Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Tell me, what is going on?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Tell me, what is going on? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? - Pagina 2 Emptydo dec 19, 2013 11:04 pm

Leuce:Ze haalde haar schouders op maar ik zag dat ze er wel mee in zat. "Jij kan er niets aan doen.." Mompelde ze. "Ik moet denk ik maar genoegen nemen met de momenten dat hij je wel vergeet. Dat we weer bij elkaar komen. Dat hij zijn koppigheid achterwege laat." Ze keek naar hem en leek te twijfelen. Ik liet haar hand los. "Of misschien moet ik het hem wel zeggen. Maar hij zal me toch nooit geloven." Leek ze zich te bedenken. Ik keek terug naar hem. "Ik weet dat je me na kan doen.. En als je wilt, mag je dat gebruiken. Alleen als jij wilt." Ik keek kort naar haar. "En als hij je niet gelooft.. Noem hem dan een malle geit." Ik knipoogde en boog me toen voorover terwijl ik me voor de laatste keer over hem ontfermde. Ik wreef over zijn kruin terwijl ik een korte kus op zijn levenloze lippen duwde. "Ik weet dat ik veel van je vraag, maar dankje. Voor alles." Ik liet hem terwijl voorzichtig los en stond op om haar toen met een definitieve blik aan te kijken. "Zeg dat ik van hem hou." Toen verdween ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Tell me, what is going on? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? - Pagina 2 Emptydo dec 19, 2013 11:09 pm


Ze had mijn hand los gelaten. "Ik weet dat je me na kan doen.. En als je wilt, mag je dat gebruiken. Alleen als jij wilt." Ik voelde haar ogen voor een kort moment op me branden. "En als hij je niet gelooft.. Noem hem dan een malle geit." Ze knipoogde naar me voor ze zich weer naar Hades om draaide. Ze wreef over zijn hoofd heen en duwde een korte kus op zijn lippen. Ik kon het haar niet verbieden, hij was eerst van haar.. "Ik weet dat ik veel van je vraag, maar dankje. Voor alles." Ze liet hem los en stond toen op, om een laatste blik toen naar me te kijken. "Zeg dat ik van hem hou." Ik knikte langzaam naar der, terwijl ik toe keek hoe ze verdween. Ze was nu weg.. En alleen ik kon hem nog helpen.. Ik beet verbeten op mijn lip en hield zijn hand vast, wachtend tot Hades wakker werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Tell me, what is going on? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? - Pagina 2 Emptydo dec 19, 2013 11:19 pm

Ik had het idee dat ik zweefde in een eindeloze leegte, maar ik had er vrede mee. De stilte was aangenaam. Mijn hoofd was leeg, ik dacht aan niets. Toen leek het plots alsof ik vanaf een reusachtige hoogte naar beneden werd gegooid. De grond suisde op mij af, maar net toen ik die zou raken werd ik gered.

Mijn ogen schoten in een flits open. Ik wist niet waar ik was, ik zag niet waar ik was. Een fel, vreemd licht verblindde me haast. Ik moest een paar keer knipperen voor het weg ging en het een persoon onthulde. Kore. "..H..hè?" Ik greep de grond onder mijn handen beet om in te schatten waar ik was. Gras. Was ik nog steeds op het eiland? Mijn hoofd gonsde. Ik sloot mijn ogen opnieuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Tell me, what is going on? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? - Pagina 2 Emptyvr dec 20, 2013 5:42 pm


Ik zag hoe hij langzaam zijn ogen opende, en verward zijn ogen weer dicht kneep. "..H..hè?" stamelde hij verward en ik wreef hem over zijn wang. ''Ssh. Het is al goed..'' mompelde ik en ik keek even om me heen. Het was nog niet gelukt om te verwerken wat er net gebeurd was, en al helemaal niet om te beslissen of ik het aan Hades ging vertellen. ''Je bent in Elysion, waarom weet ik ook niet. Maar je viel opeens ter aarde..'' gaf ik hem ten uitleg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Tell me, what is going on? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? - Pagina 2 Emptyvr dec 20, 2013 8:00 pm

Ik voelde vingers over mijn wang glijden en hoorde hoe ze me gerust probeerde te stellen. Ik was te versuft om naar haar woorden te kunnen luisteren. Toch probeerde ik me er op te focussen. "Ssh. Het is al goed.. Je bent bent in Elysion, waarom weet ik ook niet. Maar je viel opeens ter aarde.." Ik fronste mijn wenkbrauwen, waarom was ik hier nou weer? Het leek alsof ik hier was geweest in een droom. Plots herinnerde ik het me weer. "Juist ja.." Raspte ik, terwijl ik mijn armen wat bewoog om me overeind te duwen. "Het werd me vast op een gegeven moment een beetje te veel." Het was niet leuk om weer toe te moeten geven ten opzichte van Kore. "Help je me overeind?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Tell me, what is going on? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? - Pagina 2 Emptyma dec 23, 2013 10:50 pm


Hij leek diep na te denken, de frons op zijn gezicht werd met de seconde groter, om dan plots met de noorderzon te vertrekken. "Juist ja.." zei hij met een raspende stem. Hij bewoog wat heen en weer, zichzelf overeind duwend. "Het werd me vast op een gegeven moment een beetje te veel." Ik knikte eventjes en glimlachte vriendelijk. ''Dat kan best. Misschien te weinig gegeten afgelopen dagen? Of slaap tekort door het werk?'' opperde ik. Ik wist natuurlijk donders goed dat het niet zo was, maar dat hoefde hij niet te weten. Ik bood hem met liefde een uitweg zodat hij zich niet zo hulpeloos voelde. "Help je me overeind?" vroeg hij toen en ik knikte. Ik stond zelf op en trok hem aan zijn armen omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Tell me, what is going on? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? - Pagina 2 Emptyma dec 23, 2013 11:04 pm

"Dat kan best." Ze glimlachte en ik keek haar aan terwijl ik zo overeind zat. "Misschien te weinig gegeten afgelopen dagen? Of slaap tekort door het werk?" Ze was lief. Veel te lief. Probeerde ze dingen goed te maken omdat ik hier zomaar op de grond beland was, juist hier, en ze zich haar gemene opmerkingen herinnerde? Of was ze gewoon aardig? Het was verdacht, maar ik repte er geen woord over en liet me gewoon meevoeren in het gesprek. "Beide, half dan." Ik wreef kort over mijn gezicht. Waarom voelde ik me plots zo belabberd? Het was alsof alle energie plots uit mij gezogen was.. Ze trok me voorzichtig overeind en toen ik eenmaal versuft op mijn benen stond, liet ik mezelf terug voorover vallen om een houdvast aan haar te hebben. "Sorry dit was ongepast gezien onze situatie." Ik staarde naar mijn handen, waar de trouwring niet meer pronkte. Ik liet haar terug los en zag dat Amarante ook op de grond lag. "Hè, wat is er gebeurd?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Tell me, what is going on? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? - Pagina 2 Emptyma dec 23, 2013 11:14 pm


"Beide, half dan." stemde hij toen in mijn pogingen hem tegemoet te komen met antwoorden. Hij liet zich overeind trekken, maar zakte bijna gelijk weer tegen me aan, greep me aan mijn armen vast om te blijven staan. Ik keek hem even rustig aan en ondersteunde hem. "Sorry dit was ongepast gezien onze situatie." zei hij en hij staarde naar zijn handen. ''Het geeft niet, je bent gewoon nog wat licht in je hoofd.'' antwoordde ik hem, en ik bracht mijn hand naar de ring om mijn nek. Hij had me ondertussen losgelaten en keek naar het onbekende meisje. "Hè, wat is er gebeurd?" vroeg hij toen en ik keek even naar het meisje. De grote liefde van Hades, en hij wist het niet eens. Ik beet even op mijn lip en liet een zucht klinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Tell me, what is going on? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? - Pagina 2 Emptyma dec 23, 2013 11:23 pm

Ze nam me stevig vast aan mijn armen en bleef me recht aankijken, ook al keek ik weg. "Het geeft niet, je bent gewoon nog wat licht in je hoofd." Het tolde. Natuurlijk was ik nog licht in mijn hoofd, wat verklaarde anders dat ik me zo voelde? Toen ik me volledig om had kunnen draaien zonder probleem, bleef ik afwachtend staan en keek ik naar het meisje op de vloer. Wat was haar naam nou weer? Ik herinnerde dat ik met haar aan het praten was, dat ze met ons mee ging komen en we gingen vertrekken, maar toen was er plots niets meer. Ik liep naar haar toe en zag dat ze bewoog. Ze knipperde versuft met haar ogen en sloot ze weer. "We kunnen d'r niet laten liggen.." Mompelde ik en zakte door mijn benen om haar op te heffen. Het lukte moeilijk, vooral omdat ik zelf nog zo slap was. Maar het begon onderhand wel al te beteren. Ik draaide me om met haar in mijn armen, ze was best klein. Eigenlijk zou ik nog langer willen blijven hebben, ik wou hier met Persephone praten.. maar dat kon nu niet. "Ik leg je alles wel uit in het paleis.. Ik wil hier niet nog meer slechte herinneringen aan over houden." Dus liep ik voor haar uit terug naar beneden, en toen we te samen in Charon's boot stapten zei ik niets. Ik vertrouwde er gewoon op dat ze mee kwam, en zo niet dan zou ze maar moeten afwachten of Hermes haar terug zou komen halen. Maar dat was geen deel van het plan..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Tell me, what is going on? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, what is going on?   Tell me, what is going on? - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tell me, what is going on?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Elysion-
Ga naar: