: De delen van de onderwereld waren afgeschermd en hielden de doden waar ze hoorden, Charon bracht niemand er heen - of wist hij iets wat ik niet wist? - , mensen en halfgoden al zeker niet, en ik dacht dat Hermes wel gesteld was op zijn goddelijke leven. Hoe.. Mijn adem stokte toen ik Kore naar me kijken zag en op hetzelfde moment de gestalte zag bewegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Tell me, what is going on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? Emptyzo nov 24, 2013 6:07 pm


Als een opgejaagd dier keek ik om me heen, opzoek naar iets wat mij hou vast kon bieden, iemand die me uitleg kon verschaffen. En daar stond hij. Zo ver van me weg, letterlijk en figuurlijk. De man waarvan ik dacht dat het de liefde van mijn leven was, en die ik naar mijn gedachten nooit meer zou zien. Hij stond ook stil, en voor een moment stonden we oog in oog met elkaar. Hij keek zo verward, van slag. Ik wende mijn blik af en keek ergens in de verte. Dus hiervoor ontschuldigde Hermes zich. Hij was in een van de plannen van Hades betrokken geraakt. Alles begon langzaam op zijn plekje te vallen, en ik was zo blij dat ik inderdaad de telefoon van Hermes bij me had. Ik keek weer op, om naar Hads te kijken. Wat was er aan de hand?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Tell me, what is going on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? Emptyzo nov 24, 2013 6:33 pm

Ze keek me aan met grote ogen, maar wende haar blik toen weer af. De puzzelstukjes vielen in elkaar, ze had het door. Maar had ze de andere persoon al gezien? Blijkbaar niet. Ze keek me aan met een verwarde blik, en ik was zelf even verward. Ik liep naar haar toe, maar het duurde wel een tijdje voor ik er was. Ondertussen dacht ik hoe ik dingen brengen moest, maar nooit wist ik een goede openingszin. Eindelijk was ik er, hoe klein het eiland ook was: het was wel steil. En de rare mist die er hing hielp er ook niet op. "Kore.." mompelde ik. Ik bleef op een afstandje staan, maar ik kon het niet helpen om steeds naar boven te kijken waar ik de andere persoon gezien had, wie was ze? "Dit eiland.. Ik moet naar boven. Nu."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Tell me, what is going on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? Emptyzo nov 24, 2013 6:36 pm


Ik keek hem aan terwijl hij langzaam zijn weg naar mij toe maakte, de steile paden van het eiland aftastend. "Kore.." mompelde hij toen hij uiteindleijk voor me stond, en ik kon niks dan zwijgend naar hem staren. Hij stond nog een eindje van me weg, maar keek de hele tijd omhoog, alsof hij naar iets zocht. "Dit eiland.. Ik moet naar boven. Nu." zei hij en onbegrijpend fronsde ik mijn wenkbrauw. ''Waarom moet je naar boven? Waarom ben je hier? Waarom ben ik hier?'' vroeg ik in een adem. Zo veel vragen zwierven al maanden door mijn hoofd heen, en misschien was nu wel het enige moment voor antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Tell me, what is going on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? Emptyzo nov 24, 2013 6:44 pm

"Waarom moet je naar boven?" Ze fronste haar wenkbrauwen geconcentreerd, trachtend het te begrijpen maar het lukte niet. "Waarom ben je hier? Waarom ben ik hier?" We hadden elkaar zo lang niet gezien, ik zou blij moeten zijn maar hier en nu.. ik was het niet. Ik liep langs haar heen het steile pad op. "Onverwachte wending.." Murmelde ik. "Ik was hier om jou het een en het ander uit te leggen, maar nu.." Ze volgde me maar als ze wou, ik moest gewoon zo snel mogelijk naar de top.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Tell me, what is going on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? Emptyzo nov 24, 2013 6:53 pm


Hij liep weer langs mij heen, richting het steile pad. "Onverwachte wending.." Murmelde jok. "Ik was hier om jou het een en het ander uit te leggen, maar nu.." antwoordde hij, maar ik nam geen genoegen met een half gebakken antwoord. Nog steeds in de war volgde ik hem. ''Wat uit te leggen? Waarom op dit eiland? En waarom moet je nu in een keer weer weg?'' Ik bestookte hem met vragen, want dat was waarschijnlijk de enige manier om misschien nog enigzins grip te krijgen op dit hele verhaal, want het was niet te bevatten voor mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Tell me, what is going on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? Emptyzo nov 24, 2013 7:04 pm

Ze volgde me vrijwel meteen, ik had niets anders verwacht. "Wat uit te leggen? Waarom op dit eiland? En waarom moet je nu in een keer weer weg?" Ze vuurde vraag na vraag op me af, ik had niet eens deftig tijd om te denken. "Wat uit leggen? Ik ga geen sorry zeggen, Kore. Leuce was speciaal voor mij, maar je snapt dat niet. Dit is de plaats waar ze dood gegaan is, die boom bovenop het eiland.." Ik bukte me snel om een afgevallen blad op te rapen en draaide me tijdens het lopen om zodat ze het zag. "Is zij. Haar lichaam toch, tenminste, voor zover ik weet." Ik hield het even voorzichtig vast en liet het toen wegwaaien. Er was een stevige wind, maar ik bleef er goed de pas in zetten. "En ik zag hier iets wat er niet hoort te zijn, naast ons getweeën dan."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Tell me, what is going on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? Emptyzo nov 24, 2013 7:35 pm


"Wat uit leggen? Ik ga geen sorry zeggen, Kore. Leuce was speciaal voor mij, maar je snapt dat niet. Dit is de plaats waar ze dood gegaan is, die boom bovenop het eiland.." zei hij terwijl hij even bukte om iets op te pakken en zich daarna naar me om te draaien. Hij liet me een blad zien en ik keek er naar. "Is zij. Haar lichaam toch, tenminste, voor zover ik weet." Hij liet het blad weer weg waaien, om daarna weer stevig door te lopen. "En ik zag hier iets wat er niet hoort te zijn, naast ons getweeën dan." zei hij toen en onbegrijpelijk schudde ik mijn hoofd. ''Wat zag je dan?'' vroeg ik en ik probeerde hem bij te houden. ''Je hebt gelijk, ik zou mijn excuses aan moeten bieden omdat ik op haar leek met mijn transformatie. Maar het heeft me wel geholpen met het feit dat ik besefte dat zij het was die nog altijd je hart had. Dus doe ik het niet.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Tell me, what is going on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? Emptyzo nov 24, 2013 7:42 pm

Ze leek het nog steeds niet te vatten en ik moest toegeven dat ik er zelf ook niet veel van snapte. "Wat zag je dan?" Vroeg ze. Ik aarzelde, hoe kon i iets uitleggen wat ik zelf ook niet snappen kon? Ze ging door, ik hield er stevig de pas in. "Je hebt gelijk, ik zou mijn excuses aan moeten bieden omdat ik op haar leek met mijn transformatie. Maar het heeft me wel geholpen met het feit dat ik besefte dat zij het was die nog altijd je hart had. Dus doe ik het niet." Ik wou zuchten maar hield mijn adem in. "Nee, ik ben niet van plan de liefde van mijn leven meteen op te geven nadat ze dood is. Zou jij dat wel doen dan? Je vergeet een persoon niet, oké. Ik ben Leuce niet vergeten. En ik zag iemand toen ik beneden was, en jij was het niet maar het was ook zij niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Tell me, what is going on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? Emptyzo nov 24, 2013 7:51 pm


Hij hield er de stevige pas in. "Nee, ik ben niet van plan de liefde van mijn leven meteen op te geven nadat ze dood is. Zou jij dat wel doen dan? Je vergeet een persoon niet, oké. Ik ben Leuce niet vergeten. En ik zag iemand toen ik beneden was, en jij was het niet maar het was ook zij niet." Ik beet even op mijn lip en knikte. ''Ik zou het niet doen. Dus ik snap het wel.'' mompelde ik en ik liet even een zucht klinken. ''Hoe kan hier iemand nou zijn? Was het geen dode? Of was het misschien Hermes?'' vroeg ik en ik wachtte op zijn antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Tell me, what is going on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? Emptyzo nov 24, 2013 8:20 pm

Ik draaide me kort om en zag haar verbouwereerd op haar lip buiten. Maar ik draaide me vrijwel meteen om, we waren bijna boven "Ik zou het niet doen. Dus ik snap het wel." Hoorde ik haar heel stil mompelen. "Hoe kan hier iemand nou zijn? Was het geen doden? Of was het misschien Hermes?" Ze veranderde naar het andere onderwerp toen ik niet antwoordde. "Nou, dat wil ik dus uit gaan zoeken." Ik zweeg voor de rest van de wandeling naar boven. Op het einde nam ik een klein sprintje. Ik kwam uit op de open plek waar de boom stond, midden in een veld van hoogstaand gras. Maar van hier zag ik niemand, waar was ze heen gegaan? Ik wist vrijwel zeker dat het een vrouw was geweest. Toen ik van een afstand om de boom heen liep, zag ik het meisje weer zitten: nog steeds ineengedoken. Maar nu keek ze op, haar gezicht was half opgezwollen en nat van de tranen. Ik naderde haar voorzichtig, terwijl ik verwachtte dat ze weg zou sprinten. "Rustig, sssht."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Tell me, what is going on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? Emptyma dec 16, 2013 10:46 am


"Nou, dat wil ik dus uit gaan zoeken." antwoordde hij uiteindelijk, maar zei voor de rest niks terwijl hij verder naar boven liep. Op een gegeven moment begon hij een sprintje te trekken, en zo goed en kwaad als het ging strompelde ik achter hem aan. Hij liep om de boom heen, en ik volgde hem. Opeens zag ik een gestalte zitten, en bleef staan terwijl Hades voorzichtig naar haar toe liep. "Rustig, sssht." suste hij haar. Ik beet op mijn lip en wachtte af
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Tell me, what is going on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? Emptywo dec 18, 2013 11:48 pm

"Mijn naam is Hades, God van de onderwereld." Ik liep dichter naar haar toe terwijl ik haar gerust probeerde te stellen. Zelf probeerde ik ook rustig te zijn, maar het lukte niet volledig want ik was nu zelf wel erg gespannen. Ze was een nimf, ik wist het zeker. Haar gitzwarte haren, die speciale grote ogen en de perfecte gelaatstrekken. Maar wat deed ze hier dan? Ze keek me aan met die mooie kijkers wijd opengesperd. "Wat is je naam?" Ik hurkte naast haar neer en zocht steun bij de boom. Eerder emotioneel dan, ik moest het gewoon aanraken omdat het een deel van haar was. Van Leuce.. Ik staarde even naar het schors en voelde eraan met mijn vingers, voor ik terug naar het meisje keek. Ze kon haar ogen niet van me afhouden en praatte niet, maar antwoordde toen uiteindelijk: "Amarante" Het antwoord gonsde door haar hoofd, in het oud-grieks dan nog wel. Ze had geen stem, kon helemaal niet praten. Ze bewoog haar lippen niet eens. Het was een soort van echo, en het feit dat ze nog in zo'n oude taal sprak maar mij wel verstond was eigenaardig. Ik paste mijn taal echter wel vlotjes aan zodat het makkelijker was voor haar. "Amarante, mooie naam. Mag.. ik..?" Ik had mijn oud-grieks de laatste tijd niet meer geoefend, maar ik aarzelde meer omdat ik niet wist hoe ze reageren ging. Voorzichtig hief ik mijn vrije hand op en trok mijn handschoen uit. Vervolgens wreef ik een paar tranen van haar wangen af. Ze liet me doen en keek me nog steeds aan. Ik dacht even na over de woorden die ik moest gebruiken om mijn volgende vraag te stellen. "Waarom ben je hier? Hoe ben je hier terecht gekomen?" Ze fronste haar wenkbrauwen even en trok een raar grimas terwijl ze naar mijn woorden luisterde. "Je praat raar voor een god.." Ze zei nog iets maar ik verstond van het tweede deel geen snars. "Ik versta je niet, kan je jezelf even traag herhalen?" Verontschuldigde ik me. "Ik weet het niet." Knikte ze, dit maal veel trager pratend. Ze keek me indringend aan. Ik vond het heel merkwaardig, het was zo raar. "Ik herinner me dat ik hier met iemand was, alleen weet ik niet meer wie en werd het zwart voor mijn ogen. Toen ik wakker werd herinnerde ik me niets meer.. En sindsdien zit ik hier, dat was al heel lang geleden.." Ik knikte en zuchtte. Dit was heel héél erg raar. Ze keek om me heen en knikte richting Persephone. "Wie is zij?" Ik zuchtte, ik wist niet echt hoe ik haar moest voorstellen. "Ze heet Kore, ze woont bij mij. Ik heb een paleis," Ik draaide me half om en keek naar het uitzicht vanaf hier, tot voor kort had ik er geen aandacht aan besteed. Maar ik wist dat als je de boom vanaf mijn balkon zien kon, dat je omgekeerd ook het paleis kon zien vanaf hier. Ik wees naar het gebouw dat helemaal in de verte opdoemde, gelukkig was het nog een beetje te zien tussen de mist door. "daar staat het. Kom met me mee, je kan hier niet blijven zitten." "Ik ken je niet. En zij ziet er niet zo vrolijk uit.." "Je bent helemaal alleen op dit eiland, ik ben de eerste persoon die je in al die tijd ziet. Grijp je je kans niet om hier weg te komen nu je die eindelijk hebt?" Ze twijfelde en stemde uiteindelijk in. Ik draaide me om richting Persephone. "Ze komt met ons mee," ik sprak weer in onze gebruikelijke taal zodat ze me nu toch tenminste verstaan kon. Amarante kon dat ook, wist ik onderhand al. "maar ik wil nog even blijven.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Tell me, what is going on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? Emptydo dec 19, 2013 9:28 pm


"Mijn naam is Hades, God van de onderwereld." sprak hij terwijl hij dichter op het wezen af liep. Gelaten bleef ik op een afstand staan, niet wetend of ik hem nou moest volgen. ''Wat is je naam?'' vroeg hij terwijl hij naast haar neer hurkte. Ze keek hem met haar ogen wagenwijd open aan, zwijgend, en na een lange stilte begon Hades in een oude taal terug te brabbelen. Ik kon de taal wel herkennen, maar niet begrijpen.. Ik zou het vast geleerd hebben vroeger. Ik sloeg mijn armen over elkaar heen en keek een beetje hulpeloos om me heen. Het gesprek wat er tussen Hades en het meisje liep kon ik niet volgen, en ik zag Hades af en toe kleine gebaren maken. Ze leken ergens het niet over eens te zijn, maar uiteindelijk zag ik aan haar gezicht dat ze ergens mee instemde. "Ze komt met ons mee,"sprak Hades toen hij zich naar mij omdraaide. "maar ik wil nog even blijven.." Ik knikte even en keek naar het meisje. ''Weet je al waar ze vandaan komt? Zeg maar wanneer je terug wilt gaan.'' antwoordde ik hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Tell me, what is going on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? Emptydo dec 19, 2013 9:52 pm

Persephone knikte terwijl ik terug recht stond. "Weet je al waar ze vandaan komt?" Vroeg ze en ik keek even terug naar de nimf waarover we het hadden voor ik haar antwoordde. "Ze zei dat ze hier al lang zit maar zich niets meer herinneren kan, behalve dat ze hier met iemand was waarvan ze ook niets meer weet. Ze werd hier plots wakker." Ik liep een klein stukje naar achteren. "Zeg maar wanneer je terug wilt gaan." Ik knikte en liep een stukje door het gras naar achteren om terug het volledige uitzicht te zien van de plek. Het was er nog steeds waanzinnig mooi, en daar was ik tevreden mee. Amarante hees zichzelf overeind en keek me aan. "Kan zij de taal niet?" Gebaarde ze naar Kore. Ik schudde mijn hoofd. "Geen idee," sprak ik terug. Ze bleef voor de rest stil. Plots zag ik haar raar draaien. "Ik.. Ik voel m-" Haar stem in mijn hoofd stierf weg toen ze neerviel. Ik schoot naar voren om haar te helpen, maar voelde me zo plots zo flauw als wat. Ik viel voorover. Het werd zwart voor mijn ogen.

Leuce:"Kore.." Mijn stem klonk zwak, deze hele verschijning was zwak maar het was het enige wat ik kon doen om haar te bereiken. Voor deze ene keer. Kon ze me wel zien, kon ze me wel horen? Ik stond vlak voor haar, zij als enige die nog bij bewustzijn was. "Ik heb niet zoveel tijd, want ik gebruik de levenskrachten die zich op dit eiland bevinden. Dat wil zeggen Hades, die boom en mijn nieuwe lichaam.. Begrijp je? Mijn naam is Leuce, Hades heeft vast wel over me verteld." Ik liet mijn blik even naar hem toe glijden. Hij was zoveel ouder en wijzer nu, en nog steeds gaf hij zichzelf alle schuld..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Tell me, what is going on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? Emptydo dec 19, 2013 10:05 pm


"Ze zei dat ze hier al lang zit maar zich niets meer herinneren kan, behalve dat ze hier met iemand was waarvan ze ook niets meer weet. Ze werd hier plots wakker." sprak hij terwijl hij om keek naar het meisje dat ik daar zag zitten. Het meisje kwam ook overeind, en leek iets te zeggen tegen tegen hem. Weer gaf hij haar antwoord, en ik wist dat het over mij ging, omdat ze naar mij gebaarde. Opeens begon het meisje te draaien en viel ze ter aarde, en nog geen seconde later lag Hades er naast. ''Hades!'' gilde ik en ik rende naar hem toe. ''Hades!'' riep ik zijn naam nog een keer terwijl ik bij hem neer knielde. "Kore.." klonk opeens een zachte stem achter me, en met een ruk draaide ik me om. Ik zag een prachtige vrouw staan, de vrouw die ik had nagebootst op de Olympus vaak genoeg. "Ik heb niet zoveel tijd, want ik gebruik de levenskrachten die zich op dit eiland bevinden. Dat wil zeggen Hades, die boom en mijn nieuwe lichaam.. Begrijp je? Mijn naam is Leuce, Hades heeft vast wel over me verteld." Ik knikte sprakeloos. ''Ja.. Hij denkt altijd aan je, ik kan het aan hem zien. Wat is er?'' vroeg ik aan der, aarzelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Tell me, what is going on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? Emptydo dec 19, 2013 10:15 pm

Leuce:"Ja.. hij denkt altijd aan je, ik kan het aan hem zien. Wat is er?" Vroeg ze aarzelend, na me een paar seconden aangestaard te hebben. Ik sloeg mijn ogen neer, met een kleine glimlach. Maar ik voelde me wel schuldig voor haar, omdat zijn hart nog altijd bij mij lag en niet bij haar. "I-Ik wil het niet.. Begrijp je.." Ik keek haar medelevend aan, het verdriet was duidelijk van mijn gezicht af te lezen. Ik keek naar mijn handen en zag dat mijn huid blauw uitstraalde, het was moeilijk met zo weinig kracht. Ik moest me haasten. "Ik wil dat hij zijn aandacht aan jou besteed, niet meer aan mij. Ik ben weg, maar dat begrijpt hij niet.. Die nimf.." Ik gebaarde naar het fragiele meisje dat daar bij hem lag. "Dat is mijn nieuwe lichaam nu, maar dat ben ik niet helemaal. In dat lichaam ken ik hem niet eens.. Het is ingewikkeld, maar zodra ze terug wakker wordt kent ze hem niet meer."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Tell me, what is going on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? Emptydo dec 19, 2013 10:22 pm


Ze sloeg haar ogen neer en glimlachte even kleintjes. "I-Ik wil het niet.. Begrijp je.." Een medelevende blik kreeg ik toegeworpen, maar dat was het laatste waar ik op wachtte nu. "Ik wil dat hij zijn aandacht aan jou besteed, niet meer aan mij. Ik ben weg, maar dat begrijpt hij niet.. Die nimf.." Ze gebaarde naar het meisje dat Hades lag. "Dat is mijn nieuwe lichaam nu, maar dat ben ik niet helemaal. In dat lichaam ken ik hem niet eens.. Het is ingewikkeld, maar zodra ze terug wakker wordt kent ze hem niet meer." Ik schudde mijn hoofd. ''Ik had al zo mijn vermoedens dat jij het was. Ik kan het in je ogen zien, alleen Hades beseft het nog niet. Wie blijft hier anders ronddwalen. Wie is hier anders wakker geworden alleen, met als enige herinnering dat ze met iemand was tijden geleden voor ze black out ging.'' zuchtte ik. ''Hij gaat er nooit vrede mee hebben dat je weg bent en niet meer terug komt, dat je niet hetzelfde bent als hij beseft dat jij het bent. Dat ik niet hetzelfde ben als jij bent.'' verzuchtte ik. ''En ik kan er niks aan doen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Tell me, what is going on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? Emptydo dec 19, 2013 10:35 pm

Leuce:"Ik had al zo mijn vermoedens dat jij het was. Ik kan het in je ogen zien, alleen Hades beseft het nog niet. Wie blijft hier anders ronddwalen. Wie is hier anders wakker geworden alleen, met als enige herinnering dat ze met iemand was tijden geleden voor ze black out ging" Verzuchtte ze. Ik glimlachte zwakjes. Dat zij het snapte en Hades niet, misschien was dat wel het beste. "Hij gaat er nooit vrede mee hebben dat je weg bent en niet meer terug komt, dat je niet hetzelfde bent als hij beseft dat jij het bent. Dat ik niet hetzelfde ben als jij bent. En ik kan er niks aan doen." Ik wandelde naar haar toe en zakte op mijn knieën naast hen neer. "Vertel het hem dan niet.. Alsjeblieft. Zelfs al ontdekt hij het zelf, zeg dat het niet kan. Bedenk desnoods iets.. Ik.." Mijn vingers wreven door zijn lange haren, nog langer dan daarvoor waren ze. Ik herinnerde me dat ze vroeger maar tot aan zijn schouders waren, op het laatste moment dat ik hem zag er zelfs net over. En nu.. "Ik wil het hem niet zelf zeggen, ik wil niet dat hij me terugziet. Hij zou zien dat ik er wel vrede mee hecht, maar hij zou er kapot van zijn. Kore, ik smeek het je.. Vertel hem dat ik niet meer terug kom. Vertel hem zelf, dat ik het tegen jou gezegd heb. Hij moet afscheid van me nemen en door gaan met zijn leven."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Tell me, what is going on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? Emptydo dec 19, 2013 10:42 pm


Ze liep naar mij en Hades toe en knielde naast ons neer. "Vertel het hem dan niet.. Alsjeblieft. Zelfs al ontdekt hij het zelf, zeg dat het niet kan. Bedenk desnoods iets.. Ik.." Ik keek naar haar vingers die zich een weg zochten door de haren van Hades. "Ik wil het hem niet zelf zeggen, ik wil niet dat hij me terugziet. Hij zou zien dat ik er wel vrede mee hecht, maar hij zou er kapot van zijn. Kore, ik smeek het je.. Vertel hem dat ik niet meer terug kom. Vertel hem zelf, dat ik het tegen jou gezegd heb. Hij moet afscheid van me nemen en door gaan met zijn leven." Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. ''Hij zou er sowieso kapot van zijn. Ik kan het niet aan hem zeggen. Ik heb hem al eerder gekwetst. Dat ging ook over jou, en toen zijn we uit elkaar gegaan. Maar er ging geen dag voorbij dat ik hem niet miste.'' zuchtte ik. Ik keek naar de slapende Hades en ik beet even op mijn lip. ''Misschien wil ik wel niet dat hij dat laatste restje hoop verliest.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Tell me, what is going on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? Emptydo dec 19, 2013 10:48 pm

Leuce:"Hij zou er sowieso kapot van zijn. Ik kan het niet aan hem zeggen. Ik heb hem al eerder gekwetst. Dat ging ook over jou, en toen zijn we uit elkaar gegaan." Antwoordde ze me. Ik knikte en wreef kort over Hades' wang, nog steeds zo'n bleke huid. "Dat weet ik, en het spijt me." Ik keek terug naar haar. "Maar er ging geen dag voorbij dat ik hem niet miste. Misschien wil ik wel niet dat hij dat laatste restje hoop verliest." Ze zuchtte en beet op haar lip, ik deed hetzelfde. "En jij dan, Kore?" Ik liet hem los om haar hand vast te nemen. "Hoe zit het dan met jou.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Tell me, what is going on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? Emptydo dec 19, 2013 10:53 pm


Ze knikte en wreef over hades zijn wang heen. "Dat weet ik, en het spijt me." verontschuldigde ze zich tegenover mij en keek me aan. ''Jij kan er niks aan doen.'' mompelde ik terwijl ik mijn schouders ophaalde. "En jij dan, Kore?" Ik voelde hoe ze mijn hand vast nam, maar trok hem niet los. "Hoe zit het dan met jou.." Weer haalde ik mijn schouder op. ''Ik moet denk ik maar genoegen nemen met de momenten dat hij je wel vergeet. Dat we weer bij elkaar komen. Dat hij zijn koppigheid achterwege laat.'' zuchtte ik en ik keek naar Hades. ''Of misschien moet ik het hem wel zeggen. Maar hij zal me toch nooit geloven.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tell me, what is going on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tell me, what is going on?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Elysion-
Ga naar: