Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Hello, Captain Obvious

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious Empty
BerichtOnderwerp: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious Emptyma maa 18, 2013 10:00 pm


Het was een zalige dag geweest. Zoals gewoonlijk was ik weer laat opgestaan, de balkondeuren stonden toen nog steeds heerlijk open, en natuurlijk was het zo dat Hermes en Persephone samen hun tijd doorbrachten maar het baarde me voor de allereerste keer geen zorgen. Ze hield van me, en dat was het enige wat nog telde op dat moment. Nadat we afscheid van iedereen genomen hadden op de Olympus, en nadat de spannen volledig in gereedheid waren gebracht, klommen we ieder aan boord van onze eigen wagen en reden we weg. Ik ging voorop omdat ik de weg als mijn broekzak wist maar ik hield Persephone stevig in de gaten en zorgde dat ik niet te snel reed zodat ze me nog bij kon blijven houden. Het gedreun van de paardenhoeven klonk overweldigend in de tunnel naar beneden. Even had ik raar geluid gehoord, maar toen ik omkeek leek er niets aan de hand te zijn. We reden verder in een toptempo, en niet veel later waren we eindelijk veilig thuis. Mijn goede humeur was stilaan weggegaan. "Nu hebben we de hele avond nog voor onszelf.." zei ze zacht en onschuldig nadat ik uit mijn eigen span was gekropen. "Home sweet home." "Ja.." Murmelde ik en wreef even afgemat in mijn gezicht. Ik hoopte maar dat de bediendes de slaapkamer hadden gereedgemaakt.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious Emptyma maa 18, 2013 10:14 pm


"Ja.." had hij murmelend als antwoord gegeven. Ik zag dat hij moe was en ik nam zijn hand vast. Rustig trok ik hem achter me aan de gangen door. ''We gaan eerst even langs Cerberus, daarna gaan we lekker slapen. Ik zie dat je moe bent.'' zei ik met een glimlach terwijl ik richting het hok van Cerberus wandelde. ''Cerberus..'' kirde ik vrolijk toen de hond ons kwam begroeten. Ik aaide het beest en zag Hades het doen. ''De baasjes zijn er weer.'' zei ik en ik duwde een kus op zijn snuit. ''En je baasje is moe, dus die ga ik lekker naar bed brengen nu.'' De hond kwispelde vrolijk en ik aaide hem over zijn koppen kort. Ik nam Hades zijn hand weer vast en nam hem mee richting de trap huizen. Rustig liep ik met hem achter me aan onze slaapkamer binnen en zag dat het haardvuur al aan was. Met een glimlach draaide ik me om naar Hades en keek hem aan. ''Je moet maar eens vroeg gaan slapen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious Emptyma maa 18, 2013 10:20 pm


Ze nam mijn hand direct vast en trok me achter zich aan de gangen door. "We gaan eerst even langs Cerberus, daarna gaan we lekker slapen. Ik zie dat je moe bent." stelde ze gelijk voor en ik hoopte maar dat ze met slapen écht slapen bedoelde, ik was doodop. We liepen richting het hok van de gigantische hellehond. "Cerberus.." kirde ze vrolijk, waarop hij luid begon te blaffen tot ze hem aaide en tot stilte maande. Ik glimlachte en aaide hem ook even toen hij zijn koppen tegen me aan duwde. "De baasjes zijn er weer. En je baasje is moe, dus die ga ik lekker naar bed brengen nu." Ik grinnikte toen ik de twee even bekeek en draaide me om, om me vervolgens te laten meeleiden naar boven door Persephone. We liepen de warme kamer binnen. "Je moet maar eens vroeg gaan slapen." Ik knikte terwijl ik mijn shirt over mijn hoofd trok en naast het bed neer smeet. "Uhu," ik haalde even de ketting met het hartje die ik van haar gekregen had uit mijn broekzak en legde hem op het nachttafeltje. Ik had hem niet aangedaan omdat ik het nogal gevaarlijk vond met de snelheid van de wagen, op een vreemde manier. "Ik ben kapot."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious Emptydi maa 19, 2013 7:04 pm


Hij knikte en trok gelijk zijn shirt uit. "Uhu," mompelde hij en ik zag dat hij het kettinkje dat ik hem gegeven had uit zijn broekzak haalde en op het nachtkastje neer legde. Hij deed zijn shirt uit en liet het op de grond vallen naast het bed, waarna hij alweer zelf in het bed klom. Twijfelend bleef ik even staan, nadenkend of ik ook al zou gaan slapen of niet. Ik wist dat ik nu nog niet moe was, ik sliep beter dan Hades in de Olympus dus had ik een betere nachtrust gehad de afgelopen dagen. "Ik ben kapot." hoorde ik hem zeggen en ik keek naar hem op. ''Dat kan ik zien.'' glimlach ik en ik trek uiteindelijk mijn kleren ook maar uit. Ik pakte een nachtjurkje uit de kast en stapte toen naast hem in bed. ''Slaap lekker Hades..'' mompelde ik en ik duwde even een kusje op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious Emptydi maa 19, 2013 7:21 pm

Ik nestelde me onder de lakens nadat ik mijn kleren uitgetrokken had en rolde me al op mijn zij terwijl ik haar aankeek. "Dat kan ik zien." Glimlachte ze en trok na een aarzelende, lange stilte toch ook haar kleren uit om ze om te ruilen voor een nachtjurkje. Vervolgens kwam ze naast mij liggen. "Slaap lekker Hades.." Ze duwde een kusje op mijn wang. "Jij ook." Verzuchtte ik en sloot mijn ogen om al gauw in slaap te vallen.

De volgende dagen bracht ik languit door in mijn slaapkamer. Nu eens op de ligstoel, dan eens in het grote kingsize bed. Iedere keer dat ik terugkwam van de Olympus was ik doodop en sliep ik de dagen erna, het was natuurlijk weer enorm wennen maar het duister deed me goed. Ik had wel opgemerkt dat Persephone er wat somberder bij liep en onze plannen die we de laatste avond in de bovenwereld gemaakt hadden probeerde uit te voeren. Ik probeerde haar niet alleen om díe reden te vermijden, maar ook omdat mijn verjaardag naderde. En toen de dag aanbrak, was ik al vroeg uit mijn bed gekropen om mezelf op te sluiten in mijn kantoor en me te storten op al het papierwerk. Ik wou niet dat ze aan kwam zetten met cadeautjes of me ging feliciteren met mijn leeftijd, want het was geen pretje om dan je kaarsen uit te gaan blazen. Ik had niet eens een idee of ze wel wist dat ik überhaupt jarig was, ik had het in ieder geval niet verteld. Met een beetje geluk hadden de anderen ook hun mond dicht gehouden. En hopelijk ontving ik niet weer zo'n cadeau van Poseidon..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious Emptydi maa 19, 2013 7:42 pm


Hades had me de hele tijd vermeden ongeveer, en op een gegeven had ik het op gegeven en was ik in de bibliotheek gebleven. Ik had al een aantal boeken gelezen, en plannen gemaakt voor Hades zijn verjaardag. Niets bijzonders, gewoon een klein iets. Op de dag zelf was Hades vroeg op gestaan en naar zijn kantoor gegaan. Ik had hem met rust gelaten, want het kwam me wel goed uit. Ik moest zo veel regelen nog. Ik had me simpel aangekleed en wat belletjes gedaan. Op een gegeven moment was het avond geworden al en ik keek nog even naar de eetzaal. De tafel was mooi gedekt en ik had voor hem gekookt, met hulp natuurlijk. Ik had kaarsjes aangestoken en tevreden liep ik naar onze slaapkamer. Ik kleedde me vlug om in een kort strak jurkje en stak mijn haren op. Ik maakte me lichtelijk op en trok hakken aan. Een beetje speciaal gekleed kon geen kwaad. Ik bekeek de kamer nog even, die ook helemaal mooi gemaakt was. Hermes was langs geweest en had spullen gebracht die hierniet te vinden waren. Langzaam beklom ik de trappen naar zijn kantoor en klopte o pde deur. Voorzichtig opende ik de deur en keek om het hoekje. ''Hee lieverd. Ik weet dat ik je niet mocht storen, maar ik zou het fijn vinden als je komt eten. Ik heb speciaal voor jou gekookt..'' zei ik zachtjes en ik keek hem hoopvol aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious Emptydi maa 19, 2013 7:54 pm


Gebogen over de stapel papieren tuurde ik naar de kleine lettertjes. Hier een paragraafje, daar een paragraafje, ik hoefde de pen in mijn hand geen enkele keer neer te leggen. Een keer had ik hem moeten vervangen omdat de inkt op was, zachtjes had ik gevloekt. Plots hoorde ik een geklop op de deur, wie was dat nou weer.. Met een geïrriteerde zucht keek ik op. "Binnen," bromde ik. Vanachter het hoekje verscheen Persephone en ik deed gelijk mijn uiterste best om een glimlach te forceren terwijl ik de leesbril weghaalde. "Heel lieverd. Ik weet dat ik je niet mocht storen, maak ik zou het fijn vinden als je komt eten. Ik heb speciaal voor jou gekookt.." Zei ze zacht met een hoopvolle blik. Ik schudde mijn hoofd en hield het oorbruggetje even aan mijn lippen. "Nee, ik heb geen honger en nog zoveel te doen.." Mompelde ik en boog me weer voorover.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious Emptydi maa 19, 2013 8:01 pm


Hij schudde zijn hoofd en keek me even kort aan. "Nee, ik heb geen honger en nog zoveel te doen.." mompelde hij voor hij zich weer over zijn papieren boog. Ik zuchtte en beet even denkend over mijn lip. Toen rechtte ik mijn rug en keek hem streng aan. ''Hades. Ik wil dat je beneden komt eten. Het is geen vraag meer. Ik heb je al dagen niet gezien en ik vraag me af of je wel goed eet. Ik heb speciaal voor je gekookt want je begint mager te zien. Dus leg je papieren even neer en neem een pauze. Je komt beneden eten.'' zei ik nu op een toon die geen tegenspraak dulde. Normaal gesproken praatte ik zo niet tegen Hades, maar ik was zijn gedrag zat. ''Nu.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious Emptydi maa 19, 2013 8:20 pm


Ik hoorde hoe ze haar stem verhief. "Hades. Ik wil dat je beneden komt eten. Het is geen vraag meer. Ik heb je al dagen niet gezien en ik vraag me af of je wel goed eet. Ik heb speciaal voor je gekookt want je begint mager te zien. Dus leg je papieren even neer en neem een pauze. Je komt beneden eten." Ik keek even naar mijn handen om te zien of ik er écht wel zo mager uitzag, maar ik kon het niet echt zien. "Nu." beval ze me en ik grijnsde even uitdagend. "Dwing me, liefje." Rustig begon ik met het invullen van een formulier. Ik had wel al iets in de mot, en ik wou zeker niet dat ze de kans kreeg om te horen van iemand dat ik jarig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious Emptydi maa 19, 2013 8:25 pm


Hij keek op met een uitdagend grijnsje. "Dwing me, liefje." zei hij en hij boog zich weer over zijn papieren heen. Gefrustreerd liep ik naar het bureau toe. Ik trok de pen uit zijn handen en veegde de papieren opzij. Rustig liep ik om het bureau heen en duwde hem achteruit zodat ik op het bureau kon gaan zitten. Ik sloeg mijn benen over elkaar heen en keek hem dwingend aan. ''Jij gaat nu van die stoel af, en komt beneden eten. Anders zorg ik er gewoon voor dat je je werk niet meer kan doen.'' zei ik en ik kneep mijn ogen even toe. ''En anders nodig ik Hermes wel uit om me gezelschap te komen houden, als jij het niet doet..'' mompelde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious Emptydi maa 19, 2013 8:36 pm


Ik hoorde haar voetstappen naar het bureau toe komen. Het volgende moment had ze de pen al uit mijn hand getrokken en de papieren opzij geveegd. Ze duwde me achteruit zodat ze voor me op het bureau kon gaan zitten, haar benen keurig over elkaar gekruist als een echte dame. "Jij gaat nu van die stoel af," ze keek me dwingend aan zoals ik haar zonet uitgedaagd had. "en komt beneden eten. Anders zorg ik er gewoon voor dat je je werk niet meer kan doen." Ze kneep haar ogen even nauw. "En anders nodig ik Hermes wel uit om me gezelschap te komen houden, als jij het niet doet.." Ik grinnikte en leunde achteruit. "Best," Ik stond op en liep naar de deur. "en het deel dat ik mijn werk niet meer zou kunnen doen gaf de doorslag, niet dat uitnodigen." Ik bleef verveeld wachten tot ze de gang opliep zodat ik mijn bureau kon afsluiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious Emptydi maa 19, 2013 8:53 pm


Hij grinnikte en leunde toon achteruit. "Best," Hij kwam overeind en liep toen naar de deur toe. "en het deel dat ik mijn werk niet meer zou kunnen doen gaf de doorslag, niet dat uitnodigen." zei hij verveeld en rustig kwam ik overeind, om naar buiten te lopen. ''Gelukkig maar. Want eigenlijk heb ik helemaal geen zin om Hermes uit te nodigen hier beneden. Hij werkte me op de zenuwen en ik ben veel liever bij jou.'' glimlachte ik vrolijk en ik wachtte tot hij de deur op slot had gedaan. Rustig liep ik voor hem nar beneden en opende uiteindelijk de deur naar de eetzaal. Ik liet hem voor gaan en keek met een glimlach naar hem. Het eten stond al op tafel en rustig nam ik plaats op mijn tafel. ''Gamerineerde eend en aardappeltorentjes.'' glimlachte ik en keek hem nieuwschierig aan. ''Ik hoop dat je het lekker vind, ik heb mijn best er op gedaan.'' zei ik met een glimlach en ik wachtte tot hij op ging scheppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious Emptydi maa 19, 2013 9:21 pm


"Gelukkig maar." Gaf ze toe terwijl ze op haar gemak naar de deur liep. "Want eigenlijk heb ik helemaal geen zin om Hermes uit te nodigen hier beneden. Hij werkte me op de zenuwen en ik ben veel liever bij jou." Ik grijnsde en sloot de deur achter haar, waarna ik maar achter haar aan liep naar de eetzaal. Mijn ietwat goede humeur verging al snel toen ik zag dat ze daadwerkelijk wist dat ik jarig was. Wie had het haar verteld? De hele eetzaal was versierd met allemaal prullen en toestanden waarvan ik niet eens wist waar ze ze vandaan aan. Ik ging meteen aan tafel zitten toen ze dat ook deed, en deed mijn best om een normale uitdrukking op mijn gezicht te hebben. "Gemarineerde eend en aardappeltorentjes." Glimlachte ze. "Ik hoop dat je het lekker vind, ik heb mijn best er op gedaan." Ik forceerde een grijns. "Eten is eten." Ik schepte van alle schalen op en begon te eten, waarbij ik probeerde te doen alsof ik totaal niet wist waarover ze het had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious Emptydi maa 19, 2013 9:29 pm


Hij had een soort van grijns op zijn gezicht en ik keek hem rustig aan. "Eten is eten." zei hij simpel en schepte toen op. TOen hij had opgeschept pakte ik de lepel over en schepte voor mezelf wat op. Rustig begon ik te eten en keek toen naar hem op. ''Je hebt vast al door dat ik weet dat je jarig bent..'' mompelde ik en ik keek iet wat schuldig naar hem op. ''Ik wou er geen groot iets van maken, ik wou gewoon een gezellig dineetje. Alleen toen kreeg ik opeens allemaal spullen binnen gestuurd van de Olympus, pakketjes met jou naam erop, en de bediendes versierden de zaal. Ik heb een taart voor je, maar zonder kaarsjes.'' zuchtte ik en ik keek naar mijn eten. ''Ik hoop dat je het niet al te erg vind..'' zei ik zachtjes en ik keek naar hem op. ''Ik heb geen kadootjes voor je, want ik dacht dat je dat niet wou, aangezien je niet eens verteld had dat je jarig was.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious Emptydi maa 19, 2013 9:41 pm


Ik nam een hap van het voortreffelijk klaargemaakte eten en kauwde rustig. Het was heerlijk. We zwegen terwijl we aten, maar na een tijdje begon ze toch te praten. "Je hebt vast al door dat ik weet dat je jarig bent.." mompelde ze en ik keek haar met een egale blik op mijn gezicht aan. "Ik wou er geen groot iets van maken, ik wou gewoon een gezellig dinertje. Alleen toen kreeg ik opeens allemaal spullen binnen gestuurd van de Olympus, pakketjes met jou naam erop, en de bediendes versierden de zaal. Ik heb een taart voor je, maar zonder kaarsjes." Zuchtte ze en ik keek met neergeslagen ogen naar mijn bord, terwijl ik zweeg. "Ik hoop dat je het niet al te erg vind.. Ik heb geen kadootjes voor je, want ik dacht dat je dat niet wou aangezien je niet eens verteld had dat je jarig was." Ik keek langs haar heen naar de andere kant van de zaal en zuchtte terwijl ik op een stukje vlees kauwde. "Geeft niet, ik verbrand alle cadeaus toch elk jaar. En ik doe ook niet de moeite om alle kaarsen aan te steken, ik weet niet hoe groot die taart van je is maar ik weet zeker dat ze er niet allemaal oppassen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious Emptydi maa 19, 2013 9:44 pm


Hij zuchtte en keek toen eindelijk naar me op. "Geeft niet, ik verbrand alle cadeaus toch elk jaar. En ik doe ook niet de moeite om alle kaarsen aan te steken, ik weet niet hoe groot die taart van je is maar ik weet zeker dat ze er niet allemaal oppassen." Ik grinnitke en keek hem aan. ''Niet zo heel groot, ik had neit zoveel tijd meer over.'' grinnikte ik en ik nam zijn hand vast. ''Laten we er gewoon een leuke avond van maken dan? Gewoon gezellig eten en dan zien we wel weer verder.'' zei ik met een glimlach waarna ik weer een hap nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious Emptydi maa 19, 2013 9:51 pm


Ze grinnikte en ergens stoorde het me weer. "Niet zo heel groot, ik had niet zoveel tijd meer over." Ze nam mijn hand vast over tafel en rustig at ik verder. "Laten we er gewoon een leuke avond van maken dan? Gewoon gezellig eten en dan zien we wel weer verder." Ik slikte mijn hap door en keek haar strak aan. "Omdat ik jarig ben betekend niet dat het geen dag is gelijk een ander. Ik ga eten, en dan ga ik waarschijnlijk weer verder werken in mijn bureau. Ik apprecieer je kookkunsten, echt waar, en ik zal die taart ook wel eten, maar nogmaals.." Ik slaakte een geïrriteerde zucht. "Van wie je het ook gehoord hebt, ik vier mijn verjaardag bewust niet. Dus doe alsjeblieft geen moeite meer. Je hebt me al kerstmis en nieuwjaar laten vieren, deze keer kan je me niet overhalen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious Emptydi maa 19, 2013 9:58 pm


Hij slikte een hap door en keek me toen strak aan. "Omdat ik jarig ben betekend niet dat het geen dag is gelijk een ander. Ik ga eten, en dan ga ik waarschijnlijk weer verder werken in mijn bureau. Ik apprecieer je kookkunsten, echt waar, en ik zal die taart ook wel eten, maar nogmaals.." Een geirriteerde zucht klonk vanuit zijn mond en ik beet even op mijn lip. "Van wie je het ook gehoord hebt, ik vier mijn verjaardag bewust niet. Dus doe alsjeblieft geen moeite meer. Je hebt me al kerstmis en nieuwjaar laten vieren, deze keer kan je me niet overhalen." Ik liet zijn hand weer los en zuchtte. Ik streek wat haar uit mijn gezicht en keek naar hem op. ''Hades, ik wou gewoon een leuke avond hebben. Je zit al dagen in je kantoor en ik mis gewoon wat gezelschap. Daphne en Pedro doen hun best, maar ik mis jou ook. En vond je het echt zo erg om kerstmis en nieuwjaar te vieren? Vond je het helemaal niet leuk?'' vroeg ik en ik keek hem scuin aaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious Emptydi maa 19, 2013 10:09 pm


Ze liet mijn hand weer los en beet op der lip. "Hades, ik wou gewoon een leuke avond hebben. Je zit al dagen in je kantoor en ik mis gewoon wat gezelschap. Daphne en Pedro doen hun best, maar ik mis jou ook. En vond je het echt zo erg om kerstmis en nieuwjaar te vieren? Vond je het helemaal niet leuk." Vroeg ze en keek me schuin aan. "En dat wil ik niet. Ik geef je wel nog wat bediendes, dan ben je minder alleen. Ik heb teveel te doen, ik kan onmogelijk je handje ieder moment van de dag vasthouden zoals Hermes boven doet bij je." Ik at nog wat. "Het was te druk boven, ik wil nu enkel rust." Ik zweeg een tijdje en besloot toen maar. "Ik breng de avond met je door, maar morgen ga ik weer aan de slag."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious Emptydi maa 19, 2013 10:14 pm


"En dat wil ik niet. Ik geef je wel nog wat bediendes, dan ben je minder alleen. Ik heb teveel te doen, ik kan onmogelijk je handje ieder moment van de dag vasthouden zoals Hermes boven doet bij je." zei hij kortaf en ging toen verder met eten. "Het was te druk boven, ik wil nu enkel rust." Hij zweeg en met gebogen hoofd at ik toen maar verder. Het deed best pijn wat hij zei. "Ik breng de avond met je door, maar morgen ga ik weer aan de slag." Ik schudde mijn hoofd en slikte even het brok dat zich in mijn keel had gevormd door. ''Nee het hoeft al niet meer.'' zei ik zacht terwijl ik mijn laatste hap doorslikte. ''Als je niet begrijpt dat ik me alleen voel omdat jij er niet bent, dan heeft het ook geen zin.'' mompelde ik en ik keek hem even aan. ''En ik snap ook wel dat je het druk hebt vaak, alleen..'' Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. ''Nee laat maar. Fijne verjaardag nog Hades.'' mompelde ik en ik maakte mijn mond schoon. Ik stond op en liep toen de zaal uit, toch enigzins gekwetst. Toen ik op de gang liep zuchtte ik en liep maar alweer naar de bibliotheek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious Emptydi maa 19, 2013 10:25 pm


We zwegen beiden en aten verder in alle rust en kalmte. Ik zag haar moeizaam slikken en haar hoofd schudden. "Nee het hoeft al niet meer." Sprak ze me tergen. "Als je niet begrijpt dat ik me alleen voel omdat jij er niet bent, dan heeft het ook geen zin." Ze keek op. "En ik snap ook wel dat je het druk hebt vaak, alleen.." ze zuchtte en schudde haar hoofd. Ik kreeg er geen woord tussen. "Nee laat maar. Fijne verjaardag nog Hades." Mompelde ze. Ze stond op en liep de zaal uit, natuurlijk had ik haar gekwetst.. Ik staarde terug naar mijn bord, niet van plan om haar achterna te gaan. Het was mijn dag, ik zou haar wel boven in de slaapkamer treffen. Ik stond op en liep erheen, werken had nu toch geen zin meer. Eenmaal in de kamer aangekomen zag ik dat die helemaal versierd was, de cadeaus stapelden zich op elkaar. Deze keer ging ik ze niet allemaal wegzetten, zoals tijdens de vorige ruzie.. "Persephone," bromde ik luid de gang in. Ik wist niet waar ze zat maar ze zou me vast horen. "Kom naar boven."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious Emptydi maa 19, 2013 10:32 pm


Ik had me net geinstalleerd in de grote zetel en een boek gepakt tot ik Hades hoorde. "Persephone, Kom naar boven." klonk zijn stem brommend en ik zuchtte. Ik wist niet hoe hij het voor elkaar kreeg, maar op een of andere manier was hij altijd door het hele kasteel te horen als hij dat wou. Met tegenzin stond ik op en liep tergend langzaam naar boven. Toen ik eindelijk bij de slaapkamer was aangekomen bleef ik in de deuropening staan en keek naar hem. ''Wat is er? Als je me dit allemaal op wil laten ruimen had je beter de bediendes kunnen roepen.'' zuchtte ik en ik keek hem met een gebroken gezicht aan. Ik zuchtte weer en wendde mijn gezicht af. ''En ik was al van plan om beneden te gaan slapen..''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious Emptywo maa 20, 2013 7:04 pm

Het duurde een eeuwigheid voor ze naar boven kwam. Toen ze arriveerde bleef ze in de deuropening staan. Ik had haar voetstappen horen aankomen en draaide me met een quasi ah-daar-ben-je-eindelijk!-blik aan waar het sarcasme vanaf droop. "Wat is er? Als je me dit allemaal op wil laten ruimen had je beter de bediendes kunnen roepen." Zuchtte ze. Ik draaide me terug naar de cadeaus en bleef er even met mijn handen in mijn broekzakken naar staan kijken. "Ik wil dat jij beslist wat ermee gebeurd, als je wilt dat ik ze open maak dan doe ik dat. Je hebt vast veel moeite gedaan om ze naar boven te krijgen" Ik keek op en zag haar gebroken uitdrukking. Gelijk wendde ze haar blik af, ik probeerde geen medeleven te laten zien op mijn gezicht. "En ik was al van plan om beneden te gaan slapen.." Ik wendde mijn gezicht ook af toen ze naar me keek en duwde even met mijn voet tegen een doos. "Als jij dat wilt.. Mij niet gelaten." Murmelde ik terwijl ik het cadeaupapier schuin bekeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious Emptywo maa 20, 2013 7:09 pm


Hij had me met een sarcastische blik aangekeken, om zich daarna weer terug te draaien. "Ik wil dat jij beslist wat ermee gebeurd, als je wilt dat ik ze open maak dan doe ik dat. Je hebt vast veel moeite gedaan om ze naar boven te krijgen" zei hij. Voor een enkele seconde draaide hij zich weer naar mij om, maar bedacht zich blijkbaar al snel want hij staarde weer naar de kadootjes. "Als jij dat wilt.. Mij niet gelaten." murmelde hij als antwoord op mijn tweede zin en ik zuchtte. ''Ik wil dat je de kadootjes open maakt. Wat je er daarna mee doet moet je zelf weten, het zijn jouw eigendommen dan. Maar wie weet zit er iets tussen wat je wel leuk vind..'' zucht ik en ik kwam iets verder de kamer ingelopen. Ik was nog steeds verdrietig en zuchtte weer even, een glinsterende traan uit mijn ooghoek wrijvend. ''En het was jou idee om ergens anders te slapen als we ruzie hadden..'' zei ik zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious Emptywo maa 20, 2013 7:29 pm

"Ik wil dat je de kadootjes open maakt." Sprak ze. "Wat je er daarna mee doet moet je zelf weten, het zijn jouw eigendommen dan. Maar wie weet zit er iets tussen wat je wel leuk vind." Ze zuchtte en liep eindelijk iets meer de kamer in. Ik keek niet op omdat ik wist dat ze teleurgesteld was, of misschien wel verdrietig. "En het was jou idee om ergens anders te slapen als we ruzie hadden.." Zei ze zacht, ze was nog niet uitgepraat of ik snauwde haar al een bitter antwoord. "Persephone, ik wil het er niet over hebben! Jij slaapt hier vannacht als je dat wilt." Ik nam een cadeau op en gebaarde naar het bed. "Sluit de deur achter je en kom dan eens bij mij zitten, dan mag je beslissen wat we houden en wat we niet houden. Goed? Ik ben verschrikkelijk in keuzes maken en ik heb een verzamel drang."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Hello, Captain Obvious Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello, Captain Obvious
Terug naar boven 
Pagina 1 van 7Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: