Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Honey, i am home!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 4 Emptyma apr 08, 2013 9:08 pm


Ze glimlachte en trok me even tegen zich aan. Ik zuchtte luid. "Je mag ook wel nog een uurtje of twee aan je documenten werken. Maar ik wil dat je maximaal half 12 in bed gaat liggen om te slapen. Morgenochtend moet je er vroeg uit om verder te werken, en je kunt het niet veroorloven om het ontbijt over te slaan." Ik knikte en zuchtte opnieuw toen ze over mijn wang wreef. "Dan ga ik wel een boekje lezen." Ik sloeg mijn ogen even neer. "Ja, ik ga nog wat werken." Ik stond op en nam de documenten op om er aan mijn werktafel in de slaapkamer te gaan zitten. Ik duwde het lichtje aan dat erboven hing en ging op de stoel zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Honey, i am home! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 4 Emptyma apr 08, 2013 9:18 pm


"Ja, ik ga nog wat werken." zei hij met een zucht en hij stond op. Hij had zijn documenten opgepakt en was aan zijn werktafel gaan zitten. Toen het half twaalf was riep ik hem het bed in, gaf hem een massage en vielen we in elkaars armen in slaap.

Hades was deze ochtend al vroeg opgestaan om verder te werken. Ik had hem af en toe even wat eten gebracht, zodat hij wel de hele tijd wat te eten had. Ik was nog steeds van mening dat hij niet genoeg at, maar daar kon ik weinig aan doen op het moment. Ik had onze koffers gepakt en mijn rijspan klaar gemaakt. Toen Hades eindelijk beneden was trok ik hem even naar me toe en gaf hem een kus op zijn lippen. ''Hee knapperd.'' zei ik met een glimlach en ik liet hem weer los. ''Ik heb de koffers laten pakken en mijn rijspan klaar laten zetten, zodat we gelijk weg kunnen.'' zei ik met een glimlach. ''Ben je nog een beetje opgeschoten met je werk?'' vroeg ik met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 4 Emptyma apr 08, 2013 9:30 pm


De hele ochtend, de hele middag, de hele namiddag, néé gewoon de hele dag werkte ik door aan die verdoemde documenten. Het was vreselijk, ik had nog nooit zo'n gigantische stapel gezien van mijn leven. Er was nog bij gekomen vergeleken de avond ervoor, de moed zonk me al in de schoenen nog voor ik begonnen was. Persephone bracht me telkens eten, maar ik kon geen hap door mijn keel krijgen naar eigen mening. Ik liet elke telefoon maar doorrinkelen, al wist ik dat het Poseidon was die belde. Maar uiteindelijk lukte het me toch nog om minstens de helft van de hele stapel documenten nog werk te werken, de andere documenten kon ik niet meer klaar krijgen. Ik had mijn best gedaan, maar het was niet gelukt.. Een grotere teleurstelling bestond gewoon niet. En nu was het tijd om te vertrekken, dus slofte ik ontmoedigd naar beneden. Gelukkig had ik mijn deftige kledij al aan getrokken. "Hee knapperd." Persephone gaf me enthousiast als altijd gelijk een kus op de lippen toen ik er eenmaal was."Ik heb de koffers laten pakken en mijn rijspan klaar laten zetten, zodat we gelijk weg kunnen. Ben je nog een beetje opgeschoten met je werk?" Vroeg ze, altijd zo vrolijk.. "Wel ik heb toch de helft kunnen maken.." Murmelde ik en trok even een wenkbrauw op. "Gingen we niet met mijn span?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Honey, i am home! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 4 Emptyma apr 08, 2013 9:41 pm


Hij was aan komen sloffen, en keek enigzins verdrietig toen ik hem zag. "Wel ik heb toch de helft kunnen maken.." Murmelde hij waarna hij een wenkbrauw optrok en me aan keek. "Gingen we niet met mijn span?" vroeg hij toen en ik schudde mijn hoofd. Ik gleed met mijn hand over zijn borst en keek naar hem op. ''Nee. Ik heb de bediendes gevraagd even naar jou span te kijken, want ik kon me herinneren de laatste keer dat ik iets hoorde ratelen. Blijkbaar waren je wielen lichtelijk versleten, dus daar wordt nu voor gezorgd.'' zei ik met een glimlach. ''En daarbij, mijn paarden hebben net zoals mij nog nooit Atlantis gezien.'' zei ik met een onschuldig glimlachje terwijl ik hem mee naar beneden nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 4 Emptyma apr 08, 2013 9:49 pm

Ze schudde haar hoofd en legde haar hand op mijn borst. "Nee. Ik heb de bediendes gevraagd even naar jou span te kijken, want ik kon me herinneren de laatste keer dat ik iets hoorde ratelen. Blijkbaar waren je wielen lichtelijk versleten, dus daar wordt nu voor gezorgd." Ik knikte even. "Oh.. Dat was me niet opgevallen. Er ratelt altijd wel wat aan die kar." Ik grijnsde even. "En daarbij, mijn paarden hebben net zoals mij nog nooit Atlantis gezien." Vervolgde ze en ik grinnikte terwijl ik me mee liet voeren naar beneden. "Wel vooruit dan maar.. Heb je er zin in?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Honey, i am home! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 4 Emptyma apr 08, 2013 10:00 pm


Hij knikte weer. "Oh.. Dat was me niet opgevallen. Er ratelt altijd wel wat aan die kar." zei hij met een glimlach en ik lachte even zachtjes. ''Mij dus wel, en ik wil niet dat je iets overkomt als je ergens heen reist.'' zei ik met een glimlach. Hij grinnikte weer voor hij me antwoordde. "Wel vooruit dan maar.. Heb je er zin in?" zei hij en ik knikte met een enorme glimlach op mijn gezicht. ''Eigenlijk wel. Ik heb altijd al Atlantis willen zien. Met die speciale zeedieren en de dolfijnen. Ik ben altijd al gek op de zee geweest.'' zei ik met een glimlach. ''Als ik het jou missen en Amphitrite en Hera dan maar voor lief moet nemen, vind ik het prima. Vooral als ik jou s'avonds weer naast me heb liggen in bed.'' zei ik met een glimlachje en ik stapte op de span. ''wil jij rijden?'' vroeg ik toen met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 4 Emptyma apr 08, 2013 10:24 pm

Ze lachte even haar melodietje en glimlachte. "Mij dus wel, en ik wil niet dat je iets overkomt als je ergens heen reist." Ik knikte, dat kon ik wel begrijpen ja.. "Eigenlijk wel." vervolgde ze. "Ik heb altijd al Atlantis willen zien. Met die speciale zeedieren en de dolfijnen. Ik ben altijd al gek op de zee geweest." Ik grinnikte en kon dat ook wel begrijpen, al was ik zelf totaal niet dol op de zee of op water of alles wat er in thuis hoorde. Tenzij Poseidon, ik wist niet hóé het kwam, maar ik hield altijd al van mijn jongere broer. Hij was tenminste degene waarmee ik wél overeen kwam, Zeus kon ik niet uitstaan. "Als ik het jou missen en Amphitrite en Hera dan maar voor lief moet nemen, vind ik het prima. Vooral als ik jou s'avonds weer naast me heb liggen in bed." Ik lachte even en haalde mijn schouders op. "Welja.. Ik kan Poseidon wel vragen om je eens mee uit te nemen. Dat wil hij vast wel doen voor mij." Ik glimlachte en ze reikte me de teugels van de span aan toen we eenmaal allebei ingestapt waren. "Wil jij rijden?" Ik nam ze aan en knikte. "Hou je vast." Ik was natuurlijk gewend om hardhandig te zijn, maar met deze paarden hoefde dat niet. Ze luisterden veel gemakkelijker, in tegenstelling tot de vier zwarte hengsten die mijn span voorttrokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Honey, i am home! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Honey, i am home!
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: