Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Your voice of promises and whishes

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Emptywo aug 29, 2012 10:38 pm


“Ben klaar!” hoor ik hem roepen en met een glimlach op zijn gezicht gooit hij de deuren van zijn kast open. “Eigenlijk, wat ik mij afvraag…” Hij loopt naar het bed toe en gaat er rustig op zitten. “je dacht dat ik je weg wou uit mijn rijk.. ,wat eigenlijk niet zo was daarna gezien, maar je besloot toch om te blijven..” Hij laat zich achterover vallen en kijkt me aan. Hij rolt half op zijn zij, onze armen nog steeds tegen elkaar gedrukt terwijl hij een klein stukje over me heen hang. Ik voel hoe hij liefdevol met de toppen van zijn vingers over mijn wang glijdt. “Alles gaat zoveel makkelijker als je het zelf wilt..” Een verliefde glimlach siert zijn gezicht en ik voel me steeds beroerder worden. “Nietwaar? Waarom adem je zo snel, mijn lief..” Ik kijk naar het plafond en trek weer een gezicht. ''Ik was niet van plan om mezelf zomaar weg te laten sturen. En ik voel me gewoon niet zo lekker..'' mompel ik en ik draai me een beetje van hem weg. Ik zucht en staar voor me uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Emptywo aug 29, 2012 11:01 pm

“Ik was niet van plan om mezelf zomaar weg te laten sturen. En ik voel me gewoon niet zo lekker..” Mompelt ze, en ze draait zich wat van me weg. Ze zucht even. Ik ga terug naast haar liggen en sla mijn armen om haar buik heen. “Zeg dan eens wat er scheelt..” Fluister ik met mijn kin op de plaats tussen haar schouder en haar nek rustend. Ik kijk met grote ogen naar haar gezicht, ook al staart ze recht voor zich uit. “Zeg eens, wordt jij zenuwachtig als ik zo dicht in de buurt ben?” Ik laat mijn hand iets meer naar haar onderbuik glijden. “Want als je elke keer je niet lekker gaat voelen als ik dicht bij je ben, stel dan voor wat er gebeuren gaat als we getrouwd zijn…” Ik glimlach even, maar niet op een gemene of spottende manier, gewoon normaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Emptywo aug 29, 2012 11:15 pm


Hij gaat weer naast liggen en legt zijn armen om mijn buik heen. Zeg dan eens wat er scheelt..” Fluistert hij terwijl hij met zijn kin op de plaats tussen haar schouder en haar nek rust. Ik voel hoe zijn ogen me aanstaren en ik voel me er ongemakkelijk onder. “Zeg eens, wordt jij zenuwachtig als ik zo dicht in de buurt ben?” Hij laat zijn hand iets meer naar mijn onderbuik glijden en ik sla zijn hand weg. “Want als je elke keer je niet lekker gaat voelen als ik dicht bij je ben, stel dan voor wat er gebeuren gaat als we getrouwd zijn…” Ik zucht weer en kijk hem nog steeds niet aan. ''Nee ik voel me niet zenuwachtig als je dicht bij komt, alleen ongemakkelijk af en toe. En wil je nou alsjeblieft ophouden over dat trouwen? Ik heb nooit gezegt dat ik er akkoord mee ging.'' val ik lichtelijk uit en ik maak me los uit zijn armen. Geirriteerd sta ik op en loop ik om het bed heen, gewoon om even los te zijn van Hades. Onrustig ga ik aan het bed einde staan en blijf daar gewoon zwijgend staan, zonder Hades aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Emptywo aug 29, 2012 11:26 pm

Ze slaat mijn hand weg. “Nee ik voel me niet zenuwachtig aals je dicht bij komt, alleen ongemakkelijk af ent oe. En wil je nou alsjeblieft ophouden over dat trouwen? Ik heb nooit gezegd dat ik er akkoord mee ging.” Zegt ze fel en ze maakt zich los uit mijn armen, staat op en loopt om het bed heen. Ik ga terug op mijn rug liggen terwijl ik naar haar kijk. “Wat heb je dan wel nodig om akkoord te gaan?” Ik leg mijn armen achter mijn hoofd, en omklem een kussen achter me. “Ik zal hoe dan ook toestemming krijgen van je vader. Wil je ook die van je moeder? Bel haar maar. De telefoon zit nog steeds in het stopcontact,” Mijn ogen priemen op haar gezicht, doelend om haar blik op te vangen. “maar dat weet je al.” Ik kijk goed naar hoe ze reageerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Emptywo aug 29, 2012 11:36 pm


“Wat heb je dan wel nodig om akkoord te gaan?” Hij legt zijn armen achter zijn hoofd. “Ik zal hoe dan ook toestemming krijgen van je vader. Wil je ook die van je moeder? Bel haar maar. De telefoon zit nog steeds in het stopcontact,” Zijn ogen kijken me priemend aan en ik hou mijn gezicht in de plooi. “maar dat weet je al.” Ik kijk hem rustig aan. ''Natuurlijk weet ik dat die telefoon daar is, ik zat naast je toen je haar belde. En je weet al lang dat ik haar gebeld heb, dus ik ga er niet eens sneaky om lopen doen. Ja ik heb mijn moeder gebeld, ik voelde me nog steeds schuldig okee? Sorry als ik nu weer een van je geliefde regeltjes heb overtreden. En ik weet dat als je met me zou willen trouwen me zo het huwelijk in kan dwingen, maar een ring om mijn vinger maakt me geen slaaf van je. Ik heb nog steeds te zeggen wat ik wel of niet doe. Een ja woord verandert daar niks aan.'' pissig keek ik hem aan en ik sloeg mijn armen over elkaar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Emptywo aug 29, 2012 11:52 pm

“Natuurlijk weet ik dat die telefoon daar is, ik zat naast je toen je haar belde. En je weet al lang dat ik haar gebeld heb, dus ik ga er niet eens sneaky om lopen doen. Ja ik heb mijn moeder gebeld, ik voelde me nog steeds schuldig okee? Sorry als ik nu weer een van je geliefde regeltjes heb overtreden. En ik weet dat als je met me zou willen trouwen me zo het huwelijk in kan dwingen, maar een ring om mijn vinger maakt me geen slaaf van je. Ik heb nog steeds te zeggen wat ik wel of niet doe. Een ja woord verandert daar niks aan.” Ik blijf haar recht aan kijken, ook al is ze zo pissig. “Niet te geloven hoe jij je moeder kunt voorliegen,” Ik snuif even minachtend. “Je hebt het naar je zin.. Je haat me, je bent afstandelijk en gebruikt scheldwoorden. Je moeder zou eens moeten weten, ze zou je niet eens terug willen nemen. En laat me raden, je hebt vast niet eens verteld dat je alléén naar buiten bent gegaan.” Ik kijk haar hard aan. “Je bent geen haar beter dan mij.”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Emptydo aug 30, 2012 12:00 am


“Niet te geloven hoe jij je moeder kunt voorliegen,” Hij snuift even minachtend en ik kijk hem kwaad aan. “Je hebt het naar je zin.. Je haat me, je bent afstandelijk en gebruikt scheldwoorden. Je moeder zou eens moeten weten, ze zou je niet eens terug willen nemen. En laat me raden, je hebt vast niet eens verteld dat je alléén naar buiten bent gegaan.” Hij kijkt me hard aan. “Je bent geen haar beter dan mij.” Ik knijp mijn ogen even samen en haal diep adem. ''Ik had het ook naar mijn zin, maar we hebben, tel.. kens.. ruzie.'' sis ik. ''En ik haat je niet, ik haat het hoe je je gedraagt af en toe. Als een kille oude man die me helemaal niet in zijn buurt wil hebben. En dan noem je mij afstandelijk? Ik kon het afkijken bij de beste, je bent daar mijn echte voorbeeld in. En sinds wanneer gebruik ik scheldwoorden? Wat noem je scheldwoorden Hades. En als laatste, ik heb mijn moeder niet voorgelogen. Als ik het hier echt had gehaat had ik gezegt dat ze me zo snel mogelijk moest komen halen, dat je een verschrikkelijk persoon bent en me behandelt als vuilnis. Ik had de hele boel bij elkaar gelogen zodat ze me zo snel mogelijk zou komen halen. Maar ik heb haar verteld dat ik die ene dag naar buiten was gegaan. Ik. Niks gezegd over wie dan ook die mij gezelschap hield toen ik buiten was. En ik zei dat ik haar miste en van haar hield. Ik heb geen woord gelogen toen ik met haar aan de telefoon was Hades. Geen. Woord.'' nijdig kijk ik hem aan terwijl ik mijn armen strak over elkaar heen geslagen houdt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Emptydo aug 30, 2012 12:19 am

“Ik had het ook naar mijn zin, maar we hebben, tel..kens.. ruzie.” Sist ze. “en ik haat je niet, ik haat het hoe je je gedraagt af ent oe. Als een kille oude man die me helemaal niet in zijn buurt wil hebben. En dan noem je mij afstandelijk? Ik kon het afkijken bij de beste, je bent daar mijn echte voorbeeld in. En sinds wanneer gebruik ik scheldwoorden? Wat noem je scheldwoorden Hades. En als laatste, ik heb mijn moeder niet voorgelogen. Als ik het hier echt had gehaat had ik gezegd dat ze me zo snel mogelijk moest komen halen, dat je een verschrikkelijk persoon bent en me behandelt als vuilnis. Ik had de hele boel bij elkaar gelogen zodat ze me zo snel mogelijk zou komen halen. Maar ik heb haar verteld dat ik die ene dag naar buiten was gegaan. Ik. Niks gezegd over wie dan ook die mij gezelschap hield toen ik buiten was. En ik zei dat ik haar miste en van haar hield. Ik heb geen woord gelogen toen ik met haar aan de telefoon was Hades. Geen. Woord.” Nijdig kijkt ze me aan terwijl ze haar armen strak over elkaar geslagen houdt. “Geen wonder dat ik je niet in de buurt wil hebben als we toch telkens ruzie hebben, Pha!” Sis ik terug en sta op. “Je noemde me een idioot Persephone! Naar mijn weten is dat nog steeds een scheldwoord!” Ik been telkens dichter naar haar toe. “En waarom heb je haar dan verdorie gebeld om te laten weten dat je HIER zit! En waarom heb je haar dan niet verteld dat ik zo’n afstandelijke, kille, oude vent ben die naar je schreeuwt en je soms weg wilt.” Snauw ik. “Wacht,” ik word weer een beetje kalmer “dat van oud zijn moet je niet beantwoorden, die snap ik wel. Je moeder is niet oud, en daarbij ben ik ook niet oud.” Ik kijk haar met een frons aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Emptydo aug 30, 2012 10:50 am


“Geen wonder dat ik je niet in de buurt wil hebben als we toch telkens ruzie hebben, Pha!” Sist hij terug en staat op. “Je noemde me een idioot Persephone! Naar mijn weten is dat nog steeds een scheldwoord!” Hij kwam steeds dichterbij gelopen. “En waarom heb je haar dan verdorie gebeld om te laten weten dat je HIER zit! En waarom heb je haar dan niet verteld dat ik zo’n afstandelijke, kille, oude vent ben die naar je schreeuwt en je soms weg wilt.” Snauwt hij. “Wacht,” zegt hij en ik zie dat hij iets kalmer is geworden. “dat van oud zijn moet je niet beantwoorden, die snap ik wel. Je moeder is niet oud, en daarbij ben ik ook niet oud.” Fronsend kijkt hij me aan en zucht. ''Ik noemde je een idioot, niet op een gemene beledigende manier, maar op een.. liefhebbende manier. Want je deed rare dingen..'' mompel ik terwijl ik van hem weg kijk. Ik herstel me weer en kijk hem weer aan. ''En ik heb haar gezegd dat ik hier zat, omdat ze het toch al wist. En ik heb haar niet gezegd dat ze me hier weg moest halen omdat ik het hier wel leuk heb als we geen ruzie hebben. En de meeste tijd ben je geen kille oude vent die naar me staat te schreeuwen en me niet uit kan staan, en die kant mag ik ook heel erg. En ik weet dat je niet zo oud bent.. Ouder dan mij in ieder geval. En ik wil niet weten hoeveel ouder.'' Een klein grinnikje ontsnapt uit mijn mond en ik kijk heel even weg van hem, om hem daarna weer onschuldig aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Emptydo aug 30, 2012 1:30 pm

“Ik noemde je een idioot, niet op een gemene beledigende manier, maar op een.. liefhebbende manier. Want je deed rare dingen..” Mompelt ze terwijl ze van me weg kijkt. “En ik heb haar gezegd dat ik hier zat, omdat ze het toch al wist. En ik heb haar niet gezegd dat ze me hier weg moest halen omdat ik het hier wel leuk heb als we geen ruzie hebben. En de meeste tijd ben je geen kille oude vent die naar me staat te schreeuwen en me niet uit kan staan, en die kant mag ik ook heel erg. En ik weet dat je niet zo oud bent.. Ouder dan mij in ieder geval. En ik wil niet weten hoeveel ouder.” Ze kijkt weer weg, en dan weer onschuldig me recht in de ogen. “Hmmrgh,” een kleine grom ontsnapt mijn keel. “Je hebt geluk dat je zo schattig bent als je boos bent, anders..” mompel ik en draai me dan om terwijl ik me terug op bed laat vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Emptydo aug 30, 2012 6:30 pm


“Hmmrgh,” een kleine grom ontsnapt zijn keel. “Je hebt geluk dat je zo schattig bent als je boos bent, anders..” mompelt hij en hij draait zich om. Hij loopt naar zijn bed en laat zich er op vallen. Ik glimlach en loop achter hem aan. ''Ik ben blij dat je me vergeeft. Of teminste iets wat daar op lijkt.'' zeg ik zachtjes en ik geef hem een kusje in zijn nek. Ik ga naast hem liggen en kijk hem lief aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Emptydo aug 30, 2012 7:33 pm

"Ik ben blij dat je me vergeeft. Of tenminste iets wat daar op lijkt." Zegt ze zacht, en ze geeft me een kusje in mijn nek. "Ik vergeef je niet." Antwoord ik haar gewoon. "Ik doe enkel alsof ik het vergeten ga, maar daar komt ook niets van in huis." Ik kijk opzij als ik merk dat ze naar mij kijkt. "Dus, ik ga doen alsof ik het vergeten ben."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Emptydo aug 30, 2012 8:19 pm


"Ik vergeef je niet." Antwoordt hij. "Ik doe enkel alsof ik het vergeten ga, maar daar komt ook niets van in huis." Hij kijkt opzij en kijkt me aan. "Dus, ik ga doen alsof ik het vergeten ben." Ik glimlach en kijk hem onschuldig aan. ''Daarom, iets wat daar op lijkt.'' Ik draai me op mijn rug en kijk naar het plafond. ''Als je niet meer zo boos bent en het vergeten bent, en het niet te mistig is, wil je me dan meenemen naar daar waarvan je zei dat je een mooi uitzicht had?'' vraag ik lief waarbij ik hem weer aankijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Emptydo aug 30, 2012 8:53 pm

"Daarom, iets wat daar op lijkt." Ze gaat op haar rug liggen. "Als je niet meer zo boos bent en het vergeten bent, en het niet te mistig is, wil je me dan meenemen naar daar waarvan je zei dat je een mooi uitzicht had?" Vraagt ze lief. Ik wacht even en kijk haar met een frons aan. "Het balkon of verdieping dertien?" Grinnik ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Emptyvr aug 31, 2012 12:10 am


Hij is even stil en kijkt me met een frons aan. "Het balkon of verdieping dertien?" Grinnikt hij en ik lach zachtjes. ''Verdieping dertien. Het balkon kan ik zelf wel vinden.'' lach ik en ik rol een beetje zijn kant op. Ik ga met mijn nagels over zijn rug heen en kijk even voor me uit. ''Het is pas ochtend..'' mompel ik. ''Er is nog zoveel tijd om dingen te doen. Gezellig he?'' grinnik ik en ik klink een klein beetje sarcastisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Emptyvr aug 31, 2012 2:52 pm

"Verdieping dertien. Het balkon kan ik zelf wel vinden." Lacht ze en ze rolt mijn kant op. "Je gaat toch niet zomaar mijn kamer binnen wandelen he," grinnik ik en ze gaat met haar nagels over mijn rug heen. "Het is pas ochtend.. Er is nog zoveel tijd om dingen te doen. Gezellig he?" Ze klinkt sarcastisch. "Hangt er vanaf wat jij gezellig vind." Mompel ik terug, en ik kijk haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Emptyza sep 01, 2012 12:47 pm


"Je gaat toch niet zomaar mijn kamer binnen wandelen he," grinnikt hij en lachend schud ik mijn hoofd. "Hangt er vanaf wat jij gezellig vind." mompelt hij als antwoord en hij kijkt me aan. ''Alles waarbij we niet ruziën vind ik al gezellig.'' glimlach ik en ik leg mijn handen onder mijn hoofd. ''Ben je nog moe?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Emptyza sep 01, 2012 12:56 pm

"Alles waarbij we niet ruziën vind ik al gezellig." glimlacht ze. "Ben je nog moe?" Ik geeuw even gemaakt en knik dan. "Het duurt ongeveer een uurtje voor ik compleet wakker ben." Ik zwaai mijn armen naar achteren en rek mijzelf even uit. "Maar als je met een goed voorstel komt, kan ik misschien al meegaan." Grinnik ik
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Emptywo sep 05, 2012 7:55 pm


Hij geeuwt even overdreven en knikt dan. "Het duurt ongeveer een uurtje voor ik compleet wakker ben." Hij zwaait zijn armen naar achteren en rekt zich uit. "Maar als je met een goed voorstel komt, kan ik misschien al meegaan." grinnikt hij en ik schud lachend mijn hoofd. ''Okee.. laat me eens denken.'' grijns ik en ik kijk hem eventjes aan. ''eigenlijk wil ik gewoon iets leuks gaan doen met je, het maakt niet zoveel wat.'' Ik ga op mijn rug naast hem liggen. Ik kijk hem met een lief glimlachje aan en hou mijn hoofd even schuin. ''Of je laat me nu dat uitzicht zien van verdieping dertien.'' glimlach ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Emptywo sep 05, 2012 8:13 pm

"Okee.. Laat me eens denken." Grijnst ze. "Eigenlijk wil ik gewoon iets leuks gaan doen met je, het maakt niet zoveel uit wat." Ze gaat naast me liggen en ik volg haar bewegingen met mijn ogen. "Of je laat me nu dat uitzicht zien van verdieping dertien." Ik rol me om en ga op mijn buik zitten. Het lijkt wel alsof haar warme glimlach mij laat smelten. "Aangezien je het zo graag wil." Grinnik ik en duw me recht op mijn ellebogen. Ik kruip van het bed af en ga recht op staan. "Kom, laten we gaan." Ik steek mijn hand naar haar uit en wacht tot ze hem aanneemt, daarna trek ik haar overeind en neem haar zonder waarschuwing op in mijn armen. "Klaar voor de rit?" Ik grijns en duw me af van de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Emptywo sep 05, 2012 8:34 pm


Hij rolt zich op zijn buik en kijkt me aan. "Aangezien je het zo graag wil." grinnikt hij en hij werkt zich omhoog via zijn ellebogen. Hij kruipt van het bed af en kijkt me aan. "Kom, laten we gaan." zegt hij en hij steekt zijn hand naar me uit. Ik leg mijn hand in de zijne en hij trekt me overeind. Zonder enige waarschuwing trok hij me in zijn armen en tilde me op. Ik sloeg een klein gilletje en keek hem verbaasd aan. "Klaar voor de rit?" grijnst hij en hij zet zich af van de grond. Ik slaak weer een gilletje en sloeg mijn armen rond zijn nek heen terwijl ik hem aan kijk. ''Hades, wat doe je, je bent geen kangaroe.'' stamel ik verbaasd als hij omhoog sprong. ''Je hebt in ieder geval al mijn aandacht nu.'' grinnik ik. Ik hou mijn armen rond zijn nek en bekijk zijn gezicht als hij begint te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Emptywo sep 05, 2012 9:05 pm

Ze slaakt een gil, en eerlijk gezegd vind ik het wel leuk. Al snel voel ik hoe ze haar armen om mijn nek heen slaat, bang om te vallen. "Hades, wat doe je, je bent geen kangeroe." Zegt ze verbaasd. Ik lach even kort maar blij me concentreren. "Je hebt in ieder geval al mijn aandacht nu." Hoor ik haar grinniken. Ik blijf zwijgen tot ik terug de grond onder mijn schoenen voel. "Ja, en ik hoop dat ik hem nog lang heb." Antwoord ik haar terwijl ik zonder haar aan te kijken vooruit been, maar ik voel hoe haar blik op mijn gezicht gefixeerd is. Ik voel hoe mijn spieren in mijn armen uitgeput geraken en beginnen te trillen, waardoor ik haar wel neer moet zetten.. al probeer ik het toch wel een beetje te verbergen alsof het zo bedoeld was. "Welkom op verdieping dertien." Ik zet haar voorzichtig neer. De betegelde vloer is kraakwit en de pilaren zijn marmer, boven ons is het plafond net zoals in de troonzaal mooi beschilderd, maar wat het afbeeld torent zelfs boven mijn weten uit. Die schilder toch, het was vast een fylosofisch werkje. Echter is dit wel het enige chique stuk op de verdieping. Aan het einde van de gang is een soort van kleine aula of zaal, de gang is donker wegens het te kort aan ramen die enkel in het zaaltje geplaatst zijn. Het wit lijkt meer grijs in het zwakke licht. De betegeling van de gang loopt langs de linkerkant over in donker hout, eerder zwart en nogal verstorven. Hier en daar is er een gat, maar zo gevaarlijk is het ook niet. Het hout stopt abrupt, als een balkon zonder relingen, en het einde van een afgebroken, houten trap bungelt er vervaarlijk aan. Het lijkt wel alsof het restjes zijn van een oude verdieping, maar dat is het niet. Voorzichtig ga ik op het hout staan en loop naar de rand, ik vouw mijn handen achter mijn rug in elkaar. Een grote, zwarte ruimte bevind zich onder me, een soort van gapend gat in de toren. De verdieping waar mijn kamer zich op bevindt is ver onder ons. "Dit is het uitkijkpunt," ik kijk haar over mijn schouder aan en gebaar naar de ruimte onder me. "en een hele grote verdieping. Je zou dit platform en de verdieping hierboven een soort van zolder kunnen noemen, aangezien er onder ons een tussenruimte is van meer dan drie verdiepingen." Ik draai me om en loop een stukje dichter naar haar toe, zelfs ik voel me niet op mijn gemak bij de leegte. "Er zitten vleermuizen, soort van 2e bevolking van de onderwereld."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Emptydo sep 06, 2012 9:56 pm


"Ja, en ik hoop dat ik hem nog lang heb." antwoordde hij me en hij begon met lopen zonder me aan te kijken. Ik voel zijn armen op een gegeven moment wat verstrakken en ik kijk naar zijn gezicht die nu wel ingespannen en erg geconcentreerd er uit begint te zien. Hij zet me neer op de grond en ik kijk hem rustig aan. "Welkom op verdieping dertien." zegt hij en ik kijk rond. Het begint met een prachtig interieur, maar verderop begint het er grauw en duister uit te zien. Verbaasd kijk ik naar de gang en volg Hades met mijn ogen als hij de gang een klein stukje in loopt. Hij staat stil en vouwt zijn handen achter zijn rug, terwijl ik veilig op mijn plek blijf staan. "Dit is het uitkijkpunt,"hij kijkt me aan en gebaart naar de ruimte voor zich. Ik ga op mijn tenen staan en zie dat het een enorm groot gat is. "en een hele grote verdieping. Je zou dit platform en de verdieping hierboven een soort van zolder kunnen noemen, aangezien er onder ons een tussenruimte is van meer dan drie verdiepingen." Hij draait zich om naar me en loopt een klein stukje terug naar me, overduidelijk niet helemaal op zijn gemak. "Er zitten vleermuizen, soort van 2e bevolking van de onderwereld." zegt hij en ik grinnik zachtjes. ''Wat is er met deze verdieping gebeurt? Waarom is het zo.. Toegetakeld?'' vraag ik dan met een serieus gezicht. Ik wil eigenlijk naar hem toe lopen maar blijf een beetje bang op mijn plek staan. Vanuit het nog goeie gedeelte van de verdieping keek ik hem aan met mijn armen nog over elkaar geslagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Emptydo sep 06, 2012 10:16 pm

"Wat is er met deze verdieping gebeurt? Waarom is het zo.. Toegetakeld?" Vraagt ze plots serieus. De donkere planken onder mijn voeten kraken, en ik voel hoe ze hier een daar ietsjes doorbuigen. "Die beesten hebben nogal scherpe klauwen," antwoord ik haar simpel. Dan klinkt plots een krakende stem van ergens, uit een hoekje of gaatje. "Wel wel, wie is dáár?!" Twee stemmen gniffelen er achter aan "Ja, welk schepsel. Thihihihi!" Het is net een schril heksengelach. Ik kijk om naar Persephone "En dat," mompel ik nog even. Ik hinkel snel en behendig naar haar toe en ga zodra ik op het goede gedeelte sta door de knieën, mijn hoofd hou ik gebogen en voor ik ze zie, trek ik snel aan Persephone's arm zodat ze ook gebogen gaat zitten. Het licht aan het einde van de gang, afkomstig uit de kleine zaal met de ramen, wordt gedempt door drie gedaantes. Je kan duidelijk zien dat ze gebogen lopen van ouderdom. Op een traag tempo komen ze langzaam maar zeker dichterbij. Mijn blik blijft gefixeerd op de tegels, waar ik nog net de oude benen van de grootste vrouw zie veranderen naar jonge, en de rimpels op de huid verdwijnen. De vrouw vlak bij mij, veranderd naar een jonge gedaante terwijl de twee andere nog steeds oud in haar kielzog staan. Ze houdt een schaar tussen haar wijsvingers vast, maar ik kijk maar even om te zien wie van de drie ze is. Daarna laat ik mijn hoofd weer zakken. "Hades, wie is die pittige dame in je gezelschap?" Uit mijn ooghoeken kijk ik naar Persephone, maar ik hou mijn lippen stevig op elkaar geklemd. Onderdanig bleef ik zitten, getekend door angst net als alle andere goden. Zou Persephone wel deze drie vrouwen kennen? Zou haar moeder over hen vertelt hebben? De schikgodinnen, die kenden haar wel.. Misschien hoopten ze op een felle reactie van haar. De jonge vrouw, Atropos genaamd, keek haar afwachtend aan.

- Je weet wel, de schikgodinnen xD Zoek anders eens op wikipedia de Moira op ;p -
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Emptyvr sep 07, 2012 6:29 pm


"Die beesten hebben nogal scherpe klauwen," antwoordt hij me simpel. "Wel wel, wie is dáár?!" klinkt er plotsteling krakend ver van mij vandaan. Twee stemmen gniffelen er achter aan "Ja, welk schepsel. Thihihihi!" Het klinkt beangstigend, zo hoog en schril klinkt het. "En dat," mompelt hij waarna hij zo snel als hij kan naar me toe komt. Hij laat zich op zijn knieën zakken en trekt mij daarna ook omlaag. Het licht wat er eerst was, zwakt af en ik spiek vanuit mijn ogen naar wat er aan komt geschuifeld. Langzaam maar zeker komen er drie gedaantes dichterbij, langzaam en gebogen van ouderdom. "Hades, wie is die pittige dame in je gezelschap?" vroeg een van de vrouwen en ik kijk even naar Hades. Als hij zwijgend met zijn lippen stevig op elkaar naar de grond kijkt kijk ik even op naar de vrouw en twijfel dan of ik moet antwoorden. ''Ik ben Persephone. Voorheen Kore. Dochter van oppergod Zeus en Demeter.'' geef ik dan uiteindelijk de vrouw maar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Your voice of promises and whishes
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: