Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 I need you right here with me..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 3 Emptywo jul 17, 2013 12:09 am


"Oh vrouw, test me toch niet." klaagde hij en ik grinnikte eventjes. Zijn handen zette hij ruw in mijn zij en tilde me toen een stukje op, om me daarna tegen de kast aan te duwen. Een geschrokken geluidje verliet mijn mond, maar al snel had ik mijn benen rond Hades zijn middel geslagen toen ik zijn lichaam tegen de mijne voelde duwen. Mijn armen lagen nog steeds rond zijn nek, en ik legde mijn hoofd genietend in mijn nek toen Hades zijn lippen over mijn sleutelbeen liet verkennen. Tedere kusjes kwamen van hem af en ik genoot er elk moment van. ''Mmh..'' bracht ik uit en keek hem toen aan. Ik duwde mijn lippen kort op de zijne, om daarna hem kusjes via zijn kaaklijn naar zijn nek te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 3 Emptywo jul 17, 2013 12:26 am


Rustig ging ik mijn gangetje, onze lichamen tegen elkaar als twee warme stoven waarin het vuur stilaan meer en meer opflakkerde. We wisselden steeds van rol, nu eens gaf ik haar kussen dan weer overwelmde ze mijn lichaam met de aanraking van haar volle lippen. Ik tastte haar lichaam voorzichtig en teder af met mijn vingertoppen, vast van plan om elk plekje te verkennen. "Ben je er klaar voor?" Fluisterde ik stoutmoedig, de vuile blik niet van mijn gezicht weg te slaan, terwijl ik haar wat steviger beet nam.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 3 Emptywo jul 17, 2013 12:38 am


Zijn zachte lippen voelde als fluweel over mijn huid heen, en zijn handen verkenden voorzichtig elk stukje huid dat ik bezat. Zijn handelingen waren teder, voorzichtig, maar toch hongerig en ruw. "Ben je er klaar voor?" fluisterde hij, en toen ik naar zijn gezicht keek zag ik de blik in zijn ogen schitteren. Ik slikte even en was voor een moment stil, toen ik een glimlach op mijn gezicht probeerde te toveren toen hij me nog steviger beet nam. ''Ben je hier ooit klaar voor?'' vroeg ik met een ietwat bevende stem en ik keek hem schuin aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 3 Emptywo jul 17, 2013 12:48 am


Er verscheen een geforceerde glimlach op haar gezicht. "Ben je hier ooit klaar voor?" Vroeg ze, haar stem klonk bevend en ze hield haar hoofd schuin bij het stellen van die vraag. Normaal gezien zou ik haar nu gevraagd hebben of ze dit echt wou, ik zou bezorgd om haar en dit gebeuren zijn, maar nu niet. Ik was te ongeduldig. Ik had haar al die eeuwen al niet gezien, bovendien was dit al mijn tweede poging op éénzelfde avond. "Nee," lachte ik bitter en nam haar terug op om me in één simpele beweging om te draaien en haar op het bed te leggen en me vervolgens bovenop haar te gooien, allemaal nog een beetje ingehouden en voorzichtig weliswaar. "maar maar voor alles een eerste keer."  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 3 Emptywo jul 17, 2013 1:03 am


"Nee," antwoordde hij met een bittere lach. Weer pakte hij me op, om me daarna in een snelle beweging op het bed te gooien, met hem daarna er boven op. Het enige wat onze lichamen nog scheidde was de handdoek die om de mijne heen gewikkeld zat. " maar voor alles een eerste keer." sprak hij verder en ik glimlachte geforceerd naar hem. Ik liet hem me weer kusjes geven, alleen dit keer werden ze minder teder dan net. Ik slikte weer en probeerde te genieten, maar het lukte me niet. ''I-Ik kan het niet Hades.'' verzuchtte ik. Ik kneep mijn ogen dicht, bang voor zijn reactie. De laatste keer dat ik zijn hoop zo ver omhoog had gekregen ging het niet goed tussen ons, dus ik hoopte dat hij niet al te boos zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 3 Emptywo jul 17, 2013 1:13 am


Ze rook naar vanille, naar rozen, lavendel, honing en alle andere heerlijke geuren. Het was allemaal een heerlijke mix. Ik nam niet eens meer deftig de tijd om een kus te beëindigen, mijn lippen streken bijna gewoon over haar huid. Ik was zo, zó ongeduldig. "I-Ik kan het niet Hades." Hoorde ik haar piepen, wat een stom gejank. "Oh stel je niet zo aan." Nog voor ze zich kon verzetten had ik de handdoek al van haar lichaam af getrokken. "Het is leuk, waarom denk je dat iedereen er anders zo naar verlangt?" Een snelle peptalk zou wel werken, was ik van mening. Ik duwde mijn lichaam langzaam wat meer tegen het hare, als ze de aanraking ervan maar wat meer gewend werd zou het vast wel lukken. "Wees braaf en doe dit, oké?" Fluisterde ik zeemzoet en duwde mijn lippen telkens intiem op de hare.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 3 Emptywo jul 17, 2013 12:23 pm


"Oh stel je niet zo aan." mompelde hij, en voor ik nog kon protesteren had hij de handdoek al van mijn lichaam af gerukt. "Het is leuk, waarom denk je dat iedereen er anders zo naar verlangt?" zei hij en ik slikte weer, met een moeilijk gezicht. Ik voelde dat hij zijn lichaam wat dichter tegen de mijne aanduwde en ik raakte in paniek. "Wees braaf en doe dit, oké?" fluisterde hij zeemzoet, en hij hield maar niet op om zijn lippen op de mijne te duwen. Ik schudde mijn hoofd en maakte mijn lippen los van de zijne. ''Ik meen het Hades ik kan het niet.'' protesteerde ik en ik probeerde hem van me af te duwen. ''Het spijt me okee..''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 3 Emptywo jul 17, 2013 12:29 pm


Ik voelde haar handpalmen dringend tegen mijn borst aanduwen nadat ze haar lippen van de mijne los gemaakt had. "Ik meen het Hades ik kan het niet." Ze sprak snel en op een hoge toon, bijna klonk ze paniekerig. Misschien was ze dat wel al. Ik hief mijn hoofd wat meer op om haar aan te kijken. "Het spijt me okee.." Ik kroop van haar af en wandelde naar de kast om mijn kamerjas te zoeken en die vervolgens om me heen te slaan. De zachte satijnen stof zorgde daarbij voor wat meer warmte. "Ging je niet een paar bediendes zoeken?" Vroeg ik terwijl ik een knoop legde in de stof om alles bij elkaar te houden. Ik schraapte mijn keel toen ik zag dat ze nog niet van plan was om op te staan en staarde naar de grond terwijl ik naar de spiegel liep.   
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 3 Emptywo jul 17, 2013 12:48 pm


Hij hief zijn hoofd eindelijk op en keek me aan. Geen seconde later kroop hij van me af, en liep richting de kast. Ik keek hem na toen hij de ochtendjas aan deed en zuchtte. Hij was weer boos op me, of teleurgesteld. "Ging je niet een paar bediendes zoeken?" vroeg hij terwijl hij zijn ochtendjas dicht knoopte. Ik zuchtte en knikte, maar eerst bleef ik nog even liggen. Ik hoorde hoe hij zijn keel schraapte en toen ik op keek zag ik dat hij zijn blik nog steeds niet terug gebracht had naar me, maar naar de grond. Ik zuchtte weer en kwam toen overeind. Ik liep naar de kledingkast en schoot in een paar comfortabele kleren, om daarna de kamer uit te lopen, op zoek naar de verloren bediendes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 3 Emptywo jul 17, 2013 1:01 pm

Het duurde niet lang voor ze door had dat ik haar liever de kamer uit wilde. Ze kwam overeind, liep naar de kast en trok een paar kleren aan om vervolgens te verdwijnen. Ik slaakte een luide zucht. Moest het telkens zo gaan? Wanneer was ze er dan wél klaar voor? Het was allemaal zo irritant.. Ik liet mezelf rustig zakken op de lange ligstoel en staarde naar het vuur dat nog steeds hevig brandde in de haard. Nu en dan schoot het eens in mijn hoofd dat ik Cerberus nog moest opzoeken, maar ik kon mezelf er niet toe brengen om op te staan en viel telkens weer in slaap.   
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 3 Emptyzo aug 04, 2013 9:45 pm


Toen ik eindelijk een enkele bediende had gevonden in de uithoeken van het kasteel had ik een praatje met ze gemaakt, en hadden ze me beloofd dat ze voor mij de rest zouden opsporen en dat voor morgenochtend het kasteel weer aan kant was en er vanavond een dinee aan tafel zou staan. Ik glimlachte en bedankte haar. ''En als je Daphne vindt, zorg ervoor dat ze me opzoekt. En Henk graag ook.'' zei ik met een glimlach en liep toen weer verder. Ik liep langs de troonzaal, en dacht toen een klein jankje te horen. Toen ik verder liep hoorde ik het duidelijk, en uiteindelijk liep ik maar naar het hok van Cerberus toe. Toen ik binnen kwam sprong de hond kwispelend overeind en bedolf me gelijk onder allemaal likken. Giechelend en lachend lag ik op de grond, proberend onder hem vandaan te komen. ''Cerberus ga af.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 3 Emptyzo aug 04, 2013 10:12 pm

Ik was pas na enkele uren weer wakker. Welk uur het nu was, kon ik niet bepaald zeggen. Er was hier geen zon, en mijn gevoel van tijd was compleet in de war. Maar ik voelde me vreemd op mijn gemak. Dat was al veel waard. Ik sloeg mijn benen over de rand van het bed en ging wankelend overeind staan. Mijn lichaam was nog steeds zwak, wat wou je als je amper eten kreeg en nooit meer bewoog. Het zou nog wel enige tijd duren voor ik mijn energie terug had. Zuchtend wandelde ik de trappen af. Misschien had ik me beter op kunnen frissen, in plaats met een slaapkop naar beneden komen, maar het boeide me niet. Ik moest Cerberus maar eens gaan opzoeken, hij kwam waarschijnlijk bijna om van de honger. Seph was bediendes gaan ronselen, voor zover ik wist. Ik zou de tijd even alleen kunnen doorbrengen, ook na die tijd dat we zo lang van elkaar gescheiden waren. Ik snapte het gewoon niet meer, wat wilde ze nu? Ik liep in de keuken raar genoeg bijna een bediende tegen het lijf. "Cecilia!" Ze staarde me aan met een rare grijns op haar gezicht, alsof ze elk moment in lachen uit kon barsten. "Je ziet er ook fris uit." Ik zocht naar een spiegel en staarde met een frons naar mijn reflectie. Al snel gooide ik het onheilsding weg. "Waarom ben je hier nog?!" Ze haalde haar schouders op. Ze had net een grote zak hondenbrokken in haar handen, die ze openscheurde en in een grote gietijzeren kom deed. Zo'n grote zak was maar een enkele portie voor Cerberus. "Lady Persephone heeft me teruggehaald. Ik ging net je hond gaan voederen trouwens. Kom je mee?" Natuurlijk volgde ik haar terwijl ik de slaap uit mijn ogen probeerde te vegen. "Ik dacht dat iedereen weg zou blijven." Ze zuchtte. "Nou ja, de meeste kwamen terug. Sommige blijven weg. Waarom weet ik niet echt, behalve een groep waarvan ik weet dat ze met de schikgodinnen hebben kunnen onderhandelen. Onder andere Daphne, die dartelt nu terug rond in het land van de levenden." Ik staarde haar aan alsof ze aan het brabbelen was in een onbestaande taal. "Ik vrees dat je een andere bediende voor uw vrouw zal moeten zoeken. Er zijn er ook veel weg van de keuken en de boekhouding."   
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 3 Emptyzo aug 04, 2013 10:46 pm


Ik zuchtte en aaide Cerberus een voor een over zijn koppen heen. De hond was desperate voor wat aandacht, hij had natuurlijk honderden jaren geen mens gezien, toen op een gegeven moment de bediendes ook weg gingen. Waarom had ik me dit keer tegen laten houden om niet met Hades all the way gegaan. Ja, het moment was een weg door de brand die er ontstaan was, maar zocht ik niet gewoon een excuus om niet te hoeven. Voelde ik me, schuldig? Ik slikte, en kreeg een kopje van Cerberus. Ik glimlachte en drukte een kus op een van zijn snuiten. ''Zal ik het hem misschien beter maar gaan vertellen Cer? Van Hermes?'' fluisterde ik en zag toen de trouwe blik in zijn ogen. Kijken honden niet altijd trouw alleen. Langzaam liet ik mijn blik door de ruimte glijden. Net zoals in de rest van het kasteel zag het er kil en grauw uit. ''Hij gaat vast boos worden.'' zuchtte ik en aaide de hond rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 3 Emptyzo aug 04, 2013 11:02 pm

Ik kon wel vloeken. Binnensmonds dan, of in mijn hoofd, want ik geen scheldpartij beginnen in het bijzijn van een bediende. Uitgezonderd dat Cecilia me wel kende, ze wist wel dat ik binnen mijn vertrekken nogal kon uitvliegen. Ze had me ook al ongetwijfeld horen roepen op Persephone, andere bedienden, de telefoon of zelfs wanneer dingen gewoon niet meer werkten en ik er zoals gewoonlijk helemaal razend van werd. "Ik weet dat het er allemaal slecht uitziet maar.." Ik onderbrak haar door haar het zwijgen op te leggen met een handgebaar. "Hoe zit het met de documenten?" Ze wachtte even voor ze antwoordde. "Heel, héél veel werk.." Fluisterde ze en ik slaakte een lange zucht en prevelde murmelend een paar oh nee's of een schietgebedje dat het allemaal goed zou komen en mee zou vallen. "Je kan mensen huren.. Boekhouders van de bovenwereld, bedoel ik dan." Ik schudde mijn hoofd en rolde met mijn ogen. "Goden, nee, die begrijpen dat niet. Dat besef je toch zelf ook wel Cecilia. Hoe kom je er op.." Ze boog verontschuldigend haar hoofd en hield de deur naar de kooi van Cerberus open voor me. Tot mijn verbazing zat Persephone daar al. Ze was altijd al gesteld geweest op het reusachtige huisdier. Ik wierp kort een blik op Cecilia, een blik die genoeg was om te zeggen dat ze zo snel mogelijk haar werk moest doen. "Schat, we moeten praten." Ik wendde me tot Seph en volgde uit mijn ooghoeken hoe de bak met eten aan Cerberus voorgeschoteld werd. Hoe kon ik dit het beste brengen? Ik wist dat ze gesteld was op haar bediendes.    
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 3 Emptyzo aug 04, 2013 11:18 pm


Ik aaide Cerberus nog rustig toen ik opeens voetstappen hoorde. De zware bonken van Hades, en lichtvoetige, van damesvoeten. Nog niet veel later ging de deur open en kwam Hades binnen, met achter zich Cecilia. Hij wierp een korte blik op Cecilia toen hij zag dat ik er zat, en ze leep gedwee door om Cerberus zijn eten te geven. "Schat, we moeten praten." zei Hades toen en ik trok mijn wenkbrauw op. Ik draaide me half naar hem toe en hield mijn hoofd even schuin. ''Ik moet jou ook nog even spreken.'' zei ik kalm en ik slikte even. ''Maar waar moeten wij over praten volgens jou?'' vroeg ik toen en ik keek hem afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 3 Emptyzo aug 04, 2013 11:29 pm

"Ik moet jou ook nog even spreken." Verbaasd trok ik een wenkbrauw omhoog. Ik had niet verwacht dat we nog over iets anders moesten spreken. Had het iets te maken met daarstraks? "Als dat over daarstraks gaat, is alles al gezegd Kore." Ik probeerde het haar kort maar krachtig duidelijk te stellen. "Maar waar moeten wij over praten volgens jou?" Vroeg ze kalm. Ik bleef zwijgen en wierp weer een blik op Cecilia. Natuurlijk moest ze wachten tot Cerberus zijn kom uitgegeten had en moest ze ervoor zorgen dat elk hoofd dezelfde portie at, anders konden zijn magen het niet allemaal aan. "Niet hier, kom." Ik trok haar aan haar elleboog mee het hok uit naar één van de zitkamers daar dichtbij. We hadden er zoveel in het paleis, en het was er beter praten dan op de gang. "Ga zitten alsjeblieft."   
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 3 Emptyzo aug 04, 2013 11:36 pm


Verbaasd trok hij zijn wenkbrauw op toen ik sprak, en kalm bleef ik hem aankijken. "Als dat over daarstraks gaat, is alles al gezegd Kore." zei hij kortaf maar ik schudde mijn hoofd alleen maar kort. Hij wierp een blik op Cecilia, en ik snapte dat hij het niet in haar bijzijn wou bespreken. "Niet hier, kom." zei hij en hij trok me bij mijn elleboog weer overeind. Gedwee liet ik me overeind helpen en volgde hem toen het hok van Cerberus uit, naar een van de zitkamers die hier dichtbij gelegen lagen. "Ga zitten alsjeblieft." zei hij en ik trok even kort een wenkbrauw op. Rustig nam ik plaats op de fauteuil en keek hem aan. ''Wat is er zo belangrijk, is er iets ernstig gebeurd?'' vroeg ik kalm en ik keek hem nog steeds even rustig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 3 Emptyzo aug 04, 2013 11:46 pm

Ze nam plaats op de ligstoel, haar slanke lichaam gratievol uitgestrekt. "Wat is er zo belangirjk, is er iets ernstig gebeurd?" Ze had geen bezorgde frons op haar gezicht, of een bezorgde toon in haar stem. Ik schudde mijn hoofd. "Ik denk niet dat het echt erg is," zuchtte ik. "in mijn ogen dan." Ik liet me vallen in de stoel tegenover haar, wreef nog even de slaap uit mijn gezicht en ging toen al weer snel rechtop zitten. "Er zijn bediendes weg.. Onder andere Daphne. En ze komt niet meer terug, dus je hebt een nieuwe nodig." Subtiel zijn had ik totaal geen behoefte in, dus ik viel maar meteen met de deur in huis. "Ik weet hoe gehecht je aan haar was.. Maar Henk is er volgens mij wel nog. Ik zal later vandaag kijken welk team ik nog over heb en dan een nieuwe bediende zoeken voor je. Ik wil je er wel meer geven, maar ik weet niet of ik daar de mogelijkheid toe zal hebben..."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 3 Emptyzo aug 04, 2013 11:56 pm


"Ik denk niet dat het echt erg is," zuchtte hij terwijl hij zijn hoofd schudde. "in mijn ogen dan." Hij liet zich neer vallen in een stoel tegenover mij en wreef even vermoeid in zijn ogen. Ik zuchtte eventjes en wachtte rustig af tot hij verder ging met praten. "Er zijn bediendes weg.. Onder andere Daphne. En ze komt niet meer terug, dus je hebt een nieuwe nodig." kwam hij recht door zee. "Ik weet hoe gehecht je aan haar was.. Maar Henk is er volgens mij wel nog. Ik zal later vandaag kijken welk team ik nog over heb en dan een nieuwe bediende zoeken voor je. Ik wil je er wel meer geven, maar ik weet niet of ik daar de mogelijkheid toe zal hebben..." Toen hij uitgesproken was was ik even stil. Ik beet zachtjes op mijn lip en knikte toen. ''Mag ik haar dan wel zelf uitzoeken?'' besloot ik uiteindelijk maar te antwoorden en ik keek hem aan. ''En als Henk er nog is red ik me wel.'' mompelde ik en ik keek even naar mijn handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 3 Emptyma aug 05, 2013 12:04 am

Ze knikte. "Mag ik haar dan wel zelf uitzoeken? En als Henk er nog is red ik me wel." Ik schudde mijn hoofd op dat laatste statement. "Nee, ik wil dat je een vrouwelijke bediende hebt." Hopelijk snapte ze dat wel, het was toch wel logisch? Ze staarde naar haar handen, ik vroeg me af wat er zo scheelde. "Wat moest je met mij over praten?" Ik ondersteunde mijn hoofd met mijn hand terwijl ik wachtte tot wat ze ging vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 3 Emptyma aug 05, 2013 12:18 am


Ik zag vanuit mijn ooghoeken dat hij zijn hoofd schudde. "Nee, ik wil dat je een vrouwelijke bediende hebt." zei hij en ik knikte begrijpend. ''Zo bedoelde ik het ook niet. Ik bedoel dat ik zolang ik Henk nog wél heb me red met een nieuwe bediende. Twee nieuwe zou ik niks vinden.'' zei ik met een klein glimlachje. "Wat moest je met mij over praten?" vroeg hij toen. Ik wist dat het er aan zat te komen, maar ik wist niet wat zijn reactie erop zou zijn, dus ik wist niet hoe ik het moest brengen. Toen ik op keek zag ik dat hij zijn hoofd ondersteunde met zijn handen en dat hij een afwachtende blik in zijn ogen had. ''Nou.'' begon ik langzaam en ik schraapte mijn keel. ''Je weet vast wel dat ik in de tijd dat ik jou moest missen veel gezelschap werd gehouden door Hermes. Dat is niet zo raar, want hij is mijn beste vriend.'' zei ik en ik keek hem even kort aan. ''Maar een dag, toen..'' Ik haalde even mijn hand door mijn haar en liet mijn blik weer naar mijn handen glijden. ''Nu moet je hem alsjeblieft niet gaan flippen okee.'' waarschuwde ik en ik zuchtte toen. Waarom maakte ik hier in vredes naam zo'n probleem van. ''We gingen samen weer uit op aarde, en toen drong hij zich weer aan me op.'' Ik was heel even stil om te kijken wat zijn reactie was en ging snel weer verder. ''Hij probeerde me te zoenen, en ik had veel gedronken dus het duurde net twee seconden langer dan ik normaal gesproken heb en ik voelde opeens zijn tong langs mijn lippen en zijn hand op mijn achterste.'' mompel ik en ik staar naar mijn handen. ''hij heeft het wel geweten.. Ik was zo erg geschrokken dat ik hem zo'n flinke klap gegeven heb in zijn gezicht dat je mijn handafdruk drie dagen later nog zag, en van het knietje kan hij ook een dagje niet lopen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 3 Emptyma aug 05, 2013 12:33 am


"Zo bedoelde ik het ook niet. Ik bedoel dat ik zolang ik Henk nog wél heb me red met een nieuwe bediende. Twee nieuwe zou ik niks vinden." Ik knikte en zuchtte tegelijk. "Ik heb ook niet gezegd dat Henk weg moest, gewoon een vervanger voor Daphne en nog een extra als je wou." Voor de rest hield ik maar gedeisd mijn mond zodat ze kon praten. "Nou." Ze begon langzaam, waardoor er achterin mijn hoofd al een belletje ging rinkelen. Het was iets serieus. Ik ging meer met aandacht luisteren en zette iets grotere ogen op zodat ik wakker zou blijven, maar hield wel nog steeds dezelfde houding aan. "Je weet vast wel dat ik in de tijd dat ik jou moest missen veel gezelschap werd gehouden door Hermes. Dat is niet zo raar, want hij is mijn beste vriend." "Logisch.." fluisterde ik. "Maar een dag, toen.." Ze keek me aan en ik hield haar blik zo lang mogelijk vast, tot ze zelf weg zou kijken uiteindelijk. "Nu moet je hem alsjeblieft niet gaan flippen okee." Ze haalde een hand door haar haren en ik merkte gewoon dat ze zenuwachtig was, waardoor ik zelf alleen maar zenuwachtiger werd. Ik ging wat meer rechtop gaan zitten en bleef zwijgen, mijn hand weer rustig tegen mijn wang leggend om erop te steunen. Het was zowaar stilte voor de storm, waarschijnlijk. "We gingen samen weer uit op aarde, en toen drong hij zich weer aan me op." Vervolgde ze. Ik liet mijn blik varen naar de armleuning en begon met het patroon te bestuderen. Wachtend tot ze haar verhaal weer zou vervolgen. "Hij probeerde me te zoenen, en ik had veel gedronken dus het duurde net twee seconden langer dan ik normaal gesproken heb en ik voelde opeens zijn tong langs mijn lippen en zijn hand op mijn achterste." Ik balde mijn hand die langs mijn lichaam lag tot een vuist, de huid om mijn knokkels trok wit weg. "En?" Bromde ik. "hij heeft het wel geweten.. Ik was zo erg geschrokken dat ik hem zo'n flinke klap gegeven heb in zijn gezicht dat je mijn handafdruk drie dagen later nog zag, en van het knietje kan hij ook een dagje niet lopen." Ik zweeg een tijdlang. "Vieze rat.." Het kwam er sissend en vezelend uit vanachter de hand die ik voor mijn mond gebald hield terwijl ik nadacht. Weer een lange stilte voor ik mijn besluit nam. "Blijf voortaan eens nuchter, oké? Zie je waarvoor ik je gewaarschuwd heb? Hij zou je nog durven misbruiken in een dronken toestand! Vuile zwerfhond, goden.." De scheldtirade kwam uit mijn mond, typisch één van de fasen van mijn woede. "Ik sla hem verrot volgende keer dat ik hem zie, verdomme." Ik griste nog snel de vaas van de tafel toen die bijna omviel en zette hem netjes terug waar hij hoorde. "Weg. Weg jij! Nee wacht, haal me een telefoon en blijf dan nog maar even."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 3 Emptyma aug 05, 2013 12:43 am


Hij gaf af en toe commentaar op mijn verhaal met een enkel woord, maar hoe verder ik kwam met mijn verhaal, hoe bozer hij begon te kijken. Ik keek naar zijn handen die wit weg trokken rond zijn knokkels en toen weer naar zijn gezicht, die een boze grimas had. Een hele tijd zat hij daar maar zwijgend, en zenuwachtig plukte ik aan de pluisjes op mijn kleren. "Vieze rat.." klonk het vanachter zijn hand vandaan, sissend als een slang. "Blijf voortaan eens nuchter, oké? Zie je waarvoor ik je gewaarschuwd heb? Hij zou je nog durven misbruiken in een dronken toestand! Vuile zwerfhond, goden.." Woedend klonk hij, en ik wist dat dit nog maar het begin was. ''Ik drink nooit zo veel, maar ik miste je en het ging fout.'' fluisterde ik. "Ik sla hem verrot volgende keer dat ik hem zie, verdomme." Hij griste een vaas uit de lucht toen hij die bijna om stootte en zette hem netjes weer terug. ''Hades alsjeblieft ga geen domme dingen doen, er is verder toch niks gebeurd!'' riep ik een klein beetje wanhopig. "Weg. Weg jij! Nee wacht, haal me een telefoon en blijf dan nog maar even." Ik knikte gedwee en liep de kamer uit. Buiten bleef ik aan de muur staan om diep adem te halen en trillend ging ik toen de telefoon halen. Toen ik eenmaal weer terug was bij Hades gaf ik hem de telefoon aan. ''Wat ga je doen?'' vroeg ik en ik been zenuwachtig op mijn lip terwijl ik hem afwachtend aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 3 Emptyma aug 05, 2013 1:06 am

"Ik drink nooit zo veel, maar ik mist je en het ging fout." Fluisterde ze. Ik moest het allemaal niet weten. Zever, dat was het. Ze moest voorzichtig leren zijn en weten hoe ze zich moest verdedigen. Oké, ze had hem wel een goeie slag gegeven en een goede trap. Maar toch. Ik had nog liever gehad dat het een wild vreemde was die haar zo aangeraakt had, dan die smerige aap. Maar dat zou Persephone nooit uit mijn mond horen. "Hades alsjeblieft ga geen domme dingen doen, er is verder toch niks gebeurd!" Riep ze, wanhoop te horen in haar stem. Goden, Cecilia hoorde hen nu zeker. Stiekem vroeg ik me af hoe lang het nog zou duren voor ze in tranen uit zou barsten. "Vind jij die tong in je mond en die bezitterige handen niets dan?" Het was één zin in mijn uitbarsting die ijzig kalm uitgesproken was. Geen gelaatsuitdrukking meer, alles van de woedeuitbarsting van een seconde geleden plots verleden tijd. Het leek wel alsof ik plots weer een klein tienerjongetje was, verbaasd over de mening van zijn vrienden. Geen moment later klonk het geluid van een hand op blote huid al door de kamer, mijn vuist sloeg tegen de huid boven mijn knie die ontbloot was vanwege mijn korte kamerjas. "Waarom reageerde je dan zo geschrokken Kore?! Lieg niet tegen me! Dat onderkruipsel is te ver gegaan! Dat is het punt! Hij moet met zijn tengels van je afblijven, nuchter of niet! Ik heb het hem al zoveel proberen duidelijk maken!" Door die plotse agressie was ik mijn vermoeidheid al vergeten. Ze wandelde de kamer uit op mijn bevel en kwam snel daarna terug met de telefoon. Ik griste hem uit mijn handen en staarde naar de toetsen. "Wat ga je doen?" Vroeg ze en ik bleef gewoon zwijgen. Ja, wat ging ik doen? Zeus kon er niets aan doen en ik kon moeilijk Hermes opbellen of hem uitnodigen om naar beneden te komen zodat ik hem een goede mep verkopen kon. Ik smeet de telefoon in een vlaag van woede tegen de muur, waarna hij in verschillende stukken uiteen op de grond viel. "Dat ga ik doen." Ik duwde mezelf overeind zodat ik weer boven haar uit torende. Ik vond het maar niets dat ze net hoger stond dan mij. "En jij, Kore," siste ik. Goden, wat was ze bang. Ze trilde. "jij blijft híér." Demeter had haar veel te lang gehad. Ik had haar eeuwen niet gezien. Het was mijn recht om haar bij me te hebben, en al zeker als dat betekende dat Hermes haar niet zou zien. Ik trok mijn kamerjas recht en stormde de zitkamer uit.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 3 Emptyzo aug 11, 2013 8:44 pm


"Vind jij die tong in je mond en die bezitterige handen niets dan?" antwoordde hij me opeens ijzig kalm. Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauw aan, dit was ik niet van hem gewend. ''Nee.. Natuurlijk niet..'' mompelde ik. De harde klets van een hand op blote huid klonk, en geschrokken keek ik naar Hades. Hij had zichzelf op zijn eigen been geslagen. "Waarom reageerde je dan zo geschrokken Kore?! Lieg niet tegen me! Dat onderkruipsel is te ver gegaan! Dat is het punt! Hij moet met zijn tengels van je afblijven, nuchter of niet! Ik heb het hem al zoveel proberen duidelijk maken!" riep hij boos, en ik voelde me beschaamd. Natuurlijk had hij gelijk, maar ik wou niet dat ik daardoor mijn beste vriend van vroeger zou kwaad doen. Toen ik terug was gekomen zweeg hij op mijn vraag en keek naar de telefoon in zijn hand. Voor een tijdje was het stil, tot hij opeens de telefoon weg smeet. Een geschrokken kreet verliet mijn keel en met grote ogen keek ik naar de telefoon die in stukjes op de grond kletterde. "Dat ga ik doen." Hij duwde zichzelf overeind, en ging voor me staan. Als hij zo rechtop stond kon hij nog wel eens angstaanjagend eruit zien. Hij torende boven me uit en keek me dreigend aan. "En jij, Kore," siste hij. Trillend keek ik hem aan. "jij blijft híér." Simpel weg draaide hij zich van me weg en liep toen de kamer uit. Trillerig liet ik mijn adem ontsnappen via mijn mond en liet me op de bank ploffen. ''Dat ging beter dan verwacht.. Of juist niet.'' mompelde ik in mezelf en wreef even in mijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I need you right here with me.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I need you right here with me..
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: