Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 To be where the underworld lay.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To be where the underworld lay. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. - Pagina 2 Emptyzo aug 05, 2012 6:17 pm


''Dat was Ares. Ares is je half broer.'' zegt hij en ik knik langzaam. ''Dat verklaard een beetje van dat vader grapje..'' mompel ik. "Hij wil je ontmoeten omdat ik al veel over je vertelt heb." zegt hij met een glimlach en ik glimlach terug naar hem, ook al kan hij het niet zien. Op een gegeven moment kijkt hij op, met een serieuze blik en kijkt me recht aan in mijn ogen. "En die plannen gaan jou niet aan Persephone. Eet." zegt hij waarna ik geschrokken naar hem kijk. ''sorry hoor..'' mompel ik terwijl ik wat beleg pak en het op mijn broodje smeer. Ik prop het broodje gewoon simpel weg naar binnen en vul een glas met melk. Ik neem er kleine slokjes van en kijk naar Hades hoe hij een brief leest. Ik krijg de neiging om te vragen wat er in staat, maar hou mezelf nog net op tijd tegen. Ik zucht en pak een kommetje waar fruit in zit, en begin er langzaam van te eten terwijl ik nog steeds Hades bestudeer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To be where the underworld lay. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. - Pagina 2 Emptyzo aug 05, 2012 7:28 pm

Ze kijkt mij geschrokken aan. "Sorry hoor." Mompelt ze, en ik probeer mijn felle blik aan te houden en dwing dat ik me niet excuseren mag. Ze smeert wat beleg op haar boterham. Ik ga rustig door met brieven lezen en koffie drinken, en kijk af en toe uit mijn ooghoeken naar wat ze neemt en of het uit de juiste kommen zijn. Ik schraap mijn keel even als ik mijn ogen terug op mijn brieven richt. Ik schuif de brief met het verbroken olympus zegel over tafel naar haar toe en eet simpel een speculoosje op. "Hij is van je vader." Grijns ik best tevreden over de woorden in de brief. "Lees hem maar. Luidop. En doe alsjeblieft de bromstem van je vader na, Ares kan het zo goed dus ik denk dat jij het ook wel kan nabootsen." Ik grijns en drink van mijn koffie. In die brief gaf Zeus niet echt een antwoord op de vraag of ik met zijn dochter mag trouwen, maar hij zegt ook geen nee. Ik glimlach en kijk haar afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To be where the underworld lay. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. - Pagina 2 Emptyzo aug 05, 2012 8:36 pm


Hij schuift een brief mijn kant op en ik pak hem op. "Hij is van je vader." Grijnst hij met een best tevreden blik in zijn ogen. "Lees hem maar. Luidop. En doe alsjeblieft de bromstem van je vader na, Ares kan het zo goed dus ik denk dat jij het ook wel kan nabootsen." Ik kijk hem even met opgetrokken wenkbrauw aan en zucht. ''Vooruit dan maar.'' mompel ik terwijl ik de brief open pak en diep adem haal.

''Beste Hades. Hoe vergaat het je deze dagen? Vast een stuk beter nu je Kore daar beneden hebt. Je weet dat zodra Demeter hier achter komt ze furieus zal zijn? Ze zal Kore komen halen. Maar goed, daar was je je vast wel bewust van. Ik schrijf je deze brief in antwoord op de vraag die je me gesteld had, en ik ben van mening dat we hier binnenkort een goed gesprek over moeten hebben. Ik ben altijd in de Olympus, dus kom langs wanneer je eens tijd hebt. Of als je een andere regeling wil maken, informeer me er maar over. Veel plezier met Kore, en maak haar niet al te bang.

Met vriendelijke groet,
Zeus, Oppergod.


Ik kijk weer op naar Hades als ik de brief heb afgelezen. ''Wat vroeg je dan aan hem? En wist hij al dat je verliefd op me was?'' vraag ik tamelijk kalm
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To be where the underworld lay. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. - Pagina 2 Emptyzo aug 05, 2012 8:53 pm

Ze kijkt me even met een opgetrokken wenkbrauw aan en zucht dan. "Vooruit dan maar." Mompelt ze en neemt diep adem. Ze begint voor te lezen.

"Beste Hades. Hoe vergaat het je deze dagen? Vast een stuk beter nu je Kore daar beneden hebt. Je weet dat zodra Demeter hier achter komt ze furieus zal zijn? Ze zal Kore komen halen. Maar goed, daar was je je vast wel bewust van. Ik schrijf je deze brief in antwoord op de vraag die je me gesteld had, en ik ben van mening dat we hier binnenkort een goed gesprek over moeten hebben. Ik ben altijd in de Olympus, dus kom langs wanneer je eens tijd hebt. Of als je een andere regeling wil maken, informeer me er maar over. Veel plezier met Kore, en maak haar niet al te bang.

Met vriendelijke groet,
Zeus, Oppergod.
"

Ze kijkt op. "Wat vroeg je dan aan hem? En wist hij al dat je verliefd op me was?" Vraagt ze tamelijk kalm. Ik grijnsde breed terwijl ik haar aan bleef kijken. "Ik vroeg natuurlijk of ik met jou mocht trouwen, ik heb klasse hoor." Ik golf mijn hand gebarend terwijl ik schuiner in mijn stoel ging zitten. "En nee, hij denkt dat ik gewoon met jou wil trouwen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To be where the underworld lay. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. - Pagina 2 Emptyzo aug 05, 2012 9:04 pm


Hij grijnsde breed terwijl hij me aan bleef kijken. "Ik vroeg natuurlijk of ik met jou mocht trouwen, ik heb klasse hoor." Hij golf zijn hand gebarend terwijl hij schuiner in zijn stoel ging zitten. "En nee, hij denkt dat ik gewoon met jou wil trouwen." Ik knik langzaam en neem een hap van mijn broodje. ''O. Achja, dat is normaal in de goden wereld niet waar? Trouwen met je nichtje, met iedereen naar bed gaan. Krijg ik er ook nog een stem in? Of moet ik net zoals Aphrodite gedwongen met iemand trouwen?'' zeg ik terwijl ik langzaam aan kwader wordt terwijl ik dat allemaal zeg. Ik leg mijn broodje weer neer op het bord en leg mijn handen die tot vuisten zijn gevormd op mijn schoot. Ik adem rustig in en uit zodat ik weer kalmeer en trek een nieuw schaaltje met fruit naar me toe, en begin er lusteloos met mijn vork in te prikken terwijl ik met mijn hoofd op mijn vuist steun. Ik probeer kalm te blijven, en kijk naar het fruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To be where the underworld lay. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. - Pagina 2 Emptyzo aug 05, 2012 9:15 pm

Ze neemt een hap van haar broodje. "O. Achja, dat is normaal in de goden wereld niet waar? Trouwen met je nichtje, met iedereen naar bed gaan. Krijg ik er ook nog een stem in? Of moet ik net zoals Aphrodite gedwongen met iemand trouwen?" Zegt ze en wordt langzaam aan kwader. "Dat is inderdaad normaal, maar correctie ik ga niet met iédereen naar bed. Technisch gezien, heb ik tot nu toe enkel mensenvrouwen gehad béhalve," ik onderbreek even mijn zin. "Behalve Hera bijna, toen ik jonger was." Ik glimlach even. "En je word niet gedwongen, want ik wacht tot jij vanzelf beseft dat je geen beter iemand vinden zal. Want denk zelf eens na?" Ik wacht even om een slokje van mijn koffie te drinken en zie hoe ze zichzelf probeerd te kalmeren. "Als je geen familie moet daten, dan beland je zowiezo bij mensen. Mensen gaan dood, en jij leeft voor eeuwig en dan moet je àlsnog bij mij komen smeken om hem uit de onderwereld te krijgen. En als je een god wil hebben, dan heb je of wel zonen van je vader of je moeder. Of wel heb je Hephaistos, en die loopt kreupel. Of je hebt lieve Poseidon, en geloof me je wilt hem niet als je dit kunt krijgen." Ik grijns terwijl ik naar mezelf gebaar, en als laatste voeg ik er na een hele tijd stilte aan toe "Of je hebt allemaal oude mannen die nog ouder zijn dan mij." Ik lach breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To be where the underworld lay. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. - Pagina 2 Emptyzo aug 05, 2012 9:39 pm


"Dat is inderdaad normaal, maar correctie ik ga niet met iédereen naar bed. Technisch gezien, heb ik tot nu toe enkel mensenvrouwen gehad béhalve," hij onderbreekt even zijn zin. "Behalve Hera bijna, toen ik jonger was." zegt hij en hij glimlacht even. "En je word niet gedwongen, want ik wacht tot jij vanzelf beseft dat je geen beter iemand vinden zal. Want denk zelf eens na?" Hij wacht even om een slokje van mijn koffie te drinken. "Als je geen familie moet daten, dan beland je zowiezo bij mensen. Mensen gaan dood, en jij leeft voor eeuwig en dan moet je àlsnog bij mij komen smeken om hem uit de onderwereld te krijgen. En als je een god wil hebben, dan heb je of wel zonen van je vader of je moeder. Of wel heb je Hephaistos, en die loopt kreupel. Of je hebt lieve Poseidon, en geloof me je wilt hem niet als je dit kunt krijgen." Hij grijnst terwijl hij naar zichzelf gebaart, en als laatste voegt hij er na een hele tijd stilte aan toe "Of je hebt allemaal oude mannen die nog ouder zijn dan mij." waarna hij breed lacht. ''Of ik trouw gewoon niet. Wie zegt dat ik moet trouwen. Ik wil niet trouwen. Ik trouw niet.'' zeg ik geirriteerd waarna ik opsta. ''Excuseer me, ik moet even naar de wc.'' zeg ik dan terwijl ik kalm probeer te blijven. Ik draai me om en loop naar de gang. Ik ga tegen de muur staan en haal diep adem terwijl ik mijn vuisten weer bal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To be where the underworld lay. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. - Pagina 2 Emptyzo aug 05, 2012 10:02 pm

"Of ik trouw gewoon niet. Wie zegt dat ik moet trouwen. Ik wil niet trouwen. Ik trouw niet." Zegt ze geïrriteerd. "En dan wordt je zoals je vader door mensen te kwetsen, met als enig verschil dat je niet getrouwd bent." Ze staat op. "Excuseer me, ik moet even naar de wc." Zegt ze, draait zich om en loopt naar de gang. Ik reageer er niet op en ga gewoon vrolijk door met ontbijten. Ik open nog een brief en rol even verveeld met mijn ogen als ik het lees. Wat een stomme brieven dat die mensen konden schrijven. Echt waar. Ik smeet hem over mijn schouder en zo snel als het gebeurt was kwam er al een bediende aanhollen om het op te vangen voor dat het valt. Ik grijns en wacht dan geduldig tot Persephone terug is. En dan besef ik plots dat ze geen wc weet zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To be where the underworld lay. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. - Pagina 2 Emptyzo aug 05, 2012 10:10 pm


"En dan wordt je zoals je vader door mensen te kwetsen, met als enig verschil dat je niet getrouwd bent." zegt hij terwijl ik op sta. Ik reageerde er neit op en sta nog steeds in de gang. Ik kijk om me heen om te zoeken voor de wc. Als ik zie dat ik er niet zo vlug een kan vinden loop ik weer terug naar de eetkamer en ga ik zwijgend op mijn stoel zitten. Ik pak weer mijn broodje op en neem er een hap van, zonder ook maar iets te zeggen tegen Hades. Als mijn broodje op is drink ik de rest van de melk die ik had ingeschonken op, en tenslotte kijk ik Hades aan. ''Ik zal nooit iemand kwetsen, niet met opzet. Maar ik zal nooit iets doen wat ik zelf niet wil. Want dan zal ik mezelf alleen maar kwetsen.'' zeg ik zachtjes terwijl ik hem met felle ogen aan kijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

To be where the underworld lay. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. - Pagina 2 Emptyzo aug 05, 2012 10:19 pm

Ze komt terug binnen gelopen en eet zwijgend alles op die ze laten liggen had, terwijl ik blijf kijken naar hoe ze eet omdat ik al klaar was. Ze kijkt me aan. "Ik zal nooit iemand kwetsen, niet met opzet. Maar ik zal nooit iets doen wat ik zelf niet wil. Want dan zal ik mezelf alleen maar kwetsen." Ze kijkt me fel aan en ik luister gewoon naar haar woorden. Ik trek een blik alsof ik meer verwacht had als ze klaar is met praten. "Mooie speech?" Ik grijns en duw me overeind. "Je bedenkt je nog wel, geloof me. Je trouwt ookal moet ik je dwingen, maar blijven zal je. Je geraakt nooit meer uit dit miezerige oord weg ook al moet ik je met mijn eigen handen uit de dode Demeter haar handen trekken." Sis ik, duw mijn stoel naar achteren en loop de eetzaal uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

To be where the underworld lay. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. - Pagina 2 Emptyzo aug 05, 2012 10:35 pm


Hij kijkt me aan als ik klaar ben met praten met een blik alsof hij meer verwacht. "Mooie speech?" hij grijnst en duwt zich overeind. "Je bedenkt je nog wel, geloof me. Je trouwt ook al moet ik je dwingen, maar blijven zal je. Je geraakt nooit meer uit dit miezerige oord weg ook al moet ik je met mijn eigen handen uit de dode Demeter haar handen trekken." Sist hij waarna hij zijn stoel naar achteren duwt en de eetzaal uit loopt. Ik kijk hem met een kwade blik na en sta uiteindelijk zelf ook op, om de weg terug naar mijn kamer te vinden. Na een eindje gelopen te hebben merk ik dat ik de verkeerde kant op ben gelopen en geirriteerd haal ik mijn schouders er voor op. Ik loop rustig door en kijk rond, terwijl ik de muren bekijk. Ik kom uiteindelijk in een kamer uit met een piano. Ik ga er achter zitten en begin langzaam wat te spelen. Na een hele tijd begin ik oude melodietjes te spelen en geniet ik van de kalmte die piano spelen me geeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





To be where the underworld lay. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To be where the underworld lay.   To be where the underworld lay. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
To be where the underworld lay.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hades || God of the underworld.
» Captured in the Underworld with no one else but him.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: