Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Your voice of promises and whishes

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Emptyma aug 27, 2012 11:00 pm

"Als ik verdrietig ben of me naar voel heb ik geen honger, dus ik heb er niet echt last van gehad afgelopen avonden. Maar ik zal het zeggen." knikt ze en eet verder haar ontbijtkoek op. Ik kijk haar even aan en zucht dan even, terwijl ik me afvraag wat ik vandaag eigenlijk allemaal kan doen met haar. Ik zucht, omdat ik het eigenlijk niet echt weet en kijk dan even op terwijl ik mijn mond even scheef trek, me afvragend of ik dit eigenlijk wel zou moeten doen. "Persephone," Ik eet het laatste stukje van mijn ontbijtkoek op. "Wat..." Ik kijk op. "wat wil jij gaan doen vandaag? Je mag kiezen." Ik forceer een kleine glimlach en wacht op haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Emptyma aug 27, 2012 11:30 pm


Ik zie vanuit mijn ooghoeken dat hij even naar me kijkt en hoor me zuchten. Ongestoord ga ik verder met eten en pak nog wat willekeurige dingetjes uit de schaaltjes waar ik wel uit mag eten. Hij kijkt weer op en trekt een scheef gezicht, terwijl ik van onder mijn wimpers terug aan kijk. "Persephone," Hij eet het laatste stukje van zijn ontbijtkoek op en ik stop weer wat in mijn mond en kauw er langzaam op. "Wat..." Hij kijkt op en ik kijk nog steeds van onder mijn wimpers naar hem. "wat wil jij gaan doen vandaag? Je mag kiezen." Ik kijk naar hem op en zie dat hij geforceerd een glimlach op zijn gezicht heeft. Ik zet mijn ellebogen op tafel en steun met mijn kin op mijn handen. Ik kijk hem even aan en haal dan mijn schouders op. ''Ik zou het niet weten. Ik bedoel, ik mag niet in een vierde van het kasteel komen, en ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik ook niet bij de doden mag komen, dus Elysion ook niet kan zien. Ik zou verder ook niet weten wat hier in het kasteel te doen valt, aangezien je natuurlijk ook nog alle andere dingen hebt waar ik niet mag of kan komen.'' rustig kijk ik hem aan en trek een wenkbrauw op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Emptyma aug 27, 2012 11:37 pm

"Ik zou het niet weten. Ik bedoel, ik mag niet in een vierde van het kasteel komen, en ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik ook niet bij de doden mag komen, dus Elysion ook niet kan zien. Ik zou verder ook niet wetenw at hier in het kasteel te doen valt, aangezien je natuurlijk ook nog alle andere dingen hebt waar ik niet mag of kan komen." Ze trekt een wenkbrauw op. Ik zucht. "We zitten op de 8e verdieping boven de grond, dat is verdieping nummer 12.." Zeg ik kort. "Ik.. kan je nog een verdieping hoger nemen en je het uitzicht tonen vanuit de ramen, of vanop het balkon hier..." Ik wacht even. "Of je kan zelf een deur binnen wandelen die je interessant lijkt, en dan zien we wel wat er in die kamer te doen valt en dan doen we dat? Of dan doe je dat." Mompel ik en roer een beetje met mijn tweede ontbijtkoek in mijn koffie.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Emptyma aug 27, 2012 11:44 pm


Hij zucht en beschaamd sla ik mijn ogen neer. "We zitten op de 8e verdieping boven de grond, dat is verdieping nummer 12.." Zegt hij kort. "Ik.. kan je nog een verdieping hoger nemen en je het uitzicht tonen vanuit de ramen, of vanop het balkon hier..." Hij wacht even voor hij weer verder gaat en ik kijk een beetje naar mijn bord. "Of je kan zelf een deur binnen wandelen die je interessant lijkt, en dan zien we wel wat er in die kamer te doen valt en dan doen we dat? Of dan doe je dat." mompelt hij en hij begint met een tweede ontbijtkoek in zijn koffie te roeren. Ik zucht en kijk hem weer aan. ''Sorry.. Ik raak een beetje uit mijn normale patronen van thuis. Regelmatig eten, buiten zijn, veel slapen en dat soort dingen doe ik niet meer, dus ik raak een beetje chagerijnig af en toe.'' mompel ik schuldig en ik kijk even naar de deur. ''Ik zou het uitzicht wel graag willen zien, en daarna zien we wel weer wat we gaan doen, toch? One step at a time.'' glimlach ik en ik pak nog een stukje fruit en stop het in mijn mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 12:12 pm

"Sorry.. Ik raak een beetje uit mijn normale patronen van thuis. Regelmatig eten, buiten zijn, veel slapen en dat soort dingen doe ik niet meer, dus ik raak een beetje chagerijnig af en toe0" Mompelt ze. "Ben je nog moe dan? Want jij bent wel degene die mij al twee keer uit mijn bed getrokken heeft.." Ik grinnik een beetje. Haar blik valt op de deur. "Ik zou het uitzicht wel graag willen zien, en daarna zien we wel weer wat we gaan doen, toch? One step at a time." Glimlacht ze. Ik knik en sta op nadat ik een hap van mijn ontbijtkoek genomen heb. Ik loop naar de gordijnen en open ze een klein stukje. "Het hangt er wel vanaf of er mist is."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 12:16 pm


"Ben je nog moe dan? Want jij bent wel degene die mij al twee keer uit mijn bed getrokken heeft.." vraagt hij en hij grinnikt een beetje. Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd glimlachend. ''Nee, ik ben niet meer moe. En ja ik heb je uit je bed getrokken omdat ik vond dat je al genoeg geslapen had.'' grijns ik. Hij neemt een hap van zijn ontbijtkoek en staat op. Rustig loopt hij naar de gordijnen en hij doet er eentje een klein stukje open. "Het hangt er wel vanaf of er mist is." zegt hij en ik kijk hem rustig aan. ''en, is er mist?'' grinnik ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 12:31 pm

"Nee, ik ben niet meer moe. En ja ik heb je uit je bed getrokken omdat ik vond dat je al genoeg geslapen had." Grijnsde ze.
"En is er mist?" Vraagt ze dan. Ik trek de gordijnen open en ga op mijn tippen staan, maar ik kan het niet echt zien. Ik draai het slot van de deuren open en loop voorzichtig het lange balkon op, maar het is nog steeds nat van de regen. "Niet zo veel, maar het is nog steeds niet zo ideaal." Zeg ik vanaf de plek waar ik sta en loop terug naar binnen. Ik laat de balkondeuren open staan voor wat frisse lucht en ga terug op het bed liggen bij het tafeltje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 5:13 pm


Hij trekt de gordijnen open en gaat op zijn tenen staan om goed naar buiten te kunnen kijken. Blijkbaar kon hij het niet goed zien, want hij deed de deuren open en liep het balkon op. Rustig nam ik een hap van een cracker en wachtte tot hij weer binnen kwam. "Niet zo veel, maar het is nog steeds niet zo ideaal." zegt hij terwijl hij nog buiten staat, en komt weer naar binnen gelopen. Hij laat de deuren open staan en ik knik langzaam. Hij komt terug op het bed en gaat weer zitten, al is het eigenlijk meer liggen. ''Weet je wat ik me net bedenk, al mijn kleren liggen in de kamer beneden, die zijn nu natuurlijk ook helemaal nat. Dan heb ik dus geen kleren, op deze nachtjapon na?'' vraag ik terwijl ik nog aan het nadenken ben over het feit. Rustig eet ik mijn cracker op en kijk hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 7:55 pm

"Weet je wat ik me net bedenk, al mijn kleren liggen in de kamer beneden, die zijn nu natuurlijk ook helemaal nat." Zegt ze "Dan heb ik dus geen kleren, op deze nachtjapon na?" Ik blijf naar een plateau kijken met een grote grijns op mijn gezicht. "Wie zegt dat je kleren nodig hebt?" Er komt een klein gegrinnik uit mijn keel. Ik schud mijn hoofd. "Nee nee, je kan die kleren wel aanhouden. Je gaat er niet dood van denk ik."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 8:05 pm


Hij blijft naar een plateau kijken en ik zie een grote grijns op zijn gezicht verschijnen. "Wie zegt dat je kleren nodig hebt?" Er komt een klein gegrinnik uit zijn keel waarna hij zijn hoofd schud. "Nee nee, je kan die kleren wel aanhouden. Je gaat er niet dood van denk ik." Ik geef hem een zachte trap onder het tafel. ''Hades!'' grinnik ik en ik schud mijn hoofd ook. ''Je hebt geluk dat ik je bed niet smerig wil maken, anders had ik nu iets van het eten naar je hoofd gegooid.'' Ik lach nog eventjes en trek mijn gezicht dan weer in de plooi. ''Ik hoop maar dat dit warm genoeg is.'' glimlach ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 8:18 pm

Ze geeft me een trap onder het tafeltje. "Hades!" Ik kijk op en zie dat ze grinnikt. "Je hebt het geluk dat ik je bed niet smerig wil maken, anders had ik nu iets van het eten naar je hoofd gegooid." Ze lacht nog eens. "Ik hoop maar dat dit warm genoeg is." Ik kijk even naar haar nachtjapon en haal mijn schouders op. "Alles is warmer dan dat water van gisteren." Ik kijk haar nog eens beschuldigend aan en leun dan naar achteren tegen de warme kussens. "Hmm," Ik schenk mezelf nog even een kopje koffie uit en drink het op mijn gemakje stilaan op. "vertel eens.. Wat zou je normaal gedaan hebben thuis?" Ik kijk haar geïnteresseerd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 8:38 pm


Hij kijkt naar mijn nachtjapon en haalt dan zijn schouders op. "Alles is warmer dan dat water van gisteren." zegt hij en hij kijkt me beschuldigend aan terwijl hij weer terug in de kussens gaat liggen. Ik knipper even met mijn ogen en negeer de beschuldigende ogen terwijl ik nog een ontbijtkoek pak. "Hmm," Hij schenkt zichzelf nog een kopje koffie in en drinkt het rustig op. "vertel eens.. Wat zou je normaal gedaan hebben thuis?" Geintresseerd kijkt hij me aan en ik glimlach even. Denkend eet ik mijn ontbijtkoek verder op. ''Ik zou mijn moeder waarschijnlijk helpen met iets wat in huis zou moeten gebeuren, samen ontbijten en daarna zou ik wat tijd voor mezelf hebben voordat ze me meesleept naar de Olympus omdat ze een vergadering of iets dergelijks heeft en me niet alleen thuis wil laten. Nu weet ik ook waarom ze me niet alleen wou laten, al die tijd kwam ze met de smoes aan dat ze het ongezellig voor mij vond. Niet dat het zo gezellig was in de Olympus, ik was meestal alsnog alleen, maar dan onder toeziend oog van alle goden.'' Ik zucht en pak een glas en schenk wat melk in voor mezelf. Ik neem een paar slokken en kijk dan Hades weer aan. ''en dat duurt meestal tot an het avond eten, als ik geluk heb gaan we thuis eten, en anders in de Olympus en dan zitten we daar bijna de hele dag.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 9:17 pm

"Ik zou mijn moeder waarschijnlijk helpen met iets wat in huis zou moeten gebeuren, samen ontbijten en daarna zou ik wat tijd voor mezelf hebben voordat ze me meesleept naar de Olympus omdat ze een vergadering of iets dergelijks heeft en me niet alleen thuis wil laten. Nu weet ik ook waarom ze me niet alleen wou laten, al die tijd kwam ze met de smoes aan dat ze het ongezellig voor mij vond. Niet dat het zo gezellig was in de Olympus, ik was meestal alsnog alleen, maar dan onder toeziend oog van alle goden." Ze zucht even en schenkt wat melk in voor zichzelf. "En dat duurt meestal tot aan het avond eten, als ik geluk heb gaan we thuis eten, en anders in de Olympus en dan zitten we daar bijna de hele dag." Ik friemel wat aan mijn toga en kijk op, dan zie ik dat ze een melksnor heeft. Ik grinnik en gebaar er wrijf over de plek tussen mijn neus en lippen. "Uhm, je hebt een.." Ik lach even en veronderstel dat ze het wel wegwrijven zal, dus ik kijk weer neer. "Langs de ene kant geloof ik niet dat Demeter je om die reden mee zou nemen naar Olympus, langs de andere kant wel. Als ze al iets vermoedde dan kan ze evengoed nu al weten dat ik je hier heb. Dat is onmogelijk," Zeg ik "want ik heb haar al in tijden niet meer gesproken. Ik zet amper een voet op Olympus, dat weet je zelf wel." Antwoord ik haar. "De enige keer dat jij en ik samen eens aanwezig waren op een vergadering, was waarschijnlijk mijn laatste keer of het was een noodgeval."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 9:26 pm


Hij friemelt wat aan zijn toga en begint dan te grinniken als hij me aan kijkt. "Uhm, je hebt een.." Hij maakt een gebaar en ik veeg snel de melksnor weg met een klein blosje op mijn wangen. "Langs de ene kant geloof ik niet dat Demeter je om die reden mee zou nemen naar Olympus, langs de andere kant wel. Als ze al iets vermoedde dan kan ze evengoed nu al weten dat ik je hier heb. Dat is onmogelijk, want ik heb haar al in tijden niet meer gesproken. Ik zet amper een voet op Olympus, dat weet je zelf wel." Antwoordt hij me. "De enige keer dat jij en ik samen eens aanwezig waren op een vergadering, was waarschijnlijk mijn laatste keer of het was een noodgeval." Ik knik langzaam en haal dan mijn schouders op. ''Daar heb je wel een punt, ik kon je me helemaal niet herinneren toen ik je ontmoette in het veld. Maar als ze me meenam omdat ze het anders ongezellig voor me vind, dan had ze me niet in een hele grote lege zaal achter gelaten heb ik zo'n vaag vermoeden.'' Ik zucht en herinner me het telefoontje van gister. ''Ze is waarschijnlijk ziek van zorgen ondertussen.. Ik kan niet geloven dat ik zomaar heb opgehangen.. Ik denk dat je paleis nog veel te verduren gaat hebben..'' mompel ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 9:45 pm

"Daar heb je wel een punt," zegt ze schouderophalend "ik kon je me helemaal niet herinneren toen ik je ontmoette in het veld. Maar als ze me meenam omdat ze het anders ongezellig voor me vind, dan had ze me niet in een hele grote lege zaal achter gelaten heb ik zo'n vaag vermoeden." Ze zucht. "Ze is waarschijnlijk ziek van zorgen ondertussen.. Ik kan niet geloven dat ik zomaar heb opgehangen. Ik denk dat je plaeis nog veel te verduren gaat hebben." Mompelt ze. Ik knik en maak even een ongelovend geluidje. "Pffffrt," proest ik te overdreven. "Ik ken Demeter. Volgens mij zit ze nu al lang vrolijk te wezen tussen de bloemetjes en denkt ze niet aan hoeveel.. verdriet.. ik haar aan doe." Ik krijg een brok in mijn keel en kijk weer weg, daarna kijk ik haar terug aan en mijn overdreven glimlach is verdwenen. "Oke, ik ken haar goed genoeg om te weten dat ze inderdaad niet meer te troosten zal zijn. Maar bekijk het aan de goede kant," zeg ik en sta op. "Ik heb eindelijk water voor die dode huisdier goudvissen." Ik lach een beetje en loop mijn kast in. "Even zien," zeg ik meer tegen mezelf gericht. "Ik trek even iets anders aan, als je het niet erg vind. Ik durf te wedden dat het die toga was die ervoor zorgde dat de bediendes raar keken."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 9:58 pm


Hij knikt en maakt een ongelovend geluidje. ''Pfft,'' proest hij het uit en ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan. "Ik ken Demeter. Volgens mij zit ze nu al lang vrolijk te wezen tussen de bloemetjes en denkt ze niet aan hoeveel.. verdriet.. ik haar aan doe." Hij kijkt weg van me en is even stil waarna hij me terug aan kijkt en zijn overdreven glimlach verdwenen is. "Oke, ik ken haar goed genoeg om te weten dat ze inderdaad niet meer te troosten zal zijn. Maar bekijk het aan de goede kant," zegt hij en staat op. "Ik heb eindelijk water voor die dode huisdier goudvissen." Hij lacht een beetje en loopt zijn kast in. "Even zien," zegt hij tegen zichzelf en ik kijk hem met een brok ik in mijn keel aan. "Ik trek even iets anders aan, als je het niet erg vind. Ik durf te wedden dat het die toga was die ervoor zorgde dat de bediendes raar keken." Ik knik en slik de brok weg. ''Nee, het is okee.. Ga je maar omkleden. Ik ben hier..'' mompel ik terwijl ik hem weg wuif. Ik denk na over zijn woorden en de brok in mijn keel word alleen maar groter, en ik begin me ook niet lekker te voelen. Ik zucht en ga achterover liggen terwijl ik verdrietig naar het plafond staar en wacht tot Hades weer terug kijkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 10:24 pm

"Nee, het is okee.. Ga je maar omkleden. Ik ben hier.." Hoor ik haar mompelend zeggen en besteed er niet echt aandacht aan. Ik zoek wat goede kledij uit, en neem er uitgebreid de tijd voor. Ik merk dat ze nogal stil is, en loop naar de kastdeur toe. Ze ligt op bed naar het plafond te staren. Ik loop er naar toe en ga tegen de deurpost die terug naar de eigenlijke kamer leidt leunen. "Als je niet wil dat ik me omkleed mag je het zeggen hoor." Smalend doorbreek ik de stilte. Dan zie ik haar betrokken gezicht. Ik zucht en loop naar de vrije kant van het bed, om naast haar neer te ploffen. "Oke oke, wat wil je dat ik doe. Als je belt zal je heimwee alleen maar groter worden." Ik kijk haar aan en zoek alvast de telefoon in de nachtkast lade, en draai mij dan om. "Ik dacht dat het telefoon werpen een vage dagdroom was," mompel ik terwijl ik een beetje diepnadenkend in de verte staar. "Blijkbaar niet." Op dat moment komen de bediendes binnen om het ontbijt op te ruimen, en ik vraag of ze even een telefoon willen brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 10:36 pm


"Als je niet wil dat ik me omkleed mag je het zeggen hoor." zegt hij smalend en ik kijk hem even kort aan. Hij staat daar maar een beetje tegen de deurpost van zijn kast en ik kijk weer naar het plafond. Hij zucht en loopt naar het bed toe, waarna hij naast me neer ploft. "Oke oke, wat wil je dat ik doe. Als je belt zal je heimwee alleen maar groter worden." zegt hij en rommelt in het laatje van zijn nachtkastje. "Ik dacht dat het telefoon werpen een vage dagdroom was," mompelt hij en staart denkend voor zich uit ''Blijkbaar niet.'' Er komt een bediende binnen en ze ruimt de spullen van het ontbijt op. Ik zucht en kijk naar Hades. ''Nee. Je hebt de telefoon echt naar buiten gegooit gister nadat ik weigerde weg te gaan hier.. Nog steeds blij met mijn beslissing?'' antwoord ik hem toonloos. Ik zucht weer en trek een gezicht. ''En ik heb geen heimwee, ik voel me alleen maar schuldig dat ik mijn moeder zoveel zorgen bezorg.. Zij wordt ziek van de zorgen om mij, en het is mijn schuld. Ik heb gewoon zomaar opgehangen.'' Ik leg mijn handen over mijn gezicht en draai me op mijn zij. ''Ik voel me niet zo lekker..'' mompel ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 10:48 pm

Ze kijkt me aan. "Nee. Je hebt de telefoon echt naar buiten gegooit gister nadat ik weigerde weg te gaan hier.. Nog steeds blij met mijn beslissing? En ik heb geen heimwee, ik voel me alleen maar schuldig dat ik mijn moeder zoveel zorgen bezorg.. Zij wordt ziek van de zorgen om mij, en het is mijn schuld. Ik heb zomaar opgehangen. Ik voel me niet zo lekker." Ik glimlach breed, en ergens lijkt het wel alsof het een vals glimlachje is. Ik kijk haar recht in de ogen aan als ik haar eerlijk antwoord: "Ik had het al de hele tijd over weggaan uit mijn kamer, liefje." Het maakte me niet uit of daar nu een bediende stond of niet. "Je bent helemaal niet mijn speelgoedpopje, maar ik vertrouw er wel op dat je mijn bevelen uitvoert." Ik neem de telefoon over van de bediende en steek hem in het stopcontact als ik zie dat het eentje aan een draad was. De bediende loopt de deur uit. "Maar goed, ik zal zorgen dat je je wat beter voelt. Laten we je moeder uit haar lijden verlossen." Ik kijk haar met een grote grijns aan. Ik ging bellen, ik ging het zowiezo doen..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 10:52 pm


Hij begint breed te glimlachen, en ergens vertrouw ik het niet. "Ik had het al de hele tijd over weggaan uit mijn kamer, liefje. Je bent helemaal niet mijn speelgoedpopje, maar ik vertrouw er wel op dat je mijn bevelen uitvoert." Hij neemt de telefoon over van de bediende en steekt hem in het stopcontact als hij merkt dat er een draad aan vast zit. De bediende loopt de deur uit en ik volg haar met mijn ogen. "Maar goed, ik zal zorgen dat je je wat beter voelt. Laten we je moeder uit haar lijden verlossen." Hij kijkt me met een grote grijns aan en ik kom overeind. ''Hades, wat bedoel je met je bevelen uit voeren?'' vraag ik achterdochtig. ''En wat ga je doen? Je gaat me moeder bellen om te vertellen dat ik hier zit?'' vraag ik ongelovig
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 11:43 pm

"Hades, wat bedoel je met je bevelen uit voeren?" Vraagt ze achterdochtig. "En wat ga je doen? Je gaat me moeder bellen om te vertellen dat ik hier zit?" Ik grijns terwijl ik het nummer in typ. "Niet rechtstreeks vertellen, maar daar komt het wel op neer ja." Grijns ik en leg de telefoon aan mijn oor. Hij gaat over en ik wacht tot er opgenomen wordt.
"J..ja.. Met Demeter?" Hoor ik haar snikken, en ik schraap mijn keel even.
"Demiii" Grinnik ik vriendelijk, en ik hoor hoe haar adem even stokt.
"Hades!" Haar stem wordt nijdig, en ze trekt haar neus even op omdat die waarschijnlijk loopt. "Wat moet je." Zegt ze er vlak achter aan.
"Niets. Ik wil je alleen vragen of je in naam van alle goden alsjeblieft wil stoppen met huilen! Mijn paleis sta-" Ik word onderbroken door een hele doos gejammer en gepraat van mijn zus aan de andere kant van de telefoon. "-at blank." vervolg ik mompelend en ga op mijn buik liggen terwijl ik verveeld de telefoon draad rond mijn vinger draai. Ik onderbreek haar weer. "Luister ik heb geen tijd om je praatjes aan te horen, zusje, ik heb het veel te druk met Ko- Ik bedoel Persephone." Ze stopt met huilen en is plots allerter, zo te horen.
"P..Persephone?" Ik hoor dat ze even zwijgt om waarschijnlijk na te denken. "Hades je ging iets anders zeggen ik heb gehoord dat je je vergiste, wat was dat, wie is die Persephone!" Ratelt ze aan een stuk door.
"Heb je niet goed opgelet toen je gisteren aan de telefoon was met je dochter, Demeter? Hoorde je niet goed hoe ze zich bijna versprak.." Ik begin hier meer en meer plezier in te krijgen. "Wees gerust, ze is veilig hoor.." Ik grijns. "Oh, ik sta trouwens bij je in het krijt." Ik lach even op een lage, zachte toon en haak dan de telefoon terug in de houder voor ze iets terug kan antwoorden, en beëindig daarbij ook het gesprek.
"Zo, gefixt." Ik kijk Persephone aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 11:53 pm


"Niet rechtstreeks vertellen, maar daar komt het wel op neer ja." grijnst hij en hij houdt de telefoon aan zijn oor.
"J..ja.. Met Demeter?"
"Demiii" Grinnikt hij vriendelijk.
"Hades! Wat moet je."
"Niets. Ik wil je alleen vragen of je in naam van alle goden alsjeblieft wil stoppen met huilen! Mijn paleis sta-"
Hij is even stil omdat mijn moeder aan de andere kant weer begint te huilen en te jammeren. "-at blank." vervolgt hij mompelend en hij gaat op zijn buik liggen terwijl hij verveeld de telefoon draad rond mijn vinger draai, als een tienermeisje.
"Luister ik heb geen tijd om je praatjes aan te horen, zusje, ik heb het veel te druk met Ko- Ik bedoel Persephone." Het gehuil aan de andere kant stopt en ik kijk naar Hades.
"P..Persephone?" Het is even stil aan de andere kant en dan begint ze weer te praten. "Hades je ging iets anders zeggen ik heb gehoord dat je je vergiste, wat was dat, wie is die Persephone!"
"Heb je niet goed opgelet toen je gisteren aan de telefoon was met je dochter, Demeter? Hoorde je niet goed hoe ze zich bijna versprak.. Wees gerust, ze is veilig hoor.." Hij grijnst. "Oh, ik sta trouwens bij je in het krijt." Hij lacht op een lage zachte toon, en hangt dan zomaar op.
"Zo, gefixt." zegt hij en hij kijkt mij weer aan. Mijn mond valt open en ik kijk hem zwijgend aan. ''En jij denkt, dat je hierdoor minder in de problemen raakt? Al stopt ze met huilen.. Nu gaat ze waarschijnlijk mijn vader er bij betrekken, en k heb zo'n vaag vermoeden dat die dit keer niet geirriteerd, maar razend zal zijn.'' zeg ik terwijl ik hem ongelovig aan kijk. ''Maar goed, ze weet nu waar ik ben..'' zucht ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Emptywo aug 29, 2012 12:05 am

"En jij denkt, dat je hierdoor minder in de problemen raakt? Al stopt ze met huilen.. Nu gaat ze waarschijnlijk mijn vader er bij betrekken, en ik heb zo'n vaag vermoeden dat die dit keer niet geïrriteerd maar razend zal zijn." Ze kijkt me ongelovig aan. "Maar goed, ze weet nu waar ik ben.." Ik laat een korte zucht van tussen mijn lippen ontsnappen, ergens klinkt het wel een beetje opgelucht zelfs. Ik had verwacht dat ze veel bozer ging zijn, blijkbaar had ik best wel geluk. "Nu weet ze ook dat je veilig bent, geloof me erger dan hier is onmogelijk vind je het zelf niet?" Ik grijns. "En ik wist zowiezo al dat ze ontroostbaar zou blijven, het kan erger of beter maar nu weet ze het. En ze weet dat ze je niet terugkrijgt zonder Zeus' hulp." Ik kijk haar aan. "Ik heb alles al perfect gepland, er zal geen mogelijkheid zijn dat ze me verrassen kunnen." Ik grijns en sta weer op. "Jij blijft hier." Ik loop de kast in en sla de deuren achter me toe zodat ik mij kan omkleden.

Out of character: *Hinthint naar de telefoon* Ze weet vast wel d'r moeders nummer. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Emptywo aug 29, 2012 9:30 am


Hij zuchtte en het klonk aardig opgelucht. Blijkbaar had hij dus een uitval van mij gekregen. "Nu weet ze ook dat je veilig bent, geloof me erger dan hier is onmogelijk vind je het zelf niet? En ik wist zowiezo al dat ze ontroostbaar zou blijven, het kan erger of beter maar nu weet ze het. En ze weet dat ze je niet terugkrijgt zonder Zeus' hulp." Hij kijkt me aan en droog kijk ik terug. "Ik heb alles al perfect gepland, er zal geen mogelijkheid zijn dat ze me verrassen kunnen." Weer heeft hij een grijns op zijn gezicht en staat weer op. "Jij blijft hier." Hij loopt naar de kast en slaat de deuren achter zich dicht. Twijfelend bijt ik op mijn lip en pak dan snel de telefoon. Als hij hier achter komt zit ik ontzettend in de problemen.. Maar ik moet haar stem gewoon nog even horen. Vlug typ ik het nummer in en ongeduldig wacht ik tot er opgenomen wordt. ''Met Demeter..'' hoor ik mijn moeder aan de andere kant treurig zeggen. ''Mam.. Met mij. Kore, Persephone. Hoe je me maar ook wil noemen..'' zeg ik zachtjes. ''Kore lieverd! Gaat alles goed met je? Is het waar? Zit je bij Hades? Hoe komt het allemaal? Liefje ik hou van je mama komt je halen..'' ratelt ze in een stuk door en ik merk dat ze haar best moet doen om niet te gaan huilen. ''alles gaat goed met me Mam, Hades zorgt goed voor me.. En ja, ik zit echt bij Hades. Weet je nog die prachtige dag, dat ik even naar buiten ging en nooit meer terug gekomen was? Hades had me gevonden en na een hele achtervolging had ik mijn enkel verzwikt en kon hij me als een lappenpopje meenemen. Ik ben nog thuis geweest..'' zeg ik fluisterend, zodat Hades me niet kan horen. ''ik mis je..'' Ik hoor aan de andere kant een neus die wordt gesnoten en ik grinnik zachtjes. ''Liefje, we komen je zo snel als het kan je halen. Hou vol okee? Je bent sterk genoeg om dit te overleven. En als ik bij die verschrikkelijke kwal ben zal hij der van horen. Zomaar mijn dochter meenemen, wat denkt hij wel niet. Stuk ongedierte.'' sist ze boos en ik krijg een klein glimlachje op mijn gezicht. ''Het is al goed mam, ik heb het aardig naar mijn zin hier.. En Hades is erg aardig voor me.. Is het trouwens waar dat hij met me kan trouwen zonder dat ik er ook maar iets over te zeggen heb?'' Het is even stil aan de andere kant en ik hoor een zucht. ''Ja.. Ja dat kan inderdaad.. Maar dan moet hij toestemming krijgen van Zeus, en dat gaat niet zo gemakkelijk, dat beloof ik je lieverd.'' Ik zucht zachtjes en knik dan, ook al kan ze het niet zien. ''Ik hou van je mam. Ik moet nu gaan, straks merkt hij dat ik aan het bellen ben..'' zeg ik zachtjes en ik kijk naar de kastdeuren. ''Tot snel lieverd.. Ik hou ook van jou en ik zal je zo snel mogelijk komen halen.'' zegt ze zacht en ik hang op. Snel leg ik de telefoon weer op zijn plek en ga dan op mijn rug op het bed liggen, net alsof ik dat al de hele tijd had gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Emptywo aug 29, 2012 10:13 pm

Ik neurie en mompel een beetje vrolijk terwijl ik verder mijn kleren uitzoek. Elk ding dat in mijn kast hangt lijkt nu wel spuuglelijk, of het past nergens bij of past mijn karakter niet meer.. Ik had al zo lang geen enkele nieuwe kledij meer gekocht of laten maken. Als ik bij de ‘tijd op Olympus’ rekken aankom, besluit ik maar om daar niet te kijken en gewoon iets aan te doen van de kledij van nu. Ik trek zo’n linnendoek aan, oude Griekse klederdracht, waarvan ik op het eerste zicht denk dat het een toga was maar eigenlijk niet. Daaronder een stel sandalen, en verder zijn er geen mouwen aan het kledingstuk om mijn blote armen te ontdekken. Ik mopper een beetje omdat ik de toga eerst niet uitgekregen had, maar uiteindelijk was het toch gelukt en mijn humeur was weer verbeterd toen ik mijn sandalen aan gekregen had. “Ben klaar!” Glimlachte ik terwijl ik met een zwiep de kastdeuren weer open deed. “Eigenlijk, wat ik mij afvraag…” Ik loop naar het bed toe en ga er rustig op zitten. “je dacht dat ik je weg wou uit mijn rijk.. ,wat eigenlijk niet zo was daarna gezien, maar je besloot toch om te blijven..” Ik laat me naar achteren vallen en kijk haar aan. Ik rol half op mijn zij, onze armen nog steeds tegen elkaar gedrukt terwijl ik een klein stukje over haar heen hang. Mijn vingertoppen strelen haar zachte wang. “Alles gaat zoveel makkelijker als je het zelf wilt..” Een verliefde glimlach siert mijn gezicht. “Nietwaar?” Ik merk dat ze gejaagd adem haalt. “Waarom adem je zo snel, mijn lief..”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Your voice of promises and whishes
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: