Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Honey, i am home!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Honey, i am home! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 3 Emptyza apr 06, 2013 9:48 pm


Hij had een brede grijsn op zijn gezicht terwijl hij me aan keek. "Ik moest denken aan je val, daarom." zei hij. Hij keek me weer met een grijns aan toen ik hem achter me aantrok het bed op. "Heeft je moeder je dat geleerd?" vroeg hij toen en ik grinnikte vrolijk terwijl ik met mijn hand langs zijn nek ging. ''Wat? Mannen op het bed trekken? Nee, dat heb ik mezelf aangeleerd.'' zei ik met een speels grijnsje. En duwde toen een kusje op zijn lippen. ''Of bedoel je soms die toga? Dat heb ik wel van mijn moeder geleerd.'' grinnikte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 3 Emptyza apr 06, 2013 9:57 pm


Ik liet me bij haar op bed vallen en keek haar glimlachend aan. De vraag speelde nog steeds om mijn lippen. Haar hand gleed lieflijk langs mijn nek. "Wat? Mannen op het bed trekken? Nee, dat heb ik mezelf aangeleerd." Ik trok een rare frons bij het zien van haar speelse grijns en lachte even, het klonk natuurlijk. "Of bedoel je soms die toga?" Vroeg ze vervolgens nadat ze me gezoend had. "Dat heb ik wel van mijn moeder geleerd." Ik lachte opnieuw en drukte mijn lippen in haar hals. "Gek kindje." Ik liet mijn lippen steeds lager langs haar hals glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Honey, i am home! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 3 Emptyzo apr 07, 2013 3:57 pm


Hij had zich met een glimlach naast me op het bed gelegd, maar keek daarna toch even met een fronsje op zijn gezicht naar me. Een vrolijke lach klonk uit zijn mond, en het maakte me gelukkig dat hij weer zo vrolijk klonk. Hij lachte weer toen ik uitegepraat was. "Gek kindje." zei hij en duwde zijn lippen in mijn hals, om steeds lager in mijn hals kusjes te geven. Ik zuchtte even van verukking, ik was er dol op als hij dat deed. Zo teder, maar toch kietelend en lichtelijk opwindend. Ik beet weer zachtjes op mijn liep en trok hem iets dichter tegen me aan. ''Gek op jou ja.'' fluisterde ik en ik duwde een kusje net onder zijn oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 3 Emptyzo apr 07, 2013 8:54 pm


Ze zuchtte opgewonden, het klonk heerlijk in de oren en spoorde me aan om gewoon door te gaan waar ik mee bezig was. Soms keek ik even op om haar reacties te zien, dan zag ik hoe ze op haar lip beet, maar meestal hield ik mijn ogen gesloten. Ze trok me plots dichter tegen zich aan. "Gek op jou ja." Fluisterde ze zonder meer in mijn oor nog voor ik mijn ogen geopend had. Meteen hield ik ze gesloten om de kracht van de woorden te ervaren terwijl ze me zachtjes onder de gevoelige huid onder mijn oorlel kuste. Wat hield ik er toch van als ze dat deed. "Óh.." En zucht ontsnapte mijn keel.

"Hades, alsjeblieft, overweeg om te komen. Je doet echt kinderachtig weet je." Zeurde Poseidon langs de andere kant van de telefoon. Ik zag al voor me hoe hij langs de andere kant van de telefoon zijn voorhoofd ondersteunde met zijn hand en zijn slaap masseerde met zijn wijsvinger en duim. Dat was typisch één van de trekjes die Zeus en hij gemeen hadden. "Nee! Ik wil niet dat Persephone en Amphitrite in dezelfde kamer zitten, die twee kunnen elkaar niet lúchten." Meteen nadat ik uitgesproken was, protesteerde hij. "Hera zal er ook zijn." Ik rolde met mijn ogen, gelukkig kon hij de uitdrukking op mijn gezicht nu niet zien. "En waarom moet dat perse in Atlantis." Ik hoorde hem uitgeput zuchten. "Omdat je voorlopig niet op Olympus komen mag en jij totaal geen goede gastheer bent. Jij zou Zeus meteen eruit gooien bij de minste woordenwisseling en we moeten dingen bespreken en eens zijn, ja?! Het is belangrijk, dus kom maar." Ik siste geïrriteerd maar gaf uiteindelijk toch een beetje meer toe. "Goed, ik zal er over nadenken.." Hij lachte tevreden. "Dus je komt, ik meld het aan Zeus. Overmorgen bij mij." Hij haakte af voor ik verder nog wat kon zeggen. Ik legde de telefoon terug op de hoorn en slofte naar de ontbijttafel, die Seph samen met Daphne klaargezet had. "Slecht nieuws," murmelde ik terwijl ik mezelf een koffie inschonk.


Laatst aangepast door Hades op zo apr 07, 2013 10:42 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Honey, i am home! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 3 Emptyzo apr 07, 2013 9:06 pm


"Óh.." had hij alleen maar kunnen zuchten, en ik wist dat hij eventjes aan het genieten was. Ik had hem nog een paar kusjes gegeven en me daarna tegen hem aangevleid, om de rest van de dat dicht tegen elkaar aan te liggen, in elkaars armen af en toe een kusje geven.

De volgende ochtend werd ik met een zucht wakker, want de telefoon rinkelde. ''Hades telefoon..'' zuchtte ik terwijl ik hem wakker maakte. Zuchtend en steunend kwam hij overeind en pakte de telefoon op. ''Ik ga het ontbijt beneden alvast klaar zetten.'' fluisterde ik zachtjes en ik hielp mezelf overeind. Ik sloeg een kamerjas om en liep toen naar beneden naar de keuken waar ik Daphne tegen kwam. ''Wil je me helpen met het ontbijt op tafel zetten?'' vroeg ik met een glimlach, en het meisje knikte. ''Natuurlijk.'' zei ze vrolijk en ze pakte de spullen. Net toen alles op tafel stond kwam Hades binnen gesloft. "Slecht nieuws," murmelde hij en hij schonk koffie in. Ik duwde een kus op zijn wang terwijl ik voor mezelf een glas sinaassappelsap inschonk. ''Goedemorgen. En slecht nieuws? Wat is er dan?'' vroeg ik enigszins nieuwschierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 3 Emptyzo apr 07, 2013 9:25 pm


Ik liet mezelf net zakken in de stoel aan het hoofd van de tafel en zuchtte nadat ze een kus op mijn wang gedrukt had. "Goedemorgen. En slecht nieuws? Wat is er dan?" Vroeg ze. Ze schonk zichzelf ondertussen een glaasje sinaasappelsap in en keek me enigszins nieuwsgierig aan. "Wel," ik zette mijn tas koffie met ene klap op tafel neer. Ik had ondertussen al wat meer kracht in mijn armen, maar voelde me in het algemeen nog steeds erg uitgeput. "we zijn uitgenodigd om naar Atlantis te gaan. Er vallen dingen te bespreken dus Zeus komt ook. Dat wil zeggen dat je de namiddagen daar zal moeten doorbrengen met Amphitrite en Hera. Alsjeblieft onthoud dat je te gast zal zijn, hou jezelf in toom."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Honey, i am home! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 3 Emptyzo apr 07, 2013 9:35 pm


"Wel," zei hij en hij zette met een klap zijn koffie op de tafel neer. Ik was neer geploft op een stoel en keek naar Hades toe, wachtend op het vervolg. "we zijn uitgenodigd om naar Atlantis te gaan. Er vallen dingen te bespreken dus Zeus komt ook. Dat wil zeggen dat je de namiddagen daar zal moeten doorbrengen met Amphitrite en Hera. Alsjeblieft onthoud dat je te gast zal zijn, hou jezelf in toom." zei hij. Mijn gezicht betrok en ik kreunde. Ik legde mijn hoofd op de tafel en zuchtte even, waarna ik weer overeind kwam. ''Moet ik mee Hades.. Kan ik niet gewoon hier blijven. Ik wil niet naar hun toe. Ik háát Amphitrite en dan krijg ik alleen maar gepiep van Hera over me heen waarschijnlijk. En de eeeeuwige vragen en de blikken. Volgens mij ben ik ziek. Ja. Ik ben ziek over twee dagen.'' ratelde ik terwijl ik een broodje voor mezelf smeerde met jam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 3 Emptyzo apr 07, 2013 9:47 pm


Zoals ik al verwacht had, betrok haar gezicht volledig. Ze kreunde terwijl ze haar hoofd even op tafel te ruste legde, een zucht ontsnapte haar lippen weer toen ze uiteindelijk overeind kwam. "Moet ik mee Hades.. Kan ik niet gewoon hier blijven. Ik wil niet naar hun toe. Ik háát Amphitrite en dan krijg ik alleen maar gepiep van Hera over me heen waarschijnlijk. En de eeeeuwige vragen en de blikken. Volgens mij ben ik ziek. Ja. Ik ben ziek over twee dagen." Ratelde ze aan één stuk door, dat deed ze altijd als ze bezorgd was of discussies voerde. Ze begon zichzelf een ontbijtje te smeren. "Ik moet een goede indruk maken bij je vader, dat kan niet als ik je gewoon achterlaat hier. Bovendien ben ik er een paar dagen, ik wil niet dat je zo lang alleen blijft. Dit is niet de bovenwereld, oké je hebt bediendes maar er kan nog steeds van alles gebeuren.. En je hebt bovendien nog nooit Atlantis gezien, je mag zo'n kans niet schieten. Meestal nodigt Poseidon enkel mij uit, dan zou je alleen met Amphitrite zitten. Nu heb je nog Hera.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Honey, i am home! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 3 Emptyzo apr 07, 2013 9:52 pm


"Ik moet een goede indruk maken bij je vader, dat kan niet als ik je gewoon achterlaat hier. Bovendien ben ik er een paar dagen, ik wil niet dat je zo lang alleen blijft. Dit is niet de bovenwereld, oké je hebt bediendes maar er kan nog steeds van alles gebeuren.. En je hebt bovendien nog nooit Atlantis gezien, je mag zo'n kans niet schieten. Meestal nodigt Poseidon enkel mij uit, dan zou je alleen met Amphitrite zitten. Nu heb je nog Hera.." zei hij, en hij zuchtte. Ik fronsde en teleurgesteld zuchtte ik. ''Prima ik ga mee. Maar dat betekent niet dat ik met Amphitrite en Hera op ga trekken de hele tijd. Ik kan ook wel in mijn eentje de boel bekijken.'' zuchtte ik en ik keek naar hem op. ''En ik wil dat jij s'avonds in mijn bed ligt.'' zei ik met een grijnsje en ik zette mijn tanden in het broodje. ''Toe. Onbijt ondertussen.'' spoorde ik hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 3 Emptyzo apr 07, 2013 9:59 pm


Ze zuchtte, maar ze was teleurgesteld. Dat kon je niet alleen horen, maar ook overduidelijk zien. "Prima. Ik ga mee." gaf ze uiteindelijk toe. "Maar dat betekend niet dat ik met Amphitrite en Hera op ga trekken de hele tijd. Ik kan ook wel in mijn eentje de boel bekijken." Ik dronk wat van mijn koffie en zuchtte, ze moest het zelf maar weten. "En ik wil dat jij s'avonds in mijn bed ligt." Zei ze vervolgens met een grijns, alsof ze me de les ook probeerde te spellen. Ik lachte even, maar reageerde er verder niet echt op. Het enige wat ik deed was staren in mijn mok koffie, naar het donkerbruine goedje omringd door glas. Duisternis was een rustige kleur, het heeft altijd al mijn gemoed gekalmeerd. Ik kreeg een kleine glimlach om mijn lippen. "Toe. Ontbijt ondertussen." Ik keek op toen ze zo aandrong en nam toen maar een koffiekoek. "Ik heb niet zo veel honger.." Ik staarde naar het krokante bladerdeeg. "Maar.. vooruit dan maar." Een beetje aarzelend dopte ik de ontbijtkoek in mijn kopje koffie en nam er toen langzaam een hapje van. Ik focuste mijn blik terug op het donkere goedje terwijl ik kauwde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Honey, i am home! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 3 Emptyzo apr 07, 2013 10:08 pm


Hij dronk van zijn koffie en zuchtte eventjes terwijl hij in zijn koffie staarde. Op een gegeven moment kreeg hij een glimlach rond zijn lippen. Hij keek naar me op en pakte toen maar een koffiekoek. "Ik heb niet zo veel honger.." zei hij en hij staarde even naar de koek. "Maar.. vooruit dan maar." Ik glimlachte tevreden toen hij de koek in zijn koffie doopte en er wat happen van nam. Hij zette zijn focus weer op zijn koffie en ik pakte even zijn arm vast. ''Als het zo veel voor je betekend, zal ik me gedragen en natuurlijk ook rondhangen met Ampitrhite en Hera. Totdat ze vervelende vragen gaan stellen.'' zei ik met een glimlach en ik kneep even in zijn arm. ''En je moet goed blijven eten, anders weet ik neit zeker of je die reis wel kan maken naar Atlantis. Vooral niet als je je de hele tijd druk moet maken.'' zei ik met een glimlach en ik liet hem weer los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 3 Emptyzo apr 07, 2013 10:16 pm


Ze hief haar hand over tafel om mijn arm vast te kunnen nemen. Traag keek ik op van de tas dampende koffie. "Als het zoveel voor je betekend, zal ik me gedragen en natuurlijk ook rondhangen met Amphitrite en Hera. Totdat ze vervelende vragen gaan stellen." zei ze met een glimlach. Ik voelde het kleine kneepje in mijn arm. "En je moet goed blijven eten, anders weet ik nier zeker of je die reis wel kan maken naar Atlantis. Vooral niet als je je de hele tijd druk moet maken." Ze liet me los en mijn blik verstarde een beetje. "Ik.. Ik maak me niet steeds druk. Sterker nog ik ben juist heel rustig nu." Murmelde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Honey, i am home! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 3 Emptyzo apr 07, 2013 10:35 pm


Ik zag hem verstarren, en met een wenkbrauw opgetrokken keek ik hem aan. "Ik.. Ik maak me niet steeds druk. Sterker nog ik ben juist heel rustig nu." Murmelde hij en ik keek hem aan. ''Ik weet zeker dat als je in Atlantis bent je wel weer druk zal maken. Omdat mijn vader er is, en je andere broer. En omdat er dingen geregeld moeten wordne. Je weet het wel. Ik ken je beter dan dat, dus eet alsjeblieft nog wat.'' zei ik met een lief stemmetje en ik keek hem onschuldig aan terwijl ik de rest van mijn broodje op at. ''En. Wat staat er voor vandaag in de planning? Moet je papier werk doen?'' vroeg ik en ik keek hem even schuin aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 3 Emptyzo apr 07, 2013 10:43 pm


Ze bleef me indringend aankijken, zoals altijd. "Ik weet zeker dat als je in Atlantis bent je wel weer druk zal maken. Omdat mijn vader er is, en je andere broer. En omdat er dingen geregeld worden. Je weet het wel. Ik ken je beter dan dat, dus eet alsjeblieft nog wat." Ik staarde terug naar mijn mok koffie terwijl ik er mijn koffiekoek nog eens in dopte. "Doe dan maar wat een vrouw hoort te doen en kalmeer me." Verzuchtte ik en kauwde rustig op de hap die ik genomen had. Ik slikte alles meteen weg met de brok in mijn keel. "En. Wat staat er voor vandaag in de planning?" Vroeg ze daarna. "Moet je papier werk doen?" Ik knikte en zuchtte, terwijl ik even naar achteren leunde met mijn stoel. Even liet ik de stoel kantelen op twee poten maar ging toen meteen weer recht zitten om nog wat koffie te drinken. Ik zette de lege tas op tafel neer en gebaarde dat ze me nog wat uit mocht gieten. "Eigenlijk wel ja, zeker nu.." Ik zuchtte ontmoedigd en nam nog een hapje. "Overmorgen moeten we er zijn, dus dan heb ik nog vandaag en morgen om alle papieren op orde te stellen. Als dat lukt, hopelijk het grootste deel wel.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Honey, i am home! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 3 Emptyzo apr 07, 2013 10:51 pm


Hij staarde weer naar zijn koffie en doopte zijn koek er in. "Doe dan maar wat een vrouw hoort te doen en kalmeer me." zei hij met een zucht en ik grinnikte. Ik bekeek hem terwijl hij zijn koek op at en glimlachte even. Hij zuchtte weer en knikte op mijn vraag over het papierwerk. Hij liet zich op de achterpoten van zijn stoel hangen, maar op een gegeven moment klapte hij weer terug. Hij nam weer een slok van zijn koffie en zette toen de mok weer terug op tafel. Hij gebaarde naar me dat ik nog wat voor hem in kon schenken en ik deed rustig wat hij me vroeg. "Eigenlijk wel ja, zeker nu.." Hij zuchtte enigzins ontmoedigend en nam weer een hap van zijn koek. "Overmorgen moeten we er zijn, dus dan heb ik nog vandaag en morgen om alle papieren op orde te stellen. Als dat lukt, hopelijk het grootste deel wel.." Ik knikte begrijpend en gaf hem zijn kop koffie aan. Ik stond op en ging achter hem staan. Ik legde mijn handen op zijn schouders en begon hem zachtjes te masseren. ''Rustig maar. Het komt wel goed.'' zei ik met een glimlach en ik gaf hem een kus op zijn wang, terwijl ik rustig door ging met masseren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 3 Emptyzo apr 07, 2013 11:06 pm


Ze luisterde in stilte en schonk me mijn kopje koffie uit, die ze me met een vriendelijk gezicht aanreikte. Alles had zo'n kalmerende werking op mijn gemoed, gewoon het feit dat iemand naar je luistert kan zo'n wonderen doen.. Ik trok een frons en legde de koek voor me op tafel, zodat ik met beide handen mijn koffie kon vasthouden en ervan kon drinken. Ik legde mijn ene voet ten ruste op mijn knie zodat ik een veel ontspannendere houding voor mezelf aannam. Ze stond op en wandelde om de tafel heen zodat ze achter me stond. Ze legde haar zachte handen op mijn schouders. "Rustig maar." Zachtjes begon ze me te kalmeren, een zucht ontsnapte mijn lippen boven de rand van de mok. "Het komt wel goed." Ik voelde haar lippen op mijn wang. Haar massage spoorde me aan om wat meer naar achteren te leunen en mijn ogen te sluiten. "Je gaat altijd uit van het positieve, wat als het nou eens negatief is.." Probeerde ik nog te protesteren maar het kwam eruit als een zwakke verwering.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Honey, i am home! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 3 Emptyzo apr 07, 2013 11:14 pm


Hij had een frons op zijn gezicht, maar maakte het zichzelf daarna gemakkelijk. Hij pakte met beide handen zijn koffiemok op en zette zijn lippen er aan. De kleine dingetjes die hij deed. Ik zou het nooit zat zijn om er naar te kijken. Ik kon gewoon merken wanneer hij gefrustreerd was, in zijn blik, of in zijn handeling. Ook wanneer hij blij, gestresst, teleurgesteld of wat dan ook was. Hij liet een zucht klinken, en zakte wat verder achter over in de stoel. "Je gaat altijd uit van het positieve, wat als het nou eens negatief is.." probeerde hij te protesteren, maar ik zag dat hij te veel van de massage genoot om daadwerkelijk een discussie aan te gaan. Rustig ging ik door en ik keek ik even op hem neer. ''Van het positieve uitgaan is leuker.'' zei ik simpel en ik duwde nog een kusje op zijn wang. ''Zo. Voel je je al weer wat beter?'' vroeg ik toen met een glimlach terwijl ik hem bleef masseren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 3 Emptyzo apr 07, 2013 11:23 pm


Ze bleef maar door en door en door gaan, ik mocht niet klagen. Ik kón niet klagen, zelfs. "Van het positieve uitgaan is leuker." verklaarde ze zo zonder meer of minder en duwde nog een lieve kus op mijn wang. "Zo. Voel je je al weer wat beter?" Ik opende mijn ogen en keek op, de blik in mijn ogen was inderdaad kalm. Ik voelde mezelf helemaal tot rust komen, het was al een lange tijd geleden dat ik me zo gevoeld heb. Ze liet haar handen nog steeds over mijn schouders glijden, ik vroeg me af of ze dat ook zo zou doen in Atlantis als ik gestresseerd was. "Ja.. Veel beter.." Ik gaapte even, dit was niet echt veel beter voor mijn bewustzijn, ik kon elk moment in slaap vallen. Ik murmelde wat binnensmonds, een beetje gevloek door die stomme dossiers dat lagen te wachten en nam mijn kop koffie simpel op met beide handen. "Ik ben in mijn bureau als je me zoekt." Ik was niet in de bui om haar een kus te geven dus slofte ik meteen door. Mijn ontbijtkoek was maar half op, maar een koffie? Dát ging er altijd in.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Honey, i am home! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 3 Emptyzo apr 07, 2013 11:34 pm


Hij opende zijn ogen weer en keek naar me op, met een blik die een en al kalmte uit straalde. Tevreden glimalchte ik om het resultaat. "Ja.. Veel beter.." zei hij waarna hij even gaapte. Ik grinnikte eventjes omdat ik hem blijkbaar slaperig had gemaakt, vooral toen hij binnensmonds begon te murmelen. Hij pakte zijn koffie op en kwam toen overeind. "Ik ben in mijn bureau als je me zoekt." zei hij en ik knikte. ''Veel succes lieverd. Werk ze.'' zei ik met een glimlach, waarna ik de tafel begon af te ruimen.

Het was ondertussen al tegen de avond aan gelopen. Ik had s'middags Hades een broodje gebracht en wat verse koffie, en s'avonds had ik Daphne gestuurd om wat eten te brengen, ik zelf at in de bibliotheek onder genot van een goed boek. Het was al donker zoals gewoonlijk en ik zat in onze slaapkamer bij het haardvuur. Ik had een van mijn pyamajurkjes al aangetrokken en zat rustig een beetje naar de vlammen te staren. Het voelde goed om hier weer te zijn. Ik had een deel van de avond ook al besteed om de kamer wat gezelliger te maken, door wat geurkaarsen aan te steken en het bedden goed te verschonen, dat al een aardig luchtje had gekregen. Rustig wachtte ik tot Hades ook weer terug zou komen. Waarschijnlijk dood op, maar dan zou ik hem toch nog even zien voor ik ging slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 3 Emptyzo apr 07, 2013 11:47 pm


Ik zat werkelijk met mijn handen in mijn haar, dit.. dit was gewoon ongelofelijk. Ik zou dit nooit afkrijgen, nóóit.. En ik kon toch geen bediendes gaan bevelen dit te doen? Dit was te belangrijk, dit.. Morgen is er nog een dag. Zou ze zeggen, maar ik geloofde niet dat echt af kon geraken. Zou iemand anders dit wel kunnen als ik het hen beveel? Ik nam een stapel documenten waaraan ik werkte van het bureau af. Ik kon er boven nog wel wat naar kijken, misschien op bed nog of s'ochtends als ze nog sliep en ik haar niet direct wakker wou maken.. Uitgeput slenterde ik de trap op, en ik besloot om op het derde verdiep maar even de lift te nemen. Alhoewel dat die naar verdieping veertien ging, was er ook nog één stop op verdieping vijf omdat daar de centrale opbergruimte en keuken van de bediening was. Mijn paleis was zo groot dat ik zelf wel even zocht waar het trapkozijn nu weer zat, maar de laatste twee verdiepingen die ik nog moest doorkruisen gingen veel gemakkelijker. Mijn benen voelden echter nog steeds alsof ze het ieder moment konden begeven. Ik stormde de kamer binnen. "Ik krijg dit nooit af!" Riep ik wanhopig toen ik de kamer binnen gestormd kwam, ik wist dat ze daar al zat gelukkig. Voorzichtig legde ik de documenten op het bed neer. Ik zag dat ze de kamer gezelliger gemaakt had maar besteedde er niet veel aandacht aan. "Het is te veel om nog te doen in een dag tijd, maar ik kan me niet permitteren om wakker te blijven, ik.." Wanhopig liet ik me op het bed zakken en sloeg mijn handen voor mijn gezicht, ik zou moeten huilen maar de tranen kwamen maar niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Honey, i am home! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 3 Emptyzo apr 07, 2013 11:53 pm


De deur klapte open, en toen ik om keek zag ik dat het Hades was. "Ik krijg dit nooit af!" riep hij wanhopig, en ergens moest ik glimlachen om het gezicht dat hij er bij trok. Zo ernstig in paniek, alsof de wereld zou vergaan als het niet af was. Luidruchtig liep hij de kamer verder in en legde een paar documentmappen op het bed neer. "Het is te veel om nog te doen in een dag tijd, maar ik kan me niet permitteren om wakker te blijven, ik.." met een wanhopig gebaar liet hij zich op het bed zakken en sloeg zijn handen voor zijn ogen. Rustig kwam ik overeind en liep toen naar hem toe, om me naast hem neer te laten zakken. ''hee.. Rustig nou..'' vezelde ik zachtjes en ik trok hem tegen me aan, net als een moeder dat haar kind troostte. ''Je hebt gelijk, je moet nu slapen, anders sterk je nooit genoeg aan voor de reis.'' zei ik zachtjes en ik tilde zijn kin op zodat ik hem aan kon kijken. ''Wat nou als ik je morgen mee help. En een paar van de bediendes ook vraag mee te helpen. Cecilia heeft er al een heleboel weten op te sporen, ze komen allemaal weer langzaam terug.'' zei ik met een glimlach ik streek even door zijn haren heen. ''Niet zo bezorgd okee. Ik wil je met alle liefde helpen morgen.'' Ik trok hem in een knuffel en wreef over zijn rug heen om hem gerust te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 3 Emptyma apr 08, 2013 12:06 am


Ik voelde het bed naast me inzakken en keek met een versufte blik op. Kalm kwam ze naast me zitten en trok me tegen zich aan, als een echte moeder - en waarschijnlijk zou ze daar ook heel erg goed in zijn, besefte ik. De gedachte aan een kind kwam steeds mijn hoofd binnensluipen. "Hee.. Rustig nou.." vezelde ze. "Je hebt gelijk, je moet nu slapen, anders sterk je nooit genoeg aan voor de reis." Ik staarde naar mijn handen in mijn schoot en de plukken van mijn lange asgrijze haren, die toch wat meer opnieuw naar de witte kant kleurden de laatste tijd. Ze tilde mijn kin in de lucht zodat ik haar wel aan moest kijken, maar ik keek alles behalve vrolijk. "Wat nou als ik je morgen mee help. En een paar van de bediendes ook vraag mee te helpen. Cecilia heeft er al een heleboel weten op te sporen, ze komen allemaal weer langzaam terug." Ik schudde mijn hoofd en voelde hoe haar handen door mijn haren warrelden toen ik naar de vloer onder mijn voeten staarde. "Nee.. Het zal zoveel tijd kosten om het je allemaal uit te leggen, al die getallen hebben speciale waarden en zijn berekend met van die combinaties.. Ik weet niet waar mijn hoofd zat toen ik het allemaal opstelde, ik kan geen fouten maken of de hele reeks is naar de knoppen." Murmelde ik. "Niet zo bezorgd okee. Ik wil je met alle liefde helpen morgen." Ze trok me tegen zich aan en hoewel ik het niet wou, sloeg ik toch mijn armen om haar heen alsof ze alles was dat ik nog had. "Ik hoop gewoon dat het lukt.. Die documenten kunnen de hele boel ruïneren als ik ze niet op tijd af heb, ik heb zo hard alles lopen beredeneren om alles te laten kloppen. Al mijn plannen, al mijn motieven, als ik ze niet af heb zal hij het in de mot krijgen. Hij wéét de reden wanneer ik zulke dingen niet doe, hij weet maar al te goed wanneer zulke dingen voorgekomen zijn. Straks ontdekt hij een patroon en.." Mijn stem ging over op een ijle, jammerende kreet nadat ik mijn knieën tot tegen mijn borst opgetrokken had en met mijn wijsvingers mijn slaap masseerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Honey, i am home! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 3 Emptyma apr 08, 2013 8:04 pm


Hij staarde naar zijn handen voordat hij droevig naar me op keek. Hij schudde zijn hoofd op mijn voorstel en ik keek hem rustig aan. "Nee.. Het zal zoveel tijd kosten om het je allemaal uit te leggen, al die getallen hebben speciale waarden en zijn berekend met van die combinaties.. Ik weet niet waar mijn hoofd zat toen ik het allemaal opstelde, ik kan geen fouten maken of de hele reeks is naar de knoppen." murmelde hij en ik trok even een scheef gezicht. Hij sloeg zijn armen om mijn middel heen en ik zuchtte even. "Ik hoop gewoon dat het lukt.. Die documenten kunnen de hele boel ruïneren als ik ze niet op tijd af heb, ik heb zo hard alles lopen beredeneren om alles te laten kloppen. Al mijn plannen, al mijn motieven, als ik ze niet af heb zal hij het in de mot krijgen. Hij wéét de reden wanneer ik zulke dingen niet doe, hij weet maar al te goed wanneer zulke dingen voorgekomen zijn. Straks ontdekt hij een patroon en.." jammerde hij, en hij sloeg een ijzelijke kreet. Hij had zijn knieën opgetrokken en masseerde zijn slapen. Ik wreef kalmerend over zijn rug heen en zuchtte even. ''Rustig maar Hades. Het komt wel goed, en anders zo goed mogelijk ontkennen.'' zuchtte ik en ik gaf hem een kus op zijn wang. ''Kom, als je nu gaat slapen kun je morgenochtend uitgerust opstaan en aan het werk gaan.'' glimlachte ik. ''Wil je misschien nog een massage voor je gaat slapen? Het helpt je ontspannen.'' zei ik rustig en ik keek hem lief aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Honey, i am home! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 3 Emptyma apr 08, 2013 8:34 pm


Ze probeerde me te kalmeren door over mijn rug te wrijven, maar het haalde niet veel uit. "Rustig maar Hades. Het komt wel goed, en anders zo goed mogelijk ontkennen." Ik knikte en probeerde mezelf wanhopig te overtuigen dat ontkennen het plan B was. Ontkennen was altijd plan B. Ze drukte haar lippen weer eens op mijn wang. "Kom, als je nu gaat slapen kun je morgenochtend uitgerust opstaan en aan het werk gaan." Mijn hart sloeg drie tellen over toen ze dat voorstelde. "Nee, deze documenten.." murmelde ik twijfelend. Was een pauze niet goed voor even? "Wil je misschien nog een massage voor je gaat slapen? Het helpt ontspannen." Glimlachte ze nog eens poeslief en ik aarzelde nog meer, als ik deze documenten niet afwerkte moest ik dat morgen ook nog doen. Ik nam de stapel op en keek er naar. "Vooruit dan maar.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Honey, i am home! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 3 Emptyma apr 08, 2013 8:53 pm


Hij knikte, maar ik zag de zenuwachtige blik in zijn ogen. Hij aarzelde om in te gaan op mijn voorstel, ik zag zijn ogen uitschieten naar de stapel met documenten. "Vooruit dan maar.." gaf hij uiteindelijk mompelend toe. Ik glimlachte en trok hem even tegen hem aan. ''Je mag ook wel nog een uurtje of twee aan je documenten werken. Maar ik wil dat je maximaal half 12 in bed gaat liggen om te slapen. Morgenochtend moet je er vroeg uit om verder te werken, en je kunt het niet veroorloven om het ontbijt over te slaan.'' zei ik met een glimlach en ik wreef even over zijn wang heen. ''Dan ga ik wel een boekje lezen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Honey, i am home! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honey, i am home!   Honey, i am home! - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Honey, i am home!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: