Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Your voice of promises and whishes

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 5 Emptyma okt 01, 2012 9:56 pm


“Dankjewel. Nu kan je tenminste het stuk zien waar we met de boot steeds onder hebben gevaren.” Hij houdt zijn hoofd schuin als hij naar me kijkt, en ik bijt weer zachtjes op mijn lip, omdat het er eigenlijk best wel schattig uitziet voor zijn doen. “En je kan de rijken vanboven af toch tenminste een beetje inschatten. Die zwarte rookwolk daar, met dat oranje, is natuurlijk Tartarus. Die barre vlakte in het midden is natuurlijk de gemiddelde plek. En dan die groene plaats daar is natuurlijk Elysion.” Ik voel hoe zijn grip rond mijn hand verstevigt als hij beide handen optilt om iets aan te wijzen, en met een glimlach op mijn gezicht volg ik onze handen. “Dat klein gedeelte met die grote boom erachter hoort er echter niet bij. Het is een plek zoals mijn paleis, als je snapt wat ik bedoel..” Hij legt onze handen weer neer en ik kijk naar hem. Hij zwijgt en ik onderzoek zijn gezicht even, waarna ik weer naar de plek met de boom kijk. ''Om heel eerlijk te zijn weet ik niet wat je bedoelt. Maar als het nergens bij hoort, wat doet het dan hier in je rijk? Ik bedoel, het paleis heeft nog een functie..'' vraag ik terwijl ik wat dichter naar hem toe ga.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 5 Emptyma okt 01, 2012 10:09 pm

“Om heel eerlijk te zijn weet ik niet wat je bedoelt. Maar als het nergens bij hoort, wat doet het dan hier in je rijk? Ik bedoel, het paleis heeft nog een functie..” Ik laat haar hand los en bal mijn vuisten, waarbij ik haar fel aankijk als ik mijn hoofd draai. “Het heeft wél een functie!” Schreeuw ik uit, terwijl het voelt alsof mijn hart net doorboord is door tienduizend scherven en ze er allemaal weer uit gehaald moeten worden. “Het is mooi, en het heeft een reden. Het doet er niet toe of iets een functie heeft of niet.” Ik dwing mezelf om mijn handen ontspannen op de reling te laten liggen. “En ik verzoek je alsjeblieft om op je woorden te letten,” vervolg ik, terwijl mijn stem daalt tot een stil gefluister. “je hebt me namelijk al gekwetst.” Ik kijk op van de balustrade, mijn ogen groot en lichtelijk bedeesd. Bang om wat ze gaat zeggen, of wat ze zou gaan doen..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 5 Emptyma okt 01, 2012 10:24 pm


Hij laat mijn hand plotseling los, balt zijn vuisten en met een felle blik kijkt hij me aan. “Het heeft wél een functie!” schreeuwt hij en geschrokken leg ik mijn hand op mijn borst, terwijl ik met grote ogen een stapje achter uit zette. “Het is mooi, en het heeft een reden. Het doet er niet toe of iets een functie heeft of niet.” zegt hij en met een geforceerde indruk legt hij zijn hand weer enig zins ontspannen op de reling. “En ik verzoek je alsjeblieft om op je woorden te letten,” vervolgt hij, terwijl zijn stem daalt tot een stil gefluister. “je hebt me namelijk al gekwetst.” Met grote, angstige ogen kijkt hij me aan, en mijn blik verzacht. ''Hades..'' zeg ik zachtjes n ik ga weer vlak bij hem staan. ''Het spijt me, dat wist ik niet. Toen je er over vertelde klonk het niet alsof je er zo veel om gaf.'' zeg ik met een liefdevolle klank in mijn stem terwijl ik wat haar uit zijn gezicht haal. ''Het was niet mijn bedoeling om je te kwetsen.. Ik wist het niet.. Wil je er over vertellen?'' Met een zorgzame blik in mijn ogen kijk ik hem aan terwijl ik hem over zijn bovenarm streel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 5 Emptydi okt 02, 2012 5:57 pm

“Hades,” ze schuifelt naar me toe en legt haar hand op mijn bovenarm. “Het spijt me, dat wist ik niet. Toen je er over vertelde klonk het niet alsof je er zo veel om gaf.” Ik sla mijn ogen neer als ze een paar plukken haar uit mijn gezicht haalt en antwoord stil en kort. “Het betekent alles voor me.” Ik voel hoe ze zorgzaam over mijn bovenarm streelt, bijna troostend.. “Het was niet mijn bedoeling om je te kwetsen.. Ik wist het niet.. Wil je er over vertellen?” Ik aarzel even. “Ik weet niet.. Ik..” Zeg ik mompelend terwijl ik haar ogen vermijd. “Het ligt nogal gevoelig.. maar..” Ik schuifel iets dichter naar de rand van het balkon toe, met een onophoudelijk misselijk gevoel in mijn maag. “.. je zal het toch wel ooit moeten weten, denk ik. Kan ik je ermee vertrouwen? Zo weinig mogelijk mensen mogen het weten, het was sowieso altijd al bescheiden..”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 5 Emptydi okt 02, 2012 9:27 pm


“Het betekent alles voor me.” antwoordt hij stilletjes en ik ga rustig verder met over zijn arm strelen. Ik zie hem aarzelen en wacht met een lieve glimlach af. “Ik weet niet.. Ik..” zegt hij mompelend terwijl hij de oogcontact met mij vermijdt. “Het ligt nogal gevoelig.. maar..” Hij schuifelt voorzichtig dichter naar de rand van het balkon toe, en ik loop met hem mee terwijl ik over zijn arm blijf wrijven. “.. je zal het toch wel ooit moeten weten, denk ik. Kan ik je ermee vertrouwen? Zo weinig mogelijk mensen mogen het weten, het was sowieso altijd al bescheiden..” Ik glimlach bemoedigend naar hem en geef hem een zacht kneepje in zijn arm. ''Natuurlijk kan je me vertrouwen Hades, ik zal het aan niemand vertellen.'' Ik glimlachte naar hem en zei er maar niet bij dat hier toch niemand was aan wie ik het zou kunnen vertellen. ''Ik wil er dolgraag over horen als het zoveel voor je betekent, maar alleen als jij er klaar voor bent.'' Ik glimlach lief naar hem en wacht af of hij het gaat vertellen of neit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 5 Emptydi okt 02, 2012 9:49 pm

“Natuurlijk kan je me vertrouwen Hades, ik zal het aan niemand vertellen. Ik wil er dolgraag over horen als het zoveel voor je betekent, maar alleen als jij er klaar voor bent.” Ik voel hoe ze in mijn arm knijpt, mijn blik glijdt er even snel over met een frons. “Ik vrees dat ik er nooit klaar voor zal zijn.” Antwoord ik scherp. Ik hef mijn hand op om de hare rustig van mijn arm af te duwen. Daarna loop ik een eindje bij haar vandaan, mijn hand verlaat de reling niet bij het zien van de hoogte waarop we ons bevonden. Ik was niet bang, zeker niet nu ik zo zonder problemen even over de reling heen keek, maar ik voelde me wel duizelig.. En dat kwam onmiskenbaar door de tranen die langs mijn neus naar beneden liepen, regelrecht naar beneden de diepte in. “Ik.. uh..” Ze snapte het wel, ze had het de vorige keer toch ook gezien? Het verschil is dat ik deze keer niet meer mijn best doen om het te verbergen. “Haar naam was Leuce,” mijn stem trilt bij de het noemen van de naam die ik al eeuwen niet meer uitgesproken heb, al is zij degene die elke dag meerdere keren in mijn gedachten voorkomt. “Ze..” Hulpeloos probeer ik de brok in mijn keel weg te slikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 5 Emptywo okt 03, 2012 10:53 am


“Ik vrees dat ik er nooit klaar voor zal zijn.” antwoordt hij scherp en hij veegt mijn hand van zijn arm af. Ik volg het met mijn ogen als hij langs de reling loopt en ik blijf geduldig staan. Als ik zie dat er tranen langs zijn gezicht naar beneden druppelen bijt ik zachtjes op mijn lip maar blijf nog steeds op mijn plek staan. “Ik.. uh..” mompelt hij en ik knik zachtjes. Het was overduidelijk dat hij het moeilijk vond om er over te praten, en ik werd met de seconde steeds nieuwschieriger. “Haar naam was Leuce,” zegt hij met trillende stem, en ergens steekt het een klein beetje dat hij zo emotioneel wordt over een andere vrouw. Het is misschien wel zo dat ik niet de eerste vrouw voor hem ben waar hij zo om geeft, maar eigenlijk moet ik niks hebben van die andere vrouwen, niet nu ik net aan hem begin te wennen. Ik knik weer, en probeer die lieftallige glimlach op mijn gezicht te houden. “Ze..” mompelt hij weer, maar veel verder komt. Ik zie hoe hij slikt, helemaal van zijn stuk af. Ik loop naar hem toe en veeg de tranen van zijn wangen af. ''Rustig maar Hades.. Neem je tijd. Ik wacht wel. Wat is er met haar gebeurd?'' vraag ik zachtjes terwijl ik hem teder aan kijk. Ik blijf rustig naast hem staan, maar raak hem niet meer aan. Ik kijk naar de boom en voel weer een klein steekje op komen. Is het.. Jaloezie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 5 Emptywo okt 03, 2012 7:49 pm

“Rustig maar Hades..” Probeert ze me te sussen. Ik wil haar antwoorden, maar ik vind de juiste woorden niet. “Neem je tijd. Ik wacht wel. Wat is er met haar gebeurd?” Ik voel hoe haar duimen de tranen van mijn wangen strijken. Haar blik rust teder op mijn gezicht, maar ik hou mijn ogen stevig neergeslagen. Misschien omdat de angst mij naar de keel grijpt, misschien omdat ik voor het eerst de ijzige kilte waarneem. Ze laat haar handen terug zakken, wachtend op mijn antwoord die niet komt. Mijn onderlip begint te trillen, mijn adem stokt en mijn woorden blijven haperen in mijn keel als ik mijn mond open doe om iets te zeggen. Verwoed schud ik mijn hoofd, terwijl ik mijn gezicht in mijn handen begraaf. Na een tijdje kijk ik weer op met een egale blik op mijn gezicht. “Wat eet je graag?” Ik zorg dat ik niet in haar ogen hoef te kijken. “Ik vertel het je dan wel, vanavond.” Met een beetje geluk zou dat niet moeten...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 5 Emptyzo okt 14, 2012 8:58 pm


De hele tijd keek hij me niet aan, en hield hij zijn ogen stevig dicht geknepen. Ik zag hoe zijn onderlip op een gegeven moment begon te trillen en hij zijn mond opent om iets te zeggen, maar er geen geluid uit komt. Hij schud zijn hoofd en begraaft zijn gezicht in zijn handen, waarna ik langzaam over zijn rug wrijf. Op een gegeven moment kijkt hij weer op en kijkt me met een normaal gezicht aan. “Wat eet je graag?” vraagt hij, zonder me aan te kijken. “Ik vertel het je dan wel, vanavond.” Ik zucht en kijk over de reling, naar de boom. ''Ik hou van simpel eten. En biefstuk.'' zeg ik zachtjes waarna ik me omdraai en naar de balkon deuren toe loop. ''Zeg hades, was je nog van plan om me ooit aan te gaan kijken?''' vraag ik over mijn schouder terwijl ik in de deur opening blijf staan, met mijn rug naar hem toe
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 5 Emptyzo okt 14, 2012 9:22 pm

“Ik hou van simpel eten. En biefstuk.” Zegt ze en loopt terug naar de balkondeuren. “Zeg Hades, was je nog van plan om me ooit aan te gaan kijken?” Mijn handen klemmen zich rond de balustrade. “Cerberus zal dat wel fijn vinden, denk ik.” Er verschijnt een grijns terwijl ik me inbeeld hoe hij het biefstuk van haar bord afgrist. “Helaas voor jou ben ik nogal fan van hoogstaande culinaire gerechten.” Ik draai me om en loop haar toe. Mijn ogen haken zich terug in de hare terwijl ik mijn arm om haar middel leg. “Misschien kunnen we daarover wel discussiëren vanavond, terwijl ik je diep in de ogen kijk met een heerlijk glaasje wijn in mijn handen.” Ik geef haar een klein klopje op haar achterwerk terwijl een stoutmoedige glimlach mijn lippen siert. “Ga je maar opmaken, ik krijg net doorgegeven dat het paleis zo goed als tip top in orde is nu.” Ik laat haar los en loop terug het balkon op om een beetje van het uitzicht te genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Your voice of promises and whishes - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Your voice of promises and whishes
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: