Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 [Mature Content] We gaan op vakantie...!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Emptydi sep 10, 2013 9:36 pm

Ze had er om moeten grinniken. "Hij heeft niks om boos over te zijn. Dus." Ik grinnikte even met haar mee. Ik stroopte mijn hemd van mijn mouwen af en smeet het naast me op de grond. "Dan moeten we maar iets anders vinden om warm bij te worden." Natuurlijk dacht ik wel aan dingen, maar ik hield mijn mond. Vorige keer was onze discussie erg uit de hand gelopen, wat ik me liever niet nog eens wou riskeren. Ze trok haar jurk voorzichtig uit. Ik draaide me om, deels om haar privacy te gunnen - een van de compromissen van ons huwelijk - maar ook omdat ik gewoon naar boven ging. "Ik ga me wat proberen afdrogen." Ik liep de trap op en begon ondertussen al mijn broek open te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Emptydi sep 10, 2013 9:53 pm


Hij had zich als een echte heer omgedraaid toen ik mijn jurk uit deed. "Ik ga me wat proberen afdrogen." zei hij terwijl hij de trap op liep. Ik glimlachte en met de jurk in mijn hand liep ik achter hem aan de trap op. ''Hades je mag ondertussen best kijken als ik me omkleed.'' zei ik terwijl ik in d deurenpost bleef staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Emptydi sep 10, 2013 10:00 pm

Ik liep de trap op mijn dooie gemakje op, ook al wist ik dat ze achter me liep, en had er onderhand al geen problemen meer mee om me in haar bijzijn uit te kleden. Dat had ik nooit gehad eigenlijk. De badkamer grensde aan de slaapkamer, dus liep ik zonder de ruimte te bekijken gewoon recht erheen. Kort strekte ik me uit om een handdoek van de allerbovenste plank, vlak tegen het hoge plafond, te nemen. "Hades je mag ondertussen best kijken als ik me omkleed." Ik kwam weer van de tippen van mijn tenen terug op de bal van mijn voeten en draaide mijn hoofd even bij. Vluchtig wierp ik een blik op haar lichaam, slikte even en keek toen weer naar de handdoek die ik opensloeg. "Ah," Ik keek haar even aan met een opgetrokken wenkbrauw. "leuk." Ik liet mijn broek nog even, met de knop en de rist open, aan en begon mijn haren droog te wrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Emptydi sep 10, 2013 10:07 pm


Hij stond in de badkamer een handdoek te pakken toen ik de kamer in gelopen was. Hij sloeg rustig de handdoek om hem heen en keek even naar me, waarna hij slikte. "Ah," Met een opgetrokken wenkbrauw keek hij naar me. "leuk." Ik trok even een scheef gezicht en zuchtte toen onhoorbaar. ''Fijn dat je dat leuk vind.'' mompelde ik, ''Ik ga even een douche nemen.'' deelde ik toen mee en ik liep naar de slaapkamer waar mijn kleren lagen, om wat droge kleding te pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Emptydi sep 10, 2013 10:15 pm


Ze had me even scheef aan gekeken. "Fijn dat je dat leuk vind." Mompelde ze. "Ik ga even een douche nemen." Ik knikte en keek even hoe ze weg liep. Zocht ik te veel, of was ze iets van plan? Ik kneep mijn ogen tot fijne spleetjes terwijl ik me alles even bedacht en mijn haren bleef droogwrijven. "Ben je niet al nat genoeg?" Grijnsde ik even en legde de handdoek weg om achter haar aan te lopen. Ik legde een hand op haar onderrug terwijl ze een stapel verse kleding pakte.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Emptywo sep 11, 2013 5:04 pm


Ik hoorde voetstappen over de gangen heen galmen, en dat konden alleen maar die van Hades zijn. "Ben je niet al nat genoeg?" vroeg hij en ik hoefde me niet eens om te draaien om te weten dat hij een grijns op zijn gezicht had liggen. Ik voelde zijn hand op mijn rug liggen en met een glimlach kwam ik overeind staan weer. ''Misschien wel nat, maar nu heb ik het koud. En een douche lijkt me daar de perfecte oplossing voor.'' glimlachte ik en ik keek hem eventjes met een onschuldige blik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Emptywo sep 11, 2013 8:34 pm

Ze kwam weer overeind en draaide zich half naar me om. "Misschien wel nat, maar nu heb ik het koud." Antwoordde ze me. "En een douche lijkt me daar de perfecte oplossing voor." Ik grinnikte en liet mijn hand nog even liggen terwijl ze me onschuldig aankeek. "Wel, denk je dat echt?" Even hief ik mijn hand op om aan de bandjes van haar bh te frunniken. "Of zoek je gewoon een excuus om je kleren uit te kunnen trekken? Als dat zo is.." Ik liet haar los en wreef even langs mijn bovenlichaam, om mijn rechterhand op mijn linkerschouder te leggen. Ik hief mijn kin even wat hoger op terwijl ik dat deed en draaide me toen een kwartslag om, met een gebarend hoofdknikje richting het bed.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Emptywo sep 11, 2013 8:42 pm


Een grinnik verliet zijn lippen en zijn hand bleef precies waar die lag. "Wel, denk je dat echt?" Zijn hand verplaatste zich en ik voelde hem aan mijn bhbandje trekken. "Of zoek je gewoon een excuus om je kleren uit te kunnen trekken? Als dat zo is.." Ik keek naar hem terwijl hij met zijn handen over zijn borst gleed, om zijn hand op zijn schouder te laten liggen, terwijl hij een knikje maakte richting het bed. Ik beet op mijn lip en schonk hem een lach. ''Probeer je me nou het bed in te krijgen Hades? Want als dat zo is, je kan veel beter dan dat.'' zei ik en ik keek hem ondeugend aan. ''Want misschien zocht ik wel een excuus.'' zei ik toen op zwoele toon en ik trok een van mijn bhbandjes van mijn schouder, om daarna mijn hand langs mijn zij naar beneden te laten glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Emptywo sep 11, 2013 8:56 pm


Ze beet verleidelijk op haar volle onderlip, om vervolgens me de meest betoverende lach allertijden te schenken. "Probeer je me nou het bed in te krijgen Hades?" Plaagde ze met een van haar ondeugendste blikken. Met mijn hand sloeg ik al mijn haar naar achteren, zodat ze op mijn rug zouden vallen en er niets meer van mijn borstkas bedekt zou blijven. "Want als dat zo is," vervolgde ze. "je kan veel beter dan dat. Want misschien zocht ik wel een excuus." Ik grinnikte bij het zien van haar zwoele manoeuvre toen ze een van haar bh bandjes van haar schouders af liet zakken. Haar hand gleed verleidelijk langs haar zij, haar slanke figuur accentuerend. "Oh, en je weet nog maar de helft." Mijn stem zakte naar een diepe toon terwijl ik mijn wijsvinger over de rand van haar slipje haakte en haar dichter naar me toe trok. "Waarom trek je na die douche niet een van je mooie setjes aan die je meegenomen hebt."  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Emptywo sep 11, 2013 9:09 pm


De blik in zijn ogen liet mij vertellen dat ik hem precies had waar ik hem wou hebben. Hongerig.. "Oh, en je weet nog maar de helft." Zijn stem zakte naar een dieper, rauwe toon. Hij haakte zijn vinger in mijn slipje en trok me naar hem toe. "Waarom trek je na die douche niet een van je mooie setjes aan die je meegenomen hebt." zei hij en ik knipperde even verleidelijk met mijn ogen. ''Wie weet..'' mompelde ik en ik liet mijn vingers over zijn borst glijden. Ik ging op de tppen van mijn tenen staan en bracht mijn lippen bij zijn oor. ''Dat zul je vanzelf wel merken..'' fluisterde ik, en liep toen de badkamer in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Emptywo sep 11, 2013 9:15 pm


Ze knipperde verleidelijk met haar ogen. Goden, ik kon niet wachten. Maar ik had het al zo lang gedaan, een beetje langer zou vast wel lukken. "Wie weet.." mompelde ze tussen haar lippen door. Haar vingers gleden langs mijn borst, haar aanraking zo vederlicht, waarna ze op haar tippen ging staan. Ik bewoog mijn hand aan haar onderbroek voor geen centimeter. "Dat zul je vanzelf wel merken.." Fluisterde ze nadat ze haar lippen aan mijn oor gebracht had, waarna ik haar geforceerd moest loslaten toen ze de badkamer inliep. Meteen maakte ik van de gelegenheid gebruik om mezelf wat op te dirken - een goed luchtje opspuiten hoorde daar onder andere bij - en de kamer wat gezelliger te maken. Ik kantelde het raam toch maar even, om wat frisse lucht samen met de regengeur naar binnen te laten. 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Emptywo sep 11, 2013 9:21 pm


In de badkamer legde ik mijn kleren netjes op de wastafels, waarna ik de douche aan zette. Wachtend op het warme water ontdeed ik me van mijn ondergoed en gooide het gelijk maar in de wasmand. Toen het water warm was geworden stapte ik er gelijk onder en begon met het wasritueel waar ik zo gewend aan was geraakt. Eenmaal klaar en afgedroogd en al pakte ik het lingerie setje wat ik mee had genomen op en trok het voorzichtig aan, bang dat het anders kapot zou gaan. Ik fohnde mijn haren droog en deed nog een luchtje op voor ik de deur naar de kamer open deed. ''Hee daar.'' zei ik op zwoele toon, en ik bleef in de deurpost staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Emptywo sep 11, 2013 9:41 pm

Ik bleef even kijken naar buiten met mijn hand op het gordijn, in gedachten aan straks verzonken, en trok toen uiteindelijk de repen stof tegen elkaar aan om de kamer voor de buitenwereld af te schermen. Daarna draaide ik me om om in een van de kastjes een doosje lucifers te zoeken. Ik gebruikte ze om de kaarsen aan te steken toen ik ze eenmaal gevonden had, daarna stopte ik het doosje weer veilig weg. Op dat moment kwam ze binnen. "Hee daar." Ik draaide me om bij het horen van haar zwoele stem en bekeek haar even uitvoerig van kop tot teen. Ze zag er werkelijk prachtig uit in dat o zo lieflijke setje ondergoed. Ik kon me niet herinneren dat ik het al eerder in de kast gezien had, dus ze had het waarschijnlijk zelf gekocht. Toegegeven had ik zelf wel wat gewaagder gekozen, maar zij was degene die zich er comfortabel in moest voelen en uiteindelijk ging het toch uit. "Laat me je even goed bekijken." Lachte ik, waarop ik na even mijn ogen de kost te geven gebaarde dat ze een rondje voor me draaien moest. 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Emptywo sep 11, 2013 9:44 pm


Hij draaide zich om nadat ik hem begroette, en zijn ogen leken haast uit zijn kassen te rollen. Even was hij stil en ik glimlachte. "Laat me je even goed bekijken." zei hij lachend en liet zijn blik weer over mijn lichaam glijden. Hij gebaarde dat ik een rondje voor hem moest maken en braaf deed ik wat hij me vroeg. ''You like what you see?'' vroeg ik en ik grijnsde schaapachtig. Ik liep naar hem toe en liet mijn vingers weer over zijn borst heen glijden, waarna ik hem onschuldig aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Emptydo sep 12, 2013 8:12 pm

Ze draaide een toertje, braafjes zoals ik van haar gevraagd had. "You like what you see?" Ik grinnikte ten antwoord terwijl ze verleidelijk naar me toe liep. Haar vingers gleden over mijn borst, ze keek me onschuldig aan. Lichtjes glimlachte ik. "Hoe kan ik dit nou niet leuk vinden." Even voelde ik aan de stof van het ondergoedsetje. Het was flinterdun. Wat een effect dat een paar kledingstukken konden geven. "En ik vind alles leuk aan je." Ik liet mijn handen langs haar lichaam glijden, tot er een op haar wang lag en ik mijn lippen op de hare drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Emptydo sep 12, 2013 8:23 pm


Hij grinnikte ter instemming, waarna hij naar me glimlachte. "Hoe kan ik dit nou niet leuk vinden." Zijn vingers gleden over mijn ondergoedsetje, en ik zag zijn verbazing in zijn ogen. "En ik vind alles leuk aan je." zei hij en ik bloosde even. Hij liet zijn handen over mijn lichaam glijden, waarna hij een hand op mijn wang legde en zijn lippen op de mijne duwde. ik legde mijn armen in zijn nek en zoende hem gewilig terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Emptydo sep 12, 2013 8:35 pm

Haar wangen liepen rood op, zo flatterend had ze het complimentje gevonden. Ze haakte haar armen rond mijn nek, haar lippen in getuite vorm tegen de mijne aandrukkend. Ik opende mijn mond lichtjes om haar inniger te kussen, vuriger. Een echte french kiss, wat had ik voorheen zo lang moeten wachten voor ik die kreeg. En nu kreeg ik misschien eindelijk waar ik nog meer naar verlangde. Wat moest ik me inhouden om haar niet gewoon meteen te nemen, alles aan haar was zo aantrekkelijk. Mijn handen gleden weer langs haar lichaam, had ik ditmaal weer grenzen of zou ik vrij mijn gang mogen gaan? Het zou voor haar de eerste keer zijn, zoals het voor mij de eerste keer met haar zou zijn, maar ze was er best wel bang voor. Ze leek zich in ieder geval tot nu toe op haar gemak te voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Emptydo sep 12, 2013 8:46 pm


Ik voelde zijn lippen langzaam van elkaar gaan, om daarna zijn tong tegen mijn lippen te voelen strijken. Als antwoord erop deed ik mijn mond ook open en liet ik zijn tong kennis maken met de mijne. De kus werd er in ieder geval vuriger, intenser van. Ik voelde de spanning hoger worden, bijna voelbaar. Zijn handen gleden weer over mijn lichaam heen, en in de aanraking ervan liet me weten hoe gespannen hij werd. Een klein grijnsje verscheen op mijn gezicht, zijn lange wachten werd beloond met wat geplaag van mijn kant. Met mijn voet gleed ik langzaam langs zijn onderbeen, terwijl ik mijn lippen van de zijne afhaalde en er vlak voor liet zweven. Met een onschuldig glimlachje keek ik hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Emptydo sep 12, 2013 9:06 pm

Mijn adem stokte even toen ze haar lippen kort voor de mijne hield en haar voet langs mijn onderbeen wreef. Ik werd stilaan gek, gek van haar. Ze wist me wel goed aan het lijntje te houden, ik raakte er enkel gefrustreerd van. "Goden, je weet wel wat je moet doen he.." Bromde ik. Mijn greep om haar werd strakker, ik duwde mijn lichaam zo dicht tegen het hare als ik maar kon.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Emptydo sep 12, 2013 9:14 pm


Zijn adem stokte, en ik zag in zijn blik dat hij er nog meer zin in had gekregen. "Goden, je weet wel wat je moet doen he.." bromde hij en hij hield me steviger vast dan hij al deed. Hij duwde zijn lichaam nog dichter tegen de mijne en ik grijnsde. ''Ik weet altijd wat ik moet doen.'' glimlachte ik speels en ik blies even zachtjes in zijn nek. Met mijn vingers gleed ik over zijn borst weer en duwde mijn lippen vlinderzacht op zijn kaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Emptydo sep 12, 2013 9:21 pm

"Ik weet altijd wat ik moet doen." Plaagde ze, een speelde glimlach sierde haar gezicht. Ik grinnikte laag. Ze blies zachtjes in mijn nek, haar vingers gleden over mijn borst. Haar lippen duwde ze vlinderzacht op mijn kaak. Ik liet mijn hoofd zakken ter hoogte van haar kin en begon haar zachtjes te kussen in haar hals. Vervolgens gleden mijn handen al onder haar kleding. Het voelde goed dat ik haar eindelijk mocht aanraken, zonder dat ze me kort daarna wegduwde. Zachtjes beet ik in de tere huid van haar nek.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Emptydo sep 12, 2013 9:30 pm


Hij boog zijn hoofd wat meer en begon me toen kusjes te geven in mijn hals. Genietend liet ik hem doen terwijl ik mijn handen op zijn schouders legde. Zijn handen zakten verder mijn rug af, en gleden toen onder mijn slipje. Plots voelde ik zijn tanden in mijn nek, zachtjes bijtend waardoor ik van verruking mijn hoofd in mijn nek legde. Alsof iets anders me overnam duwde ik hem van me af, op het bed, om daarna over hem heen te klimmen. Ik duwde mijn lippen op de zijne en kuste hem vurig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Emptydo sep 12, 2013 9:43 pm

Ik vond de reactie die ze me gaf geweldig. Haar hoofd lag van verrukking in haar nek. Het moment daarna, waarop ze me plots wegduwde, deed me schrikken. Maar blijkbaar niet terecht, want ik belandde op het bed met haar vlak boven mij. Ze duwde haar lippen nog vuriger dan daarvoor op de mijne. Ik werd er alleen maar meer gespannen door. Met een zucht liet ik mijn hoofd in mijn nek vallen, wachtend op wat ze nu met me zou gaan doen. Ik schonk haar een tevreden grijns.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Emptydo sep 12, 2013 9:53 pm


een zucht verliet zijn lippen, waarna ik een tevreden glimlach kreeg. Ik grijnsde naar hem en liet mijn nagels over zijn borst glijden. Ik boog me voorover en duwde mijn lippen vederzacht in zijn nek, om steeds verder af te dalen over zijn borst. Ik keek vanonder mijn wimpers vandaan naar hem en duwde mijn lippen toen weer op de zijne. Na een korte kus haalde ik mijn lippen weer van de zijne af, om er vlak boven te blijven zweven. Elke keer als hij zijn lippen weer op de mijne wou doen trok ik mijn hoofd weg, zodat hij er net niet bij kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Emptydo sep 12, 2013 10:02 pm

Haar nagels trokken lijnen over mijn borstkas. Ik rilde ervan, maar het deed zo'n deugd. Ze kuste me langs een rechte lijn over mijn nek tot ze mijn borst bereikte. Halverwege hief ze haar hoofd weer op, onze lippen ontmoetten elkaar weer. Wat ze er zo leuk aan vond, wist ik niet, maar wederom begon ze het spelletje waarbij ze haar lippen telkens weg trok. Ik duwde haar omver en ging bovenop haar liggen, weliswaar op mijn armen steunend zodat ze nog plaats en lucht genoeg had. "Geen uitstel meer." Bromde ik, waarna ik mijn lippen vanaf haar sleutelbeen midden op haar borst drukte.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





[Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   [Mature Content] We gaan op vakantie...! - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Mature Content] We gaan op vakantie...!
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Mature Content] The day that couldn't be ignored..
» Game over [Aphrodite] [Mature Content]
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.
» [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Grondgebied-
Ga naar: