Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 I need you right here with me..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. Empty
BerichtOnderwerp: I need you right here with me..   I need you right here with me.. Emptyza jul 06, 2013 11:23 pm


Ik zette mijn koffers neer in de troonzaal en keek om me heen. Het zag er werkelijk verschrikkelijk uit. De laatste keer dat ik hier was geweest.. Was toen ik ontsnapte om Hades tegen te houden van zijn ondergang. Ik haalde even diep adem door mijn neus en begon gelijk te niezen. Het stof lag met dikke lagen overal over heen. Toen Hades niet meer terug kwam zijn ze waarschijnlijk gestopt met het schoon houden van het kasteel. Langzaam liep ik naar de troon toe en veegde wat stof er van af. Ik had hem zo ontzettend gemist.. Het was heerlijk om net zoals van ouds met Hermes de dagen door te brengen, maar de ketting rond mijn hals bleef tikken, en ging elk jaar af, op de dag van onze trouwdag. En elk jaar werd ik er weer aan herinnerd dat ik niet naar hem toe mocht. Elke seconde van de dag werd ik er aan herinnerd en verlangde ik naar hem. Naar zijn stem, zijn lange witte haren. Zijn liefdevolle woorden en de blik in zijn ijsblauwe ogen als hij ze tegen me sprak. De aanraking van zijn hand als hij mijn wang streelde of als hij me tegen zich aan trok. Ik zuchtte eventjes en sloeg mijn armen om mezelf heen terwijl ik naar de schildering op het plafond keek. Ik miste hem..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. Emptyza jul 06, 2013 11:51 pm

Het was best komisch, vond ik van mezelf, dat ik de exacte tijd - vanaf de eeuwen tot op de seconde - telde. Ik gaf een zier om jaartallen of de tijd dat passeerde. Maar nu? Nu was alles anders. Ik hield van haar, van Seph, van Leuce. Ik hield van hun allebei, en wederom ben ik weer door mijn eigen stommiteiten alles kwijtgespeeld. De onderwereld werd me onthouden, ik zat opgesloten in die eenzame kamer voor meer dan een paar decennia. Persephone werd bij me weggehouden, míjn Kore. Ze was me vast al vergeten, Hermes had haar zeker meteen voor zich gewonnen nu ik niet meer in de buurt was. Ik verlangde zo erg naar haar. Telkens wanneer mijn longen zich met lucht vulden, voelde het alsof we verder uit elkaar gescheurd werden. Het gevoel dat één organisme weer moest gaan leven als twee was ondragelijk. Het lichaam die binnen vier muren gevangen zat leek niet meer te kunnen functioneren. Ik voelde me stervende, de ketting om mijn nek voelde aan als lood. Ik had letterlijk een zwaar hart.

Zeus duwde me uit de rijdende paardenkar. "Wees slim Hades en blijf voortaan in je krocht." Bijtte hij me bitter toe. Ik belandde op mijn gezicht toen ik neerkwam. De zware, grote kiezels die de oevers van de Styx bekleedden, duwden in mijn ingevallen wangen. Ik snakte naar adem. Het leek alsof de lucht hier beneden uit mijn longen werd geperst. De atmosfeer was hier volledig anders, ik was de lucht in de bovenwereld al gewoon gaan worden. De mist die boven de dodenrivier hing, cirkelde dreigend op een plaats en week toen uiteen om een boot te onthullen. Een boot gemaakt van het donkerste ebbenhout, verteerd en alsof het zo uit elkaar zou kunnen vallen door de sterke stromingen. Aangevoerd door de veerman, Charon was zijn naam. Ja, dit voelde als thuis.

Ik slofte de verlaten hal van het paleis binnen. Geen Persephone aan mijn zij, geen bediende om me te ondersteunen, niemand. Stof had zich verzameld over de vloer en de muren en de tapijten, over alles. Het was ronduit vreselijk om te zien. Ik vroeg me af of er nog iemand was, waarschijnlijk was ik alleen. Ze hadden mijn verzoek aan Cecilia om de onderwereld over te nemen niet doorgegeven, net als mijn verzoek om Persephone te zien. Ze was hier ook niet, ik zag haar aanwezigheid niet in het paleis. Dan was er meer licht, maar nu was het weer aardedonker. Net als van ouds. "Is er iemand.." Raspte ik, terwijl ik over het gangpad met de gigantische zuilen liep ten midden van de troonzaal. Voorzichtig ging ik op de tast naar iets van kandelaars en lucifers.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. Emptyzo jul 07, 2013 12:15 am


Langzame voetstappen klonken, en deze herkende ik uit duizenden. Op een of andere vreemde manier werd het donkerder in de zaal, alsof het licht uit ging. ''is er iemand?'' klonk de rasperige stem van Hades galmend door de zaal heen en ik kreeg een enorme glimlach op mijn gezicht. Mijn hart begon sneller te kloppen terwijl ik op zoek ging naar het geluid, en een bron van licht. Zonder enige waarschuwing gingen de kaarsen aan de wand aan, en ik zag Hades tegenover me staan op nog geen halve meter afstand. Zijn gezicht zag er nog precies zo uit zoals ik me herinnerde. ''Hades..'' fluisterde ik, en de emoties namen het even van me over. Tranen sprongen in mijn ogen toen ik op hem af vloog en mijn armen rond zijn middel sloeg, om me daarna stevig tegen hem aan te drukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. Emptyzo jul 07, 2013 12:30 am


"Hades.." Ik, nee. Ik, nee. Het lucifer doosje gleed van tussen mijn vingers en belandde op de grond. Ik probeerde de afstand tussen ons zo snel mogelijk te overbruggen, we ontmoetten elkaar echter al in het midden. Ik zag de tranen in haar grote, helderblauwe ogen en zij zag ongetwijfeld de mijne, aangezien die al over mijn wangen heen rolden. Ze sloeg haar armen stevig om me heen, ik was nog steeds zwak en voelde daarom pijn maar het was een goed gevoel dit maal. Ik sprak niet maar nam in plaats daarvan haar gezicht tussen mijn handen, oh ze had nog steeds dat fijne kleine snoetje. Ik liet de krullende lokken van haar haren tussen mijn vingers glijden en boog mijn hoofd om mijn gezicht erin te begraven. Als ik inademde kon ik weer de overheerlijke zoete geur ruiken, zo vertrouwd. "Goden," prevelde ik zachtjes. Mijn stem klonk bars. "oh goden. Je bent hier," Ik hief mijn hoofd op om mijn lippen op de hare te drukken in een lange, innige kus. "Je bent hier."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. Emptyma jul 08, 2013 11:28 pm


Tranen schitterden in zijn ooghoeken, en blonken ook al op zijn wangen toen hij me ongelovig aan keek. Zijn prachtige ogen die altijd zijn gevoelend verraadde, ook al wou hij me anders laten denken. Hij pakte me bij mijn gezicht vast, een gebaar die me zo ontzettend raakte. Hij liet mijn haren tussen zijn vingers door glijden, om daarna zijn gezicht er in te verbergen. In stilte gebeurde deze handelingen allemaal en ik genoot er van. "Goden," prevelde hij zachtjes. Zijn stem klonk niet zo liefdevol als ik gehoopt had. "oh goden. Je bent hier," Hij tilde zijn hoofd op en ik keek naar hem op. Hij drukte zijn lippen op de mijne, innig. Ik kuste hem terug en ik proefde het gemis en het verlangen in onze kus. Toen hij na lange tijd zijn lippen weer van de mijne afhaalde keek ik hem met verliefde ogen aan. ''Je bent hier.'' zei hij weer en ik kon alleen maar glimlachen. ''Ik ben hier..'' fluisterde ik en ik gleed met mijn hand langs zijn wang. ''Ik heb je zo gemist..''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. Emptyma jul 08, 2013 11:44 pm

Even meende ik een glimp op te vangen van teleurstelling, maar mijn ogen hadden het vast mis. Er viel duidelijk verliefdheid in haar blik te lezen en oh, wat raakte het me. "Ik ben hier.." Fluisterde ze teder, haar lippen krulden in een glimlach terwijl haar hand in een teder gebaar langs mijn wang streek. Ze wreven de tranen van geluk weg, maar al snel maakten die plaats voor nieuwe. "Ik heb je zo gemist.." Sprak ze gedempt en ik nam haar in mijn armen. "Ik weet het," probeerde ik haar gerust te stellen, waarna ik een lange tijd zweeg. Mijn kin lag op haar hoofd, ik staarde over haar heen naar de bestofte troon. "Oh god, ik dacht dat ik je kwijt was." Prevelde ik na een tijdje, schor van emoties. Ik huilde niet vaak, maar nu kon ik me gewoon niet meer bedwingen. Met een gezicht nat van de tranen keek ik haar aan en duwde mijn voorhoofd tegen het hare aan. "Ik dacht dat ik je kwijt was." Fluisterde ik opnieuw, zelf nog niet helemaal ervan overtuigd dat dit werkelijk de realiteit was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. Emptydi jul 09, 2013 12:04 am


Tranen bleven langzaam over zijn wangen rollen, zelfs toen ik ze had weg geveegd. "Ik weet het," zei hij op geruststellende toon en hij nam me weer stevig vast in zijn armen. Ik legde mijn hoofd tegen zijn borst aan, en hield hem nog steeds stevig vast. Hij had zijn hoofd op de mijne neer gelegd en voor lange tijd was het stil tussen ons twee in. Ik sloot mijn ogen eventjes en ik luisterde naar zijn ademhaling. "Oh god, ik dacht dat ik je kwijt was." brabbelde hij op een gegeven moment, helemaal schor van alle emoties die bezit van hem namen. Hij legde zijn voorhoofd tegen de mijne aan en ik zag dat zijn gezicht weer helemaal nat was van de tranen. "Ik dacht dat ik je kwijt was." fluisterde hij opnieuw en ik legde mijn vinger over zijn lippen heen. ''Ik weet het..'' mompelde ik en ik keek naar hem. ''Ik dacht dat ik je nooit meer zou zien..'' fluisterde ik en ik keek toen even langs hem heen. ''Ik ben je in al die tijd nooit vergeten Hades..'' fluisterde ik zachtjes en duwde mijn lippen even op die van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. Emptydi jul 09, 2013 12:16 am


Ze keek terug naar me op en legde me het zwijgen op door middel van haar wijsvinger op mijn lippen. "Ik weet het.." mompelde ze. Het was mijn taak als man en als haar echtgenoot om haar te beschermen en te kalmeren, nu leek het allemaal andersom. Maar al snel belandde ze in het zelfde straatje als mij. "Ik dacht dat ik je nooit meer zou zien.." fluisterde, waarna ze haar blik van me leek af te wenden. "Ik ben je in al die tijd nooit vergeten Hades.." Fluisterde ze wederom en ze duwde haar lippen vluchtig op de mijne, waarschijnlijk was ze bang voor het antwoord en wou ze me voor een moment voorkomen te antwoorden. Ik wou de kus niet beëindigen, maar deed dat toch zodat ik haar aan kon kijken en antwoorden. "In gedachten ben ik altijd bij jou geweest, mijn Persephone." Voor het eerst op dat moment klonk mijn stem normaal, en goden wat was ik er blij om. Alleen zo kon ik mijn woorden meer kracht geven.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. Emptydi jul 09, 2013 12:23 am


Hij stopte de kus door zijn lippen van de mijne af te halen. Ik keek hem aan, want ik wist dat hij iets zou gaan zeggen. "In gedachten ben ik altijd bij jou geweest, mijn Persephone." zei hij en ik beet even op mijn lip. Het klonk zo goed. Het was net alsof er niks gebeurd was tussen ons, alsof het nog steeds de eerste dag was waarop we van elkaar hielden. ''En jij was altijd bij me in mijn hart..'' zei ik zachtjes. Weer duwde ik mijn lippen op de zijne. Ik wou niet meer met hem praten, ik wou zo dicht mogelijk bij hem zijn op dit moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. Emptydi jul 09, 2013 12:29 am


Ik zag hoe ze haar parelwitte tanden in haar onderlip begroef, na al die tijd was ze nog steeds niet die slechte gewoonte verleerd. "En jij was altijd bij me in mijn hart.." Klonk het gedempt als antwoord. Ik voelde de aanraking rond mijn nek niet meer toen ze haar lippen weer op de mijne duwde. Mijn hele lichaam voelde aan als verdoofd, behalve op de plaats waar onze lippen elkaar raakten. Ze duwde haar lichaam tegen het mijne aan tot dat er geen plaatsje meer vrij was tussen ons. We werden stilaan weer een, en dat was het beste gevoel dat ik sinds tijden ervaren had. "Ik heb genoeg gekregen van wachten," murmelde ik tussen ons kussen door. Ik duwde haar mond abrupt bij me vandaan. "Seph ik wil je, nu."   
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. Emptydi jul 09, 2013 12:40 am


De zoen gebeurde, en ik merkte dat hij er ook van genoot. Het voelde eindelijk weer alsof we weer één en dezelfde personen waren geworden, zoals vroeger. Onze monden bewogen zich synchroon aan elkaar en mijn ene hand gleed van zijn nek naar zijn borst. "Ik heb genoeg gekregen van wachten," murmelde Hades plots tussen het kussen door. Hij stopte het kussen abrupt en duwde me bij hem weg. "Seph ik wil je, nu." zei hij en zijn stem klonk rauw. Een ondeugend glimlachje kroop op mijn gezicht en ik keek eventjes om me heen. ''Hier? Het is nog al stoffig en koud en hard op de grond.'' mompelde ik en ik keek hem met een onschuldige blik in mijn ogen aan. Langzaam liet ik mijn vingers over zijn borst heen spelen terwijl ik hem aan bleef kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. Emptydi jul 09, 2013 12:45 am


"Hier?" Ze keek me ondeugend aan en gebaarde zich weer van den dommen, het maakte me aan het lachen maar ik deed mijn uiterste best om mijn lach in te houden. "Het is nog al stoffig en koud en hard op de grond." Haar vingers speelden over mijn borst terwijl ik diep in en uit bleef ademen. "Waar dan ook." Verbeterde ik mezelf en duwde mijn lippen in de plooi van haar nek, juist onder haar oor. "Als je ermee instemt, natuurlijk." Fluisterde ik cynisch in haar oor, mijn stem klonk laag van achter in mijn keel.   
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. Emptydi jul 09, 2013 12:54 am


Ik zag op zijn gezicht dat hij moest lachen, maar dat hij zijn lachen in kon houden. "Waar dan ook." zei hij toen, zijn eerdere uitspraak verbeterend. Hij boog zich wat voorover en duwde zijn lippen in mijn nek. "Als je ermee instemt, natuurlijk." fluisterde hij in mijn oor en ik moest even grinniken om de klank van zijn stem. Het klonk zo laag, zo diers.. Ik liet mijn voet langs zijn onderbeen glijden en keek hem nog steeds ondeugend aan vanonder mijn wimpers vandaan. ''Carry me away sir..'' fluisterde ik in zijn oor, waarna ik kusjes op zijn kaaklijn gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. Emptydi jul 09, 2013 1:01 am


Het vrolijke geluid van haar grinniken vulde mijn oren en de verlaten troonzaal. Wat had ik het geluid toch gemist. Ik huiverde even toen haar voet langs mijn onderbeen gleed. "Carry me away sir.." Fluisterde ze bij mijn oor. Mijn mond vertrok ik een brede grijns, haar lippen volgden langzaam de lijn van mijn kaak. "As you wish." Met een enkele krachtinspanning tilde ik haar zo de lucht in. Het verwonderde me best dat het me lukte, wederom viel het me op dat ze lichter was dan anders maar ik repte er met geen woord over. Voorzichtig droeg ik haar de trap op terwijl ik me afvroeg hoe de staat van mijn kamer zou zijn. "Je profiteert veel te veel van mijn goedheid.." Fluisterde ik met een grijns. Ik duwde de deur van mijn kamer open en zette haar neer om vrijwel meteen eerst even het vuur in de haard aan te steken.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. Emptydi jul 09, 2013 1:31 am


In mijn ooghoeken zag ik dat hij een enorme grijns op zijn gezicht had gekregen. "As you wish." zei hij simpel, en alsof het niks was tilde hij me van de grond af. Ik sloeg met een grijnsje mijn armen wat strakker rond haar nek. Ik gaf hem af en toe nog een klein kusje op zijn sleutelbeen of in zijn nek terwijl ik hem lieftallig aan keek. We waren al op onze verdieping aangekomen, en nog steeds lag er overal stof.  "Je profiteert veel te veel van mijn goedheid.." zei hij en ik grinnikte. ''Niet zo piepen jij.'' zei ik vrolijk en ik trok hem aan zijn hand achter me aan de kamer in. ''Je krijgt er toch iets voor terug.'' grinnikte ik terwijl ik de rand van zijn shirt vast nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. Emptydi jul 09, 2013 1:49 am


"Niet zo piepen jij." Sprak ze me met een kleine vermaning en ze trok me aan mijn hand weg van het haardvuur toen dat eenmaal aangestoken was. "Je krijgt er toch iets voor terug." Grinnikte ze, haar handen namen de rand van mijn shirt beet. "Oh mij hoor je niet klagen." Met een simpele beweging trok ik het uit, waardoor ik mijn bovenlichaam al ontbloot had. Ik hoorde haar te vragen hoe ze hier in vredesnaam was. Ze hoorde in Olympus te zijn, haar vader had haar verboden me te zien. Maar ik kon het niet, ik kon er nu niet aan denken en sterker nog: ik wóú er niet aan denken. Ik duwde mijn lippen op de hare in een lange tederen kus en legde mijn armen om haar middel heen. God, wat zag ze er verleidelijk uit in die jurk.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. Emptydi jul 09, 2013 1:57 am


"Oh mij hoor je niet klagen." zei hij en ik had een brede glimlach op mijn gezicht. Hij deed zijn shirt met een simpele beweging uit en ik keek naar zijn ontblote bovenlichaam. Ik voelde zijn blik even over me heen glijden voordat hij zijn lippen weer op de mijne duwde. De zoen was teder en ik sloeg mijn armen weer rond zijn nek, net toen hij zijn armen rond mijn middel sloeg weer. Mijn handen gingen door zijn haren heen, en ik duwde hem op het bed, waar hij gelukkig voor stond. Ik kroop over hem heen met een ondeugende lach rond mijn lippen en trok mijn jurk tergend langzaam uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. Emptydi jul 09, 2013 2:03 am


Ik heb me niet onbehagelijk gevoeld toen ze me bekeek, dit was natuurlijk niet de eerste keer voor mij, want we hadden elkaar al zo lang niet meer gezien. Ze mocht me best bekijken, ik nam zelf ook uitgebreid de tijd om haar te spotten. Mijn ene hand gleed even langs haar arm die soepel om mijn nek heen lag geslagen. Het voelde heerlijk toen ze haar vingers door mijn haren liet glijden en me op bed duwde. Langzaam begon ze haar jurk uit te trekken. Normaal zou ik geklaagd hebben, maar nu genoot ik er enorm van. Ik leunde achteruit om elk stukje huid dat ze stilaan prijs gaf grondig in me op te nemen. 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. Emptydi jul 09, 2013 10:08 pm


Met zijn hand gleed hij langs mijn arm toen ik die om hem heen had geslagen. Toen Ik mijn jurk uittrok werkte hij zich een klein beetje omhoog door middel van zijn ellebogen, en keek gewoon zonder schaamte naar me. Ik glimlachte en gooide de jurk achter me weg. Langzaam boog ik me weer voorover en bracht mijn lippen dichter bij die van hem, om ze net niet te raken. Een speelse blik lag in mijn ogen toen ik de zijne vond en ik duwde een vlinderzacht kusje op zijn lippen, waarna ik mijn handen weer op zijn borst legde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. Emptydi jul 09, 2013 10:20 pm


Ik ademde diep in toen ze haar jurk wegsmeet en enkel nog in haar ondergoed voor me zat. Ik had haar al naakt gezien, maar dit was anders natuurlijk. Ze boog zich weer voorover, ik staarde naar haar lippen toen die boven de mijne hingen. Goden, ik werd haast ongeduldig. Ze raakten de mijne vlinderzacht nadat we elkaar kort aankeken. "Straks pleeg ik nog een moord." Bromde ik zachtjes en rolde om, zodat ze onder me op haar rug belandde. Ik begon haar rustig in haar nek te kussen, om toch niet te snel te gaan voor haar. Ik duwde mezelf vol verlangen zo dicht mogelijk tegen haar aan.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. Emptywo jul 10, 2013 12:07 am


Hij had zijn ogen nog steeds op me gericht, en ik zag de honger in zijn ogen. "Straks pleeg ik nog een moord." bromde hij op zachte toon, en met een onverwachte beweging rolde hij ons om, zodat ik op mijn rug onder hem lag. ''Doe toch maar niet.. Dat zou de sfeer best verpesten..'' grinnikte ik. Genietend sloot ik mijn ogen toen hij me rustig allemaal kusjes in mijn nek begon te geven. Toen hij zich bijna helemaal op mij legde had ik mijn handen al op zijn rug gelegd, en duwde nu zachtjes mijn nagels in zijn rug. Ik ging weer met mijn voet langs zijn onderbeen en voelde dat hij zijn broek nog steeds aan had. ''Je hebt je broek nog steeds aan.'' fluisterde ik in zijn oor, waarna ik mijn handen liet afzakken tot aan zijn broekrand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. Emptywo jul 10, 2013 12:18 am

"Doe toch maar niet.. Dat zou de sfeer best verpesten.." Grinnikte ze en ik lachte met een rauwe stem bij haar oor. Er liep een huivering langs mijn rug toen ze haar nagels in mijn blote huid duwde. Maar ik gaf geen krimp, ik snoof enkel diep de geur van haar overheerlijke parfum op. "Je hebt je broek nog steeds aan." Fluisterde ze in mijn oor terwijl ik haar handen naar mijn broekriem voelde glijden. "Trek hem dan uit." Murmelde ik zachtjes als een uitdaging en duwde haar bh bandje opzij om kusjes over haar schouder te kunnen geven.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. Emptywo jul 10, 2013 12:39 am


"Trek hem dan uit." was zijn simpele reactie op mijn mededeling dat hij zijn broek nog aan had. Hij schoof mijn bh bandje opzij en gaf kusjes op mijn blote schouder. Afgeleid liet ik mijn handen boven zijn broek riem hangen en sloot genietend mijn ogen. ''Mmh.. Dat gaat moeilijk als je me zo lief behandelt.'' mompelde ik en ik opende mijn ogen weer. Ik gaf hem een kus zijn nek en duwde hem van me af. Net genoeg kracht zette ik achter mijn daad om er voor te zorgen dat we weer omgedraaid waren, en dat ik boven hem hing. Ik beet eventjes speels op mijn eigen lip en duwde toen een kus op zijn lippen terwijl ik langzaam zijn broek open maakte. Ik liet mijn lippen weer net zoals een paar minuten geleden boven de zijne hangen terwijl ik zijn broek afstroopte. Met mijn voeten veegde ik de rest van zijn broek van hem af, en keek eventjes over mijn schouder heen voor ik hem weer een kus zou geven. Als versteend keek ik naar het vuur dat buiten de haard was getreden en zich verspreide door het shirt van Hades. ''H-H-Ha-Hades..'' stotterde ik. ''Je shirt staat in de fik..''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. Emptywo jul 10, 2013 12:50 am


"Mhm, dat gaat moeilijk als je me zo lief behandelt." Mompelde ze genietend van mijn liefkozingen. Ik grijnsde even en wou haar hand net terug naar mijn broekrits brengen toen ze ons omdraaide, ik was verbaasd over de kracht in haar tengere lichaam. Maar meteen deed ze wat ik haar wilde te doen, en vervolgens kusten we weer verder. Met behulp van haar voeten deed ze mijn broek verder uit, en toen ze even achter zich keek om te zien of die volledig ontdaan was hoorde ik haar langzaam stotteren. "H-H-Ha-Hades.." Normaal zou ik gegrijnsd hebben als dat op een ander moment was, maar nu klonk het niet in het kader van wat we aan het doen waren. "Je shirt staat in de fik.." klonk het als antwoord op mijn vragende blik. Ik keek om haar heen en zag dat het menens was. Ze zat nog bovenop mij, waardoor ik niet anders kon doen dan haar meteen van me af te duwen als ik snel wou optreden. Ik griste mijn broek van de grond, toevallig een jeansbroek en sprintte naar de badkamer. De deur zat op slot, dus maakte ik hem snel open door middel van mijn krachten. Met twee grote passen was ik bij het bad, waarin in meteen de broek onder de kraan stopte om de stof zo nat mogelijk te krijgen. Ik wikkelde hem in een goede greep en liep terug naar het vuur om het met natte jeans uit te slaan. "Juist nu weer.." Gromde ik tussen mijn tanden door terwijl ik bleef slaan. 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. Emptywo jul 10, 2013 1:04 am


De vragende blik die in zijn ogen lag maakte gelijk plaats voor een geschrokken blik. Vluchtig keek hij langs me heen, en met een simpele handbeweging had hij me van zich af geduwd. Nog steeds geschrokken lag ik op het bed, terwijl Hades al naar de badkamer was gerend. Toen hij weer terug de kamer in gerend kwam had hij een zeiknatte broek in zijn handen en begon in het vuur te slaan. "Juist nu weer.." hoorde ik hem grommen. Ik zag dat de vlammen niet echt uitgingen en snel sprong ik ook overeind. Ik rende de kamer uit en pakte de brandblusser die ik had zien hangen toen ik hier voor het laatst was geweest en rukte hem uit het kastje. Snel rende ik de kamer weer en zette hem aan, om hem daarna over het vuur, en Hades, leeg te spuiten. Toen ik hem weer uit zette zag ik dat het vuur geblust was, de vloer een lichte beschadiging had opgelopen. En dat Hades helemaal onder het witte schuim zat. Ik beet op mijn lip om niet in lachen uit te barsten en hield de brandblusser strak vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I need you right here with me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I need you right here with me..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: