Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 I need you right here with me..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 2 Emptywo jul 10, 2013 1:20 am


Ze sprintte weg terwijl ik onderhand al in lichte paniek op het vuur sloeg in een poging het trachten te blussen. Ze kwam terug met een brandblusser, thank god, maar spoot die over het vuur én mij. Ik sloeg een kleine kreet door de koude. "Persephone!" Ze ging door en in no time was het vuur uit. Ik keek even neer naar het witte schuim dat mijn lichaam bedekte. "Gelukkig is het vuur uit.." Bromde ik en liet de broek vallen naast de verbrandde vloer. Ik liet me verwilderd terug zakken op het bed.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 2 Emptywo jul 10, 2013 7:07 pm


Een kreet klonk vanuit zijn mond toen ik het vuur probeerde te blussen. "Persephone!" gilde hij, maar ik lette even niet op zijn kreet van ongenoegen. Hades keek naar zich zelf en ik beet weer op mijn lip om niet in lachen uit te barsten. "Gelukkig is het vuur uit.." bromde hij. Met een verwilderde blik keek hij om zich heen en gooide de broek weer op de verbrande vloer neer. Langzaam liet hij zich weer op het bed vallen en ik liep naar hem toe. ''Schatje toch..'' grinnikte ik en ik veegde wat schuim van zijn gezicht af. ''Sorry dat ik je onder het schuim heb gespoten..'' mompelde ik en ik duwde een kusje op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 2 Emptywo jul 10, 2013 10:34 pm


"Schatje toch.." Grinnikte ze, maar ik zag duidelijk dat ze haar lach haast niet kon inhouden. Mijn haar plakte half aan mijn gezicht en zat onder het schuim, waarvan ze een stukje uit mijn gezicht wreef. Ik keek met nauwgeknepen ogen op. "Sorry dat ik je onder het schuim heb gespoten.." Ze duwde een kus op mijn lippen. Ik trok me rustig terug. "Wel, ik denk dat ik maar een douche neem." Met een zucht hees ik mezelf overeind. "Wil je er anders bijkomen?"  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 2 Emptydo jul 11, 2013 8:52 pm


Hij trok zijn lippen terug van de mijne en keek me eventjes aan. "Wel, ik denk dat ik maar een douche neem." zei hij met een zucht en hij kwam langzaam overeind. Ik glimlachte en streek nog een pluk haar uit zijn gezicht. "Wil je er anders bijkomen?" vroeg hij toen ik knikte. ''Ik hoopte al dat je dat zou vragen.'' antwoordde ik hem rustig. Achter hem aan liep ik naar de badkamer, waar ik mijn haar over mijn schouder legde om mijn bh los te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 2 Emptydo jul 11, 2013 8:59 pm

Ze knikte langzaam. "Ik hoopte al dat je dat zou vragen." Ik beantwoordde haar glimlach met een grijns en gebaarde haar mee te komen door al naar de badkamer te lopen. Rustig begon ik met de kraan alvast open te draaien, want het water kon nu ijzig koud zijn door eeuwenlang stil te staan in de leidingen. Ik had wat moeite met de kraan open te doen, ook al was er geen roest. Uiteindelijk stroomde er toch nog warm water uit de douchekop. "Heb je je boven nog geamuseerd dan?" Vroeg ik een beetje aarzelend.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 2 Emptydo jul 11, 2013 9:07 pm


Hades draaide de kraan met wat moeite open, maar uiteindelijk kletterde er water uit de douchekop. Ik glimlachte eventjes naar hem en probeerde het sluitinkje te vinden van mijn bh. "Heb je je boven nog geamuseerd dan?" klonk het aarzelend uit Hades zijn mond en ik keek naar hem op. Aarzeling lag ook in zijn ogen en ik glimlachte eventjes liefelijk naar hem. ''Ik heb me wel kunnen vermaken ja. In het begin niet, toen probeerde ik alles zodat ze me naar je toe brachten, maar op een gegeven moment werkte het gewoon dus niet.. En toen probeerde Hermes me af te leiden, wat aardig goed lukte.'' mompelde ik en ik liet mijn hand naar mijn hals afglijden, waar nog altijd de ketting van Hades hing. ''Maar hij bleef doortikken, dus er was geen moment dat ik niet aan je dacht, of niet aan je herinnerd werd.'' zei ik met een teder glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 2 Emptydo jul 11, 2013 9:16 pm


Ik draaide mijn hoofd toen het even duurde voor ze antwoordde. Ze zag waarschijnlijk de aarzeling in mijn ogen, dus sloeg ik mijn blik zo snel als het kon weer neer. "Ik heb me wel kunnen vermaken ja. In het begin niet, toen probeerde ik alles zodat ze me naar je toe brachten, maar op een gegeven moment werkte het gewoon dus niet.. En toen probeerde Hermes me af te leiden, wat aardig goed lukte." Ik snoof en draaide mijn hoofd weg om mijn onderbroek uit te trekken. "Maar hij bleef doortikken, dus er was geen moment dat ik niet aan je dacht, of niet aan je herinnerd werd." Zei ze met een tedere glimlach. Uit mijn ooghoek zag ik de ketting om haar nek hangen, ze had hem dus geen enkel moment uitgedaan. "Wel ik hoop dat Hermes het ook leuk heeft gehad met je tijdens die dagen, want vanaf nu kan ik je weer streng in de gaten houden." Ondertussen was ik al onder de douche gaan staan, vanwaar ik haar op mijn plaatsje met een grijns aankeek. Het water was koel, aangezien het nog steeds aan het opwarmen was. "Nou, kom je nog of niet?" 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 2 Emptydo jul 11, 2013 9:21 pm


Hij snoof even toen ik het over Hermes had, en ergens deed het me goed. Hij deed nog steeds even beschermend over me als eerst. "Wel ik hoop dat Hermes het ook leuk heeft gehad met je tijdens die dagen, want vanaf nu kan ik je weer streng in de gaten houden." zei hij terwijl hij onder de douch stapte, en toen ik hem aan keek zag ik dat hij een grijns op zijn gezicht had gekregen. ''Hij heeft zich als een heer gedragen hoor.'' grinnikte ik. Toen ik mijn bh op de grond liet vallen en mijn onderbroek uit deed keek ik even naar de grond, terug denkend aan het moment dat ik Hermes een ferme klap had gegeven in zijn gezicht. "Nou, kom je nog of niet?" Het was Hades zijn stem die me uit mijn gedachten haalde en ik knikte met een glimlach, terwijl ik bij hem onder de douche stapte. Ik ging dicht tegen hem aan staan en legde mijn hoofd tegen zijn borst aan. ''Ik ben er al.'' zei ik zachtjes terwijl ik eventjes mijn ogen sloot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 2 Emptydo jul 11, 2013 9:33 pm


"Hij heeft zich als een heer gedragen hoor." Grinnikte ze en ik legde mijn hoofd in mijn nek om luid en bulderend te beginnen lachen. "Dat mag ik hopen ja!" Dat antwoord klonk eerder snauwerig dan geamuseerd. Ze trok haar kleren uit en kwam me vervolgens vergezellen onder het water. "Ik ben er al." Mompelde ze en legde haar hoofd tegen mijn borst aan. Het schuim was ondertussen al merendeels van me af gespoeld. "Heeft hij geen avances gemaakt?" Fluisterde ik op een diepe toon, toch dwingend van klank. 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 2 Emptydo jul 11, 2013 10:37 pm


Met zijn hoofd in zijn nek lachte hij bulderend en erg hard. "Dat mag ik hopen ja!" was zijn snauwende antwoord, maar ik wist dat hij het niet slecht naar mij toe bedoelde. Toen ik zo tegen hem aan stond zag ik af en toe een vlok schuim afgevoerd worden over Hades zijn borst richting de grond om daarna te verdwijnen in het afvoerputje. Een tevreden glimlach lag rond mijn lippen en ik zuchtte eventjes gelukzalig. "Heeft hij geen avances gemaakt?" fluisterde hij plotseling op een diepe, dwingende toon, alsof hij niet zou accepteren als ik niet zou antwoorden. En ik wist dat hij dat ook niet leuk ging vinden, net zoals het antwoord dat ik hem moest geven. ''Natuurlijk heeft hij geprobeerd om me voor zich te winnen, maar daar is hij snel mee opgehouden.'' mompelde ik terwijl ik hem even kort aan keek. Ik was dol op Hermes, maar de afgelopen tijd had hij me behoorlijk op mijn zenuwen gewerkt. Ik dacht even terug aan afgelopen jaren en liet een klein zuchtje klinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 2 Emptydo jul 11, 2013 10:45 pm


"Natuurlijk heeft hij geprobeerd om me voor zich te winnen, maar daar is hij snel mee opgehouden." Mompelde ze terug en ze keek me kort aan. Ik wreef een lok van haar reeds doorweekte haren uit haar gezicht. "Als hij te opdringerig is vertel je het me meteen." Ik vroeg niet eens of ze het met me eens was, ze moest het maar oké vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 2 Emptyvr jul 12, 2013 9:58 pm


Hij streek een lok van mijn haren uit mijn gezicht, als een liefdevol gebaar. "Als hij te opdringerig is vertel je het me meteen." zei hij en ik keek met een glimlach weer naar hem op. ''Natuurlijk.'' zei ik simpel en ik keek hem lief aan. Ik wist dat als ik het daadwerkelijk zou doen Hermes een paar maanden niet meer zou kunnen lopen, dus voorlopig vond ik het niet nodig. Ik keek naar de ketting rond mijn hals, hij was van een materiaal gemaakt wat overal tegen kon, dus had ik geen reden om hem af te doen. ''Ik moet binnenkort weer terug naar boven..'' zuchtte ik en ik keek hem weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 2 Emptyvr jul 12, 2013 10:10 pm


"Natuurlijk." Ze antwoordde kort en bondig, waarschijnlijk wou ze er niet meer over door gaan. Ik zuchtte en ze zei verder ook niets meer, dus bleef het maar een hele tijd stil. Het water was ondertussen lekker warm geworden. Ik strekte mijn armen uit om het water onbelemmerd over mijn hele lichaam te kunnen laten lopen. "Ik moet binnenkort weer terug naar boven.." Hoorde ik haar zeggen. Ik stond al een hele tijd met mijn hoofd in mijn nek geslagen en mijn ogen gesloten met mijn gezicht vlak onder het water, maar toen ze sprak draaide ik mijn hoofd terug en liet ik een hand door mijn natte haren glijden. Vervolgens stak ik mijn hand uit om het hangertje van haar ketting op mijn handpalm te kunnen laten rusten. 3 Dagen, 4 uur, 23 minuten, 45 sec. 44 Sec. 43 Sec. Ik zuchtte en liet het weer gewoon hangen. "Geen probleem..." Ik slikte even, het was zo weinig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 2 Emptyvr jul 12, 2013 10:29 pm


Toen ik gesproken had keerde hij zijn gezicht weer naar mij. Rustig stak hij zijn hand uit naar het hangertje rond mijn nek en bestuurde even wat er op stond. Uiteindelijk liet hij het weer los en keek me aan. "Geen probleem..." zei hij en ik hoorde hem eventjes slikken. Ik had weer een lief glimlachje op mijn gezicht gekregen en ik legde mijn hand op zijn wang. ''Dat betekent dat we er een paar leuke dagen van moeten maken. Make every second count.'' zei ik met een glimlachje en ik duwde mijn lippen even kort op de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 2 Emptyza jul 13, 2013 10:16 pm


"Dat betekent dat we er een paar leuke dagen van moeten maken." Ik had mijn ogen gesloten en voelde hoe haar hand zich als een kommetje om mijn wang sloot. "Make every second count." Ze duwde haar lippen op de mijne en ik zoende haar verlegen terug. "Ik vind je positieve ingesteldheid nu al weer irriterend." Murmelde de en sloeg mijn armen om haar middel heen. "Op een leuke manier dan." Met mijn vingers streek ik voorzichtig langs haar lenden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 2 Emptyzo jul 14, 2013 7:52 pm


Hij zoende me terug en ik glimlachte om de manier waarop. "Ik vind je positieve ingesteldheid nu al weer irriterend." Murmelde hij, waarop hij zijn armen weer om mijn middel sloeg. "Op een leuke manier dan." Ik grinnikte zachtjes en keek naar hem op. ''Gelukkig maar, want ik ben bang dat je er nog veel van moet horen aankomende eeuwen.'' zei ik met een onschuldige blik. ''Ik heb je gemist knorrepot.'' zei ik toen met een lief stemmetje en ik gaf hem een kus op zijn neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 2 Emptyzo jul 14, 2013 8:00 pm


Het melodieuse gegrinnik klonk weer vanuit haar mond. Ik begon me stilaan af te vragen of ze werkelijk wel een dochter van Zeus was - dat zou ook verklaren waarom ik mijn oog op haar laten vallen had - want naar ik mij kon herinneren was zijn gezang werkelijk een stuk kattengejank. "Gelukkig maar," sprak ze honingzoet. "Want ik ben bang dat je er nog veel van moet horen aankomende eeuwen." Ik rolde met mijn ogen en zuchtte luid, alsof ik er allemaal door geïrriteerd was. "Oh nee.." Een kleine gespeelde grijns lag om mijn lippen. "Ik heb je gemist knorrepot." Ze duwde een kusje op mijn neus. "Ja, en ik denk dat ik zo meteen nog door mijn benen stuik als ik niet snel terug in bed ga liggen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 2 Emptyzo jul 14, 2013 8:32 pm


Hij rolde met zijn ogen en liet een neppe zucht klinken. "Oh nee.." zei hij en ik zag dat hij een grijns op zijn gezicht had gekregen. "Ja, en ik denk dat ik zo meteen nog door mijn benen stuik als ik niet snel terug in bed ga liggen." zei hij en ik knikte. ''Jij hebt natuurlijk honderden jaren in de Olympus onder gedwongen toestanden moeten doorbrengen.'' zei ik en ik draaide de kraan uit. Ik stapte uit de douche en gaf hem een handdoek aan voor ik er eentje om mijn eigen lichaam heen sloeg. ''Wil je misschien nog iets eten hebben ofzo?'' vroeg ik toen met een glimlach en ik keek hem vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 2 Emptyzo jul 14, 2013 9:01 pm

"Jij hebt natuurlijk honderden jaren in de Olympus onder gedwongen toestanden moeten doorbrengen." Knikte ze en ze stak haar hand uit om de kraan dicht te draaien. Ik haalde rustig mijn schouders op terwijl ik de handdoek van haar aannam. "Ach, het was niet zo verschillend van dit oord." Misschien werd het onderwerp wel minder pijnlijk als ik er luchtig over ging praten. Ik sloeg de handdoek om mijn middel heen en knoopte hem dicht aan mijn heupen, zoals ik altijd deed. "Wil je misschien nog iets te eten hebben ofzo?" Vroeg ze kort en ik schudde mijn hoofd terwijl ik met een tweede handdoek mijn bovenlichaam begon droog te wrijven. "Neen, ik heb niet zo'n honger."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 2 Emptyma jul 15, 2013 10:52 am


Hij haalde zijn schouders simpel op en pakte de handdoek van me aan. "Ach, het was niet zo verschillend van dit oord." zei hij en ik glimlachte. ''Op het licht gebruik na gok ik?'' antwoordde ik hem rustig. Hij had zijn handdoek om zijn heupen geknoopt, en pakte daarna een tweede handdoek waarmee hij zich droog wreef. "Neen, ik heb niet zo'n honger." zei hij en ik knikte toen. ''Goed. Dan ga ik kijken of ik wat bediendes zo kan terug vinden, dit kasteel heeft wel wat onderhoudt nodig.'' zei ik met een glimlach waarop ik naar de slaapkamer liep voor schone kleren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 2 Emptyma jul 15, 2013 8:56 pm


"Op het licht gebruik na gok ik?" Antwoordde ze me rustig en ik knikte met een brede grijns. "Op het lichtgebruik na, ja." Met een glimlach op mijn gezicht ging ik door met me rustig af te drogen, het voelde goed om eindelijk weer eens deftige spullen te gebruiken en te handelen zónder twee bodyguards die elke beweging die je maakte uitvoerig in zich opnamen. "Goed. Dan ga ik kijken of ik wat bediendes zo kan terug vinden," glimlachte ze. "dit kasteel heeft wel wat onderhoudt nodig." Ik knikte en keek haar na toen ze de kamer verliet om een stel schone kleren te halen waarschijnlijk, aangezien ik niet dacht dat ze naakt met slechts een handdoek ging zoeken naar bediendes. Ik volgde haar voorbeeld en wandelde de slaapkamer binnen, waarbij ik haar bij de kast trof. "Vind je het niet leuk dan?" Ik liet mijn handdoek op de grond vallen toen ik helemaal afgedroogd was. Deze keer was ik er zeker van dat hij aan de andere kant van de haard lag, buiten het bereik van de vlammen. Ik wandelde op de tippen van mijn tenen naar haar toe, drukte mijn naakte lijf tegen het hare en bracht mijn lippen bij haar oor. "We hebben het paleis volledig voor onszelf nu.." Ik sprak op een gedempte toon. Als ze zich om zou draaien, zou ze op dat moment duidelijk de grijns en de pretoogjes op mijn gezicht gezien hebben.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 2 Emptyma jul 15, 2013 10:53 pm


"Op het lichtgebruik na, ja." bevestigde hij en ik glimlachte naar hem. Toen ik de kamer in was gelopen maakte ik de handdoek rond mijn lichaam even wat steviger vast zodat ik beide handen kon gebruiken om de kledingkast te doorzoeken naar wat schoon ondergoed en schone kleding. "Vind je het niet leuk dan?" hoorde ik hem zeggen, en ik hoorde daarna een doffe plof op de grond. Ik hoefde me niet om te draaien om te weten dat dat zijn handdoek was. Ik voelde zijn armen rond mijn middel en zijn adem tegen mijn oor aan. Hij drukte me tegen zich aan en ik glimlachte. "We hebben het paleis volledig voor onszelf nu.." fluisterde hij in mijn oor en ik grinnikte. Ik draaide me langzaam om in zijn armen en zag de enorme grijns en de pretoogjes. ''Net alsof je ze niet kan weg zetten uit je kasteel als je alleen wilt zijn.'' zei ik met een grijnsje en ik keek hem toen onschuldig aan. ''Ik dacht dat je je kasteel wel opgeknapt zou willen zien.'' zei ik toen met een onschuldige stem en ik keek hem met een lieve blik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 2 Emptydi jul 16, 2013 12:15 am


"Net alsof je ze niet kan weg zetten uit je kasteel als je alleen wilt zijn." Kaatste ze met een grijnsje terug toen ze zich in mijn armen omgedraaid had. Onderhand was ze me al met een onschuldig snoetje aan gaan kijken, een aangezicht die ik op zich altijd al komisch gevonden heb. Ik haalde mijn schouders op terwijl ik mijn handen wat meer liet zakken. "Ja maar dan komen er zoveel meer moeilijkheden bij.. En waar moeten ze dan heen.." Murmelde ik, niet van plan om er nog verder over door te gaan. Ik liet mijn hoofd zakken om mijn voorhoofd tegen het hare te kunnen drukken, heel kort, voordat ik met mijn gezicht naast haar nek ging hangen en heel subtiel de overheerlijke geur van haar huid ging opsnuiven. "Ik dacht dat je je kasteel wel opgeknapt zou willen zien." Oh, dat lieve zoete stemmetje. Dit was waar ik altijd al naar verlangd had, vanaf het eerste ogenblik dat ik haar in me opgenomen had. Ze was een pracht, een engel, ongebroken wit. "Oh, ik denk dat ik nu wel wat anders wil zien." De stem kwam van achter uit mijn keel, een soort gegrom. Bijna onmenselijk zelfs. Ik had er genoeg van, genoeg van alles. Ik wou niet meer klef koppeltjes gedoe uithalen, geen kusje kusje en handje handje. Ik wou dingen met haar doen waarvan ze zich de volgende ochtend zou afvragen of het werkelijk gebeurd was. Ik wou alles vergeten, net als een goedmakingsronde alles doet vergeten van een ruzie tussen twee geliefden. Goden, ik wou haar, dan had ik genoeg.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I need you right here with me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 2 Emptydi jul 16, 2013 9:19 am


Hij haalde zijn schouders op en ik voelde zijn handen over mijn lichaam naar beneden zakken. "Ja maar dan komen er zoveel meer moeilijkheden bij.. En waar moeten ze dan heen.." murmelde hij en ik grinnikte eventjes. Hij liet zijn voorhoofd tegen de mijne aanzakken, en verplaatste toen zijn hoofd naar mijn nek. "Oh, ik denk dat ik nu wel wat anders wil zien." antwoordde hij me, met een soort gegrom. Het klonk bijna beestachtig, en ik wist precies waar hij heen wou. ''Oh echt waar?'' antwoordde ik hem plagend en ik liet mijn handen over zijn borst glijden. ''Zit het soms onder deze handdoek verstopt?'' mompelde ik toen terwijl ik hem met een nog steeds plagende blik aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I need you right here with me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 2 Emptydi jul 16, 2013 8:44 pm


"Oh echt waar?" Ze sprak langzaam op een raar toontje, plagend bedoeld en met een stoute blik. "Zit het soms onder deze handdoek verstopt?" Haar handen tastten langzaam mijn borst af. Zachte handen, onbevlekte handen. De goden stelden me op de proef. "Oh vrouw, test me toch niet." Hoe ze soms deed was echt vreselijk. Met een ruwe aanraking hief ik haar op en duwde ik haar tegen de kast aan. Ik leunde tegen haar aan zodat ze niet naar beneden zou vallen, haar benen elk aan een kant van mijn lichaam. Ik begon haar teder te kussen langs haar sleutelbeen, een plek van haar lichaam die ik het liefst verkoos.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





I need you right here with me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I need you right here with me..   I need you right here with me.. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I need you right here with me..
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: