Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Isn't hate and love the same thing anyway?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Emptydo okt 25, 2012 8:59 pm

“Ik ben geen dienstmeid. Ik ga jou troep niet opruimen.” Roept ze. Ik hoor uiteindelijk na een tijdje toch gestrompel op de trap en ben tevreden als ze binnen komt lopen. “En daarbij, ik heb in mijn eigen kamer nog zat op te ruimen.” Hoor ik haar dan mompelen, en frons mijn wenkbrauwen terwijl ik mijn ogen nog steeds gesloten houd. “Had ik je niet gezegd het op te ruimen voor de ochtend?” Ik open mijn ogen en kijk naar haar, maar let niet op haar voeten. “Doe de balkondeuren maar dicht,” Beveel ik kort. “en steek het vuur even aan, zorg dat je jezelf niet verbrandt. Sluit de deur achter je trouwens." Ik kijk haar met een serieuze blik aan. "En daarna zou ik graag hebben dat je naast me liggen komt."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Emptydo okt 25, 2012 9:13 pm


“Had ik je niet gezegd het op te ruimen voor de ochtend?” zegt hij en hij doet zijn ogen open om me aan te kijken. ''Ik heb het glas ook op geruimd, er kwam iets tussen.'' zeg ik droog. “Doe de balkondeuren maar dicht,” Beveelt hij me kort. “en steek het vuur even aan, zorg dat je jezelf niet verbrandt. Sluit de deur achter je trouwens." Ik had hem zwijgend aangekeken en de serieuze blik die op zijn gezicht te liggen kwam beviel me helemaal niks. "En daarna zou ik graag hebben dat je naast me liggen komt." zegt hij en ik kijk hem droog aan. ''Wat dacht je van nee? Je hebt die deuren zelf open gedaan, dus kun je ze ook prima zelf dicht doen. En even min met het vuur, als je het koud heb doe je het zelf maar aan. Ik ben geen dienstmeisje. En daarbij, ik kom niet in jou bed liggen tenzij je iets aan hebt, en iets zegt me dat je niks aan hebt.'' zeg ik met samen geknepen ogen terwijl ik leun op zijn kast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Emptydo okt 25, 2012 9:20 pm

“Ik heb het glas ook op geruimd, er kwam iets tussen.” Antwoord ze tussen door. “Wat dacht je van nee? Je hebt die deuren zelf open gedaan, dus kun je ze ook prima zelf dicht doen. En even min met het vuur, alsje het koud hebt doe je het zelf maar aan. Ik ben geen dienstmeisje. En daarbij, ik kom niet in jou bed ligen tenzij je iets aan hebt, en iets zegt me dat je niks aan hebt.” Ze leunt nonchalant op de kast. “Wil je dan dat ik op sta en naakt de deuren zelf dicht ga doen, en zelf een vuurtje stook?” Ik grijnsde kort. “En je bent zeker geen dienstmeid, anders lag ik hier niet zo.” Ik kijk haar glimlachend aan. “Maar goed, ga je nog veel protesteren of niet? Zo'n heus karwei is het niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Emptydo okt 25, 2012 9:26 pm


“Wil je dan dat ik op sta en naakt de deuren zelf dicht ga doen, en zelf een vuurtje stook?” zegt hij en hij grijnsde kort “En je bent zeker geen dienstmeid, anders lag ik hier niet zo.” Met een glimlach kijkt hij me aan en ik kijk met een geirriteerde blik naar hem terug. “Maar goed, ga je nog veel protesteren of niet? Zo'n heus karwei is het niet." Ik strompelde half naar de stoel waar ik me achter had verstopt die eerste nacht dat ik hier was, toen we een kussengevecht hielden. Ik liet mijn vingers over de stof glijden en was even stil. Hij was die avond echt een zuurpruim geweest, en ondertussen was hij er niks op vooruitgegaan, nu was hij een zelf ingenomen kwal. Ik zucht en loop naar de balkondeuren, waarna ik eventjes buiten ga staan. Ik voel mijn nachtjapon om mijn benen heen klappen en een steek in mijn voet. Langzaam kom ik weer naar binnen en sluit ik de deuren achter me. ''Aan het vuur begin ik niet.'' mompel ik terwijl ik me laat zakken in de stoel waar ik net nog bij gestaan had. Ik sla de been met mijn zere voet over mijn andere been heen zodat ik die wat minder voelde en legde mijn hoofd tegen de stoel aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Emptydo okt 25, 2012 9:36 pm

Ze strompelde richting de deuren en sloot ze aarzelend. Ik merkte haar moeite op, maar ik hield wijs mijn mond en wachtte of ze er uiteindelijk zelf over zou beginnen. “Aan het vuur begin ik niet.” Zegt ze en laat zich daarna in de stoel zakken. Ik knik een beetje verveeld en laat me dan tot bij de rand van het bed glijden, waar ik voorzichtig op stond. Het kon me een moment niet echt meer schelen, dus liep ik zomaar naar de openhaard en smeet een paar houtblokken er terug op en stookte een vuurtje. Daarna liet ik me weer onder de dekens glijden met mijn rug volledig plat op de matras dit maal. “Kom hier.” Sprak ik duidelijk en staarde expres meer richting de grond en haar benen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Emptydo okt 25, 2012 9:41 pm


Toen ik merkte dat hij aanstalten maakte om op te staan staarde ik een beetje naar mijn handen, zodat ik niet naar hem hoefde te kijken. Ik luisterde naar zijn bewegingen en hoorde op een gegeven moment zachtjes het vuur knetteren. Ik luisterde naar hoe hij weer terug liep naar het bed en de dekens om zich heen legde. “Kom hier.” zei hij zo duidelijk dat ik niet kon doen alsof ik het had gehoord. Ik zuchtte en keek naar hem op. Ik merkte dat hij niet naar mijn gezicht keek alleen naar mijn benen. Hij had het dus gemerkt. Zolang hij er niks van zei zei ik ook niks. ''Waarom? Ik zit hier prima.'' zeg ik droog terwijl ik rustig blijf zitten. Na heel eventjes sta ik alsnog op en loop voorzichtig naar hem toe, tot aan het bed. ''Wat wil je nou weer van me?'' zeg ik monotoom terwijl ik hem aankijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Emptydo okt 25, 2012 9:48 pm

“Waarom? Ik zit hier prima.” Zegt ze. Ik trek een wenkbrauw op en wil net iets terug zeggen als ze plots toch nog op staat en tot aan de rand van het bed loopt. “Wat wil je nou weer van me?” De toon van haar zin blijft gelijk. Ik neem haar aan haar pols vast en geef een krachtige ruk eraan, want ik weet sowieso dat ze onmogelijk haar evenwicht nog kan behouden. “Uitleg,” zeg ik simpel. “omtrent je voet.”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Emptydo okt 25, 2012 9:51 pm


Hij pakt me bij een van mijn pols vast, en geeft er een plotselinge ruk aan. Ik val voorover en vang mezelf op door mijn hand op borst neer te zetten. Met een vuile blik kijk ik hem aan en mijn mond vormt kort een dunne streep. “Uitleg, omtrent je voet.” zegt hij rustig en ik schud mijn haar even uit mijn gezicht. Ik blijf rustig voorover gebogen staan en kijk hem aan. ''Ik ben gister avond nadat je weg was in het glas gestapt.'' zeg ik op mijn beurt simpel en ik kijk hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Emptydo okt 25, 2012 10:03 pm

Ik voel haar hand op mijn blote borst, maar doe mijn best op mijn gezicht in de plooi te houden. “Ik ben gister avond nadat je weg was in het glas gestapt.” Ze kijkt me aan. Ik zucht en leg mijn handen onder haar oksels om haar behendig op het bed te zetten, vlak naast mij met haar benen over mijn schoot. “Lekker handig,” mompel ik en laat mijn hand even over haar been glijden voor ik haar voet bekijk. Ik trek het verband er voorzichtig af en haal al het gaas dat er op was er weer af. “Ziet er niet zo goed uit nee. Laat het maar even aan de lucht voorlopig, ik ben toch niet van plan om veel te doen vandaag.” Voorzichtig laat ik mijn duim over de wonde glijden en kan de reactie al voorspellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Emptydo okt 25, 2012 10:08 pm


Hij zuchtte en tilde me op het bed naast hem, met mijn benen over hem heen. ''Lekker handig.'' mompelt hij en zijn hand laat hij over mijn been glijden. Hij trekt het verband eraf en ik mijn gezicht betrekt even, aangezien het was vastgeplakt aan de wond. Ik bijt op mijn lip terwijl ik met een moeilijk gezicht naar Hades kijk. “Ziet er niet zo goed uit nee. Laat het maar even aan de lucht voorlopig, ik ben toch niet van plan om veel te doen vandaag.” zegt hij en ik knik. Hij laat zijn duim over de wond heen glijden en ik trek met een pijnlijk gezicht mijn voet weg. ''Au, dat doet nog steeds pijn.'' sis ik terwijl ik hem even boos aan kijk. Ik zucht en leg mijn been weer terug. ''En ik denk dat ik mijn kamer nog moet opruimen.. De badkamer is een troep aangezien ik nog uitgegleden ben gister avond en er nu bloedvoetstapjes zijn gemaakt.. En het beddengoed is deels rood geworden nu.'' zeg ik zachtjes terwijl ik beschaamd naar mijn handen staar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Emptydo okt 25, 2012 10:16 pm

Ze trekt het snel haar voet weg, en als ik op kijk zie ik dat ze een gepijnigde blik toont. “Au, dat doet nog steeds pijn.” Sist ze, en ik merk dat ze boos is. Maar ik knik enkel begrijpend, en laat gewoon toe dat ze haar been terug legt. “En ik denk dat ik mijn kamer nog moet opruimen.. De badkamer is een troep aangezien ik nog uitgegleden ben gister avond en er nu bloedvoetstapjes zijn gemaakt.. En het beddengoed is deels rood geworden nu.” Zegt ze. Ik grinnik kort en hou mijn hoofd iets lager om haar aan te kunnen kijken. “Ach, rood is een mooie kleur.” Ik glimlach en leg mijn hand op haar been. “Zit er niet mee in, de bediendes ruimen het wel op. Al zit het mij wel de vermoeden van de bediendes dwars, ze moeten ons wel ruzie hebben horen maken en iets hebben horen breken. Misschien zou ik dat maar even aan ze opklaren, dat je ok bent en zo.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Emptydo okt 25, 2012 10:21 pm


Hij grinnikte en hield zijn hoofd wat lager zodat hij me aan kon kijken. “Ach, rood is een mooie kleur.” zegt hij met een glimlach en hij legt zijn hand op mijn been. “Zit er niet mee in, de bediendes ruimen het wel op. Al zit het mij wel de vermoeden van de bediendes dwars, ze moeten ons wel ruzie hebben horen maken en iets hebben horen breken. Misschien zou ik dat maar even aan ze opklaren, dat je ok bent en zo.." Ik grinnik zachtjes en kijk hem aan. ''Dat lijkt me wel een strak plan ja.. Straks verdenken ze je er nog van dat ik je mishandel, vooral als ze ook nog eens bloed en een hele grote troep aan treffen in mijn kamer.'' Ik lach zachtjes en kijk even naar mijn voet. ''Ik hoop in ieder geval dat al het glas er uit is, en dat het niet is ontstoken.. Het doet namelijk achterlijk veel pijn.'' mopper ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Emptyvr okt 26, 2012 5:11 pm

“Dat lijkt me wel een strak plan ja.. Straks verdenken ze je er nog van dat je mij mishandelt, vooral als ze ook nog eens bloed en een hele grote troep aan trekken in mijn kamer.” Lacht ze. “Nou, het zou gisteren niet veel gescheeld hebben denk ik.” Bromde ik op een mompelende toon en wende mijn blik terug af. “Ik hoop in ieder geval dat al het glas er uit is, en dat het niet is ontstoken.. Het doet namelijk achterlijk veel pijn.” Moppert ze. Ik zucht. “Misschien moet het inderdaad maar eens gecontroleerd worden, en ik ben geen dokter.”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Emptyvr okt 26, 2012 5:21 pm


“Nou, het zou gisteren niet veel gescheeld hebben denk ik.” bromde hij mompelend en ik antwoordde er maar even niet op. Hij wendde zijn blik af en keek me na korte tijd weer aan, waarna hij zuchtte. “Misschien moet het inderdaad maar eens gecontroleerd worden, en ik ben geen dokter.” Ik haal mijn schouders op. ''Zo erg is het nou ook weer niet. En waar zou je anders een dokter vandaan moeten gaan halen hier?'' mompel ik terwijl ik met mijn haren speel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Emptyvr okt 26, 2012 5:46 pm

"Zo erg is het nou ook weer niet. En waar zou je anders een dokter vandaan moeten gaan halen hier?" Mompelt ze. Ik haal mijn schouders op. "Geen flauw idee," zucht ik. "daarom zeg ik dat ook." Ik keek even hoe ze met een plukje haar speelde en nam de lok toen van haar over, om hem eens rond mijn vinger te draaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Emptyvr okt 26, 2012 6:01 pm


Hij haalde zijn schouders op en ik keek hem aan. "Geen flauw idee, daarom zeg ik dat ook." zegt hij met een zucht. Ik merk dat hij naar me kijkt en als hij het plukje haar dat ik tussen mijn vingers had overpakt en rond zijn eigen vingers draait zucht ik even. ''Het komt vast wel goed. Het heeft goed gebloed, dus het zou er wel uit moeten zijn gebloed anders, niet waar?'' zeg ik terwijl ik met een egale blik mijn haar tussen zijn vingers vandaan haal. Ik pak al mijn haar bij elkaar en draai het in een knot boven op mijn hoofd. Ik zucht en kijk even naar Hades. Ook al was hij zo verzorgend nu over me, alsnog was ik laaiend op hem voor wat hij gedaan had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Emptyvr okt 26, 2012 6:09 pm


"Het komt vast wel goed. Het heeft goed gebloed, dus het zou er wel uit moeten zijn gebloed anders, niet waar?" Zegt ze en ik lach een beetje om haar uitspraak. Ze haalt de lok vantussen mijn vingers. Ik zucht en laat me verder onderuit in de kussens zakken. "Ik hoop het." Mompel ik een beetje, en herhaal het nog een keer een tijdje nadat ik mijn ogen terug gesloten had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Emptyvr okt 26, 2012 6:48 pm


Hij lacht eventjes en als ik mijn haar had terug gepakt zucht hij en laat zich wat dieper in de kussens zakken. "Ik hoop het." mompelt hij en hij sloot zijn ogen. Ik keek naar hoe vredig en onschuldig hij er bij lag en schudde mijn hoofd zachtjes. Toen hij weer iets mompelde kreeg ik een klein glimlachje op mijn gezicht. ''Als je nu in slaap gaat vallen ga ik weg hoor. Dat je het even weet.'' zeg ik droog terwijl ik mijn jurk goed trek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Emptyvr okt 26, 2012 7:11 pm

"Als je nu in slaap gaat vallen ga ik weg hoor. Dat je het even weet." Ik open een oog en kijk haar vaag aan. "Boos worden vraagt ook wel wat energie hoor, en ik heb de afgelopen nachten al zo weinig geslapen." Ik zucht, sluit mijn ogen weer even en open ze dan weer. "Goed, ik zal niet slapen. Maar vannacht wil ik dat wel, begrepen?" Ik grinnikte kort. "Want waarschijnlijk spendeer ik vandaag veel in mijn kantoor."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Emptyvr okt 26, 2012 7:24 pm


"Boos worden vraagt ook wel wat energie hoor, en ik heb de afgelopen nachten al zo weinig geslapen." Hij zucht en doet zijn ogen dan weer open. "Goed, ik zal niet slapen. Maar vannacht wil ik dat wel, begrepen?" Hij grinnikt kort en ik heb een flauw glimlachje op mijn gezicht. "Want waarschijnlijk spendeer ik vandaag veel in mijn kantoor." Ik hou mijn handen omhoog alsof ik niks gedaan heb. ''Ik zal je niet lastig vallen vanavond, je zult lekker rustig alleen slapen.'' zeg ik met een grinnikje en ik kijk hem aan. ''Als jij op het kantoor zit vandaag, dan heb ik dus een dag helemaal alleen en voor mezelf?'' zeg ik twijfelend
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Emptyvr okt 26, 2012 7:29 pm

Ze houdt haar handen omhoog alsof ze onschuldig is en ik haar onder arrest zet. "Ik zal je niet lastigvallen vanavond, je zult lekker rustig alleen slapen." Zegt ze. "Als jij op het kantoor zit vandaag, dan heb ik dus een dag helemaal alleen en voor mezelf?" Zegt ze en twijfelt rustig. Ik knik. "Ja, geniet er maar van, maar geen vlucht acties dit maal. Je weet dat het toch geen zin heeft." Ik sloeg mijn armen achter mijn hoofd. "Maar na een dag werken wil ik wel wat ontspanning, dus misschien dat ik je nog roep." Ik blijf haar strak aan kijken. "Waarschijnlijk wel."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Emptyvr okt 26, 2012 7:47 pm


"Ja, geniet er maar van, maar geen vlucht acties dit maal. Je weet dat het toch geen zin heeft." zei hij nadat hij bevestigend geknikt had. Rustig legt hij zijn handen achter zijn hoofd en kijkt hij me aan. "Maar na een dag werken wil ik wel wat ontspanning, dus misschien dat ik je nog roep." zegt hij en hij blijft me strak aankijken. "Waarschijnlijk wel." Ergens geven zijn woorden me de rillingen en ik trek een raar grimasje. ''Aan mij valt er niks te ontspannen. Ik werk je waarschijnlijk toch alleen maar op je zenuwen. Maar, mag ik dan misschien naar de piano vandaag? Anders zou ik niet weten wat ik zou moeten gaan doen vandaag..'' mompel ik terwijl ik hem onschuldig aankijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Emptyvr okt 26, 2012 7:53 pm

"Aan mij valt er niks te ontspannen. Ik werk je waarschijnlijk toch alleen maar op je zenuwen. Maar, mag ik dan misschien naar de piano vandaag? Anders zou ik niet weten wat ik zou moeten gaan doen vandaag.." Mompelt ze. Ik kijk haar even een moment aan. "Ja, dat mag je. En anders kan je wel naar de bibliotheek gaan hier, een boek lezen kan niet kwaad."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Emptyvr okt 26, 2012 7:58 pm


Hij kijkt me even aan voor hij me antwoordt. "Ja, dat mag je. En anders kan je wel naar de bibliotheek gaan hier, een boek lezen kan niet kwaad." Met twinkelende ogen kijk ik hem aan. ''Je hebt een bibliotheek? Geweldig! Dan zul je helemaal geen last van me hebben vandaag. Ik ben dol op lezen, alleen in het huis van mijn moeder hadden we nooit veel boeken, dus het enige leuke aan de Olympus was de enorme bibliotheek daar.'' zeg ik vrolijk terwijl ik hem met een enorme glimlach aan kijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Emptyvr okt 26, 2012 8:03 pm

"Je hebt een bibliotheek? Geweldig! Dan zul je helemaal geen last van me hebben vandaag. Ik ben dol op lezen, alleen in het huis van mijn moeder hadden we nooit veel boeken, dus het enige leuke aan de Olympus was de enorme bibliotheek daar." Ze kijkt me met een enorme glimlach aan, en ik grinnik er een beetje om. "Ja." Knik ik. "Maar probeer maar eens een boek dat je interesseert te vinden, ik ben namelijk een enorme fan van thrillers en horror genres. En natuurlijk staan er ook wel veel educatieve boeken, encyclopedieën en archeologische dingen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isn't hate and love the same thing anyway?    Isn't hate and love the same thing anyway?  - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Isn't hate and love the same thing anyway?
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» No use hiding in a corner, that won't change a thing
» || Only know you love her when you let her go, and you've let her go.. ||
» If love is what you need, a soldier I will be.
» To shed of the love you replaced with fear
» [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: