Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 To be where the underworld lay.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To be where the underworld lay. Empty
BerichtOnderwerp: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. Emptyvr aug 03, 2012 2:45 pm

Hades kreunde onder het licht van de vroege ochtend. Ook al woonde hij in de onderwereld, ’s ochtend was het zelfs in dat miezerige oord van hem extra klaar en ’s nachts was het dan weer pikkedonker. Het was ook nooit perfect, tenzij dat de gordijnen stevig gesloten bleven voor de ramen. Maar dat was nu niet zo… Hades voelde het lichaam in zijn armen waarmee hij gisteren in slaap gevallen was niet meer, het was alsof hij nu lucht vast had. Hij schrok wakker, waar was ze? Hij trok het laken stevig over zich heen toen hij zag dat Persephone alle gordijnen wagenwijd open had getrokken en de kamer nu helemaal een en al licht was. Het haardvuur was ondertussen alweer gedoofd en er steeg gezang op vanuit de badkamer. Hades gromde, kreunde en siste terwijl hij zich in de kussens probeerde in te graven. Alles om de lichtstralen maar uit de weg te gaan en te kunnen blijven liggen, maar niets mocht er baten. Hades stond op en liep met een lang gezicht van de ergernis naar de ramen. Hij trok alle gordijnen stevig dicht en liep nog half in zijn slaap naar de badkamerdeur. Op slot. “Persephone!” Hades bonkte op de deur, draaide zich daarna om en liet zich op bed vallen. Hij trok het deken weer stevig om zich heen en ging opgekruld met zijn armen om het kussen geslagen liggen in het bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To be where the underworld lay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. Emptyvr aug 03, 2012 10:47 pm


Ik was eerder wakker geworden dan Hades en kroop tussen zijn armen vandaan. Ik rekte me even uit en keek naar mijn enkel, die al niet meer zo akelig dik was als gister. Langzaam sta ik op en voel ik dat hij nog wel pijn doet en ik er niet teveel op moet gaan staan. Ik kijk om me heen en zie de gordijnen die potdicht zitten. Rustig wandel ik er heen en kijk ik door een kiertje heen. Als ik zie dat het licht is doe ik ze wijd open en geniet even van het licht. Glimlachend doe ik de andere gordijnen ook open. Ik kijk even rond en geniet van al het licht wat er in de kamer stroomt. Weer rek ik me uit en loop dan naar de kast toe, om te zien of hij toevallig daar nog wat in heeft liggen wat ik kan lenen. Ik zie alleen maar mannenkleren en zucht dan. Ik sluit de kast weer en loop richting de badkamer. Achter me draai ik de deur op slot en maak ik de knoop van de toga die ik in mijn nek had gelegd los. De jurk valt op de grond en ik glimlach eventjes. Ik zet de douche aan en wacht tot het water warm is, eer ik er onder stap. Ik geniet even van het warme water dat over me heen gaat en ik zucht eventjes. Ik maak mijn haar nat en kijk dan rond voor de shampoo. Als ik hem gevonden heb zeep ik mijn haar in en zing zachtjes een liedje voor me uit. Als ik mijn haren uitspoel hoor ik gestommel uit de kamer komen, en neem aan dat Hades wakker is geworden. Ik hoor nog meer gestommel en wacht eventjes af. ''Persephone!'' roept hij terwijl hij op de deur bonkt. Ik zet de douche uit en sla een handdoek om me heen. Rustig draai ik de deur van het slot af en kijk naar Hades die weer in het bed ligt. Glimlachend kijk ik er naar en ben even stil. ''Ja, wat is er?'' zeg ik dan tenslotte terwijl ik de handdoek wat dichter om me heen trek. Ik ga op mijn goeie been staan en kijk hem rustig aan terwijl ik een nat plukje haar uit mijn gezicht haal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To be where the underworld lay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. Emptyvr aug 03, 2012 11:23 pm

“Ja wat is er?” Haar stem klinkt vriendelijk en maakt me plots wakker uit mijn halve slaap. Ze staat in de deurpost met slechts een handdoek om. Ik kijk even naar haar maar sluit mijn ogen dan weer vermoeid, want als ik eenmaal sliep dan sliep ik goed. Ik laat mijn ogen dichtvallen en kreun even vermoeid. “Je had de gordijnen opengedaan,” Zeg ik met een grote zucht. “doe dat nooit meer alsjeblieft.” Ik doe een oog open om haar aan te kijken en zie hoe ze een plukje haar uit haar gezicht wrijft. Ik krul mijn benen op en sluit mijn ogen weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To be where the underworld lay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. Emptyvr aug 03, 2012 11:35 pm


Hij kijkt me kort aan en doet daarna zijn ogen weer dicht, waarna hij vermoeid kreunt. ''Je had de gordijnen open gedaan, doe dat nooit meer alsjeblieft.'' zegt hij met een diepe zucht. ''Het is al bijna elf uur, en het is ochtend. Er is eindelijk wat licht in deze wereld, en ik ben van plan dat zoveel als ik kan in me op te nemen.'' zeg ik rustig. ''als je me uit deze kamer zou laten zou het fijn zijn, ik heb hier geen schone kleren liggen.'' ga ik verder terwijl ik hem rustig aan blijf kijken. ''En ik heb echt ontzettend honger nadat ik gister geen avondeten heb gehad. Ik weet niet hoe dat met jou zit, maar ik ben een ochtend mens, en ik geniet zoveel als ik kan van de dag.'' Ik sluit de handdoek weer wat dichter om me heen en blijf hem rustig aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To be where the underworld lay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. Emptyza aug 04, 2012 12:24 am

“Het is al bijna elf uur, en het is ochtend. Er is eindelijk wat licht in deze wereld, en ik ben van plan dat zoveel als ik kan in me op te nemen.” Zegt ze rustig. Ik grom geïrriteerd. “Ja gebruik de lampen daarvoor maar!” Snauwde ik en nam kussens die ik over mee heen smeet om toch maar wat donker te kunnen hebben. “Als je me uit deze kamer zou laten zou het fijn zijn, ik heb hier geen schone kleren liggen.” Ik negeer haar en blijf gewoon in bed liggen. “En ik heb echt ontzettend honger nadat ik gister geen avondeten heb gehad. Ik weet niet hoe dat met jou zit, maar ik ben een ochtendmens en ik geniet zoveel als ik kan van de dag.” Ik zucht grommend en blijf gewoon liggen. “Kom de sleutel dan maar halen en bedien jezelf. Hij zit in mijn onderbroek.” Smaal ik, want ik weet – en voel – nog goed dat ik hem gisteren daar gestopt had toen ik haar niet meer zag, en dat ik wel vermoedde dat als ze hem wist zijn ze hem zo eruit ging grissen en weglopen. Ik lach. “En als je dat niet wilt doen, heb je daar nog kaasblokjes staan en wacht je maar tot ik van zin ben wakker te worden.” Ik gebaar met mijn voet richting het tafeltje waar de wijn ook op stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To be where the underworld lay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. Emptyza aug 04, 2012 10:20 am


Hij gromde geïrriteerd. ''Ja gebruik de lampen daarvoor maar.'' snauwt hij terwijl hij ruw een kussen pak en over zijn hoofd heen trekt. Ik grinnik zachtjes om zijn ochtendhumeur en verdwijn heel even in de badkamer om de toga om te doen, het is niet zo dat hij dat zou merken. “Kom de sleutel dan maar halen en bedien jezelf. Hij zit in mijn onderbroek.” zegt hij smalend waarna hij even lacht. Ik zucht en leg de knoop weer in mijn nek waarna ik naar hem toe loop en op het bed kruip. “En als je dat niet wilt doen, heb je daar nog kaasblokjes staan en wacht je maar tot ik van zin ben wakker te worden.” zegt hij waarna hij er naar wijst met zijn voet. Ik zucht en ga naast hem liggen, achter zijn rug. Langzaam glijd ik met mijn vingers over zijn rug. ''Kom op Hades, het is een mooie dag. Je gaat me nu toch niet als een gijzelaar behandelen? Ik zal de gordijnen nooit meer opendoen hier s'ochtends okee? Alsjeblieft?'' fluister ik zacht in zijn oor met een zwoele stem terwijl ik rustig door ga met mijn nagels over zijn rug heen glijdend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To be where the underworld lay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. Emptyza aug 04, 2012 12:59 pm

Ze kruipt naast me op bed en gaat achter mijn rug neer liggen. Ik voel hoe haar vingertoppen erover en langs mijn ruggengraat glijden. "Kom op Hades, het is een mooie dag. Je gaat me nu toch niet als gijzelaar behandelen? Ik zal de gordijnen nooit meer opendoen hier s'ochtends okee? Alsjeblieft?" Fluistert ze zwoel in mijn oor terwijl ze haar nagels over mijn rug laat lopen. Ik draai me met een kreun om en sla mijn armen om haar heen. Ik leg mijn hoofd tegen haar nek en lig verder wel redelijk ver van haar af. "Nergens opendoen, nergens..." Mompel ik en laat mijn ogen gesloten terwijl ik me wat beter opkrul. "Toe, nog even" Smeek ik, laat haar los en draai me weer om.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To be where the underworld lay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. Emptyza aug 04, 2012 1:53 pm


Met een kreun draait hij zich om, slaat zijn armen om me heen en legt zijn hoofd in mijn nek. ''Nergens opendoen, nergens..'' mompelt hij terwijl hij zich weer opkrult. Ik grinnik en ga met nagels langs zijn arm. ''Alleen in mijn eigen kamer, daar zul je er geen last van hebben.'' zeg ik zachtjes. ''Toe, nog even.'' smeekt hij waarna hij me weer los laat en zich omdraait. ''Goed, maar dan moet je nu verplicht mij het kasteel laten zien.'' zeg ik simpel terwijl ik nog eventjes met mijn nagels langs zijn rug glij. Op een gegeven moment raak ik verveeld en ga ik zitten. Ik kijk rond en kruip van het bed af, om een beetje rond te gaan lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To be where the underworld lay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. Emptyza aug 04, 2012 2:26 pm

Ze gaat grinnikend met haar nagels langs mijn arm. "Alleen in mijn eigen kamer, daat zul je er geen last van hebben." Zegt ze zacht en ik reageer er niet op. Mijn mond valt open om bijna terug te gaan snurken, rustig dommel ik verder in. "Goed maar dan moet je nu verplicht mij het kasteel laten zien." Ik knik half afwezig terwijl haar nagels nog eens langs mijn rug glijden. Ik wuif haar in slaap weg en ga plat op mijn rug liggen als ze na een tijdje weg gaat en van het bed af kruipt. Ik trek het deken stevig over me heen en ga op allen kussens liggen in de hoop weer gezellig te slapen maar ik was al te wakker. Ik open met een grom mijn ogen en wrijf de slaap eruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To be where the underworld lay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. Emptyza aug 04, 2012 6:22 pm


Ik loop door de kamer en zie niet veel bijzonders. Ik loop even naar de badkamer om mijn haar te kammen. Eenmaal in de kamer weer kijk ik toe hoe Hades van ligpositie verandert, en daarna tussen de kussens gaat liggen. Uiteindelijk doet hij grommend zijn ogen open en wrijft er even in. Ik kijk naar hem vanaf het einde van het bed. ''Goeiemorgen zonnestraaltje. Heb je lekker geslapen?'' vraag ik grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To be where the underworld lay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. Emptyza aug 04, 2012 8:32 pm

"Goeiemorgen zonnestraaltje. Heb je lekker geslapen?" Vraagt ze grinnikend. Ik kijk haar droog aan. De grijns van gisteren is voor geen meter meer te bespeuren op mijn gezicht. Haar vrolijke gemoedstoestand irriteerd mij enorm. "Oh ja, als een roosje." Ik doe haar enthousiastheid sarcastisch na en laat me dan weer plat vallen op het bed. "Arrrgh, mijn hoofd bonkt verschrikkelijk. Niet normaal meer."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To be where the underworld lay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. Emptyza aug 04, 2012 8:54 pm


Droog kijkt hij me aan als ik hem begroet heb. ''Oh ja, als een roosje.'' antwoordt hij enthousiast maar sarcastisch waarna hij zich weer plat laat vallen op het bed. Ik glimlach en klim op het bed, als hij op zijn buik is gerold weer klim ik weer boven op hem zoals gister, een been aan elke kant van zijn zij. Ik leg mijn handen op zijn schouders en begin rustig hem te masseren. ''Niet zo mopperen, je bent dus geen ochtend mens. Dat heb ik ook weer geleerd.'' zeg ik vriendelijk. ''Ik voel een heleboel spanning in je schouders, je moet ontspannen.'' zeg ik rustig terwijl ik hem blijf masseren. Na een tijdje laat ik me weer naast hem vallen en kijk ik hem aan. ''Wil je ontbijten?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To be where the underworld lay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. Emptyza aug 04, 2012 9:48 pm

Ze gaat weer zoals gisteren tijdens de massage boven me hangen en masseert mijn schouders en mijn rug. "Niet zo mopperen, je bent dus geen ochtend mens. Dat heb ik ook weer geleerd." Ik zuchte en kreunde omdat de massage best goed voelde. "Ik voel een heleboel spanning in je schouders, je moet ontspannen." Zegt ze rustig en ik doe wat ze me aanraad. Ik sluit mijn ogen en blijf nog even liggen als ze naast me op bed valt. "Wil je ontbijten?" Vraagt ze dan. Ik open mijn ogen en sta op. Ik knik en sta dan maar op. Ik loop rustig naar de badkamer. "Even de sleutel pakken," Grijns ik en verdwijn in de kamer. Ik neem hem eruit, staat even in de spiegel terwijl ik mijn handen en gezicht nat maak en loop dan terug de kamer in. Ik neem mijn zwarte, zachte kamerjas en trek hem los over mijn schouders. Ik steek de sleutel in het sleutelgat en draai de deur in een klik open. Ik neem de klink vast en ga tegen de open deur aan leunen terwijl ik gebaar dat ze me voor kan gaan. "Na u." Ik laat de sleutel in het sleutelgat zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To be where the underworld lay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. Emptyza aug 04, 2012 10:04 pm


Hij kreunde zachtjes terwijl ik hem masseerde en ik glimlachte wel. Hij blijft nog even liggen als ik klaar ben met mijn massage en na mijn vraag knikt hij waarna hij opstaat. ''Even de sleutel pakken.'' zegt hij met een grijns waarna hij naar de badkamer verdwijnt. Ik ga op de rand van het bed zitten en wacht rustig tot hij weer terug komt. Als hij weer terug uit de badkamer komt pakt hij een badjas en gooit hem losjes over zijn schouder. Hij draait de deur van het slot en hangt dan tegen de open deur aan, waarnaar hij naar me gebaart dat ik hem voor moet gaan. ''Na u.'' zegt hij en glimlachend ga ik hem voor, de gang op. ''Okee, waar gaan we als eerste heen?'' glimlach ik. ''Én ik wist wel dat een massage wonderen zou doen voor je ochtend humeur.'' grinnik ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To be where the underworld lay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. Emptyza aug 04, 2012 10:12 pm

"Oke, waar gaan we als eerste heen?" Glimlacht ze. "En ik wist wel dat een massage wonderen zou doen voor je ochtend humeur." Grinnikt ze. Ik grijns en loop achter haar aar. "Ja, dat mag je voor mij elke cohtend doen." Antwoord ik op zangerige toon. Ik loop op blote voeten door de gang. "We gaan eerst naar je kamer, dan kan je kleren aan doen." Mijn voeten klinkend schuifelend over de betegelde vloer. Ik voel de koude van de grond niet. Ik trek haar mee naar links als ze bijna de juiste gang voorbij loopt en trek haar mee in de juiste richtingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To be where the underworld lay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. Emptyza aug 04, 2012 10:26 pm


"Ja, dat mag je voor mij elke cohtend doen." Antwoordt hij op zangerige toon. Samen lopen we op blote voeten door de gang. "We gaan eerst naar je kamer, dan kan je kleren aan doen." zegt hij en ik glimlach vrolijk. ''Dat klinkt als een goed plan, en vooral een warm plan.'' lach ik. Ik hoor zijn voeten schuifelen over de betegelde vloer. Hij trekt me een andere gang in en ik neem aan dat ik dus de verkeerde kant op was gegaan daarna. Rustig liet ik me mee trekken in de juiste richtingen door Hades en eenmaal bij mijn kamer aangekomen liep ik gelijk naar binnen. Ik doe de kastdeuren open en sta voor een moment eventjes na te denken welke jurk ik aan ga doe. Ik kies voor een witte jurk en kijk hem even aan. ''Ik ben zo terug.'' glimlach ik waarna ik in de badkamer verdwijn en de deur achter me op slot draai. Ik doe de toga uit en leg die over de wastafel heen. Ik hijs mezelf in de jurk en probeer hem dicht te maken. Zuchtend draai ik de deur weer van het slot en loop ik naar Hades toe. ''Kan je mijn jurk even dicht doen?'' glimlach ik terwijl ik mijn rug naar hem toe draai. Ik haal mijn haar uit mijn nek en hou de jurk aan de voorkant vast zodat hij niet helemaal af zakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To be where the underworld lay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. Emptyza aug 04, 2012 10:42 pm

"Dat klinkt als een goed plan, en vooral een warm plan." Lacht ze. Bij haar kamer aangekomen loopt ze naar gelijk binnen. Ik blijf aan de deur staan. Ze doet de kastdeuren open en kijkt even naar alles terwijl ze nadenkt wat ze aan moet trekken. Ze neemt een witte jurk uit de kast en kijkt me even aan. "Ik ben zo terug." Glimlacht ze. Ik wacht geduldig terwijl ik op haar bed ga zitten nadat ze de badkamer in verdwijnt. Dan komt ze naar buiten en loopt ze naar me toe. Het is duidelijk dat ze bijna niet aan de rits kan, en dat ze dus moeite heeft. "Kan je mijn jurk even dicht doen?" Vraagt ze en draait me de rug toe zodat ik er aan kan. Ze haalt haar haren weg en houdt de voorkant van haar jurk af. "Ja, natuurlijk." Zeg ik beleefd en sta op. Ik kijk naar de getint huid van haar rug en laat mijn vingers er even over lopen terwijl ik doe alsof ik de zijkanten van de jurk probeer te nemen en bij elkaar te drukken. Ik trek de rits extra traag naar omhoog en neem dan haar haren vast, die ik langs haar rug laat vallen. Ik trek de bloemen er een voor een uit, want ik vond ze niet meer zo mooi. "Alsjeblieft."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To be where the underworld lay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. Emptyzo aug 05, 2012 8:39 am


''Ja natuurlijk.'' zegt hij beleefd waarna hij opstaat. Bij mij aangekomen laat hij eerst zijn vingers over mijn rug glijden voordat hij de jurk dicht doet. Als de jurk eindelijk dicht zit draai ik me om en merk ik dat we bijna neus tegen neus staan, zo dichtbij staan we bij elkaar. Ik kijk vrolijk naar hem en kijk hem eventjes recht in zijn ogen aan. ''Bedankt.'' glimlach ik terwijl ik mijn haren weer los laat. ''Dus, waar gaan we nu heen?'' vraag ik rustig terwijl ik een klein stukje achteruit stap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To be where the underworld lay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. Emptyzo aug 05, 2012 2:27 pm

Ze draait haar om, en onze hoofden zijn een moment zo dicht bij elkaar dat we dezelfde lucht inademen en weer uit. Ze kijkt me recht in de ogen aan. "Bedankt." Glimlacht ze en stapt dan een klein beetje achteruit. "Dus, waar gaan we nu heen?" Ik draai me ook om en loop naar de deur. "Ontbijt." Zeg ik simpel en loop gezellig de gang in. Ik wacht tot ze naast mij loopt en ga dan traag verder lopen op hetzelfde tempo als haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To be where the underworld lay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. Emptyzo aug 05, 2012 3:10 pm


Hij draait zich om en loopt naar de deur. ''Ontbijt.'' zegt hij simpel waarna hij de gang op loopt. Hij loopt aardig snel en ik ga vlug achter hem aan. Ik merk dat hij zijn tempo aanpast aan mijn normale loop tempo en ik glimlach even naar hem. Nieuwschierig kijk ik om me heen om te zien of ik weer wat nieuws kan ontdekken. ''Wie heeft dit kasteel eigenlijk voor je gebouwd?'' vraag ik terwijl ik hem aan kijk. ''En van wie zijn al die schilderijen? Wie heeft ze gemaakt en wie staan er op? Heb je het kasteel zelf ingericht?'' glimlach ik terwijl ik rustig achter hem aan loop. Als hij op een gegeven moment stopt met lopen neem ik aan dat we bij de eetkamer zijn gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To be where the underworld lay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. Emptyzo aug 05, 2012 3:18 pm

"Wie heeft dit kasteel eigenlijk voor je gebouwd?" Vraagt ze plots terwijl ze me aan kijkt. "Werkmannen, zielen.." Zeg ik droog en loop verder. "En van wie zijn al die schilderijen? Wie heeft ze gemaakt en wie staan er op? Heb je het kasteel zelf ingericht?" Glimlacht ze. Ik blijf staan en draai me om. "Het zijn er zo veel, stel de vraag over een schilderij waarvan het je echt interesseerd." Zeg ik kortaf en draai me om. Ik loop nog even verder en loop dan de eetzaal binnen. "En ja, ik heb het kasteel inderdaad zelf ingericht." Ik loop naar mijn donkere, houten stoel en ga op de rode kussens zitten. Aan het andere hoofd van de tafel staat nog zo'n stoel. Ik denk dat ze wel vanzelf weet dat ze daar mag gaan zitten. "Neem alleen van de houten kommen, alsjeblieft." Zeg ik terwijl ik mezelf een beetje koffie inschenk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To be where the underworld lay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. Emptyzo aug 05, 2012 3:39 pm


''Werkmannen, zielen..'' zegt hij droog terwijl hij verder loopt. Na mijn andere vraag blijft hij staan en draait hij zich om. "Het zijn er zo veel, stel de vraag over een schilderij waarvan het je echt interesseerd." Zegt hij kortaf en draait zich weer om. Hij loopt nog even verder en loopt dan de eetzaal binnen. "En ja, ik heb het kasteel inderdaad zelf ingericht." Ik glimlach en ga op de stoel aan de andere kant van de tafel zitten. ''Dan heb je het goed gedaan.'' zeg ik vriendelijk waarna ik hem weer aan kijk. ''Wie heeft het schilderij in de troonzaal gemaakt? Ik vond het prachtig, en wie staat er op?'' vraag ik dan nieuwschierig. Als hij zegt dat ik alleen van de houten kommen mag nemen kijk ik hem raar aan. ''Waarom dat dan?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To be where the underworld lay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. Emptyzo aug 05, 2012 4:05 pm

Ze gaat op de stoel tegenover mij zitten. "Dan heb je dat goed gedaan." Glimlacht ze vriendelijk. Ze kijkt me over tafel recht in de ogen aan. Ze wil vast weer een vraag gaan stellen, mijn vermoeders worden bevestigd als ze haar mond open doet. "Wie heeft het schilderij in de troonzaal gemaakt? Ik vond het prachtig, en wie staar er op?" Vraagt ze nieuwsgierig. Ondertussen neem ik wat brood uit glazen schalen en een fruit salade. Ik vis er de vijgen, passievruchten en granaatappelen bewust uit en leg die terug in de kom. Die lust ik niet. Ze kijkt me raar aan. "Waarom dat dan?" Ik kijk haar rustig aan. "Daarom, vertrouw me maar. Enkel houten kommen." Ik kijk haar strak aan en hoop dat ik genoeg tot haar door dring. Daarna glimlach ik weer poeslief en rijk over tafel om de boter te nemen. Terwijl ik mijn boterham in smeer kijk ik haar aan. "Je bedoelt het schilderij op het plafond en een deel van de zuilen?" Ik haal mijn schouders op. "Geen idee, om eerlijk te zijn. Vast een getalenteerde waar niemand van af weet." Ik zucht en kijk even wat ik verder nog op mijn boterham ga leggen. Ik hield niet echt van boterhammen, maar ja. "Het vertelt een verhaal van de schepping. Je hebt er vast al over gehoord, probeer straks maar eens te kijken of je een paar mensen herkent." Ik knipoog en kijk op als ik voetstappen in de verte van de gang hoor aankomen. Ze lopen. Er komt een bediende binnen met een telefoon, en ik kijk raar op. Ik werd wel vaak gebeld, om eerlijk te zijn, want niemand wou even een bezoekje komen brengen, maar nu was toch wel erg vroeg. Ze reikt mij de telefoon aan. Ik neem hem van haar over en leg het metalen ding aan mijn oor. "Je weet wie ik ben," zeg ik geïrriteerd. "dus zeg eens, wie stoort mij?" Ik grijns als ik zijn stem hoor en lach. Aandachtig blijf ik luisteren naar wat hij te vertellen heeft. "Ja ja, je mag haar wel eens ontmoeten, maar maak haar niet af alsjeblieft voor je vaders' stomiteiten." Ik hoor hoe hij begint te lachen bij mijn rake opmerking. Ik lach met hem mee en kijk over tafel recht in de ogen van Persephone. "Nee, de plannen gaan gewoon door. Ik bel je wel voor verdere details." Ik knik terwijl hij iets zegt. "Oke. Je weet van niets, Ares, fijne dag nog." Ik beëindig het gesprek en geef de telefoon terug aan de bediende.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To be where the underworld lay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. Emptyzo aug 05, 2012 5:22 pm


Hij neemt brood en een fruit salade waarna hij een paar stukken fruit eruit haalt. ''Daarom, vertrouw me maar. Enkel houten kommen.'' zegt hij terwijl hij me strak aankijkt. Ik knik en pak dan een stuk brood uit een houten kom. Hij glimlacht naar me terwijl hij een zijn boterham smeert met boter. "Je bedoelt het schilderij op het plafond en een deel van de zuilen?" zegt hij en hij haalt zijn schouders op. "Geen idee, om eerlijk te zijn. Vast een getalenteerde waar niemand van af weet." Hij zucht en kijkt rond over de tafel. ''nee, ik bedoelde eigenlijk het schilderij dat tussen de zuilen hangt, vlak bij als je binnen komt.'' glimlach ik. ''Maar dat schilderij is inderdaad ook erg mooi.'' "Het vertelt een verhaal van de schepping. Je hebt er vast al over gehoord, probeer straks maar eens te kijken of je een paar mensen herkent." zegt hij met een knipoog waarna hij op kijkt. Ik kijk op van de tafel als ik een bediende zie binnen komen met een telefoon en die aan Hades gegeven wordt. "Je weet wie ik ben," zegt hij geïrriteerd. "dus zeg eens, wie stoort mij?" Hij begint te grijnzen als hij de andere stem hoort en lacht. Aandachtig blijft hij luisteren naar wat de stem zegt en nieuwschierig kijk ik naar hem. "Ja ja, je mag haar wel eens ontmoeten, maar maak haar niet af alsjeblieft voor je vaders' stomiteiten." hij begint te lachen, waarbij ik aanneem dat de ander het een grappige opmerking vond, waarna hij kijkt over de tafel recht in mijn ogen. "Nee, de plannen gaan gewoon door. Ik bel je wel voor verdere details." zegt hij en hij knikt terwijl de ander iets zegt. "Oke. Je weet van niets, Ares, fijne dag nog." Zodra hij heeft opgehangen en de telefoon terug geeft aan de bediende. Ik was de hele tijd muisstil geweest en barstte van de nieuwschierigheid. ''Wie was dat? En welke plannen? Wie is Ares? En waarom wil hij mij ontmoeten?'' vraag ik nieuwwschierig terwijl ik mijn broodje helemaal vergeet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To be where the underworld lay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. Emptyzo aug 05, 2012 5:40 pm

"Wie was dat? En welke plannen? Wie is Ares? En waarom wil hij mij ontmoeten?" Ratelt ze nieuwsgierig aan een stuk door zodra ik opgehangen heb en de telefoon terug gegeven heb. De bediende wandelt de kamer uit. Ik zucht. "Dat was Ares. Ares is je halfbroer." Zeg ik en smeer zomaar iets op mijn boterham. Het maakte me niet uit eigenlijk wat er op was. "Hij wil je ontmoeten omdat ik al veel over je vertelt heb." Ik glimlach terwijl mijn ogen nog steeds op mijn broodje gericht zijn, en daarna kijk ik op. Met een strakke en serieuze blik kijk ik haar recht in de ogen aan. "En die plannen gaan jou niet aan Persephone. Eet." Zeg ik fel. Ik drink wat van mijn koffie en dop er een speculoosje in terwijl ik een brief van de hoop af neem en hem open vouw. Ik grom verveeld als ik een volgende brief wil nemen en zie dat die dichtgebrand is met het Olympus zegel. Ik verbreek het zegel en haal de brief eruit om hem te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





To be where the underworld lay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
To be where the underworld lay.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hades || God of the underworld.
» Captured in the Underworld with no one else but him.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: