Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 [Mature Content] The day that couldn't be ignored..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Emptyzo dec 23, 2012 12:25 am

Ik hoorde haar iets mopperen wat ik eigenlijk helemaal niet verstopt en keek even hoe ze uit haar jurk stapte. Ze draaide zich om en daar stond ze dan, enkel in haar ondergoed voor me. Even wist ik helemaal niet meer waar ik het moest houden en ik kuchte even om de stilte maar te doorbreken. "Uhm.. Slapen dus?" Vroeg ze en ik antwoordde haar bewust niet. In plaats daarvan trok in mijn kostuumvest uit en knoopte ik mijn das los terwijl ik haar strak bleef aankijken. Langzaam maar zeker begon ik ook met het losknopen van mijn hemd. Het was nog maar een kwartje of iets meer open toen ik opstond en weer boven haar uit torende. Ik streek even haar haren, die over haar schouders hingen, achter haar rug en keek haar aan. "Nou ik dacht dat we misschien samen nog een beetje naar de sterren konden kijken." Ik glimlachte teder en drukte een lieve kus tegen haar slaap. "Als je dat wilt."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Emptyzo dec 23, 2012 8:46 am


Hij bleef me strak aankijken terwijl hij zijn jasje uit deed en zijn das los knoopte. Rustig begon hij de knoopjes van zijn hemd los te maken en ongemakkelijk wist ik niet waar ik mijn blik moest laten. Hij kwam overeind toen zijn hemd voor een stuk openhing en streek voorzichtig door mijn haren heen, over mijn rug en liet zijn arm daar toen liggen. "Nou ik dacht dat we misschien samen nog een beetje naar de sterren konden kijken." Hij glimlachte teder en duwde voorzichtig liefdevol een kus op mij slaap. "Als je dat wilt." Ik keek een beetje voor me uit en knikte toen. ''Waarom ook niet.'' zei ik met een glimlachje en ik keek even naar hem op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Emptyzo dec 23, 2012 1:20 pm

"Waarom ook niet." Stemde ze glimlachend in en ze keek me even aan. Ik beantwoordde haar blik en weer was ik verwonderd hoe klein ze wel niet was. Het leek even alsof ze er maar een beetje onwennig bij stond, maar die gedachte zette ik al snel weer uit mijn hoofd. Ik sloeg een arm om haar middel heen en een andere schoof ik onder haar knieën, zodat ik haar op het bed kon zetten. Ze kon er ook makkelijk in kruipen, maar goed. Vervolgens kroop ik naast haar op het bed en ging plat op mijn rug liggen. Kort keek ik haar aan om vervolgens naar de lucht te staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Emptyzo dec 23, 2012 2:36 pm


Hij sloeg plots zijn arm rond mijn middel en zijn andere schoof hij onder mijn benen, waarna hij me op het bed neer zette. Ik keek hem even met een opgetrokken wenkbrauw aan en keek toen even naar de lucht. Ik voelde hoe het bed indeukte en zag dat Hades naast me kwam liggen. Ik volgde zijn voorbeeld en ging naast hem liggen, waarbij ik half tegen hem aan ging liggen. Voor een moment was het stil en kon je alleen het knetterende vuur horen en de rustige ademhalingen. Met een glimlach op mijn gezicht keek ik naar de lucht en zag een vallende ster. ''Een vallende ster. nu mag je een wens doen.'' zei ik zacht terwijl ik bleef kijken. Ik wens.. Dat ik gelukkig word. Ik keek op naar Hades en zuchtte eventjes. ''Ken jij sterrenbeelden?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Emptyzo dec 23, 2012 2:45 pm

"Een vallende ster. Nu mag je een wens doen." Zei ze plots nadat we een hele tijd in stilte gekeken hadden, maar ik had de ster niet gezien. Die dingen konden verdomd snel zijn. "Wens jij maar," fluisterde ik. "ik heb alles al wat ik ooit wou." Ik draaide mijn hoofd om haar aan te kijken, en pas na een tijdje beantwoordde ze mijn blik. "Ken jij sterrenbeelden?" Zuchtte ze en ik knikte rustig. "Ja, veel zelfs." Ik keek terug naar de lucht en ging op zoek naar eentje. "Ken jij er?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Emptyzo dec 23, 2012 3:12 pm


"Wens jij maar, ik heb alles al wat ik ooit wou." had hij nog fluisterend gezegd. Toen ik hem aan keek knikte hij op mijn vraag. "Ja, veel zelfs." antwoorde hij en hij keek zoekend naar de lucht. "Ken jij er?" Ik schudde mijn hoofd en keek ook weer omhoog. ''Ze hebben het me wel geprobeerd te leren, maar ik vond het altijd veel interessanter om gewoon te kijken.'' zei ik met een klein glimlachje en ik legde mijn hoofd op zijn borst neer, waarna ik evetjes mijn ogen sloot. Dit ging een stuk beter dan verwacht, al lig ik wel in mijn ondergoed hier, en heeft hij nog zijn gewone trouwkledij aan. Met een opgeluchte blik richtte ik mijn blik weer op de lucht terwijl ik langzaam in slaap doezelde af en toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Emptyzo dec 23, 2012 3:19 pm

Ze schudde haar hoofd en keek ook weer naar de lucht. "Ze hebben het me wel geprobeerd te leren, maar ik vond het altijd veel interessanter om gewoon te kijken." Sprak ze met een glimlach en ik zag hoe ze nog wat dichterbij kwam liggen om haar hoofd op mijn borst te komen leggen. Ik keek even naar haar en streelde haar even langs haar nek en over haar rug toen ik weer naar de lucht ging kijken. Na een tijdje merkte ik dat ze bijna in slaap viel, maar ze schoot terug wakker. "Ben je moe of verveel je je gewoon?" Grinnikte ik en ging iets rechter zitten, waarbij ik haar vasthield om haar mee op te heffen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Emptyzo dec 23, 2012 9:47 pm


ik voelde hoe zijn vingers met een teder gebaar over mijn rug gleden en ik probeerde er geen aandacht aan te geven. "Ben je moe of verveel je je gewoon?" zei hij met een grinnikje en ik lachte zacht. Voorzichtig kwam hij overeind waarbij hij mij vast hield zodat ik ook overeind kwam deels. ''Allebei vrees ik. Maar vooral de eerste.'' grinnik ik. ''En ik viel altijd in slaap toen ik naar sterren keek boven in het gras.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Emptyzo dec 23, 2012 10:39 pm

"Allebei vrees ik. Maar vooral de eerste." Gaf ze grinnikend toe. "En ik viel altijd in slaap toen ik naar sterren keek boven in het gras." Ik glimlachte even en streelde met mijn wijsvinger even kort langs haar wang. "Spijtig dat we hier niet buiten kunnen liggen," Ik haalde zuchtend mijn schouders op. "Maar achja, dan doen we het maar op deze manier he.." Ik ging terug liggen waarbij ze naast mij belandde. "Je wil toch niet al gaan slapen?" Ik rolde op mijn zij en keek haar even aan, waarna ik even met mijn vingers langs haar sleutelbeen streelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Emptyzo dec 23, 2012 10:46 pm


Hij glimlachte naar me en streelde langs mijn wang. "Spijtig dat we hier niet buiten kunnen liggen," zei hij en haalde daarna zijn schouders op met een zuchtje. "Maar achja, dan doen we het maar op deze manier he.." Hij ging weer terug liggen waarbij hij mij zich achter zich aantrok en ik naast hem belandde. "Je wil toch niet al gaan slapen?" vroeg hij waarna hij op zijn zij ging liggen en me kort aan keek. Langzaam streelde hij langs mijn sleutelbeen en ik keek hem even aan, waarna ik gaapte. ''Om heel eerlijk te zijn wel.. We moeten er morgen weer vroeg uit.'' zei ik zachtjes waarna ik onder mijn wimpers naar hem gluurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Emptyzo dec 23, 2012 10:52 pm

Ze gaapte luid. "Om heel eerlijk te zijn wel.. We moeten er morgen weer vroeg uit." Ze keek me onder haar wimpers vandaan aan en ik trok haar iets dichter tegen me aan. "We zijn koning en koningin van de onderwereld," glimlachte ik. "We mogen ze zo lang laten wachten als we willen. En daarbij, sommige kennende zijn toch nooit op tijd." Ik duwde een korte kus op haar wang. "Relax," glimlachte ik en keek haar met stralende ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Emptyzo dec 23, 2012 10:57 pm


Hij trok me dichter naar zich toe en ik gluurde nog steeds van onder mijn wimpers naar hem. ''We zijn koning en koningin van de onderwereld," glimlachte hij. "We mogen ze zo lang laten wachten als we willen. En daarbij, sommige kennende zijn toch nooit op tijd." Hij boog zich wat voorover en duwde toen een korte kus op mijn wang. "Relax," zei hij met een glimlach en keek me met stralende ogen aan. Ik glimlachte en keek hem toen weer recht aan. ''Maar toch denk ik dat ik wel wil slapen. Het was een slopende dag..'' mompel ik. ''En ik hou er niet van om mensen te laten wachten.'' zei ik met een glimlach en bekeek hem toen. ''Je hebt trouwens nog steeds je pak deels aan.'' merkte ik toen op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Emptyzo dec 23, 2012 11:11 pm

"Maar toch denk ik dat ik wel wil slapen. Het was een slopende dag.." Mompelde ze. "En ik hou er niet van om mensen te laten wachten." Zei ze, en ik zag hoe haar blik me bestudeerde. "Je hebt trouwens nog steeds je pak deels aan." Merkte ze op en ik ging weer rechtop zitten op bed. "Moet 'ie uit?" Grijnsde ik breed en begon met mijn hemd verder los te knopen. Ik trok een wenkbrauw omhoog ondertussen, om terug te komen op haar vorige woorden. "Komt vast door die lange reis. Dan moet je je spieren ontspannen liefje." Ik ging over haar hangen en drukte een iets langere kus op haar lippen. "Wil je een massage? Toen jij dat eens bij mij deed voelde ik me gelijk helemaal zen hoor." Bood ik aan
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Emptyzo dec 23, 2012 11:16 pm


Hij ging weer recht op zitten en ik keek hem rustig aan. "Moet 'ie uit?" zei hij grijnzend terwijl hij zijn hemd weer verder open begon te knopen. Ik rolde met mijn ogen en gaf hem een klein duwtje. Rustig trok hij een wenkbrauw op terwijl hij me aan bleef kijken. "Komt vast door die lange reis. Dan moet je je spieren ontspannen liefje." Hij kwam weer naar me toe en ging over me heen hangen, waarna hij een kus op mijn lippen duwde, dit keer wat langer dan bij het ja woord. Hij bedoelde het goed, maar dit is iets waar ik nu absoluut geen zin in had. "Wil je een massage? Toen jij dat eens bij mij deed voelde ik me gelijk helemaal zen hoor." bood hij aan en ik schudde mijn hoofd, waarna ik onder hem vandaan kroop. ''Nee, het enige wat ik nu wil is gaan slapen, zodat ik morgenochtend lekker uitgebreid kan gaan douchen.'' zei ik met een zuchtje. Ik sloeg de deken iets open en kroop er tussen, terwijl ik met onschuldige ogen naar Hades bleef kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Emptyzo dec 23, 2012 11:29 pm

"Nee, het enige wat ik nu wil is gaan slapen zodat ik morgen lekker uitgebreid kan gaan douchen." Zei ze met een klein zuchtje. Ze sloeg de dekens open en kroop er tussen, maar ze bleef wel naar mij kijken met haar onschuldige ogen. Ik hief mijn kin iets hoger en kroop elegant van het bed af. "Ik ga nog iets klaarmaken om te eten." Glimlachte ik. "Het was niet zo goed van me om niets meer te eten, ik was dood op van de zenuwen daarstraks." Bekende ik en liep met mijn openhangend hem nog aan naar de open keuken, iets verder links in de gigantische kamer. Ik had best wel trek in een omeletje dus ik trok de koelkast open om te kijken of er eieren waren. Gelukkig wel. Rustig begon ik met het klaarmaken. Ik brak het ei open op de pan en wachtte gezellig. Toen het eenmaal klaar was gooide ik het op een bord en liep er traag mee naar de bar. Langzaam liet ik het hemd van mijn armen af vallen en ik rolde het op in een bolletje om het van ver, als een echte basketballer, pal boven op haar te gooien. Ik wierp haar een speelse glimlach toe en ging toen op de barkruk zitten om mijn eten op te eten met een vork. Ik ging extra rechtop zitten, en toen ik klaar was met eten stond ik op en liep ik terug naar het bed toe. Het bord liet ik maar even staan. Gelukzalig wreef ik over mijn buik. "Wel, dat was lekker." Ik bleef aan de rand van het bed staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Emptyzo dec 23, 2012 11:38 pm


Hij kroop van het bed af met opgeheven kin. "Ik ga nog iets klaarmaken om te eten." Glimlachte hij. "Het was niet zo goed van me om niets meer te eten, ik was dood op van de zenuwen daarstraks." Ik grinnikte kort en schudde mijn hoofd. ''Dat was dan niet zo slim van je.'' Ik volgde zijn bewegingen nauwkeurig, en bekeek hem zwijgend terwijl hij een eitje aan het bakken was. Simpelweg schoof hij het ei op een bord en liep toen langzaam naar de bar. Hij nam plaats op een van de barkrukken en liet langzaam het hemd van zijn armen af glijden. Ik beet zachtjes op mijn lip toen ik naar zijn gespierde boven lichaam keek, totdat ik een hemd in mijn gezicht geworpen kreeg. Ik zag hoe Hades speels naar me keek en nep-verontwaardigd keek ik terug. Ik pakte het hemd op en gooide het naast het bed neer. Rustig at hij zijn ei op, en liep daarna weer terug naar het bed toe waar ik nog steeds tussen de dekens lag. Hij wreef met een gelukkige glimlach op zijn gezicht over zijn buik en ik lachte zachtjes. "Wel, dat was lekker." zei hij en hij bleef nog aan de rand van het bed staan. ''Dat kan ik zien, je kijkt zo vrolijk.'' grinnik ik. Ik kijk naar hem op en werk mezelf iets omhoog door op mijn elleboog te leunen. ''Was je van plan om ook te komen slapen of blijf je gewoon de rest van de nacht daar staan?'' vroeg ik toen plagend, waarna ik weer op mijn zij ging liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Emptyzo dec 23, 2012 11:49 pm

"Dat kan ik zien, je kijkt zo vrolijk." Grinnikt ze en ik lach even vrolijk. "Nou, dat kan ook omdat jij in mijn bed ligt." Ik glimlachte dit maal mijn tanden bloot en keek hoe ze zichzelf omhoog werkte door op haar ellebogen te steunen. "Was je van plan om ook te komen slapen of blijf je gewoon de rest van de nacht daar staan?" Vroeg ze toch, duidelijk met een plagende bedoeling. Ze draaide zich weer op haar zij en ik zwaaide mijn haren terug over mijn schouder heen. "Hangt er vanaf wat je wil," Antwoordde ik haar met mijn handen in mijn zij geplaatst. "Het viel me trouwens op dat je geen setje gekocht hebt," ik gebaarde kort naar haar simpel wit ondergoed. "Dat mocht je wel hoor, alles staat op mijn rekening.." Ik vroeg me af of ik daarmee niet te ver was gegaan. Ze was nu eens zo vriendelijk..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Emptyzo dec 23, 2012 11:55 pm


"Nou, dat kan ook omdat jij in mijn bed ligt." glimlachte hij met ontblote tanden. "Hangt er vanaf wat je wil," antwoordde hij toen terwijl hij zijn handen in zijn zij neerzette. "Het viel me trouwens op dat je geen setje gekocht hebt," Hij gebaarde naar mijn simpele witte bh en ik keek er even naar. "Dat mocht je wel hoor, alles staat op mijn rekening.." Ik keek hem droog aan en haalde mijn schouders op. ''Ik dacht dat ik wel had gezegd dat ik me mooi zou maken voor de gasten, maar niet voor jou?'' zei ik simpel. ''Daarbij was ik niks bijzonders van plan. Welterusten Hades.'' zei ik rustig en ik draaide me met mijn rug naar hem toe, waarna ik mijn ogen sloot en de deken hoog op trok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Emptyma dec 24, 2012 12:02 am

"Ik dacht dat ik wel had gezegd dat ik me mooi zou maken voor de gasten, maar niet voor jou?" Antwoordde ze simpel. "Daarbij was ik niks bijzonders van plan. Welterusten Hades." Zegt ze rustig en ze draait zich volledig om, om haar ogen te sluiten en het deken hoog op te trekken. Ik rolde met mijn ogen en zuchtte luid, waarna ik me ook omdraaide. "Dan ga ik wel op die bank daar slapen, vooraleer dat je je moeder verteld dat ik je betast heb of zo." Ik lachte en liep er heen om er in te ploffen.

Een paar uurtjes later was ik alweer klaarwakker. Het had echt geen zin om naar de sterrenhemel te blijven staren, want ik wist dat vijf à zeven meter van mij een geweldig goed bed stond waar ik lekker in kon slapen. Ik voelde de pijnscheut in mijn rug toen ik rechtop ging zitten, wat voor een idee is het dan ook om in de zetel te gaan slapen. Blijkbaar had ik mijn schoenen ook nog aan, en mijn broek.. Geweldig. Ik boog me voorover om weer een kramp te voelen, en knoopte mijn veters los. Voorzichtig zette ik mijn schoenen naast me neer en liep stilletjes op de tippen van mijn tenen naar het bed toe. Ik opende de knop aan mijn broek en werkte de rest van mijn kleren allemaal uit, om vervolgens onder de dekens te kruipen. Persephone had ondertussen al heel wat van het bed in beslag genomen, ook al was het een kingsize bed. Ik kon dus niet veel anders dan maar tegen haar aan te kruipen. Ik ging half op mijn buik liggen, half nog steeds op mijn zij en sloeg een arm om haar middel heen. Ik plantte een paar tedere kusjes in haar nek en liet mijn hoofd daar toen rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Emptyma dec 24, 2012 2:00 pm


Ik werd half wakker toen het bed indeukte, en slaperig deed ik mijn ogen weer dicht. Toen ik opeens iemand langs mij voelde liggen met zijn arm rond mijn middel fronste ik. Waar was ik ook alweer? Ik voelde een paar kusjes in mijn nek en zuchtte toen hij zijn hoofd daar neer legde. Ik fronsde mijn ogen en draaide mijn hoofd een klein beetje bij zodat ik hem aan kon kijken. ''Waarom ben je niet gewoon gelijk toen we gingen slapen in bed gestapt? Nu ben ik wakker.'' zuchtte ik. Ik voelde zijn blote bovenlijf tegen mijn rug aan en sloot mijn ogen weer, nadat ik voor me uit keek. ''Zeg me alsjeblieft dat je nog wel een onderbroek aan hebt.'' zeg ik dan zachtjes waarna ik mijn hand over de zijne heen leg. ''Anders mag je loslaten.'' zei ik simpel
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Emptyma dec 24, 2012 2:09 pm

"Waarom ben je niet gewoon gelijk toen we gingen slapen in bed gestapt? Nu ben ik wakker." Murmelde ze. Ze keek terug voor zich uit en sloot haar ogen. "Zeg me alsjeblieft dat je nog wel een onderbroek aan hebt." Ik voelde hoe haar hand zich over de mijne omsloot. "Anders mag je loslaten." Ik lachte even schaapachtig en draaide me gelijk om, om over de rand mijn ondergoed op te nemen. Onder het deken trok ik hem snel aan en vervolgens ging ik weer bij haar liggen. "Je moet echt eens leren om puur natuur te slapen, weet je dat." Fluisterde ik en drukte mijn lippen op de achterkant van haar schouder toen ik weer dicht tegen haar aan lag. "Sorry dat ik je wakker gemaakt heb."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Emptyma dec 24, 2012 6:40 pm


Ik zag hem vanuit mijn ooghoeken schaapachtig lachen voor hij los liet. Hij draaide zich om en ik grinnikte zachtjes. Hij wurmde onder de deken zijn onderbroek aan en kwam weer bij me aan liggen. "Je moet echt eens leren om puur natuur te slapen, weet je dat." Fluisterde hij en duwde zachtjes zijn lippen op mijn schouder toen hij weer dicht tegen me aan kwam liggen. "Sorry dat ik je wakker gemaakt heb." Ik legde me weer goed en legde mijn arm weer over zijn arm heen. ''Je mag puur natuur slapen als ik niet in hetzelfde bed lig.'' murmelde ik half slapend. ''En geeft niet, als je nu weer stil bent en gaat slapen.'' zuchtte ik en ik kroop wat dichter tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Emptydi dec 25, 2012 1:07 pm

Ik voelde hoe ze haar arm over de mijne heen legde en ergens was ik wel enorm tevreden. "Je mag puur natuur slapen als ik niet in hetzelfde bed lig." Ze begon al onduidelijker te spreken omdat ze in slaap viel. "En geeft niet, als je nu weer stil bent en gaat slapen." Ze kroop wat dichter tegen me aan en ik had een brede glimlach op mijn gezicht terwijl ik mijn ogen gesloten hield. "Slaaplekker," fluisterde ik nog even en zweeg toen verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Emptydi dec 25, 2012 1:25 pm


"Slaaplekker," had hij nog gefluisterd voordat ik in een diepe, vredige slaap zakte.

Langzaam opende ik mijn ogen en moest ik me even bedenken waar ik ook alweer lag. Ik voelde Hades zijn arm rond mijn middel en zijn lichaam tegen de mijne. Ik kneep even mijn ogen stevig dicht en hoorde aan zijn ademhaling dat hij al wakker was. Ik maakte me los uit zijn greep en draaide me om terwijl ik iets verder van hem af ging liggen. Ik legde mijn handen onder mijn hoofd en keek naar hem. ''Goeiemorgen.'' zei ik zacht en ik rekte me even uit. ''Was je al lang wakker?'' vroeg ik toen en sloot even mijn ogen. Ik zuchtte en deed ze weer open. ''Hoe laat is het? Hebben we nog lang voor de gasten weer terug komen? Ik wil graag douchen.'' ging ik verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Emptydi dec 25, 2012 1:36 pm

Ik lag nog steeds in het bed, een beetje te soezen en half te dromen, tot ik plots beweging voelde. "Goeiemorgen." Ik opende mijn ogen en zag dat ze zich omgedraaid had om me aan te kijken. "Was je al lang wakker?" Ik knikte. "Half," ik keek haar met een oog open aan. "Hoe laat is het? Hebben we nog lang voor de gasten weer terug komen? Ik wil graag douchen." Ik rolde me even om op mijn rug en draaide mijn hoofd zodat ik op de klok kon kijken. "Het is nu negen uur en een half," glimlachte ik en rolde me toen weer op mijn andere zij. "maar ze zijn er pas om kwart na tien allemaal waarschijnlijk." Ik glimlachte vrolijk en hief mijn arm op om haar de weg te wijzen. "Wat wil je als ontbijt? Oh en trouwens, om de hoek, derde deur links."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Mature Content] The day that couldn't be ignored..
Terug naar boven 
Pagina 2 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Game over [Aphrodite] [Mature Content]
» [Mature Content] We gaan op vakantie...!
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.
» [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: