Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Your voice of promises and whishes

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Emptyvr sep 07, 2012 6:59 pm

"Ik ben Persephone. Voorheen Kore. Dochter van oppergod Zeus en Demeter." Antwoord ze, en ik klem mijn kiezen stevig op elkaar. Ik voel hoe ik op de binnekant van mijn wang bijt. Mijn hand, de enige die de grond aanraakt, glijdt zachtjes over de tegels richting die van Persephone. Als ik maar iets had om in te knijpen, want de zenuwen raasden door mijn lichaam. Als ik maar door iets in contact met haar was, zodat ik rustig worden kan. De ritsen, die over de mouwen van mijn pull lopen, maken af en toe een tikkend lawaai. Het blijft een moment stil, dezelfde stilte die voor een hevige storm heerst wanneer alle vogels stoppen met hun liederen. Daarna antwoord de vrouw. "Oh, ik wist wel wie je was. Ik had alleen op een mooie introductie gehoopt." Ik hou mijn ogen stevig op de grond gericht, terwijl ik tegels loop te tellen. Een ander iemand van de vrouwen neemt het woord. "Ohhhh kindje!" giert haar stem. "Ik ken jou levensdraad wel hoor! En wil je eens iets weten? Hij is BIJNA oooooop!" Giert ze. Haar stem kraakt nog meer wanneer ze zoveel leedvermaak heeft. Ik geloof de vrouw niet, het kan niet waar zijn wat ze loopt te vertellen. Maar ze heeft wel mijn aandacht terug. "Je liegt, Lachesis." Mompel ik terwijl ik op kijk. "Niet waar, vraag maar aan Atropos. Onze lieve zuster, Klotho, wordt een beetje moe de laatste tijd!" Op het moment dat ze terug in lachen uitbarst, geeft een andere haar een mep, waarna ze beginnen te kibbelen. "Heeft Demeter je over deze drie vertelt?" Vraag ik op een fluistertoon aan Persephone.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Emptyvr sep 07, 2012 7:33 pm


Het is ijzig stil en ik zie Hades zijn hand mijn kant op komen. Ik voel hoe zijn hand de mijne aan raakt en ik neem hem vast. "Oh, ik wist wel wie je was. Ik had alleen op een mooie introductie gehoopt." Ik kijk verbaasd, maar blijf naar de grond kijken, net zoals Hades doet. "Ohhhh kindje!" giert opeens een andere stem. "Ik ken jou levensdraad wel hoor! En wil je eens iets weten? Hij is BIJNA oooooop!" De stem kraakt nog erger doordat het schijnt dat ze het ontzettend leuk vind. Verward kijk ik naar Hades, die al weer strak naar de vrouw kijkt die net gesproken had. "Je liegt, Lachesis." mompelt hij. "Niet waar, vraag maar aan Atropos. Onze lieve zuster, Klotho, wordt een beetje moe de laatste tijd!" zegt ze en wanneer ze weer in lachen uitbarst krijgt ze een klap. Hierdoor beginnen ze te kibbelen en kijkt Hades me aan. "Heeft Demeter je over deze drie vertelt?" vraagt hij fluisterend. Ik knik kort. ''Ja, een klein beetje. Ik had als klein kind zoveel vragen, en ik moest een antwoord hebben. Maar die vrouw zei.. Ze zei dat..'' stotter ik en ik slik. Met bange ogen kijk ik hem aan terwijl ik verder ga. ''Ze zei dat ik.. zou sterven binnenkort?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Emptyvr sep 07, 2012 7:54 pm

"Ja, een klein beetje." Knikt ze kort. "Ik had als klein kind zoveel vragen, en ik moest een antwoord hebben. Maar die vrouw zei.. Ze zei dat.." Stottert ze. Ik zie aan de manier waarop haar keel beweegt dat ze slikt, omdat ze zenuwachtig is. Haar ogen staren mij met angst aan, ze zijn zo groot dat alle kleuren van haar irissen mooi zichtbaar zijn. "Ze zei dat ik.. zou sterven binnenkort?" Ik slik behagelijk en kruip een stukje naar haar toe. "Ze dolt maar wat, ik zal het niet laten gebeuren." Antwoord ik haar en kijk terug op naar de vrouwen. Terwijl ik recht ga staan, trek ik Persephone aan haar arm mee naar boven. Mijn hand blijft rustig rond haar arm geklemd liggen. "Kom kom, dames." Onderbreek ik hun gekibbel. Met een boze en geïrriteerde blik kijken ze me aan. "We willen jullie niet meer verder tot last zijn. Wij kwamen voor het prachtige uitzicht." Ze giechelen. "Oh nee, wij houden van gezelschap hoor! Toe, blijf!" Ik schud mijn hoofd en probeer me een weg langs ze te banen. "Excuseer ons, dames. Zie dit als een korte pauze!" Plots voel ik dat ik mijn grip om Persephone's arm verlies, en als ik me om draai zie ik dat de oudste haar pols omklemt heeft in een ijzige greep.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Emptywo sep 12, 2012 8:14 pm


Hij slikt en kruipt wat dichter naar me toe. "Ze dolt maar wat, ik zal het niet laten gebeuren." Hij kijkt weer naar de vrouwen. Hij gaat recht op staan en trekt mij aan mijn armen ook rechtop. Stevig voel ik zijn hand om mijn arm heen en ik bijt zachtjes op mijn lip. "Kom kom, dames." onderbreekt hij het geruzie van de 3 dames. Boos kijken ze me hem aan en ik moet oppassen dat ik te hard op mijn lip bijt. "We willen jullie niet meer verder tot last zijn. Wij kwamen voor het prachtige uitzicht." Ik kijk naar de grond en hoor hoe de dames beginnen te giechelen. "Oh nee, wij houden van gezelschap hoor! Toe, blijf!" Hades schudt verwoed zijn hoofd en probeert zichzelf langs de dames te wringen, terwijl hij mij achter zich aantrekt. Terwijl ik achter hem aan loop voel ik opeens een hand rond mijn andere pols gesloten worden. Ik kijk om naar de vrouw die me vast heeft en zie dat het de oudste van de drie is. Als ik weer verder wil lopen voel ik haar greep verstrakken en die van Hades niet meer. Zodra hij me los gelaten had draaide Hades zich om te kijken waar ik gebleven was. Paniekerig keek ik hem aan en probeerde ik mijn arm los te trekken. ''Zou je me misschien los willen laten? Ik wil graag weer naar beneden.'' zeg ik kalm terwijl ik mijn arm los blijf wrikken. Ik kijk naar Hades en probeer kalm te blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Emptywo sep 12, 2012 8:28 pm

"Zou je me misschien los willen laten? Ik wilg raag weer naar beneden" De stem van het poppemientje is naar mij gericht. Ze probeert haar arm los te wringen, maar mijn verrimpelde handen wikkelen zich vaster om haar pols. Ze kijkt weg, en ik geef een ruk aan haar arm zodat ze dichter naar me toegetrokken is, en verder weg van Hades die haar net te hulp wil schieten. "Pas op kindje, vertrouw hem niet. Hij zal je-"

"En bedankt voor het advies!" Brom ik en trek Persephone los uit de greep van de oude vrouw. Ik trap haar naar achteren en voel haar ledematen onder mijn voetzool verbrijzelen, wat een pienter trucje is van de oude dametjes. "Rennen!" Ik trek aan Persephone's arm en sprint richting de rand van het slechte gedeelte. Gehaast sla ik een arm om haar middel heen en stort ons over de rand naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Emptywo sep 12, 2012 8:41 pm


De vrouw trekt me dichter naar haar toe en verbaasd kijk ik haar aan. "Pas op kindje, vertrouw hem niet. Hij zal je-" begint ze in een zin, voordat Hades haar ruw onderbreekt. "En bedankt voor het advies!" bromt hij en hij trekt me los uit de greep van de oude vrouw. Hij geeft de vrouw een trap en trekt me achter zich aan. "Rennen!" roept hij en hij rent naar het slechte deel. Verward kijk ik achter me naar de vrouwen en voel dan Hades zijn arm om mijn middel. Voor ik door heb wat er gebeurt, gooit hij ons beiden het gat in. Gillend sla ik mijn armen om Hades heen. ''HADES WAT DOE JE!'' gil ik bang
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Emptywo sep 12, 2012 9:04 pm

Ze klamt zich aan me vast en gilt oorverdovend luid, waardoor ik bijna mijn concentratie verlies. "HADES WAT DOE JE!" Ik voel hoe haar greep om mij verstrakt zodra we verder naar beneden vallen. "Landen." Schreeuw ik kortaf terug. "Op je voeten!" Ik kijk naar hoe de grond onder onze voeten stillaan dichterbij komt, en val dan door de klap aan mijn voeten voorover op mijn knieën. Even glijdt mijn blik naar boven, waar gewoon een normaal plafond te zien is. "Gaat..het.." Hijg ik vragend als ik Persephone aan kijk. Ik voel dat mijn arm nog steeds om haar middel ligt, en haar armen rond mij. Met trillende vingers strijk ik zachtjes door haar verwilderde haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Emptywo sep 12, 2012 9:54 pm


"Landen." schreeuwt hij terug naar me, ''Op je voeten!'' Ik werp een blik naar beneden en zie dat de vloer steeds dichter bij komt. Ik kom een soort van op mijn voeten terecht, maar val dan samen met Hades mee op de grond. Ik haal nog schokkerig adem, als ik zijn stem hoor. "Gaat..het.." hoor ik hem hijgend vragen, maar het dringt pas een stuk later tot me door dat hij me wat vroeg. Ik staar naar waar we vandaan kwamen, en zie alleen maar een plafond. Terwijl ik met grote ogen voor me uit staar merk ik dat Hades zijn arm nog om me heen geslagen is, en ik de mijne nog om zijn nek heb geslagen. Ik voel het gewicht van zijn lichaam zachtjes op me duwen, omdat hij half over me heen ligt. Zijn vingers strijken trillerig door mijn haren heen en ik kijk hem geschrokken ogen aan. ''Het gaat.. Okee..'' mompel ik terwijl ik even diep adem haal. Ik kijk hem aan en kan het voor elkaar krijgen om een zwak glimlachje op mijn gezicht te toveren. ''Waarom ben je in vredes naam gesprongen.'' mopper ik nu terwijl ik hem fronsend aankijk. ''En waar was die vrouw bang voor? Wat zal je?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Emptywo sep 12, 2012 10:09 pm

"Het gaat.. Okee.." mompelt ze, en ik zucht opgelucht als ze uiteindelijk toch antwoord. Ik laat mijn vingers aan haar hals liggen. "Waarom ben je in vreses naam gesprongen." Moppert ze en haar kleine glimlach maakt plaats voor een frons. "En waar was die vrouw bang voor? Wat zal je?" Ik kijk op van haar hals, en haak mijn ogen in de hare. "Kwestie van dramatisch effect." Lach ik breed en rol van haar af om naast haar op mijn rug te gaan liggen. "Nee, die oudjes bezorgden me gewoon doodangst." Ik grijns en draai mijn hoofd naar haar, een glimlach siert mijn gezicht. "En ze is gewoon oud, het maakt niet uit.. wat ze ook wou zeggen." Ik probeer zo overtuigend mogelijk bij mijn leugens te klinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Emptywo sep 12, 2012 10:27 pm


Hij zucht en laat zijn vingers in mijn hals liggen als ik eindelijk een antwoord geef aan hem. Hij kijkt me daarna recht in mijn ogen aan. "Kwestie van dramatisch effect." lacht hij breed en hij rolt zich naast me op zijn rug. Ik kijk hem nog steeds aan en wacht tot hij verder gaat. "Nee, die oudjes bezorgden me gewoon doodangst." Hij grijnst en draait zijn hoofd nu ook naar mij toe, een glimlach siert zijn gezicht en ik glimlach half terug. "En ze is gewoon oud, het maakt niet uit.. wat ze ook wou zeggen." antwoordt hij mijn laatste vraag. Ik kijk hem recht in de ogen aan en zwijg voor een moment. Indringend kijk ik hem aan en wend dan mijn gezicht af. ''Je liegt Hades. Ik kan het in je ogen zien. Het maakt wel degelijk uit wat ze wou zeggen, en je weet het. Wat is er dat je voor mij achter moet houden?'' vraag ik scherp, waarna ik hem weer aan kijk, dit keer is er geen angst of wat ik ook heb gevoelt voorgaande minuten meer te zien in mijn ogen, nee, met felle ogen kijk ik hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Emptydo sep 13, 2012 7:34 pm

"Je liegt Hades." Antwoord ze, haar blik is afgewend. "Ik kan het in je ogen zien. Het maakt wel degelijk uit wat ze wou zeggen, en je weet het. Wat is er dat je voor mij achter moet houden?" Haar scherpe blik priemt op mijn gezicht. "Niets." Antwoord ik. "Ze zei dat je moest oppassen, en dat wist je waarschijnlijk al. Wat die onderbroken zin ook was, je wist het waarschijnlijk toch al." Ik duw mezelf overeind en ga rechtop zitten, waarna ik helemaal ga recht staan. "Kom je nog?" Voorzichtig steek ik mijn hand uit, je wist immers nooit met haar karakter..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Emptydo sep 13, 2012 10:04 pm


"Niets. Ze zei dat je moest oppassen, en dat wist je waarschijnlijk al. Wat die onderbroken zin ook was, je wist het waarschijnlijk toch al." Hij gaat recht op zitten en daarna staat hij op. Ik kijk hem droog aan en kijk hem ongelovig aan. ''kom je nog?'' vraagt hij en voorzichtig met een aarzelend vleugje steekt hij zijn hand naar me uit. Ik kijk hem nog even kort aan en laat me dan overeind helpen. ''Ik vertrouw het nog steeds niet Hades. Als je iets voor me achter houdt, waarom zou je dat dan doen.'' mompel ik terwijl ik hem aan kijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Emptydo sep 13, 2012 10:10 pm

Ik trek haar overeind als ze mijn hand aanneemt, maar ze blijft even achterdochtig. "Ik vertrouw het nog steeds niet, Hades." Zegt ze mompelend. "Als je iets voor machter houdt, waarom zou je dat dan doen." Ik kijk haar strak aan, proberend haar te laten geloven dat er niets is. "Wie zegt dat ik iets achter hou? Waarom zou je een vreemde vertrouwen?" Ik grijns breed en draai me met een zwier om terwijl ik mijn schouders op haal. Ze moest er zelf maar over nadenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Emptyzo sep 30, 2012 9:52 pm


Hij kijkt me strak aan en rustig kijk ik terug naar hem. "Wie zegt dat ik iets achter hou? Waarom zou je een vreemde vertrouwen?" Hij krijgt een brede grijns op zijn gezicht en met een zwier draait hij zich om. Ik kijk naar zijn rug en zie hoe hij zijn schouders ophaalt. Ik zucht en loop achter hem aan. ''Ach het zal ook wel Hades. Als jij iets voor me achter wil houden doe je je best maar. Je kan toch doen waar je zin in hebt zonder dat ik er iets over kan zeggen.'' mompel ik terwijl ik langs hem heen loop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Emptyzo sep 30, 2012 10:10 pm

Ik hoor hoe een zucht haar lippen ontsnapt, het overstemt het geluid van haar volgende voetstappen. “Ach, het zal ook wel Hades.” Haar stem klinkt zacht, niet fel. Het lijkt wel alsof het haar niet boeit, maar misschien is dat wel omdat ze zo wil overkomen. “Als jij iets voor me achter wil houden doe je je best maar. Je kan toch doen waar je zin in hebt zonder dat ik er iets over kan zeggen.” Mijn ogen zijn strak op haar gericht als ik over mijn schouder kijk, en ze blijven haar volgen als ze langs me heen loopt. Ik trek haar terug door mijn arm om haar middel te slaan. “Je lijkt het al goed te beseffen.” Ik grinnik geamuseerd, dit is toch wat ik al die tijd al gewild had? Ik kijk haar met grote ogen aan, ogen van bewondering. Ze weet al veel over me, het lijkt ook alsof ze bezorgd is.. Lijkt dit dan niet op de Persephone die ik wil en graag zie? “Wees gerust,” Vervolg ik terwijl mijn grip om haar middel afzwakt en ik haar uiteindelijk los laat. “ik smeed geen plannetjes tegen jouw eigen bestwil.”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Emptyma okt 01, 2012 8:12 am


Ik voel hoe zijn ogen op me gericht zijn, en zoals verwacht hield hij me tegen. In plaats van dat hij me bij mijn pols pakte pakte hij me alleen rond mijn middel vast. Hij trok me tegen zich aan en ik kijk hem rustig over mijn schouder aan. “Je lijkt het al goed te beseffen.” grinnikt hij geamuseerd, waarna hij met grote ogen me aankijkt, ogen van bewondering. Ik kan het niet helpen om weer een klein glimlachje op mijn gezicht te krijgen. “Wees gerust,” zegt hij en laat zijn grip rond mijn middel langzaam verzwakken, en uiteindelijk laat hij me los. “ik smeed geen plannetjes tegen jouw eigen bestwil.” Ik kijk hem even aan en draai me dan om, zodat ik hem goed aan kan kijken. Ik breng mijn hoofd dichter bij de zijne, alsof ik hem een kus wil geven en leg mijn hand op zijn wang. ''Maar tussen mijn eigen bestwil en mijn wil zit een groot verschil Hades.'' zeg ik rustig en ik geef hem een klopje op zijn wang. Ik draai me rustig om waardoor mijn haren in zijn gezicht terecht kwamen en rustig loop ik een stukje verder weer. Ik kijk hem over mijn schouder aan en sta weer stil. ''Waar gaan we nu heen, of ben je me al zat?'' grijns ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Emptyma okt 01, 2012 7:26 pm

Langzaam brengt ze haar gezicht dichter bij het mijne, waarbij mijn neus de hare bijna raakt. “Maar tussen mijn eigen bestwil en mijn wil zit een groot verschil Hades.” Ik voel de warme binnenkant van haar hand tegen mijn wang, een klein klopje volgt er kort op. “Zoiets valt niet te vergelijken.” Antwoord ik haar kort en bondig, de klank van mijn stem veranderd naar bitter naarmate ik mijn zin afmaak. Haar haren zwaaien tegen mijn gezicht als ze zich omdraait. “Waar gaan we nu heen,” vraagt ze, ik kijk haar met op elkaar geklemde kaken aan. “of ben je me al zat?” Een brede grijns siert haar gezicht. “Ik ging je het uitzicht tocht tonen?” Herinner ik haar vriendelijk, en loop het afstandje naar haar toe. Ik blijf stil naast haar staan en gebaar dat ze me voor mag gaan. “Ladies first, loop maar naar mijn kamer.” Ik wacht tot ze begint te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Emptyma okt 01, 2012 7:42 pm


“Zoiets valt niet te vergelijken.” antwoordt hij en hij klinkt nogal bitter. Toen ik van hem weg was gelopen keek hij me aan met op elkaar geklemde kaken en ik kon het niet helpen om te blijven grinniken. “Ik ging je het uitzicht tocht tonen?” helpt hij me herinneren, en ik knik glimlachend. Hij loopt naar me toe en blijft naast me weer stil staan, waarna hij gebaart dat ik voor mag gaan. “Ladies first, loop maar naar mijn kamer.” zegt hij en afwachtend kijkt hij me aan. Ik blijf rustig nog even staan en kijk hem schuin aan. ''Okee dan.'' zeg ik vrolijk waarna ik zijn hand vast pak en hem achter me meetrek. ''Hades, waarom kan je me eigenlijk nog verdragen? Ik heb elke andere man met mijn gedrag die zich zo gedroeg als jij af en toe doet allang weg gejaagd. Niet dat ik het waardeer voor wat je allemaal voor me doet hoor.'' vraag ik terwijl ik rustig verder loop, maar hem nog niet aan kijk. ''En ik vind trouwens wel dat het te vergelijken is. Voor je eigen best wil, wordt door iemand anders bedacht, en kan anders zijn dan mijn eigen wil. Maar goed, laten we het daar dan maar niet meer over hebben.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Emptyma okt 01, 2012 8:08 pm

“Okee dan.” Zegt ze vrolijk. Ik voel hoe haar hand zich in de mijne haakt en haar fijne vingers zich tussen de mijne verstrengelen. “Hades, waarom kan je me eigenlijk nog verdragen?” Vraagt ze terwijl ze me achter zich mee trekt. “Ik heb elke andere man met mijn gedrag die zich zo gedroeg als jij af en toe doet allang weg gejaagd. Niet dat ik het waardeer voor wat je allemaal voor me doet hoor.” Ik luister aandachtig naar de woorden die ze achter elkaar ratelt. “Als ik je eerlijk antwoord ben je boos. Ik neem aan dat ik maar beter mijn mond hou.” Zeg ik droog, maar haar ogen ontmoetten de mijne niet. “En ik vind trouwens wel dat het te vergelijken is. Voor je eigen best wil, wordt door iemand anders bedacht, en kan anders zijn dan mijn eigen wil. Maar goed, laten we het daar dan maar niet over hebben.” Ik krijg een brede glimlach op mijn gezicht. “Wil je daarmee een ruzie vermijden of wil je niet herinnerd worden aan het feit dat je niet naar je moeder geluisterd hebt, die zei dat je binnen moest blijven of met iemand anders buiten voor je eigen bestwil?”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Emptyma okt 01, 2012 8:16 pm


“Als ik je eerlijk antwoord ben je boos. Ik neem aan dat ik maar beter mijn mond hou.” zegt hij en ik hoor de droge toon die hij er bij aanslaat. ''Nee wees maar eerlijk hoor. Ik zal niet boos worden. Tenminste, mijn best doen. Dat moet toch wel lukken? Niet boos worden?'' ratel ik en ik haal even diep adem. Ik kijk even om en zie dat hij een brede grijns op zijn gezicht heeft gekregen. “Wil je daarmee een ruzie vermijden of wil je niet herinnerd worden aan het feit dat je niet naar je moeder geluisterd hebt, die zei dat je binnen moest blijven of met iemand anders buiten voor je eigen bestwil?” Ik stop met lopen en ik kijk hem met een pijnlijke blik aan. ''Ik bedoelde er eigenlijk mee dat jij een plannetje aan het beramen bent wat je voor me aan het verzwijgen bent, en daardoor waarschijnlijk niet goed in combinatie zal gaan met mijn eigen wil. Maar nu je het zegt, ja dat kan ook wel.'' zeg ik en ik maak mijn hand los uit de zijne, waarna ik geirriteerd weer verder loop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Emptyma okt 01, 2012 8:30 pm

“Nee wees maar eerlijk hoor. Ik zal niet boos worden. Tenminste, mijn best doen. Dat moet toch wel lukken? Niet boos worden?” Ik snuif, haar woorden niet gelovend. “Ja natuurlijk, en daarbij ik heb het je al zoveel gezegd.” Ze kijkt me na mijn grove woorden gekwetst aan, haar voeten stoppen met bewegen. “Ik bedoelde er eigenlijk mee dat jij een plannetje aan het beramen bent wat je voor me aan het verzwijgen bent, en daardoor waarschijnlijk niet goed in combinatie zal gaan met mijn eigen wil. Maar nu je het zegt, ja dat kan ook wel.” Ze maakt haar hand los uit de mijne, maar ik haal haar snel in als ze terug verder stapt zodat ik naast haar lopen kan. “Misschien bekokstoof ik inderdaad een plannetje, en wil je dat niet nee, nog niet.” Ik ga voor haar staan en versper haar de weg. “Op een dag zal je het begrijpen, en mij er dankbaar om zijn.” Voorzichtig leg ik een hand op haar tengere schouder. “Geloof me maar, vertrouwen komt wel nog..” Mijn stem sterft weg, waarna een ijzige stilte volgt terwijl mijn blik nog steeds op haar gezicht gefocust is. “Goed,” ik draai me met een zwier om. “Genoeg geruzied.” Langzaam wandel ik de hoek om en loop door de deurpost mijn kamer in.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Emptyma okt 01, 2012 8:43 pm


“Ja natuurlijk, en daarbij ik heb het je al zoveel gezegd.” zegt hij en ik haal mijn schouders op. ''Ben ik het vast vergeten.'' mompel ik. Al snel had hij me ingehaald en ging weer naast me lopen. “Misschien bekokstoof ik inderdaad een plannetje, en wil je dat niet nee, nog niet.” zegt hij en hij gaat voor me staan, zodat de weg versperd is en ik gedwongen wordt om stil te blijven staan. Met gekwetste en geërgerde ogen staar ik hem aan en zwijg. “Op een dag zal je het begrijpen, en mij er dankbaar om zijn.” voorzichtig brengt hij zijn hand naar mijn schouder, en legt hem er daarna met zorg langzaam op neer. Kort kijk ik naar zijn hand en dan weer naar hem. “Geloof me maar, vertrouwen komt wel nog..” zegt hij, en zijn stem sterft langzaam weg. Een ongemakkelijke en ijzige stilte vult de ruimte, terwijl zijn blik gefocust blijft op mij, en ik mijn blik niet van hem af wendt. “Goed,” zegt hij dan plots en met een zwier draait hij zich om. “Genoeg geruzied.” zegt hij en hij loopt de hoek om, zijn kamer waarschijnlijk in. Ik mompel iets wat op protesteren moet lijken en met een zucht volg ik hem dan maar. ik blijf in de deurpost staan en kijk naar hem. ''Waar moet ik heen?'' vraag ik op kalme toon
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Emptyma okt 01, 2012 9:11 pm

Ik negeer het gevezel dat ik nog hoor en loop verder mijn kamer door. Ik trek een vies gezicht als ik mijn cape uit doe, en zie hoe bestoft hij is. “Waar moet ik heen?” Vraagt ze. Ik loop stilzwijgend naar de balkondeuren en doe ze open. “Hierheen. Het balkon op.” Ik loop al direct naar buiten, zonder op haar te wachten. Wonder boven wonder is het terras al opgedroogd van de regen, wat het goed mogelijk maakt dat de benedenverdiepingen niet meer blank staan. Ik loop tot aan de rand van het balkon, en neem de balustrade vast. Mijn knokkels kleuren wit weg, de aders in mijn arm komen naar de oppervlakte en kleuren blauw als ik mijn spieren opspan bij het strekken van mijn armen. Een zucht ontsnapt van tussen mijn lippen, al het rotweer en de ellende van vanmorgen was compleet weggeveegd. Maar het betekend ook dat Zeus niet meer boos is, en dat is misschien wel iets dat mij nog meer zorgen baart. “We hebben geluk, het is eens helder weer.”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Emptyma okt 01, 2012 9:24 pm


Zonder iets te zeggen loopt hij naar de balkondeuren en hij doet ze open. “Hierheen. Het balkon op.” zegt hij en hij loopt gelijk door naar buiten zonder te wachten. Langzaam loop ik achter hem aan, en volg al zijn bewegingen. Hij loopt naar de rand van het balkon, en neemt de balustrade vast. Over zijn schouder kijk ik toe hoe hij zijn knokkels wit knijpt, en de aders in zijn armen tevoorschijn komen achter zijn huid. Ik bijt zachtjes op mijn lip en leg mijn handen op zijn bovenarmen terwijl ik achter hem blijf staan. Hij zucht en ik kijk naar het balkon, dat alweer droog was geworden. Er was geen vuiltje aan de hemel en het zag er werkelijk vlekkeloos uit. “We hebben geluk, het is eens helder weer.” Ik glimlach en ga naast hem staan, waarna ik mijn hand over de zijne heen leg. ''Dat is mooi. En het is inderdaad prachtig Hades.'' antwoord ik hem met een lieftallige glimlach op mijn gezicht. Ik duw mijn vingers zachtjes tussen de zijne en neem zijn hand vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Emptyma okt 01, 2012 9:50 pm

“Dat is mooi. En het is inderdaad prachtig Hades.” Zegt ze terwijl ze haar hand op de mijne legt, en haar vingers zich in de mijne vlechten. “Dankjewel.” Antwoord ik, en laat rustig mijn blik naar de grond afdwalen. “Nu kan je tenminste het stuk zien waar we met de boot steeds onder hebben gevaren.” Ik hou mijn hoofd een beetje schuin als ik op haar neer kijk, waarna ik maar besluit om een woordje uitleg te geven. “En je kan de rijken vanboven af toch tenminste een beetje inschatten. Die zwarte rookwolk daar, met dat oranje, is natuurlijk Tartarus. Die barre vlakte in het midden is natuurlijk de gemiddelde plek. En dan die groene plaats daar is natuurlijk Elysion.” Ik glimlach en neem haar hand steviger vast als ik hem samen met de mijne ophef om ergens naar te wijzen. “Dat klein gedeelte met die grote boom erachter hoort er echter niet bij. Het is een plek zoals mijn paleis, als je snapt wat ik bedoel..” Ik leg onze handen weer op de balustrade en klem mijn kiezen op elkaar, waarbij ikzelf merk dat ik onwillekeurig plots zwijg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Your voice of promises and whishes
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: