Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Captured in the Underworld with no one else but him.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Emptywo okt 31, 2012 6:50 pm

Ze grijnst een beetje en schud grinnikend haar hoofd. “Het was romantisch zat.” Zegt ze rustig en legt haar handen in haar schoot. Ze kijkt me even kort aan en staat dan op. “Ik zal je nu weer met rust laten,” zegt ze. “slaap lekker Hades.” Ze geeft me een kus op mijn voorhoofd. “Slaap lekker Persephone.” Antwoord ik haar kort en kijk haar even glimlachend aan. “En morgen zullen we samen iets doen, dat beloof ik.” Ik sluit glimlachend mijn ogen als ze weg is.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Emptywo okt 31, 2012 7:00 pm


“Slaap lekker Persephone.” antwoord hij me met een glimlach. “En morgen zullen we samen iets doen, dat beloof ik.” Ik knik afwezig en loop de kamer uit. Op de gang ging keek ik twijfelend rond waar ik nu heen moest gaan. Nu gaan slapen heeft geen zin, ik was veels te veel vol met gedachten om nu vredig in slaap te kunnen vallen. Ik liep weer naar de troonzaal en bestudeerde de schilderijen aan de muur. Op een gegeven moment begon ik zachtjes voor me uit te zingen en danste ik. Vrolijk danste ik voor even al mijn zorgen weg, Hades? Later van zorg. Henk? Kwam morgen wel weer. Mijn ouders? Moet ik beslist binnen kort weer eens bellen. Na een tijdje vertrok ik naar mijn kamer, kleedde ik me om en stapte in bed, om met een glimlach op mijn gezicht in slaap te vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Emptywo okt 31, 2012 7:26 pm

De volgende ochtend voelde ik mij op een vreemde manier rusteloos. Ik snapte het niet echt. Ik wou in bed blijven liggen, en toch weer niet. Ik wou rustig een ontbijtje nemen, maar toch weer niet. Ik wou naar haar toe gaan, en toch weer niet. Ik werd knettergek van mezelf. Ik duwde mezelf voorzichtig overeind en ontdekte dat dat al makkelijker ging dan verwacht. Voorzichtig stond ik recht op mijn benen, ookal voelde ik me nog een beetje flauwtjes. Ik slenterde naar de kast en trok wat random kledingstukken eruit. Ik trok ze langzaam maar zeker aan en bekeek mezelf in de spiegel. Daarna liep ik de trappen af naar haar kamer, wel traag, maar goed. Ik klopte op de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Emptywo okt 31, 2012 7:36 pm


Ik had een goeie nachtrust gehad en werd wakker van geklop op mijn deur. Gapend draaide ik me om en wreef ik in mijn ogen. Ik keek even naar de deur en nam in overweging wat ik ging doen. Ik kon binnen roepen, en dan zou of een bediende, of Hades binnenkomen. Ik kon roepen dat ze moesten wachten, en dan zou Hades wachten. Maar de bediendes zouden me niet verstaan dus misschin wel gewoon naar binnen lopen. Ik kneep even mijn ogen samen en trok de deken op tot net over mijn borst. ''Binnen.'' riep ik uiteindelijk maar en wachtte tot de desbetreffende persoon mijn kamer zou betreden.
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Emptywo okt 31, 2012 7:55 pm

"Binnen," hoor ik haar roepen en voorzichtig omsluiten mijn vingers de klink om de deur te openen. Gelukkig was de deur gerepareerd, blijkbaar, die bediendes waren snel. "Je deur is er weer zie ik?" Ik kijk glimlachend van het stuk hout naar haar. "Goedemorgen." Glimlach ik daarna en loop naar het bed toe. Ik vraag me een moment af of ik het eigenlijk wel zou doen, maar ik doe het toch maar gewoon. Mijn hand streelt zachtjes de kruin van haar hoofd terwijl ik me vooroverbuig en haar op haar voorhoofd een kusje geef. Net zoals ze bij mij gisterenavond gedaan had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Emptywo okt 31, 2012 8:13 pm


Langzaam ging de deur open en ik zie Hades verschijnen. "Je deur is er weer zie ik?" zegt hij en met een glimlach kijkt hij eerst naar de deur en daarna naar mij. ''Blijkbaar. Toen ik ging slapen gister nog niet. En nu dus wel.'' glimlach ik vrolijk. "Goedemorgen." zegt hij met een glimlach. Hij loopt naar het bed toe en voor een momentje zie ik een twijfel over zijn gezicht glijden. Hij aait over mijn hoofd en duwt dan een kus op mijn haren. Ik glimlach even ongemakkelijk en trek de dekens wat dichter naar me toe. ''Ja, jij ook goeiemorgen. Voel je je al weer beter?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Emptywo okt 31, 2012 8:33 pm

"Blijkbaar. Toen ik ging slapen gister nog niet. En nu dus wel." Had ze vrolijk geglimlacht. Ik voel hoe ze de dekens dichter naar zich toe trekt, en haal daarna mijn lippen van haar voorhoofd af. "Ja jij ook goeiemorgen. Voel je je al weer beter?" Ik knik glimlachend en kijk haar geduldig aan. "Ja, best wel. Fijn dat je het vraagt."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Emptywo okt 31, 2012 8:39 pm


Hij haalde zijn lippen van mijn hoofd af en keek me met een geduldige glimlach aan. "Ja, best wel. Fijn dat je het vraagt." Ik glimlach vriendelijk naar hem en knik. ''Ja, ik had namelijk nog verwacht dat je nog wel een dag in bed zou blijven. Misschien is dat ook wel beter voor je. Je moet jezelf niet overwerken gelijk al he.'' glimlach ik rustig terwijl ik op mijn zij draai en hem ana blijf kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Emptywo okt 31, 2012 8:59 pm

Ze knikt met een vriendelijke glimlach op haar gezicht terwijl ze me aan kijkt. "Ja, ik had namelijk nog verwacht dat je nog wel een dag in bed zou blijven. Misschien is dat ook wel beter voor je. Je moet jezelf niet overwerken gelijk al he." Glimlacht ze en draait zich vervolgens op haar zij om me met een glimlach aan te blijven kijken. "Nee nee," grijns ik. "Ik ga vandaag rustig ontspannen en leuke dingen doen met jou." Ik rechte mijn rug een beetje meer. "Dat had ik toch beloofd gisteren?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Emptywo okt 31, 2012 9:15 pm


"Nee nee, Ik ga vandaag rustig ontspannen en leuke dingen doen met jou." zegt hij met een grijns. "Dat had ik toch beloofd gisteren?" Ik knik en wil overeind gaan zitten, maar blijf uiteindelijk toch liggen. Niet wetend wat in vredes naam ik voor een pyama had aangedaan. ''Ja, dat had je beloofd. Maar je gezondheid is wel wat belangrijker dan een leuk dagje. Ik had me anders ook wel vermaakt hoor. Je moet niet teveel gaan doen okee?'' zeg ik kalmpjes en ik kijk hem rustig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Emptywo okt 31, 2012 9:25 pm

Ze knikt en gaat overeind zitten maar gaat uiteindelijk dan toch weer liggen. "Ja, dat had je beloofd. Maar je gezondheid is wel wat belangrijker dan een leuk daje? Ik had me anders ook wel vermaakt hoor. Je moet niet teveel gaan doen ok?" Zegt ze kalm. Ik lach een beetje kort en loop dan om het bed heen. "Wel dan kan ik toch ook gewoon bij jou liggen, als ik zo persé van je moet blijven liggen?" Grinnikte ik en hief het deken al ietsje naar omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Emptywo okt 31, 2012 9:40 pm


Hij lacht kort en loopt dan om het bed heen. "Wel dan kan ik toch ook gewoon bij jou liggen, als ik zo persé van je moet blijven liggen?" zei hij grinnikend en hij hief de deken al een beetje op. ''nee nee nee!'' roep ik half lachend terwijl ik de deken uit zijn handen trek. Ik trek hem helemaal naar me en rol me zo ver het kan er in. ''Mijn bed, mijn deken.'' grinnik ik. Ik kijk even naar het plafond en dan naar Hades. ''Okee, geef me even wat tijd zodat ik me kan aankleden okee?'' glimlach ik en ik beweeg me naar de rand van het bed toe. Ik houd de deken stevig vast om me heen en loop naar de kast. ''En voordat je het vraagt, ik heb de deken mee omdat ik geen flauw idee heb wat ik aan heb.'' zeg ik droog en ik open de kast. Ik pak er een broek en warme trui uit, en als laatste ook nog schoenen. ''Een minuutje. Of meer.'' zeg ik met een glimlach waarna ik de badkamer in loop. Ik liet de deken vallen en deed snel mijn nachthempje uit, waarna ik me weer aan begon te kleden. Ik kamde mijn haren en deed ze in een staart. Ik prutste de schoenen aan en liep de badkamer weer uit. ''okee, ik ben er klaar voor.'' gllimlach ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Emptywo okt 31, 2012 9:55 pm

"Nee nee nee!" roept ze half lachend terwijl ze de deken uit mijn handen trekt. Ik kijk haar met een opgetrokken wenkbrauw verbaasd aan. Ze rolt zich helemaal in het deken. "Mijn bed, mijn deken." Ik kijk haar raar en onbegrijpend aan. Wou ze niet dat ik bij haar kwam liggen? "OKee, geef me even wat tijd zodat ik me kan aankleden okee?" Ik knik maar, want ik snap haar plotse bui niet echt. Ze kruipt naar de rand van het bed toe en loopt met het deken om zich heen naar de kast toe. "En voordat je het vraagt, ik heb de deken mee omdat ik geen flauw idee heb wat ik aan heb." Plots wordt het me allemaal duidelijk en ik begin een beetje onwennig te lachen. "Ohh, zo." Mompel ik en wend mijn blik op de grond. Ze neemt wat kleren en loopt naar de badkamer. "Een minuutje. Of meer." zegt ze en verdwijnt dan in de ruimte. Even later kwam ze weer buiten. "Okee, ik ben er klaar voor." Spreekt ze. Ik grijns en steek mijn arm uit. "Dus, wat wil je vandaag doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Emptywo okt 31, 2012 10:12 pm

[quote="Persephone"]

Hij grijnst en steekt zijn arm naar me uit. "Dus, wat wil je vandaag doen?" Ik steek mijn arm in de zijne en haal mijn schouders op. ''Ik zou het om heel eerlijk te zijn niet weten. Het kasteel heb ik ondertussen wel gezien denk ik dus veel nieuws zul je me iet kunnen laten zien.'' zeg ik denkend. ''En je moet me nog steeds over die boom vertellen trouwens.'' herinner ik hem daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Emptywo okt 31, 2012 10:16 pm

Ze haakt haar arm in de mijne en haalt haar schouders op. "Ik zou het om heel eerlijk te zijn niet weten. Het kasteel heb ik ondertussen wel gezien denk ik dus veel nieuws zul je me niet kunnen laten zien." Zegt ze denkend. "En je moet me nog steeds over die boom vertellen trouwens." Herrinerd ze me daarna. Ik vergeet gelijk mijn voorstel even en laat mijn hoofd hangen. "Juist ja.." mompelde ik. Ik zweeg even en keek naar het tapijt. "En ik ging net zeggen of je misschien naar buiten wou gaan.." Ik kreeg een brok in mijn keel en vroeg me af wat ze nu zou gaan zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Emptydo nov 01, 2012 10:05 am


Hij laat gelijk zijn hoofd hangen en met een fronsje aan. "Juist ja.." mompelde hij. Hij zweeg weer en staarde naar het tapijt. "En ik ging net zeggen of je misschien naar buiten wou gaan.." Hij blijft naar het tapijt kijken en ik krijg een glimlach op mijn gezicht even. ''Ik wil dol graag naar buiten Hades.'' zeg ik en ik pak hem bij zijn kin, en duw zijn gezicht omhoog zodat hij me aan moet kijken. ''En Hades, zoals ik al gezegd had, wanneer je er klaar voor bent he. Het heeft nog geen haast.'' zeg ik met een lieve glimlach. ''Rustig maar, we gaan nu gewoon een leuke dag hebben okee?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Emptydo nov 01, 2012 4:47 pm

"Ik wil dol graag naar buiten Hades." Zegt ze even en pakt me bij mijn kin vast. "En Hades, zoals ik al gezegd had, wanneer je er klaar voor bent he. Het heeft nog geen haast." Ik krijg een trillerig glimlachje op mijn gezicht. "Rustig maar, we gaan nu gewoon een leuke dag hebben oke?" Ik knik glimlachend. "Oke, maar ik wil wel niet te ver gaan van het paleis." Beken ik en ik loop met haar de gang op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Emptydo nov 01, 2012 4:49 pm


Hij had me eerst met een trillerig glimlachje aangekeken, en aanvankelijk verscheen er een echte glimlach op zijn gezicht. Hij knikt en ik glimlach vriendelijk naar hem. "Oke, maar ik wil wel niet te ver gaan van het paleis." zegt hij en ik knik. ''Dat is niet erg. Ik ben nog niet eens buiten het paleis geweest, dus het zal al heel wat zijn.'' glimlach ik terwijl ik met hem mee loop. ''Ben je wel warm genoeg aangekleed? Ben ik wel warm genoeg aangekleed?'' vraag ik dan emt een fronsje.
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Emptydo nov 01, 2012 4:58 pm

"Dat is niet erg. Ik ben nog niet eens buiten het paleis geweest, dus het zal al heel wat zijn." Glimlacht ze. "Verwacht er maar niet te veel van," mompel ik binnensmonds en loop met mijn ogen op de grond gericht verder. Het is even stel. "Ben je wel warm genoeg aangekleed?" Vraagt ze zo plots. "Ben ik wel warm genoeg aangekleed?" Ik kijk op en zie de frons op haar voorhoofd. "We hebben kledij aan van hier, dat volstaat normaal wel. Al weet ik niet wat betreft jou, aangezien jij de koude niet gewend bent." Ik blijf even staan om aan de kol van haar trui te voelen. "We zullen zien." Ik loop weer verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Emptydo nov 01, 2012 5:17 pm


"Verwacht er maar niet te veel van," mompelde hij haast onverstaanbaar en ik schonk er maar geen aandacht aan. Hij liep verder met zijn ogen op de grond gericht en keek me pas weer aan toen ik hem wat vroeg. "We hebben kledij aan van hier, dat volstaat normaal wel. Al weet ik niet wat betreft jou, aangezien jij de koude niet gewend bent." Hij staat even stil en voelt aan de kol van mijn trui. "We zullen zien." zegt hij waarna hij weer verder loopt. ''Okee.. Als jij het zegt.'' zeg ik waarna ik mijn schouders ophaal en met hem mee loop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Emptydo nov 01, 2012 5:25 pm

"Okee.. Als jij het zegt." Antwoord ze schouderophalend en loopt met me mee. Ik laat een korte zucht ontsnappen als we verder lopen en staar nu recht voor me uit. Het is altijd kil in het paleis, maar buiten.. Nog killer. Ze zal gelijk wel snappen waarom ik niet zo vaak buiten ga en waarom de onderwereld zo kaal is. We kruisen de troonzaal even maar slaan gelijk een gang daar tegenover in om nog een paar gangen door te lopen. Uiteindelijk komen we bij een grote deur aan, en ik leg mijn handen al op de dwarsbalk die hem vergrendelde. "Klaar?" Zeg ik kort over mijn schouder en begin al met al mijn macht de dwarsbalk naar boven te duwen. Het was immers een gigantische deur.. En ik hoorde het geluid van denderende poten al van ver.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Emptydo nov 01, 2012 7:01 pm


We lopen door een aantal gangen, en ik kon het eigenlijk al niet meer volgen. Ik hield de pas van Hades bij en keek ondertussen om me heen, in poging tot alles te herkennen of te herinneren. Uiteindelijk komen we bij een grote deur en Hades legt zijn handen al aan de balk die hem vergrendelde. "Klaar?" vroeg hij kort. Ik knikte kort ''Helemaal.'' Ik kijk even om me heen en hoor dan het geluid van poten op de grond. ''Is dat.. Cerberus?'' vroeg ik terwijl hij met alle kracht tegen de deur begon te duwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Emptydo nov 01, 2012 7:08 pm

Ze knikt bevestigend. "Helemaal." Ze hoort de poten ook al aankomen. "Is dat.. Cerberus?" Vraagt ze terwijl ik met de deur loop te worstelen. Ik knik. "Oh ja," Ik duw nog eens een allerlaatste keer met al mijn kracht tegen de balk en gooi de deur dan open. Net op tijd, gelukkig, want ik hoor hem al aankomen. "Kijk uit!" Sis ik naar Persephone en loop naar haar toe om haar uit de weg te duwen. En Cerberus stormt voorbij ons naar buiten..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Emptydo nov 01, 2012 7:19 pm


Hij knikt. "Oh ja," zegt hij waarna hij nog een keer tegen de deur duwt, waardoor die open vliegt. "Kijk uit!" sist hij en hij geeft me een duw. Ik val een eind verder op en zie Cerberus langs vliegen. Ik leg mijn hand op mijn hoofd en kijk even verward de gang in. ''oke.. Dat was ook weer een hele beleving.'' mompel ik waarna ik langzaam overeind kom. Ik strek me even uit en klop dan het stof van me af. ''Komt hij nog terug, of gaan we nu gewoon verder?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Emptydo nov 01, 2012 7:25 pm

"Okee.. Dat was ook weer een hele beleving." Mompelt ze met een hand op haar hoofd waarna ze recht staat. "Komt hij nog terug, of gaan we nu gewoon verder?" Vraagt ze vervolgens. Ik schud mijn hoofd. "Nee, hij is gewoon in de tuin en dan blijft hij daar nog een beetje rondhangen tot ik hem terug naar binnen krijg." Glimlach ik. "Gaat het?" Ik leg mijn hand even bezorgd op haar bovenarm, en zie Cerberus uit mijn ooghoeken dan op een haag kauwen. "Cerberus, jij malloot, stop daar onmiddelijk mee!" Sis ik en draai me vliegensvlug om, om naar de grote driekoppige hond toe te lopen en aan zijn hoofden te sleuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Captured in the Underworld with no one else but him.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» To be where the underworld lay.
» Hades || God of the underworld.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: