Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Pain`s more trouble than all is worth

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Emptyma dec 30, 2013 9:39 pm


"Oh, kijk nou, dit doet me echt iets.. Hoe lief dat je dat zo graag wilt voor mij." zei hij met een geacteerde vertederheid. Hij trok zijn zwaard van onder zijn harnas vandaan en duwde hem in mijn handen, met de punt naar de vloer gericht. "Maak je handen dan maar vuil en help mij een handje. Toe dan, steek me neer. Of beter, snij mijn nek over. Of mijn polsen... Aderlaten misschien? Toe dan." zei hij uitdagend en hij maakte zijn nek bloot zodat ik er gelijk bij kon. Met een neerbuigende blik keek hij me aan en ik keek even naar het zwaard. Ik liet mijn vinger langs het ijzer glijden. Ik keek hem recht in zijn ogen en stak toen het zwaard met al mijn kracht door zijn schoen heen in zijn voet. ''Goden kunnen niet dood.'' siste ik en ik draaide me om om weg te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Emptyma dec 30, 2013 9:55 pm

Ik grijnsde net op het moment dat ik dacht dat ze niets zou gaan doen, maar dan stortte ze de punt met al haar kracht in mijn rechtervoet. Ik beet in een keer hard in mijn onderlip en liet een luide kreun uit mijn keel ontsnappen, proberend niet te roepen en tegelijk niet te laag te zakken. "Goden kunnen niet dood." Siste ze terwijl ze zich omdraaide. Toegegeven was ze niet slim, ze kon op deze manier gemakkelijk een paar eeuwen van me af zijn - zolang ik maar enorm toegetakeld was. Ik stond half gebogen toen ik het zwaard uit mijn voet trok en haar aan haar arm beet nam om haar terug te trekken. "Honderd jaar is slechts een glimp in de ogen van ons goden," Ik dwong mezelf om terug overeind te gaan staan en het zwaard tegen haar nek te duwen, mijn vingers boorden zich dieper in haar arm. Mijn nagels werden er wit van. "vroeg of laat ben je toch de nagel aan mijn doodskist. Ik ben geduldig. Ik kan wachten." Ik boog me voorover, waarbij ik een kleine stap moest doen, en duwde mijn lippen kort op de hare waarbij ik even op haar lip beet. Ik liet haar los en liet de punt van het wapen uitschieten langs haar wang, wat zorgde voor een kleine jaap. "Nou nou, ik kan maar beter even naar Cerberus gaan. Hij voedt zichzelf niet, helaas. Zal vast mijn zwaard wel willen schoonlikken," en mijn voet, voegde ik er nog in gedachten achteraan.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Emptyma dec 30, 2013 10:05 pm


Hij had gegrijnsd, in gedachten had hij me overwonnen omdat hij dacht dat ik het toch niet zou doen. Net zoals hij tijden terug had gedacht dat ik die vaas nooit naar zijn kop zou gooien. Hij had me bij mijn armen gegrepen en terug getrokken, met mijn rug tegen zijn buik. Ik kon merken dat hij pijn had, want ik hoorde hem zachtjes hijgen. "Honderd jaar is slechts een glimp in de ogen van ons goden," zei hij en hij kwam langzaam weer overeind. Zijn vingers leken zich een weg te zoeken door mijn huid heen, maar op een of andere vreemde manier deed het geen pijn. "vroeg of laat ben je toch de nagel aan mijn doodskist. Ik ben geduldig. Ik kan wachten." Hij boog zich voorover leek het wel, en opeens voelde ik zijn lippen op de mijne, en hij beet op mijn lip. Toen hij me los liet schoot zijn zwaard langs mijn wang en ik voelde het bloed gelijk al over mijn wang druppelen. "Nou nou, ik kan maar beter even naar Cerberus gaan. Hij voedt zichzelf niet, helaas. Zal vast mijn zwaard wel willen schoonlikken," zei hij met een gemene grijns en ik keek hem met een vies gezicht aan. ''Ga maar. Je komt toch wel terug. Want ergens diep in dat kleine verschrompelde hartje van je mis je me.'' zei ik ,waarna ik definitief weg liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Emptyma dec 30, 2013 10:23 pm

"Ga maar. Je komt toch wel terug. Want ergens diep in dat kleine verschrompelde hartje van je mis je me." Zei ze bitter waarna ze definitief wegliep, de gang uit. Toen ze pas echt weg was, probeerde ik mijn voet op te heffen om weg te lopen. Ik slaakte een stille kreet en beet op mijn onderlip, die ik kort aanraakte toen ik bloed proefde. Vervolgens gromde ik en besloot om er maar geen doekjes om te winden, maar elke meter moest ik mezelf blijven aansporen om verder te lopen.

Later die dag, toen de zon op het punt stond om onder te gaan, strompelde ik mijn kamerdeur uit. Ik had mijn voet in een verband gewikkeld en vervolgens in hetzelfde paar schoenen gewurmd. Ik liep als een slak. Ze was wel zo tactisch geweest om in het midden van mijn voet te boren, anders was ik er nu beter vanaf gekomen. Wel ja, eigen schuld. Ik had immers al geleerd moeten zijn dat ik haar niet uitdagen moest, maar goed. Ik zuchtte en hoopte maar dat iedereen wijs zijn mond zou houden op dat stomme nieuwjaarsfeest. Het was het moment waarop Hera zou kiezen wat het verkleedthema het deze keer was, en ik had er weer geen zin in maar we moesten wel. Ze kondigde het later aan omdat het feest driemaal zo lang zou duren door die belangrijke eeuwswisseling...   
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Emptyma dec 30, 2013 10:36 pm


Ik had zo lang boos in de tuin gezeten, proberend mezelf te kalmeren. Er waren mensen langs gelopen, maar die waren wijselijk me voorbij gegaan, niet proberend om een praatje te maken. Waarschijnlijk omdat mijn gezicht op onweer stond ook. Hermes had ik vandaag ook nog niet gezien, maar die zag ik de laatste tijd ook veel minder. Hij vond het niet leuk dat ik veranderd was. Mijn moeder kon er ook niet goed mee over weg. De enige die er enthousiast over was geweest was Aphrodite. Ze kirde gelijk de eerste keer dat ze me zag hoe goed het me stond dat ik me eindelijk vrouwelijker, gewaagder gedurfder ging kleden. Ze had me dan ook nog geholpen met de laatste paar dingen uitzoeken en met een nieuw leven opstarten. Ze had me geleerd hoe ik jongens moest verleiden en naar mijn hand kon zetten. Maar nu was het weer tijd om op te draven bij de andere goden en naar Hera's bekendmaking te luiteren voor het thema van het feest. En de kostuums die ze voor ons al had uitgezocht op te halen. Ik wist dat ze rekening had gehouden met mijn nieuwe look, en dus ook met de kleren die ik aan zou moeten doen. Met een verveeld gezicht nam ik plaats aan de langwerpige tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Emptyma dec 30, 2013 10:59 pm

Ik hoorde het bulderende gelach van Poseidon al vanuit de gang waarin ik liep, en die was minstens twee gangen verder van de feestzaal. Toen ik er eindelijk was, zag ik dat bijna alle goden er al waren. Onder andere Kore. Mijn broer's gelach verstomde toen hij me in het oog kreeg, nog steeds was hij niet vergeten wat ik hem had aangedaan. Maar dat zou straks vast wel terug goed komen, dacht ik. Geef hem een paar glaasjes en hij draait wel bij. De andere goden keken allemaal om. Ik deed mijn best om zo snel mogelijk richting een plaats te strompelen, waarbij ik zeker geen oogcontact met Kore wou maken. Uiteindelijk was het Hera die naar me toe gelopen kwam en me op de lege stoel - die van Zeus zelf - naast haar trok. Ik grijnsde en zei verder niets. Het was wel raar zitten, aan het hoofd van de tafel. Ze tikte op haar glas en maande iedereen tot stilte. Het duurde even, maar uiteindelijk zwegen we allemaal. "Goed, goed. Dit jaar heb ik gekozen voor een heel leuk thema, en zoals gewoonlijk heb ik voor iedereen de kostuums gekozen. Ze zijn echt heel erg leuk, dus probeer ze alsjeblieft niet te ruïneren! Probeer bij het cadeaus geven ook in het thema van het feest te blijven, ja? Dankjewel!" Ze tikte nog even op haar glas, waarmee ze de spanning wou opbouwen. "Het thema van dit jaar is... piraten! Leuk toch? Nou, de bediendes zijn alle kostuums al aan het klaarleggen in de kamers. Dus als jullie nog even wachten, kunnen jullie zo meteen gaan kijken. En betreft het eten.." Ze wees naar Poseidon en Amphitrite. "..het wordt vis en schaaldieren en zo, dus jullie zullen wel een alternatief krijgen. Zo zo, hup hup naar jullie kajuit." Ik rolde met mijn ogen, ze ging er véél te véél in op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Emptyma dec 30, 2013 11:08 pm


Hades kwam de ruimte binnen gestrompeld en ik grijnsde breed. Lekker voor hem. "Goed, goed. Dit jaar heb ik gekozen voor een heel leuk thema, en zoals gewoonlijk heb ik voor iedereen de kostuums gekozen. Ze zijn echt heel erg leuk, dus probeer ze alsjeblieft niet te ruïneren! Probeer bij het cadeaus geven ook in het thema van het feest te blijven, ja? Dankjewel!" Ratelde Hera in een keer, en ik deed meoite om mijn aandacht er bij te houden. "Het thema van dit jaar is... piraten! Leuk toch? Nou, de bediendes zijn alle kostuums al aan het klaarleggen in de kamers. Dus als jullie nog even wachten, kunnen jullie zo meteen gaan kijken. En betreft het eten.." Ze wees naar Poseidon en Amphitrite. "..het wordt vis en schaaldieren en zo, dus jullie zullen wel een alternatief krijgen. Zo zo, hup hup naar jullie kajuit." Ik grijnsde even kort en stond toen op om mijn kleding te gaan bekijken. Ik was nieuwschierig geworden, vooral nu ik dacht aan mijn nieuwe kleding stijl. Als dit een paar eeuwen terug zou zijn had ik waarschijnlijk een nette jurk gekregen als dochter van een koopman. Maar dit jaar twijfelde ik er niet aan en mocht ik piraatje spelen. Toen ik mijn kamer in liep zag ik het kostuum al klaar liggen en ik grijnsde breed. Splendid. Strak en uitdagend, maar toch verhullend. Dit beloofde een mooie avond te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Emptyma dec 30, 2013 11:22 pm

Ik hees mezelf na de aankondiging terug overeind en strompelde weer weg, maar Hera haalde me al snel terug in. "Waarom mank je?" Vroeg ze en ik haalde mijn schouders op. "Cerberus heeft aan mijn voeten lopen kauwen." Loog ik, daar zou ik zeker wel last van kunnen hebben voor een lange tijd. "Niets ernstigs." Ze knikte en liep nog steeds met me mee. Ik liep wat meer naar rechts om haar duidelijk te maken dat ik geen gezelschap nodig had, gelukkig begreep ze het snel. Toen ik eindelijk voor mijn kamerdeur stond en die opende zag ik het kostuum al liggen. Ik zuchtte opgelucht, gelukkig was het iets deftigs. Helaas lag er wel een strik bij voor mijn haren mee samen te binden, dus dat zou er vast belachelijk uit gaan zien. De schoenen waren we laag, gelukkig. Ik ging op bed zitten en begon alles aan te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Emptyma dec 30, 2013 11:35 pm


Ik had een lekkere lange douche gedaan, en toen een mooi lingerie setje aangetrokken. Niet dat ik nog een simpel setje had ondertussen.. Mijn haren zaten in de krulset en mijn make-up bracht ik netjes aan. Ik trok de leerachtige broek aan en het shirtje met de wijde plofmouwen waar het korsetachtige over heen moest. Ik merkte al dat het shirt lager zat zodat mijn decolete wat dieper lag en de onderkant van het shirtje een stukje van mijn buik bloot gaf. Ik trok het zwarte korsetdingetje aan en haalde de krulspelden uit mijn haren, zodat mijn lokken weelderig rond mijn gezicht vielen. Met een grijns zette ik de hoed op mijn hoofd en trok ik de jas aan. Als laatste deed ik de laarzen aan en klopte toen wat denkbeeldig stof van me af. Ik wierp een laatste blik in de spiegel en vertrok toen richting de balzaal, het feest was al eventjes aan de gang. Toen ik de zaal binnen liep zag ik vreemd genoeg een heleboel net geklede dames en heren, toen ik beter keek was ik de enige vrouwelijke piraat. Het thema was piraten, en toch was meer dan de helft gekleed als kooplied. Ik trok kort mijn wenkbrauw op en liep toen naar de tafel waar hapjes verzameld waren en pakte er wat van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Emptyma dec 30, 2013 11:48 pm

Toen ik eindelijk mijn schoenen verwisseld had was het al laat. Ik was veel te laat voor dat stomme feest, goden nog aan toe. Ik zou er ook nooit meer op tijd - in de zin van laat zijn - toekomen, door die stomme voet. Ik hees mezelf van het bed af en bekeek mezelf in de spiegel. Dat stomme pak was meer dan te strak voor mijn postuur - terwijl Hera wel al lang mijn maat wist - waardoor ik genoodzaakt was om een paar knopen open te zetten. En dat hemd eronder met die stomme strik zag er echt heel erg preuts uit. Het was vreselijk, en of dat zelfs nog niet genoeg was had ik mijn haar nu ook op een staart hangen. Langs voren hingen er een paar plukken los uit, omdat ik niet alles samengebonden krijgen kon. Het zag er uit als een grote warboel met die hoed erboven op. Maar ik kon niet weigeren, dus liep ik uiteindelijk toch mijn kamer uit.

In de balzaal zelfs was de eerste die mij opviel Poseidon. Meer gezegd, één grote wandelende vis. De helft dan. Hera had hem een meerminpak gegeven. In principe kon hij makkelijk zelf een staart groeien, als ik het me goed herinnerde, maar dan zou dat betekenen dat hij de hele avond in een bak water moest gaan liggen en dat was ook niet echt de bedoeling. Amphitrite was een sirene en Aphrodite was een waternimf. Ze zagen er alle drie goed uit. Ik kon wel zien dat Hera het wat simpeler voor Amphitrite had willen houden, maar de reden erachter wist ik ook niet. Verder was iedereen net zo deftig als mij gekleed, of tenminste het soort deftig dat mijn kostuum eruit had moeten zien. Zodra Hera me in de gaten kreeg kwam ze met een afkeurende blik op me afgelopen en trok de strik om mijn nek los. "Goden nog aan toe Hades, weet je echt niet hoe je met kostuums om moet gaan?!" "Voor zolang ik wist ben ik de piratenfase al lang ontgroeid."  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Emptydi dec 31, 2013 12:00 am


Een paar mannen waren ook verkleed als piraat, maar de meerderheid was toch overweldigend net gekleed. Hermes kwam op me afgelopen en ik gniffelde eventjes toen ik zijn kleding zag. Hij zag eruit alsof hij een of ander straatschoffie was. ''Staat je goed Hermes.'' grijnsde ik en hij bekeek mijn kleding even. ''Ik weet dat ik er niet zo goed als jou uit zie Kore.'' zei hij met een enorme grijns op zijn gezicht. Ik glimlachte en pakte een of ander cakeje wat op de tafel stond. ''Arrr.'' grijnsde ik. ''Mag ik deze dans misschien van je?'' vroeg hij en ik bekeek hem toen kritisch. ''Alleen als je een fles rum voor me kan jatten schoffie.'' grinnikte ik en hij lachte, waarna hij mijn hand vast pakte en me op de vloer trok. ''Je lijkt nu weer beetje op je oude zelf. Maar dan nog met een gewaagd randje.'' zei hij en ik haalde mijn schouders op. ''Zeg wat je wil Hermes maar ik wordt echt niet meer het zelfde brave meisje als eerst.'' Hij keek even teleurgesteld en liet me toen een rondje draaien. Ik liet hem weer los en liep over de dansvloer heen, dwalend naar iets te drinken. Ik had Aphrodite gezien, en ze zag er beeldig uit in haar kostuum.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Emptydi dec 31, 2013 12:11 am

Ik rolde verveeld met mijn ogen terwijl ik mijn kin hoog in de lucht hield zodat Hera de strik goed knopen kon. Ze zat maar te jengelen over vanalles en nog wat, dat de hapjes niet zo geslaagd waren en hoe Zeus zich vandaag zo irritant gedroeg. Ik draaide mijn hoofd bij om te kunnen kijken naar de tafel vol eten en keek toen terug naar mijn zuster. "Ze zijn toch goed? Stel je niet zo aan. Tegen het eind van de avond heeft Poseidon toch de helft ladderzat weten te krijgen, morgen herinneren ze zich allemaal niets meer. Ze wou mijn haren goed doen maar ik duwde haar handen weg. "En laat dat nu gewoon maar zitten, ga dansen of zo, maar laat mij met rust." Ik nam haar glas wijn, dronk het in één slok uit en gaf het lege glas terug voordat ik me weer omdraaide en de dansvloer op liep om me zo een weg te banen naar de tafel. Onderweg botste ik echter tegen Aphrodite. Ze wierp me een fronsende blik toe. "Wat?" "Je ziet er niet echt anders uit." Ik was eigenlijk wel beledigd, en dat was ook duidelijk te zien. "Nou, leuk dat die belachelijke strikken normaal lijken in jouw ogen." Ze lachte en duwde haar glas in iemand anders' handen. "Ik plaag je maar.. Kom, laten we samen eens dansen. Het is al zo lang geleden." Voor ik protesteren kon trok ze me al mee. Ik kende de muziek helemaal niet en het was ook nogal raar om op te dansen vond ik, maar Aphrodite vond het blijkbaar een hele leuke beat hebben zoals ze zelf meerdere keren zei. 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Emptydi dec 31, 2013 12:18 am


Ik had ook daadwerkelijk een fles rum gevonden, ze stonden gewoon op de tafel met drankjes. Ik grijnsde en griste hem van de tafel af, waarna ik een flinke slok er van nam. ''Kore, zo drink je niet uit een fles.'' klonk mijn vaders stem berispend. Ik draaide me om en zag dat hij ook als piraat was. ''Ik leef me gewoon in in mijn piratenrol. Zo dronken ze altijd op schepen.'' antwoordde ik liefelijk en hij schudde zijn hoofd. Hij pakte de fles af en zette hem op de tafel neer, waarna hij me de dansvloer op trok. ''We maken een dansje kap'tein.'' zei hij en ik grinnikte. Ik liet me over de dansvloer zwieren toen er de juiste muziek voor was, totdat hij op een gegeven moment me los liet en op Aphrodite haar rug tikte. ''Mag ik even aftikken?'' vroeg hij, waarna Aphrodite knikte en haar partner los liet, om met mijn vader weg te dansen. Een beetje verloren stond ik toen op de dansvloer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Emptydi dec 31, 2013 12:27 am

Ze trok me eigenlijk steeds van hot naar her terwijl we dansten, zo erg zelfs dat je het zelfs geen dansen meer noemen kon eigenlijk. Ik was dan ook enorm blij toen iemand haar ten dans vroeg en dat ik haar zo los kon laten. Maar natuurlijk moest je dan wel met de andere persoon zijn danspartner beginnen dansen, want dat waren de gebruiken natuurlijk. "Goden, gaat het nooit eindigen." Murmelde ik binnensmonds met een gepijnigd grimas. Ik nam de handen van mijn nieuwe danspartner vast, tot ik die plots herkende. Ik had tot nu toe al de hele tijd naar mijn voet gestaard, waardoor ik niet gezien had dat Zeus met Kore danste. Meteen zette ik mijn grijns op, want natuurlijk wou ik niets laten zien van mijn pijn. Ik liet mijn blik even over haar outfit dwalen. "Spijtig dat je niet zo'n kort jurkje als Aphrodite draagt, doet meteen af bij die eerste impressie van daarstraks." Ik keek met fijngeknepen ogen op haar neer terwijl ik de jaap op haar wang bestudeerde. Hij viel niet zo op, het leek wel een deel van haar kostuum te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Emptydi dec 31, 2013 12:31 am


Toen ik om keek naar wie Aphrodite eigenlijk ten dans had gevraagd, zag ik dat het Hades was. Op zijn gezicht lag een pijnlijke grimas, en ik kon het niet laten om te grijnzen. Als een zombie pakte hij mijn handen vast om de dans te beginnen, en toen hij opkeek om te ontdekken dat ik het was toverde hij al vlug een glimlach op zijn gezicht. "Spijtig dat je niet zo'n kort jurkje als Aphrodite draagt, doet meteen af bij die eerste impressie van daarstraks." zei hij toen we waren weg gedanst. Hij keek me met samen geknepen ogen aan en ik glimlachte enkel. ''Ach, die jurkjes heb ik nog wel in mijn kast liggen als je ze graag wilt zien.'' zei ik met een glimlach en ik maakte een draai.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Emptydi dec 31, 2013 12:38 am

Ze glimlachte haar meest betoverende lach en trok haar stoute schoentjes aan toen ze me antwoord gaf. "Ach, die jurkjes heb ik nog wel in mijn kast liggen als je ze graag wilt zien." Daarmee bedoelde ze vast niet dat ze ze zou aantrekken en showen, zo was Kore niet. Ik wachtte om haar te antwoorden tot ze onder mijn arm doorgedraaid was. Ik trok haar aan haar hand dichterbij zodat onze gezichten slechts enkele centimeters van elkaar verwijderd waren en ze strak tegen me aanstond. "Wel, als ik toch mag kiezen, ben ik eerder geïnteresseerd in wat er onder die kleedjes zit. Bijvoorbeeld dat je nu die leuke push up bh aan hebt, die ik wel al eens in je kast heb zien liggen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Emptydi dec 31, 2013 12:43 am


Hij trok me aan mijn hand tegen hem aan, en legde zijn hand op mijn rug zodat onze lichamen strak tegen elkaar stonden. Onze gezichten waren enkele centimeters van elkaar verwijderd, en met een stoute blik keek hij me aan terwijl we langzaam verder dansten. "Wel, als ik toch mag kiezen, ben ik eerder geïnteresseerd in wat er onder die kleedjes zit. Bijvoorbeeld dat je nu die leuke push up bh aan hebt, die ik wel al eens in je kast heb zien liggen." zei hij toen en ik grijnsde breed. ''Hoe weet je zeker dat ik die aan heb, en niet een andere leuke?'' zei ik en ik liet mijn hand even langs zijn wang glijden. ''Misschien moet je dat later maar eens onderzoeken, als je tenminste je durft in te laten met een piraat.'' grijnsde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Emptydi dec 31, 2013 12:50 am

Ze grijnsde breed en ik liet haar geen centimeter losser tijdens het dansen. "Hoe weet je zeker dat ik die aan heb, en niet een andere leuke?" Ik lachte terwijl ik mijn hoofd ietwat schuiner hield. "Oh, ik weet het bijna zeker." "Misschien moet je dat later maar eens onderzoeken, als je tenminste je durft in te laten met een piraat." Ze grijnsde bij haar woorden terwijl haar hand langs mijn wang gleed. Ik nam hem beet en draaide haar om, zodat ze nu met haar rug tegen mij aanstond. "Ik ben niet bang van een piraat, en daarbij.. we weten allebei dat je dat niet bent. Ben je veel te braaf voor, veel te preuts.." Ik liet mijn hand langzaam langs haar zij glijden voor ik haar terug omdraaide. "Je daagt helemaal niet genoeg uit."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Emptydi dec 31, 2013 12:55 am


"Oh, ik weet het bijna zeker." had hij lachend gezegd. Hij nam mijn hand beet en draaide me een halve slag om, zodat ik met mijn rug naar hem toe stond. "Ik ben niet bang van een piraat, en daarbij.. we weten allebei dat je dat niet bent. Ben je veel te braaf voor, veel te preuts.." Ik voelde zijn hand langs mijn zij glijden, en ik legde mijn hand boven op de zijne. "Je daagt helemaal niet genoeg uit." zei hij en hij draaide me weer terug. Ik keek hem speels aan en ik glimlachte enkel. ''Misschien ben ik wel klaar met spelletjes spelen. Misschien ben ik wel veranderd in al die tijd dat je in je hol zat.'' antwoordde ik hem simpel en ik gleed met mijn hand over zijn borst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Emptydi dec 31, 2013 1:01 am

Ik voelde haar hand nog steeds van toen ze de mijne aanraakte net. Maar ik had haar terug omgedraaid, dus ze had weer losgelaten. En ze hield mijn aandacht, ik liet mijn blik geen enkele keer afdwalen. Ze zette een speelse blik op. "Misschien ben ik wel klaar met spelletjes spelen. Misschien ben ik wel veranderd in al die tijd dat je in je hol zat." Ik grijnsde enkel. "Ironisch, aangezien je me nu gewoon loopt te plagen. Klaar met spelletjes spelen, zegt ze dan. Ha." Ik volgde met mijn ogen haar hand die over mijn borst gleed en zweeg voor een paar seconden. "Het is me toch nog niet zo duidelijk wat je nu exact wilt eigenlijk."  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Emptydi dec 31, 2013 1:05 am


Hij had enkel een grijns op zijn gezicht. "Ironisch, aangezien je me nu gewoon loopt te plagen. Klaar met spelletjes spelen, zegt ze dan. Ha." zei hij en zijn ogen volgden mijn hand die over zijn borst gleed. Hij zweeg en ik grijnsde vrolijk. "Het is me toch nog niet zo duidelijk wat je nu exact wilt eigenlijk." Ik keek hem even met een onschuldige blik aan en draaide toen uit zijn armen. ''Misschien moet je daar maar snel achterkomen dan.'' zei ik terwijl ik langzaam achteruit liep tussen de dansende mensen door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Emptydi dec 31, 2013 1:21 am

Ze keek me met een van haar onschuldige blikken aan en draaide toen plots onverwachts uit mijn handen. "Misschien moet je daar maar snel achterkomen dan." Ze liep langzaam achteruit tussen de dansende mensen door. "Uitdagend hoor." Ik draaide me half om en nam Amphitrite's hand vast toen ze voorbij liep. Nu Kore wegging had ik mijn handen weer vrij om met haar te dansen.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Emptydi dec 31, 2013 1:27 am


"Uitdagend hoor." zei hij nog en ik rolde met mijn ogen. Toen ik over mijn schouder naar hem keek zag ik dat hij met Amphitrite begon te dansen, en ik schonk voor mezelf een glas rum in. Ik dronk er langzaam van en bekeek de goden die allemaal aan het dansen waren. Het zag er daadwerkelijk leuk uit eigenlijk, al die goden die er zo welgesteld uit zagen, met Hermes als straatschoffie en een enkele piraat hier en daar. En natuurlijk de watermensen die Aphrodite, Amphitrite en Poseidon voorstelden.

Het feest was al een hele tijd bezig, en eindelijk was het tijd om af te gaan tellen. Hades stond ergens met iemand te praten, en vastberaden liep ik naar hem toe onder het aftellen. Net toen het 0 was stond ik voor zijn neus en trok ik hem aan zijn blouse naar me toe, om hem te kussen. ''Gelukkig nieuw jaar sir.'' zei ik en ik keek hem vrolijk aan terwijl ik hem weer los liet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Emptydi dec 31, 2013 1:35 am

Ik hoorde dat ze luid aan het aftellen waren maar het kon me niet echt schelen. Toch draaide ik me om om luid mee te roepen. Ik wou net van mijn eigen glas drinken toen ik volop op de mond gekust werd. Kore, natuurlijk. Ze trok me aan mijn blouse naar beneden. "Gelukkige nieuwjaar sir." Ik grijnsde en nam een flinke teug van mijn glas voordat ik het in haar hand duwde. "Gelukkige eeuwswisseling bedoel je. Brutaal hoor, zo kussen op nul zoals vorige keer." Ik deed een stap opzij en hief mijn hoed voor ik wegliep. Nu kon ik eindelijk terug in mijn kamer gaan zitten, een beetje rust hebben en stoppen met dat constante duel tussen Kore en mij. 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Emptydi dec 31, 2013 4:17 pm


Hij had een enorme grijns op zijn gezicht en sloeg zijn glas met wijn in een keer achterover, waarna hij het in mijn handen duwde. "Gelukkige eeuwswisseling bedoel je. Brutaal hoor, zo kussen op nul zoals vorige keer." zei hij en ik grijnsde. ''Anders stond je er dadelijk zo alleenig.'' gaf k hem als antwoord. Hij tilde zijn hoed ietsjes op als groet en liep toen weg, met zijn voet nog steeds lichtelijk achter hem aan slepend. Ik glimlachte even en ging toen Hermes zoeken voor de afterparty op aarde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pain`s more trouble than all is worth
Terug naar boven 
Pagina 2 van 15Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: