Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Evil lays within

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Angelo

Angelo


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Een tijdelijk stulpje in de onderwereld

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

Evil lays within - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evil lays within   Evil lays within - Pagina 2 Emptyza okt 06, 2012 8:05 pm

"Jullie moeten het bijleggen," Angelo keek Medusa even aan. Hij wist zelf ook wel dat hij met moest bij leggen met Aphrodite, maar hij kon het gewoon niet. Hij wilde gewoon niet de tweede plaats hebben in haar liefde. Angelo beet zachtjes op zijn onderlip en knikte zachtjes. "Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor je dochtertje. Het is verschrikkelijk om als kind ouders te hebben die niet met elkaar door een deur kunnen." Angelo schudden zachtjes zijn hoofd.
"Je begrijpt het niet. Het gaat niet goed komen, al zou ik op mijn kop gaan staan." Zei Angelo zachtjes. Hij keek naar Medusa en bekeek het flesje dat om haar hals hing. Hij wou dat hij een beetje van Styx mee kon nemen, dat hij Aphrodite kon laten beloven dat ze alleen van hem en van Dahlia zou houden. Die gedachte schudden hij snel uit zijn hoofd, zo iets kon hij Aphrodite niet aan doen.
"Ik wil iets van Aphrodite wat ze mij niet kan geven. Ik hoor het haar niet kwalijk te nemen. Ares kent ze al veel langer als dat ik überhaupt leef, maar toch." Zei Angelo zachtjes. "Ik bedoel, ik wil gewoon een gezinnetje waarvan de vader van de moeder houd en de moeder van de vader. Niet een moeder die het nog met zes anderen doet. Ik vroeg aan Aphrodite of ze zich alleen aan mij zou willen binden, maar natuurlijk wilde Aphrodite dat niet." Zei Angelo. Toch begon Angelo het idee van het flesje steeds leuker te vinden. Hij zou Aphrodite wel een lesje leren, zo dat ze gewoon had moeten doen waar Angelo als eerste om vroeg. Angelo voelde in zijn zakken, maar nergens kon hij een klein flesje vinden.
"Rare vraag, maar heb jij misschien nog zo'n flesje. De styx heeft inderdaad bijzondere krachten die we ook in de boven wereld kunnen benuttigen." Glimlachte Angelo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Medusa

Medusa


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 19-08-12

Character sheet
Leeftijd:: Reborn as 26.
Groep:: Grieken
Partner:: Do you even dare to look me in the eyes?

Evil lays within - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evil lays within   Evil lays within - Pagina 2 Emptyzo okt 07, 2012 7:11 pm

Medusa luisterde aandachtig naar wat Angelo allemaal zei. "Angelo," zei ze zachtjes, "ik denk dat je een cruciaal detail vergeet." Ze pakte een pluk haar vast en begon daar wat mee te spelen voor ze verder sprak. "Ik ken Aphrodite niet, maar ik denk dat zei het ook heel moeilijk heeft met wat er allemaal gebeurt. Heb je er wel eens aan gedacht.." ze merkte dat ze uit zichzelf langzamer ging spreken. "Dat jij ouder wordt, terwijl Aphrodite niet veranderen zal." Ze liet haar haar los en legde de hand vriendschappelijk op zijn schouder. "Wees niet te boos op Aphrodite, ze heeft het zelf ook moeilijk." Natuurlijk wilde Medusa niet een kant kiezen, aangezien ze alleen een kleine anekdote van Angelo had gekregen over het hele gebeuren, maar ze vond dat Angelo op z'n minst moest begrijpen hoe het voor de godin zou voelen. Misschien had hij al wel zo ver nagedacht en vertelde ze nu niets nieuws, maar ze wilde haar zegje doen. "Rare vraag, maar heb jij misschien nog zo'n flesje. De styx heeft inderdaad bijzondere krachten die we ook in de boven wereld kunnen benuttigen." Medusa zuchtte overdreven. "Wat ben je van plan?" vroeg ze gespeeld afkeurend, hoewel ze het niet kon helpen dat ze begon te glimlachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelo

Angelo


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Een tijdelijk stulpje in de onderwereld

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

Evil lays within - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evil lays within   Evil lays within - Pagina 2 Emptyma okt 08, 2012 1:32 pm

Angelo keek Medusa vragend aan toen ze zei dat hij een ding vergat. wat kon hij nou vergeten zijn? De ruzie tussen hem en Aphrodite sloeg gewoon nergens op, omdat Aphrodite anders in elkaar zat dan hij en anders keek naar liefde dan hij. "Ik ken Aphrodite niet, maar ik denk dat zei het ook heel moeilijk heeft met wat er allemaal gebeurt. Heb je er wel eens aan gedacht.." Angelo haalde zijn schouders lichtjes op.
"Dat laat ze niet echt merken dan." Zei hij bijna onhoorbaar. Als Aphrodite het allemaal zo erg vond, waarom hadden ze het dan niet normaal uit gesproken zoals twee mensen dat zouden doen. "Dat jij ouder wordt, terwijl Aphrodite niet veranderen zal." Aphrodite had dat ook tegen hem gezegd, maar dat had ze ook van te voren kunnen weten. Ze wist dat hij een halfgod was en ze kon verwachten dat hij het allemaal anders zou zien dan zij. Waarom ging ze het dan alsnog aan?
"Ze wist dat ik niet ouder werd. Ik wist ook van haar dat ze niet zou veranderen. Misschien heb je wel gelijk. Ik zal gewoon met haar gaan praten. Waar twee vechten hebben twee schuld, ik zal mijn aandeel daar ook in hebben. We moeten sowieso praten over Dahlia en hoe we dat gaan doen." Zei Angelo, hij beet zachtjes op zijn onderlip terwijl hij even langs Medusa heen keek in de verte. "Wat ben je van plan?" Vroeg Medusa toen Angelo vroeg voor zo'n flesje. Gelukkig had Angelo daar al een antwoord op klaar en kon hij goed liegen.
"Een klein cadeautje voor Dahlia van uit de onderwereld." Loog Angelo gemakkelijk terwijl hij een klein glimlachje op zijn gezicht toverde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Medusa

Medusa


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 19-08-12

Character sheet
Leeftijd:: Reborn as 26.
Groep:: Grieken
Partner:: Do you even dare to look me in the eyes?

Evil lays within - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evil lays within   Evil lays within - Pagina 2 Emptywo okt 10, 2012 7:43 pm

"Een klein cadeautje voor Dahlia van uit de onderwereld." Medusa snoof. "Serieus, Angelo?" zei ze cynisch. "Denk je nou werkelijk dat ik dát geloof?" Ze schudde met haar hoofd. "Je geeft een kind geen flesje water uit de Styx. Dat weet jij net zo goed als ik. En dan zullen we het nog niet hebben over hoe je het noemde." Ze deed Angelo na met de woorden "Een cadeautje uit de onderwereld." "Alleen die naam al!" Riep ze uit. "Nee, Angelo, dat gaat niet werken. Een ander was er misschien ingetrapt, maar ik niet. Wat wil je Aphrodite laten doen?" Ze wist gewoon dat het over Aphrodite ging. Dat kon niet anders, na het gesprek dat ze net hadden gehad. "Je kunt haar niet dwingen om van je te houden.." sprak ze zachtjes en ze legde haar hand weer op zijn schouder. "Maar ik zal je doen wat je gevraagd hebt," en met deze woorden haalde ze het kettinkje van haar nek af. "Als je me maar belooft dat je het weer terug geeft." Ze strekte haar arm met de ketting op haar hand naar hem uit. "Nee wacht," zei ze verschrikt en ze sloot haar hand weer stevig om het kleine flesje. "Niets meer beloven nu, ik weet ook niet wat er allemaal gebeurt dan.." Toen leunde ze naar voren en hing de ketting om zijn hals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelo

Angelo


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Een tijdelijk stulpje in de onderwereld

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

Evil lays within - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evil lays within   Evil lays within - Pagina 2 Emptyma okt 15, 2012 6:28 pm

"Serieus, Angelo?" Angelo glimlachte een klein glimlachje naar Medusa, blijkbaar werkte zijn perfect klinkende leugen niet helemaal. Maar daar ging het Angelo nu niet om. Hij wilde alleen maar zo'n flesje met water uit de Styx zien te bemachtigen. Dat was het belangrijkste. Hij kon Aphrodite hier mee hetzelfde laten voelen als wat hij altijd gevoeld had. Nou ja niet letterlijk, maar hij kon haar hiermee wel terug pakken. "Denk je nou werkelijk dat ik dát geloof? Je geeft een kind geen flesje water uit de Styx. Dat weet jij net zo goed als ik. En dan zullen we het nog niet hebben over hoe je het noemde." De glimlach op zijn gezicht werd iets groter en hij keek Medusa aan.
"Sommige dingen moet je zien te krijgen met een kleine om gang. Hij is zeker voor Dahlia, misschien het cadeau zelf niet, maar de uitkomsten er van wel." Gaf Angelo eerlijk toe, wat het voor hem uiteindelijk weer op een cadeautje voor Dahlia uit liet draaien. "Nee, Angelo, dat gaat niet werken. Een ander was er misschien ingetrapt, maar ik niet. Wat wil je Aphrodite laten doen?" Angelo lachte zachtjes nu en vertrok voor de rest geen spier in zijn gezicht. Hij was inderdaar dingen van plan voor Aphrodite, maar daar liet hij niets van blijken.
"Ik wil haar ook niet dwingen van mij te houden." Zei Angelo met een gespeelde verbazing die bijna echt was. Toch was zijn verbazing daarna echt toen Medusa hem het flesje om deed en inderdaad deed wat hij vroeg. Hij wilde bijna de belofte uit zeggen, maar Medusa hield hem tegen.
"Je begrijpt wat ik bedoel in elk geval." Zei Angelo, hij hoopte dat hij zo de belofte kon omzeilen, maar ergens wist hij ook wel dat de Styx niet te omzeilen was. Angelo voelde het koude glas van het flesje door zijn shirt heen en keek er even kort naar. "Kom op," Zei hij zachtjes terwijl hij zijn hand naar Medusa uitstak. Als zij zijn hand vast pakte konden ze samen weg hier door te schaduw reizen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Medusa

Medusa


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 19-08-12

Character sheet
Leeftijd:: Reborn as 26.
Groep:: Grieken
Partner:: Do you even dare to look me in the eyes?

Evil lays within - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evil lays within   Evil lays within - Pagina 2 Emptyma okt 15, 2012 7:28 pm

Medusa schudde zachtjes met haar hoofd. Angelo kon Aphrodite van alles laten beloven, maar een belofte tot liefde ging niet werken. Bovendien vergat hij dat goden de Styx beloftes wel konden verbreken, maar dat ze dan een jaar van de Olympus verbannen zouden zijn. Ze zei dit maar niet tegen de jongen die voor haar stond, misschien zou hij dat juist leuk vinden. Medusa had met hem te doen. De arme jongen was in de klauwen van de liefdesgodin gevallen, en Zeus mag weten hoe je daar dan ook weer uit kan komen. Ze vond het best arrogant van Aphrodite. Gewoon iemand simpelweg gebruiken voor de seks, en dan maar denken dat de ander alles achter zich kan laten omdat ze voor hem toch niet zulke sterke liefde voelt. Ze wist natuurlijk niet of het echt zo gegaan was, maar ze verwachtte van wel. "Als je maar oppast met dat flesje, Angelo, jij weet net zo goed als ik hoe krachtig en onvoorspelbaar dat water is." Medusa keek nog eventjes om zich heen, maar wat ze zag was natuurlijk niet veranderd. Grijze steen onder haar voeten tot in de verte, en de Styx met haar vieze zwarte water recht voor haar. De rivier kronkelde als een slang door het grijze landschap. Aan de horizon werd het land rood, daar zou vast de Tartaros wel liggen. Nee, missen zou ze het hier zeker niet. Ze keek Angelo aan en knikte. Toen greep ze zijn hand.

- Topic uit nu? Misschien kunnen we ooit nog een keer een topicje doen als Medusa haar flesje terug wil!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Evil lays within - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evil lays within   Evil lays within - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Evil lays within
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Styx-
Ga naar: