Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 [Mature Content] The day that couldn't be ignored..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Emptywo jan 02, 2013 1:45 pm

Ze haalde haar schouders onverschillig op. "Geeft niet. Ik hou het nog wel eventjes vol." De reusachtige hond kwam al gelijk weer aanhollen en rustig nam ze de tak weer aan, waarna ze hem weer weg wierp. "Het is trouwens echt een lieve hond. Ondanks dat hij zo'n beetje twee keer zo groot als mij is." Grinnikte ze en ik sloeg een arm om haar heen. "Mja, en hij heeft ook een pittig karakter als jij." Ik lachte een beetje onwennig. "Dat ik je nu vergelijk met een hond.." Mompelde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Emptywo jan 02, 2013 1:50 pm


Hij sloeg zijn arm om me heen en met een glimlach keek ik naar hem op. "Mja, en hij heeft ook een pittig karakter als jij." Hij lachte een beetje vreemd en ik grinnikte. "Dat ik je nu vergelijk met een hond.." Mompelde hij en ik begon te lachen. ''Ik vat het maar op als een compliment dan.'' grinnik ik. ''Maar vergelijk me maar niet meer met een reusachtige driekoppige hond.'' lach ik zachtjes en leg mijn hoofd op zijn schouder. Toen Cerberus weer aan kwam zetten nam ik de tak aan en gooide hem weer weg. ''Je had trouwens gelijk over het feit dat het koud is buiten. Mijn neus lijkt wel te bevriezen.'' grinnik ik en ik wreef met een van mijn handen er even over heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Emptywo jan 02, 2013 1:57 pm

"Ik vat het maar op als een compliment dan." grinnikte ze. "Maar vergelijk me maar niet meer met een reusachtige driekoppige hond." Lachte ze zachtjes. Toen Cerberus weer aan kwam zetten, gooide ze de stok opnieuw weg. "Je had trouwens gelijk over het feit dat het koud is buiten. Mijn neus lijkt wel te bevriezen." ze grinnikte en wreef met één van haar handen er over heen. "Weet je wat de eskimo's dan doen?" Vroeg ik en hield mijn pas toen wat meer in terwijl ik naar haar keek. Haar neus stond inderdaad rood.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Emptywo jan 02, 2013 2:01 pm


"Weet je wat de eskimo's dan doen?" vroeg hij en hij begon langzamer te lopen. Nieuwschierig keek ik hem aan en schudde mijn hoofd. ''nee?'' zei ik en keek naar hem. ''Wat dan?'' Ik zag cerberus uit mijn ooghoeken alweer aanstormen en hief mijn hand op. ''Wacht Cerberus. Zit. Zometeen gooi ik de stok weer.'' zei ik rustig en piepend keek hij naar me. ''Cerberus.. Zit.'' zei ik streng en nieuwschierig keek ik richtte ik mijn aandacht weer op Hades toen Cerberus had gedaan wat ik hem op droeg en was gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Emptywo jan 02, 2013 2:12 pm

Met een nieuwsgierige blik keek ze me aan en ze schudde haar hoofd. "Nee? Wat dan?" Blijkbaar kwam Cerberus weer aanzetten en ze probeerde hem halt te laten houden. "Wacht Cerberus.. Zit. Zometeen gooi ik de stok weer." Hij begon te piepen. "Cerberus.. Zit." Toen hij eindelijk deed wat ze gevraagd had keek ze me weer aan. "Heb je er echt nog nooit van gehoord? Een eskimo kus?" Ik legde mijn handen op haar koude wangetjes. "Het is eigenlijk best stom hoor, maar hier gaat ie dan.." Ik boog me voorover en wreef met mijn neus tegen de hare.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Emptywo jan 02, 2013 2:19 pm


"Heb je er echt nog nooit van gehoord? Een eskimo kus?" Hij legde voorzichtig zijn handen over mijn wangen heen en ik schudde mijn hoofd. "Het is eigenlijk best stom hoor, maar hier gaat ie dan.." Hij boog zich voorover en wreef met zijn neus over de mijne. Ik grinnikte zachtjes en deed met hem mee. ''Ik denk dat ik een echte kus leuker vind.'' prevelde ik en duwde mijn lippen op de zijne. Ik sloeg mijn armen rond zijn nek en kuste hem zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Emptywo jan 02, 2013 2:23 pm

Ze had haar hoofd nog even geschud, maar daarna grinnikte ze en deed ze met me mee. "Ik denk dat ik een echte kus leuker vind." Prevelde ze na een tijdje en duwde haar lippen weer op de mijne. Haar armen sloeg ze om mijn nek heen en ik kuste haar zachtjes terug. Haar neus was erg koud, maar ik voelde het niet echt meer. Toen hoorde ik Cerberus weer piepen en maakte ik mijn lippen los van de hare. "Ja ja, jongen.." Mompelde ik en liep naar hem toe. Ik nam de stok uit zijn bek en wierp hem met al mijn kracht weg zo ver als ik kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Emptywo jan 02, 2013 2:30 pm


Hij kuste me zachtjes terug en ik glimlachte tegen zijn lippen. Toen Cerberus weer begon te piepen maakte Hades zijn lippen los van de mijne en ik zuchtte eventjes. ''Ja, ja jongen..'' mompelde hij en hij liep naar de enorme hond toe. Hij nam de tak aan en wierp hem weg, een stuk verder dan ik kon. Ik liep weer naar hem toe en pakte zijn arm vast. ''Okee. Nu heb ik spijt dat ik die tak in het begin heb weg gegooid.'' grinnik ik en ik zuchtte. ''Zullen we onze tocht dan maar weer hervatten?'' glimlach ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Emptywo jan 02, 2013 2:41 pm

Ik keek even hoe de enorme hond wegsprintte en voelde plots de grip om mijn arm weer. "Okee. Nu heb ik spijt dat ik die tak in het begin heb weggegooid." Ik moest even met haar mee grinniken en haalde mijn schouders op. "Tja.." Ik hoorde haar zuchten en keek haar aan. "Zullen we onze tocht dan maar weer hervatten?" Vroeg ze en ik knikte. "Als je voor het donker weer terug wil zijn in het paleis, dan ja." Ik glimlachte en begon weer te stappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Emptywo jan 02, 2013 3:12 pm


Hij grinnikte ook en haalde zijn schouders op. "Tja.." mompelde hij. Hij keek me weer aan en knikte. "Als je voor het donker weer terug wil zijn in het paleis, dan ja." Hij glimlachte en begon weer te lopen. ''Ik wil graag voor het donker thuis zijn ja.'' lachte ik zachtjes en ik loop weer met hem mee. Ik zag Cerberus weer aankomen met de tak en keek even naar hem. ''Laat los jongen. We gaan weer terug. Niet meer spelen.'' zei ik tegen hem en smekend keek hij naar ons. ''o.. Okee.. Nog een keer!'' zucht ik en ik wierp de tak weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Emptywo jan 02, 2013 3:38 pm

"Ik wil graag voor het donker thuis zijn ja." Lachte ze zachtjes en ze liep weer met me mee. En daar kwam Cerberus weer enthousiast aan trippelen met de tak. "Laat los jongen." Zei ze streng. "We gaan weer terug. Niet meer spelen." Hij keek van mij naar haar met zijn smekende blik. "O.. Okee.. Nog een keer!" Gaf ze zuchtend toe en ze wierp de tak weg. Ik grinnikte en keek hoe de hond weer weg sprintte. "Moet ik hem terug aan de leiband leggen zodat hij weer wat rustiger word?" Vroeg ik
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Emptywo jan 02, 2013 3:48 pm


Ik hoorde Hades naast mij grinniken en zag dat hij ook naar Cerberus keek. "Moet ik hem terug aan de leiband leggen zodat hij weer wat rustiger word?" vroeg hij en ik dacht even na. ''Ja.. Dat is misschien wel het strakste plan, aangezien ik het kasteel al weer voor ons zie opdoemen. En het begint te schemeren, en zo'n pik zwarte hond ben je misschien wel zo kwijt.'' glimlachte ik en ik keek naar hem. ''Ik had het erg gezellig vandaag.'' glimlach ik en ik legde mijn hoofd tegen zijn arm aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Emptywo jan 02, 2013 3:56 pm

Ik zag haar even denken. "Ja.. Dat is misschien wel het strakste plan, aangezien ik het kasteel al weer voor ons zie opdoemen. En het begint te schemeren, en zo'n pikzwarte hond ben je misschien wel zo kwijt." Glimlachte ze en ik haalde mijn schouders op. "Och, je vind hem wel makkelijk, hij past niet zo maar achter een boom weet je.." Ik grinnikte en riep de hond terug. "Ik had het erg gezellig vandaag." zei ze tegen me met een glimlach en ze legde haar hoofd tegen mijn arm aan. "Ik ook." Zei ik terug en maakte haar greep los zodat ik de leibanden weer aan zijn halsbanden kon klikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Emptywo jan 02, 2013 4:18 pm


Onverschillig haalde hij zijn schouders op. "Och, je vind hem wel makkelijk, hij past niet zo maar achter een boom weet je.." Hij grinnikte en riep zijn hond weer terug. Braaf kwam Cerberus aangestoven en stopte vlakbij ons. "Ik ook." antwoordde hij me weer en maakte mijn handen los van zijn arm zodat hij de riem weer vast kon maken aan de halsbanden. Ik zuchtte even tevreden en liep langzaam weer verder, Hades zou me vanzelf wel weer inhalen. ''dus.. Doen we vanavond weer zoals normaal?'' vroeg ik over mijn schouder heen en zag dat hij al weer naast me stond. Ik glimlachte naar me en veegde een pluk haar uit mijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Emptywo jan 02, 2013 4:24 pm

Ik zag dat Persephone gewoon weer doorliep terwijl ik de riemen vast klikte. Soms spartelde Cerberus wat tegen, maar ik trok hem dan even aan zijn halsband zodat hij daar mee zou stoppen. Vervolgens nam ik hem aan de leiband en rende ik terug naar haar toe, gewoonlijk was Cerberus veel te enthousiast. Ik probeerde hem weer te kalmeren zodat ik rustig naast Persephone kon gaan lopen. "Dus.. Doen we vanavond weer zoals normaal?" Vroeg ze en ik keek haar met een frons aan. ".. Hoe bedoel je? Zoals normaal?" Ik keek haar even aan maar moest weer wegkijken omdat Cerberus moeilijk begon te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Emptywo jan 02, 2013 4:27 pm


Hij keek me met een frons aan. ".. Hoe bedoel je? Zoals normaal?" Hij keek me nog steeds aan, maar werd toen gedwongen weg te kijken omdat Cerberus moeilijk aan het doen. ''Cerberus wees een rustig jongen. Thuis krijg je weer eten en mag je spelen wat je wil. We hebben de hele middag buiten gespeeld en nu gaan we weer naar binnen.'' zei ik op een vriendelijk toontje en ik keek naar Hades. ''Ik bedoel samen eten. Ik heb wel genoeg alleen gegeten in mijn kamer..'' grinnikte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Emptywo jan 02, 2013 4:34 pm

"Cerberus wees eens rustig jongen. Thuis krijg je weer eten en mag je spelen wat je wil. We hebben de hele middag buiten gespeeld en nu gaan we weer naar binnen." Probeerde Persephone hem op een vriendelijke toon tot stilte te manen. Ik rolde de leiband een paar keer rond mijn pols zodat ik hem kort kon houden. "Ik bedoel samen eten." Zei ze toen. "Ik heb wel genoeg alleen gegeten in mijn kamer.." Ik knikte. "Ja, natuurlijk dat we weer normaal gaan doen dan.." Naarmate het einde van mijn zin begon ik te mompelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Emptywo jan 02, 2013 4:40 pm


Hij knikte. "Ja, natuurlijk dat we weer normaal gaan doen dan.." zei hij en hoe verder zijn zin kwam, hoe erger hij mompelde. Ik stopte met lopen en ik hield hem tegen aan zijn arm. ''Hades. Wat is er aan de hand? Je doet ontzettend vreemd. Ben je soms nu al op me uitgekeken? Is dat het?'' vroeg ik hem bezorgt en ik sloeg met een bezorgde frons mijn armen over elkaar. ''Want als dat het is laat ik je wel weer met rust..'' zei ik zachtjes en ik keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Emptywo jan 02, 2013 4:46 pm

Ze stopte met lopen en hield me tegen aan mijn arm. "Hades. Wat is er aan de hand? Je doet ontzettend vreemd. Ben je soms nu al op me uitgekeken? Is dat het?" Ik fronste mijn wenkbrauwen bij het zien van haar uiterst serieuze blik. "Want als dat het is laat ik je wel weer met rust.." Ik schudde mijn hoofd en voelde hoe Cerberus aan de leiband trok. "Nee Persephone!" Ik keek haar ontzet aan, misschien iets te gemaakt zelfs. "Hoe kom je daar bij.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Emptywo jan 02, 2013 5:15 pm


Hij schudde zijn hoofd en schokte heen en weer omdat Cerberus aan de riem aan het trekken was. "Nee Persephone!" Met een gemaakte ontzette blik keek hij naar me en ik trok een wenkbrauw op. "Hoe kom je daar bij.." Ik zuchtte en wreef even over mijn gezicht heen. Als we het niet net goed hadden gemaakt was ik al boos weg gelopen, terug naar het kasteel. ''Je mompelt, je bent afwezig, je besteed zover ik merk echt helemaal géén aandacht aan wat ik allemaal tegen je zeg. Als je niet meer wíl samen eten en zo kun je het ook gewoon zeggen. Dan eet ik wel in mijn eentje weer. Wat is er aan de hand met je?'' zuchtte ik gefrustreerd en ik keek hem fronsend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Emptywo jan 02, 2013 5:27 pm

"Je mompelt, je bent afwezig, je besteed zover ik merk echt helemaal géén aandacht aan wat ik allemaal tegen je zeg. Als je niet meer wil samen eten en zo kun je het ook gewoon zeggen. Dan eet ik wel in mijn eentje weer. Wat is er aan de hand met je?" Zuchtte ze gefrustreerd. "Nou sorry hoor, maar jij besteed kennelijk meer aandacht aan die hond dan aan mij." Siste ik en ik maakte de halsband los van mijn pols, ik smeed haar het handvat toe. "Hier.." Ik draaide me om en liep weer verder. "Als ik al niet meer mag denken, tjongejonge.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Emptywo jan 02, 2013 5:35 pm


"Nou sorry hoor, maar jij besteed kennelijk meer aandacht aan die hond dan aan mij." siste hij en kwaad gooide hij het handvat van de riem naar me toe. "Hier.." zei hij en hij liep weer verder. "Als ik al niet meer mag denken, tjongejonge.." Ik keek even verward naar Hades en keek toen naar Cerberus. ''Cerberus, ga naar je hok.'' zei ik streng en hij deed wat ik zei. Vlug rende ik achter Hades aan en keek naar hem. ''Ik besteedde meer aandacht aan hem dan aan jou, omdat we ruzie hadden en jij het niet deed.'' zei ik kwaad en ik haalde even diep adem, niet van plan om weer ruzie te maken. ''Natuurlijk mag je denken. Ik maakte me gewoon zorgen. Het spijt me.'' zuchtte ik en ik keek naar hem. ''Wees niet boos.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Emptywo jan 02, 2013 5:39 pm

Ik hoorde haar iets zeggen en zag toen Cerberus voorbij me razen. Stevig stapte ik door, maar ze haalde me in. "Ik besteedde meer aandacht aan hem dan aan jou, omdat we ruzie hadden en jij het niet deed." Zei ze kwaad. "Zelfs nu nog?" Siste ik en ik keek weer strak voor me uit. Ik hoorde hoe ze even diep adem haalde. "Natuurlijk mag je denken. Ik maakte me gewoon zorgen." "Doe maar niet," snauwde ik haar bot onderbrekend. "Het spijt me. Wees niet boos." Zei ze verontschuldigend. "Nja, het zal wel." Mompelde ik en bleef doorlopen. "Wat wil je vanavond eten?" snel veranderde ik weer van onderwerp.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Emptywo jan 02, 2013 6:03 pm


"Zelfs nu nog?" siste hij kwaad en ik zuchtte. "Nja, het zal wel." Mompelde hij en stug bleef hij doorlopen. "Wat wil je vanavond eten?" vroeg hij toen plots en ik haalde mijn schouders op. ''Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Kies maar iets was je lekker lijkt.'' zuchtte ik en ik deed mijn armen weer over elkaar. ''Als het je stoorde trouwens dat ik aandacht gaf aan Cerberus had je het ook gewoon kunnen zeggen.'' zei ik toen met een glimlachje. ''Het spijt me. Ik deed het niet expres.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Emptywo jan 02, 2013 6:10 pm

"Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit." Zei ze weer eens schouderophalend. "Kies maar iets wat je lekker lijkt." zuchtte ze en ik draaide me om. "Dan laten we het over aan de bediendes om te kiezen, want jij gaat koken." Ik draaide me weer naar voren en liep verder. "Als het je stoorde trouwens dat ik aandacht gaf aan Cerberus had je het ook gewoon kunnen zeggen. Het spijt me. Ik deed het niet expres." Ik grijnsde breed. "Die hond liep erbij.. Hij is heus niet achterlijk hoor. Hij begrijpt alles." Ik keek haar kort aan. "Dus ook dat je niet vrijwillig naar hier gekomen bent.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Mature Content] The day that couldn't be ignored..
Terug naar boven 
Pagina 10 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Game over [Aphrodite] [Mature Content]
» [Mature Content] We gaan op vakantie...!
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.
» [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: