Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Honey, i am home!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 2 Emptydo apr 04, 2013 11:33 pm


"Je had het inderdaad gezegd." sprak ze nadat ze haar ogen terug opende. "Maar ik wou het gewoon even zeggen. Geeft me rust. En Aphrodite zal mij waarschijnlijk eerst bellen voor ze naar mijn vader gaat, dus dat komt vast ook wel goed." Ze speelde een beetje met het water en ik keek terug naar de spiegel tegenover het bad, geen idee waarom. "Mag ik bij jou komen zitten?" Ik schrok op uit mijn gedachten toen ze het zo plots vroeg en keek naar haar via de spiegel, maar volgens mij had ze dat niet echt door. "Natuurlijk." Sprak ik op een lage toon en liet haar haar gang gaan. Stiekem vroeg ik me af wat ze van plan was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Honey, i am home! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 2 Emptydo apr 04, 2013 11:42 pm


Hij keek weer weg, en leek in gedachten verzonken. TOen ik mijn vraag stelde schrok hij op, maar bleef naar de spiegel kijken. ''Natuurlijk.'' sprak hij met een lagere stem dan normaal, en met de toestemming die ik net verkregen had verplaatste ik me naar het plekje tussen zijn benen, waar ik de afgelopen baden ook vaak zat op een gegeven moment. Het was nog steeds een raar gevoel om zo tegen elkaar aan te zitten, maar ook was het zo vertrouwd. Ik zuchtte tevreden terwijl ik mijn hoofd tegen zijn borst legde. Ik voelde zijn botten in mijn rug, en enigzins maakte ik me er toch wel zorgen over. Voor een moment was het stil en ik liet mijn gedachten even gaan. ''hades.. Wat gaan we de rest van de dag doen. Wil je nog iets doen?'' vroeg ik toen, maar ik liet mijn ogen gesloten en keek niet naar hem op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 2 Emptydo apr 04, 2013 11:52 pm


Ze verplaatste zich tot ze zat waar ze altijd zat als we samen een bad namen. Dichter dan dat was ze nog nooit gekomen denk ik, nog steeds voelde het een beetje raar. Onwillekeurig dacht ik weer aan het moment waarop ik voor het eerst haar lippen tegen de mijne voelde. Wat ik toen ervaarde was een buitengewoon gevoel. Ik tastte mijn lippen weer af met mijn vingers bij de gedachte, nog steeds kon ik me de smaak van de hare voor de geest halen. "Hades.. Wat gaan we de rest van de dag doen. Wil je nog iets doen?" Vroeg ze. We waren beiden te diep in gedachten verzonken om een conversatie te voeren. "Nee." Antwoordde ik haar kortaf. Een van de redenen waarom ze me zo leuk vond was omdat ik haar telkens verraste, maar nu kon ik niets bedenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Honey, i am home! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 2 Emptydo apr 04, 2013 11:59 pm


"Nee." antwoordde hij kortaf, en ik moest glimlachen. ''Goed. Dan wordt het een dag op bed liggen bij deze.'' zei ik vrolijk, maar zachtjes. Ik zuchtte weer tevreden en dacht terug aan het gesprek met mijn vader. ''Je gaat niet terug naar die man Kore!'' had hij woedend geroepen. ''Ik kan mijn eigen keuzes maken! Dit is mijn laatste kans!'' gilde ik wanhopig. Woest schudde zijn hoofd en sloeg met zijn hand op zijn troon. Een grote knal was te horen, en ik zag dat er een scheur over de vloer liep door de kamer heen. ''Ik wil het niet hebben. Het gebeurt niet!'' zei hij bars en ik begon te snikken. ''Het is mijn laatste kans om hem voor me te winnen. Als ik geen kind krijg dan is het zo, maar misschien beseft hij dan dat hij van me hield. Ik geloof hem niet. Ik weiger hem te geloven!'' riep ik huilend. Hij kreeg een tedere blik in zijn ogen en schudde zijn hoofd langzaam. Hij kwam overeind en trok me in zijn armen. ''Kom kom meisje.. Niet huilen.. Ik wil alleen maar dat je gelukkig bent..'' zei hij zacht. ''Dat ben ik.. als ik bij hem ben. Ik wil nog niet eens een kind. Niet nu tenminste.'' zei ik zachtjes en hij streelde over mijn haar. ''Als ik je echt niet van gedachten kan veranderen. Als je maar weet dat je altijd terug kan komen. Niemand neemt het je kwalijk.'' zei hij zacht en ik knikte terwijl ik de tranen weg veegde. Ik deed mijn ogen open en staarde een beetje voor me uit door de badkamer. Mijn hand deed ik eerst dicht, en ik voelde nog steeds een ruw randje van de wond die in mijn hand zat. Ik was niet goed in dingen laten helen. Voorzichtig gleed ik met mijn hand over mijn buik, waarbij ik uiteindelijk bij die wond terecht kwam. Ik trok een pijnlijk gezicht en schoot eventjes kort in elkaar, waarna ik mijn hand snel weer weg haalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 2 Emptyvr apr 05, 2013 9:47 pm


"Goed. Dan wordt het een dag op bed liggen bij deze." Besloot ze en ik knikte, het was een goed voorstel. "Ik heb rust nodig, ja.." Glimlachte ik. "Je kan een boek lezen terwijl ik slaap, ik las er onlangs een hele goeie en ik dacht meteen aan jou." Ik trok even een verbitterd gezicht terwijl ik mijn elleboog weer liet steunen op de rand van het bad. Het was weer voor een hele lange tijd stil, beiden waren we te diep in gedachten verzonken. Plots zag ik uit mijn ooghoeken dat ze in elkaar kromp en voelde het ook.. Ik trok verbaasd een wenkbrauw op en draaide mijn hoofd om haar gezicht te bestuderen. Pas nu kwam het in me op dat ik haar nog geen enkele keer gevraagd had naar haar wonde. Ik kon mezelf wel voor het hoofd slaan. "Persephone.. ik.." murmelde ik en liet mijn hoofd iets zakken zodat die dichter in haar buurt was. "Het spijt me, ik heb je nog niet gevraagd hoe het met je wonde gaat.. Heb je er nog veel last van?" Ik liet mijn hand onder water zakken en tastte haar buik voorzichtig met mijn vingertoppen af.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Honey, i am home! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 2 Emptyvr apr 05, 2013 10:18 pm


Hij knikte op mijn voorstel. "Ik heb rust nodig, ja.." zei hij en ik merkte op de toon dat hij aan het glimlachen was. "Je kan een boek lezen terwijl ik slaap, ik las er onlangs een hele goeie en ik dacht meteen aan jou." Ik glimlachte even vrolijk. We hadden een tijd in stilte gewoon gezeten in het bad, en ik had gewoon genoten van de rust. "Persephone.. ik.." murmelde hij op een gegeven moment, en hij boog zijn hoofd naast de mijne. "Het spijt me, ik heb je nog niet gevraagd hoe het met je wonde gaat.. Heb je er nog veel last van?" Ik voelde hoe zijn hand onder water ging,en mijn buik af taste. ''Het geeft niet Hades. Je was met je gedachten ergens anders.'' zei ik met een glimlach. Toen hij met zijn hand er over heen kromp ik toch nog eventjes over heen. ''Die op mijn hand gaat goed. Alleen die op mijn buik is nog steeds ontzettend gevoelig. Hij ging telkens open omdat ik te snel dingen ging doen en hij was diep..'' zuchtte ik met een pijnlijk ondertoontje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 2 Emptyvr apr 05, 2013 10:25 pm


"Het geeft niet Hades. Je was met je gedachten ergens anders." Antwoordde ze met een glimlachje. Ze was zo vergevingsgezind, alles was luchtig als ze erover sprak dat het niet scheelde. Toen mijn vingers de wond vonden kromp ze toch in elkaar, gelijk haalde ik ze weg met een klein sissend geluidje.. heel schuw. "Die op mijn hand gaat goed. Alleen die op mijn buik is nog steeds ontzettend gevoelig. Hij ging telkens open omdat ik te snel dingen ging doen en hij was diep.." Ik knikte en legde mijn vingers vlak onder de wond ten ruste, op haar onderbuik. "Ik bel wel iemand op om er nog eens naar te kijken, die weet er zeker wel raad mee.. En we doen niets tot dat die wond genezen is, wat trouwens een uitstekend excuus is eigenlijk.." Ik verzonk even in gedachten. Ja, dit was een zéér gunstig excuus om niet snel dat kind te krijgen..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Honey, i am home! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 2 Emptyvr apr 05, 2013 10:40 pm


Hij siste en trok zijn hand vluchtig weg. Hij knikte daarna en legde zijn hand op mijn onderbuik, vlak onder de wond. "Ik bel wel iemand op om er nog eens naar te kijken, die weet er zeker wel raad mee.. En we doen niets tot dat die wond genezen is, wat trouwens een uitstekend excuus is eigenlijk.." mompelde hij en ik grinnikte zachtjes. ''Ik was de eerst komende tijd toch nog niet veel van plan. Eerst moet mijn wond goed genezen, en jij moet eventjes weer wat aankomen.'' zei ik en ik legde mijn hoofd weer tegen zijn borst aan. Ik zuchtte tevreden en legde mijn handen over de zijne heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 2 Emptyvr apr 05, 2013 10:57 pm


Ze grinnikte zachtjes, het klonk als een vrolijke melodie. "Ik was de eerst komende tijd toch nog niet veel van plan. Eerst moet mijn wond goed genezen, en jij moet eventjes weer wat aankomen." Ik sloeg mijn hoofd in mijn nek en lachte luid, ze zei alles altijd zo kort en bondig. "Ja, dat is waar.." Ze legde haar hoofd ten ruste tegen mijn borst en legde haar hand over de mijne heen. Nu was er geen leven in haar buik, hoe zou dit zijn als het wel zo was? Ik heb nooit die vader- en moedergevoelens gesnapt. Ik liet mijn hand hoger glijden, waarbij ik expres haar wonde aanraakte. Ik wist dat het gevoelig was, maar ze moest sterker worden. "Het mag geen zwakke plek worden, niet.." Fluisterde ik in haar oor en liet mijn hand doorglijden, steeds hoger en hoger tot ik haar sleutelbeenderen voelde onder mijn duimen. Ik ademde zachtjes uit in haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Honey, i am home! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 2 Emptyvr apr 05, 2013 11:08 pm


Hij lachte luid en toen ik op keek zag ik dat hij zijn hoofd naar achteren had gegooid. "Ja, dat is waar.." zei hij en ik moest weer zachtjes grinniken. Ik voelde zijn hand weer omhoog glijden, en toen hij de wond aanraakte trok ik mijn buik even in omdat het pijnlijk was. "Het mag geen zwakke plek worden, niet.." fluisterde hij in mijn oor en ik rolde met mijn ogen. ''Dat wordt het heus niet..'' zei ik met een klein grinnikje. Zijn hand gleed nog steeds door verder naar boven, en het kietelde ergens wel. Ik rilde eventjes omdat het goed voelde en voelde zijn duim langzaam over mijn sleutelbeen wrijven. Ik zuchtte tevreden en legde mijn hand over de zijne heen. ''Ik hou van je Hades..'' verzuchtte ik en sloot mijn ogen weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 2 Emptyvr apr 05, 2013 11:24 pm


"Dat wordt het heus niet.." Grinnikte ze zacht en kort, maar opnieuw klonk het als pure muziek in mijn oren. Ik grijnsde maar het was niet te zien voor haar. "Ik hou van je Hades.." zuchtte ze en ze omklemde met haar hand de mijne om haar zin te versterken. "Ik hou ook van mezelf." Antwoordde ik droog terug, ook al was dat zelfs niet echt gemeend natuurlijk. Voorzichtig plantte ik een kusje op haar oor zodat mijn lippen zich er omheen vormden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Honey, i am home! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 2 Emptyvr apr 05, 2013 11:44 pm


"Ik hou ook van mezelf." antwoordde hij droog en lachend gaf ik hem een por met mijn elleboog in zijn buik. Hij plantte voorzichtig een kusje op mijn oor en ik zuchtte even tevreden. Ik draaide me half om, zodat ik hem een kus kon geven op zijn lippen. ''Het water begint koud te worden..'' zei ik toen grinnikend en ik keek naar hem op. Ik legde mijn wang op zijn borst neer en zuchtte eventjes, nog steeds gelukkig. Ik was gewoon al blij dat ik bij hem was, eigenlijk maakte het me niet uit dat het water koud was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 2 Emptyvr apr 05, 2013 11:51 pm


Ze stootte haar elleboog in mijn buik, en aangezien ik zo mager was - en dus niet veel reserves meer had - hapte ik even naar adem. Ze draaide zich om en gaf me een kus, half achterover gebogen. Ik tuitte mijn lippen nadat ik kort tegen de hare gegrijnsd had. "Het water begint koud te worden.." Jammerde ze met een klein lachje en ik knikte, maar ze bleef toch nog even liggen. Ik raakte even kort haar zij aan en liet mijn vingers erlangs glijden tot aan haar dijbeen. "Laten we er dan uit gaan." Besloot ik kort en nam haar vlak boven haar taille beet om haar een klein zetje te geven. Mijn armen trilden toen ik haar optilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Honey, i am home! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 2 Emptyvr apr 05, 2013 11:59 pm


Hij knikte op mijn korte klaagzang, maar net zoals ikzelf maakte hij geen aanstalten om uit het bad te komen. Hij liet zijn vingers langs mijn zij glijden en over mijn dijbeen. Ik glimlachte tevreden en sloot mijn ogen eventjes. "Laten we er dan uit gaan." besloot hij uiteindelijk en hij probeerde me op te tillen. ''Goed plan.'' zei ik met een glimlach, en ik liet me uit zijn armen glijden, aangezien ik hem onder me voelde trillen. Ik duwde een kusje op zijn wang, en stapte toen uit het bad. ''Je bent nu niet sterk genoeg om te tillen.'' zei ik met een knip oogje. ''Je bent te afgezwakt. Dus daar zullen we wat aan doen aankomende dagen.'' zei ik vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 2 Emptyza apr 06, 2013 12:12 am


"Goed plan." Stemde ze in met een vriendelijke glimlach en ze maakte zich zachtjes los uit mijn greep zodat ze op kon staan en me een kusje kon geven op mijn wang. Vervolgens stapte ze uit het bad. "Je bent nu niet sterk genoeg om te tillen." Knipoogde ze speels en draaide zich om. Ik wist niet precies waar ze de handdoeken gelegd had dus keek ik eerst eventjes voor ik haar voorbeeld volgde om uit bad te komen. "Je bent te afgezwakt. Dus daar zullen we wat aan doen aankomende dagen." Ik grinnikte en hees mezelf overeind, dát kon ik wel nog als ik maar genoeg kracht op mijn armen uitoefende. "Wel ja, dat zal niet zo lang duren hoor. Eens goed eten en ik draag je zo weer de trap op, wees gerust." Ik nam de handdoek en sloeg hem om haar middel heen. Een keer rolde ik hem om mijn polsen heen, en trok haar vervolgens soepel naar me toe tot ze tegen me aan gedrukt stond. "Let maar op." Een brede grijns sierde mijn gelaatstrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Honey, i am home! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 2 Emptyza apr 06, 2013 12:19 am


Hij grinnikte vrolijk en hees zichzelf ook uit het bad. "Wel ja, dat zal niet zo lang duren hoor. Eens goed eten en ik draag je zo weer de trap op, wees gerust." zei hij en ik glimlachte. ''Daar hoop ik op.'' zei ik. Hij pakte een van de handdoeken op en sloeg die rond mijn middel. Voor ik het wist had hij me zonder moeite strak tegen hem aan getrokken. "Let maar op." zei hij met een brede grijns op zijn gezicht. ''Weet je dat je er echt onweerstaanbaar uit ziet zo?'' zei ik met een klein grijnsje en ik duwde een kusje op zijn lippen. ''Als we allebei in goeie staat waren geweest had ik je misschien we besprongen.'' zei ik met een onschuldig lachje rond mijn lippen en ik knipperde eventjes liefelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 2 Emptyza apr 06, 2013 12:32 am


"Daar hoop ik op." Had ze gezegd, voor ik haar naar me toe getrokken had. Ik bekeek haar fijne gezicht, met haar volle lippen, die lange maar toch korte neus en die grote, ronde ogen zo helderblauw van kleur.. Ze was perfect. Die blik van haar slokte me helemaal op in een soort onrealistische wereld, maar het was allemaal echt. En blijkbaar bestudeerde ze míj ook. "Weet je dat je er echt onweerstaanbaar uit ziet zo?" Concludeerde ze en ik grijnsde, voor ik het wist raakten haar lippen alweer de mijne. Ik hield mijn hoofd iets schuiner zodat ik haar wat langer kon observeren. "Als we allebei in goeie staat waren geweest had ik je misschien wel besprongen." Ze sprak de woorden mierzoet uit, maar wát een effect dat ze toch hadden.. Ik stootte een laag lachje uit die amper een tel duurde, de grijns op mijn gezicht werd enkel breder. "Áls." Herhaalde ik haar woorden. Nog steeds hield ik haar strak tegen me aan, en dat zou nog wel even blijven duren van mijn part. Ik genoot van het moment en wachtte, néé hoopte, dat ze zich nog wat dichter tegen me aan zou vlijen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Honey, i am home! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 2 Emptyza apr 06, 2013 12:43 am


Ik had gezien dat hij mijn gezicht bestudeerd, en ik had de tijd genomen om zijn gezicht ook te bekijken. Hij stootte een laag gelach uit, ik weet niet eens of je dat kon noemen aangezien het niet langer dan een tel duurde, terwijl de lach op zijn gezicht steeds breder werd. "Áls." herhaalde hij mijn woorden met die geweldige grijns van hem. Hij hield me door middel van de handdoek nog steeds strak tegen zich aan. ''Als ja.'' zei ik en ik beet verleidelijk op mijn lip. Langzaam sloeg ik mijn armen rond zijn nek en keek hem lief aan. ''Wie hou ik voor de gek.. Het liefst wil ik je nu al bespringen.'' zei ik terwijl ik zachtjes lachte, en ik wende mijn blik kort even af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 2 Emptyza apr 06, 2013 12:53 am


"Als ja." Stemde ze in. Haar perfecte gebit duwde haar lip naar beneden, een verleidelijke blik die ik nooit, maar ook nooit, afgezaagd zou vinden. Haar armen vonden al snel mijn nek, om ze weer verleidelijk om me heen te slaan en mijn wens in te willigen. Het liefst wou ik haar nog dichter tegen me aan hebben, zo dicht mogelijk. Onze lippen op elkaar, of bij elkaar, we zouden dezelfde lucht in- en uitademen. We zouden één zijn, onafscheidelijk. En met een schok besef ik dat we dat ook zíjn, maar ik laat me er niet van mijn stuk door brengen. Ook al gaan we er aan kapot als we niet bij elkaar zijn, ik wil het niet anders. Het maakt ons wederzien alleen maar intenser, en als het nu al zo is.. vraag ik me af hoe het de volgende keer zal zijn, en de keer daarna, en de keren daarna. "Wie hou ik voor de gek.. Het liefst wil ik je nu al bespringen." Vezelde ze. Ze lachte, ik lachte ook. De manier waarop ze het alleen maar verwoorde maakte het beest in me wakker. Ze wendde haar blik af, maar ik niet. Ze beet nog steeds zachtjes op haar lip. "Wat houdt je tegen." Het was geen vraag, het was geen uitdaging, het was gewoon een monotoon antwoord.. En ze kon hem interpreteren op welke manier dan ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Honey, i am home! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 2 Emptyza apr 06, 2013 11:57 am


"Wat houdt je tegen." zei hij en ik keek weer naar hem op. Een glimlach verscheen op mijn gezicht en ik moest eventjes grinniken. ''Ik weet het niet. Het feit dat mijn wond zeer gaat doen. Het feit dat ik je ribben kan tellen?'' zei ik met een luchtige toon en ik liet mijn hand over zijn borst glijden. ''Of misschien heb ik gewoon geen goeie reden..'' grinnikte ik en ik keek hem weer lief aan. Ik ging op mijn tenen staan zodat ik wat dichter bij hem was, en gemakkelijker mijn lippen op de zijne kon duwen. Dit had ik misschien nog wel het meeste gemist.. Toen hij me die avond op de weide had achter gelaten kon ik eigenlijk alleen nog maar aan hem denken, en aan die perfecte kus..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 2 Emptyza apr 06, 2013 12:15 pm


"Ik weet het niet." Gaf ze eerlijk toe. Een glimlach verscheen op haar gezicht, waarna ze eventjes grinnikte en onverschillig verder praatte. "Het feit dat mijn wond zeer gaat doen. Het feit dat ik je ribben kan telen?" Ze liet haar hand langs mijn borst glijden om haar woorden te versterken, haar vingertoppen raakten mijn ribben aan. Ik was sowieso niet zo'n dikke kerel, maar zo staken mijn ribben normaal niet uit. "Of misschien heb ik gewoon geen goeie reden.." Ik keek terug op en zag dat haar gezicht plots dichter bij het mijne was. Ze moest vast op haar tenen staan, anders was ze zo groot niet. En toch was ze nog klein, zo fijn en tenger. Het maakte haar samen met dat temperament van d'r zo ongelofelijk schattig, op één of andere manier. Onze lippen vonden elkaar weer, innig en gepassioneerd. Ik had mijn handen op haar wangen gelegd als ik haar niet zo stevig vast had met die handdoek. Ik wou mijn greep niet laten gaan, maar toch deed ik het. De handdoek verslapte toen ik mijn handen terug los wikkelde. Maar in plaats van hem weg te leggen, knoopte ik hem voor haar lichaam vast zodat hij alles bedekte wat te bedekken viel. "Ik laat zo snel mogelijk iemand naar die wonde kijken, beloofd.." Ik draaide me om, zwaaide mijn eigen handdoek om mijn heupen heen en wandelde de slaapkamer in om haar de privacy te geven die ze nodig had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Honey, i am home! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 2 Emptyza apr 06, 2013 8:42 pm


Hij had zijn handen naar mijn wangen verplaatst, en daarna liet hij me los. Zonder moeite knoop hij de handdoek rond mijn middel en sloeg er zelf een om zich zelf heen. "Ik laat zo snel mogelijk iemand naar die wonde kijken, beloofd.." mompelde hij en ik knikte met een glimlachje. ''Dat komt vast wel goed.'' zei ik rustig. Hij liep de badkamer uit en ik keek hem even na. Nog elke keer gunde hij me dat kleine beetje privacy. Ik trok mijn ondergoed aan, ik had geen kleren hier dus ik knoopte de handdoek rond mijn haren en liep de slaapkamer in. Rustig wandelde ikd e slaapkamer in en keek naar Hades. Ik pakte uit de kast wat comfortabele kleding, en ging toen op het bed zitten.''Dus. Een dagje bed hangen?'' zei ik met een glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 2 Emptyza apr 06, 2013 8:52 pm


"Dat komt vast wel goed." Had ze gezegd en ik had erbij geglimlacht. Ze klonk altijd zo bemoedigend, altijd dat sprankje hoop in haar stem.. Wat een geweldig kind. Ik wandelde naar de kast en trok in ieder geval al een boxershort aan, waarna ik even bekeek wat ik aan zou doen. Ik kon natuurlijk gewoon zo blijven liggen, maar Seph had liever geen naakte man.. alhoewel ze zichzelf voortdurend tegensprak. Ik moest dus wel wat aandoen, een kamerjas of misschien zo'n toga. Dan moest ze me weer helpen, want ik kon het zelf niet aantrekken. Twijfelend stond ik de dingen te bekijken. Ondertussen nam ze zelf haar eigen spullen en ging op het bed zitten. "Dus. Een dagje bed hangen?" Ik knikte en trok uiteindelijk toch maar een toga uit een stapel. "Kan je me even helpen?" Ik stak de stof naar haar uit en moest terugdenken aan de eerste leuke avond die we samen gehad hadden, met dat kussengevecht.. En toen moest ik weer terugdenken aan die keer met die vaas, wat een ruzie.. Ik kreeg een bedenkelijke uitdrukking op mijn gezicht en fronste even. Of haar vreselijke val toen ik haar achterna zat. "Hoe is het met je enkel?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Honey, i am home! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 2 Emptyza apr 06, 2013 9:32 pm


Hades stond een beetje te hannessen met kleding stukken voor de kast, en rustig bekeek ik hem. Hij knikte en kwam naar me toe. "Kan je me even helpen?" zei hij en stak het lap stof voor zich uit, om me de toga aan te geven. ''Natuurlijk zei ik met een glimlach en ik nam de stof aan. Rustig kwam ik overeind en sloeg ik hem rond zijn middel heen. Toen ik op keek naar zijn gezicht zag ik dat hij een frons op zijn gezicht had. "Hoe is het met je enkel?" vroeg hij toen en ik kreeg even een onbegrijpende glimlach op mijn gezicht. ''Mijn enkel? Het gaat prima met mijn enkel. HOezo vraag je dat?'' vroeg ik en ik trok even een wenkbrauw op. Ik maakte de stof vast met een stukje touw en klopte hem op zijn borst. ''ZO. Helemaal klaar voor een dagje in bed liggen.'' glimlach ik en ik trok hem met me mee op het bed toen ik me er op liet vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 2 Emptyza apr 06, 2013 9:40 pm


"Natuurlijk." Antwoordde ze vrolijk en ze nam de stof aan, om hem vervolgens niet veel later om mijn middel heen te slaan en rustig haar gang te gaan. Ze keek me onbegrijpend aan toen ik plots over haar enkel begon. "Mijn enkel? Het gaat prima met mijn enkel. Hoezo vraag je dat?" Ze trok een wenkbrauw op en ik grijnsde breed. "Ik moest denken aan je val, daarom." Ze knoopte net het stukje touw en klopte toen kort op mijn borst, als bij wijze dat het klaar was. "Zo. Helemaal klaar voor een dagje in bed liggen." Ik grijnsde en liet me gewillig meetrekken op bed. "Heeft je moeder je dat geleerd?" Ik wist niet echt meer of ik het al eerder gevraagd had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Honey, i am home! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Honey, i am home!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: