Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Pain`s more trouble than all is worth

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Emptydo jan 09, 2014 10:22 pm

Ik scheurde het papier los en zag drie prachtige halsbanden in het papier liggen. Ik glimlachte en nam er eentje van de drie op in mijn handen. "Ik had gezien dat zijn huidige nogal versleten waren." Ik knikte en tuitte mijn leven even peinzend. "Ja... Ze zijn mooi." Ik draaide me om in mijn stoel en zorgde ervoor dat Cerberus dicht genoeg stond om zijn banden te verwisselen. Het duurde even omdat hij soms eens tegenspartelde, maar uiteindelijk lukte het. Ik grijnsde toen ik de drie verschillende kleuren om zijn nek zag hangen. Typisch iets voor Persephone om zulke kleuren uit te kiezen. "Wel, hij ziet er vrolijk uit." Ik wreef even door zijn lange vacht.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Emptyzo jan 12, 2014 2:20 pm


Met een glimlach had hij een van de halsbanden uit het papier gehaald, om het te bekijken.. "Ja... Ze zijn mooi." zei hij met een knikje, waarna hij zich omdraaide naar Cerberus en hem dichter naar zich toe wenkte. Met een glimlach keek ik naar het hele tafereel, want Cerberus zou Cerberus niet zijn als hij mee zou werken. Uiteindelijk hingen de halsbanden om zijn nek en bekeek ik het met een glimlach. "Wel, hij ziet er vrolijk uit." zei Hades met een grijns terwijl hij Cerberus aaide. Ik grinnikte even en aaide de enorme hond over een van zijn koppen. ''Ik vond de kleurtjes wel leuk, en bij zijn vacht past alles wel.'' lachte ik zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Emptyzo jan 12, 2014 2:34 pm

Ik hoorde Kore achter me grinniken en zag dat ze haar hand uitstak om ook een van zijn hoofden te aaien. Ik draaide me terug om in mijn stoel zodra ze de hond aanraakte en keek weer voor me uit. "Ik vond de kleurtjes wel leuk," legde ze uit. "en bij zijn vacht pas alles wel." Ik knikte half, dat was inderdaad wel zo. Nu ze haar cadeau gegeven had, kreeg ik meteen een ander in mijn handen geduwd. Dit maal van Zeus en Hera. Ze hadden samen een cadeau gekocht, wat ik raar vond want het cadeau was gewoon een envelop. Ik opende het witte, dubbelgevouwen vel papier dat erin zat en las het sierlijke handschrift van Hera: Je cadeau bevindt zich in de onderwereld, het is nogal moeilijk om hier te brengen. Maar je vindt het vast geweldig." Ik vouwde het papier terug dicht en stak het in mijn zak. Ik kon er nog niet veel over zeggen, aangezien ik het nog niet had gezien. "Ok, dan zal ik wel bellen zodra ik weet wat het is." Antwoordde ik droog. Wat moest ik anders zeggen? Vervolgens kreeg ik nog een paar cadeaus, allemaal niet zo zeer interessant. Maar val al dat uitpakken had ik wel dorst gekregen. "Kore, wil je me even een glas wijn uitschenken alsjeblieft?" Vroeg ik op een murmelende toon, ik haatte het om haar dingen beleefd te moeten vragen. Waarom kon ze niet gewoon knikken en doen wat ik van haar verwachtte?  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Emptyzo jan 12, 2014 2:43 pm


Hij had geknikt als teken dat hij het met me eens was en ik vond het wel prima zo. Hades was nooit echt een man van lange gesprekken geweest, tenzij we ruzie hadden. Telkens kreeg hij weer een ander cadeau in zijn handen geduwd als hij de andere geopend had, en ik kon aan zijn gezicht zien dat hij het niet heel bijzonder vond. "Kore, wil je me even een glas wijn uitschenken alsjeblieft?" murmelde hij vragend en ik knikte. Ik liep naar de tafel waar allemaal hapjes en dergelijke uitgestald waren en schonk hem een flink glas wijn in, werd hij misschien ook wat minder chagerijnig van het feestje. Rustig liep ik terug naar hem en gaf hem zijn glas aan. ''Alsjeblieft.'' zei ik met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Emptyzo jan 12, 2014 2:51 pm

Ze liep weg en deed eindelijk eens wat ik wou, zonder eerst te protesteren. Ik zuchtte opgelucht omdat ze dat deed. Ein-de-lijk. Ik nam het glas van haar aan toen ze terug was en nam een kleine slok, om me toch iet wat in te houden ten opzichte van alle goden. "Alsjeblieft." Glimlachte ze. Ik zette het glas neer op de tafel voor mij terwijl ik weer een cadeau aannam. Terwijl ik het open maakte draaide ik mijn hoofd een beetje schuiner, zodat ik subtiel nog mijn frustraties kon uitdrukken tegenover Kore. "Jij hebt dit feestje geplant, neem ik aan?" Ik wierp haar vanuit mijn ooghoeken een boze blik toe. "Zeg eens, hoe lang wordt er hier nog van mij verondersteld dat ik cadeaus openmaak die ik niet eens wil? Brol, allemaal brol." Misschien kon ik er nog wat geld aan verdienen als ik ze probeerde te verkopen op van die aardse rommelmarkten.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Emptyzo jan 12, 2014 3:12 pm


Hij nam een kleine slok en zette het glas toen weg. Terwijl hij de kadootjes verder opende, keek hij me schuin vanuit zijn ogen aan. "Jij hebt dit feestje geplant, neem ik aan?" zei hij, en hij wierp me een boze blik toe. "Zeg eens, hoe lang wordt er hier nog van mij verondersteld dat ik cadeaus openmaak die ik niet eens wil? Brol, allemaal brol." Ik schudde mijn hoofd en keek even naar de andere goden die gezellig stonden te kletsen. ''Ík heb helemaal niks georganiseerd. Ik weet toch dat je dat helemaal niet leuk vind.'' glimlach ik en keek toen even naar Hera. ''En ik denk dat je dor moet gaan met uitpakken totdat alle cadeautjes op zijn.'' grinnikte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Emptyzo jan 12, 2014 3:19 pm

Ze schudde haar hoofd en ik keek weer weg, ik had er gewoon genoeg van op dit moment. "Ík heb helemaal niks georganiseerd. Ik weet toch dat je dat helemaal niet leuk vind." Ze glimlachte, maar ik geloofde er helemaal niets van. De goden zouden het zich niet herinnerd hebben, daar was ik absoluut zeker van. "En ik denk dat je door moet gaan met uitpakken totdat alle cadeautjes op zijn." Ik slaakte een luidde zucht toen ze begon te grinniken en murmelde iets binnensmonds terwijl ik me er terug op focuste. Meer brol, alleen maar meer brol. Toen kwam Poseidon aanzetten met zijn cadeau, de grijns op zijn gezicht voorspelde niet veel goeds...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Emptyzo jan 12, 2014 3:22 pm


Hij slaakte een harde zucht en geirriteerd ging hij verder met de kadootjes openen. Ik wist dat hij geen woord geloofde van wat ik zei, maar dat gaf niet. Ik had het niet georganiseerd, alleen een voorzetje gedaan. Opeens doemde Poseidon op met een enorme grijns op zijn gezicht en een cadeau in zijn handen. Ik keek naar Hades zijn gezicht en zag dat hij er al niet te veel goed van verwachte. Ik grijnsde even, wat kon Poseidon nou weer verzonnen hebben om Hades onbedoeld op zijn zenuwen te werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Emptyzo jan 12, 2014 3:43 pm

Poseidon duwde het cadeau al in mijn handen, voordat ik de tijd had om te protesteren of iets erop te zeggen. "Kom op, maak open." Ongeduldig leunde hij van het ene naar het andere been. Hij bleef breed grijnzen. Ik nam het cadeau beter vast en keek hem met nauwgeknepen ogen aan. "Luister, als dit weer zo'n onzinnig cadeau van je is.." "Nou nou, open het gewoon." Ik bromde weer wat en scheurde toen de verpakking open. Meteen smeet ik het cadeau voor me op tafel zodat het ver weg van me lag, met één blik had ik al genoeg gezien. "Poseidon, alsjeblieft!" Snauwde ik, mijn hand voor mijn ogen slagend. Gewoon vreselijk. "Graag gedaan," hoorde ik hem smalend zeggen. "Ongelofelijk." Ik boog voorover om er nog eens naar te kijken. "Ik dacht dat je het wel kon gebruiken, hè." Hij wierp een blik op Kore, waarbij hij natuurlijk doelde naar het feit dat ze nog steeds niets van me wilde weten. "Ja, maar toch niet één van je naaktkalenders." "Alle beetjes helpen, niet?" Ik lachte en liet me terug naar achteren in mijn stoel vallen. Ik wreef met mijn duim en wijsvinger over mijn slapen. Daarna boog ik me weer voorover en probeerde mijn lach half in te houden terwijl ik er even door bladerde. "Waarom maak je die dingen toch? Serieus, koopt iemand ze wel?" Hij lachte en nam de verpakking weg. "Nee, ik gebruik ze om cadeau te geven. Zie, je bent er toch blij mee." Hij knipoogde en liep weg. Uiteindelijk draaide ik de kalender maar om toen ik hem terug legde, want ik kreeg er maar de rillingen van.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Emptyzo jan 12, 2014 4:11 pm


Ik stond nog steeds naast Hades toen Poseidon zijn cadeau in zijn handen duwde. "Kom op, maak open." . "Luister, als dit weer zo'n onzinnig cadeau van je is.." "Nou nou, open het gewoon." Brommend maakte Hades het open en smeet het kado gelijk over de tafel heen "Poseidon, alsjeblieft!" Snauwde hij, zijn hand over zijn gezicht leggend in ongeloof. Ik keek naar het cadeau en zag toen dat het een naaktkalender was, en ik kon het bijna niet houden, ik legde mijn handen voor mijn mond in een poging het niet uit te proesten. "Graag gedaan," "Ongelofelijk." Hades boog zich naar voren om de kalender op te pakken. "Ik dacht dat je het wel kon gebruiken, hè." Ik zag dat Poseidon even naar me keek, en ik beet hard op mijn lip om niet nog een keer in de lach te schieten. "Ja, maar toch niet één van je naaktkalenders." "Alle beetjes helpen, niet?" Hades lachte en daaruit bleek dat hij het cadeau ergens toch wel leuk vond. "Waarom maak je die dingen toch? Serieus, koopt iemand ze wel?" Poseidon lachte dit keer. "Nee, ik gebruik ze om cadeau te geven. Zie, je bent er toch blij mee." zei hij met een knipoog, en ik beet weer op mijn lip om mijn lach binnen te houden. Ik kon er de humor eigenlijk wel van in zien, in tegenstelling tot sommige goden. ''Je hebt leuke cadeautjes gekregen Hades.'' grinnikte ik toen alle goden langs waren geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Emptyzo jan 12, 2014 4:17 pm

Toen hij eindelijk weg was schudde ik nogmaals ongelovig mijn hoofd, terwijl ik keek naar de lege achterkant. Typisch iets voor Poseidon, gewoon typisch. Alle goden waren nu gepasseerd, gelukkig want ik dacht niet dat ik het nog veel langer uit zou hebben gehouden. "Je hebt leuke cadeautjes gekregen Hades." Grinnikte Kore vervolgens, me wakker schuddend uit mijn gedachten. Ik lachte en knikte, terwijl ik kort gebaarde naar de kalender. "Ik denk dat ik deze straks in mijn kamer hier ophang." Het was gewoon te komisch om niet te gebruiken. "Zijn lichaam is nog niet zo slecht."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Emptyzo jan 12, 2014 4:40 pm


Hij lachte kort en knikte, waarna hij naar de kalender gebaarde. "Ik denk dat ik deze straks in mijn kamer hier ophang." zei hij en ik grinnikte weer. "Zijn lichaam is nog niet zo slecht." Een vaag knikje maakte ik en keek toen naar de andere dingen die hij had gekregen. ''Tjah, als je het hebt moet je er maar wat mee doen dan he.'' grinnikte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Emptyzo jan 12, 2014 4:46 pm

Ze maakte een vaag knikje en ik grijnsde, waarna ik achteruit in mijn stoel zakte en zuchtte. Ze keek even naar de andere dingen die ik gekregen had. "Tjah, als je het hebt moet je er maar wat mee doen dan he." Ik knikte. "Dat is waar," waarbij ik even de zaal rondkeek. "goed moet ik nog langer blijven of niet?" Vroeg ik, terwijl ik mijn glas uitdronk en opstond.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Emptyzo jan 12, 2014 4:48 pm


Een knikje was van hem afkomstig. "Dat is waar," antwoordde hij terwijl hij de zaal rondkeek. "goed moet ik nog langer blijven of niet?" vroeg hij toen terwijl hij opstond met zijn glas in zijn hand. ''Dat weet ik niet. Dat zou je aan Hera moeten vragen, zij heeft alles georganiseerd.'' zei ik toen met een glimlach terwijl ik naast hem kwam staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Emptyzo jan 12, 2014 4:53 pm

"Dat weet ik niet." Gaf ze eerlijk antwoord, terwijl ze me aankeek. "Dat zou je aan Hera moeten vragen, zij heeft alles georganiseerd." Ze glimlachte en kwam naast me staan, maar ik keek haar enkel even kort aan. "Ik vraag juist niets, ja." Waarna ik even verveeld om me heen keek. Maar ik kon niet weg, want dat zou gewoon ronduit onbeleefd zijn. Dus bleef ik, want ik had toch geen andere keuze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Emptyzo jan 12, 2014 5:16 pm


Hij keek me kort aan voor hij me antwoorde. "Ik vraag juist niets, ja." zei hij, en het klonk bijna snauwend. Met een zucht keek hij om zich heen, waarschijnlijk zijn opties bekijkend. ''Dan vraag je het niet.'' zei ik simpel en kijk hem nog steeds met een glimlach op mijn gezicht aan. Ik keek een beetje voor me uit en keek toen naar Hades. ''Waarom vind je het zo erg om je verjaardag te vieren, op het feit na dat je er aan herinnert wordt dat je ouder wordt.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Emptyzo jan 12, 2014 7:34 pm

"Dan vraag je het niet." Antwoordde ze terug en ik keek haar kort aan. Haar glimlach was niet weg te slaan van haar gezicht en het irriteerde me enorm. Waarom bleef ze hier maar zo vrolijk staan? Ik snapte daarbij nogsteeds niet waarom ze plots zo vriendelijk was. "Waarom vind je het zo erg om je verjaardag te vieren, op het feit na dat je er aan herinnert wordt dat je ouder wordt." Vroeg ze. Ik zuchtte en keek weer weg. "Omdat het gewoon nergens op slaat. Nieuwjaar, dat heeft nog een nut. Jaartelling en zo. Maar verjaardag vieren voor een god? We weten toch dat we eeuwig zullen leven, daar moet geen telling op staan voor elk jaar."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Emptyzo jan 12, 2014 7:37 pm


Een zucht verliet zijn mond, en ik keek hem kort aan, voor ik naar de rest van het gezelschap keek. "Omdat het gewoon nergens op slaat. Nieuwjaar, dat heeft nog een nut. Jaartelling en zo. Maar verjaardag vieren voor een god? We weten toch dat we eeuwig zullen leven, daar moet geen telling op staan voor elk jaar." Ik beet eventjes nadenken op mijn lip en knikte toen. ''Daar heb je misschien gelijk in.'' antwoordde ik langzaam en keek hem kort aan. ''Als je weg wil kun je gaan trouwens, het is niet alsof iemand het merkt waarschijnlijk.'' mompelde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Emptyzo jan 12, 2014 7:46 pm

"Daar heb je misschien gelijk in." Ik keek haar gepikeerd aan. "Misschien? Ik heb gelijk ja." Siste ik. Ze keek me aan toen ik haar zo onbeleefd antwoordde, maar lang deed ze dat niet. "Als je weg wil kun je gaan trouwens, het is niet alsof iemand het merkt waarschijnlijk." Mompelde ze. Ik knikte en maakte een korte buiging. "Dankjewel." Ik duwde het glas in haar hand en draaide me om, waarna ik dubbele deuren uitliep. Achter me hoorde ik nog een luid geblaf, een teken dat Cerberus me waarschijnlijk probeerde te volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Emptydi jan 14, 2014 5:06 pm


De irritatie was over de dagen gegroeid, en eindelijk had ik besloten om er wat van te gaan zeggen. Al de hele tijd hier op het Olympus was Hades degene die me op de zenuwen werkte. Gekleed in weer zomerse kleren liep ik naar zijn kamer, wetend dat hij waarschijnlijk daar een boek zat te lezen, aangezien dat het enige was waar hij mee te zien was. Ik gooide de deur open en keek naar een verbaasde Hades. ''Wát is jou probleem!'' viel ik uit terwijl ik mijn armen over elkaar sloeg en hem recht in zijn ogen aan keek. ''De hele tijd hier op het Olympus ontloop je me, en als ik eens wat zeg krijg ik niet meer dan twee woorden als antwoord, met een beetje geluk.'' Ik keek hem boos aan. ''Wat heb ik misdaan dat je zo achterlijk tegen me doet!?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Emptydi jan 14, 2014 5:32 pm

Rustig gleed ik met mijn vingertoppen over het verkleurde papier, vlak onder de regel die ik las. Telkens ik verder las, moest ik ze lager houden. Dan las ik de pagina af en ging ik naar de volgende, en zo verder. Het boek was best interessant, hoewel het door een mens geschreven was. Een van de slimste van hun soort, dat moest er wel bij gezegd worden. De menselijke filosofie was wel komisch, maar goden konden er ook nog wat van leren. Aristoteles, Plato, ... het waren altijd al aparte gevallen geweest. Ik zuchtte uit toen ik de zachte, warme bries langs mijn blote voeten voelde blazen. Ik zat in het raamkozijn, de ruit wagenwijd naar de buitenkant geopend. Hoewel ik elke dag binnen op mijn kamer aan het lezen was, kwam ik er toch ook van mezelf achter dat ik de warmte wel appreciëren kon. En bovendien liet ik mezelf toch wel wat zien, hetzij dat andere goden me nog vanuit de tuin konden zien. En daar zaten ze meestal te lachen, ze konden me zonder problemen roepen maar dat deed niemand en dat was voor mij ook totaal geen probleem. De deur ging met een klap open. Ik schrok en keek op van het dikke boek die in mijn handen rustte. Kore stond met een woedende blik in de deuropening: "Wat is jou probleem!" Ze sloeg haar armen over elkaar. "De hele tijd hier op de Olympus ontloop je me, en als ik eens wat zeg krijg ik niet meer dan twee woorden als antwoord, met een beetje geluk. Wat heb ik misdaan dat je zo achterlijk tegen me doet?" Sprak ze kwaad, nog net niet schreeuwend. Ik ademde uit en hief mijn hand op om met een kalme uitdrukking mijn leesbril af te zetten. Ze had me er nog niet veel mee gezien - het was immers zo'n zware, zwarte montuur met zowel boven als onderranden - en dat was maar goed ook. Maar nu zag ze dat ik die nodig had. Ik klapte het boek dicht en hield die, samen met mijn bril, liggen op mijn schoot waarbij ik toch nog een stuk in mijn hand hield. "Wie zegt dat ik niet slim tegen je doe? Denk eens na, zou ik een probleem hebben.." Ik draaide mijn hoofd even bij om buiten te kijken. Het leek er niet op dat een van de goden buiten de start van het gesprek hadden gehoord. "Heb je trouwens al onze ringen aan je vader bezorgt? Ik had het in een briefje gestuurd, maar Cerberus eet die soms op tijdens het bezorgen. Stom beest ook."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Emptydi jan 14, 2014 5:37 pm


Tergend langzaam deed hij de bril die op zijn neus lag af, en zijn boek dicht, om die op zijn schoot te laten liggen. Verbazingwekkend kalm keek hij me aan. "Wie zegt dat ik niet slim tegen je doe? Denk eens na, zou ik een probleem hebben.." Ik beet kwaad op mijn lip. ''Wat wil je daar mee zeggen? Dat ik degene met een probleem ben?'' siste ik. Hij had van me weg gekeken, weer mijn blik ontwijkend. "Heb je trouwens al onze ringen aan je vader bezorgt? Ik had het in een briefje gestuurd, maar Cerberus eet die soms op tijdens het bezorgen. Stom beest ook." Ik liep verder de kamer in en gooide de deur bijna achter me dicht. ''Nee want ik wist niet dat die dingen naar mijn vader moesten. Ze liggen op mijn nachtkastje.'' mopperde ik toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Emptydi jan 14, 2014 5:45 pm

Ze beet op haar lip, iets was ze deed omdat ze kwaad en geïrriteerd was. Eigenlijk beet ze altijd op haar lip, maar nu kon ik de reden hiervoor wel duidelijk afleiden uit de context. "Wat wil je daar mee zeggen? Dat ik degene met een probleem ben?" Siste ze. Ik trok een mondhoek omhoog. "Je hebt op het moment duidelijk een probleem met mij ja, dat zie ik." Ik staarde naar de klimop die langs de buitenkant langs de muren kronkelde en stak mijn hand uit om de bladeren aan te raken. Ik hoorde de deur dicht gaan en voetstappen, ze liep duidelijk verder de kamer in want de volgende keer dat ze sprak klonk haar stem luider: "Nee, want ik wist niet dat die dingen naar mijn vader moesten. Ze liggen op mijn nachtkastje." Ik nam mijn bril terug op en sloeg het boek terug open, waarbij ik eenmaal op de juiste pagina de laatste regel trachtte te vinden die ik daarjuist gelezen had. "Wel dan weet je het nu." Zei ik simpel, mijn antwoordden zo kort mogelijk houdend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Emptydi jan 14, 2014 5:55 pm


"Je hebt op het moment duidelijk een probleem met mij ja, dat zie ik." zei hij terwijl hij naar buiten keek, maar van de zijkant van zijn gezicht kon ik afleiden dat hij een vreemd glimlachje op zijn gezicht had liggen. "Wel dan weet je het nu." zei hij simpel terwijl hij nog steeds mijn blik ontweek. Boos balde ik mijn vuisten. ''Oh wat zou ik nu graag je uit dat raam duwen.'' fluisterde ik onder mijn adem. ''Hades. Kijk me aan.'' zei ik op eisende toon. ''Kijk me aan en zeg waarom je me ontloopt.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Emptydi jan 14, 2014 6:00 pm

"Oh wat zou ik nu graag je uit dat raam duwen." Fluisterde ze, heel zacht, maar toch kon ik het nog horen. Ik grijnsde en hief mijn kin ietsje op, terwijl ik verder las. "Oh, ga je gang hoor. Rust voor een paar eeuwen, denk je niet?" Mijn glimlach verdween weer toen ik me probeerde te concentreren op de letters. "Hades. Kijk me aan. Kijk me aan en zeg waarom je me ontloopt." Haar stem klonk luid en ik wist dat ze er geen genoegen mee zou nemen als ik verder las. Ik keek op, met mijn bril op mijn neus, en staarde haar recht door de leesglazen aan. "Nee, nu zou ik willen dat je zelf nadenkt en raad Kore." Ik klapte het boek dicht en wachtte af. Het was best interessant nog, ik vroeg me af of ze het überhaupt zelf zou weten wat ze fout deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pain`s more trouble than all is worth
Terug naar boven 
Pagina 5 van 15Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: