Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Pain`s more trouble than all is worth

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Emptydi dec 31, 2013 4:26 pm

Ik strompelde door de gang richting mijn kamer. Mijn hoofd klopte steeds open en dicht, zo'n barstende koppijn had ik. Het was altijd hetzelfde, die stomme muziek dat zo luid stond dat je oren er haast van gingen klakken. We konden misschien wel tegen meer omdat we Goden waren, maar dat betekende nog steeds niet dat je jezelf in allerlei hachelijke situaties moest gaan brengen. Bovendien ging ik haast dood, figuurlijk dan, door die pijn in mijn voet. Bij elke strompelende stap die ik zette, ging er een stekende pijn doorheen waardoor ik telkens bijna in een kromp. Het was hatelijk dat ze precies wist waar ze steken moest, en dat ik de gewoonte had om vergif op mijn zwaard te laten smeren. Waarom had ik haar nu ook alweer moeten uitdagen.. Uiteindelijk ging ik maar de eerste de beste lege kamer links binnen, want ik kon het volgens mij echt niet meer rekken tot mijn eigen vertrekken. Ik sloot de deur achter me, haalde mijn schouders op toen ik zag dat ik het slot helemaal niet naar mijn hand kon zetten en liep door tot aan het bed. Ik had geen sleutel, maar dit was een lege kamer. Iedereen had zijn eigen vertrekken, hoe groot was de kans dat iemand hier binnen ging struinen vannacht? Ik schopte de schoen aan mijn zere voet neer en bekeek het verband. Ondertussen was de wonde langs de onderkant weer wat gaan bloeden.. Ik wachtte tot ik iets tussen mijn kaken geklemd had voor ik het verband los wikkelde en uit het opgedroogde bloed vandaan trok.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Emptydi dec 31, 2013 4:35 pm


Mijn oren suisden nog na van de keiharde muziek die zich op aarde afspeelde. Het leek wel alsof mijn oren schreeuwden van alle lawaai die ze hadden moeten verdragen. Ik kneep mijn ogen even samen en vermoeid strompelde ik de gangen door. Ik had nooit mijn kamer gered, puur omdat ik te lui was. Hermes was nog ergens achter gebleven in een disco met een of ander meisje, en ik had hem veel plezier gewenst. Ik opende de eerste de beste deur en gooide mijn hoed op de grond. Het was ene wonder dat ik hem nog steeds had en niet een of andere snotjong em gejat had. Ik opende mijn korset en liep richting het bed terwijl ik hem af wierp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Emptydi dec 31, 2013 4:45 pm

Ik had het verband met zo min mogelijk kreten uitgekregen en naast het bed gezwierd. Ik had geen zin om een vuilnisemmer te zoeken, de grond was goed genoeg. Vervolgens had ik al mijn kleren uit geworsteld -alleen om dezelfde toer als het verband op te gaan- en was ik onder de witte, linnen lakens gekropen. Ik hoopte maar dat die tegen de ochtend nog wit zouden zijn. Pas toen ik al meer dan voor de helft ingedommeld was, besefte ik dat ik nog steeds mijn haren samengebonden droeg met die belachelijke strik erin. Maar ik maakte me er niet meer zo druk om, al snel was ik helemaal naar dromenland vertrokken.

Ik werd plots wakker van een of ander geluid, maar ik kon niet echt goed plaatsen vanwaar het nu precies kwam. Het was wel nog binnen deze kamer. De maan scheen door de openstaande ramen naar binnen, doch kon ik niet zien wat de oorzaak was van het lawaai. Ik kon een adem onderscheiden, die niet afkomstig was van mezelf. De deur was dicht. Wie was er naar binnen gekomen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Emptydi dec 31, 2013 4:58 pm


Ik probeerde mijn schoenen uit te worstelen, en kreunde zachtjes toen ik in een of andere flamingo stand moest gaan staan om mijn laars uit te trekken. Toen ik ze allebei eindelijk met veel moeite uit had geworsteld liet ik ze op de grond liggen voor wat het was en liep verder naar het bed toe. Ik wou net mijn shirt over mijn hoofd heen trekken toen ik een gestalte in het bed zag liggen. Met een knie al op het matras bevroor ik midden in mijn beweging om beter te kijken. Please zeg me dat degene nog slaapt.. ''Uhm..'' mompelde ik en haalde mijn handen toen weer naar beneden, waardoor mijn shirt naar beneden zakte weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Emptydi dec 31, 2013 5:06 pm

Ik knipperde een paar keer met mijn ogen, trachtend de persoon te kunnen onderscheiden. Ik moest flink turen, ik was zo moe dat mijn ogen echt opgezwollen voelden. Pas toen de persoon op het punt stond zich uit te kleden, herkende ik wie het was. Net op dat moment kreeg men mij ook in de gaten en verstarde in het midden van de handeling. "Uhm.." De kleren vielen terug op zijn plaats. "Ik zei toch dat het die bh was." Ze zou mijn grote grijns kunnen zien als er meer licht was. Ik duwde mezelf wat rechter en steunde met mijn hoofd op mijn hand. "Ik kan me niet herinneren dat dit jouw kamer is."  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Emptydi dec 31, 2013 5:11 pm


"Ik zei toch dat het die bh was." zei een mannenstem, en gelijk had ik door dat het Hades was. En aan de klank van zijn stem te horen had hij een enorme grijns op zijn gezicht. Ik zag dat hij zichzelf wat overeind had geduwd en steunde met zijn hoofd op zijn hadnen. "Ik kan me niet herinneren dat dit jouw kamer is." Ik knipperde eventjes en keek hem toen weer aan. ''Nou, dan ben je toch goed in raden wat voor lingerie een vrouw draagt. Wil ik weten hoe?'' vroeg ik aan hem en glimlachte toen kort. ''Dit is enkel mijn kamer met oud en nieuw, als ik te moe ben om naar mijn eigen kamer te lopen. Waarom lig jij hier? Je eigen kamer is toch veel beter?'' vroeg ik en ik ging even er bij zitten, in plaats van half staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Emptydi dec 31, 2013 5:29 pm

"Nou, dan ben je toch goed in raden wat voor lingerie een vrouw draagt. Wil ik weten hoe?" Klonk het nors, maar ze was volgens mij wel vriendelijk. Ik lachte "Je borsten zijn groter in die bh dan ze normaal zijn." Verklaarde ik simpel. Ik had haar al vaak genoeg naakt gezien, natuurlijk kon ik dan het verschil wel zien. "Dit is enkel mijn kamer met oud en nieuw, als ik te moe ben om naar mijn eigen kamer te lopen. Waarom lig jij hier? Je eigen kamer is toch veel beter?" Vroeg ze. Ik voelde het bed inzakken en wist dat ze was gaan zitten. "In slaap gevallen hier, maar goed. Als je wil dat ik wegga is dat zo gefixt hoor." Ik duwde mezelf overeind en smeet de lakens van me af om uit het bed te stappen. De lucht voelde koud aan, zo zonder kleren, en ik vroeg me af of ze eigenlijk zich herinneren kon dat ik zonder haar altijd naakt slaap. Waarschijnlijk niet, bedacht ik me. Ik liep even op de tast door de kamer, op zoek naar de kant van het bed waar ik mijn kleren had gedropt.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Emptydi dec 31, 2013 5:51 pm


"Je borsten zijn groter in die bh dan ze normaal zijn." zei hij nadat hij even kort gelachen had en ik rolde met mijn ogen. "In slaap gevallen hier, maar goed. Als je wil dat ik wegga is dat zo gefixt hoor." zei hij en vlug duwde hij zich overeind. In volle glorie stond hij pal voor mijn gezicht en ik keek hem met een droog gezicht aan. ''Dankje, dat beeld wou ik altijd al op mijn netvlies gebrand hebben.'' zei ik en ik stond toen ook op. ''Nee blijf jij maar. Ik heb mijn kleren nog aan ik zoek wel een andere kamer op.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Emptydi dec 31, 2013 6:00 pm

Ik keek om zodat ik haar gezicht kon zien en zag haar droogweg gewoon kijken. "Dankje, dat beeld wou ik altijd al op mijn netvlies gebrand hebben." "Weet ik." Antwoordde ik geniepig terug en boog me voorover om iets van de grond op te rapen. "Nee blijf jij maar." Drong ze toen aan. "Ik heb mijn kleren nog aan ik zoek wel een andere kamer op." Ik ging terug rechtop staan. "Wel het feit dat je dat niet eerder voorgesteld hebt, terwijl dat wel kon, wijst erop dat je het helemaal niet erg vind dat ik hier zo naakt sta." Ik glimlachte en draaide me om om terug te gaan liggen, maar ik bleef nog op het deken liggen - ik was wel zo deftig om met een stuk deken mijn kruis te bedekken -. "Is je hondje met een ander aan het flikflooien?" Zei ik terwijl ik mijn armen achter mijn hoofd kruiste.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Emptydi dec 31, 2013 6:22 pm


"Weet ik." zei hij en ik grinnikte toch eventjes zachtjes. "Wel het feit dat je dat niet eerder voorgesteld hebt, terwijl dat wel kon, wijst erop dat je het helemaal niet erg vind dat ik hier zo naakt sta." zei hij met een glimlach, waarna hij weer plaats nam op het bed. Hij ging liggen, en trok toen wel netjes een deken over zijn klokkenspel heen. ''Ik heb het vaker gezien, dus heel erg stoor ik me er niet aan nee.'' antwoordde ik toen en ik glimlachte eventjes. "Is je hondje met een ander aan het flikflooien?" vroeg hij toen terwijl hij zijn armen achter zich legde. ''Ja, ik heb hem veel plezier gewenst.'' zei ik en ik was toen even stil, waarna ik hem met een onschuldige blik aan keek. ''En heb jij nog met iemand geflikflooid? Of wil je nog?'' vroeg ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Emptydi dec 31, 2013 6:37 pm

"Ik heb het vaker gezien, dus heel erg stoor ik me er niet aan nee." Zei ze simpel. Ik lachte droogweg. "Ja, ik heb hem veel plezier gewenst." Daarop grijnsde ik even, zelf zweeg ze. In het zwakke maanlicht dat af en toe verdween zag ik hoe ze me met grote ogen aankeek. "En heb jij nog met iemand geflikflooid? Of wil je nog?" Ik glimlachte en draaide mijn lichaam een beetje, zodat ik meer op mijn zij lag. Ik wist goed hoe ik mijn spieren - waarvan ik een beetje had - moest laten uitkomen. "Ja. Onder andere met jou vandaag. Genoeg, neem ik aan?"  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Emptydi dec 31, 2013 6:44 pm


Hij glimlachte en draaide zijn lichaam bij. Ik grijnsde en zag dat hij zijn spieren zo goed mogelijk uit wou laten komen. "Ja. Onder andere met jou vandaag. Genoeg, neem ik aan?" vroeg hij toen en ik grijnsde even. ''Het ligt er maar aan waar je genoegen mee neemt.'' zei ik en gooide mijn haar over mijn andere schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Emptydi dec 31, 2013 6:52 pm

Ze grijnsde even terug en gooide haar haren over haar ene schouders. "Het ligt er maar aan waar je genoegen mee neemt." Ik glimlachte en krabde even aan mijn arm, die achter mijn hoofd lag. "Heb je gelijk in." Ik wachtte even af en keek haar tijdens een lange stilte aan. Toen vernauwden mijn ogen. "Waar gaat dit gesprek naartoe, Kore?"   
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Emptydi dec 31, 2013 7:01 pm

Persephone schreef:

Hij glimlachte met een knikje en krabde toen eventjes aan zijn arm. "Heb je gelijk in." Hij bleef stil, en dat deed ik ook. Hij keek me aan en ik bleef terug kijken. Plotseling vernauwde hij zijn ogen, alsof hij zich iets leek te beseffen. "Waar gaat dit gesprek naartoe, Kore?" Ik glimlachte enkel en kwam toen overeind. ''Nergens naar toe Hades.'' zei ik en ik pakte mijn laarzen en andere kleren op. ''Slaap lekker Hades.'' glimlachte ik en ik keek hem nog even aan voor ik naar de deur toe liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Emptydi dec 31, 2013 7:07 pm

"Nergens naar toe Hades." Zei ze simpel en stond op. Ze pakte iets op van de vloer, haar schoenen dacht ik. "Slaap lekker Hades." Ze draaide zich om en liep naar de deur, maar keek nog even om. Ik grijnsde. "Terusten, als je zelf slapen kan natuurlijk na dit te hebben gezien." Ik gebaarde naar mijn lichaam en rolde me volledig op mijn zij om naar te kijken hoe ze wegliep naar de deur.   
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Emptydi dec 31, 2013 7:12 pm


Hij grijnsde even vrolijk voor hij me antwoorde. "Terusten, als je zelf slapen kan natuurlijk na dit te hebben gezien." zei hij terwijl hij naar zichzelf gebaarde, waarna hij zich op zijn zij draaide om me goed aan te kunnen kijken. ''Ik hoop het maar dat ik geen nachtmerries krijg inderdaad.'' zei ik en ik knipoogde eventjes naar hem voor ik de deur achter me dicht trok. Snel liep ik verder naar mijn eigen kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Emptydi dec 31, 2013 7:22 pm

"Ik hoop het maar dat ik geen nachtmerries krijg, inderdaad." Zei ze, gevolgd door een speelse knipoog en opende toen de deur om een andere kamer te gaan zoeken. Pas toen ze de deur achter zich gesloten had, ging ik onder de lakens liggen en sloot ik mijn ogen opnieuw

Ik hees mezelf overeind en trok het deken van het bed. Er was hier wel een douche in deze gastenkamer, maar ik had geen verse kleren en no way dat ik die verschrikkelijke verkleedkleren zou aandoen. Dus er zat niets anders op, dan met een deken door de gang te moeten lopen terug naar mijn eigen kamer. Ik zuchtte en glipte de kamerdeur uit. Het was gelukkig nog vroeg, met een beetje meer geluk zou ik niemand tegenkomen.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Emptydi dec 31, 2013 7:46 pm


Ik had heerlijk een paar uur geslapen. Het was nog vroeg in de ochtend, tijd om voor mezelf een uitgebreid ontbijt te maken. Ik had een pyamajurkje aangetrokken en een kamerjas aan mijn armen gedaan om richting de keuken te wandelen. Onderweg liep ik langs alle kamers, en genietend luisterde ik naar de stilte. Opeens zag ik een gestalte lopen, en al snel had ik door dat het Hades was. ''Goeiemorgen Hades, jij bent al vroeg uit de veren.'' zei ik met een glimlach terwijl ik hem naderde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Emptydi dec 31, 2013 7:53 pm

"Goeiemorgen Hades, jij bent al vroeg uit de veren." Hoorde ik plots en toen ik me omdraaide zag ik Kore staan. Ik zette meteen mijn grijns terug op en trok het deken strakker. "Ja, stomme zon hier." Bromde ik en liep verder, op een traag tempo en met mijn blote voet over de vloer slepend. Je zag de wonde duidelijk, misschien had ik die toch moeten verbergen. "Ik ga naar mijn kamer. Geniet nog van je dag of zo." Murmelde ik. 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Emptydo jan 02, 2014 1:14 pm


Hij zette een enorme grijns op zijn gezicht en trok zijn deken strakker om zich heen. "Ja, stomme zon hier." zei hij brommend terwijl hij verder liep. Zijn bezeerde voet sleepte hij zielig met zich mee. "Ik ga naar mijn kamer. Geniet nog van je dag of zo." murmelde hij toen en ik glimlachte naar hem. ''Wil je niet met me mee ontbijten?'' vroeg ik terwijl ik me naar hem toe draaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Emptydo jan 02, 2014 1:26 pm

Ze draaide zich meer naar me toe toen ik verder liep en glimlachte naar me. Blijkbaar zou ik er niet zo gemakkelijk vanaf komen. "Wil je niet met me mee ontbijten?" Stelde ze voor, de glimlach op haar gezicht bleef groot. Ik keek haar droogweg aan en zuchtte, waarna ik naar het deken keek. "Ga je me nu serieus vertellen dat je niet doorhebt dat ik nog naakt ben en gewoon kleren wil gaan halen die niet zo belachelijk zijn als die andere."  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Emptydo jan 02, 2014 1:29 pm


Hij keek me aan met een droge blik op zijn gezicht, en zuchtte toen. Zijn blik gleed naar de deken rond zijn lichaam voor hij me antwoordde. "Ga je me nu serieus vertellen dat je niet doorhebt dat ik nog naakt ben en gewoon kleren wil gaan halen die niet zo belachelijk zijn als die andere." vroeg hij en ik grijnsde even kort. ''Heb jij niet door dat ik je graag een beetje plaag?'' vroeg ik en ik liet mijn ogen toen even over hem heen glijden. ''Maar je mag nog steeds mee ontbijten. Nadat je kleren hebt aangetrokken, aangezien je dat zo graag wil.'' zei ik toen en ik glimlachte weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Emptydo jan 02, 2014 1:32 pm

"Heb jij niet door dat ik je graag een beetje plaag?" Kaatste ze terug, waarna ik zag dat haar ogen me van top tot teen inspecteerden. Ik voelde me een beetje ongemakkelijk. "Maar je mag nog steeds mee ontbijten." Stelde ze voor. Ik trok mijn mond in een schuine streep. "Nadat je kleren hebt aangetrokken, aangezien je dat zo graag wil." Zei ze toen en ze glimlachte. Ik knikte, maar niet op het voorstel. "Straks misschien ja, als ik nu eerst kleren zou kunnen gaan aan doen.."  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Emptydo jan 02, 2014 1:34 pm


Ik zag dat hij zich ongemakkelijk begon te voelen onder mijn blik, en zijn mond trok zich in een schuine streep. "Straks misschien ja, als ik nu eerst kleren zou kunnen gaan aan doen.." zei hij met een knikje. Ik grijnsde weer en keek hem recht aan. ''Heeft het feit dat ik je iets vroeg je ooit tegen gehouden om gewoon weg te lopen om te doen wat je zelf graag wou?'' gaf ik hem als antwoord en draaide me toen om. ''Dag Hades, ik zie je vanzelf wel weer een keer.'' zei ik toen en liep verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Emptydo jan 02, 2014 1:44 pm

Ze grijnsde, keek me recht aan en antwoordde: "Heeft het feit dat ik je iets vroeg je ooit tegen gehouden om geewoon weg te lopen om te doen wat je zelf graag wou?" "Nee." Antwoordde ik droog. Ze draaide zich om. "Dag Hades, ik zie je vanzelf wel weer een keer." Ze liep verder en ik rolde met mijn ogen, zei helemaal niets en draaide me ook gewoon terug om zodat ik met lichte tred naar mijn eigen kamer kon lopen. 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pain`s more trouble than all is worth
Terug naar boven 
Pagina 3 van 15Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: