Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 [Mature Content] The day that couldn't be ignored..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Emptyza jan 05, 2013 8:30 pm

Ze keek me met een glimlach aan. "Dankje Hades. Dat vind ik altijd fijn om te horen." Ik glimlachte terug en liet haar doen toen ze haar hand over de mijne legde. Ergens vroeg ik me nu af of ze wel meer aan dingen bakken deed, en wat ze allemaal kon maken, maar ik bande die vraag gelijk ver achter in mijn hoofd. Ze hoefde niet te weten dat ik graag kook, dat is een vrouwentaak ook al kunnen mannen het wel veel beter. "Heb je nog iets dat je moet doen vanavond of hoe ziet vanavond er uit. Voor jou." Vroeg ze en ze zuchtte, ik ontdekte al snel dat mijn blik blijven rusten was op onze handen, en ik keek naar haar op. "Oh, gewoon.. Nog wat ontspannen denk ik.." Mompelde ik en hield mijn hoofd ietsje schuiner. "Al het papierwerk is gedaan, dus dat wordt wachten op nieuwe stapels hè. Ik heb nog wel ergens dat boek liggen waar ik aan bezig was."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Emptyza jan 05, 2013 8:36 pm


Hij liet zijn blik los van onze handen en keek naar mij op. "Oh, gewoon.. Nog wat ontspannen denk ik.." Mompelde hij en hij hield zijn hoofd schuin. "Al het papierwerk is gedaan, dus dat wordt wachten op nieuwe stapels hè. Ik heb nog wel ergens dat boek liggen waar ik aan bezig was." Ik glimlachte en knikte toen. ''Nou das toch zijn. Dat al het papierwerk klaar is?'' zeg ik met een glimlach en ik liet zijn hand los. ''Nou.. Dan zie ik je morgenochtend wel weer denk ik?'' zei ik aarzelend en langzaam kwam ik overeind
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Emptyza jan 05, 2013 8:44 pm

"Nou das toch fijn." Glimlachte ze knikkend. "Dat al het papierwerk klaar is?" Ik knikte, haar gelijk gevend. "Natuurlijk is dat fijn, meer dan fijn zelfs." Ze liet mijn hand plots weer los toen ze verder praatte. "Nou.. Dan zie ik je morgenochtend wel weer denk ik?" Ze leek te aarzelen en kwam al overeind. Ik keek naar haar op en prutste wat aan de stof van mijn armleuning. "Ik denk van wel ja? Tenzij je niet kan wachten tot morgenochtend.." Ik grinnikte een beetje en wachtte haar antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Emptyza jan 05, 2013 8:51 pm


"Natuurlijk is dat fijn, meer dan fijn zelfs." gaf hij me gelijk. Hij prutste aan de stof van de armleuning en keek naar me. "Ik denk van wel ja? Tenzij je niet kan wachten tot morgenochtend.." Hij grinnikte een beetje en keek me afwachtend aan. Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht. ''Of ik zeg gewoon, Hades, ik hoopte dat je me zou duidelijk maken of je wilt dat ik bij jou slaap of dat ik in mijn eigen kamer moet slapen.'' zeg ik en ik hou mijn hoofd schuin. ''Want stiekem.. Kan ik niet wachten tot morgenochtend.'' glimlach ik en ik loop naar hem toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Emptyza jan 05, 2013 8:58 pm

Ze kreeg een betoverende glimlach op haar gezicht. "Of ik zeg gewoon, Hades, ik hoopte dat je me zou duidelijk maken of je wilt dat ik bij jou slaap of dat ik in mijn eigen kamer moet slapen." Ik zag hoe ze haar hoofd schuin hield. "Want stiekem.. Kan ik niet wachten tot morgenochtend." Ze glimlachte en ik keek hoe ze naar me toe liep. "Dat kan je zeggen ja," ik lachte een beetje schaapachtig en leunde toen naar voren in mijn stoel. "Het is toch vanzelfsprekend dat je bij mij slaapt.." Ik gooide een arm om haar middel heen en trok haar dichter naar me toe. "Je bent mijn vrouw."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Emptyza jan 05, 2013 9:07 pm


"Dat kan je zeggen ja," Hij lachte iet wat schaapachtig en leunde toen voorover in zijn stoel. "Het is toch vanzelfsprekend dat je bij mij slaapt.." Hij gooide zijn arm om me heen en trok me dichter naar hem toe. "Je bent mijn vrouw." Ik glimlachte lief en ging gewoon zonder schaamte op zijn schoot zitten. ''Hmm.. Net zoals dat het vanzelfsprekend was, dat ik niet bij je sliep toen we een ruzie hadden gehad? Volgens mij is dat ook niet gewoon toch?'' zeg ik met een klein glimlachje. ''Ik wil geen ruzie meer maken.. Dat is alleen maar vervelend.'' zei ik zachtjes terwijl ik hem kusjes in zijn nek gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Emptyza jan 05, 2013 9:17 pm

Ze glimlachte lief naar me en ging toen op mijn schoot zitten, wat ik eigenlijk best wel leuk vond. Ik gooide mijn armen om haar heen en keek geïnteresseerd en aandachtig naar haar toen ze verder ging praten. "Hmm.. Net zoals dat het vanzelfsprekend was, dat ik niet bij je sliep toen we een ruzie hadden gehad? Volgens mij is dat ook niet gewoon toch?" Vroeg ze en ik knikte op haar vraag. "Ik weet niet of we wel zo normaal zijn," murmelde ik eerst en begon toen luider te praten. "maar ik denk dat het wel beter is als je ergens anders slaapt wanneer we ruzie hebben." Ik zuchtte en toen ik opkeek zag ik dat ze me nog steeds aankeek. "Ik wil geen ruzie meer maken.. Dat is alleen maar vervelend." Zei ze zacht en ze begon kusjes in mijn nek te geven, waarop ik verbaasd naar haar keek, maar ik kon haar gezicht natuurlijk niet zien. "Wel, eh, ja.." Murmelde ik. "Ruzie maken voor domme dingen is niet zo slim nee.." Ik legde mijn hand op de achterkant van haar hoofd en sloot even genietend mijn ogen. "Zullen we naar boven gaan.." fluisterde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Emptyza jan 05, 2013 9:26 pm


"Ik weet niet of we wel zo normaal zijn," murmelde hij en ging toen iets harder praten. "maar ik denk dat het wel beter is als je ergens anders slaapt wanneer we ruzie hebben." Hij zuchtte en ik knikte begrijpend. "Wel, eh, ja.." Murmelde hij. "Ruzie maken voor domme dingen is niet zo slim nee.." Ik voelde dat hij zijn hand op de achterkant van mijn hoofd legde en glimlachte. "Zullen we naar boven gaan.." fluisterde hij en ik keek hem twijfelend aan. ''Je weet dat ik van je hou toch?'' zei ik zacht en ik leunde wat naar achteren zodat ik hem goed aan kon kijken. Ik legde mijn hand in zijn nek en wreef er even. ''Maar dat ik gewoon nog niet all the way wil gaan..'' mompel ik en ik keek hem afwachtend aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Emptyza jan 05, 2013 9:55 pm

Ze stopte met de kusjes in mijn nek te geven en keek me twijfelend aan. "Je weet dat ik van je hou toch?" Ze leunde wat naar achteren en ik keek haar aan, terwijl ze mijn nek streelde met haar vingers. "Maar dat ik gewoon nog niet all the way wil gaan.." ze mompelde en ik knikte beseffend. "Ja.." Ik streek een paar haarlokken achter haar oren en slikte even. "Maar het is boven wat meer privé, snap je." Ik zag uit mijn ooghoeken Daphne aan de deur staan, wachtend om de tafel verder op te ruimen. "Ik hoef geen pottenkijkers." Ik wierp de bediende even een beschuldigende blik toe terwijl ik verder sprak in die andere taal.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Emptyza jan 05, 2013 10:04 pm


Hij knikte beseffend en opgelucht glimlachte ik naar hem. "Ja.." Hij streek voorzichtig een paar plukken haar achter mijn oren en slikte toen. "Maar het is boven wat meer privé, snap je." Hij keek in zijn ooghoeken naar iets en ik volgde zijn blik, waar ik Daphne afwachtend zag staan. "Ik hoef geen pottenkijkers." zei hij en ik giechelde eventjes. Ik knikte Daphne weg en ze verdween de ruimte uit. Ik keek weer naar Hades en stond op. ''Nou. waar wachten we dan nog op?'' glimlach ik en ik pak zijn hand vast, om hem achter me aan te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Emptyza jan 05, 2013 10:07 pm

Persephone begon luid te giechelen en ik keek haar even kort aan, maar fixeerde mijn blik vervolgens terug op de bediende. Deze werd gebaard om weg te gaan door Kore, die naar haar knikte. Ik zuchtte toen ze eindelijk weg was en voelde toen dat ze opgestaan was. "Nou. Waar wachten we dan nog op?" glimlachte ze en ze nam mijn hand vast om haar achter me aan te trekken. Ik grinnikte en stond op. "Ja, ja.." Braaf liep ik achter haar aan tot we helemaal boven waren in mijn slaapkamer, die nu eigenlijk onze slaapkamer was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Emptyza jan 05, 2013 10:17 pm


Hij grinnikte en stond ook op. "Ja, ja.." mompelde hij en braaf liet hij zich door mij meetrekken alle trappen op naar zijn slaapkamer. Nu die van ons. Ik maakte de deur open en draaide me om naar hades weer. Met een lief glimlachje sloeg ik mijn armen rond zijn nek en trok hem toen langzaam de kamer in. Ik gaf hem een zacht kusje op zijn lippen. ''Ik hou van je.'' prevelde ik tegen zijn lippen en ik liet ons samen op het bed vallen. Ik grinnikte even en keek hem teder aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Emptyzo jan 06, 2013 12:46 pm

Toen we boven aankwamen, maakte ze de deur open en draaide zich toen weer om naar me. Ze sloeg met een lieve glimlach haar armen om mijn nek en ze trok me verder de kamer in terwijl ze een zachte kus op mijn lippen drukte. "Ik hou van je." prevelde ze en ze trok me met zich mee toen ze zich naar achteren op het bed liet vallen. Ik grinnikte met haar mee en rolde op mijn zij zodat ik haar niet zou pletten. "Ik ook van jou hoor.." Ik drukte mijn lippen zachtjes op de hare.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Emptyzo jan 06, 2013 6:12 pm


Hij grinnikte en rolde zich op zijn zij, zodat hij niet boven op me viel. "Ik ook van jou hoor.." zei hij en hij plantte zachtjes zijn lippen op de mijne, om me een kus te geven. Ik glimlachte tegen zijn lippen en kuste hem teder terug. Ik haalde mijn lippen van de zijne af en veegde een pluk haar uit zijn gezicht en keek hem even scheef aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 12 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Mature Content] The day that couldn't be ignored..
Terug naar boven 
Pagina 12 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Game over [Aphrodite] [Mature Content]
» [Mature Content] We gaan op vakantie...!
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.
» [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: