Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Hello, Captain Obvious

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Emptyza maa 23, 2013 8:54 pm


Ik bewonderde de wagen van binnen, het was prachtig en het rook er op een aparte manier lekker. Waarschijnlijk het leer. Hij stopte de sleutels in het stopcontact om de wagen te starten. De auto begin vrolijk te brommen en Hades wachtte tot de bediendes de deuren hadden geopend, maar gelijk daarna zette Hades zijn voet ook op het gas neer zodat de auto weg stoof. "Het is wel een tijdje geleden dat ik heb gereden met de auto." zei hij toen we weg waren gestoven en ik glimlachte naar hem. ''Is helemaal niks van te merken.'' zei ik terwijl ik hem eventjes bekeek. Hij zat relaxed achterover in zijn stoel. ''Kom je daar nou vaak trouwens, in dat café?'' vroeg ik daarna en ik richtte mijn blik weer op zijn gezicht. ''Je zei namelijk dat die eigenaar je wel kende. Wat zal hij er van vinden dat je iemand meeneemt?'' vroeg ik nieuwschierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Emptyza maa 23, 2013 9:14 pm


"Is helemaal niks van te merken." Sprak ze uit als compliment en ik voelde me oprecht gecharmeerd. "Kom je daar nou vaak trouwens, in dat café?" Vroeg ze en ik haalde mijn schouders op. "Niet zo heel vaak, maar ben er toch al redelijk veel geweest als je dat bedoelt." Ze richtte haar blik terug op mijn gezicht. "Je zei namelijk dat die eigenaar je wel kende. Wat zal hij er van vinden dat je iemand meeneemt?" Ze klonk nieuwsgierig. "Er komen zoveel klanten, dat vind hij vast niet erg. Maar hij zal misschien wel geïnteresseerder zijn als ik vertel dat je mijn kersverse bruid bent." Ik grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Emptyza maa 23, 2013 9:23 pm


Hij had zijn schoders opgehaald. "Niet zo heel vaak, maar ben er toch al redelijk veel geweest als je dat bedoelt." zei hij rustig en ik knikte begrijpend. "Er komen zoveel klanten, dat vind hij vast niet erg. Maar hij zal misschien wel geïnteresseerder zijn als ik vertel dat je mijn kersverse bruid bent." zei hij en hij grinnikte, waarna ik ook even vrolijk moest lachen. ''Hij gaat zich vast afvragen waar je die dan zo opgeduikelt hebt.'' grinnikte ik en ik haalde mijn schouders op. ''Het lijkt me in ieder geval leuk. Interressant waar jij zoal rond hangt als je op aarde bent.'' glimlach ik en ik keek hem nog steeds vrolijk aan. ''Zijn we er al bijna?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Emptyza maa 23, 2013 9:52 pm


"Hij gaat zich vast afvragen waar je die dan zo opgeduikelt hebt." Grinnikte ze en ik lachte even geamuseerd. Ze haalde haar schouders op. "Het lijkt me in ieder geval leuk. Interessant waar jij zoal rond hangt als je op aarde bent." Ik zweeg maar over waar ik nog uithing, gelukkig was het nog een redelijk deftige kroeg. "Zijn we er al bijna?" Vroeg ze en ik drukte het gaspedaal nog wat in. "Bijna, we naderen zo Athene." Ik reed niet veel later de stad in en minderde vaart, we moesten door allemaal straten waar er veel mensen liepen. Het was immers de uitgaansbuurt. Ik parkeerde de auto en zette mijn zonnebril op voor ik uitstapte en deur weer voor haar open deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Emptyza maa 23, 2013 10:03 pm


"Bijna, we naderen zo Athene." mompelde hij en ik knikte. Ik merkte dat we nog harder gingen, en niet veel later zag ik al de lichtjes die aangaven dat we Athene naderden. De lichten werden al groter en helderder, en niet veel later moest Hades langzamer gaan rijden omdat de straten drukker werden door de jongeren die lachend en in mooie kleding gehezen wankelend rond liepen. Op een gegeven moment had hij de auto stil gezet en geparkeerd. Rustig bleef ik zitten toen hij uit de auto stappend, wetend dat hij voor mij de deur open zou willen doen. En ik had gelijk, niet veel later ging de deur open en bood hij zijn hand aan om me te helpen emt uitstappen. Ik glimlachte en nam zijn hand aan, waarna ik samen met Hades de stoep op liep. Hij gooide de deur nog eens dicht en zette de auto op slot, waarna hij me mee nam richting het cafeetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Emptyza maa 23, 2013 10:24 pm


Ik hielp haar de auto uit en gooide toen ze deur weer achter haar dicht om de auto op slot te doen en haar de weg te wijzen. Ik stak de bos sleutels in mijn broekzak en stak de straat over met haar aan mijn zijde. Ik sloeg een steegje in en wandelde de metalen trappen af, die trilden onder onze voetstappen. Die eindigde aan de ingang van het café. Rustig stapte ik naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Emptyza maa 23, 2013 10:33 pm


We sloegen een steegje in en moesten een trap afdalen. Een metalen trap. Met van die gaatjes erin. Ik hield hem stevig vast aan zijn arm zodat ik niet zou vallen, en hoopte er maar op dat mijn hak niet bleef steken in een van die gaatjes. Uiteindelijk kwamen we onder aan de trap, waar de ingang was van het café. Rustig liep Hades naar binnen, en ik liep even achter hem, omdat we niet met zijn tweetjes door het deurgat paste. Eenmaal binnen ging ik weer naast hem staan en nam zijn arm weer vast. Nieuwschierig liet ik mijn blik door de ruimte glijden. Het was er donker, en er hing een rustige sfeer, mede door de jazz die er waarschijnlijk gedraaid werd. Ik glimlachte eventjes en snoof eventjes de geur op. Rook, waar hij al voor gewaarschuwd had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Emptyza maa 23, 2013 10:45 pm


Ze kwam gelijk weer naast me lopen toen we binnen waren en omklemde mijn arm weer stevig zoals toen op de trap. Ik zag hoe ze rondkeek en deed hetzelfde uit nieuwsgierigheid. Er speelde jazzmuziek, er dansten mensen maar de meeste praatten en dronken. Ik liep naar de bar en zag de rook er hangen. Iemand bood me een sigaret aan, die ik in alle beleefdheid aannam en voor me hield zodat hij me een vuurtje kon geven. "Ik hoop dat je het niet erg vind," grijnsde ik naar Seph en wachtte af hoe ze ging reageren toen de man haar ook eentje aanbood.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Emptyza maa 23, 2013 10:50 pm


Hades liep naar de bar en ik volgde hem, waarna ik op een kruk plaats nam. Een man naast hem bood hem een sigaret aan en hij nam hem ook aan. "Ik hoop dat je het niet erg vind," zei hij met een grijns, waarna de man mij ook een aanbood. ''Nee dankje. Ik ben niet zo'n fan van roken.'' glimlachte ik terwijl ik beleefd het aanbod afsloeg. ''Ik vind het geen probleem, zolang je niet te erg stinkt als we vanavond naar bed gaan. Dan mag je eerst een douche nemen.'' lachte ik zachtjes en ik keek naar de barman. ''Mag ik alsjeblieft een zoete witte wijn.'' vroeg ik vriendelijk en de man knikte. Hij gaf me het glas en richtte zich toen naar Hades. ''En wie mag deze parel wel niet zijn die je dit keer meegenomen hebt?'' vroeg de man met een grijns, en ik trok een wenkbrauw op. Deze keer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Emptyza maa 23, 2013 11:18 pm


We namen plaats op de barkrukken en Persephone sloeg het aanbod vriendelijk af. "Nee dankje. Ik ben niet zo'n fan van roken." De man stopte het pakje sigaretten weer weg en ze richtte zich naar mij toe. "Ik vind het geen probleem, zolang je niet te erg stinkt als we vanavond naar bed gaan. Dan mag je eerst een douche nemen." Ik glimlachte. "Het blijft bij eentje, I promise." Seph wenkte de barman. "Mag ik alsjeblieft een zoete witte wijn." Vroeg ze en ik grinnikte omdat ze dat zo vroeg. "Voor mij het gebruikelijke," sprak ik zeemzoet en liet hem rustig zijn gang gaan. Hij gaf de wijn aan Persephone en maakte voor mij een Wodka Tonic. "En wie mag deze parel wel niet zijn die je dit keer meegenomen hebt?" Vroeg hij met een grijns terwijl hij het drankje bereidde. Ik zag dat Seph een wenkbrauw optrok en grijnzend bekeek ik haar even. Ik ademde de rook weer uit en nam het drankje aan toen hij het me gaf, nog steeds wachtend op een antwoord. "Mijn echtgenote." Ik hield mijn sigaret vast tussen twee vingers. "En ik weet het, ze kan niet tippen aan de rest. Vind je niet?" Ik richtte me even naar haar om hem voor te stellen. "Dit is Zephyros, hij is één van de vele goden die je waarschijnlijk niet kent." Ik deed niet eens mijn best om stil te praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Emptyza maa 23, 2013 11:29 pm


"Het blijft bij eentje, I promise." had hij glimlachend gezegd, en ik geloofde hem. "Voor mij het gebruikelijke," sprak hij de ober toe, en ergens was ik wel nieuwschierig naar wat 'het gebruikelijke' was. Hades kreeg een grijns op zijn gezicht door de vraag van de barman en bekeek mij eventjes. Rustig blies hij de rook uit en nam het drankje aan, eer hij hem antwoordde. "Mijn echtgenote." Hij hield zijn sigaret vast tussen twee vingers terwijl ik de man bestudeerde. De man zelf kreeg een lichtelijk verbaasde uitdrukking op zijn gezicht. "En ik weet het, ze kan niet tippen aan de rest. Vind je niet?" zei hij en ik kon merken dat er iets van trots door zijn stem heen klonk. Hij ging wat meer rechtop zitten en keek mij weer aan. "Dit is Zephyros, hij is één van de vele goden die je waarschijnlijk niet kent." Ik knikte en keek naar de man. ''Aangenaam.'' zei ik met een glimlach. ''De eer is volledig aan mijn kant.'' sprak hij en hij kuste mijn hand even. Ik grinnikte en keek hem vrolijk aan. ''Jammer. Ik had gehoopt dat je deze bloem ook voor je oude vriend had meegenomen.'' zei hij met gespeelde teleurstelling, waarna hij weer met een enorme grijns naar Hades keek. ''Ze is inderdaad beeldschoon. Mooier zelfs nog, als dat kon'' Ik bloosde wat en nam snel een slok van mijn wijn. Ik keek achter me en zag dat mensen er aan het dansen waren. Met een glimlach bekeek ik het cafeetje weer even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Emptyza maa 23, 2013 11:49 pm


"Aangenaam," zei ze beleefd en ik voelde me ergens wel trost dat ze zo keurig opgevoed was. Het was een compleet raar gevoel. "De eer is volledig aan mijn kant." Vleide Zephyros zoals gewoonlijk en kuste haar hand. Ze grinnikte. "Jammer. Ik had gehoopt dat je deze bloem ook voor je oude vriend had meegenomen." Zei hij. Zijn teleurstelling was duidelijk gespeeld. Ik haalde mijn schouders op terwijl ik het glas opnam. "Helaas, jonge man, helaas. Het werd tijd dat ik een huwelijk sloot, de lol kan niet eeuwig blijven doorgaan hé." Ik grijnsde en hij grijnsde terug. Ik dronk van mijn glas toen hij verder ging met praten. "Ze is inderdaad beeldschoon. Mooier zelfs nog, als dat kon." Ik zag haar blozen en barstte in lachen uit. Ze dronk van haar wijn en keek daarna het café rond. Ik nam haar kin beet en draaide haar hoofd naar ons toe. "Kom, kom, niet zo verlegen." Ik smoorde nog wat. "En hou je maar in, straks komt Aphrodite nog haar beklag doen." Snauwde ik naar Zephyros.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Emptyza maa 23, 2013 11:56 pm


"Helaas, jonge man, helaas. Het werd tijd dat ik een huwelijk sloot, de lol kan niet eeuwig blijven doorgaan hé." had Hades grijnzend gezegd tegen zijn vriend, en die had op zijn beurt weer terug gegrijnsd. Hades begon bulderend te lachen en pakte me bij mijn kin vast, zodat ik weer hun kant op moest kijken. Verbaasd keek ik hem aan. ''Kom, kom, niet zo verlegen." mompelde hij en glimlachend duwde ik zijn hand weg. ''Ik ben nog niet getraind in complimentjes ontvangen.'' zei ik simpel. "En hou je maar in, straks komt Aphrodite nog haar beklag doen." snauwde hij plots naar Zephyros. Alweer verbaasd trok ik dit keer mijn wenkbrauw op en keek naar Hades. ''Waar was dat nou weer voor nodig? Aphrodite haar beklag doen?'' mompelde ik terwijl ik hem onderzoekend aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Emptyzo maa 24, 2013 12:13 am


Ze wierp me een verbaasde blik toe en duwde vervolgens met een glimlach mijn hand weg. "Ik ben nog niet getraind in complimentjes ontvangen." Zei ze simpel en keek me toen weer verbaasd aan. "Waar was dat nou weer voor nodig? Aphrodite haar beklag doen?" Mompelde ze en ik keek haar met een frons op mijn gezicht aan toen ze plots zo serieus werd. "Rustig, dat was niet gemeen bedoeld. Dat hoorde je toch zelf ook wel.." Fluisterde ik haar toe toen hij even drankjes gaf aan andere mensen. "En ja, ze heeft d'r temperament. Dat weet je toch." Ik snapte niet dat ze plots zo onwetend was. "Maar goed, Zeph, wat heb jij in de tussentijd nog uitgestoken?" Vroeg ik om het gesprek over hem te laten gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Emptyzo maa 24, 2013 2:27 pm


Hades kreeg een frons op zijn gezicht, en nog steeds keek ik hem vragend aan. "Rustig, dat was niet gemeen bedoeld. Dat hoorde je toch zelf ook wel.." Fluisterde hij en ik zag dat hij nog steeds naar Zephyros gluurde. "En ja, ze heeft d'r temperament. Dat weet je toch." Hij richtte zich nu weer volledig op naar zijn vriend en ik rolde met mijn ogen. "Maar goed, Zeph, wat heb jij in de tussentijd nog uitgestoken?" vroeg Hades en de man grijnsde vrolijk. Niet bepaald geintresseerd in hun gesprek pakte ik mijn glas op en besloot om even een wandelingetje te maken door het café. Toen ik dichter bij de muziek was gekomen trok iemand aan mijn hand. Verbaasd keek ik naar degene die me naar zich toe trok. ''Wees niet bang, ik wou alleen een dansje wagen.'' zei hij vriendelijk en ik glimlachte. Met mijn glas nog steeds in mijn hand knikte ik. ''Natuurlijk, dansen kan nooit kwaad.'' glimlachte ik en ik nam zijn hand aan. Rustig dansten we op de muziek terwijl ik af en toe een slok wijn nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Emptyzo maa 24, 2013 8:49 pm


Zephyros grijnsde vrolijk en vertelde uitgebreid dat hij had rondgereisd in de buurten van het oude Troje en daar een paar andere Goden had getroffen. Hij had allerlei nieuwtjes gehoord en ik had er vol interesse naar geluisterd. Ik dronk ondertussen mijn drankje op en keek even om me heen. Ik zag dat Persephone met een andere man gaan dansen was en grijnzend liet ik me van de barkruk zakken. "Excuseer mij, ik ga even met mijn bruid dansen voor ze er vandoor is." Ik liep weg, nog steeds met de sigaret tussen mijn vingers geklemd, en tikte de jongeman op zijn schouder. Ik herkende hem niet, maar het was vast en zeker een sterveling. "Mag ik?" Ik nam haar hand al vast nadat hij haar losgelaten had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Emptyzo maa 24, 2013 9:11 pm


Ik zag Hades van een afstandje al aankomen, en grinnikte toen hij de man op zijn schouder tikte. Geirriteerd draaide deze zich om, maar zodra hij Hades zijn gestalte zag schoot de schrik in zijn ogen. "Mag ik?" vroeg Hades rustig, en bedremmeld knikte het arme ventje, waarna Hades mijn handen vast nam. ''Ik dacht dat je niet van dansen hield.'' glimlachte ik terwijl ik me rustig door Hades over de vloer liet leiden. ''Je hebt die arme man de schrik van zijn leven bezorgd.'' grinnikte ik en ik legde mijn hoofd tegen zijn borst aan, terwijl we nog steeds rustig voort bewogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Emptyzo maa 24, 2013 9:25 pm


"Ik dacht dat je niet van dansen hield." Glimlachte ze toen de jongeman eindelijk weggelopen was en ik leidde haar gezellig over de dansvloer heen. Het was van die zachte jazz-muziek, waar je niet echt op kon shaken. "Jawel hoor, alleen doe ik het niet vaak." Ik hoorde haar grinniken. "Je hebt die arme man de schrik van zijn leven bezorgd." Ze legde haar hoofd tegen mijn borst aan. "Dat vind ik niet zo erg." Grijnsde ik en zette de sigaret weer even aan mijn lippen. "Als je wilt kunnen we zo meteen naar een club gaan, om eens goed te dansen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Emptyzo maa 24, 2013 9:34 pm


"Jawel hoor, alleen doe ik het niet vaak." zei hij en ik glimlachte vrolijk. "Dat vind ik niet zo erg." zei hij met een grijnsje en hij nam weer een trekje van zijn sigaret. "Als je wilt kunnen we zo meteen naar een club gaan, om eens goed te dansen." ging hij daarna verder en ik kreeg een brede grijns op mijn gezicht. ''Ik vind het helemaal prima. Ben je dan al uitgekletst hier?'' grinnikte ik en ik keek naar de sigaret. ''En ben je nou nog niet uitgerookt? Die geur blijft hangen.'' zei ik rustig en ik dronk de rest van mijn wijn op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Emptyzo maa 24, 2013 9:40 pm


Ze kreeg een brede glimlach op haar gezicht. "Ik vind het helemaal prima." antwoordde ze en ik zag dat ze tevreden was. "Ben je dan al uitgekletst hier?" Ik grinnikte en knikte. "En ben je nou nog niet uitgerookt? Die geur blijft hangen." Ze keek neer op de sigaret. Ik zuchtte en ademde terwijl de rook terug uit. "Nee, wil je ook?" Vroeg ik en stak het naar haar uit nadat ik nog een trekje nam. Rustig dronk ze eerst haar glas wijn op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Emptyzo maa 24, 2013 9:47 pm


Hij zuchtte en blies de rook rustig weer uit. "Nee, wil je ook?" vroeg hij en hij bood me de sigaret aan, nadat hij zelf weer een trekje had genomen. Ik schudde mijn hoofd en duwde de sigaret uit mijn gezicht. ''Nee dankje. Nog steeds niet zo'n fan van roken.'' grinnikte ik en ik keek naar hem op. ''ik vind het zo gezellig om met je uit te gaan Hades.'' zei ik met een glimlach en ik legde mijn hoofd weer tegen zijn borst aan. Tevreden sloot ik mijn ogen even, waarna ik weer naar hem op keek met een lieve glimlach. ''Al ben ik ook wel nieuwschierig hoe goed je kan dansen op de dansvloer van de jongeren.'' grijnsde ik en ik knipperde onschuldig met mijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Emptyzo maa 24, 2013 9:55 pm


Ze schudde koppig haar hoofd en duwde mijn hand weg. "Nee dankje. Nog steeds niet zo'n fan van roken." Grijnzend haalde ik mijn schouders op en ademde de rook weer uit terwijl ik op haar neer keek, toen zij mij aankeek. "Ik vind het zo gezellig om met je uit te gaan Hades." ze legde haar hoofd terug tegen mijn hoofd aan. "Al ben ik ook wel nieuwsgierig hoe goed je kan dansen op de dansvloer van de jongeren." Ik grinnikte en gaf haar een lange, innige kus op haar lippen. "Dat zal je zometeen wel zien he dan." Ik wachtte even, danste nog wat en besloot toen dat het tijd was om naar die ene club te gaan. Ik draaide me om en liep naar de bar toe. "Wij gaan ervan door, Zeph." Ik legde het geld dat ik te goed had op de bar en knikte hem gedag. Snel liep ik de deur uit met Persephone in mijn kielzog, de trap terug op en vervolgens de straat op. "Welke wil je binnen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Emptyzo maa 24, 2013 10:06 pm


Hij grinnikte en duwde zijn lippen op de mijne, innig en lang. "Dat zal je zometeen wel zien he dan." zei hij daarna rustig, terwijl ik hem lief aan keek. Hij was even stil en danste nog rustig even wat verder, draaide me rond en liet me achterover zakken. Op een rustig tempo liep hij op een gegeven moment en legde geld neer op de bar. "Wij gaan ervan door, Zeph." deelde hij mee. ''Dag!'' zei ik vrolijk terwijl ik achter Hades aan liep. We klommen de trap weer op en liepen de straat op. "Welke wil je binnen?" vroeg hij en ik keek even rond. Ik kneep mijn ogen even samen en knikte toen naar een van de wat grotere. ''Doe die maar. The Neon Palm.'' zei ik vrolijk. Ik was er een keer eerder geweest met Hades. Ik liet mijn blik even over onze kleding vallen en keek toen weer naar Hades. ''Val je niet uit de toon daar? Ik kan er nog wel in mengen... Maar jij ziet er zo netjes uit.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Emptyzo maa 24, 2013 10:14 pm

"Dag! riep ze nog enthousiast en liep achter me aan naar buiten. Ze keek even rond toen we eenmaal buiten stonden en knikte toen naar een van de wat grotere discotheken. "Doe die maar. The Neon Palm." Ik knikte en liep er heen, waarbij ik goed keek toen we overstaken. "Val je niet uit de toon daar? Ik kan er nog wel in mengen... maar jij ziet er zo netjes uit." Ik grijnsde en keek haar vrolijk aan. "Zo meteen zal dat wel niet meer zo zijn." Ik liet mijn sigaret vallen en trapte erop om het vuur te doven. Daarna trok ik haar mee naar binnen, direct naar de dansvloer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Emptyma maa 25, 2013 7:19 pm


Hij knikte en liep richting de club, mij voorzichtig over de straat heen loodsen. Hij keek me daarna vrolijk aan en knikte. "Zo meteen zal dat wel niet meer zo zijn." zei hij met een grijns. Hij gooide zijn sigaret op de grond en trapte hem uit. Nieuwschierig keek ik hem aan, afvragend wat hij bedoelde. Hij pakte me weer bij mijn pols vast en trok me achter hem aan de club binnen. Hij liep zo voorbij de rij, en de portier liet hem ook gaan. Met een glimlach liet ik me de dansvloer op leidden, en gelijk voelde ik de bas al door mijn borst klinken. Gelijk begon ik zachtjes op de beat mee te deinzen, en zodra we goed en wel stonden begon ik te dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello, Captain Obvious
Terug naar boven 
Pagina 4 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: