Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 And that's the deal my dear

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

And that's the deal my dear - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   And that's the deal my dear - Pagina 2 Emptydo dec 26, 2013 9:53 pm

Ze legde haar hoofd tegen mijn borst aan en ik nestelde me wat beter op bed. "Je zult vanzelf wel slapen.." mompelde ze met een glimlach. Ik zuchtte en legde mijn hand op haar onderrug. "Als ik slaap denk ik weer aan alles wat er is gebeurd, alles wat ik heb misdaan.." Ik drukte een kus op haar voorhoofd en gleed met mijn hand onder de jurk die ze droeg, totdat hij op haar blote rug lag. Ze had warm. Nu pas herinnerde ik me weer hoe zacht haar huid wel niet was. "Hoe.. was.. het?" Vroeg ik aarzelend. "Doodgaan?" Zelf zou ik nooit deze wereld verlaten, ik zou nooit weten hoe de zielen die in de onderwereld gevangen zaten zich voelden. Goden waren onsterfelijk, hoewel ze - als ze zeer ernstig ziek of gewond waren dat ze op sterven lagen - in een zeer diepe slaap konden belanden. Het was mij nog nooit overkomen, zelfs niet na de strijd met de titanen, zelfs niet na Zeus' martelingen die ik in die cel op de Olympus heb moeten ondergaan. Ik zou nooit kunnen sterven, ook al had ik het graag gewild.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

And that's the deal my dear - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   And that's the deal my dear - Pagina 2 Emptydo dec 26, 2013 9:59 pm


Hij liet een zucht klinken en legde zijn hand op mijn rug. "Als ik slaap denk ik weer aan alles wat er is gebeurd, alles wat ik heb misdaan.." mompelde hij en ik voelde zijn hand onder de jurk verdwijnen. Zijn lippen voelde ik op mijn voorhoofd en ik sloot mijn ogen even. "Hoe.. was.. het?" klonk het aarzelend vanuit zijn mond. "Doodgaan?" Ik deed mijn ogen weer open en keek voor me uit. ''Vredig. Alsof ik ging slapen..'' zei ik zachtjes en ik keek naar hem op. ''En ik had het mooiste laatste beeld dat ik kon hebben. Jou gezicht en de prachtige omgeving van Elysion'' zei ik met een glimlach en ik duwde een kusje op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

And that's the deal my dear - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   And that's the deal my dear - Pagina 2 Emptydo dec 26, 2013 10:09 pm

Ze opende haar ogen, maar ze keek niet naar mij. "Vredig. Alsof ik ging slapen.." Ik legde mijn andere hand op haar wang toen ze opkeek. Voor mij was het helemaal niet vredig geweest, maar als ze zo was gegaan dan was ik tevreden. "En ik had het mooiste laatste beeld dat ik kon hebben. Jou gezicht en de prachtige omgeving van Elysion." Ze duwde een kusje op mijn wang. Ik was gewend dat ze me altijd volop kuste, maar dit was voor mij meer dan genoeg. Een eenvoudig gebaar, maar ik wist dat er zoveel liefde achter zat. Ik wreef met mijn duim over haar wang, ze zag bleker dan haar normale witte huidskleur. Het was vast de verschijning. Haar lippen zagen ook blauw, een kille kleur. Haar ogen zagen er ook minder levendig uit dan gebruikelijk. "Als ik in een coma val, ben ik dan bij jou?" Fluisterde ik, bang voor het antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

And that's the deal my dear - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   And that's the deal my dear - Pagina 2 Emptydo dec 26, 2013 10:17 pm


Ik keek naar hem terwijl hij mijn gezicht bestudeerde, maar het voelde niet ongemakkelijk. Langzaam legde ik mijn hand over de zijne die op mijn wang lag heen en was even tevreden stil. "Als ik in een coma val, ben ik dan bij jou?" fluisterde hij en ik schudde langzaam mijn hoofd. ''Ik ben er niet meer..'' mompelde ik en ik streek even over zijn wang heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

And that's the deal my dear - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   And that's the deal my dear - Pagina 2 Emptydo dec 26, 2013 10:21 pm

Ze schudde haar hoofd, het was waarvoor ik gevreesd had. "Ik ben er niet meer." "Waar ben je dan?" Protesteerde ik luid. "Als je niet hier bent?" Ze streek over mijn wang heen. Ik begreep het gewoon niet. Hoe kon het dat ze hier zo zat? Waar was ze als ze niet dood was, ze had een nieuw lichaam oké maar hoe zat ze hier in haar oude verschijning? Ik snapte het totaal niet, echt niet..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

And that's the deal my dear - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   And that's the deal my dear - Pagina 2 Emptydo dec 26, 2013 10:33 pm


"Waar ben je dan?" protesteerde hij met luide stem. "Als je niet hier bent?" Ik zag de verwarring in zijn ogen en ik glimlachte enkel. Ik knikte eventjes en keek hem toen weer aan. ''Ik leg het je uit.'' zei ik en ik glimlachte even. ''Mijn eigen lichaam ligt nu ergens in coma, ik gebruik de levensenergie die ik heb in mijn nieuwe leven om dit leven met jou af te sluiten.'' zei ik tegen hem en ik keek even naar het plafond. ''Dus, als ik hier niet ben, ben ik waar ik hoor te zijn.'' Ik keek hem weer even aan en drukte een kus op zijn lippen. ''En voor je vraagt hoe het komt dat ik hier niet altijd ben.. Ik kan dit niet altijd blijven volhouden. Het is onlogisch.'' mompelde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

And that's the deal my dear - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   And that's the deal my dear - Pagina 2 Emptydo dec 26, 2013 10:44 pm

Ze glimlachte, en ik vond het vaag, en ik weet niet van waar het plots kwam maar mijn verwarring nam plots weg, en ik luisterde gewoon naar wat ze zei. Ik luisterde echt, heel aandachtig. "Ik leg het je uit. Mijn eigen lichaam ligt nu ergens in coma, ik gebruik de levensenergie die ik heb in mijn nieuwe leven om dit leven met jou af te sluiten. Dus, als ik hier niet ben, ben ik waar ik hoor te zijn." Ze drukte een kus op mijn lippen. "En voor je vraagt hoe het komt dat ik hier niet altijd ben.. Ik kan dit niet altijd blijven volhouden. Het is onlogisch." Ik bekeek haar even en gaf toen droog toe dat ik het niet snapte. Vervolgens zweeg ik weer even. Ik hoefde het eigenlijk niet te snappen, ik wist dat ze hier niet altijd blijven kon. Tot voor kort wou ik het helemaal niet geloven, maar nu wist ik het echt. En ik bleef haar maar aankijken, tot dat ik mijn hoofd opnieuw schudde en met mijn hand over haar hele rug voelde. "Wat is dit lichaam dan? Je lijkt op een gewone verschijning, je lijkt koud, maar je bent warm."  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

And that's the deal my dear - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   And that's the deal my dear - Pagina 2 Emptydo dec 26, 2013 11:21 pm


Hij gaf toe dat hij het nog niet echt snapte, maar zweeg daarna weer. Een lange stilte viel tussen ons, waarop hij uiteindelijk zijn hoofd schudde en met zijn hand over mijn rug heen wreef. "Wat is dit lichaam dan? Je lijkt op een gewone verschijning, je lijkt koud, maar je bent warm." Ik haalde mijn schouders op en keek hem met een glimlachje aan. ''Dat snap ik ook niet..'' mompelde ik en ik keek hem aan. ''Maakt het uit?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

And that's the deal my dear - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   And that's the deal my dear - Pagina 2 Emptydo dec 26, 2013 11:31 pm

"Dat snap ik ook niet." Ze haalde haar schouders op en ik trok een van mijn wenkbrauwen omhoog, maar ik zweeg. "Maakt het uit?" Ik schudde mijn hoofd, ik was hier met haar nu en dat was het belangrijkste. Uiteindelijk rolde ik om en legde ik mijn hand op haar blote buik. Mijn hoofd legde ik in de holte van haar nek en haar schouder. Ik staarde naar haar bleke huid onder mijn hand. "Ik mag dan wel niet graag kinderen hebben, maar met jou had ik er best wel een willen hebben." Ik duwde een lange kus op haar mond. Ik kon gewoon geen glimlach trekken, het lukte me echt niet meer. Dus sloot ik maar mijn ogen, en niet lang daarna viel ik eindelijk in slaap.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

And that's the deal my dear - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   And that's the deal my dear - Pagina 2 Emptydo dec 26, 2013 11:49 pm


Hij schudde zijn hoofd, liet zien dat het inderdaad niet uit maakte dat ik geen antwoord had. Hij keek me weer even aan voor hij zich omrolde. Zijn hand plaatste hij op mijn buik en zijn hoofd legde hij in mijn nekholte neer. "Ik mag dan wel niet graag kinderen hebben, maar met jou had ik er best wel een willen hebben." zei hij toen langzaam. Ik beet op mijn lip, aaide zwijgend over zijn rug heen. Niet veel later hoorde ik zijn ademhaling veranderen, als teken dat hij in slaap was gevallen. Ik wurmde me voorzichtig onder hem vandaan, en veegde een eenzame traan van mijn wang af. Ik zou Hermes morgen wel bellen of hij me op komt halen, dan kon ik nog afscheid nemen van Hades. Ik kon eindelijk al het verdriet er uit laten dat ik net op moest kroppen omdat ik Leuce was, en niet mezelf. Snel vluchtte ik naar beneden naar mijn kamer, stopte de doek ver weg en kroop weg in bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

And that's the deal my dear - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   And that's the deal my dear - Pagina 2 Emptyvr dec 27, 2013 12:02 am

De volgende ochtend werd ik wakker door een oorverdovend gerommel. Het was afkomstig van buiten. Ik hoorde steeds luid getik en toen ik opkeek nadat ik de slaap uit mijn gezicht gewreven had, zag ik dat het buiten onweerde. Hagel, donder en bliksem. Dit weer was niet zo abnormaal in de onderwereld, maar na gisteren deed het me toch wel raar. Ik draaide me om en zag dat Leuce weg was, ik wist dat ze niet blijven kon maar ergens had ik toch wel gehoopt dat ze er nog zou liggen. Dat ze me een goedemorgen zou wensen, me een kus zou geven en zou aanbieden om samen ontbijt klaar te maken. Dan zouden we pannenkoeken eten, met extra veel suiker, aardbeien en slagroom. En ze zou me irriteren met het geluid van zilver op zilver, want ze droeg in die tijd zoveel armbanden dat het onmenselijk was. Ik kocht haar er altijd. Ik glimlachte bij die herinnering, maar het maakte het er allemaal niet veel makkelijker op. Haar geur hing nog steeds in de kamer, hij was zo speciaal dat ik het amper omschrijven kon. Het enige wat ik kon plaatsen was dat het een mix was van vanille en nog iets anders. Ik hees mezelf overeind en strompelde naar beneden. Ik hoorde de bediendes rommelen in de keuken, alsof alles normaal was. Ze vroegen niet meer of ik iets te eten wou, als ik het wilde dan zou ik het wel commanderen. In plaats daarvan slenterde ik naar de zitkamer, stak de haard aan en goot mezelf een flink glas wodka uit. Ik nam een grote teug van de fles en zette die vervolgens naast het zitmeubel toen ik me erin liet zakken.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

And that's the deal my dear - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   And that's the deal my dear - Pagina 2 Emptyvr dec 27, 2013 12:08 am


Het licht dat scheen hier maakte me wakker, en toen ik op de klok keek zag ik dat het al aardig laat in de ochtend was. Ik wreef even in mijn ogen en rekte me uit om mijn mobiel te pakken. ''Hermes. Kom me ophalen.'' was het enige wat ik zei toen mijn vriend zijn naam riep het apparaatje. Ik hing weer op en pakte toen mijn kleren weer, om ze vlug aan te trekken. Terwijl ik door de gangen liep hoorde ik in de keuken gerammel, en al snel kwam er een bediende aan die me vertelde waar Hades zat. Dat waren ze in ieder geval niet verleerd. Dat deden ze al die jaren al sinds ik door deze gangen wandel. Ik liep rustig richting de zitkamer en klopte op de deur, voordat ik hem openmaakte. ''goeiemorgen. Goed geslapen?'' mompelde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

And that's the deal my dear - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   And that's the deal my dear - Pagina 2 Emptyvr dec 27, 2013 12:21 am

Ik bleef staren in het haardvuur terwijl ik steeds grotere slokken nam van het glas. Ik had meteen mijn glas al uit, mijn keel brandde en werd heerlijk verdoofd. Ik goot me een nieuw glas uit, en opnieuw, en opnieuw, en in no-time had ik een hele fles binnen. Gelukkig had ik genoeg keuze aan alcohol staan in deze woonkamer, het zou dus niet zo lang meer duren voor ik ladderzat was. Misschien dat ik dan geen emoties meer had, dat de leegte in mijn leven dan opgevuld zou worden. Het was vast niet zo verstandig om te drinken op een lege maag. Het geklop op de deur klonk als een echo in de verte. Ik draaide mijn hoofd bij en zag haar weer staan. Even glimlachte ik. Leuce.. Maar toen ik opnieuw knipperde zag ik Persephone staan en keek ik verbitterd weg. "Goeiemorgen. Goed geslapen?" Ik dronk mijn glas in een keer uit en beet op mijn lip terwijl ik even mijn spieren wakkerschudde. Straffe drank. "Geen oog dicht gedaan." Ik vertrok mijn gezicht even en stond op om een nieuwe fles te nemen. Welke nu? Likeur, rum, cognac? Uiteindelijk ging ik maar voor whisky. Ik draaide me om en wees met de lege fles vodka richting haar. "Jou zocht ik, trouwens." Bromde ik, terwijl ik de kurk van de nieuwe fles whisky lospeuterde en mezelf een groot glas inschonk. Ik bood haar maar niets aan, want ik wist dat ze niet tegen sterke drank kon. 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

And that's the deal my dear - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   And that's the deal my dear - Pagina 2 Emptyvr dec 27, 2013 12:27 am


Ik zag dat hij ergens van dronk, en toen ik naast hem keek zag ik een lege fles staan. "Geen oog dicht gedaan." bromde hij chagerijnig, en ik moest mijn best doen om geen zucht te laten klinken. Hij stond op en stond vertwijfeld voor zijn kast met drank. Serieus, hij was een emotie-alcoholist? Ik beet even op mijn lip en knikte vaagjes. Ik wou mijn mond open doen om iets te zeggen, maar Hades was me voor. Hij had zich omgedraaid en wees met een lege fles drank naar me. "Jou zocht ik, trouwens." wauwelde hij terwijl hij zijn glas opnieuw vol goot en ik keek hem rustig aan. ''Waarom zocht je me?'' vroeg ik hem en ik trok even een wenkbrauw op. ''Als het iets belangrijks is, maak het vlug. Hermes komt me zo ophalen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

And that's the deal my dear - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   And that's the deal my dear - Pagina 2 Emptyvr dec 27, 2013 12:34 am

Ik liep terug naar de sofa en plofte neer, de volle fles drank zette ik terug naast me op de grond. Ik keek naar de lettertjes op de lege fles in mijn handen, maar ze dansten al dus ik kon het niet lezen. "Waarom zocht je me?" Vroeg ze me en ze trok kort een wenkbrauw op. "Als het iets belangrijks is, maak het vlug. Hermes komt me zo ophalen." "Oh." Ik wist niet dat ze hem op had gebeld, en dat Hermes überhaupt op zou komen dagen was ook raar. Hadden we niet afgesproken dat hij niet zou komen, hoe vaak ze ook belde? Ik smeet de lege fles naar haar en hoopte maar dat ze hem zou vangen. "Breng even weg wil je? Ik wou je net zeggen dat ik eventjes geen gezeik aan mijn oren wil. Ga terug naar Olympus. Ik kom wel opdagen als het me zint."  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

And that's the deal my dear - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   And that's the deal my dear - Pagina 2 Emptyvr dec 27, 2013 12:44 am


"Oh." klonk zijn korte antwoord. Opeens smeet hij de fles naar mijn hoofd en kon ik hem nog maar net op tijd vangen. "Breng even weg wil je? Ik wou je net zeggen dat ik eventjes geen gezeik aan mijn oren wil. Ga terug naar Olympus. Ik kom wel opdagen als het me zint." zei hij hooghartig en ik trok wederom mijn wenkbrauw op. Ik zette de fles neer bij de deur en keek hem kort aan. ''Ik ben je bediende niet. Ik ben niks meer van je.'' zei ik en ik streek een lok haar uit mijn gezicht. ''En je mag komen naar de Olympus, maar ik ga er niet op je zitten wachten.'' zei ik toen en ik zuchtte van binnen even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

And that's the deal my dear - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   And that's the deal my dear - Pagina 2 Emptyvr dec 27, 2013 12:51 am

Ze trok met een air haar wenkbrauw op en het enige wat ik deed was met diezelfde air nog een slok van mijn glas nemen terwijl ik haar met een grote, honende glimlach aankeek. Ze had de fles nog maar net kunnen vangen, de manier waarop ze dat deed was komisch geweest. Ze zette de fles bij de deur neer. "Ik ben je bediende niet. ik ben niks meer van je. En je mag komen naar de Olympus, maar ik ga er niet op je zitten wachten." Zei ze fel. Ik begon te lachen en nam de andere, volle fles om er mee te lopen zwaaien en gebaren maken terwijl ik praatte. "Oh, gaan we zo beginnen?" Ik kwam overeind en beende met trage, korte passen naar haar toe. "Je bent een venijnig kreng, weet je dat?" Sprak ik haar vals toe, op een gemeen toontje met samengeknepen ogen. "Altijd die grote mond. Net je moeder." Ik duwde met de fles hard tegen haar borst. "Waar ga je heen? Bij die schoothond van je, Hermes? Denk je echt dat hij van je houdt?"  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

And that's the deal my dear - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   And that's the deal my dear - Pagina 2 Emptyvr dec 27, 2013 12:59 am


Hij begon honend te lachen en nam zijn volle fles vast terwijl hij vage gebaren maakte. "Oh, gaan we zo beginnen?" Hij kwam overeind en tergend langzaam kwam hij op me afgelopen. "Je bent een venijnig kreng, weet je dat?" zei hij vals, terwijl hij zijn ogen samen kneep. "Altijd die grote mond. Net je moeder." Hij duwde de volle fles tegen me borst, en ik moest toegeven dat het echt zeer deed. Boos keek ik hem aan, wou er iets van zeggen, maar ik gokte er op dat dit zijn manier was om met zijn verdriet om te gaan. "Waar ga je heen? Bij die schoothond van je, Hermes? Denk je echt dat hij van je houdt?" Ik schudde mijn hoofd en keek hem recht aan. ''Ik ga terug naar de Olympus. Of misschien ook niet. Het maakt niet uit, want ik zit nergens aan vast, en aan niemand. Ik zit niet vast aan een eeuwig schuldgevoel. Of aan iemand die ik nooit meer zal zien.'' Ik keek hem aan en duwde hem toen wat achteruit. ''Toen ik gister kwam kijken of je sliep, zag ik jullie twee. En ik hoop dat het een geweldige avond was Hades. Ik hoop het echt voor je. En ik wens je nog veel geluk met je leven. Want jij zult nooit meer worden dan een verschrompeld hoopje zieligheid dat weg kwijnt in zijn koude barre kasteel.'' sprak ik toen ijzig en ik draaide me om. ''En Hermes hoeft niet van me te houden. Hij geeft om me, en dat is meer dan wat jij ooit voor me gevoeld hebt.'' zei ik terwijl ik weg liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

And that's the deal my dear - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   And that's the deal my dear - Pagina 2 Emptyvr dec 27, 2013 1:15 am

Ze keek me eerst boos aan, maar werd toen even bitter als mij. "Ik ga terug naar de Olympus. Of misschien ook niet. Het maakt niet uit, want ik zit nergens aan vast, en aan niemand. Ik zit niet vast aan een eeuwig schuldgevoel. Of aan iemand die ik nooit meer zal zien." Ik lachte luid en wou er iets op zeggen, maar ze duwde me naar achteren. "Toen ik gister kwam kijken of je sliep, zag ik jullie twee. En ik hoop dat het een geweldige avond was Hades. Ik hoop het echt voor je. En ik wens je nog veel geluk met je leven. Want jij zult nooit meer worden dan een verschrompeld hoopje zieligheid dat weg kwijnt in zijn koude barre kasteel. En Hermes hoeft niet van me te houden. Hij geeft om me, en dat is meer dan wat jij ooit voor me gevoeld hebt." Ik staarde haar aan terwijl ze weg liep. Ze had pit, maar ik had de neiging niet om een fles naar haar te gooien. Het enige wat ik wou doen was haar uitschelden met woorden. "Beter dit barre kasteel met al deze rijkdom dan een bende hippies op een berg die alleen maar liedjes zingen. Echt, Kore, wat doe je met je leven? Je wordt niet eens high, je bent bang als er iemand aan je zit, drinkt niet, je durft niets. Vind je het leuk om altijd op veilig te spelen? Het eerste wat je doet als er iets misgaat is jammeren om je mammie of je lieve Hermesje die 'tenminste iets om je geeft'." Ik immiteerde haar stemmetje, en ik moest er mee lachen want het was precies hoe ze het zei. En de manier waarop ze liep was in mijn ogen ook zo lachwekkend plots. Ik weet niet hoe het kwam, misschien was het de sterke drank. Ik dronk meteen nog een slok. "Waar is hij, hè? Ik durf te wedden dat 'ie nu loopt te flikflooien met een of ander wijf en je vanavond pas komt ophalen. En als hij er nu is, kijk dan eens goed. Observeer die jongen, lippenstift en losse knopen. Ben je zo blind?!" Ik dronk nog een slok en zette het glas en de fles toen neer op een tafeltje. Ik overbrugde de afstand die er tussen ons ontstaan was ondertussen. "Je was niet eens zo boos toen ik je sloeg. Misschien zou ik je volgende keer beter eens een vuistslag verkopen op je wang, eens zien of je dan nog zo'n jengelende pruim bent."  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

And that's the deal my dear - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   And that's the deal my dear - Pagina 2 Emptyvr dec 27, 2013 1:19 am


"Beter dit barre kasteel met al deze rijkdom dan een bende hippies op een berg die alleen maar liedjes zingen. Echt, Kore, wat doe je met je leven? Je wordt niet eens high, je bent bang als er iemand aan je zit, drinkt niet, je durft niets. Vind je het leuk om altijd op veilig te spelen? Het eerste wat je doet als er iets misgaat is jammeren om je mammie of je lieve Hermesje die 'tenminste iets om je geeft'." riep hij me na, en hij begon luid om zichzelf te lachen. Hij deed maar, het maakte me op het moment niks meer uit. "Waar is hij, hè? Ik durf te wedden dat 'ie nu loopt te flikflooien met een of ander wijf en je vanavond pas komt ophalen. En als hij er nu is, kijk dan eens goed. Observeer die jongen, lippenstift en losse knopen. Ben je zo blind?!" Ik hoorde voetstappen achter me en wist dus dat hij achter me aan aan het lopen was. "Je was niet eens zo boos toen ik je sloeg. Misschien zou ik je volgende keer beter eens een vuistslag verkopen op je wang, eens zien of je dan nog zo'n jengelende pruim bent." Ik draaide me naar hem om, en zette de laatste stap naar hem toe. Ik haalde uit en gaf hem een klap die nog te horen was op de bovenste verdieping recht in zijn gezicht met de vlakke hand. Ik keek hem woedend aan en kneep kort mijn ogen samen. ''Die, is omdat je zo'n enorme klootzak bent.'' zei ik ijskoud terwijl ik hem recht in de ogen aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

And that's the deal my dear - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   And that's the deal my dear - Pagina 2 Emptyvr dec 27, 2013 1:31 am

Ik was nog geen seconde uitgesproken, of daar was ze. Langs de ene kant had ik erop gehoopt dat ze tegen me in zou gaan, maar ik wou haar vooral uit haar kot lokken. En de drank zal er ook wel voor iets tussen gezeten hebben. Ze haalde uit toen ze vlak voor me stond en gaf me een klap met haar vlakke hand. Vlak ik in mijn gezicht, mijn hoofd klapte op zij. "Die, is omdat je zo'n enorme klootzak bent." Geen moment later keken we elkaar recht aan en had ik haar kin stevig beet genomen tussen mijn duim en wijsvinger. Ik had geen medelijden meer voor haar en zij ook niet meer voor mij, dat zag ik duidelijk in haar ijskoude blik. "Je hebt nogal een geluk dat ik je niet mishandel, Kore." Siste ik. Normaal zou ik hebben gegrijnsd maar nu was het menens. "Ik ken vele manieren om jou pijn te kunnen doen. Tart me niet." Ik keek haar lang aan. Mijn vingers waren dichtgeknepen als de scharen van een krab of een kreeft, ik was zeker niet van plan om haar los te laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

And that's the deal my dear - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   And that's the deal my dear - Pagina 2 Emptyvr dec 27, 2013 1:39 am


Zijn hoofd was mee opzij geklapt met de impact van mijn klap, maar al vlug had hij zijn vingers rond mijn kin gezet, mij dwingend om hem aan te kijken. "Je hebt nogal een geluk dat ik je niet mishandel, Kore." Siste hij en ik keek hem recht in zijn ogen aan. Ik was klaar met deze man, hoe hij me elke keer maar weer bespeelde. Met mijn gevoelens aan de haal ging en er lak aan had. "Ik ken vele manieren om jou pijn te kunnen doen. Tart me niet." Zijn vingers zaten vastgeklemd rond mijn kin, en ik wist dat ik me niet los zou kunnen krijgen. Stil bleef ik hem aan kijken, in mijn ooghoeken ziend hoe zijn wang alsmaar roder en roder werd. ''Je zou er wat ijs op moeten leggen.'' zei ik toen rustig, en maakte zijn hand los van mijn kin toen zijn greep zwakker was geworden. ''Je bent een klootzak Hades. Een regelrechte klootzak en de onderwereld is de perfecte plek voor jou.'' Ik keek hem nog een keer recht aan, mijn mobiel had getrild en ik wist dat het Hermes was die me liet weten dat hij er was. ''En ik vind het sneu voor je dat je door je eigen daden de liefde van je leven bent kwijt geraakt. Veel plezier met je nieuwste aanwinst, ik hoop dat zij je wel kan plezieren. Haar hoefde je tenminste niet te ontvoeren.'' zei ik en ik draaide me om. ''Dag Hades. Hopelijk tot nooit meer.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

And that's the deal my dear - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   And that's the deal my dear - Pagina 2 Emptyvr dec 27, 2013 1:50 am

"Je zou er wat ijs op moet leggen." Sprak ze plots poeslief. Ik fronste mijn wenkbrauw. Mijn wang brandde. "Ik heb geen ijspakje nodig om me beter te voelen." Ondertussen was mijn greep al verzwakt en dus kon ze zich gemakkelijk los maken. "Je bent een klootzak Hades. Een regelrechte klootzak en de onderwereld is de perfecte plek voor jou." Ik hoorde iets trillen. "En ik vind het sneu voor je dat je door je eigen daden de liefde van je leven bent kwijt geraakt. Veel plezier met je nieuwste aanwinst, ik hoop dat zij je wel kan plezieren. Haar hoefde je tenminste niet te ontvoeren. Dag Hades, hopelijk tot nooit meer." Ze draaide zich om en ik snoof. Ik negeerde alle verwijtingen, ook al kwamen ze niet zo luchtig aan. "Èìndelijk staat het vuilnis buiten." Ik liet haar een stukje lopen. "En dat is goed. Ze heeft toch veel betere rondingen dan jij en ze is ook stukken mooier. Maar wie zegt dat ik bij Amarante ga? Amphitrite staat al eeuwen te popelen op mijn gezelschap. En Minthe en Cecilia, waarom zou ik bij een blijven hmm?" Ik draaide me om en liep terug weg langs de andere kant. "Het beste, Kore! Zeg aan je schoothondje dat hij niet meer moet komen klagen dat je een wrak bent zonder mij. Ik help niet meer, ben helemaal klaar met seuterige schoolmeisjes."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

And that's the deal my dear - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   And that's the deal my dear - Pagina 2 Emptyvr dec 27, 2013 1:55 am


Ik hoorde hem snuiven, en wist dat zodra hij nuchter was de woorden die ik had gezegd tig keer zo hard aan zouden komen. "Èìndelijk staat het vuilnis buiten. En dat is goed. Ze heeft toch veel betere rondingen dan jij en ze is ook stukken mooier. Maar wie zegt dat ik bij Amarante ga? Amphitrite staat al eeuwen te popelen op mijn gezelschap. En Minthe en Cecilia, waarom zou ik bij een blijven hmm? Het beste, Kore! Zeg aan je schoothondje dat hij niet meer moet komen klagen dat je een wrak bent zonder mij. Ik help niet meer, ben helemaal klaar met seuterige schoolmeisjes." zei hij en ik haalde mijn schouders op. ''Doe wat je niet laten kan Hades. Ik ben er niet meer om me er druk over te maken.'' antwoordde ik hem simpel. Dit was de dag dat ik weer voor mezelf zou gaan. En ik wist dat ik niet naar de Olympus zou gaan om daar het gemijmer van al die goden aan te horen over onze problemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





And that's the deal my dear - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   And that's the deal my dear - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
And that's the deal my dear
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Could you please tell me where the gardens are, dear?
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: