Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Hello, Captain Obvious

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Emptywo maa 27, 2013 9:30 am


"Mooi, mooi." grijnsde hij tevreden terwijl hij me bekeek. Hij draaide zich om, zodat we elkaar aan konden kijken. Ik kroop onder de dekens en keek hem vrolijk aan. "Ik hoor een klein gedonder in de verte.." mompelde hij bezorgd. Ik luisterde even en hoorde het toen ook zachtjes rommelen. Ik fronsde even en knikte. ''Denk je dat het ernstig is, dat het deze kant op komt?'' vroeg ik toen en ik keek hem ietwat bezorgd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Emptywo maa 27, 2013 8:14 pm


Ze zweeg heel lang en ik had al zo'n vermoeden dat het kwam omdat ze het probeerde te horen. Ze fronste en knikte. Ze hoorde het ook. "Denk je dat het ernstig is," vroeg ze. "dat het deze kant op komt?" Ik bleef even stil en perste mijn lippen erbij op elkaar. "Geen idee, maar je weet dat ik geen fan ben van de oorzaken." Ik zuchtte en nam een lok van haar haren tussen mijn vingers, ik rolde het over de toppen ervan. "We zullen zien, ik hoop dat het paleis ditmaal heel blijft. Ik heb in ieder geval geen idee wat ik mis gedaan heb.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Emptywo maa 27, 2013 8:27 pm


Hij zweeg en perste zijn lippen stevig op elkaar. "Geen idee, maar je weet dat ik geen fan ben van de oorzaken." zei hij uiteindelijk met een zucht. Hij stak zijn hand uit en nam een lok van mijn haren tussen zijn vingers. Langzaam draaide hij mijn haar rond tussen zijn vingers. "We zullen zien, ik hoop dat het paleis ditmaal heel blijft. Ik heb in ieder geval geen idee wat ik mis gedaan heb.." Ik knikte en gleed even met mijn hand langs zijn wang. ''Het ligt vast niet aan jou. Ik zou niet kunnen bedenken wat je fout hebt gedaan.'' zei ik met een lief glimlachje. ''Ik heb anders niks te klagen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Emptywo maa 27, 2013 8:42 pm


Ze legde haar hand op mijn wang en streelde er liefdevol langs. "Het ligt vast niet aan jou. Ik zou niets kunnen bedenken wat je fout hebt gedaan." Ze glimlachte lieflijk. "Ik heb anders niks te klagen." Ik grinnikte en rolde me op mijn rug om naar het plafond te staren. "Je bent veel te lief," ik legde mijn hand op haar wang. "echt veel te lief." Ik legde mijn arm om haar middel heen zodat ik haar dichter naar me toe kon trekken en zuchtend liet ik hem langs haar rug glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Emptywo maa 27, 2013 9:05 pm


Hij grinnikte vrolijk en rolde zich op zijn rug. "Je bent veel te lief," mompelde hij en hij legde zijn hand op mijn wang. "echt veel te lief." Hij legde zijn arm rond mijn middel, waarna hij me naar hem toe trok. Ik glimlachte teder naar hem toen ik zijn hand over mijn rug voelde glijden en ik duwde een kusje op zijn wang. ''Helemaal niet.'' zei ik met een glimlach en ik keek hem met twinkelende ogen aan. Ik legde mijn hand neer op zijn borst. ''En anders komt het allemaal door jezelf dat ik zo doe.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Emptywo maa 27, 2013 9:12 pm


Ze glimlachte teder naar me, waarbij ik een warm gevoel in mijn borst voelde opwellen. Haar lippen raakten mijn wang aan. "Helemaal niet." antwoordde ze en keek me met een twinkeling in haar ogen aan. Ze legde haar hand op mijn borst. "En anders komt het allemaal door jezelf dat ik zo doe." Ik grinnikte en ontkende het helemaal. "Nee, ik lief? Jij bent gewoon veel te goed voor me."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Emptywo maa 27, 2013 9:19 pm


Hij grinnikte vrolijk en ik zag dat hij het er niet mee eens was. "Nee, ik lief? Jij bent gewoon veel te goed voor me." zei hij en ik lachte. Ik duwde mijn lippen in zijn nek en keek hem vrolijk aan. ''Misschien heb je wel gelijk. Misschien ben ik wel te goed voor je. Maar daar ben ik niet van overtuigd op dit moment.'' zei ik onschuldig en ik werkte mezelf iets overeind zodat ik een kusje op zijn lippen kon duwen. ''Op dit moment ben ik er namelijk van overtuigd dat je lief bent, en dat ik van je hou.'' zei ik zachtjes en ik keek hem lief aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Emptywo maa 27, 2013 9:27 pm


Ik voelde haar warme maar tegelijk ook verkoelende lippen in mijn nek. "Misschien heb je wel gelijk." Gaf ze toe en ze sprak op diezelfde zoete toon als altijd. "Misschien ben ik wel te goed voor je. Maar daar ben ik niet van overtuigd op dit moment." Ze hees zichzelf overeind en steunde op haar handen zodat ze me een kus kon geven. "Op dit moment ben ik er namelijk van overtuigd dat je lief bent, en dat ik van je hou." Ik grijnsde en drukte een kusje terug op haar lippen. "Wel, dan heb ik geluk.." fluisterde ik en duwde haar terug op het bed zodat ik haar gemakkelijker kon zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Emptywo maa 27, 2013 9:32 pm


Hij grijnsde en duwde een kus terug op mijn lippen. "Wel, dan heb ik geluk.." zei hij zachtjes waarna hij me weer terug op het bed duwde. Hij boog zich naar me toe en zoende me terug. ''Dat heb je inderdaad..'' mompelde ik tussen een paar zoenen door terwijl ik mijn handen in zijn nek liet glijden. Met een glimlach rond mijn lippen zoende ik hem terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Emptywo maa 27, 2013 9:38 pm


"Dat heb je inderdaad.." Mompelde ze af en toe tussen een kus door, maar al snel drukte ik mijn lippen weer op de hare en snoerde haar volledig de mond. Ik voelde haar handen in mijn nek, het was een teder gebaar. Haar mondhoeken krulden omhoog. "Stink ik niet te veel?" Vroeg ik snel even terwijl ik me een weg van kussen langs haar hals naar beneden baande.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Emptywo maa 27, 2013 9:45 pm


Hij zoende me hevig en gepassioneerd, en ik genoot er met volle teugen van. "Stink ik niet te veel?" vroeg hij plots, terwijl hij zich een weg naar beneden kuste langs mijn hals. Ik glimlachte terwijl ik mijn nek even uitstrekte, door het kietelende gevoel wat het teweeg bracht. ''Nee hoor, ik merk er nu weinig van. En wat anders, wou je me alleen laten hier?'' grinnikte ik terwijl ik met mijn hand door zijn haar ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Emptywo maa 27, 2013 9:55 pm


Ze strekte haar nek uit en ik merkte gewoon dat ze haar lach moest inhouden, ik wist dat het kietelde als ik haar daar zoende want ik had het al meerdere keren gedaan. In stilte vroeg ik me af op welke plekken dat nog zo zou zijn, maar ik sprak de gedachte niet luidop uit. "Nee hoor, ik merk er nu weinig van. En wat anders, wou je me alleen laten hier?" Grinnikte ze, haar vingers streken door mijn haren heen. "Nee," ik drukte mijn lippen weer op de tere huid onderaan haar hals. "ik had verwacht dat jij dat zou doen met mij." Buiten klonk het gerommel stilaan luider.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Emptywo maa 27, 2013 10:05 pm


"Nee," mompelde hij en hij duwde zijn lippen weer in mijn hals. Verrukt liet ik een geluidje over mijn lippen rollen en ik zuchtte. "ik had verwacht dat jij dat zou doen met mij." Ik grinnikte vrolijk terwijl ik het gerommel dichterbij hoorde komen. ''Dat was het eerste plan. Totdat ik bedacht dat ik niet alleen wou slapen.'' grijnsde ik. Ik duwde mijn lippen op zijn voorhoofd en streelde met mijn vingers langs zijn blote rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Emptywo maa 27, 2013 10:09 pm


Ze maakte een geluidje dat nogal vreemd in de oren klonk bij mij, maar het klonk niet slecht. "Dat was het eerste plan. Totdat ik bedacht dat ik niet alleen wou slapen." Grijnsde ze nadat ze luid gegrinnikt had. Ze duwde haar lippen op mijn voorhoofd toen ik opkeek en streelde met haar vingertoppen langs mijn naakte ruggengraat. Ik rilde even, de aanraking voelde zo zacht. "Je kon me gewoon niet missen voor een nachtje, hè? Wat zal dat dan zijn binnen drie maanden.." Ik praatte steeds stiller en eindigde mijn zin in een gefluister. Ik stopte het zoenen van haar tere huid.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Emptywo maa 27, 2013 10:16 pm


"Je kon me gewoon niet missen voor een nachtje, hè? Wat zal dat dan zijn binnen drie maanden.." zei hij, maar aan het eind van zijn zin was het meer een gefluister geworden. Hij had het zoenen ook gestopt en ik keek hem teder aan, terwijl ik met mijn vingers door zijn haren ging. ''We verzinnen er wel iets op.. Ik bedoel, dat kunnen we vast overleven toch?'' zuchtte ik en ik duwde een vlinderzacht kusje op zijn lippen. ''En we hoeven er nu nog niet aan te denken.. We hebben nog drie maanden.'' zei ik zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Emptywo maa 27, 2013 10:22 pm


Ze keek me met een tedere blik aan, de tederste die ik tot nu toe ontvangen had. Ze gaf me een geruststellend gevoel toen ze met haar vingers door mijn haren kamde en sprak. "We verzinnen er wel iets op.. Ik bedoel, dat kunnen we vast overleven toch? En we hoever nu nog niet aan te denken.. We hebben nog drie maanden." Ze drukte een vlinderzachte kus op mijn mond. Ik schudde mijn hoofd. "Ik wil er nu aan denken.. Ik wil weten wat er zal gebeuren als je weg bent, hoe we dat zullen overbruggen... Ik zal je zo hard missen, Seph." Ik kreeg een gekwetste uitdrukking op mijn gezicht. "Het was zo lang geleden dat ik al die gezelschap heb gehad, het zal raar doen als het plots weet weg is voor een lange tijd."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Emptydo maa 28, 2013 8:50 pm


Hij schudde zijn hoofd en keek me aan. "Ik wil er nu aan denken.. Ik wil weten wat er zal gebeuren als je weg bent, hoe we dat zullen overbruggen... Ik zal je zo hard missen, Seph." Met een gekwetste uitdrukking keek hij me aan. "Het was zo lang geleden dat ik al die gezelschap heb gehad, het zal raar doen als het plots weet weg is voor een lange tijd." Ik zuchtte en schudde mijn hoofd ook langzaam. ''Ik weet het lieverd.. Ik weet ook niet hoe we het gaan doen. Maar ik weet dat het ons gaat lukken.'' zei ik zacht en ik gleed met mijn hand langs zijn wang. ''want weet je? Dit is niet zomaar iets. Wat wij hebben is echt speciaal..'' Ik keek hem teder aan en gaf hem een knuffel. ''En ik zal elke dag aan je denken, en als we elkaar weer zien zo plat knuffelen dat je geen lucht meer krijgt.'' zei ik met een klein lachje
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Emptydo maa 28, 2013 8:58 pm


Ze zuchtte luid. "Ik weet het lieverd.. Ik weet ook niet hoe we het gaan doen. Maar ik weet dat het ons gaat lukken." Zei ze zacht en haar hand streelde mijn wang nog nooit zo liefdevol dan nu. "Want weet je? Dit is niet zomaar iets. Wat wij hebben is echt speciaal." Ik keek haar lang aan terwijl ik bleef zwijgen en voelde haar armen om me heen toen ze me vastnam. "En ik zal elke dag aan je denken, en als we elkaar weer zien zo plat knuffelen dat je geen lucht meer krijgt." Ze lachte zacht en ik probeerde met haar mee te lachen, maar het ging moeilijk en was nogal geforceerd. "Mag ik bellen?" Fluisterde ik en omklemde haar ook in mijn armen, waarbij ik de dolk onder het kussen losliet. "Ik moet gewoon je stem horen.. Alsjeblieft.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Emptydo maa 28, 2013 9:03 pm


Hij liet iets klinken wat lachen moest zijn waarschijnlijk, maar het klonk niet gemeend. "Mag ik bellen?" Fluisterde hij en hij nam me stevig vast in zijn armen. Ik hoorde het wanhopige in zijn stem lichtjes doorschijnen. "Ik moet gewoon je stem horen.. Alsjeblieft.." Ik keek hem teder aan en legde mijn hoofd even in zijn nek. ''Natuurlijk. Maar ik kan misschien niet altijd opnemen. Maar ik zal zo vaak mogelijk opnemen.'' zei ik zachtjes en ik duwde een kusje in zijn nek. Lief keek ik hem aan en ging met mijn hand door zijn haar heen. ''Echt, ik meen het. Wij kunnen dit wel doorstaan.'' zei ik met een glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Emptydo maa 28, 2013 9:10 pm


Ze legde haar hoofd in het kuiltje van mijn hals, met een tedere blik keek ze naar me op. "Natuurlijk." Haar haren kriebelden tegen mijn huid. "Maar ik kan misschien niet altijd opnemen. Maar ik zal zo vaak mogelijk opnemen." Ik knikte en voelde haar lippen tegen mijn nek terwijl ik boven haar hoofd voor me uit staarde. "Ik bel 's avonds wel, beloofd." Haar vingers streken door mijn haren, ik voelde me zoals gewoonlijk weer in de wolken bij iedere aanraking. "Echt, ik meen het. Wij kunnen dit wel doorstaan." glimlachte ze. "Ik geloof je graag." Verzekerde ik haar, maar geloofde het niet van mezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Emptydo maa 28, 2013 9:16 pm


"Ik bel 's avonds wel, beloofd." mompelde hij en ik knikte, nog steeds wetend dat ik lang niet elke keer op zal kunnen nemen. "Ik geloof je graag." zei hij tegen me en ik zag dat hij er nog niet al te zeker van was. Ik keek hem lief aan en kuste hem weer zachtjes. ''Je moet ook zonder mij verder gaan hier. Je hebt je werk nog. En Cerberus. En als je iets te doen hebt, eerder ben ik weer terug.'' zei ik zacht en ik keek hem aan. ''Ik ga ook dingen doen, zodat ik niet de hele dag zielig op bed lig omdat ik je mis. Laat elke dag tellen..'' zei ik zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Emptydo maa 28, 2013 9:25 pm


Ze drukte weer een schuchtere kus op mijn lippen. "Je moet ook zonder mij verder gaan hier. Je hebt je werk nog. En Cerberus. En als je iets te doen hebt, eerder ben ik weer terug." Ik keek haar begrijpend aan en knikte. "Alsof je werk en je hond te vergelijken zijn met je vrouw.." Ze zweeg even en praatte toen zacht verder. "Ik ga ook dingen doen, zodat ik niet de hele dag zielig op bed lig omdat ik je mis. Laat elke dag tellen.." Ik sloeg mijn oren neer. "Ik wil ze enkel met jou tellen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Emptydo maa 28, 2013 9:28 pm


Begrijpend had hij me aangekeken en geknikte. "Alsof je werk en je hond te vergelijken zijn met je vrouw.." Ik lachte zachtjes en woelde door zijn haren heen. ''Natuurlijk zijn we niet te vergelijken, maar dan kan je misschien alvast dingen doen die je dan niet meer hoeft te doen in de eerste paar dagen dat ik weer terug ben.'' glimlachte ik. "Ik wil ze enkel met jou tellen." zei hij en ik smolt bijna. Ik trok hem stevig tegen me aan en verstopte mijn gezicht weer in zijn nek. ''Dat is lief..'' zei ik zachtjes. ''Weet dat ik elk dag aan je zal denken als ik boven ben.'' zei ik met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Emptydo maa 28, 2013 9:31 pm


Ze woelde door mijn haren heen en lachte. "Natuurlijk zijn we niet te vergelijken, maar dan kan je misschien alvast dingen doen die je dan niet meer hoeft te doen in de eerste paar dagen dat ik weer terug ben." Ik knikte en zuchtte droevig. Maar het ging al gauw weer beter toen ze me stevig tegen zich aan trok en haar gezicht verstopte in mijn nek. "Dat is lief.." zei ze op gedempte toon. "Weet dat ik elke dag aan je zal denken als ik boven ben." Ik glimlachte en drukte een kus op haar voorhoofd. "Slaap nu maar gauw, het is al laat." Antwoordde ik om het gesprek op een goede manier te kunnen beëindigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Emptydo maa 28, 2013 9:42 pm


Hij had droevig gekeken en gezucht. Maar vlak voor ik hem tegen me aantrok zag ik eer een glimlach op zijn gezicht verschijnen. Hij duwde een kus op mijn voorhoofd. "Slaap nu maar gauw, het is al laat." zei hij uiteindelijk en ik keek naar hem op. Ik knikte. ''Dat is een goed plan.'' glimlachte ik en ik nestelde me tegen hem aan, nadat ik dekens hoog had opgetrokken. ''Slaap lekker Hades. Ik hoop dat je een fijne verjaardag had..'' zuchtte ik tevreden en ik sloot mijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   Hello, Captain Obvious - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello, Captain Obvious
Terug naar boven 
Pagina 6 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: