Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Game over [Aphrodite] [Mature Content]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Angelo

Angelo


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Een tijdelijk stulpje in de onderwereld

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Empty
BerichtOnderwerp: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Emptyma jul 23, 2012 10:20 pm

Angelo trok zijn leren jack recht. Een paar vreemde blikken werden op hem gericht, het was zomer. Dus was het dan verboden een leren jack te dragen? Zijn moeder zeurde er ook al over dat hij dat ding best uit mocht doen als het warm was. Hij wilde hem niet uit doen, omdat hij er geen problemen mee had. Het deed er ook niet veel toe, zoals gewoonlijk spijbelde Angelo van school. Toen hij te horen had hij de zoon van Hades was had hij eerst vijf minuten in een deuk gelegen en gezegd dat het een leuke grap was. Jammer genoeg waren ze behoorlijk serieus. Hierdoor nam Angelo het menselijke leven niet meer zo serieus. Hij had vooral een deel gelegd in het leren over de griekse mythologie en de griekse taal. Zijn leraren verklaarde hem voor gek en zijn moeder was blij dat hij eindelijk iets had te doen waar hij ook nog iets aan had.
Angelo eindigde bij zijn huis. Er was niemand thuis, zijn moeder werkte op de basisschool verder op. Zijn zusje zat nog op school en zijn stiefvader had een saaie baan op een kantoor. Angelo kon op zich wel redelijk met hem opschieten. Het was niet een geweldige relatie die hij had met Jason maar het kon altijd slechter. Hij opende de deur en liet zijn tas van zijn schouders vallen. Trok zijn jack uit en gooide die over een stoel in de keuken. Hij pakte een glas en schonk die in met Cola.

Een geur van rozen en kaarsen vloeide de kamer binnen. Geirriteerd rolde Angelo met zijn ogen en zuchtte hij. Aphrodite, de godin van de liefde. Als Angelo ergens een hekel aan had dan was het liefde. Iedereen zocht er naar en iedereen wilde het hebben, maar er was maar een iemand die kon beslissen of je het kreeg of niet. En dat was onze lieftallige Aphrodite. Angelo draaide zich om en zag de laatste paar bloemblaadje hun vaste vorm aan nemen aan een meisje met prachtige lange blonde haren. Haar witte huid leek bijna porselein en haar ogen stonden liefde vol. Hoe erngstig Angelo liefde haatte, toch sloeg zijn hart even over toen hij haar zag. Angelo een hatelijke grap niet onderdrukken.
"Is de kleur van maagdelijkheid niet een klein beetje overdreven?" Vroeg hij spottend. Hij doelde op de witte jurk die Aphrodite aan had. Dat Artemis wit droeg vond hij nog wel logisch de eeuwig maagd van de griekse mythologie. Maar Aphrodite het tegen over gestelde en daar was Angelo ook een deel van geweest.


Laatst aangepast door Angelo. op za aug 04, 2012 11:37 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite

Aphrodite


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd:: onsterfelijk, 21
Groep:: Grieken
Partner:: All I wanna do is make love to you

Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Emptyma jul 23, 2012 10:22 pm

Zuchtend liet ze haar borstel door haar blonde haren gaan. Het was hier
best stil te stil was. Haar man waar ze helemaal niet van hield was al
verdwenen. Terwijl er zachtjes klassieke muziek speelde liep ze naar
haar grote klerenkast en pakte een mooie lange jurk uit. Ze waren
allemaal wit maar was toch ieders weet anders. De jurk die ze nu
bijvoorbeeld had gepakt. Zag er wat uit dagende uit. Toen ze de jurk
eenmaal aan had keek ze kort naar haar schoenen naar besloot dat ze geen
schoenen aan zou doen. Toen ze helemaal klaar was verliet ze haar kamer
en liep naar de keuken waar ze een takje net druiven pakte en die op
at. Toen die eenmaal op was gooide ze het weg en besloot naar Angelo te
gaan. Het duurde niet lang voor ze in zijn keuken stond. Met een
glimlach keek ze hem aan. "Vind je hem niet leuk?" Aphrodite draaide een
klein rondje om haar as en stapte vervolgens op hem af. "Ik vind wit
gewoon een mooie kleur" Ze liep op hem af en drukte een zachte kus op
zijn wang en liet haar vingers door zijn haren geen gaan. "Doe niet zo
boos" Aphrodite tilde zijn kin op en streek met haar duin over zijn
lippen . "kus me." Sprak ze verleidelijk.


Laatst aangepast door Aphrodite op ma jul 23, 2012 10:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelo

Angelo


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Een tijdelijk stulpje in de onderwereld

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Emptyma jul 23, 2012 10:23 pm

"Hij is enig." Zei Angelo met een verbitteren glimlach. "Toch blijft hij naar mijn smaak niet passen bij een meisje zoals jij." Beet hij haar toe toen ze zijn wang kuste. Het was altijd het zelfde liedje als Aphrodite kwam. Niet dat Angelo er ooit problemen mee had gehad, maar toch zijn vader was haar oom. Viel dat niet onder incest dan? Een kleine glimlach kwam op de lippen van Angelo toen ze vroeg of hij haar wilde zoenen. Hij streek een lange lok blond haar achter haar oor.
"Waarom zou ik?" Vroeg hij bot. De verleiding was groot, Aphrodite de godin van de liefde kon je toch niet afwijzen als ze vroeg voor een kus. Angelo beet op zijn onderlip terwijl hij de hand van zijn nicht weg duwde.
"Wat moet mijn vader wel niet denken." Mompelde hij zachtjes terwijl het glas cola van het aanrecht achter over sloeg. Veel liever was hij weg gelopen van Aphrodite en liet hij haar stikken in haar liefdes walm. Maar toch kon hij dat niet.

Haar stem klonk als gezuiverde bellen en haar uiterlijk was moeilijk te beschrijven maar prachtig. Behalve haar karakter die was behoorlijk hatelijk. Ook al had Angelo helemaal niet veel met mensen en goden.
"Trouwens weet jouw lieftallige man wel dat je hier bent?" Vroeg Angelo spottend. Misschien was het daarom waarom Angelo liefde haatte. De godin die tegen iedereen zegt dat je liefde moet koesteren ligt zelf ook met de halve goden wereld in bed. Angelo beet harder op zijn onderlip waarschijnlijk had hij daarom geen vriendin omdat hij niet zo aardig dacht over de godin der liefde.
Eigenlijk was Angelo ook.stom bezig, hij had geen vriendin onder Aphrodite verliefd was op hem, toch? Of wou ze hem laten denken dat ze verliefd was op hem. Angelo trok Aphrodite naar hem toe en drukte zachtjes zijn lippen tegen die van haar. Wat kon het hem eigenlijk schelen, hij kreeg toch de liefde waar iedereen zo naar verlangde. Hij streelde met zijn tong tegen haar lippen in de hoop dat ze doe los zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite

Aphrodite


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd:: onsterfelijk, 21
Groep:: Grieken
Partner:: All I wanna do is make love to you

Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Emptyma jul 23, 2012 10:24 pm

Met een glimlach keek ze hem aan. "Heb je liever wat anders?" Aphrodite
knipte in haar vingers waar door ze nu in een veel gewaagde rood
kleurige jurkje met een veel te lage decolleté stond. Kort liet ze haar
hand over de jurk heen glijden en keek hem uitdagend aan. "Is dit
beter?" Aphrodite liet haar onder tanden kort over haar boven lip
schrapen en knipte weer in haar vingers. Nu stond ze enkel in een zwarte
bh van kant en een onderbroek die er bij hoorde. "Of wat dacht je hier
van?" Ze keek hem onderzoekend aan waarna ze weer in haar hand knipte en
ze weer in haar jurk stond waar ze eerde ook in was gekomen. Ze hield
gewoon van dit soort jurken. En tja als hij daar problemen mee had dan
had hij toch wel mooi pech. Daar bij mocht hij hem mooi zelf uit doen
als hij het niet mooi vond. Of als hij het er niet mee eens was.
Aphrodite keek Angelo aan en wachtte dan ook tot ze zijn lippen op de
hare voelde. "Waarom zou je niet?" Ze keek hem nieuwsgierig aan en liet
haar blik over zijn knappe gezicht gaan. Ze snapte eigenlijk niet waarom
hij haar gewoon niet aan de kant zette en de eerste de beste meid pakte
die verliefd op hem was. Of zag hij het niet in? Dat zou ook best
kunnen. Er waren genoeg meiden die hem maar al te graag als hun vriendje
wilde beschouwen. En zelf wou ze dat eerlijk gezegd ook maar al te
graag. Maar ze probeerde haar gevoelens te onderdrukken zodat hij niet
in de problemen zou komen. Maar toch keerde ze altijd weer terug naar
hem. Er was iets waar door ze niet weg kon blijven. "Wat heeft jou vader
hier mee te maken. Daarbij denk je ook niet dat als hij hier tegen was
dat ik al lang gestraft zou wezen ?" Ze wist maar al te goed wat Hades
allemaal kon. En ze wou zeker niet met hem in de problemen komen.
Daarbij ging het om hen en niet om zijn vader. Aphrodite bleef Angelo
aan kijken terwijl hij zijn cola op dronk. "Nee mijn 'lieftallige' man
weet niet dat ik hier ben." De woorden lieftallige en man sprak ze vol
haat uit. Ze kon nog steeds niet begrijpen waar Zeus haar vader haar met
Hephaistos liet trouwen. Ze hield totaal niet van hem. Ze had liever
Ares gehad in die tijd. Maar ze kon er niks over zeggen dus zat er niks
anders op dan te trouwen met die niets nut. Aphrodite keek om haar heen
en liet haar blik hangen op een paar foto's die aan de keuken muur
hingen. Uiteindelijk keek ze Angelo weer aan. Een glimlach verscheen
rond haar lippen toen hij haar naar hem toe trok. Haar hart begon
sneller te slaan en kloppen en het leek er op als of hij soms over
sloeg. Ze sloeg haar armen om zijn nek en liet een hand zijn haar in
glijden om er vervolgens zachtjes aan te trekken. Aphrodite sloot haar
ogen toen ze zijn tong tegen haar lippen aan voelde strelen. En het
duurde ook even voor ze haar lippen los deed om hem vervolgens met haar
tong te gemoed te komen. Ze speelde langzaam met zijn tong en huiverde
kort van genot. Na een tijdje trok ze zich terug en legde haar hand op
zijn wang. Voor het eerst pakte ze zijn hand en drukte die op de plek
waar haar hart nog steeds zo wild te keer ging. Vervolgens drukte ze
haar lippen weer op de zijne.


Laatst aangepast door Aphrodite op ma jul 23, 2012 10:26 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelo

Angelo


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Een tijdelijk stulpje in de onderwereld

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Emptyma jul 23, 2012 10:25 pm

"als je iets anders heb leef je uit." Antwoordden Angelo sarcastisch. Hij liet zijn blik over Aphrodite glijden terwijl ze een rode jurk droeg met denkbare decolleté. Het was al beter, het paste meer bij haar. Toen ze van de jurk veranderde naar een zwart lingerie setje vond Angelo het toch een stuk interessanter worden. Jammer genoeg moest ze de pret weer bederven door de saaie witte jurk weer aan te trekken.
"Dat setje stond je wel leuk." Antwoorden Angelo zonder blikken of blozen. Hij mocht toch de waarheid zeggen. Aphrodite had een punt. Waarom zou hij haar niet zoenen? Hij beet zachtjes op zijn onderlip terwijl hij haar aan keek. Toch kwam hij met een opmerking.
"Misschien omdat je mijn nicht bent en niet mijn vriendinnetje. Ook al denkt mijn moeder er anders over. Ze vroeg zich af of het meisje die de slaapkamer uit sloop mijn vriendin was. Voor de volgende keer, los gewoon op zoals je altijd doet." Zei Angelo bot. Opnieuw had aphrodite een punt, als zijn vader het er niet mee eens was had hij haar allang iets aan gedaan, of hem. Zijn vader was geen lieverdje ook niet voor zijn eigen zoon. Angelo snoof hatelijk toen Aphrodite vertelde dat haar man niet wist dat ze hier was.
"Waarom dump je die gast niet gewoon en ga je opzoek naar een bent van je eigen leeftijd?" Vroeg Angelo terwijl hij nog een glas cola in schonk. "Jij ook iets?" Vroeg hij en zonder op antwoord te wachten schonk hij nog een tweede glas in.
"Je zou toch denken dat ook de goden mee zouden gaan met de tijd en gewoon konden scheiden." Zei Angelo terwijl hij een slok nam. Hij voelde hoe aphrodite zijn hand op haar hart legde. Het deed Angelo eerlijk gezegd helemaal niets toen hij voelde hoe haar hart over sloeg. Hij geloofde er gewoon niet in en al helemaal.niet als het bij haar vandaan kwam. Hij liet zich mee gaan in haar kus. Hij duwde Aphrodite tegen de keuken tafel aan terwijl zijn tong naar de hare zocht. Hij zoende haar eerst zachtjes, maar ging ruwer verder.
"Hopelijk heb je dat leuke zwarte setje aan van net." zei hij tegen haar lippen terwijl hij haar op de keuken tafel tilde. Hij liet zijn lippen zachtjes over haar kaak en hals glijden en kuste haar schouder zachtjes. Hij gaf Aphrodite de indruk dat hij meer wilde plaatsen zijn lippen weer tegen de van haar gleed met zijn handen.onder haar witte jurk, streelde zachtjes haar boven benen en liet haar uit eindelijk weer los. Hij draaide zich om naar het aanrecht en pakte zijn glas. Dronk zin glas in een keer leeg en zetten het weer terug.
"Sorry maar dit keer ga ik je spelletje niet mee spelen." Beet hij haar toe. Hun had er geen zin in om weer een van de speeltjes van Aphrodite te zijn en uit eindelijk weer in de hoek worden gegooid als het puntje bij paaltje kwam. Hij haatte het om gebruikt te worden op zo'n manier.
"Dus je hebt twee opties, of gewoon blijven en je liefdes gedoe lekker op iemand anders los laten. Of je vertrekt." Zei hij standvastig terwijl hij naar Aphrodite keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite

Aphrodite


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd:: onsterfelijk, 21
Groep:: Grieken
Partner:: All I wanna do is make love to you

Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Emptyma jul 23, 2012 10:57 pm

"als je iets anders heb leef je uit." Net toen hij dat gezegd had knipte ze in haar vingers en had ze wat anders aan. Toen ze zijn blik over haar lichaam heen voelde gaan gleed er een kleine glimlach rond haar lippen. Het was heerlijk om de blikken van mensen en goden over haar lichaam te voelen gaan. Het was een soort drugs voor haar om al hun aandacht te krijgen. Ze kon er namelijk geen genoeg van krijgen. Haar glimlach werd enkel groter toen hij begon over haar zwarte setje. "Als je wilt kun je er zelf voor zorgen dat ik dat setje aan heb.", sprak ze zonder enkele schaamte. "Misschien omdat je mijn nicht bent en niet mijn vriendinnetje. Ook al
denkt mijn moeder er anders over. Ze vroeg zich af of het meisje die de
slaapkamer uit sloop mijn vriendin was. Voor de volgende keer, los
gewoon op zoals je altijd doet."
Kort grinnikte ze om zijn woorden. Hij had er dus echt geen verstand van of wel. "Liefje ik weet niet of je het weet maar Persephone is de dochter van Zeus en Demeter, dus je vader gaat met zijn eigen achter nicht. Het is normaal in onze wereld dat we het met onze familie leden doen. Wat denk je dat Hephaistos van mij is? Niet enkel mijn man maar ook mijn half broer" Aphrodite zuchtte zacht terwijl ze een hand door haar haren liet gaan. Eigenlijk was het best erg om zo te horen. Maar nu was het nou eenmaal zo en er was niks aan te veranderen. "Ik wou je niet wakker maken daarom sloop ik je kamer uit en wees blij dat ik je moeder niet verteld heb hoe oud dat ik wil niet ben." Ze snapte totaal niet wat het probleem was. Hij genoot net zoals zij van hun avontuurtjes. Zij misschien soms nog wel meer. Met een zucht pakte ze het glas van het aanrecht en nam een slok. Ze genoot van de prik die haar tong kort deed tintelen en keek hem aan. "Je snapt het niet Angelo Zeus zijn wil is wet. Hij mag dan misschien mijn vader zijn maar het is wel zo." Ze wou maar al te graag scheiden van Hephaistos. Met een zachte zucht voelde ze de keukentafel tegen haar onder rug aan. Aphrodite kuste hem gewillig terug en grinnikte toen hij haar op de keukentafel zette. "Hmm misschien" Antwoordde ze tegen zijn lippen. Een zachte kreun verliet haar lippen toen zijn lippen haar kaak, hals en schouder beroerde. Het was heerlijk om zijn lippen tegen haar huid te voelen. Toen zijn handen dan ook onder de jurk gingen en haar huid streelde rilde ze kort terwijl ze haar handen onder zijn shirt liet gaan. Maar helaas was dit genot maar voor kort want het duurde niet lang voor dat Angelo zich terug trok en zich om draaide. Aphrodite zette haar handen op de tafel en leunde er op terwijl ze hem nieuwsgierig bekeek. "Sorry maar dit keer ga ik je spelletje niet mee spelen." Aphrodite bleef zo zitten en bekeek zijn gezicht toen hij verder sprak. "Oké", sprak ze. Aphrodite sprong van tafel af trok haar jurk recht en verdween weer. Na een paar minuten kwam ze terug met een houten doos in haar handen. Zonder wat te zeggen nam ze plaats op een stoel en opende de doos waar ze een oud dambord uitpakte. Ze zette hem neer op tafel en keek vervolgens Angelo aan. "Dan gaan we dit doen." Ze pakte haar glas met Cola en legde de stenen goed neer en wachtte tot dat Angelo tegen over haar ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelo

Angelo


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Een tijdelijk stulpje in de onderwereld

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Emptydi jul 24, 2012 1:47 pm


"Liefje ik weet niet of je het weet maar Persephone is de dochter van Zeus en Demeter, dus je vader gaat met zijn eigen achter nicht. Het is normaal in onze wereld dat we het met onze familie leden doen. Wat denk je dat Hephaistos van mij is? Niet enkel mijn man maar ook mijn half broer" Angelo beet hard op zijn onderlip om een rot opmerking voor zich te houden. Aphrodite kon er ook niets aan doen dat alles zo ingewikkeld was. Nou ja, zij was de godin van de liefde zij kon er toch wel voor zorgen dat die mensen niet verliefd op elkaar werden en dat ze gewoon normaal leefde.
"Dat hadden ze best in een Demi god handleiding kunnen vertellen, vind je ook niet." Zei Angelo terwijl hij nog een slok nam van zijn Cola. Het was gewoon te raar voor woorden dat iedereen het deed met zijn eigen familie.

"Je snapt het niet Angelo Zeus zijn wil is wet. Hij mag dan misschien mijn vader zijn maar het is wel zo."
"Jij bent de godin van de liefde, jij kan er toch voor zorgen dat mensen of goden verliefd worden op elkaar. Waarom zorg je er dan niet voor dat ze verliefd worden op iemand anders in plaats van hun eigen familie leden. En trouwens ik denk niet dat Zeus had gewild dat zijn eigen dochter het met iedereen zou gaan doen in plaats van haar eigen man." De woorden waren er uit voordat Angelo het door had. Hij beet hard op zijn onderlip en keek naar de grond. "Sorry, zo bedoelde ik het niet." Hij keek Aphrodite aan en wreef zachtjes over zijn voorhoofd. Dat was best een lullige opmerking al zegt hij het zelf.


Hij ging tegen over haar aan tafel zitten terwijl Aphrodite de dam stenen goed neer lag op het bord. Hij keek hoe ze de stenen neer lag, Ergens kon hij ook wel begrijpen dat Aphrodite niet trouw was aan haar man. Gedwongen worden met iemand te trouwen is ook niet alles. Angelo wilde de eerste steen verschuiven totdat hij met een idee kwam.
"Laten we het zo doen." Zei hij terwijl hij een steen tussen zijn vingers pakte. "Als ik win gaan we iets doen wat ik leuk vind en als jij wint gaan we iets doen wat jij leuk vind." Stelde Angelo voor. Een klein glimlachje speelde rond zijn lippen. Ergens kon hij de liefde die hij van Aphrodite kreeg niet weerstaan. Toch kwam ze elke keer weer naar hem toe, dat zou ze waarschijnlijk niet doen om alleen familie banden te onder houden.
"En met iets leuks doen, bedoel ik ook alles doen wat diegene wilt. Zonder zeuren, mokken of boos worden. En ook niet zomaar ergens op lossen in bloemblaadjes of schaduw." Zei Angelo terwijl hij de eerste dam steen verzetten. "En ik zal ook niet meer aan je kop lopen zeuren over Zeus of Hephaistos." Zei Angelo in de hoop dat Aphrodite niet meer zo boos zou zijn over het feit dat hij haar bijna een slet had genoemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite

Aphrodite


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd:: onsterfelijk, 21
Groep:: Grieken
Partner:: All I wanna do is make love to you

Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Emptydi jul 24, 2012 3:19 pm

Aphrodite keek Angelo aan en zag hoe hij op zijn lip beet. Ze wist bijna zeker dat hij een opmerking probeerde te volkomen. En ze was maar blij ook want ze wou niet weten wat hij te zeggen had. Het zou vast wel weer een van zijn opmerkingen zijn"Hebben ze een handboek voor demigoden dan?" Eigenlijk zou dat ook wel handig voor haar kunnen zijn. Ze had geen idee wat de regels waren. En die zouden ze vast wel hebben. Maar aan de andere kant zou ze vanzelf wel merken als ze iets verkeerds had gedaan. En dit bleek dus niet het geval te zijn anders werd ze wel gestraft. Ja een keer werd ze gestraft om niks. Namelijk toen ze te horen kreeg dat ze met haar man moest trouwen. Ze beet op haar lip toen zijn volgende woorden er uit kwamen. Ze had echt zin om hem een klap tegen zijn kop te geven maar besloot dit niet te doen. "Angelo je snapt het niet. Ik moest met Hephaistos trouwen omdat hij een troon voor zijn moeder had gemaakt waar door ze gevangen werd gezet. Ze werd niet eerde los gemaakt tot dat hij met mij zou trouwen. En ik mag dan misschien wel de godin van de liefde zijn. Maar mensen en goden hebben hun eigen wil. En daar bij heb ik genoeg mensen gelukkig gemaakt en daar gaat het me om." Aphrodite keek weg van hem en zuchtte. Waarom legde ze het hem nou eigenlijk nog uit. Hij leek het toch niet te snappen. Of beter gezegd te willen snappen. Toen hij eenmaal tegen over haar zat keek ze hem aan. Wachtend tot dat hij een zet zou doen. Aphrodite glimlachte toen hij met het voorstel kwam. "Waarom ook niet?" Ze luisterde naar wat hij verder te zeggen had en knikte. Aphrodite bleef even stil na zijn woorden over Zeus en Hephaistos. Zonder echt na te denken verzette ze haar dam waarna ze hem weer aan keek. "En ik zou niks meer zeggen over je liefdes leven." Ze was er vaak genoeg over begonnen in die halfjaar maar nooit had hij er echt op gereageerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelo

Angelo


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Een tijdelijk stulpje in de onderwereld

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Emptydi jul 24, 2012 5:46 pm


"Hebben ze een handboek voor demigoden dan?" Angelo lachte zachtjes op Aphrodite en schudden zijn hoofd. "Nee hadden we die maar dan was het allemaal een stuk duidelijker." Zei hij met een scheve glimlach. Toch was Angelo wel zo slim geweest om alles zelf op te schrijven wat hij binnen dat jaar geleerd had van alle goden, wezens en andere dingen die hij op zijn pas was tegen gekomen. Hij had al een notie boek vol geschreven over de dingen die hij kon, de krachten die hij had gekregen en had ontwikkeld. Hoe pijnlijk het aanvoelde om te schaduw reizigen en hoe vreemd het is om een HellHound te verstaan. Het schaduw reizigen was wel handig, je kon op zoveel plaatsen komen in zo'n korte tijd. Maar het was ook erg uit puttend, soms als Angelo het te vaak deed kon hij flauw vallen of bewusteloos raken. Hij had het een keer mee gemaakt, dat was echt vreselijk. Het was ook pijnlijk, niet echt pijnlijk maar een irritante pijn. Het voelde alsof elk stukje vlees van je lichaam werd geschuurd en als je dan op je bestemming bent lijkt je lichaam nog na te bibberen en na te branden van de pijn. Gelukkig heeft Angelo het vaak genoeg gedaan om de pijn wat te minderen. Hij leert er mee om gaan dat hij nou eenmaal niet kan reizigen zonder pijn, tenzij hij een uur wilt wachten. "Angelo je snapt het niet. Ik moest met Hephaistos trouwen omdat hij een troon voor zijn moeder had gemaakt waar door ze gevangen werd gezet. Ze werd niet eerde los gemaakt tot dat hij met mij zou trouwen. En ik mag dan misschien wel de godin van de liefde zijn. Maar mensen en goden hebben hun eigen wil. En daar bij heb ik genoeg mensen gelukkig gemaakt en daar gaat het me om." Angelo werd uit zijn gedachtte getrokken door Aphrodite. Hij keek haar een beetje wazig aan maar begreep al snel waar ze het over had.
"Eikel." Mompelde Angelo een kleine verwensing naar Hephaistos.

Angelo vond het vreselijk hoe de goden met elkaar om gingen. Gedwongen worden om te trouwen omdat je anders niet iemand zou vrij laten. Angelo beet op zijn onderlip en haalde zijn schouder lichtjes op.
"Waarschijnlijk zou ik het nooit begrijpen." Zei hij als veronderschuldiging tegen Aphrodite. Angelo keek toe hoe ze haar eeste dam ook verzetten. Hij faalde in dit soort spelletjes. Hij was er veelste impulsief voor en dacht nooit goed na over zijn zetten. Misschien moest hij gewoon meteen aan toe geven dat Aphrodite zou winnen. Wat was het ergste wat ze kon doen? Twijfelend schoof hij nog een dam weg terwijl hij luisterde naar Aphrodite. Angelo lachte zachtjes en knikte.
"Er valt ook niet veel over te zeggen." Zei hij tegen Aphrodite. Angelo zat niet te wachten op een of andere griet die hem wel eens zou vertellen hoe het allemaal zat, die dagelijks aandacht van je wilde hebben omdat ze zich anders verwaarloost voelde. Of die de hele dag aan de telefoon hing en als je zegt dat je gaat ophangen boos word omdat ze je verdacht van vreemdgaan. Nee bedankt, Angelo past daar liever voor. Toch was hij ook een manier achter gekomen dat niet alleen meisje aantrekkelijk voor hem waren maar ook jongens. Misschien zouden die minder zeuren als je de telefoon ophangt. Een kleine glimlach speelde over de lippen van Angelo. Hij had gewoon geen zin om uit te leggen wat er allemaal aan de hand is. Geen zin om uit te leggen dat hij een half god is. Dat zijn vader Hades was en dat hij sommige goden kende. Hij had geen zin om dat aan iemand dan ook maar uit te leggen. Daarom was hij liever alleen, misschien hoorde hij gewoon niet thuis op deze wereld. Hij had de goden wereld eigenlijk nog nooit gezien.

"Hoe ziet het daar uit?" Vroeg Angelo een beetje afwezig. Hij schudden lichtjes zijn hoofd en keek Aphrodite weer aan. "Ik bedoel de goden wereld? Ziet het er gewoon hetzelfde uit als de gewone wereld of is het mooier?" Vroeg hij. Angelo wilde graag een keer naar die wereld. Eigenlijk wilde hij ook wel graag zijn vader een keer zien. Hij had hem wel een keer gezien op aarde toen het hem vertelt was waar hij werkelijk vandaan kwam en wie zijn vader was. Maar daarna heeft hij hem nooit meer gezien. Hij beet zachtjes op zijn onderlip terwijl hij zich weer probeerde te focussen op het dam spelletje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite

Aphrodite


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd:: onsterfelijk, 21
Groep:: Grieken
Partner:: All I wanna do is make love to you

Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Emptyma jul 30, 2012 4:32 pm

Aphrodite glimlachte om wat Angelo zei. "Ik ben het helemaal met je eens.", sprak ze terwijl ze hem aan keek. "Zelfs voor mij is alles nog wel eens onduidelijk." En dat terwijl ze toch wel eeuwen rond liep op deze aarde. Nadat ze het hele verhaal had uit gelegd grinnikte ze om Angelo zijn reactie. "Dat is hij inderdaad." Ze had geen idee of hij het nu over haar vader of over Hephaistos had. Maar ze vond dat ze beide een eikel waren. Haar vader omdat hij toe gaf dat ze met hem mocht trouwen. En Hephaistos voor wat hij allemaal had gedaan. Aphrodite bleef hem aan kijken toen hij zijn schouders op haalde en verder sprak. Aphrodite liet haar blik naar het bordspel gaan en keek toe hoe hij een dam verschoof. Domme zet, al vond ze het zelf. "Hoezo er valt niet veel over te zeggen. Er zijn genoeg meiden, en jongens die je leuk vinden je stelt je er alleen niet voor open. En daar bij op elk potje pas een deksel." Daar mee bedoelde ze dat er voor elk persoon wel iemand was om van te houden. Je moest er alleen voor open staan. Aphrodite liet haar blik weer op het spel vallen en zette haar zet waar door ze aan twee stenen van hem kwam. Ze zette die naast het bord neer en keek Angelo weer aan. "Hoe het daar is?" Hoe moest ze het uit leggen. Het viel niet uit te leggen. Je moest het gewoon gezien hebben anders had je er geen idee van. "Het is er prachtig.", sprak ze dan ook. Aphrodite tikte met haar nagels zachtjes op de tafel en keek hem aan. "Als je geluk hebt neem ik je misschien een keer mee."
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelo

Angelo


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Een tijdelijk stulpje in de onderwereld

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Emptydo aug 02, 2012 9:05 pm

Angelo beet zachtjes op zijn onderlip. Hoe kon hij nou iets er van maken als zelfs Aphrodite het niet begreep. Angelo wilde wel eens dat het hem gewoon werd uit gelegd. Hoe alles werkte. Hij beet harder op zijn onderlip en voelde toch best wel een haat opkomen voor het goden rijk. Iedereen deed het maar met iedereen en niemand keek of er nakomelingen van zouden komen en hoe ze er voor zouden gaan zorgen. Neem nou hem als voorbeeld, hij was dan maar een half god die op de aarde leefde, hoe zou het zijn als je in de goden wereld leefde. Angelo letten niet zo op het feit dat Aphrodite ook haar man nog even vervloekte zoals hij gedaan had. Eigenlijk moest hij echt zijn excuses aan Aphrodite aan bieden. Hij beet op zijn lip, hij had geen zin om zijn excuses aan te bieden. Hij sloeg even als een klein kind zijn armen over elkaar terwijl hij toe keek hoe Aphrodite hem langzaam aan het verslaan was. Fijn werd hij nog in gemaakt door een meisje ook. Aan de andere kant kon hij altijd zeggen dat ze een god was en waarschijnlijk haar krachten had gebruikt. Hij zuchtte zachtjes toen Aphrodite weer begon over elk potje past een dekseltje.
"Ik weet het, maar mijn dekseltje is tijdelijk zoek of heeft zich ergens verstopt." Zei Angelo en hij verzetten nog een dam steen. Natuurlijk wilde Angelo ook wel een leuk vriendinnetje. Een meisje waar hij gewoon zichzelf kon zijn, iemand waar hij tegen kon zeggen waar hij echt van hield, iemand waar hij zijn armen om heen kon slaan en kon beschermen tegen al het kwaad op de wereld. Maar dat is het juist, er is zoveel meer kwaad op de wereld dan elk normaal meisje weet.

Hij was bang dat hij iemand in problemen zou brengen dat helemaal niet nodig was. Dat hij misschien mensen pijn zou laten lijden die helemaal geen pijn hoefde te leiden. Of dat ze jaren lang moesten gaan gissen wat er aan de hand was omdat hij de moed niet had om echt te vertellen wat er met hem aan de hand was. Hij keek naar Aphrodite en schudden weer lichtjes zijn hoofd.
"Sommige dekseltjes passen op meerdere potjes." Zei hij zachtjes terwijl hij zag dat hij zijn dam steen op een verkeerde plek had gezet. Hij wreef zachtjes door zijn haar dat warrig zat en haalde ongezien zijn schouders op. Weet je wat maakte het allemaal ook uit. Angelo schoof zijn stoel naar achteren en boog over de tafel heen en drukte zijn lippen tegen die van Aphrodite.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite

Aphrodite


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd:: onsterfelijk, 21
Groep:: Grieken
Partner:: All I wanna do is make love to you

Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Emptyza aug 04, 2012 10:41 pm

Aphrodite grinnikte toen hij zei dat zijn dekseltje even zoek was of zich verstopt heeft. "Misschien" Ze snapte niet hoe hij daar bij kwam. Al was de theorie wel leuk. Dat moest ze bekennen. "Je moet gewoon beter zoeken. Ik kan dan wel de godin van de liefde zijn, maar niet alles gaat via mij. Soms moet je zelf eens wat moeite doen." En dat was ook zo. Voor zo ver ze wist had hij nooit echt moeite gedaan en tja dan krijg je dat. Aphrodite vond het grappig dat ze nu al voor stond. Het bleek dus dat ze waarschijnlijk ging winnen. Al wist ze het niet zeker. Misschien deed hij als of hij er slecht in was en won hij als nog. Aphrodite bekeek Angelo en wachtte tot dat hij iets ging doen, of zeggen. "Sommige dekseltjes passen op meerdere potjes." Aphrodite reageerde niet op die opmerking en staarde naar het bord. Ze schudde licht haar hoofd toen hij al weer een verkeerde zet had gedaan. Voor ze het wist was hij op gestaan en voelde ze zijn lippen op de hare. Verbaast keek ze hem aan waarna ze de rand van zijn zwarte shirt pakte en hem iets meer tegen haar aan trok. Verlangend kuste ze hem. Ze liet haar hand in zijn haren gaan en trok er zachtjes aan. Vervolgens duwde ze Angelo weer terug op zijn stoel. Ze liep om de tafel heen en om er vervolgens op te gaan zitten en hem aan te kijken. "Weet je ik heb eens nagedacht." Aphrodite leunde met haar handen op de tafel en keek hem aan. "Ik weet waar je dekseltje misschien ligt." Ze pakte Angelo weer bij zijn kraag en trok hem naar haar toe. Vervolgens legde ze haar handen op zijn wangen en keek hem aan. "Ze is zo als jou. Haar vader is Hephaistos. En gelukkig heeft ze haar uiterlijk van haar moeder erft. Daarbij is ze ook nog eens de kleindochter van Apollo." Aphrodite streek door zijn haren heen en drukte een kus op zijn voorhoofd. "Het is echt een schatje. Ze is dol op muziek, is een beetje onhandig, verder is ze heel lief, en een goeie luisteraar." Aphrodite maakte een hart in de lucht waar het beeld van het meisje verscheen. Het meisje was aan het zingen en met een vinger knip veranderde het beeld. Zo liet ze beetje bij beetje zien hoe het meisje was. "Dus wat zeg je er van?" Aphrodite liet het beeld verdwijnen en liet hem weer ruw recht zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelo

Angelo


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Een tijdelijk stulpje in de onderwereld

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Emptyza aug 04, 2012 11:02 pm

Angelo keek Aphrodite aan toen het woord misschien liet vallen. Eigenlijk kon het hem ook niet veel schelen. Ze hebben het er al zo vaak over gehad, wat kon het Aphrodite schelen of hij nou een meisje had of niet. In elk geval hem kon het niets schelen. Hij beet zachtjes op zijn onderlip en keek naar het dambord. Hij was zo slecht in het spel dat hij nu al spijt had dat hij oke er op gezegd had. "Je moet gewoon beter zoeken. Ik kan dan wel de godin van de liefde zijn, maar niet alles gaat via mij. Soms moet je zelf eens wat moeite doen."
"Ik heb geen zin om op zoek te gaan naar een meisje. Wat heb ik haar überhaupt te bieden? Alleen maar narigheid uit de goden wereld en misschien wel de dood als ze gelukkig is." Snauwde Angelo lichtelijk over het feit dat ze het als nog over zijn liefdes leven hadden. Als of het allemaal zo interessant was wat hij allemaal deed. Hij liet zich in zijn stoel zakken nadat hij Aphrodite had gekust. Angelo keek op toen Aphrodite zei dat ze had nagedacht. Hoe vaak zou dat voorkomen?
"Mijn dekseltje bestaat niet." Mompelde hij zachtjes. "Ze is zo als jou. Haar vader is Hephaistos. En gelukkig heeft ze haar uiterlijk van haar moeder erft. Daarbij is ze ook nog eens de kleindochter van Apollo. Het is echt een schatje. Ze is dol op muziek, is een beetje onhandig, verder is ze heel lief, en een goeie luisteraar." Ratelde Aphrodite in een keer door terwijl ze Angelo bij zijn kraag te pakken had gehad.

Hij keek naar het beeld dat Aphrodite gemaakt had. Het meisje wat er in te zien was, zag er leuk uit. Hij mocht haar wel opzich, qua uiterlijk was er niets mis met haar. Maar toch, ze mocht dan wel een halfgod zijn, hij is de zoon van Hades die worden meestal toch vermijd. Iedereen heeft een haat aan Hades en dan ook meteen aan zijn kinderen. Toen het beeld weg was en Aphrodite hem ruw in zijn stoel had gezet keek hij haar met opgetrokken wenkbrauw aan.
"Ze ziet er aardig uit." Zei Angelo om niet al te enthousiast over te komen liet hij een glimlach achter wegen. Hij stond weer op van zijn stoel en drukte opnieuw zijn lippen op die van Aphrodite. Het kon het allemaal niets schelen als die potjes en dekseltjes. Laat ze lekker, hij heeft toch wat hij wilde? Hij hoefde met Aphrodite geen moeite te doen, hij hoefde niet na te denken over hoe lang ze al iets hadden want ze hadden niets. Hij duwde Aphrodite naar achter en klom zelf de tafel op zonder zijn lippen los te maken van die van Aphrodite. Hij kuste langzaam haar mondhoeken en kaak en drukte daarna zijn lippen weer op die van Aphrodite.
"Ik denk dat ze nog wel een dagje kan wachten." Mompelde Angelo zachtjes tegen de lippen van Aphrodite en kuste haar opnieuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite

Aphrodite


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd:: onsterfelijk, 21
Groep:: Grieken
Partner:: All I wanna do is make love to you

Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Emptyza aug 04, 2012 11:29 pm

Aphrodite luisterde naar zijn woorden en zuchtte. Ze snapte gewoon niet waarom hij zo veel moeite deed om niemand toe te laten. Liefde was geweldig. En daar wist zij alles van. Maar helaas kon ze hem dat niet in laten zien. "Ik heb geen zin om op zoek te gaan naar een meisje. Wat heb ik haar überhaupt te bieden? Alleen maar narigheid uit de goden wereld en misschien wel de dood als ze gelukkig is." Zuchtend keek ze hem aan. "Oké Angelo nu moet je echt eens op houden. Je hebt zo veel te bieden. En niet enkel narigheid uit de goden wereld of wat dan ook." Hij moest echt eens stoppen met dat gezeur van hem. Nog even en ze zou zijn mond dicht plakken. Terwijl ze de beelden liet zien, bekeek ze zijn gezicht en merkte ergens wel een goedkeuring. Misschien als ze het juiste zou doen dat hij eindelijk iemand zou krijgen die van hem hield en anders om. Natuurlijk hield ze van hem, maar dat was anders. Dat was zoals ze van iedereen hield. De enigste wie het beste plekje in haar hart had was Ares. Daarbij snapte ze niet waarom hij zei dat zijn deksetje niet bestaat. Een glimlach sierde haar gezicht toen hij zei dat ze er aardig uitzag. "Dat is ze ook." Da was in elk geval een begin. Aphrodite keek naar hem toen hij op stond en glimlachte toen ze zijn lippen op de hare voelde. Toen ze voelde dat hij haar naar achteren duwde schoof ze het dambord weg en sloeg haar armen om zijn nek heen. Langzaam sloot ze haar ogen toen hij haar mondhoeken en kaak kuste. God ze moest toegeven dat ze dit ging missen als hij wel iets met haar of iemand anders zou krijgen. "Ik denk dat ze nog wel een dagje kan wachten." Zonder te antwoorden liet ze haar handen onder zijn shirt gaan en kraste zachtjes over de huid van zijn rug heen. Aphrodite trok zijn shirt uit en liet hem vallen op de keuken tafel. Vervolgens drukte ze haar lippen in zijn nek en verwende die. Ondertussen gleden haar handen over zijn rug en had ze haar benen om zijn lichaam heen geslagen. "Weet je, zij is ook bi. Als je een beetje geluk hebt kun je een trio krijgen.", grinnikte ze tegen zijn huid aan waarna ze haar lippen weer op de zijn drukte. "Ik wil je.", fluisterde ze opgewonden
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelo

Angelo


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Een tijdelijk stulpje in de onderwereld

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Emptyza aug 04, 2012 11:53 pm

Angelo grinnikte alleen maar een beetje toen Aphrodite boos op hem werd. Hij wist ook wel dat hij een zeikerd was als het op liefde aan kwam. "Oké Angelo nu moet je echt eens op houden. Je hebt zo veel te bieden. En niet enkel narigheid uit de goden wereld of wat dan ook." Een klein glimalchje vormde de lippen van Angelo terwijl hij knikte.
"Je hebt gelijk, ik ben aardig en voor al niet te vergeten ontzettend aantrekkelijk en sexy, niet waar?" Zei Angelo met een mega bog smile op zijn gezicht. Ach hij mocht er wezen, misschien moest hij er gewoon niet te veel druk op het uit oefenen en gewoon wachten wie er ooit op zijn pad terecht zou komen. Misschien is dat wel het juiste middel, je gewoon laten verrassen door het gene wat er gaat komen. Zijn glimlach werd iets groter toen Aphrodite hem terug zoende. Kijk dat deed hij nou veel liever dan kletsen. Angelo beet zachtjes op zijn onderlip toen Aphrodite hem zachtjes in zijn nek zoende. Hij drukte zijn lippen tegen haar hals en gleed met zijn tong er langs. "Weet je, zij is ook bi. Als je een beetje geluk hebt kun je een trio krijgen." Angelo lachte zachtjes.
"Hmmm dat klinkt als muziek in mijn oren." Zei hij glimlachend. Of het meisje het net zo leuk zou vinden was nog maar een tweede vraag. Maar hij zag het eerlijk gezegd wel zitten. O god eigenlijk was dat best erg als je er over na zou denken.

"Ik wil je." Meer had Angelo niet nodig om te horen van Aphrodite. Hij drukte zijn lippen nogmaals tegen die haar en gleed met zijn handen. onder haar jurk, hij trok die uit over haar hoofd, en inderdaad had ze het sexy zwarte lingerie setje nog steeds aan. Angelo liet zijn blik even over haar lichaam glijden en glimlachte daarna zachtjes. Hij drukte zijn lippen tegen haar buik en gleed verder naar beneden. Hij streek met zijn vingertoppen over de plaats die hij kust had en eindigde bij de rand van haar onderbroek. Zijn vingers gleden verder naar beneden en hij kuste haar buik nogmaals zachtjes. Zelf trok hij ook zijn riem los van zijn broek. Hij trok zich om hoog zodat hij de lippen van Aphrodite opnieuw kon zoenen. hij liet zijn hand over haar schouder en arm glijden en trok haar iets naar hem toe zodat hij haar BH los kon maken. Hij gleed met zijn tong tegen de lippen van Aphrodite zodat ze die open zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite

Aphrodite


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd:: onsterfelijk, 21
Groep:: Grieken
Partner:: All I wanna do is make love to you

Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Emptyzo aug 05, 2012 12:37 am

"Je hebt gelijk, ik ben aardig en voor al niet te vergeten ontzettend aantrekkelijk en sexy, niet waar?" Aarzelend keek Aphrodite hem aan waarna ze lichtjes knikte. "En niet te vergeten, goed in bed en je weet hoe je een vrouw moet behandelen." Met een grote grijns keek ze hem aan. Dat alles bij elkaar ben je haast perfect. Zacht kreunde ze toen ze zijn lippen en tong in haar hals voelde. Deze jongen maakte haar echt gek. "Hmmm dat klinkt als muziek in mijn oren." Ze grijnsde toen hij dit zei. Dit was toch best grappig. "Toevallig is zij de klein dochter van de god van de muziek dus dat muziek gedoe komt wel goed, daar bij als je het wel ooit doet zorg er voor dat je vriendin, of vriend het meeste aandacht krijgt.", sprak ze zacht. Niet dat zij daar verstand van had. Maar ze had genoeg mee gekregen en gezien hoe het liep als een van de partners jaloers werd. En dat moest je zeker niet hebben. Aphrodite glimlachte toen hij haar kus beantwoorden en liet een zachte kreun horen toen hij zijn handen onder haar jurk liet gaan. Ze moest toegeven dat ze blij was dat ze dat zwarte setje aan had gelaten. Ze wist hoe dol hij op dat soort dingen was. Genietend sloot ze haar ogen toen ze zijn lippen op haar buik voelde. "Angelo geloof me je bent geweldig." fluisterde ze zachtjes. Aphrodite rilde toen zijn vingers verder gleden en voor ze het wist voelde ze zijn lippen weer op de haren. Zachtjes zoende ze hem terug terwijl ze zijn broek los knoopte en die naar beneden trok. Uiteindelijk wist ze die met haar benen uit te kunnen trekken. Het duurde ook niet lang voor de broek ook op de grond lag. Toen haar bh los was drukte ze zich kort tegen hem aan en opende haar lippen toen ze zijn tong voelde. Ondertussen liet ze haar hand tussen hen in gaan en gleed zijn onderbroek in. Daar liet ze haar vingers liefdevol hun werk doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelo

Angelo


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Een tijdelijk stulpje in de onderwereld

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Emptyzo aug 05, 2012 12:52 am

"En niet te vergeten, goed in bed en je weet hoe je een vrouw moet behandelen." Angelo glimlachte. Altijd leuk om te horen dat je goed in bed bent. Al had hij het dan nog nooit met iemand anders gedaan dan Aphrodite, ergens nam hij het maar gewoon van haar aan dat het zo was. En dat hij wist hoe hij een vrouw moest behandelen, ook maar. Hij deed niets bijzonders, gewoon zoals hij zelf ook behandeld wilde worden, maar dan met een beetje extra liefde. "Toevallig is zij de klein dochter van de god van de muziek dus dat muziek gedoe komt wel goed, daar bij als je het wel ooit doet zorg er voor dat je vriendin, of vriend het meeste aandacht krijgt."
"Hmm kan er ook voor zorgen dat jullie even veel aandacht krijgen, maar ik zal het onthouden." Zei Angelo met een kleine grijns op zijn gezicht. Hij moest toegeven dat Aphrodite ook behoorlijk goed wist wat ze deed. Hoe meer zij hem aan raakte hoe meer hij wilde van haar. Haar aanrakingen deden hem rillen. "Angelo geloof me je bent geweldig." Hij keek Aphrodite glimlachend aan en drukte zijn lippen zachtjes tegen die van haar.
"Weet je zeker dat je mij aan iemand wilt koppelen?" Vroeg hij een beetje plagend aan haar en kuste haar lippen opnieuw. Een zachte kreun rolde over zijn lippen toen Aphrodite haar vingers in zijn onderbroek liet glijden. Om het geluid iets te dempen kuste hij haar hals en liet zijn lippen rusten tegen haar hals. Hij trok de onderbroek van Aphrodite uit en zijn eigen onderbroek ook en liet het echte werk beginnen.


[haha hij is niet heel lang maar ik wist niet hoe ik het anders moets verwoorden om niet heel gedetailleerd te worden xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite

Aphrodite


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd:: onsterfelijk, 21
Groep:: Grieken
Partner:: All I wanna do is make love to you

Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Emptyzo aug 05, 2012 1:10 am

Ze grinnikte om zijn woorden dat hij hen allebei genoeg aandacht kon geven. "Wat bedoel je met jullie Angelo.", vroeg ze zacht. Ze hield er van om die grijns of een glimlach op zijn gezicht te zien. Soms als ze haar dag niet had was hij de enigste die haar op kon vrolijken. Al was het met een lullige opmerking het lukte hem altijd weer. Aphrodite keek hem aan en gaf hem een zachte tik tegen zijn kont. "Vroeg of laat ben je me zat.", fluisterde ze. Terwijl ze voor het eerst beter haar best deed terwijl haar hand nog steeds in zijn onderbroek bezig was. Een glimlach sierde haar gezicht toen ze het gekreun tegen haar huid voelde. "Geniet er nog maar van voor je het weet is dit de laatste keer.", fluisterde ze zo zacht dat hij het nauwelijks kon verstaan. Toen hij hun onderbroeken uit deed hield ze hem mee en liet haar blik over zijn lichaam heen gaan voor zover dat kon. Zacht kreunde ze toen hij bezig ging. Ondanks dat de tafel niet echt lekker lag. Was het hele gebeuren er om heen heerlijk. En natuurlijk leuk. Aphrodite liet hem dit keer helemaal zijn gang gaan en beet hem af en toe eens grinnikend in zijn lip om vervolgens zijn nek en hals te kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelo

Angelo


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Een tijdelijk stulpje in de onderwereld

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Emptyma aug 06, 2012 8:11 pm

"Wat bedoel je met jullie Angelo." Angelo dacht er even over na. Hij was waarschijnlijk al iets te snel in zijn gedachte gegaan. Hij kuste zachtjes de hals van Aphrodite en keek haar aan met een klein glimlachje.
"Nou, jij en dat meisje. Volgens mij is dat jullie." Zei hij glimlachend en drukte zijn lippen weer op die van haar. "Vroeg of laat ben je me zat." Angelo glimlachte en hield zijn lippen tegen die van haar gedrukt. Hij zou Aphrodite nooit zat worden. Hij kon haar dan wel eens afkatten, maar hield op een vreemde manier toch echt van haar. Misschien niet het houden van als liefde, maar ook niet het houden van als een goede vriend. Het was gewoon meer dan dat. Hij kuste haar en haalde zijn schouder lichtjes op.
"Jouw kan ik nooit zat worden." Fluisterde hij zachtjes tegen haar lippen. Hij hoorde Aphrodite nog wel wat fluisteren, maar hij kon zijn aandacht er niet echt op focussen. Aphrodite was met andere dingen bezig die hem veel meer bezig hielden. Het zachte gekreun van Aphrodite klonk heerlijk in zijn oren en plagend kuste hij haar lippen en hals.

Toen hij klaar was plaatste hij zijn lippen nogmaals liefdevol op die van Aphrodite. Ergens wilde hij helemaal niet gekoppeld worden. Hij vond het allemaal wel best zo. Maar natuurlijk kon dit allemaal niet. Hij liet de lippen los van Aphrodite en kroop van haar af. Hij greep zijn onderbroek en broek en trok die aan. Hij pakte de lingerie van Aphrodite en gaf het aan haar. Hij plaatste zijn lippen tegen haar wang en nu eindelijk drong het tot hem door wat Aphrodite zei. Ja waarschijnlijk was dit de laatste keer. Een klein glimlachje verscheen op zijn lippen terwijl hij haar nogmaals een kus gaf op haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite

Aphrodite


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd:: onsterfelijk, 21
Groep:: Grieken
Partner:: All I wanna do is make love to you

Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Emptyma aug 06, 2012 9:48 pm

"Nou jij en dat meisje. Volgens mij is dat jullie." Met een glimlach keek ze hem aan en steek met haar hand door zijn haar terwijl ze hem terug kuste. "Dat meisje heet Lauren, en ik doe niet aan trio's", sprak ze dan ook eerlijk. Waarom zou ze liegen? Daar schoot ze toch niks mee op. En daarbij wou ze zich niet meer met zijn seks leven bemoeien zodra die twee wat hadden. Ten eerste waren haar gevoelens voor Ares groter dan ze altijd zou denken. Telkens als ze weer bij hem was leek het net als of haar hart uit haar borst kast klopte. En als ze weer afscheid moesten nemen nam hij haar hart mee. Misschien moest ze nu niet aan Ares denken. Het zou nog al schamend zijn als ze zijn naam ging kreunen. "Jouw kan ik nooit zat worden." Toen hij haar plaagde door haar lippen en hals te zoenen kon ze het niet laten om nog een kreun te laten horen. "Wacht maar ik kan genoeg dingen doen dat je me gaat haten.", fluisterde ze glimlachend. Glimlachend zoende ze hem terug. Ze moest bekennen dat ze hem zeker zou gaan missen. Maar het was beter voor hem en beter voor haar. Aphrodite ging recht zitten toen hij van haar af ging en keek toe hoe hij zich aan kleden. Het liefst had ze hem vast gegrepen en de eerst komende uur niet meer los gelaten. Maar waarschijnlijk zou zijn moeder zo thuis komen en ze wou niet echt dat ze hen betrapte. Straks was het zijn zusje, ze zou dan weken niet meer kunnen slapen. Oké dat was nog wel weer overdreven maar dan nog. Dankbaar pakte ze haar lingerie aan en voelde zijn lippen tegen haar wang en vervolgens tegen haar lippen. Snel drukte ze een kus terug waarna ze hem iets weg duwde en haar lingerie en jurk aan deed. Daarna liet ze het dambord en de damstenen verdwijnen en trok Angelo aan zijn broek weer naar haar toe. "Ik ga dit missen.", fluisterde ze terwijl ze hem zoende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelo

Angelo


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Een tijdelijk stulpje in de onderwereld

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Emptydi aug 07, 2012 6:18 pm

"Dat meisje heet Lauren, en ik doe niet aan trio's" Angelo lachte zachtjes en drukte zijn lippen tegen haar wang.
"Hmm jammer." Zei hij dan ook zachtjes met een glimlach. Ergens had hij het wel leuk gevonden als Aphrodite mee zou doen. Misschien kwam dat ook wel omdat hij een jongen was.
"Dan moet je wel een hele hoop doen, als ik jouw moet gaan haten." Gaf Angelo eerlijk toe. Hij wist ook wel dat hij niet altijd aardig was voor Aphrodite en dat hij haar soms ook liever wilde vervloeken dan omarmen. Maar toch, haar echt haten zou hij waarschijnlijk nooit kunnen doen. Daarvoor was ze veelste lief. Trouwens zij was de enige die door hem heen heeft geprikt en niet meteen is weg gelopen als hij geen antwoord gaf. Ze bleef net zo lang aan hem trekken en tegen hem praten dat hij wel een keer antwoord moest geven. Hij beet zachtjes op zijn onderlip en lachten zachtjes bij het idee. Eigenlijk begreep hij de relatie tussen hem en Aphrodite niet, maar dat maakte niet uit. Angelo keek toe hoe Aphrodite zich weer aan kleden, een kleine glimlach bleef op zijn gezicht staan en voordat hij zijn eigen shirt kon pakken werd hij aan zijn riem naar Aphrodite toe getrokken. "Ik ga dit missen." Voordat Angelo antwoord er op kon geven plaatste Aphrodite haar lippen op die van hem. Hij zoende haar zachtjes terug en streek een paar plukken blonde haar naar achteren. Hij liet haar los en keek haar in haar ogen aan.

"Als je het gaat missen waarom doe je het dan? En kom niet met een excuus dat het beter is voor mij, want als wij een relatie zouden hebben, zou het precies hetzelfde zijn als dat ik een relatie zou hebben met Lauren. Dus waarom doe je het?" Vroeg Angelo aan Aphrodite. Hij beet opnieuw op zijn onderlip. Waarom wilde Aphrodite hem altijd zo nodig koppelen? Misschien zocht hij er wel veel meer achter dan er werkelijk zat. Misschien wilde ze gewoon dat hij gelukkig was met een leuk meisje. Hij legde zijn handen in haar hals en drukte zijn lippen tegen die van haar en omhelsde haar daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite

Aphrodite


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd:: onsterfelijk, 21
Groep:: Grieken
Partner:: All I wanna do is make love to you

Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Emptydi aug 14, 2012 3:05 pm

"Hmm jammer." Grinnikend voelde ze zijn lippen op haar wang. "Die jongens toch van tegenwoordig denken enkel maar aan seks, seks en vrouwen en of mannen." Lachte ze. Aphrodite negeerde zijn opmerking over dat ze veel zou moeten doen voordat hij haar zou haten. Ze hoefde er niet veel voor te doen. Enkel in haar handen knippen en ze kon hem haar laten haten. Zo moeilijk was niet, maar ze ging het natuurlijk niet doen. Zo gek was ze niet. Ze glimlachte toen hij haar terug kuste en keek hem dan ook met een glimlach aan toen hij zich terug trok. "Als je het gaat missen waarom doe je het dan? En kom niet met
een excuus dat het beter is voor mij, want als wij een relatie zouden
hebben, zou het precies hetzelfde zijn als dat ik een relatie zou hebben
met Lauren. Dus waarom doe je het?"
De glimlach op haar gezicht verdween en met een zucht liet ze haar handen over zijn buik heen gaan naar zijn wang en nek. "Dat is het hem Angelo, wij zullen nooit een relatie hebben." Sprak ze. Toen Angelo haar omhelsde sloeg ze haar armen ook om hem heen en legde haar hoofd tegen hem aan. "Heey Angelo wat doe jij thuis en hooi Cytherea." Geschrokken keek ze op en liet Angelo los. "Hallo mevrouw Sykes," sprak ze terwijl er een lichte bloos op haar wangen verscheen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelo

Angelo


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Een tijdelijk stulpje in de onderwereld

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Emptydo aug 16, 2012 10:13 pm

"Die jongens toch van tegenwoordig denken enkel maar aan seks, seks en vrouwen en of mannen." Angelo lachte zachtjes en schudden zijn hoofd.
"Dat is niet helemaal waar, ik denk niet alleen maar aan seks en leuke jongens of meisjes." Zei Angelo lachend. "Ik denk ook aan andere dingen zoals.... Angelo beet zachtjes op zijn onderlip. Tja waar dacht hij nog meer aan. Hij keek Aphrodite aan in haar ogen en glimlachte, daarna plaatste hij zijn lippen tegen haar wang. "Romantische dingen." Zei Angelo glimlachend. Hij streek een pluk blond haar achter haar oor en keek haar opnieuw aan. "Dat is het hem Angelo, wij zullen nooit een relatie hebben." Angelo beet opnieuw op zijn onderlip en knikte.
"Ik begrijp het, ik ben gewoon een leuk speeltje dat je af en toe wilt gebruiken als je seksloos bent. Zoals de meeste goden doen als ze niets te doen hebben en zich vervelen." Zei Angelo terwijl hij zich los maakte van Aphrodite en zijn shirt pakte. De deur ging open en zijn moeder kwam binnen. "Heey Angelo wat doe jij thuis en hooi Cytherea." Angelo keek om en glimlachte. Hij trok vlu zijn shirt aan.
"Laatste paar uur op school viel uit en Cytherea kwam even langs om hoi te zeggen." Hij keek Aphrodite aan met een vernietigende blik.
"Ow wat leuk, ik stoor jullie toch niet?" Vroeg zijn moeder toen ze zag dat haar zoon zich half moest aan kleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite

Aphrodite


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd:: onsterfelijk, 21
Groep:: Grieken
Partner:: All I wanna do is make love to you

Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Emptyvr aug 17, 2012 10:50 pm

"Ik begrijp het, ik ben gewoon een leuk speeltje dat je af en
toe wilt gebruiken als je seksloos bent. Zoals de meeste goden doen als
ze niets te doen hebben en zich vervelen."
Verbaast keek ze toe hoe hij zich los trok en zijn shirt aan deed. Ze wou wat zeggen maar aangezien zijn moeder binnen kwam beet ze op haar lip. Aphrodite slikte moeizaam toen ze zijn blik zag. Had ze er toch voor gezorgd dat hij boos op haar was. En nog wel sneller dan ze had gedacht. Aphrodite blikte kort naar de vloer en schudde haar hoofd bij de vraag van zijn moeder. "Nee u stoort ons niet." Ze blikte weer naar Angelo en had het gevoel dat ze het moest uitleggen. Maar wat viel er eigenlijk uitleggen. Zonder wat te zeggen pakte ze Angelo bij zijn pols en trok hem mee de keuken uit de trap op naar zijn kamer. Vervolgens liet ze hem los en keek hem aan. "Hoe durf je te denken dat je maar een leuk speeltje voor me bent.", siste ze waarna ze hem woedend aan keek. Vervolgens keerde ze hem de rug toe en pakte een fotolijstje. Die ze een seconde later weer terug zette. "Je bent veel meer voor mij en dat weet je best." Aphrodite draaide zich weer om naar hem en liet haar boze blik varen. "Waarom zou ik er anders voor je zijn, als jij je niet goed voelde, of die paar keer dat je te veel gezopen was. Ik was verdomme die gene die je verzorgde. En je moeder op belde dat je bij mij was zodat ze niet bezorgd of boos op je werd." Aphrodite staarde naar buiten en keek toe hoe een vogel voorbij vloog. "Ik wou dat ik de tijd terug kon draaien en inderdaad weg was gegaan toen je er om vroeg.", siste ze en het duurde ook niet lang voor de woede weer in haar ogen geschreven stond. Niemand vertelde haar dat ze iemand gebruikte. Want dat deed ze niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelo

Angelo


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Een tijdelijk stulpje in de onderwereld

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Emptyvr aug 17, 2012 11:09 pm

Angelo knikte als bevestiging naar zijn moeder toen Aphrodite zei dat ze niet stoorde. Eigenlijk stoorde ze wel, maar Angelo wou er niet tegen in gaan. Hij pakte zijn glas van het aanrecht, maar voordat hij iets kon inschenken werd hij bij zijn pols gegrepen door Aphrodite en mee gesleurd. Hij hoorde zijn moeder nog iets zeggen, maar kon het niet echt verstaan. Eenmaal op zijn kamer beland liet Angelo zich op zijn bed zakken. "Hoe durf je te denken dat je maar een leuk speeltje voor me bent." Siste Aphrodite naar Angelo. Hij ging weer recht staan zodat hij voor Aphrodite uit kwam.
"Omdat je misschien elke keer weer aan komt waaien en eigenlijk alleen maar komt voor seks. Als ik je dan eerlijk om antwoord vraag over wat je voor mij voelt dan krijg ik een vaag antwoord en verdwijn je weer." Antwoorde Angelo zo kalm mogelijk. Maar toch voelde hij zich gebruikt, Aphrodite kon niet zeggen dat het niet waar was, want dat was het wel zo.
"Je kwam vanmiddag nog langs en zeker niet voor dat potje dammen." Zei Angelo terwijl hij zich weer op het bed liet zakken. "Waarom zou ik er anders voor je zijn, als jij je niet goed voelde, of die paar keer dat je te veel gezopen was. Ik was verdomme die gene die je verzorgde. En je moeder op belde dat je bij mij was zodat ze niet bezorgd of boos op je werd."

"Wat wil je een applaus?" Vroeg Angelo sarcastisch? "Het enige wat ik van je wil horen is waarom jij geen relatie met mij zou willen hebben? Maar waarom ik wel goed genoeg ben om een pleziertje te hebben in bed, de keukentafel en inderdaad zelfs de wc van de kroeg? Want dat was er die avond ook gebeurt toen ik zo dronken was en dat je mij zo liefdevol op ving in je bed voor nog een pleziertje." Het kon Angelo totaal niet schelen dat hij Aphrodite hiermee waarschijnlijk gekwetst had. Het kon hem niet schelen dat Aphrodite nu weer zou verdwijnen en waarschijnlijk over een maand weer terug zou komen voor nog een pleziertje.
"En je hoeft niet te zeggen dat het niet waar is, want we weten beide dat het wel waar is. En normaal had ik me er niet zo druk om gemaakt, maar nu." Angelo beet op zijn onderlip terwijl hij weer opstond van het bed. Hij liep naar Aphrodite toe en keek even naar de grond en toen weer naar Aphrodite.
"Waarom kunnen wij geen gewone relatie hebben zoals elk normaal iemand, en geef me nu gewoon een duidelijk antwoord." Zei Angelo terwijl hij haar aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    Game over [Aphrodite] [Mature Content]  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Game over [Aphrodite] [Mature Content]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aphrodite
» [Mature Content] The day that couldn't be ignored..
» [Mature Content] We gaan op vakantie...!
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.
» [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Grondgebied :: Troje-
Ga naar: